Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Nye Single! Everybody knows Tirs Maj 13, 2008 8:13 pm
Heej people! Nu kommer den nye Single snart! YAAAY! :b HAr i hørt en bid af den? Everybody knows som den hedder? Det lyder SÅ godt.. Argh kan ikke vente til man kan hører det hele!
ManiPunk Little Joanna
Antal indlæg : 222 Age : 34 Location : NordVestFyn Registration date : 19/02/08
Emne: Sv: Nye Single! Everybody knows Tirs Maj 13, 2008 9:41 pm
Wie, Hvornår, Hvad??!?
(Har jeg levet i en boble, siden jeg ikke har opdaget det???)
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Nye Single! Everybody knows Tirs Maj 13, 2008 9:46 pm
Nej har ikke hørt den, har kun læst teksten.. Men jeg vil helst vente til den rigtig kommer ud.. Så er der mere at glæde sig til.
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: Nye Single! Everybody knows Ons Maj 14, 2008 1:01 pm
Jeg var opsat på IKKE at hører den før den udkommer rigtigt, også af hensyn til drengene, de glæder sig jo helt vildt til at den udkommer. Men min veninde sendte linket til den, til mig også kom jeg til at lytte .. Den er bare thumbs up. But people, Vent med at lytte til den
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Nye Single! Everybody knows Ons Maj 14, 2008 2:34 pm
Jeg vil også hellere vente med at lytte til den, ellers er der jo ikk noget spænding rigtigt...
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: Nye Single! Everybody knows Ons Maj 14, 2008 3:03 pm
Ann-Jones skrev:
Jeg vil også hellere vente med at lytte til den, ellers er der jo ikk noget spænding rigtigt...
nej nemlig hehe.
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Nye Single! Everybody knows Ons Maj 14, 2008 4:23 pm
Venter med at høre den, men glæder mig helt vildt til den kommer!!
mcflys Star Girl
Emne: Sv: Nye Single! Everybody knows Ons Maj 14, 2008 5:00 pm
Hehe.. (: JA det har i ret i. Men jeg kan sku ikke lade være, når jeg ved den er der! Men der er jo stadig Videoen at glæde sig til!
ManiPunk Little Joanna
Emne: Sv: Nye Single! Everybody knows Ons Maj 14, 2008 5:29 pm
Hmm.. Fandt et link til den, så nu har jeg den på min computer, men har ikke hørt den endnu.. Ender nok med at gemme den væk, for vil også helst vente på den rigtige (Svært ikke at smuglytte )
mcflys Star Girl
Emne: Sv: Nye Single! Everybody knows Ons Maj 14, 2008 7:26 pm
Hehe.. (: Ja det kunne jeg så ikke lade være med, men den er jo for sygt god!
NinnaMaleneJones! Admin
Antal indlæg : 131 Age : 35 Location : aalborg Registration date : 27/12/07
Emne: Sv: Nye Single! Everybody knows Ons Maj 14, 2008 11:23 pm
aaah, hvor nice! tror virkelig jeg har levet under en sten.. har slet ikk hørt noget om ny single. nogen der ved, hvornår det er, den blir released?
McFLY_DK Little Joanna
Antal indlæg : 279 Age : 36 Location : Aarhus Registration date : 04/01/08
Emne: Sv: Nye Single! Everybody knows Tors Maj 15, 2008 11:16 am
NinnaMaleneJones! skrev:
aaah, hvor nice! tror virkelig jeg har levet under en sten.. har slet ikk hørt noget om ny single. nogen der ved, hvornår det er, den blir released?
Ja, den udkommer den 14. juli.
Iih, jeg har syndet, for jeg "kom altsaa til" at lytte lidt til den! Men kun EN gang, og jeg har allerede glemt den igen, hehe. Men det loed godt, selvom jeg ikk hoerte det hele! Jeg haaber, vi faar en live version af sangen at hoere i morgen, naar de giver koncert i Liverpool!
