Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Mille's fic

Go down 
+12
Ann-Jones
sofiee-
BetteMøffe
Ditte
Sidsel
Sarah
Line
McFlyLover<3
mcflys
Annesteg
MeusDeus
Mille
16 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptyOns Jan 28, 2009 5:26 pm

MeusDeus skrev:
Mille skrev:
MeusDeus skrev:
Mille skrev:
MeusDeus skrev:
mcflys skrev:
Aww.. hvor er det bare godt. (:
Elsker virkelig den måde du skriver på Mille! Du er fic-kongen! (også A-M) haha.. ved hun har haft bare en lille finger med i spillet. (aldrig brug det udtryk!)
Can't wait to see how it's all going to end!? ö Mere meeeeget snart deres højhed! (: (tror også jeg skal få ny humor ligesom Harry, så kan vi gå til AA for mennesker uden humor!)
HAHAH ! det kunne være et kønt syn
"Hej jeg hedder Harry"
os andre: "hej Harry"
"Jeg har rigtig dårlig humor, og derfor går jeg til dette AA møde"
Os andre klapper og roser harry for at være så åben omkring det.


HAHAHAHAH grineflip Very Happy

HAHAHA !!!!! Very Happy
Åh gud... Det bliver fedt !! Very Happy
okay min tur nu.
"Heej Alle Sammen! Jeg hedder Anne Marie"
(og nu skal i så sige hej)
"Og jeg tror der er gået et par minutter hvor jeg ikke har sagt noget som er 'sjovt' i mine øjne men som egentlig er utrolig plat og nedern humor"
(og nu skal i rose mig!)
"WHO'S NEXT? i skal ikke være generte ? vi er alle i samme båd Suspect
Så ta'r jeg den...
Jeg hedder Mille...
(Haaaj Mille. *kinky vink*)
Jeg er desværre faldet i fælden. Jeg havde gået i en uge uden at sige noget plat, men idag gik det galt.
(Alle ser forskrækket på mig. Underlig hvisken.)
Jeg har grinet af min egen platte joke. Undskyld...

"Nu må vi alle sammen stå sammen og hjælpe dig gennem de kommende dage! Mille det er HEL okay hvis du nu siger lotie eden også starter vi på en frisk!"
"Vi forsager alle platte jokes, og alle deres gerninger og alt deres væsen. Vi tror på den gode humor den sjove, smilets og latterens skaber. Vi tror på Danny og Dougie, opfinderne af den gode humor(What?), som er lavet i England, født af Kathy og Sam, Pint af technoens lange arm, kysset, krammet og elsket, nedfaret til Australien, på 3. månede opstandet fra studiet, opfaret til England, siddende ved Fletch'es almægtige højre hånd, hvorfra de skal komme, at dømme god musik og dårlig. Og vi tror på Tom og Harry, de hellige almindelige drenge, musikkens opstandelse og det evige smil. Amen."

(God jeg er opfindsom!)
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptyOns Jan 28, 2009 5:54 pm

Mille skrev:
Vi forsager alle platte jokes, og alle deres gerninger og alt deres væsen. Vi tror på den gode humor den sjove, smilets og latterens skaber. Vi tror på Danny og Dougie, opfinderne af den gode humor(What?), som er lavet i England, født af Kathy og Sam, Pint af technoens lange arm, kysset, krammet og elsket, nedfaret til Australien, på 3. månede opstandet fra studiet, opfaret til England, siddende ved Fletch'es almægtige højre hånd, hvorfra de skal komme, at dømme god musik og dårlig. Og vi tror på Tom og Harry, de hellige almindelige drenge, musikkens opstandelse og det evige smil. Amen."

(God jeg er opfindsom!)

Haha, vildt godt fundet på lol! Hvorfor lærte vi ikke den til præst istedet?! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptyOns Jan 28, 2009 7:00 pm

McFlyLover<3 skrev:
Mille skrev:
Vi forsager alle platte jokes, og alle deres gerninger og alt deres væsen. Vi tror på den gode humor den sjove, smilets og latterens skaber. Vi tror på Danny og Dougie, opfinderne af den gode humor(What?), som er lavet i England, født af Kathy og Sam, Pint af technoens lange arm, kysset, krammet og elsket, nedfaret til Australien, på 3. månede opstandet fra studiet, opfaret til England, siddende ved Fletch'es almægtige højre hånd, hvorfra de skal komme, at dømme god musik og dårlig. Og vi tror på Tom og Harry, de hellige almindelige drenge, musikkens opstandelse og det evige smil. Amen."

(God jeg er opfindsom!)

Haha, vildt godt fundet på :lol!: Hvorfor lærte vi ikke den til præst istedet?! :D
ja det vil jeg foreslå min mor at hun kan bruge..
hun viste engang nogle konfirmander baunes brevkasse !
og hun overvejede også at vise noget fra desperatehousewives engang :D
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptyOns Jan 28, 2009 7:27 pm

lol!
Hahahhaa, hvor er du genial Mille xD
Jeg er flad af grin Very Happy - Og ja, den ville da være meget bedre at bruge til præst!!
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptyTors Jan 29, 2009 11:11 am

Ja ikke ? ;D Hvis man brugte den i kirken ville kriken da næsten blive fyldt op hver søndag xD Rie, du må bede din mor om at vedtage den xD Og Marie og Anne, i må forslå det for jeres præst så tager jeg præsten i Tårs xD
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptyTirs Feb 03, 2009 11:22 pm

Mere fic girls Very Happy
___________________________________________________________________________________________________

