Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: Mille's fic Tors Feb 12, 2009 5:52 pm
Haha, hvor er I søde allesammen (; Men jo det bliver desværre (tro det eller ej, jeg kommer til at savne at skrive den her fic xD ) nok det sidste kapitel... Men det skal nok snart komme Er i fuld gang med det !!! Har jo ferie imorgen så mon ikke der er nok tid til at skrive xD
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Lør Feb 14, 2009 2:00 am
Så piger.... Here comes the end
Sidst rettet af Mille Tirs Apr 10, 2012 1:35 pm, rettet 1 gang
JasminM Surfer Babe
Antal indlæg : 180 Age : 31 Location : Sønderjylland Registration date : 07/01/08
Emne: Sv: Mille's fic Lør Feb 14, 2009 12:39 pm
Virkelig godt skrevet! Grinte da hun begyndte at synge på gaden Men jeg er nok en happy ending sucker, så jeg ville have have ønsket at sagde JA til ham Anyway, ægeligt at den er slut, den var virkelig god!
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: Mille's fic Lør Feb 14, 2009 2:36 pm
MILLE!!! Hvordan kan du gøre det?! Jeg har lyst til at sætte mig til at tude - lige på stedet!! Jeg forlanger en to'er!!! (selvom det nok bliver lidt svært) og ellers forlanger jeg en ny fic! JEG MÅ HAVE MERE!!!
Sidsel Star Girl
Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Sv: Mille's fic Lør Feb 14, 2009 2:50 pm
OMG! Hvor er den bare fantistisk. (: Elsker der hvor hun begyndte at synge hah, fik et lille smil på læben. Men Mille din fic er/var altså virkelig SKIDE god. En ener hah <3 Håber der kommer flere fra dig på et tidpunkt.
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: Mille's fic Lør Feb 14, 2009 2:59 pm
Hvordan kan du sige den er dårlig! (: ELSKER slutningen! Den er fucker sød! Og ved ikke, kan godt li de ikke for hinanden på en måde så er det ikke så.. Amerikansk. hvis i forstår? xD Haha. Men også lidt sørgeligt.
God I'm gonna miss this fic, Mille. Du har bare at komme med en ny en! ö haha. Looooooove it!
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Lør Feb 14, 2009 3:43 pm
Awwww tak allesammen
Er glad for i kunne lide den Jeres kommentarer har virkelig fået mig til at smile ufattelig mange gange !!! Tak fordi i gad at læse den (;
Og er glad for i vil ha' fler fics (; Eller i så fald Anne,en toer xD
Sidsel Star Girl
Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Sv: Mille's fic Lør Feb 14, 2009 4:19 pm
Mille skrev:
Awwww tak allesammen
Er glad for i kunne lide den Jeres kommentarer har virkelig fået mig til at smile ufattelig mange gange !!! Tak fordi i gad at læse den (;
Og er glad for i vil ha' fler fics (; Eller i så fald Anne,en toer xD
Helt klart <3
Det VIL vi hah (:
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Mille's fic Søn Feb 15, 2009 3:55 pm
Irriterende at den er slut, men alligevel FANTASTISK slutning Det har i det hele taget været en fantastisk fic og de skal bare skrive flere!! Læser dem i hvert fald med glæde
DeeDeelicious Star Girl
Antal indlæg : 562 Age : 29 Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD Registration date : 08/05/09
Emne: Sv: Mille's fic Tors Jul 23, 2009 12:16 pm
I just love it Jeg læste det hele ud i et rap. 5 timer, mere eller mindre konstant xD Og da den var slut, var jeg bare sådan tom? Jeg vidste ikke hvad jeg så skulle gøre I was really addicted to this fic' :i
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Tors Jul 23, 2009 7:13 pm
DeeDeelicious skrev:
I just love it Jeg læste det hele ud i et rap. 5 timer, mere eller mindre konstant xD Og da den var slut, var jeg bare sådan tom? Jeg vidste ikke hvad jeg så skulle gøre I was really addicted to this fic' :i
Din lille stakkel xD!
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Tors Jul 23, 2009 7:24 pm
Hey hey, Mille! Blev der egentlig ikke nævnt noget om en 2'er?
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Tors Jul 23, 2009 9:40 pm
Annesteg skrev:
Hey hey, Mille! Blev der egentlig ikke nævnt noget om en 2'er?
Haha XD Det kan da være du er heldig ?? Måske efter Viva La Vida er slutski ? xD
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Tors Jul 23, 2009 10:02 pm
Yes yes yes
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Tors Jul 23, 2009 10:33 pm
Annesteg skrev:
Yes yes yes
haha xD Herligt at du gider at læse det xD
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Tors Jul 23, 2009 10:40 pm
Mille skrev:
Annesteg skrev:
Yes yes yes
Altid
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Tors Jul 23, 2009 11:09 pm
Annesteg skrev:
Mille skrev:
Annesteg skrev:
Yes yes yes
Altid
Åh min trofaste lille Anne xD
Mathilde Surfer Babe
Antal indlæg : 152 Age : 30 Location : Ballerup, Sjælland Registration date : 31/12/09
Emne: Sv: Mille's fic Man Jan 18, 2010 9:27 pm
WOW
Er lig blevet færdi med at læse din utrolig gode fic. har siden limet fast til com hele dagen selvom jeg sku lave projekt ups men den er SÅÅÅÅ god.....
Ej hvor skiver du da mega godt. er helt trist over den er slut hehe
Syns det var en god slutning selvom de ik fik hinanden til sidst, som jeg lidt havde håbet på efter alt det der skete mellem dem. Håber, Håber, Håber virkelig der kommer en ny eller en 2er.....og at du blir ved med at skrive så længe du syns det er sjovt for det er du VILDT god til. (og så er det jo en rigtig god undskyldning for ik at lave lektier din dansk lærer vil i hvert fald blive rigtig stolt hehe )
Men ja som sagt så er den MEGA, MEGA GOOOOD
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Ons Jan 20, 2010 12:20 am
MathildePoynter-Jones skrev:
WOW
Er lig blevet færdi med at læse din utrolig gode fic. har siden limet fast til com hele dagen selvom jeg sku lave projekt ups men den er SÅÅÅÅ god.....
Ej hvor skiver du da mega godt. er helt trist over den er slut hehe
Syns det var en god slutning selvom de ik fik hinanden til sidst, som jeg lidt havde håbet på efter alt det der skete mellem dem. Håber, Håber, Håber virkelig der kommer en ny eller en 2er.....og at du blir ved med at skrive så længe du syns det er sjovt for det er du VILDT god til. (og så er det jo en rigtig god undskyldning for ik at lave lektier din dansk lærer vil i hvert fald blive rigtig stolt hehe )
Men ja som sagt så er den MEGA, MEGA GOOOOD
Haha, tusind tak!! :-D Det varmer virkelig når folk kan lide det man skriver!!!!!