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: Nye Single! Everybody knows Tors Maj 15, 2008 3:32 pm
McFLY_DK skrev:
NinnaMaleneJones! skrev:
Ja, den udkommer den 14. juli.
Iih, jeg har syndet, for jeg "kom altsaa til" at lytte lidt til den! Men kun EN gang, og jeg har allerede glemt den igen, hehe. Men det loed godt, selvom jeg ikk hoerte det hele! Jeg haaber, vi faar en live version af sangen at hoere i morgen, naar de giver koncert i Liverpool!
skal du til den koncert??
McFlyAreMyHeroes Little Joanna
Antal indlæg : 214 Age : 31 Location : Holstebro Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Nye Single! Everybody knows Tors Maj 15, 2008 9:50 pm
den er mega go' synes jeg:D.
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: Nye Single! Everybody knows Tors Maj 15, 2008 10:47 pm
Jeg har 'desværre' lige lyttet til sangen, men guys vent men at høre den .. Og glæd jer som små børn
PoynterMcFly<3 Moderator
Antal indlæg : 3 Age : 31 Location : Langeland Registration date : 04/05/08
Emne: Sv: Nye Single! Everybody knows Fre Maj 16, 2008 8:37 pm
Kom også til at lytte til den (kunne ikke lade vær) den er kanon god!!
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: Nye Single! Everybody knows Lør Maj 17, 2008 5:44 pm
Tænkte jeg lige ville sætte den nye blog fra Tom herind
New Songs...
Hey everyone,
We have noticed that a few people have managed to get hold of some rough versions of our new songs. We would just like to ask that if you do have any of these demos/rough mixes then can you please keep them to yourselves and not share them on places like youtube/myspace...etc.
We are all so so so excited about our new album, we have truly made the album we have always wanted to make BUT it is still not finished! So any songs you may have heard still have work to be done on them.
We have made this album for all you guys and we don't want you to judge the new songs on versions that could even be a few months old! We want all you guys to hear it when we feel it is ready. It'll all be so much better if you wait until we finish it...it wont be long!!!!
Cheers
Tom x
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Nye Single! Everybody knows Lør Maj 17, 2008 6:11 pm
Puha, var lige ved at høre den, men den blog fik mig til at lade vær selvom jeg glæder mig som en 6årig dagen før jul!
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: Nye Single! Everybody knows Lør Maj 17, 2008 6:28 pm
Line91 skrev:
Tænkte jeg lige ville sætte den nye blog fra Tom herind
New Songs...
Hey everyone,
We have noticed that a few people have managed to get hold of some rough versions of our new songs. We would just like to ask that if you do have any of these demos/rough mixes then can you please keep them to yourselves and not share them on places like youtube/myspace...etc.
We are all so so so excited about our new album, we have truly made the album we have always wanted to make BUT it is still not finished! So any songs you may have heard still have work to be done on them.
We have made this album for all you guys and we don't want you to judge the new songs on versions that could even be a few months old! We want all you guys to hear it when we feel it is ready. It'll all be so much better if you wait until we finish it...it wont be long!!!!
Cheers
Tom x
godt tænkt, havde også lige tænkt på at poste den.
ManiPunk Little Joanna
Emne: Sv: Nye Single! Everybody knows Lør Maj 17, 2008 7:40 pm
Så er det besluttet, at jeg SLET ikke hører den før den officelt kommer ud Hmm... overvejer om jeg skal slette den eller gemme den i en meget, meget gemt mappe
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: Nye Single! Everybody knows Søn Maj 18, 2008 12:07 pm
ManiPunk skrev:
Så er det besluttet, at jeg SLET ikke hører den før den officelt kommer ud Hmm... overvejer om jeg skal slette den eller gemme den i en meget, meget gemt mappe
Jeg tror faktisk at jeg vil høre den, når den første gang bliver spillet i radioen.. =P.. Hvis jeg er hjemme der.. Den bliver vidst spillet den 3 juni.
