Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: mcfly's nye single.. Tors Apr 23, 2009 9:58 am
Altså det kan godt være det er en promo for DVD'en, det står der også i emnefeltet her sådan set, men her er den i hvert fald i HQ, og jeg elsker den stadig ufattelig meget!?
Jeg blev bare så ufatteligt glad da jeg så den! De er bare dejlige deri, og den viser hvilke personer de er ' bag scenen'?xD
Mette (: Miss Halloween
Antal indlæg : 357 Age : 31 Location : odense S. Registration date : 24/01/09
Emne: Sv: mcfly's nye single.. Man Apr 27, 2009 6:24 pm
sunshine skrev:
falling in love er den nye single, jeg har lige hørt den på radio 1 søndag, og de har også lige haft sunget den i et tv program og så må det næsten være den video der hører til mon ikke...jeg har ihvertfald skrevet til boogie om at få den boblet...
ej hvor fedt!! jeg har også skrevet til Boogie p.s alle sammen gør det, så er der større chance for at vi kan få den ind (:
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: mcfly's nye single.. Fre Maj 01, 2009 9:05 pm
McFlyfan Mette skrev:
sunshine skrev:
falling in love er den nye single, jeg har lige hørt den på radio 1 søndag, og de har også lige haft sunget den i et tv program og så må det næsten være den video der hører til mon ikke...jeg har ihvertfald skrevet til boogie om at få den boblet...
ej hvor fedt!! jeg har også skrevet til Boogie p.s alle sammen gør det, så er der større chance for at vi kan få den ind (:
har også lige gjort det ..
Emne: Sv: mcfly's nye single.. Lør Maj 02, 2009 11:49 am
super godt!
for vi skal have dem ind på Boogielisten (:
også for at vise at vi virkelig gerne vil have dem til Danmark og at de er berømte her måde i magasiner og tv =D
Stargirl Star Girl
Antal indlæg : 701 Age : 30 Location : Esbjerg Registration date : 29/11/08
Emne: Sv: mcfly's nye single.. Man Maj 04, 2009 7:11 pm
Heeeeeeej Dudes!
Jeg har skrevet til Boogie og de har nu svaret!
Jeg skrev:
Heeej Boogie! Først vil jeg lige sige tak for en skønmusik-kanal! Mcfly har lavet en video til deres vildt gode sang Falling in love! Uh elsker bare den sang! Og musikvideoen er så godt! Så vil i ikke nok få den på listen? Det kunne gøre så mange Mcfly-fans glade! Have fun! Inaluk
De skrev:
Hej Inaluk, Vi har kontaktet McFlys engelske management for at få den nye video hjem. Det tager lidt længere tid end normalt fordi ingen danske selskaber har valgt at satse på McFly. Vhrasmus gejlboogie
Sidsel Star Girl
Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Sv: mcfly's nye single.. Man Maj 04, 2009 7:41 pm
YAY YAY YAY hvor godt (: skidt med det tager lidt tid, bare den kommer :b
Stargirl Star Girl
Antal indlæg : 701 Age : 30 Location : Esbjerg Registration date : 29/11/08
Emne: Sv: mcfly's nye single.. Man Maj 04, 2009 7:45 pm
Sidsel skrev:
YAY YAY YAY hvor godt (: skidt med det tager lidt tid, bare den kommer :b
Ja
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: mcfly's nye single.. Man Maj 04, 2009 8:42 pm
FEDT!! Glæder mig helt vildt, men ja skidt med at det tager lidt tid, bare den kommer! Den video er SÅ god
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: mcfly's nye single.. Man Maj 04, 2009 9:06 pm
feeedt! forstår dog ikke det med at det tager tid, for de sagde da mht. til Lies at de nu havde direkte kontakt med McFLY?
Emne: Sv: mcfly's nye single.. Man Maj 04, 2009 9:32 pm
Stargirl skrev:
Heeeeeeej Dudes!
Jeg har skrevet til Boogie og de har nu svaret!
Jeg skrev:
Heeej Boogie! Først vil jeg lige sige tak for en skønmusik-kanal! Mcfly har lavet en video til deres vildt gode sang Falling in love! Uh elsker bare den sang! Og musikvideoen er så godt! Så vil i ikke nok få den på listen? Det kunne gøre så mange Mcfly-fans glade! Have fun! Inaluk
De skrev:
Hej Inaluk, Vi har kontaktet McFlys engelske management for at få den nye video hjem. Det tager lidt længere tid end normalt fordi ingen danske selskaber har valgt at satse på McFly. Vhrasmus gejlboogie
ej hvor fedt!! så nu kommer den måske på Boogielisten (: weee hvor skønt
Emne: Sv: mcfly's nye single.. Man Maj 04, 2009 9:34 pm
og skidt med at det tager lidt tid så får vi bare en overraskelse når den kommer på Boogie (: - så har vi noget at se frem til xD
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: mcfly's nye single.. Tirs Maj 05, 2009 1:46 am
Men er det overhovedet en single? vi ka jo ikk få videoen til DK hvis det bare er promo.. Men altså hvis det er, er det da vildt fedt... Forstår ikk der ikk er nogen danske selskaber der vil satse på dem... det er synd!
mcflylove McFlyer
Antal indlæg : 67 Age : 29 Location : København Registration date : 12/02/09