Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

ny single er ...

Go down 
+5
Sidsel
NannaBoelt
McFLY_DK
Sally-Judd
mathilderosejones.
9 deltagere
ForfatterBesked
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.

Antal indlæg : 692
Registration date : 07/10/08

ny single er ... Empty
IndlægEmne: ny single er ...   ny single er ... EmptyTirs Okt 28, 2008 9:37 pm

THE NEW McFLY SINGLE IS...

As found by Ollie and let's hope it's true.

Play Dot Com

Do Ya / Stay With Me (Official BBC Children In Need Single)

Stay With Me was originally a demo for Easy Way Out we think. But I don't know if it's that same Stay With Me.

Kilde: Super Records Unofficial
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd

Antal indlæg : 1386
Registration date : 02/01/08

ny single er ... Empty
IndlægEmne: Sv: ny single er ...   ny single er ... EmptyTirs Okt 28, 2008 9:51 pm

Nice jeg skulle lige til at skrive det.. Men det er ikke helt sikkert? Men fedt og jeg elsker Stay With Me.
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.

ny single er ... Empty
IndlægEmne: Sv: ny single er ...   ny single er ... EmptyTirs Okt 28, 2008 9:56 pm

nej, det er ikke helt sikkert.
det er først 100 % sikkert, når der kommer en officiel meddelse.
men man kan altid håbe
Smile
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK

Antal indlæg : 279
Registration date : 04/01/08

ny single er ... Empty
IndlægEmne: Sv: ny single er ...   ny single er ... EmptyOns Okt 29, 2008 1:44 am

OK, jeg er forvirret! Neutral Først var det Down Goes Another One til december, så var der rygter om Falling In Love som valentins-single og nu Do Ya i november?! Shocked Personligt er jeg ikk overlykkelig over, hvis de vælger Do Ya, som næste single, fordi den er for ensformig til at løbe med en topplacering, tror jeg. Jeg kan bedre lide POV eller Corrupted. Wink But we'll have to wait and see! Razz
http://www.myspace.com/63453948
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt

Antal indlæg : 1092
Registration date : 03/05/08

ny single er ... Empty
IndlægEmne: Sv: ny single er ...   ny single er ... EmptyOns Okt 29, 2008 2:50 pm

McFLY_DK skrev:
OK, jeg er forvirret! Neutral Først var det Down Goes Another One til december, så var der rygter om Falling In Love som valentins-single og nu Do Ya i november?! Shocked Personligt er jeg ikk overlykkelig over, hvis de vælger Do Ya, som næste single, fordi den er for ensformig til at løbe med en topplacering, tror jeg. Jeg kan bedre lide POV eller Corrupted. Wink But we'll have to wait and see! Razz

Jeg er også mere enig med dig .. Eller også skulle den nye single være The end .. Razz Men Corrupted er også et godt bud !
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd

ny single er ... Empty
IndlægEmne: Sv: ny single er ...   ny single er ... EmptyOns Okt 29, 2008 3:56 pm

Ja, men i skal også lige huske at det kommer til at være en Children in need Single.
Så ved jeg ikke om det skal være de der mørke sange til det..
Men jeg vil da heller have Do Ya end Smile.
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel

Antal indlæg : 932
Registration date : 30/12/07

ny single er ... Empty
IndlægEmne: Sv: ny single er ...   ny single er ... EmptyOns Okt 29, 2008 6:16 pm

jeg tror ikke do ya vil holde i dk vil jeg sige. tror den er alt for poppet til hvad folk stemmer. Very Happy
Line
Admin
Admin
Line

Antal indlæg : 1418
Registration date : 10/01/08

ny single er ... Empty
IndlægEmne: Sv: ny single er ...   ny single er ... EmptyOns Okt 29, 2008 6:19 pm

På en måde kan jeg godt li' at det er do ya, fordi den er så nem at synge med på.. Men tror også den er for poppet.
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg

Antal indlæg : 1416
Registration date : 26/06/08

ny single er ... Empty
IndlægEmne: Sv: ny single er ...   ny single er ... EmptyOns Okt 29, 2008 6:23 pm

Som Children in Need single kunne jeg godt se Do Ya eller Smile.
For hvis man tænker på de andre sange de har lavet til charity, så minder de meget om dem Very Happy
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3

Antal indlæg : 1357
Registration date : 03/03/08

ny single er ... Empty
IndlægEmne: Sv: ny single er ...   ny single er ... EmptyOns Okt 29, 2008 9:27 pm

Som children in need sang er det nok også Do ya eller Smile der er bedste bud, men tror desværre ikke at de ville klare sig så godt her i DK Neutral
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd

ny single er ... Empty
IndlægEmne: Sv: ny single er ...   ny single er ... EmptyTors Okt 30, 2008 2:22 pm

NOGET NYT OM DET:

"30/10/08
STAY WITH ME WILL NOT BE THE DEMO! (EXCLSUIVE NEWS ONLY MCFLY CLUB HAS POSTED!)
According to BBC's Press Office the track will be a cover of version of Rod Stewart and The Faces' Seventies hit Stay With Me. Both songs will be performed for BBC Children in Need viewers on BBC One on Friday 14 November 2008. For fans eager to be amongst the first to get their hands on the new single, it will be available to pre-order on the night of the 14 November as a two-track download from 7Digital. The single will be available to download from Sunday 23 November and commercially available in stores from Monday 24 November. + HMV.com have the single now listed! And I can confirm it will be released on 2 formats, a CD and DVD. Purchase them here: http://tinyurl.com/5fnwtl ! First McFly site to tell you here at McFly Club! Very exciting news!
Jay
http://www.bbc.co.uk/pressoffice/pressreleases/stories/2008/10_october/29/mcfly.shtml"
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK

Antal indlæg : 279
Registration date : 04/01/08

ny single er ... Empty
IndlægEmne: Sv: ny single er ...   ny single er ... EmptyTors Okt 30, 2008 8:33 pm

Tak for det, Sally! Very Happy Iih, nu har jeg længe tænk over hvordan I får alle de nyheder fra VIP?! Embarassed Jeg aner simpelthen ikk, hvor jeg finder det! Har du et link...? Smile
http://www.myspace.com/63453948
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel

ny single er ... Empty
IndlægEmne: Sv: ny single er ...   ny single er ... EmptyTors Okt 30, 2008 8:41 pm

nu er jeg sku ikke helt med. hvilken sang er det der bliver den næste singel??
Line
Admin
Admin
Line

ny single er ... Empty
IndlægEmne: Sv: ny single er ...   ny single er ... EmptyTors Okt 30, 2008 8:53 pm

McFLYxSidsel skrev:

Do ya, med et cover af Rod Stewart and The Faces stay with me.
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel

ny single er ... Empty
IndlægEmne: Sv: ny single er ...   ny single er ... EmptyTors Okt 30, 2008 8:56 pm

Line skrev:
McFLYxSidsel skrev:

Do ya, med et cover af Rod Stewart and The Faces stay with me.

øv ):
når men ok hehe taak Very Happy
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd

ny single er ... Empty
IndlægEmne: Sv: ny single er ...   ny single er ... EmptyTors Okt 30, 2008 10:11 pm

McFLY_DK skrev:
Tak for det, Sally! Very Happy Iih, nu har jeg længe tænk over hvordan I får alle de nyheder fra VIP?! Embarassed Jeg aner simpelthen ikk, hvor jeg finder det! Har du et link...? Smile
det var så lidt, men jeg finder altså bare mine informationer på mcfly engelske message board, på deres hjemmeside.
Mcfly.com og der kan du registere dig, så du har vip adgang og forum adgang, ligesom den gamle. Men det ved du jo godt, får det har du jo der inde..
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.

ny single er ... Empty
IndlægEmne: Sv: ny single er ...   ny single er ... EmptyMan Nov 03, 2008 7:50 pm

Sally-Judd skrev:
McFLY_DK skrev:
det var så lidt, men jeg finder altså bare mine informationer på mcfly engelske message board, på deres hjemmeside.
Mcfly.com og der kan du registere dig, så du har vip adgang og forum adgang, ligesom den gamle. Men det ved du jo godt, får det har du jo der inde..

mcfly har liiige sendt en email med info om den nye single - det er stort set det samme som sally har skrevet..
men den er nice alligevel Smile
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones

Antal indlæg : 2885

ny single er ... Empty
IndlægEmne: Sv: ny single er ...   ny single er ... EmptyMan Nov 03, 2008 11:57 pm

sys det er lidt synd de vælger Do Ya, men det er der jo ikk noget at gøre ved...
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.

ny single er ... Empty
IndlægEmne: Sv: ny single er ...   ny single er ... EmptyTirs Nov 04, 2008 12:38 pm

Ann-Jones skrev:
sys det er lidt synd de vælger Do Ya, men det er der jo ikk noget at gøre ved...

ja - do ya er en rimelig svag sang (som single) men det går til et godt formål Smile

afro
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3

Antal indlæg : 1357
Registration date : 03/03/08

ny single er ... Empty
IndlægEmne: Sv: ny single er ...   ny single er ... EmptyTirs Nov 04, 2008 5:29 pm

enig med jer andre - altså at det er lidt øv..
Line
Admin
Admin
Line

ny single er ... Empty
IndlægEmne: Sv: ny single er ...   ny single er ... EmptyMan Nov 17, 2008 11:26 pm

nu har jeg spillet do ya for et par venner, og pt. af hvad jeg kan se bliver den faktisk taget bedre imod end jeg havde ventet.. Smile så det kan være det er sådan for mange Very Happy
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt

Antal indlæg : 1092
Registration date : 03/05/08

ny single er ... Empty
IndlægEmne: Sv: ny single er ...   ny single er ... EmptyTirs Nov 18, 2008 9:56 am

Jeg synes også det er en meget svag sang desværre .. Det ville være bedre hvis de valgte en sang der virkelig beviste at de kan noget ! Som Corrupted . Der er bare det fedeste guitar i ! Razz
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.

ny single er ... Empty
IndlægEmne: Sv: ny single er ...   ny single er ... EmptyTors Nov 27, 2008 3:34 pm

Har endelig modtaget DVD-singlen - ved ikke hvor selve singlen bliver af...
Very Happy
Sponsoreret inhold

ny single er ... Empty
IndlægEmne: Sv: ny single er ...   ny single er ... Empty

ny single er ...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-