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: Nye Single! Everybody knows Søn Maj 18, 2008 2:07 pm
Sally-Judd skrev:
ManiPunk skrev:
Jeg tror faktisk at jeg vil høre den, når den første gang bliver spillet i radioen.. =P.. Hvis jeg er hjemme der.. Den bliver vidst spillet den 3 juni.
ved du hvilken radio kanal den bliver spillet på ?
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: Nye Single! Everybody knows Søn Maj 18, 2008 4:47 pm
Dannys-Princess skrev:
Sally-Judd skrev:
ManiPunk skrev:
ved du hvilken radio kanal den bliver spillet på ?
jeg ved det ikke helt, men jeg regner med at de spiller den på radio 1. hehe. Der plejer de at spille McFLYs nye sange. jeg kan ikke helt huske det, men jeg tror det var star girl jeg hørte for første gang, på radio 1.
Line Admin
Emne: Sv: Nye Single! Everybody knows Ons Maj 21, 2008 11:28 pm
Så er der noget nyt om album og sange (nappet fra Official)
McFly's super release
Today 13:15
McFly are to release their new album on their own label.
Following months of speculation, the band confirmed last Friday (16.05.08) that they were not renewing their contract with Universal and would instead be launching their own label. Comment on this Article
The band will release their as-yet untitled fifth album on July 21 and frontman Tom Fletcher has revealed details about three of the tracks. 'Do Ya' is described as Mcfly "doing what we do best - ballsy pop", with Tom adding: "I wanted to write a song that everyone could sing along to, something that was simple and easy to remember and required no effort or thought to listen to.
The 22-year-old singer says 'Lies' is the darkest thing the band have ever done.
Tom said: "A lot of our songs are nice lyrics about a girl who you love or has left you or a girl you want back, blah, blah, blah. When we wrote this song we knew it needed to be passionate and dark lyrically to fit the melody. We chose to write it about the most manipulative, deceitful, lying b***h in the world and it's basically saying: 'I hope she crashes her car and burns in hell!'"
'One For The Radio' is abut the band's constant struggle for critical acceptance.
The 'Star Girl' singer said: "Since McFly started we have had to constantly defend ourselves, trying to convince people that we write our own songs and play our instruments. Finally people know we can play, people know we write and people know the songs are great, so I think haters are running out of reasons not to like us. That is what this song is about."
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: Nye Single! Everybody knows Tors Maj 22, 2008 8:51 am
Line91 skrev:
Så er der noget nyt om album og sange (nappet fra Official)
McFly's super release
Today 13:15
McFly are to release their new album on their own label.
Following months of speculation, the band confirmed last Friday (16.05.08) that they were not renewing their contract with Universal and would instead be launching their own label. Comment on this Article
The band will release their as-yet untitled fifth album on July 21 and frontman Tom Fletcher has revealed details about three of the tracks. 'Do Ya' is described as Mcfly "doing what we do best - ballsy pop", with Tom adding: "I wanted to write a song that everyone could sing along to, something that was simple and easy to remember and required no effort or thought to listen to.
The 22-year-old singer says 'Lies' is the darkest thing the band have ever done.
Tom said: "A lot of our songs are nice lyrics about a girl who you love or has left you or a girl you want back, blah, blah, blah. When we wrote this song we knew it needed to be passionate and dark lyrically to fit the melody. We chose to write it about the most manipulative, deceitful, lying b***h in the world and it's basically saying: 'I hope she crashes her car and burns in hell!'"
'One For The Radio' is abut the band's constant struggle for critical acceptance.
The 'Star Girl' singer said: "Since McFly started we have had to constantly defend ourselves, trying to convince people that we write our own songs and play our instruments. Finally people know we can play, people know we write and people know the songs are great, so I think haters are running out of reasons not to like us. That is what this song is about."
Godt med hurtige reflekser, har lige læst det inde på deres officel site, men så så jeg at det allerede var sat ind her .. Glæder mig VILDT til deres nye album , men tror ikke jeg er den eneste ..