Kapitel 24

Jeg så rundt i store hotelværelse. Man kunne allerede se det var Tom der boede her. Det rene tøj lå pænt foldet sammen i det åbne skab, og det beskidte lå i en pose i kufferten. Meget organiseret.
”Sit!” sagde Tom og smilede. Jeg satte mig på en stol ved siden af kufferten.
”So… Mille…” begyndte Tom og satte sig på sengen. Den lille bamse af en af Sleepy sad på sin plads i sengen.
”How’s it going?” Jeg smilede og trak på skuldrende.
”It’s okay…” Han smilede og blinkede træt med øjnene.
”You dumped the idea of being a designer then?” Jeg nikkede.
”I did’nt really feel like being a designer? So now I’m a journalist!” sagde jeg og smilede. Han kiggede lidt til siden.
”Mille…” sagde han lavt. Jeg så på ham. Når han snakkede sådan blev jeg helt nervøs.
”We miss you!” sagde han og smilede skævt. Jeg grinede svagt.
”Well mostly Danny, but….” han holdte en lille pause.
”It’s not the same without you?” jeg smilede. Tom og jeg havde altid haft det sjovt sammen. Godt nok var Dougie den bedste ven jeg havde derovre, men Tom var altid med på en gang ballade. Jeg kunne slet ikke tælle hvor mange gange vi havde leget vandkamp ude i haven, men Bruce og Flea hoppende omkring os. Selv midt i februar legede vi vandkamp efter en opvask. Jeg var syg 1 uge efter.
”I know… And i miss you guys too! But I’ve got a life now? I’ve got a wok i really love, and I’ve got a lot of friends… And my family is here in Denmark. I can’t comme back to UK. And i don’t want to!” Jeg kunne se det sidste skuffede ham. Han nikkede.
”By the way what are you doing here?” spurgte han og grinede.
”I ehm…” fremstammede jeg.
”I know, I know. You were lookin’ for Danny and got cold feet when you saw him, so you hid in the plant?” Jeg så måbende på ham. Han grinede.
”I watch waaaay to much television!” jeg grinede.
”What about Sam by the way? She’s not here is she?” Han rystede på hovedet.
”We’re still together but her Nan has got cancer so she’s back in Liverpool.” Jeg nikkede alvorligt.
”I hope her Nan will get better.” jeg kunne høre den britiske accent begyndte at komme frem.
”And Harry and Klara?” Han rystede på hovedet.
”Did’nt work… Harry is single at the moment.. It’s kinda annoying… He won’t leave you alone?” Jeg grinede. Typisk Harry. Han var lidt af en trygheds narkoman, men ville ikke indrømme det.

Jeg fik et chok da de hule bank slog imod døren. Endnu engang havde Tom og jeg lagt os godt tilrette og sat back to the future på. Sikkert den 18. Gang. Tom havde den film med overalt!
”Mate open! It’s me!” Harry’s stemme lød en smule skinger.
"what are you doing here?" spurgte Harry og så mærkeligt på mig.
"Playing an ostrich..." sagde Tom uden at se på mig. Jeg kunne ikke lade være med at grine. Harry så dumt på os.
"I don't get it?"
"the man with the worst sense off humor didn't got it ? what's wrong with you harry?" lo tom.
"back to the future?" Harry Ingorede Tom og pegede spørgende på tv'et
"Of course?? GIGS!!!" sagde jeg og lavede håndtegn til Tom. Han lavede et tilbage og Harry så mærkeligt på os igen.
"settle down mister" smilede jeg og klappede på sengen ved siden af mig
"Seriously.. What are you doing here?" sagde han og satte sig ved siden af mig.
jeg svarede ikke men kiggede på mine hænder.
"i think you know Harry" sagde Tom og blinkede til harry.
"off course, i just wanna hear Mille say it" sagde Harry og smed sig tungt ned på sengen .
"But i won't say it!" sagde jeg og så ned i gulvet imens jeg nervøst pillede i mine negle.
"Then yell it!" foreslog han og smilede.
"yell what?" lo jeg og slog ud efter Harry
"just yell you still love Danny?" sagde Harry og slog tilbage
"Auuch" sagde jeg og tog mig til skulderen.
"do it"
"no!" sagde jeg og stak stædigt underlæben frem
"you don't dare" drillede Harry for at få mig til at gøre det.
"Shut up!" sagde jeg stædigt til Harry. Han vidste jeg ikke kunne klare når nogen udfordrede mig.
"that because you are a girl. you don't dare!" blev han ved. Han kendte mig for godt. Han vidste lige hvad han skulle sige for at gøre mig vred. Lige siden jeg var lille havde jeg bare hadet når drengene begyndte på det med at det var fordi jeg var en pige.
"just yell I LOVE DANNY JONES!" sagde han og jeg kunne se han havde det der røv irriterende drilske glimt i øjet
"harry?" sagde Tom nervøst. Han havde lagt mærke til min kæbe skød frem og mine næsebor blev store. Harry ignorede ham.
"Say it!" hviskede han og kiggede drillende på mig. '
"i Love Danny" hvæsede jeg ud gennem tænderne og havde lyst til at springe på Harry og rive hans lemmer fra hinanden.
"Louder!" sagde han stille. Jeg så vredt på ham.
"Louder!" sagde han højere. Tom så nervøst til. Han vidste at jeg enten ville gøre det eller springe på Harry og flå hans stemmebånd ud.
"I FUCKING STILL LOVE DANNY!" skreg jeg og sprang på Harry . og jeg kunne se Tom tænkte 'fuck, hun gjorde sgu begge dele'. Jeg satte mig på ham så hans arme var under mig. Han så forskrækket på mig. Jeg nikkede.
"Yeah.. I've got muscles now!" jeg begyndte at give ham smølfespark på næsen. Han vred sig under mig. Jeg kunne ikke lade være med at grine. Jeg begyndte at sidde at hoppe på hans mave.
"Mil-le, sto-oo-oo-op!" sagde han imens hans hev efter vejret. Jeg smilede og satte mig stille igen.
"Little annoying boy..." Tom kiggede på et punkt bag mig, og jeg drejede hovedet for at se hvad han kiggede på. Danny stod i døråbningen kun med et håndklæde omkring livet, og kiggede mærkeligt på mig. Jeg kunne ikke få øjnene væk fra hans mave. Den var meget mere trænet end den var dengang. jeg kunne høre Harry fnise bag mig og jeg stak ham en syngende lussing og gik fordi Danny og ned af gangen uden at sige et ord.
"WHAT THE HELL WAS THAT ABOUT!?" råbte Danny. Jeg begyndte at løbe. Jeg kom ned til elevatoren.
"LUK LUK LUK" hvæsede jeg, men lige som jeg troede elevatoren lukkede kom et par fregnede fingre til synge mellem dørene og de gik op igen.
"ooh Hi Danny" sagde jeg og prøvede og lyde rolig mens jeg rettede på min trøje. Han så forvirret på mig. Det hvide hotelhåndklæde sad skævt om lænden på ham. Jeg smilede svagt. Hans hår dryppede ned på hans fregnede skuldre. Han gik ind i elevatoren. Han havde ikke sagt noget endnu. Dørene lukkede bag ham. Han stillede sig op mod væggen. Hans blå øjne så gennemtrængende i mine.
”Mille…” hans stemme rungede næsten i den lille elevator. Det gav et sug i maven på mig. Håndklædet gled længere og længere ned.
”Ehm Danny…” sagde jeg og fniste lidt. Typisk Mille. Han så undrende på mig.
”Towel…” sagde jeg og pegede. Han så ned af sig selv. Han smilede og hev håndklædet op.
”Sorry… Ehm Mille… Is was about to say… Ehm..” Jeg smilede til ham.
”I mean… Ehm… MILLE!” det sidste råbte han nærmest. Jeg hoppede op. Jeg så forskrækket på ham. Pludselig skraldgrinede vi begge to. Måske var det fordi vi var nervøse? Eller også havde vi bare utroligt dårlig humor? Danny stoppede ligeså stille. Han så alvorligt på mig igen. Han gik tættere på mig. Det kildede i maven. Jeg kunne mærke hans åndedrag imod mig. Han bøjede sig ned og satte næsen imod min pande. Jeg lukkede øjnene. Han satte armene imod væggen som støtte. Jeg åbnede øjnene igen. Hans øjne så en smule slørrede ud. Han satte næsen imod min hals. Jeg lagde hovedet tilbage.
”I’ve been missing you so much…” hviskede han imod min hals. Jeg satte hænderne på hans hoved og mærkede det kolde våde hår.
”Don’t get sentimental..” prøvede jeg imens hans næse stadig var mod min hals. Han kyssede mig ikke. Han stod bare der.
”Don’t talk about getting sentimental Mille…” hviskede han. Jeg så på elevatordøren. Et lille ”pling” kom fra døren og Danny fór sammen. Vi ventede spændt på om der stod nogen udenfor døren.
”Thank god…” sagde Danny da han så der var tomt udenfor. Jeg grinede. Han smilede til mig og trykkede på knappen. Han vendte sig imod mig og så ned ad sig selv.
”I feel kinda stupid.” sagde han og hentydede til at han var halvnøgen. Jeg stod helt henne i den anden ende af elevatoren. Jeg prøvede at komme så langt væk fra ham som overhovedet muligt. Flot Mille… Du har lige stået helt tæt med ham. Du har ligesom ødelagt det nu.
”You look stupid too…” grinede jeg. Han så ”fornærmet” på mig.
”Oh! You think i look stupid!? Well look at this!?” sagde han og vendte sig om imens han lod håndklædet falde ned.
”NO DANNY!?” skreg jeg og vendte hovedet væk. Han grinede.
”What!? You have seen it before?” grinede han.
”Yeah 7 years ago!? It proberbly look old now?” sagde jeg og grinede.
”HEY !? My but is still as good looking as my face?” Jeg kunne ikke lade være med at grine. Døren klingede igen. Men denne gang på den rigtige etage.
”Come on… I need to get some boxers on…” sagde han og begyndte at gå ud.
”And pants!” tilføjede jeg og gik op på siden af ham.
”Noo… Pants is made for girls! Us real men need thongs!” Jeg så på ham og prøvede på at løfte øjenbrynet.
”Don’t look at me like that..” sagde han og drejede ind på sit værelse. Han vendte sig om.
”Comming?” spurgte han pludseligt. Jeg så chokeret på ham.
”Me?” spurgte jeg forvirret. Jeg så nedad gangen. Jeg fik øje på Harry og Tom i døråbningen fra Toms værelse.
”GO!!!” råbte Harry og tom tyssede på ham. Jeg smilede.
”I’ve got to get back… You know… I’ve left my wok 2 times today..” Han nikkede svagt.
”It’s okay… Then i can be nude much longer!” jeg smilede. Jeg havde savnet ham. Specielt det sjov vi havde sammen. Hans humor. Hans grin. Jeg vinkede til drengene og gik. Da jeg stod i elevatoren kunne jeg se Danny stadig stod i døren. Han vinkede til mig. Jeg vinkede tilbage. Dørene lukkede og jeg stod alene tilbage i elevatoren.



AM's POV:

"You've got it all?" Dougie så rundt på stuen.
"I think so. My mum just called, they are on the storebælt's bridge, so they will be here for about an hour!" smilede jeg og satte en tot hår om bag øret
Han smilede og tog James ud af armene på mig. Han smilede stolt. Jeg tog tasken over skulderen.
"Let's go back to the hotel!"

Jeg satte taskerne inden for døren og tog imod James.
Jeg lagde ham forsigtigt hen i den der baby holder ting, og stillede den hen på sengen.
”have you called your mum? And jazzie?” spurgte jeg og lagde mig ned ved siden af james.
”i did few minuts ago. They can’t wait to we get home” smilede han og stod lidt og kiggede på os.
James lignede stadig de fleste andre små børn, men det var allerede tydeligt at han havde fået Dougie’s næse, men at mine farver var slået igennem.
Jeg sukkede, og lagde mig til at sove.

Jeg vågnede ved lyden af Danny’s stemme.
”Is she sleeping?” hviskede han.
”Yeah.. Just come in..” Jeg kunne høre døren blev lukket stille i. Mine øjne var stadig lukkede. Jeg vendte mig ”tilfældigt” om.
"but you have to be quiet cas' James is sleeping" hviskede Dougie .
Jeg åbnede øjnene på klem. jeg kunne se deres spejlbillede i det mørke vindue.
"No, she's sleeping... Talk..."
"Mille still loves me!" Danny's stemme lød nærmest skræmt.
"WHAT?" udbrød jeg og satte mig op i sengen. James vågnede og begyndte at klynke
"earsdroppers!" lo Danny og kiggede på mig
den ubestemmelig lyd kom ud mellem mine læbe og jeg smed en pude efter dougie.
fik endelig James spændt ud af stolen/sengen you know den der sove tingest. og begyndte at knappe trøjen.
Danny skyndte sig at vende sig om.
"Wooooho!!! AM's boob!"
"tumpe" sagde jeg og lagde James til.
Jeg så underligt på ham.
"What? You have seen it before?" sagde jeg. Han så genert ind i væggen.
"No? That was Tom!"
"it doesn't matter ! it's just boobs ? i've seen yours. now tell your best friend about your loveromance" smilede jeg go blinkede med det ene øje
”It’s not JUST boobs? It’s god’s gift to every men!” sagde Dougie og grinede.
"fIrst of all, that's different. I show my nipples to everyone! And second of all, you have a baby hanging in yours so i don't wanna tell you right now! I would like to see you in the EYES!?"
"yeah you would like to see her in her eyes! EYES Danny" smilede Dougie
"It's quite dificult !? They're lookin' at me!?" sagde Danny og satte en hånd op foran øjnene. Jeg så irriteret op på ham. Jeg vendte ryggen til.
”Now they’re not looking at you! Now tell me ’bout Mille!!!” Jeg så ud ad vinduet. Han sukkede.
” I don’t wanna tell you okay! ”
"you are afraid of i will be mad right?" sukkede jeg. jeg blev faktisk ikke ramt af at han sagde det lige ud .
"but ,i understand. but i'm not gonna leave this room"
"AM you are the best!" smilede Danny, og de gik ud af døren.
"I know...." sagde jeg til mig selv og smilede til James der var ved at drukne sig selv.


Danny’s POV :

"Soo.." Dougie started.
"i'm sorry about AM she is just abit .. you know stressed after she gave birth" smiled doug and lsat down on the bed.
"It's okay..." I said and bit in my nails.
"so.. what's up?" Dougie looked around the room
"i didn't epect to see Mille here... i've missed her so much... but do you think we can start over again?"
Dougie looked like it was to many questions for his head.
"But... She lives here?? In Denmark???" I nodded.
"yeah i know.. But she's just... She was the first.." I couldn't quite finish the sentence.
"i wanna spend the rest of my life with her!" i said fast with out looking at Dougie.
"maybe you should talk to Tom about this" said dougie and looked quite uncomfortble with the situation
"NO !! He'll just cry if I tell him…”
"but Harry is ALWAYS good to talk to" Dougie kept trying . I looked at him and shook my head.
"No... Doug you're the only one who can understand this! You're the grown-up now!" I looked a bit annoyed on him.
"YOU KNOCKED HER UP!!" I laughed.
"But that's not the same as marrying her?" He said and looked like he was smart.
"but you have been together for years now, don't tell me you haven't thought about it?" He looked at me like I was stupid.
"Don't tell me you havn't thought about it?" He said with the cheeky voice and made fun of me. Dougie smiled a wierd smile, and i knew he hadn't
"but you haven't?" i looked at him. He shook his head.
"Danny... Don't do this... You know it'll ruin her life! She's happy here?"
"is she?.. actually she looked like she missed me too?"
"Of course she misses you? It's the only thing that she really misses!! Or else she's happy here! All her friends are here, her work is here, everything is here!" I sighed. I couldn’t believe he actually said that? He sould be on my side!
”But I love her so much!” Dougie sent me that look that means ’I don’t wanna talk about this anymore so SHUT UP!” I lent back.
”But well…” I said. He slowly winked With his eyes.
”I’ll go back to my room…” Dougie said and turned around.
”Okay… See ya…” I said quitely.

Mere, mere mere om 2 cm...
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptyTirs Feb 03, 2009 11:24 pm

Mille’s POV :

”Mille?” Anders så underligt på mig. Jeg så på ham og tog en stak papirer fra bordet.
”Hvad?”
”Hvad laver du her? Burde du ikke være i fuld gang med at humpe Danny?” Jeg krøllede et stykke papir sammen og smed det efter ham.
”Luk nu… Du ved jeg ikke kan lide de ord! Men nej, jeg burde være i fuld gang med at skrive artikler. Men tilfældigvis er der en øl-drikkende englænder der ødelægger min dag?” han himlede med øjnene. og smed en papirskugle efter mig
"Fik i ellers et godt interview ud af drengene?" spurgte jeg og dukkede mig
"ja, det med fødslen var en god ting at få ind over. Jeg tror gerne pigerne der nede vil høre udfaldet!" Jeg grinede.
"Kalder du lille James for et udfald?"
"nooo waay? James ? det lyder som sådan en gammel enkemand!" Lo Christian. Jeg kastede endnu en papirskugle så den ramte ham lige på næsen.
"SCOOORE!!! Mikkel Hansen!!!" skreg jeg og hoppede rundt. Han rejste sig hastigt og kastede en kugle tilbage. Jeg slog mit ben op så kuglen ramte der.
"Nu med indbygget Kasper Hvidt!!! Og James er et godt navn!!" Anders kiggede på mig og løftede det ene øjenbryn.
"Smut nu ned til pigerne og fortæl om James" det sidste vrængede han ud og jeg slog ham i baghovedet .
"Av! Gå væk Jonna!" sagde du og skrev videre på computeren.
"I lige måde Heino!" sagde jeg og gik.
"Heino!? Dte er jo ikke engang et navn!" det sidste råbte han så alle pigerne stirrede på mig da jeg kom ind.
"Heino?" sagde den lille nye som jeg stadig ikke kunne huske hvad hed. Hun havde været her i en månede og jeg havde stadig ikke fundet ud af andet en hun var lille og mørkhåret.
"Jep! Nå skal i ha' detaljer om den lille nye Poynter?" sagde jeg og satte mig på bordet.
”JAAA!!!” skreg de i kor og satte jeg omkring mig.
”Okay, lille dreng, James Christian Poynter, nuttet, sund og rask, ligner sin far ret meget. Andet i vil vide?” spurgte jeg og fik øje på et pink lady i den sølv grå frugtskål som jeg altid havde syntes var herre grim.
”Hvor meget vejer han og hvor lang er han ?” spurgte Amanda imens hun skrev en masse ulæseligt ned på sin lille blok. Jeg så forskrækket på hende.
”Det kan jeg sgu ikke engang huske!” de grinede højt. Jeg smilede svagt.
”Fint! Det er vist også nok til en artikel det her! Tak Mille..” sagde hun og rejste sig. Jeg sad alene tilbage i det store lokale der før havde været helt fyldt op. Jeg tog en dyp indånding og så på æblet. Jeg tørrede det af i ærmet så det kom til at skinne. Jeg tog en dyb indånding. Det sprøde æble knasede imellem mine tænder. Jeg sukkede og kunne høre de grinede inde ved siden af. Jeg fik øje på et lille stykke papir på bordet. Jeg gik hen og så på det. Kunne ikke lade være med at smile. Små tegninger af fisk og andre ting fyldte det lille papir. Omkring det stod de få bogstaver der gav mig sommerfugle i maven. D-a-n-n-y. Jeg så ud af vinduet. Jeg lukkede øjnene og tog en dyb indånding. Jeg kunne ikke klare det her. Jeg smed æblet hårdt i skraldespanden, tog det lille stykke papir i lommen og gik ud fra lokalet.

GURKEMAJE!? (Er løbet tør for udtryk ;s )
Men hva syns i så Very Happy:D ?
Regner med der højest er 2 kapitler tilbage Very Happy Så slipper i for denne hersens fic xD
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptyOns Feb 04, 2009 12:01 am

'Så slipper I for den her fic' !! Hvad er det for noget at sige?!
Jeg vil aldrig slippe for den her fic!! Very Happy

VI VIL HAA MEEER, VI DRØMMER OM FIC FRA MII-II-LLEE!!! xD

*Host* .. mere?
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptyOns Feb 04, 2009 11:08 pm

Jeg vil heller aldrig slippe for den! Den er jo helt vildt fantastisk god! cheers

Kan bare ikke vente med at læse mere (og de sidste par afsnit må gerne være lange ligesom de sidste par stykker Wink )
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptyTors Feb 05, 2009 9:00 pm

Ooh den er SKIDE god (:
SLIPPE?? der er vist noget du har misforstået der Mille hah. Vi vil KUN have mere (:
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptySøn Feb 08, 2009 3:38 pm

Såå godt Mille xD elsker det virkelig.
så god humor du har I! xD og hvordan du bare kan blive ved med at komme med noget nyt der bare er endnu mere fantastisk all the time er mig en gåde ö! Razz
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptySøn Feb 08, 2009 3:45 pm

Haha awww tak allesammen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptySøn Feb 08, 2009 9:44 pm

OMG! jeg har lige læst ALLE kapitler! Shit de er gode man!!!!! Jeg DØR, hvis der ikke kommer en happy-ending! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptySøn Feb 08, 2009 9:47 pm

JasminM skrev:
OMG! jeg har lige læst ALLE kapitler! Shit de er gode man!!!!! Jeg DØR, hvis der ikke kommer en happy-ending! Very Happy

ALLE KAPITLER !?!?!? Shocked
Er du da syg i roen mand xD
Men tak anyways xD
Tilbage til toppen Go down
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptySøn Feb 08, 2009 9:49 pm

Mille skrev:
JasminM skrev:
OMG! jeg har lige læst ALLE kapitler! Shit de er gode man!!!!! Jeg DØR, hvis der ikke kommer en happy-ending! Very Happy

ALLE KAPITLER !?!?!? Shocked
Er du da syg i roen mand xD
Men tak anyways xD
'

Jep, kunne ikke stoppe igen xD Jeg burde faktisk havde ryddet op på mit værelse og sårn idag, men blev alt for optaget af din FANTASTISKE fanfic!
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptySøn Feb 08, 2009 9:55 pm

JasminM skrev:
Mille skrev:
JasminM skrev:
OMG! jeg har lige læst ALLE kapitler! Shit de er gode man!!!!! Jeg DØR, hvis der ikke kommer en happy-ending! Very Happy

ALLE KAPITLER !?!?!? Shocked
Er du da syg i roen mand xD
Men tak anyways xD
'

Jep, kunne ikke stoppe igen xD Jeg burde faktisk havde ryddet op på mit værelse og sårn idag, men blev alt for optaget af din FANTASTISKE fanfic!
Årh tak Very Happy Hvor er du sød Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptyTirs Feb 10, 2009 7:19 pm

Så ninja fans ! (Sorry xD )
er i klar til et "kort" kapitel ?? ;D
Ja det er i kan jeg mærke xD

______________________________________________________________________________________________

Kapitel 25

”Jeg ved ikke hvad jeg skal lave!?” Jeg så opgivende på Anders.
”Jeg har sagt at du bare skal lave hvad du har lyst til!? Har du aldrig leget med modellervoks før?” Jeg rullede en grøn klat og til et æble.
”Mille… Jeg er 27! Gu fanden leger jeg ikke med modellervoks!” sagde han og så dumt på mig.
”Altså vil du hjælpe mig eller vil du hjælpe mig ikke!?” Jeg satte det lille ”æble” op i den lille frugtskål jeg havde lavet.
”Mille kan du ikke komme over D…” Jeg så spydigt på ham.
”Undskyld, kan du ikke komme over HAM på en anden måde?” Jeg rystede på hovedet.
”Modellervoks er det eneste der virker! Eller….” Hans øjne lyste op.
”Ja ja ja!!!” sagde han og smilede stort.
”BELVILLE!!!!” skreg jeg og løb ind på Karolines værelse.
”NEEEEEEEEEEEEJ! Mille for satan i helvede!? Hvorfor ringer du altid til mig når du vil lege med dukker!? Jeg kunne ha’ siddet på en restaurant og spist med en eller anden lækker blondine lige nu!! Men næh nej, jeg er et venligt menneske så jeg gør som du siger! HVORFOR GØR JEG DET!?” Han så irriteret på mig da jeg kom ind med en stor kasse.
”Fordi du er min bedste ven og den eneste der kan hjælpe mig med det her!” sagde jeg og satte den store kasse på bordet med et bump.
”Hvor er AC da!?” spurgte han og viftede med armene.
”I wensyssel!” sagde jeg min bedste bondske accent.
”Jamen… ARGH!!!” han rejste sig hurtigt op.
”Mille søde ven…” begyndte han. Jeg så opmærksomt på ham.
”Hvorfor tager du ikke bare hen og siger til ham at du virkelig elsker ham og lader være med at torturere mig!?” Jeg så forbavset på ham.
”Hvad er det mænd har imod dukker?” Hans hænder knyttede sig sammen.
”MILLE!!!!” råbte han og så irriteret på mig.
”Okay okay… Bare æd mig… Men jeg har jo fortalt dig op til flere gange at jeg ikke kan!!” sagde jeg og begyndte at hive plader op.
”Jamen hvorfor ikke?” Hans stemme var blevet lidt roligere og han satte sig på stolen ved siden af mig.
”Jamen… Jeg kan bare ikke tilgive mig selv .. ” jeg begyndte at sætte vægge op på den lille plade.
”Fint Mille… Lad onkel Anders her fortælle dig en lille historie…”
”Lad være med at kalde dig selv onkel Anders, det får mig til at tænke på en eller anden gammel pervers gris!” sagde jeg og så på ham.
”Jaja… Mille… Jeg har faktisk erfaring med piger der har været utro.” han prøvede at se klog ud.
”Det har du fortalt..” sagde jeg og tog et pink lady fra frugtskålen.
”Der er op til flere piger der har været mig utro…”
”Nej! Det er ikke muligt! Du har ikke en kæreste mere end en uge!” Han så vredt på mig. Jeg tog uskyldigt en bid af æblet.
”Mille hold nu kæft for helvede…” Jeg tyggede omhyggeligt på æblet.
”Mænd tilgiver altså hurtigt sådan noget? Du ville jo ikke ha’ gjort det i virkeligheden vel?” jeg rystede på hovedet.
”Det var vel lidt hans egen skyld?” jeg rystede på hovedet igen.
”Jo det var ham der gjorde dig ked af det ikke?” Jeg nikkede. Han smilede.
”Mille det går nok… Jeg er sikker på han har tilgivet dig!” Jeg tog endnu en bid så saften sprøjtede op.
”Tag ud og find en blondine…” sukkede jeg. Anders smilede over hele ansigtet.
”Jeg elsker DIG!” sagde han og kyssede mig i panden. Jeg kunne høre han tog skoene på.
”Men kom herop i aften! Jeg vil ha’ to cheeseburgere..” sagde jeg og smilede.
”Hvad får dig til at tro at jeg ikke er heldig i aften?” spurgte han grinende.
”What are the odds?” Jeg smilede til ham.
”Vi ses!” grinede han og lukkede døren bag sig.

Jeg satte ”Beach boys” på og skruede højt op. Jeg hoppede rundt i lejligheden. Hele huset var faktisk tomt. Dem nedenunder var i Tyrkiet og hende ovenpå arbejdede om aftenen. Jeg følte mig lidt alene. Det var ikke så tit jeg var helt alene. Men når jeg endelig var, var chancen der for at danse. Jeg skruede op på det højeste på I get around og skrålede med for fulde lunger, imens jeg hoppede rundt og sparkede ud i luften. God til at danse har jeg aldrig været.
Jeg smed mig forpustet i sofaen da den var færdig. Klokken var 16. Jeg tændte fjernsynet og stillede over på boogie.
”Vi er lige i øjeblikket her udenfor Vega i København hvor McFly skal spille deres første koncert i Danmark og der er helt vildt gang i den!” jeg kunne høre alle de syngende fans bag værten.
”Vi er på vej ind backstage hvor vi lige skal snakke lidt med drengene og hvor vi finder ud af hvordan de varmer op. Men først får i lige 10. Pladsen!” Musikken begyndte at spille. Jeg troede ikke de skulle i boogie? Var det så stort at de var kommet til Danmark? Det var det åbenbart. I det samme kunne jeg høre Tom’s smukke stemme synge ud af højtalerne.
”De er vist allerede i gang derinde.” sagde den falsk smilende vært.
”Hi!” sagde Harry’s velkendte stemme. Jeg smilede ved synet af Dougie der stod foran spejlet og lavede ansigter af sig selv. Tom stoppede med at synge og smilede til kameraet.
”Hi there.. Is it now?” spurgte han og viftede det lange hår til siden.
”Yeah..” sagde værten og smilede. Ret falskt igen. Jeg slukkede fjernsynet. Jeg orkede faktisk ikke at se det. Det fik mig både til at savne dem, og at hade mig selv. Jeg lukkede øjnene. Jeg kom til at tænke på alle de gange jeg havde været sammen med Danny. Vi havde egentlig altid hygget os sammen? Altså vi var ikke sådan direkte kærester? Var vi? Halvdelen af tiden havde vi egentlig bare fjollet rundt som en to tosser? Jeg kom i tanke om dengang vi prøvede at være akrobater. Jeg kom til at grine ved tanken om danny’s ”elastiske” krop.

Flashback :

”Oh my god! You’re bendy!” Danny’s hvide tænder blottede sig for mig.
”No I’m not, this huris like hell!!” sagde jeg og prøvede at skubbe Danny væk og få mit ben ned.
”Danny get off!!” grinede jeg højt. Han blev ved med at holde mit ben imod resten af min krop.
”Noo! I like that you’re bendy!!!” sagde han og vippede med øjenbrynene. Jeg rystede på hovedet.
”I’m not an acrobat!” Danny’s øjne lyste op.
”Let’s play acrobats!!” Jeg så underligt på ham.
”Noo Danny!” før jeg fik sagt mere havde han allerede taget cowboybukser af og sat sig ned på gulvet i færd med at sætte benene op bag nakken.
”Danny!!” grinede jeg højt.
”Av av av !” Danny trillede rundt som en kugle på gulvet.
”HELP!!!” skreg han hjælpeløst. Jeg kunne ikke lade være med at grine.
”It was your idea!!!” sagde jeg og kravlede ned for ar hjælpe ham.
”God that was nice!” sagde han og lagde sig fladt ned på jorden. Jeg satte mig overskrævs på ham og holdte hans arme.
”Why?” spurgte han og grinede. Jeg smilede og hev hans trøje op.
”What are you doing?” grinede han og så en smule nervøs ud. Jeg bøjede mig ned og satte mine læber imod hans mave.
”No!! NOT THAT!!!” Skreg han. Jeg tog en dyb indånding og pruttede ham på maven. Han grinede uhæmmet og det lød til sidst som om han ikke kunne trække vejret. Jeg stoppede brat og slap hans arme. Det så ud som om han slet ikke trak vejret.
”Danny! Danny breath!!” sagde jeg og så bekymret på ham. Han smilede til mig.
”I’m okay, dont worry!” Jeg åndede lettet op.
”Don’t do that! I once made my sister faint by doing that!” Han smilede og tog mine hænder.
”Don’t worry okay… I dont pass out that easy!” Jeg smilede.
”Now move!” sagde han og væltede mig af ham.
”No Danny…” sagde jeg da han begyndte at gå i spagat.
”Come on this is fun!!” Sagde han og prøvede at få sine ben helt ned. Jeg rystede på hovedet og gik hen efter en ispose.
”AUUUUUUUU!!!!! MY BALLS!!!!” Jeg grinede og gik ind med posen.

End of flashback.

”Milløøh? Cheeeeeeseeeebuuuurgeeeer!” Anders viftede den halvvarme cheeseburger under næsen på mig. Jeg åbnede langsomt øjnene.
”Hej…” sagde jeg og tog imod den.
”Heller ingen held i aften?” spurgte jeg og pakkede den faktisk ret klamme McD cheeseburger op.
”Nope… Not my type…” sagde han og gumlede på den første big mac.
”Har du overvejet at gå fra de storbarmede blondiner og gå over til brunetter med små kasser?” sagde jeg og grinede.
”Nope. Blondiner med store… Fordele er bedst for mig!” jeg grinede og tog en bid af burgeren.
”Hvad er klokken?” spurgte jeg og så op hvor uret plejede at hænge. Mig og Anders var ved et ”uheld” kommet til at skyde det ned med en fodbold.
”Kvart over 1...” Jeg så chokeret på ham.
”Nå… Jeg faldte i søvn klokken 4?” Han smilede.
”Du var nok træt så??” han tog fjernbetjeningen og tændte på dr1.
”GOOD EVENING COPENHAGEN!?” Tom’s stemme skreg i fjernsynet.
”Or should we say… Gut aiften Kjøøøhbenhaaavn..” Danny’s dårlige dansk fyldte rummet.
”Stil væk!” sagde jeg irriteret og prøvede ikke at se på fjernsynet.
”Nej jeg vil høre deres musik!!” Sagde han og tog fjernbetjeningen ned i bukserne.
”ANDERS!?!?! Du er godt klar over jeg deler det her fjernsyn med 3 andre ikke??” Han nikkede.
”Brintoverilte… det er desinficerende….” Jeg rystede på hovedet og gik ud i køkkenet.
”Det lyder sgu da meget godt?” lød det inde fra stuen og Anders skruede op. 5 colours in her hair’s toner strømmede ud i lejligheden. Jeg kunne ikke andet end at smile. Den sang havde jeg bare hørt mange tusind gange.
”Så nu har jeg hørt dem!” der blev stille i lejligheden. Jeg sukkede og gik ind i stuen igen.

Danny’s POV :

”Where?” AM sighed and looked a bit annoyed.
”Østerbro!”
”I can’t say that?” I said. Danish is a weird language!
”You don’t have to say it! You just have to find it? D’You wanna tell her or not?” I sighed and looked down at the floor.
”Yeah I wanna tell her! Write it down, please..” she took a pencil and scratched down some letters at the paper. some of them, weird letters!!
”Here you go! R’you sure you wanna do this?” she asked in a nervous voice.
”Of course he is sure about it!” Harry said without taking his eyes of the game.
”He have been planning this for years!” Tom nodded.
”Yeah… You should definitely do it dude…” he said and ate some crisps.
”Doug, what do you think?” AM asked and laid her arms over cross.
”I’m neutral…” he said and looked quite innocent. She looked despairing at him.
”What did you say it was called again?” I asked and turned the paper against her.
”ØSTERBRO!!! For the hundred fucking time!!” she yelled.
”Okay… I’m leaving…” She went into their hotel room.
”So what do you think Doug?” Harry asked and took a handful of Tom’s crisps.
”Dude?” Tom said and looked like someone killed his cat.
”GO FOR IT!!” Dougie yelled and forgot all about the game.
”Why??” I asked and sat down in the couch.
”3 reasons! 1. If you’ll get married, I won’t be the oldest any more! 2. You and Mille is perfect for each other so why not? And 3... I haven’t got a third reason?” Harry laughed and took another handful of crisps. Tom hit him over the hand so the crisps flew all over.
”Dude what’s wrong?” he asked and looked surprised at Tom.
”MY CRISPS !!!!!!!” Tom yelled and moved the crisps to his other side.
”NOOO !!! I lost? How come??” Dougie asked and looked despaired at the screen.
”You suck mate!” Harry said and tried to sneak his hand behind Tom’s back.
”MY CRISPS!!!!” Tom screamed and jumped on Harry.
”No children don’t fight!!” Dougie screamed and joined them.

Mille’s POV :

”Anders?? ANDERS!!!!” råbte jeg og ruskede i ham.
”Hva.. Hvad??” sagde han og gned sig søvnigt i øjnene.
”Du sover! Klokken er 12.” sagde jeg og satte mig ved siden af ham.
”Var den ikke 3 sidste gang vi så på uret?” sagde han og satte sig op.
”Om morgenen fjols…” sagde jeg og tog mine sokker på. På en eller anden måde får jeg altid mine sokker af når jeg sover?
”Nååååå!” Han uglede i sit hår for at få det til at sidde bare den mindste smule normalt.
”Morgenmad?” spurgte jeg og gik ud i køkkenet.
”Behøver ikke! Har en halv big mac fra i går!” sagde han og fandt den kolde klistrede burger frem.
”Fuck det der er klamt det ved du godt ikke?” sagde jeg og så ud af vinduet.
”I’m gross? Deal With it?” sagde han og smilede. Jeg så ham slet ikke.
”Fuck…” hviskede jeg. Han så forbavset på mig.
”Fuck hvad?” spurgte han og gumlede højlydt.
”Fuck, fuck, fuck, fuck, FUCK!!!” råbte jeg og løb ud på badeværelset.
”Hvad? Mille? Hvad er der galt? Hvis det er kvindeproblemer kan du også fortælle mig det?? Jeg leger jo med dukker?” kunne jeg høre Anders stemme sige udenfor døren.
”Anders?” sagde jeg og rodede i vasketøjskurven. Jeg blev nødt til at finde noget tøj der ikke lugtede af danse-sved og nat-ånde.
”Ja hvad er der?” svarede han og bankede på døren. Pludselig hørte jeg ringeklokken.
”ANDERS DU MÅ IKKE…” skreg jeg.
”Jeg åbner lige døren!” råbte han tilbage.
”NOOOO!!!!” Skreg jeg og flåede døren op kun iført bh og nederdel. Jeg løb ind igennem stuen. Jeg stoppede op midt på gulvet da jeg så den åbne dør.
”Hi!” sagde Anders og smilede stort. Jeg så chokeret på ham. Han så ligeså chokeret på mig.
”Tøj Mille?” grinede han. Jeg rystede på hovedet.
”Is this the wrong time?” jeg så på Danny der stod i døren. Hans øjne så helt mærkelige ud.

PAPRIKA !! (Vi tager lige krydderirækken xD )
Syns lige det var et godt tidspunkt at stoppe på xD
Men hva syns i ?? ;D <3
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptyTirs Feb 10, 2009 7:50 pm

haha jeg blir altid så glad når jeg læser din fic Mille...
Du skriver på sårn en sjov måde...
Mere snart tak XD
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptyTirs Feb 10, 2009 8:06 pm

Holy Makrel (:

NEEEEEJ!!! Mille, du kan for guds skyld ikke stoppe der. Det er jo midt i det mest spændene. hah
Han skal fri den lovely Danny <3 .. Eller det tror jeg i hvert fald han skal hah Very Happy

Men Anyways Mille det er bare Absolutely fantastic Very Happy
Kan ikke vendte det til næste add <3
Tilbage til toppen Go down
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptyTirs Feb 10, 2009 9:35 pm

Ej, seriøst! Det er tortur når du stopper lige der Laughing Mere meget snart ? cheers
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptyTirs Feb 10, 2009 11:27 pm

Don't stop there! Er nød til at vide hvad der sker! Super godt Mille (selvføælgelig), den her fic gør bare en så glad Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptyOns Feb 11, 2009 5:43 pm

Årrh tak allesammen Very Happy
Er glad for at i kan lide den Very Happy
Og syns det er rart i blir glade af at læse den !!!

Er igang med at skrive det næste Very Happy
Regner med det bliver det sidste add Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptyOns Feb 11, 2009 5:48 pm

Mille skrev:
Årrh tak allesammen Very Happy
Er glad for at i kan lide den Very Happy
Og syns det er rart i blir glade af at læse den !!!

Er igang med at skrive det næste Very Happy
Regner med det bliver det sidste add Very Happy


Noooo... håber det ender godt ?
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptyOns Feb 11, 2009 5:52 pm

Mille skrev:
Årrh tak allesammen Very Happy
Er glad for at i kan lide den Very Happy
Og syns det er rart i blir glade af at læse den !!!

Er igang med at skrive det næste Very Happy
Regner med det bliver det sidste add Very Happy


oh no mihilleee Crying or Very sad
Hvordan kan du gøre det!!!! Whyyyyy??

Ej Sidsel tag dig sammen hah

Men håber Virkelig VIRKELIG at det ender lykkeligt (:
ja ja vræl vræl. Men det gør jeg haha <3
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 EmptyTors Feb 12, 2009 4:47 pm

Noo ikke det sidste! ö
Din fic er så herre genial! xD men så har den også bare at ende godt! Og Danny Har bare at lade være med at tro at Anders og Mille har noget sammen for så. grrr. (:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mille's fic - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 10 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Mille's fic
Tilbage til toppen 
Side 10 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: