Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Musikken xD [lavet af Sidsel]

Go down 
+5
Chelles
Motion-in-the-ocean
Line
mcflys
Sidsel
9 deltagere
ForfatterBesked
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Musikken xD [lavet af Sidsel] Empty
IndlægEmne: Musikken xD [lavet af Sidsel]   Musikken xD [lavet af Sidsel] EmptySøn Feb 03, 2008 11:41 pm

ok jeg har så lavet en ny, syntes den er blevet bedre end den anden jeg havde eksperimenteret med, så skriv endelig hvad i syntes om den det ville være skønt.

den nye jeg har lavet handler om en 19 årig pige som er rejst til England hvor hun nu bor, for at se om hun for held med sin musik der nede.

her kommmer den så xD
_____________________________
Del 1

Mandag den 30 Juni

Jeg er virkelig træt i dag, blev nærmest nød til at slæbe mig op her til morges og trække mig selv ind i badet. Jeg har været her i England i en måneds tid nu og stadig intet er sket med min musik. Jeg arbejder 7 timer, 6 gange om ugen nede i den såkaldte cafe der er blevet kaldt for Jolies, altså hvad er det for et navn, nu når man tænker over det Jolies, Jolies det ligger forkert i munden.
Når men jeg kom endelig på arbejde, var lige ved at komme forsendt fordi alle de dumme taxaer blev ved med at køre forbi mig, sig mig er jeg usynlig eller hvad.
Da jeg kom ind stod bossen og trippede efter mig og sagde du har 2 min til at skifte tøj, så jeg skyndte mig ud bag ved for at tage uniformen på. Helt ærligt kunne jeg ikke se hvorfor jeg skulle skynde mig sådan, klokken var jo kun 7:45 så der var næsten ikke nogen. De eneste mennesker der var der, var det her meget flinke ældre ægte par, de kom hver morgen klokken 7:30.
Jeg brød mig egentlig ikke så meget om at arbejde her på Jolies, altså her var da meget hyggeligt men bossen var altså lidt for meget engang imellem. Cafeen bliver drevet af det her ægte par, manden er meget kommanderende, tror egentlig ikke rigtig der er nogen der bryder sig særlig meget om ham, men hans kone er rigtig flink, det er hun mod os alle sammen. Hvis nu manden har sagt eller gjort noget mod os, kommer hun altid over og giver os et klap på skulderen.
De andre piger det arbejder er rigtig søde, de tog rigtig god imod mig. Specielt en hun heder Jade og vi er faktisk blevet rigtig gode venner.
Her klokken 8:30 kom ham drengen ind igen, han er kommet ind i cafeen på det samme tidspunkt næsten alle de dage jeg kan huske. Han ser egentlig ret godt ud, han har sådan brunt krøllet hår og fregner, vildt sød egentlig. Jeg tror han er 20 år måske 21 hvem ved. Han bestiller altid den samme ting har jeg lagt mærke til en dobbelt espresso hver eneste gang. Men jeg kan godt glemme ham, tror aldrig han har set mig, eller jo måske et par gange, men de par gange det har jo bare været der hvor jeg skulle tage imod hans bestilling. Hvem gider dog også have en servitrice, jeg tror måske de stiler lidt højere her, men jeg har heller ikke tid til fyre, jeg skal fokusere på min musik. Men hvordan kan man ikke lade vær med at kigge på ham, han ser jo bare så godt ud.
Efter mine timers arbejde gik jeg mig en tur i byen og fik handlet ind. Da jeg kom hjem smed jeg bare alle tingene og tænkte at jeg da havde fortjent et boble bad, så det smuttede jeg ud og gjorde.
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Musikken xD [lavet af Sidsel] Empty
IndlægEmne: Sv: Musikken xD [lavet af Sidsel]   Musikken xD [lavet af Sidsel] EmptyMan Feb 04, 2008 8:45 pm

