Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: A Dream Job Coming True (Fic by Sally and Anita) Tirs Feb 05, 2008 6:34 pm
Ann-Jones skrev:
Sally-Judd skrev:
Tark
Tror nok Sally snart begynder at arbejde på det næste... hun begyndte i hvert fald at snakke om det tidligere idag
Ja jeg skal lige være færdig med min AT i morgen, vi skal fremlægge. Men så begynder jeg, men vi skal jo lige aftale, hvad der sker i den nu ikk
Jo det kræver bare vi er online på samme tid hahah [/quote] haha ja, det er lidt svært, med det arbejde du har nu jo hehe. Men vi kan snakke om det i weekenden hehe
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: A Dream Job Coming True (Fic by Sally and Anita) Ons Feb 06, 2008 2:40 am
Sally-Judd skrev:
Ann-Jones skrev:
Sally-Judd skrev:
Tark
Tror nok Sally snart begynder at arbejde på det næste... hun begyndte i hvert fald at snakke om det tidligere idag
Ja jeg skal lige være færdig med min AT i morgen, vi skal fremlægge. Men så begynder jeg, men vi skal jo lige aftale, hvad der sker i den nu ikk
Jo det kræver bare vi er online på samme tid hahah
haha ja, det er lidt svært, med det arbejde du har nu jo hehe. Men vi kan snakke om det i weekenden hehe[/quote]
Ja det er jo det... ej det er ikk sjovt når han er syg, så er der ingenting at kigge på
ej sorry haha
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: A Dream Job Coming True (Fic by Sally and Anita) Ons Feb 06, 2008 5:09 pm
Ann-Jones skrev:
Sally-Judd skrev:
Ann-Jones skrev:
Sally-Judd skrev:
Tark
Jo det kræver bare vi er online på samme tid hahah
haha ja, det er lidt svært, med det arbejde du har nu jo hehe. Men vi kan snakke om det i weekenden hehe
Ja det er jo det... ej det er ikk sjovt når han er syg, så er der ingenting at kigge på
ej sorry haha[/quote] haha I feel ya!
Miley Little Joanna
Antal indlæg : 216 Age : 32 Location : København Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: A Dream Job Coming True (Fic by Sally and Anita) Man Mar 03, 2008 3:42 pm
Det lyder godt. ^_^ jeg håber der kommer noget mere snart?
(:
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: A Dream Job Coming True (Fic by Sally and Anita)