Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: Mille's fic Tors Jan 15, 2009 9:26 pm
I'M SO SORRY !!! Undskyld, undskyld, undskyld fordi det er så langt !!! Jeg kan bare slet ikke stoppe når jeg først er kommet igang :S
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: Mille's fic Tors Jan 15, 2009 9:38 pm
Mille skrev:
I'M SO SORRY !!! Undskyld, undskyld, undskyld fordi det er så langt !!! Jeg kan bare slet ikke stoppe når jeg først er kommet igang :S
du skal ikke undskylde, for det er mega godt mille! I LOVE IT som ole henriksen siger! xD
MeusDeus Star Girl
Antal indlæg : 1026 Age : 30 Location : Århus Registration date : 01/09/08
Emne: Sv: Mille's fic Tors Jan 15, 2009 9:53 pm
hvor har du lavet en fed afslutning Mille Bille ;D :D
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: Mille's fic Tors Jan 15, 2009 9:54 pm
Yaaay, nyt dejligt laaaaangt afsnit! Og ny måde at kommentere på her fra Annestegen XD (don't mind the nickname)
Citat :
Tak!” sagde jeg og satte min kaffe på bordet. Jeg rykkede min stol ud og kravlede ind under bordet. ”Hva fanden laver du kvinde?” grinede Anders. ”SCHHHH!” sagde jeg og gemte mig.
Haha, jeg ville have gjort nøjagtigt det samme! XD
Citat :
Jeg fandt sæben og gik med hende ud på toilettet og fyldte boksen op. ”den sgu da ellers meget fancy ud” sagde hun og pegede på boksen. ”tjaa..” mumlede jeg og gik ind på kontoret igen.
Haha, en fancy sædebeholder-ting !! Herlighed!
Citat :
Fortsættes efter reklamepausen!
Først tænkte jeg bare 'neeej, jeg må have mere!!' og bagefter kunne jeg ikke lade vær' med at grine .. Genial sætning egentlig! XD
Så er der lige hele scenen med turen til hospitalet! Mille, du er genial.. Den måde du får alt de seriøse til at blive useriøst, det er skønt. Jeg sidder med et stort smil på mit fjæs her gang jeg læser din fic
Citat :
”It maybe takes an hour before….” Jeg blev pludselig i tvivl om hvad at føde hed. Det var for længe siden jeg havde snakket engelsk!
Ahaha, det kender jeg alt for godt!
Citat :
”He really misses you…” Jeg fik tårer i øjnene. Han så sig tilbage. Man kunne ikke se dem nogen steder.
Awwwwwwww *dyb vejrtrækning(?)* wwwwwwww !!!! You're made for each other!! GET TOGETHER!!!!
Okay, riiimelig lang kommentar.. men altså. Jeg keder mig, og er lidt hyper .. Så det er resultatet! Mille, du må aldrig stoppe den her fic!
"The wooorld would be a lonly plaaaace.. without the oone that puts .. a smiile on your faaaace!" = DIN FIC!!
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Tors Jan 15, 2009 10:08 pm
Aww hvor er i altså søde !!!
Tusind tusind tak !! Jeres kommentarer giver mig lyst til aldrig at stoppe !!!
Og Anne : Elsker din kommentar !!!
Tusind tak guys !! I er en flok herlige mennesker er i ! xD
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Tors Jan 15, 2009 10:12 pm
Du må aldrig stoppe!
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Tors Jan 15, 2009 10:18 pm
Okay okay xD Du får hver detalje indtil vi dør !!!!
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Tors Jan 15, 2009 10:19 pm
Mille skrev:
Okay okay xD Du får hver detalje indtil vi dør !!!!
Så længe I ikke dør i de næste afsnit, så er det okay med mig XD
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Mille's fic Tors Jan 15, 2009 11:27 pm
man kan jo ikke stoppe med at læse det her når man først er begyndt?! Nøj det er godt.. Fortsæt endelig
Sidsel Star Girl
Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Sv: Mille's fic Lør Jan 17, 2009 2:10 pm
wow virkelig godt LANGT! men det er skide godt. Glæder mig meget til mere. <3
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Man Jan 19, 2009 10:56 pm
.
Sidst rettet af Mille Tirs Apr 10, 2012 1:36 pm, rettet 1 gang
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Man Jan 19, 2009 11:35 pm
Awww, James Christian Poynter - total kært navn !
Har jeg fortalt dig at den her fic er SUPEDUPER MEGA FANTASTISK AWESOME? - Hvis ikke, så ved du det nu
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: Mille's fic Tirs Jan 20, 2009 11:03 pm
Aww.. hvor er det bare godt. (: Elsker virkelig den måde du skriver på Mille! Du er fic-kongen! (også A-M) haha.. ved hun har haft bare en lille finger med i spillet. (aldrig brug det udtryk!) Can't wait to see how it's all going to end!? ö Mere meeeeget snart deres højhed! (: (tror også jeg skal få ny humor ligesom Harry, så kan vi gå til AA for mennesker uden humor!)
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Mille's fic Ons Jan 21, 2009 12:36 am
Den er altså AWSOME Den her fic!!! Der er god humor i! Vildt sødt navn til den lille..
Jeg synes Harry' joke med navnet james var grineren haha minder så meget om min fars og min humor Haha
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Ons Jan 21, 2009 4:47 pm
Alle 3 : Aww tak
Anne : Nej, det tror jeg ikke du har sagt xD Men man lærer jo noget nyt hver dag ? xD
Emilie : Haha! Kongen lige frem ? Tror hellere AM og jeg vil være kejsere så vi kan få gang i vores haremmer xD (Var det ikk godt nok kejsere der havde det?) Jeg støtter gerne de AA møder !!
McFlyLover<3 : (Kan ALDRIG huske hvad du hedder ? ) Jeg er med på dig og din fars humor for jeg var ved at falde ned af stolen da jeg skrev den(Syns selv jeg er mega sjov åbenbart?), men kunne godt se at alle andre mennesker ville syns den var plat ! Men hey! Nu er vi da 2-3-4-5 stykker ?
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Ons Jan 21, 2009 4:58 pm
Btw, elsker også James Bourne joken - Det er lige min humor, og min fars ..
Total father/daugther humor her xD
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Ons Jan 21, 2009 5:11 pm
Annesteg skrev:
Btw, elsker også James Bourne joken - Det er lige min humor, og min fars ..
Total father/daugther humor her xD
Haha, det er bare daugther humor ved mig ! xD
Sidsel Star Girl
Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Sv: Mille's fic Ons Jan 21, 2009 5:47 pm
Jeg tror jeg er forelsket <3 i den her fic hah
Den er fantastisk, Elsker den måde du/i skriver på. Det er bare ååh så godt hah
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Søn Jan 25, 2009 4:39 pm
mcflys skrev:
Aww.. hvor er det bare godt. (: Elsker virkelig den måde du skriver på Mille! Du er fic-kongen! (også A-M) haha.. ved hun har haft bare en lille finger med i spillet. (aldrig brug det udtryk!) Can't wait to see how it's all going to end!? ö Mere meeeeget snart deres højhed! (: (tror også jeg skal få ny humor ligesom Harry, så kan vi gå til AA for mennesker uden humor!)
HAHAH ! det kunne være et kønt syn "Hej jeg hedder Harry" os andre: "hej Harry" "Jeg har rigtig dårlig humor, og derfor går jeg til dette AA møde" Os andre klapper og roser harry for at være så åben omkring det.
HAHAHAHAH grineflip :D
McFlyLover<3 Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Søn Jan 25, 2009 5:34 pm
Mille skrev:
McFlyLover<3 : (Kan ALDRIG huske hvad du hedder ? ) Jeg er med på dig og din fars humor for jeg var ved at falde ned af stolen da jeg skrev den(Syns selv jeg er mega sjov åbenbart?), men kunne godt se at alle andre mennesker ville syns den var plat ! Men hey! Nu er vi da 2-3-4-5 stykker ?
Hedder Marie
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Søn Jan 25, 2009 8:12 pm
McFlyLover<3 skrev:
Mille skrev:
Hedder Marie
Marie !! M-A-R-I-E!! Mari-e ! Så tror jeg den sidder der xD Igh det er atså så pinligt når jeg ikke kan huske hva i hedder ;s
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Søn Jan 25, 2009 8:14 pm
MeusDeus skrev:
mcflys skrev:
HAHAH ! det kunne være et kønt syn "Hej jeg hedder Harry" os andre: "hej Harry" "Jeg har rigtig dårlig humor, og derfor går jeg til dette AA møde" Os andre klapper og roser harry for at være så åben omkring det.
HAHAHAHAH grineflip
HAHAHA !!!!! Åh gud... Det bliver fedt !!
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Tirs Jan 27, 2009 4:42 pm
Mille skrev:
MeusDeus skrev:
mcflys skrev:
HAHAHA !!!!! :D Åh gud... Det bliver fedt !! :D
okay min tur nu. "Heej Alle Sammen! Jeg hedder Anne Marie" (og nu skal i så sige hej) "Og jeg tror der er gået et par minutter hvor jeg ikke har sagt noget som er 'sjovt' i mine øjne men som egentlig er utrolig plat og nedern humor" (og nu skal i rose mig!) "WHO'S NEXT? i skal ikke være generte ? vi er alle i samme båd :suspect:
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Tirs Jan 27, 2009 4:57 pm
MeusDeus skrev:
Mille skrev:
MeusDeus skrev:
mcflys skrev:
HAHAHAHAH grineflip
HAHAHA !!!!! Åh gud... Det bliver fedt !!
okay min tur nu. "Heej Alle Sammen! Jeg hedder Anne Marie" (og nu skal i så sige hej) "Og jeg tror der er gået et par minutter hvor jeg ikke har sagt noget som er 'sjovt' i mine øjne men som egentlig er utrolig plat og nedern humor" (og nu skal i rose mig!) "WHO'S NEXT? i skal ikke være generte ? vi er alle i samme båd
Så ta'r jeg den... Jeg hedder Mille... (Haaaj Mille. *kinky vink*) Jeg er desværre faldet i fælden. Jeg havde gået i en uge uden at sige noget plat, men idag gik det galt. (Alle ser forskrækket på mig. Underlig hvisken.) Jeg har grinet af min egen platte joke. Undskyld...
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Tirs Jan 27, 2009 9:29 pm
Mille skrev:
MeusDeus skrev:
Mille skrev:
MeusDeus skrev:
mcflys skrev:
HAHAHA !!!!! :D Åh gud... Det bliver fedt !! :D
okay min tur nu. "Heej Alle Sammen! Jeg hedder Anne Marie" (og nu skal i så sige hej) "Og jeg tror der er gået et par minutter hvor jeg ikke har sagt noget som er 'sjovt' i mine øjne men som egentlig er utrolig plat og nedern humor" (og nu skal i rose mig!) "WHO'S NEXT? i skal ikke være generte ? vi er alle i samme båd :suspect:
Så ta'r jeg den... Jeg hedder Mille... (Haaaj Mille. *kinky vink*) Jeg er desværre faldet i fælden. Jeg havde gået i en uge uden at sige noget plat, men idag gik det galt. (Alle ser forskrækket på mig. Underlig hvisken.) Jeg har grinet af min egen platte joke. Undskyld...
"Nu må vi alle sammen stå sammen og hjælpe dig gennem de kommende dage! Mille det er HEL okay hvis du nu siger lotie eden også starter vi på en frisk!"