her kommer næste del
- 15 minutes people. Var der pludselig en stemme der råbte.
Piis og jeg havde stadig ikke fået mit tøj på endnu. Jeg skyndte mig ud i gaderoben og fik det på. Jeg nåede det lige inden showet begyndte, heldigvis var jeg ikke en af de første så jeg nåede det på et hængene hår.
Det er ligesom om man glemmer alt når lyset rammer en og man ikke kan se andet end det lys der blinder en.
Det er nok det eneste tidspunkt jeg rigtig glemmer det der skete den gang. De personer der gjorde mit liv trist og surt. Og hvad de gjorde.
Det var dejligt at være der ude og bare glemme alt, nu glædet jeg mig bare til after partyen. Der ville komme så mange mennesker og vi skulle bare fyrer den af og hygge os så meget.
- hey Sid! Sid come here a sec. jeg hørte kat’s stemme og kiggede rundt for at se hvor hun var. Da jeg fik øje på hende fik jeg klemt mig gennem alle menneskerne og over til hende.
- Sid, this is Tom. Tom this is Sid or Sidsel Hansen.
- Arrh you are the famous Sidsel. Han grindte.
- Well yearh. Jeg smillede lidt og kiggede ned i jorden.
Jeg blev altid genert når folk snakker om mig på den måde. Jeg er jo stadig en ganske almindelig 19 årig pige.
- When is Danny coming, spurgte kat.
- He’s here right now, I just need to find him.
Jeg vendte mig om og kiggede rundt.
- hey Tom, var der pludselig en stemme der sagde bag mig.
- hey, well you know Kat. De hilste på hinanden. And this is Sidsel.
Jeg vendte mig om og hilste på ham.
- hey, sagde jeg smillede. Mums tænkte jeg for mig selv. Han havde bundt krøllet hår, fregner og blå øjne.
- He… Hey… Stammede han. Jeg grindte. Can I get you a drink spurgte han efter vi havde stået lidt i stilhed. Tom og kat var allerede daffet stille af.
- Yearh sure. Vi gik hen til baren og bestilte.
Vi fandt os et bord at side ved og faldt hurtigt i snak.
- so what do you do beside from modelling? Spurgte han.
- Well I like to play guitar and sing, but I don’t have the time for it when there are shows and all. You are busy all the time, but I love it any way. Jeg smillede.
Jeg kunne se han sad og betragtede mig når jeg snakkede og det kunne jeg egentlig ikke lide. Selv om man ikke skulle tro det, er jeg virkelig genert når det kommer til sådan noget. Og jeg er ikke speciel god til det der med drenge.
Vi sad og snakkede i rigtig lang tid og jeg kunne virkelig godt lide ham, han virkede så afslappet og såå, jaa såå… normal. Ikke ligesom alle de andre drenge man kender. Dem der også er moddeler og virkelig tror de er noget. Ej jeg kan virkelig ikke holde dem ud.
- Sidsel come over here there someone who will like to talk to you, hørte jeg en råbe. Jeg kiggede der over og rejste mig for bordet.
- Well I guess I have to say goodbye now, dudy calls. Smilede jeg.
- Oh ok, well can I have your number?
- Yearh sure, jeg smilede og gav ham det.
Jeg gik over til Brenda som havde kaldt på mig.
- Sidsel this is as you can see Giorgio Armani, and he will like to have you in his fashion show in April.
Jeg kiggede på hende og stod nærmest helt mundlam.
Jeg havde haft hans tøj på før, men aldrig har jeg været med i HANS modeshow.
- what?? Me?? Spurgte jeg og stor smilede samtidig.
- Year you, grinede han. You have something in you when you are op there and I like it. Han gav mig et klem på skulderen. So I will like you in my show, if you are interested of course.
- Yes! Råbte jeg nærmest. Of course I am. I would love to.
- Good, I will have my assistant calling you. I know it’s not until four months so there is going to be a little waiting time, but I’m sure you need some time of any way.
- Well yearh I do, smilede jeg.
- Ok, well I’ll see you, bye.
- Bye Giorgio. Jeg vendte mig om og kiggede på Brenda. Hun havde det største smil på.
- Congratulations sweetie.
Uuh. Jeg skyndte mig og kramme hende. Jeg havde virkelig lyst til at skrige. Det var så stort for mig.
Resten af aften svævede jeg nærmest rundt og kunne ikke få det ud af hovedet. Det eneste jeg tænkte på var det jeg skulle om 4 måneder.