Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Ny single? Tors Jul 08, 2010 8:17 pm
Har fundet det her på en McFly hjemmeside..
It has yet to be confirmed by McFly and their management, but we’re 99% sure that McFly’s new single called Party Girl (produced by Dallas Austin) is to be released September 6th. Alex or Lucy from the radio show In:Demand said on Twitter they’d just heard the song and compared it to the likes of Enrique Iglesias, 3Oh!3, Taio Cruz and Tinchy Strider. According to them it has an electro feel to it, but is it still a rocking track. The first airplay hasn’t been confirmed yet, but should be around two or three weeks from now.
'Party Girl'? hvad siger I?
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: Ny single? Tors Jul 08, 2010 9:53 pm
altså jeg kan ikke helt finde ud af det for jeg har hørt en sang som hedder "Here comes the storm" (fordi jeg er fesen og desperat og vil høre alting før det overhovedet kommer ud) og det lød overhovedet ikke som McFly! Det var meget poppet og... mærkeligt? Men det lød nu ganske godt, det er ikke det! Men.. Det var ikke McFly Og er bange for de har forandret sig for meget! Så jeg er lidt lost...
CGehrt Moderator
Antal indlæg : 24 Age : 34 Location : Bylderup-Bov, Sønderjylland Registration date : 09/05/09
Emne: Sv: Ny single? Tors Jul 08, 2010 11:11 pm
Jeg glæder mig, det bliver spændende at se hvad de har fundet på til det nye album... Jeg er også lidt nervøs for at det bliver for poppet for mig, men det er da nogle spændende navne der bliver nævnt i den sammenhæng...
Kom nuuuuuuuuuuuu, September
DeeDeelicious Star Girl
Antal indlæg : 562 Age : 29 Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD Registration date : 08/05/09
Emne: Sv: Ny single? Fre Jul 09, 2010 12:15 am
Mille skrev:
altså jeg kan ikke helt finde ud af det for jeg har hørt en sang som hedder "Here comes the storm" (fordi jeg er fesen og desperat og vil høre alting før det overhovedet kommer ud) og det lød overhovedet ikke som McFly! Det var meget poppet og... mærkeligt? Men det lød nu ganske godt, det er ikke det! Men.. Det var ikke McFly Og er bange for de har forandret sig for meget! Så jeg er lidt lost...
Fuldstændig 100 % enig!
Thea McFlyer
Antal indlæg : 59 Age : 29 Location : Fyn Registration date : 10/07/09
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: Ny single? Lør Jul 10, 2010 1:52 am
Mille skrev:
Jeg har det ligesom dig. på sin vis da (: Jeg synes IKKE det er Mcfly (ja, jeg har også været en fucker og lyttet til den dersens sang ) Det mangler "kærlighed" ved musikken. Der ikke ret meget fokus på deres instrumenter i denne sang. Dertil skal det siges at jeg NEMT kan se en sang som denne spille i de danske radioer, og deres nye album er "space-theme" og derfor er der måske også brugt en anden lyd
Thea McFlyer
Ja måske. Har fundet tre forskellige. Ved ikke rigtig hvad det kunne være. Nogle siger at det måske er et plektre, andre siger (som du sagde) coveret til deres single. Er der nogle der har en idé om hvad det kunne være??
In the future there are no secrets In the future there are no lies In 2010 the future arrives
det skræmmer mig lidt.. og alligevel er det mega fedt! xD synes det er fedt de bygger det lidt op som en film?
Jaa, men savner stadig lidt gamle Mcfly, og det gamle logo. Men det er jo for det meste altid godt at prøve noget nyt!
Jeg glæder mig i hvert fald til at se det 'nye' Mcfly ..
MissFletcherlicius McFlyer
Antal indlæg : 76 Age : 43 Location : Denmark Registration date : 28/03/10
Emne: Sv: Ny single? Ons Jul 14, 2010 2:39 pm
De har lige spillet 35sec af PARTY GIRL på Radio One
Hmm.. jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om den sang.. Men sådan sagde jeg osse om sidste album, så det skal nok blive super fedt..hehe
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: Ny single? Ons Jul 14, 2010 3:01 pm
MissFletcherlicius skrev:
De har lige spillet 35sec af PARTY GIRL på Radio One
Hmm.. jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om den sang.. Men sådan sagde jeg osse om sidste album, så det skal nok blive super fedt..hehe
Sådan har jeg det også , synes at starten lød meget som de der 'fest' sange som er fremme for tiden , men til sidst synes jeg faktisk at det endte med at blive RIGTIG godt .
Thea McFlyer
Emne: Sv: Ny single? Ons Jul 14, 2010 11:02 pm
Har hørt hele sangen for nogle timer siden. Altså jeg vil sige at den bliver bedre jo mere man høre den. (Selvom jeg kun har kun hørt hele sangen 1 gange.. Men den korte en masse gange) Den kommer vist snart igen på In Demand. (Måske om en halv time, men er ikke sikker)