Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: mcfly's nye single.. Tors Apr 09, 2009 8:36 pm
Jeg tror det er fast lagt nu!
FALLING IN LOVE
er Mcfly's nye single.. det står inde på myspace og har set videoen.. man den er super fed.. synes det er fantastik, at de vælger netop den sang.. jeg har elsket den lige siden jeg hørte den for første gang.
woww hvor fedt!! jeg elsker Falling in love sangen
hvor det også godt sat sammen hvor bliver jeg glad af at de den musikvideo og den sang ohh <3 og med alle deres fans er på det er fantatisk!! <3 ohh hvor er de dejlige deres smil man kan ikke lade være med at smile det er bare højdepunkter på den tour det kunne ikke blive bedre =)
og den skal helt klart ind på Boogie
Sidsel Star Girl
Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
FUck hvor fedt , det var den sang jeg hørte mest lige da jeg fik albumet , er dog blevet lidt træt af den nu, men hvis det er videoen er den jo helt vild fed !! Havde aldrig troet de kunne lave så fed en video , Og det er bare 110% KUN DEM!!! Man kan bare se at de laver musik fordi de elsker det , årg , jeg bliver helt rørt nu ! 'snøft snøft' .. <'3
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
OMG, OMG, OMG, OMG, OMG !!! Jeg er i chock !!! It's bloody amazing !!!! For helvede, det er seriøst den bedste video de har lavet !!! Den topper virkelig alt !!! Og ja, den skal så meget ind på Boogie, og den kommer helt sikkert på 1. !!!!
Men seriøst, videoen er så personlig på en måde og de er jo 100% sig selv deri! Jeg elsker virkelig sådan nogle koncert videoer hvor de danser og griner og sådan noget.. Jeg blir helt varm indeni Den viser virkelig bare hvor gode venner de er !! Og når Harry kysser Tom.. Ohh my knees are melted away Man får helt lyst til bare at have dem som bamser og kramme dem hvert eneste sekund !! OHHH I LOVE THEM ! <3
(Verdens længste add.. sorry... )
Mette (: Miss Halloween
Antal indlæg : 357 Age : 31 Location : odense S. Registration date : 24/01/09
OMG, OMG, OMG, OMG, OMG !!! Jeg er i chock !!! It's bloody amazing !!!! For helvede, det er seriøst den bedste video de har lavet !!! Den topper virkelig alt !!! Og ja, den skal så meget ind på Boogie, og den kommer helt sikkert på 1. !!!!
Men seriøst, videoen er så personlig på en måde og de er jo 100% sig selv deri! Jeg elsker virkelig sådan nogle koncert videoer hvor de danser og griner og sådan noget.. Jeg blir helt varm indeni Den viser virkelig bare hvor gode venner de er !! Og når Harry kysser Tom.. Ohh my knees are melted away Man får helt lyst til bare at have dem som bamser og kramme dem hvert eneste sekund !! OHHH I LOVE THEM ! <3
(Verdens længste add.. sorry... )
ja jeg er så enig med dig jeg elsker også bare musikvideoer hvor det bare er 100% dem ohh de er så fantatiske!!!! (:
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: mcfly's nye single.. Søn Apr 12, 2009 1:39 pm
Der er den i lidt bedre hvis det er. God de er jo lige før man begynder og savle.. hvornår bliver den realeased?
efter hvad jeg har hørt er det ikke sikkert at det er en single.. Men det imod er det promotion for dvd'en. det er også derfor de kun har brugt klip fra den koncert og bag om koncerterne..
Men man kan jo håbe på at det er begge ting
McFreak Surfer Babe
Antal indlæg : 149 Age : 33 Location : Loserville, Slagelse Registration date : 07/06/08
Emne: Sv: mcfly's nye single.. Søn Apr 12, 2009 5:59 pm
Der er den i lidt bedre hvis det er. God de er jo lige før man begynder og savle.. hvornår bliver den realeased?
efter hvad jeg har hørt er det ikke sikkert at det er en single.. Men det imod er det promotion for dvd'en. det er også derfor de kun har brugt klip fra den koncert og bag om koncerterne..
Men man kan jo håbe på at det er begge ting
Ja.. Så oss inde på Youtube, hvordan de snakkede om at det kun er promotion for selve tour dvd'en. Så jeg venter på den rigtige udgave. Alle udgaverne er jo oss optaget fra tv'et, så derfor er det sansynligt at det "bare" er promotion.
Men ellers ville det være super lækkert, hvis de valgte den til deres musikvideo for Falling In Love.
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: mcfly's nye single.. Søn Apr 12, 2009 8:38 pm
OMG utroligt godt valg og musikvideoen gør bare en så glad!!! Ej hvor er de altså skønne
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: mcfly's nye single.. Man Apr 13, 2009 9:53 am
Ej nu troede jeg lige , Men det er en fed video som skal sælge DVD'en synes jeg
Mette (: Miss Halloween
Antal indlæg : 357 Age : 31 Location : odense S. Registration date : 24/01/09
Emne: Sv: mcfly's nye single.. Man Apr 13, 2009 11:53 am
Dannys-Princess skrev:
Ej nu troede jeg lige , Men det er en fed video som skal sælge DVD'en synes jeg
ja det troede jeg også men jeg syntes den er rigtig rigtig god!
sunshine Surfer Babe
Antal indlæg : 170 Age : 44 Location : Odense Registration date : 25/02/08
falling in love er den nye single, jeg har lige hørt den på radio 1 søndag, og de har også lige haft sunget den i et tv program og så må det næsten være den video der hører til mon ikke...jeg har ihvertfald skrevet til boogie om at få den boblet...
Sidsel Star Girl
Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
falling in love er den nye single, jeg har lige hørt den på radio 1 søndag, og de har også lige haft sunget den i et tv program og så må det næsten være den video der hører til mon ikke...jeg har ihvertfald skrevet til boogie om at få den boblet...
Det håber jeg virkelig (: Elsker den sang <3
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
hmm. jeg synes det er yderst mærkeligt hvis det er en single, eftersom der ingen release date er, selvom vi har set videoen, og at de flere steder siger at det er promotion for McFLY's nye dvd. For min skyld måtte det hjertens gerne være singlen, men jeg tror ikke rigtig på det før det står i deres kalender.
sunshine Surfer Babe
Antal indlæg : 170 Age : 44 Location : Odense Registration date : 25/02/08
Emne: Sv: mcfly's nye single.. Ons Apr 22, 2009 7:59 pm