Uhh..! Very Happy Den lyder rigtig god..!
Keeo it going.. (:
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Musikken xD [lavet af Sidsel] Empty
IndlægEmne: Sv: Musikken xD [lavet af Sidsel]   Musikken xD [lavet af Sidsel] EmptyMan Feb 04, 2008 9:48 pm

den er super god Smile Men synes det er lidt forveksling mellem nutid og datid?.. Idk.. Men super!
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Musikken xD [lavet af Sidsel] Empty
IndlægEmne: Sv: Musikken xD [lavet af Sidsel]   Musikken xD [lavet af Sidsel] EmptyMan Feb 04, 2008 11:46 pm

taak ;D jaa det kom jeg også til at tænke på hihi ;D det må jeg lige har ordnet xD
Tilbage til toppen Go down
Motion-in-the-ocean
Moderator
Moderator
Motion-in-the-ocean


Antal indlæg : 4
Age : 29
Location : København
Registration date : 03/01/08

Musikken xD [lavet af Sidsel] Empty
IndlægEmne: (:   Musikken xD [lavet af Sidsel] EmptyTirs Feb 05, 2008 9:15 pm

Jeg syntes den slutter lidt pludseligt, men den er god (:
Jeg kan godt lide den Razz Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/gdelsker
Chelles
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 2
Registration date : 05/02/08

Musikken xD [lavet af Sidsel] Empty
IndlægEmne: God Historie   Musikken xD [lavet af Sidsel] EmptyTirs Feb 05, 2008 9:29 pm

[quote="mcflys"]Uhh..! Very Happy Den lyder rigtig god..!
Keeo it going.. (:[/qu

Den er bare super god, rigtig flot skrevet Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Musikken xD [lavet af Sidsel] Empty
IndlægEmne: Sv: Musikken xD [lavet af Sidsel]   Musikken xD [lavet af Sidsel] EmptyTirs Feb 05, 2008 9:59 pm

Onsdag 1 Juni

Han var der igen i dag ham drengen der, jeg må altså få mig taget lidt sammen til at snakke med ham., hvem ved måske er han rigtig sød. Jeg har egentlig undret mig lidt over et par ting, jeg syntes jeg har set ham før at et sted, han minder mig om en eller anden. Måske kan det være en hjemme fra Danmark af. Når men dagen i dag gik egentlig meget stille og rolig, der var ikke så mange kunder så det var jo ret nok, fik derfor også lidt tidligere fri, jeg skulle bare komme igen om aftenen. Da jeg fik det af vide blev jeg glad, skyndte mig og skifte tøj, greb min guitar og så gik mig og Jade i byen. Jeg lagde faktisk mærke til at ham drengen kiggede efter os da vi gik, det var meget sjovt.  Når men mig og Jade tilbragte ellers bare resten af dagen nede i sådan et shoppings center hun vidste mig, det var godt nok stort man er du sindssyg, de er næsten dobbelt så store som dem jeg har været i, i Danmark. Da vi var færdige med det tog vi hjem til mig, vi var der sådan set bare kun i en times tid for jeg skulle jo have en til vagt i cafeen. Det blev faktisk en ret interessant aften, for ham drengen kom ind igen da klokken den cirka var 7, sammen med 1 anden dreng. De gik hen og satte sig ved et af bordene og selvfølgelig var det mig bossen sendte hen for at tage imod deres bestilling, bare typisk. Når men da jeg kom der hen spurgte jeg jo hvad de skulle have og bla, bla, bla men så sagde ham drengen der faktisk, det er da rat endelig at snakke med dig, nu har jeg jo set dig næsten hver morgen uden at have sagt et ord til dig, ha ha jeg kunne ren faktisk mærke at jeg rødmede. Jeg kan ikke engang huske hvad jeg svarede, men jeg kom til at sige det på dansk, så det var sikkert noget med ja, jo, det , det er det da og de lignede bare spørgsmålstegn, så jeg skyndte mig bare videre ud i køkkenet, jeg kom heldigvis ikke der hen mere. Resten af den aften gik egentlig bare med at jeg stod bag disken med ipoden i ørene, der var jo alligevel ikke nogen kunder, indtil lige at bossen så det og stod og råbte af mig, han snakkede simpelthen så hurtigt at jeg ikke forstod halvdelen af hvad det var han sagde. Han fik da selvfølgelig også råbt så højt at næsten alle i cafeen hørte det, VIRKELIG Pinligt. Jeg skyndte mig bare at dukke længere og længere ned under disken så ingen så mig, heldigvis skete det også i slutningen af min vagt så jeg kunne hurtigt komme hjem igen.

Det var så endnu en dag der gik der, ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre med min musik, der er jo ikke andet for end at håbe Smile men klokken er mange og endnu en hård dag i morgen, så smutter nu..
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Musikken xD [lavet af Sidsel] Empty
IndlægEmne: Sv: Musikken xD [lavet af Sidsel]   Musikken xD [lavet af Sidsel] EmptyOns Feb 06, 2008 9:47 pm

Det er godt.. (:
Glæder mig til næste.. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Musikken xD [lavet af Sidsel] Empty
IndlægEmne: Sv: Musikken xD [lavet af Sidsel]   Musikken xD [lavet af Sidsel] EmptyTors Feb 07, 2008 10:35 pm

Glæder mig til det næste kapitel,
den er rigtig god ;D
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Musikken xD [lavet af Sidsel] Empty
IndlægEmne: Sv: Musikken xD [lavet af Sidsel]   Musikken xD [lavet af Sidsel] EmptyFre Feb 08, 2008 8:40 pm

Onsdag 4. juni

Der er godt nok gået nogen dage nu men der er bare sket det mest fantastiske.

Jaa han var der jo self igen ham drengen, men vi snakkede faktisk i langt tid sammen og jeg fandt endda ud af han navn ha ha han hedder Danny, Danny Jones, jeg syntes jeg har hørt det før men hvor det ved jeg altså virkelig ikke. Men som sagt så snakkede vi faktisk i ok lang tid, hvert fald så lang tid at bossen nåede at blive sur på mig fordi jeg ikke lavede nok og bare stod og snakkede, men helt ærligt der var jo ikke nogen kunder alligevel. Vi snakket om meget forskelligt men pludselig sagde han at han havde hørt mig synge, han må åbenbart hørt mig i min pause. Han sagde rent faktisk at han syntes jeg var god. Blev mega glad men også genert ha ha. Men mens vi stod og snakkede kom bossen selvfølgelig lige og sagde at jeg skulle gøre dit og jeg skulle gøre dat, så han spurgte om jeg ville med ud og have en kop kaffe, når jeg havde fri, så jeg skyndte mig selvfølgelig at sige ja, så vi fik udvekslet nummerer og så måtte jeg ellers videre og han gik også. Smile
Men da jeg havde fået fri gik jeg hjem og ringede til ham. Vi aftalte at vi skulle mødes nede i byen ved et eller andet hjørne, klokken 5. så jeg havde masser tid til et bad og lidt og hvert. Men da jeg så endelig kom ned i byen skulle det jo gå galt og det gjorde det også. Jeg kunne ikke finde hjørnet så jeg gik rundt i cirka 20 minutter og kunne ikke finde det, det var godt at jeg var gået i god tid. Men jeg stødte heldigvis ind i ham, da jeg gik helt forvirret rundt der nede. Han spurgte om vi skulle gå en tur så jaa det gjorde vi. Vi fik snakket om en masse og han spurgte også hvad det var jeg sagde den dag han kom ind med en ven, jeg havde ellers troet han havde opdaget at jeg kom fra et andet land men åbenbart ikke. Så jeg blev nød til at forklare ham at jeg kom fra Danmark og hvad jeg egentlig skulle her. Han blev helt overrasket og sagde at han egentlig havde et studie hjemme hos ham selv, så jeg kunne da komme hjem til ham en dag, så kunne jeg prøve det.
Men resten af dagen eller aften gik egentlig meget stille og rolig vi snakkede bare og fik en sandwich og tog så hjem til os selv igen…

Er du sindssyg jeg blev vildt glad, måske bliver det endda til noget det med musikken. Jeg glæder mig hvert fald til jeg skal der ned, det skal jeg i weekenden. Så vi havde hele dagen uuh er så spændt på det Smile
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Musikken xD [lavet af Sidsel] Empty
IndlægEmne: Sv: Musikken xD [lavet af Sidsel]   Musikken xD [lavet af Sidsel] EmptyFre Feb 08, 2008 8:52 pm

den er rigtig sød.
glæder mig til næste kapitel (:
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Musikken xD [lavet af Sidsel] Empty
IndlægEmne: Sv: Musikken xD [lavet af Sidsel]   Musikken xD [lavet af Sidsel] EmptyLør Feb 09, 2008 2:14 pm

Very Happy Ja den er helt vild sød.. hehe rigtig god.
Glæder mi til næste.. !
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Musikken xD [lavet af Sidsel] Empty
IndlægEmne: Sv: Musikken xD [lavet af Sidsel]   Musikken xD [lavet af Sidsel] EmptyLør Feb 09, 2008 5:35 pm

den virker meget fin (:
men der er lidt hist og her du kan kører bedre.
ændre lidt på noget af det.
og du skriver i dagbogs format ikke ?
det kunne godt gøres på en lidt bedre måde.
men det er en god fic, så bliv ved med det gode arbejde.
:'D
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Musikken xD [lavet af Sidsel] Empty
IndlægEmne: Sv: Musikken xD [lavet af Sidsel]   Musikken xD [lavet af Sidsel] EmptySøn Feb 17, 2008 5:48 pm

søndag 8 juni.



Ja jeg kan jo ikke sige at arbejdet har været specielt interessant, men det har weekenden tilgændgel. Er du sindssyg det var spændene og sjovt, jeg blev helt overrasket over at han ligefrem havde at helt studie der hjemme, måske ikke ligesom de rigtig professionelle, men det var godt nok til mig i hver fald. Jeg har jo aldrig i mit liv prøvet sådan noget før. Jeg tror egentlig jeg vil skriver det hele ned sådan så jeg aldrig nogen sende glemmer den første gang, jeg indspillede en sang.
Ok jeg skulle første komme ved middags tid, så jeg havde masser tid til at gøre mig klar. Han havde godt nok sagt at jeg ikke behøves at tage min guitar med, for det havde han, men jeg skulle da godt nok være heldig hvis han havde en venstrer hånds guitar, så jeg tog min egen med, den bragte jo også held, for den var så gammel og slidt. Da det var ved at være tid til at tage af sted greb jeg guitaren og gik ned for at se om jeg kunne få fat i en taxa. Det tog faktisk ikke så lang tid. Han havde skrevet adressen ned på en serviet så den skulle jeg lige havde fisket op af jakkelommen. Da jeg gav den til chefføren, sagde han et eller andet som jeg ikke helt forstod for han snakkede med en eller anden accent, men jeg fik da fat i at han ikke kunne køre helt der hen. Da vi havde kørt lidt og han stoppede steg jeg jo selvfølgelig ud, men jeg havde virkelig ingen ide om hvor jeg var henne. Så jeg bliv nød at gå hen til der nærmeste hus for at spørge om vej, heldigvis sagde den rare dame der åbnede at det ikke var så langt væk, så jeg forsatte bare i samme retning. Klokken var nu blevet lidt over 12 så jeg måtte skynde mig. Da jeg havde gået lidt, bankede jeg på et af husene og ham der åbnede sagde at det bare var lige rundt om hjørnet. Jeg sagde tak og fortsatte så bare og endelig kom jeg hen på den rigtige gade, nu var det bare om at finde det rigtige nummer eller bogstav. Heldigvis var det ikke så svært, så jeg fandt huset og fik banket på. Men det var en fremmed dreng der åbnede døren, så jeg skyndte at sige at jeg nok var gået forkert, men han skyndte sig at sige at det var jeg nok ikke, jeg skulle bare lige vendte 2 sekunder, mens han råbte på Danny. Danny kom løbende og kiggede på uret den var blevet lidt i 1, jeg kiggede flovt på ham, og undskyldte med at jeg ikke kunne finde vej og taxaen kørte ikke langt nok. Jeg kom inden for og han præsenterede mig for ham den anden dreng som hed Tom. Jeg spurgte om han også skulle være med, og det skulle han. Jeg fik en klump i halsen for øh nej, jeg kunne ikke synge foran en masse mennesker, en person var rigeligt, men jeg kunne lade denne her chance gå til spille. De vidste an op til værelset. Da jeg kom der op blev jeg helt målløs for hold da op, der var bare flere guitarer og trommer og keyboard var der også. De sagde at jeg bare skulle sætte mig hen i stolen så ja det gjorde jeg. Er du sindssyg det var rigtig sjovt at prøve at indspille nogen forskellige sange, både nogen jeg selv havde lavet og nogen andre, men det sjoveste var nu dem jeg selv havde lavet. Da der var gået et par timer skulle Tom videre så der var bare mig om Danny. Efter Tom var gået fik vi egentlig ikke lavet så meget andet, vi snakkede bare, og han roste mig faktisk meget, det var rigtig rart, for jeg har jo aldrig rigtig lade nogen høre mig synge sådan ordentligt. Da vi havde siddet og snakket i en times tid, spurgte han faktisk om jeg ville med ud af spise en ad dagene, er du sindssyg lige der slog min mave lige en lille koldbøtte. Jeg skyndte mig at sige ja det kunne vi da godt.
Så han kommer og henter mig efter min vagt på tirsdag uh jeg glæder mig. Tror det bliver rigtig hyggeligt. Men klokken er lidt 12 om natten og jeg skal tidligt op og på arbejde i morgen, men gid om jeg ikke kan sove af bar spænding til op tirsdag. Jaa det bliver rart med sådan en aften.



vil lige sige at jeg syntes ikke den her blev lige så god hihi, men skriv hvad i syntes, syntes nemlig selv det var lidt svært ;D
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Musikken xD [lavet af Sidsel] Empty
IndlægEmne: Sv: Musikken xD [lavet af Sidsel]   Musikken xD [lavet af Sidsel] EmptySøn Feb 17, 2008 5:55 pm

Den er rigtig god, bar' bli' ved! ;D
Tilbage til toppen Go down
Chelles
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 2
Registration date : 05/02/08

Musikken xD [lavet af Sidsel] Empty
IndlægEmne: Super !   Musikken xD [lavet af Sidsel] EmptySøn Feb 17, 2008 6:01 pm

Den er bare rigtigt god Very Happy

det du god til :]
Tilbage til toppen Go down
Miley
Little Joanna
Little Joanna
Miley


Antal indlæg : 216
Age : 31
Location : København
Registration date : 01/01/08

Musikken xD [lavet af Sidsel] Empty
IndlægEmne: Sv: Musikken xD [lavet af Sidsel]   Musikken xD [lavet af Sidsel] EmptyMan Mar 03, 2008 3:41 pm

Det er rigtig godt. ^_^
bare bliv ved. Wink haha.
Jeg glæder mig til den næste del.
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/marialearnstorock
Sponsoreret inhold





Musikken xD [lavet af Sidsel] Empty
IndlægEmne: Sv: Musikken xD [lavet af Sidsel]   Musikken xD [lavet af Sidsel] Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Musikken xD [lavet af Sidsel]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sidsel's Fanfic aahhh ;D
» You are a Dad! by Sidsel
» boodbye by Sidsel
» things can change by Sidsel
» Standalone Fics By Sidsel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: