Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: McFly liiive Man Jun 16, 2008 10:14 pm
McFlyLover<3 skrev:
Godt, glæder mig til at se dem!
Me too ..
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Ons Jun 25, 2008 1:53 pm
ders Uk tour plan er på deres Myspace nu!
Nogen der regner med at tage afsted? (: jeg tænker lidt på det da, det ser ud til at man kan klare hotel og fly for 2000 for 2 personer (:
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Ons Jun 25, 2008 2:29 pm
Jeg tror desværre ikk jeg får råd til det i år ? ska jo både bruge 36.000 på en tur til Brighton næste år og bruge 10.000 nu her til at flytte... så tror ikk jeg får råd til en McFly koncert i år...
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: McFly liiive Ons Jun 25, 2008 6:34 pm
Jeg tror ikke jeg får lov, er trods alt kun 16, en tur til London alene er mine forældre ikke helt med på endnu . Desværre, men hvis de laver en tur her i nærheden skal jeg helt sikkert se dem .
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: McFly liiive Ons Jun 25, 2008 6:36 pm
Dannys-Princess skrev:
Jeg tror ikke jeg får lov, er trods alt kun 16, en tur til London alene er mine forældre ikke helt med på endnu . Desværre, men hvis de laver en tur her i nærheden skal jeg helt sikkert se dem .
Me to, bortset fra jeg altså er lidt yngre end dig..
NinnaMaleneJones! Admin
Antal indlæg : 131 Age : 35 Location : aalborg Registration date : 27/12/07
Emne: Sv: McFly liiive Tors Jun 26, 2008 2:13 am
åååh hvor dejligt! har bare ventet på at de offentliggjorde den tour! nu ved jeg hvert fald hvad jeg skal 27. november
Mill Little Joanna
Antal indlæg : 238 Age : 34 Location : Langt langt borte, Sjælland Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Fre Jun 27, 2008 7:53 pm
Har nogen veninder jeg måske kan rejse med til november, nu må vi se. Har overvejet Birmingham, tænkte om dem der har været der lige kan fortælle lidt? Det lød som om I havde det ok der sidst?
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Lør Jun 28, 2008 2:54 pm
Jeg sys Birmingham var vildt fedt, men har også kun været i en Arena... Henriette synes vist MEN arena er bedre... men den er jo også det større...
McFLY_DK Little Joanna
Antal indlæg : 279 Age : 36 Location : Aarhus Registration date : 04/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Søn Jun 29, 2008 8:54 pm
Ann-Jones skrev:
Jeg sys Birmingham var vildt fedt, men har også kun været i en Arena... Henriette synes vist MEN arena er bedre... men den er jo også det større...
Ja, jeg sys klart MEN i Manchester er den fedeste arena! Det er den største og vist også drengenes favorit. Så jeg håber helt klart jeg ka komme dertil igen i år - afsted somewhere, det ska jeg i hvertfald! Birmingham NEC var en del mindre, men det er på en måde også fedt, for så er det lidt mere "intimt". (Så har jeg også været i Bournemouths BIC, der faktisk er endnu mindre end NEC).
Rent by-mæssigt, så har jeg lige været i både Birmingham og Manchester på interrail. Før min tur var jeg heeelt vild med Manchester, men jeg tror faktisk Birmingham har taget føringen nu. Sys virkli det er en dejlig og smuk by (nu havde vi også det perfekte vejr, hvilket måske har påvirket det lidt, hehe). Men der er rigtig gode shoppingmuligheder i Birmingham med både en lang gågade og så et center, der er langt større end Manchesters. Mener der er omkring 300 butikker i det.
Hva angår transporten dertil, så går der direkte fly fra KBH til Birmingham (lufthavnen ligger bogstavelig LIGE ved siden af arenaen) og fra Billund til Manchester. Men det er ret dyrt fordi det er hhv. SAS og British Airways...
Er der nogen andre, der har planer om at tage afsted...?
Mill Little Joanna
Antal indlæg : 238 Age : 34 Location : Langt langt borte, Sjælland Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Søn Jun 29, 2008 9:08 pm
Ok mange tak for alle oplysningerne! Har været i Manchester mange gange (var jo kun ca. en time fra der hvor jeg boede i England, egentlig meget hyggeligt sted og der er en "dansk" restaurant...
Med hensyn til arenaer så sys jeg da ik MEN er imponerende? men det er nok arenaer generelt, er lige blevet vant til mindre steder tror jeg, har i øvrigt hørt at Manchester Apollo skulle være rigtig god men har aldrig set noget der.
Nå men kom desværre til at tænke lidt og har fundet ud af at det nok ikke er sådan en god ide at tage derover bruger jo et par dage allerede i september når jeg skal over og se ska... så kommer ikke afsted alligevel.
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: McFly liiive Søn Jun 29, 2008 10:51 pm
Mill skrev:
Ok mange tak for alle oplysningerne! Har været i Manchester mange gange (var jo kun ca. en time fra der hvor jeg boede i England, egentlig meget hyggeligt sted og der er en "dansk" restaurant...
Med hensyn til arenaer så sys jeg da ik MEN er imponerende? men det er nok arenaer generelt, er lige blevet vant til mindre steder tror jeg, har i øvrigt hørt at Manchester Apollo skulle være rigtig god men har aldrig set noget der.
Nå men kom desværre til at tænke lidt og har fundet ud af at det nok ikke er sådan en god ide at tage derover bruger jo et par dage allerede i september når jeg skal over og se ska... så kommer ikke afsted alligevel.
Det var ærgeligt , eller sådan lyder det i hvertfald !
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Fre Jul 11, 2008 9:02 pm
jeg regner også med at tage til den d. 27 (:
McFLY_DK Little Joanna
Emne: Sv: McFly liiive Lør Jul 19, 2008 10:37 pm
I'm going!! Sammen med Ninna-Malene! So excited! Vi ska til Manchester den 22. nov!
Der var TOTALT kaos med det pre-sale i morges! :S Det tog mig en halv times hård kamp at komme igennem, og der var de bedste pladser selvfølgelig allerede taget... Men vi fik plads lige midt i arenaen (Block E, row A), hvilket faktisk er helt perfekt fordi de har en b-scene igen i år. Så lige meget hvor de kære drenge er, har vi godt udsyn! Det var nemlig lidt af et problem sidste gang i Birmingham, for der havde vi plads på 4. række, hvilket var godt det meste af tiden men pænt træls, da de spillede i den helt anden ende af arenaen.
Anyway, er der andre der ska afsted til deres tour? Og hvem var det der sku se dem på deres summer shows? Har I været afsted allerede...? Vil gerne se billeder, hehe!
bachetrold Moderator
Antal indlæg : 3 Age : 34 Location : København :) Registration date : 03/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Søn Jul 20, 2008 1:34 am
Mig og Malene (MalenePOYNTER) skal til Manchester. Vi har fået billetter i block A, row P, sæde; 5+6.
McFLY_DK Little Joanna
Emne: Sv: McFly liiive Man Jul 21, 2008 12:15 am
Ej hvor fedt fedt FEDT at vi ikk er de eneste danskere, der ska til manchester! det er jo mega tæt på vores pladser! vi burde næsten sige hej! Måske ska vi endda med samme fly! Hehe... Ved også at der er nogle fra belgien og tyskland der ska derover!
malenepoynter Moderator
Antal indlæg : 28 Age : 33 Location : Vestervig - Midtjylland Registration date : 01/02/08
Emne: Sv: McFly liiive Tors Jul 31, 2008 3:19 am
Jeg kan ikke beskrive med ord, hvor meget jeg glæder mig til den 22. November! F U C K mand! Jeg får lyst til at tude, hver gang jeg tænker på det, fordi det endelig er ved at gå op for mig. .. omg, da jeg skrev det fældede jeg en tåre. HAHA! Måske er det fordi jeg er skide træt, og derfor lidt ekstra sensitive.. men.. jeg glæder mig ubeskriveligt meget. Det bliver en lang togtur fra Vestervig til KBH d. 21. November, men det er totally worth it, når jeg dagen efter skal til Manchester, for at se dem for ENDELIG at se dem.. manner, hvor har jeg ventet længe på det.
Line Admin
Emne: Sv: McFly liiive Tors Jul 31, 2008 2:01 pm
Jeg har fået billetter til Wembley - så må vi håbe at vi kan se dansker-flagene på dvd'en .. Jeg ved faktisk ikke hvor vi sidder, da det var min venindes, storebrors, kæreste der købte billetterne for os, da jeg jo sad og ventede på at Mcfly skulle komme på scenen i Wales - er ret sikker på vi har fået pladser block c3 hvilket er lige foran b-scenen så det er meget godt
Line Admin
Emne: Sv: McFly liiive Fre Aug 01, 2008 5:22 pm
Jer der har købt billetter til november, har i fået bekræftelsesmail?
malenepoynter Moderator
Antal indlæg : 28 Age : 33 Location : Vestervig - Midtjylland Registration date : 01/02/08
Emne: Sv: McFly liiive Fre Aug 01, 2008 8:35 pm
Line91 skrev:
Nu er det godt nok ikke mig der har bestilt billetterne, men så vidt jeg ved, så har Tess [bachetrold] fået en e-mail, ja o;
McFLY_DK Little Joanna
Emne: Sv: McFly liiive Lør Aug 02, 2008 6:05 pm
Line91 skrev:
Ja, det har jeg. Har i ikk det?
Er der siddepladser i Wembley? Jeg troede der var ståpladser... Men ja, det er fedt at være tæt på b-scenen, det er vi også i Manchester!
Hvordan var Wales?? FORTÆL, FORTÆL!! Hvor tæt på var i, og hvilke sange spillede de...? Har du billeder?
Line Admin
Emne: Sv: McFly liiive Lør Aug 02, 2008 7:38 pm
McFLY_DK skrev:
Line91 skrev:
Ja, det har jeg. Har i ikk det?
Er der siddepladser i Wembley? Jeg troede der var ståpladser... Men ja, det er fedt at være tæt på b-scenen, det er vi også i Manchester!
Hvordan var Wales?? FORTÆL, FORTÆL!! Hvor tæt på var i, og hvilke sange spillede de...? Har du billeder?
Ja der er siddepladser og Wales kommer en anden dag, da jeg lige skal modtage billeder fra min veninde. LOVER snart at skrive om det - but just so you know. It was freakin' amazing!
sunshine Surfer Babe
Antal indlæg : 170 Age : 44 Location : Odense Registration date : 25/02/08
Emne: Sv: McFly liiive Man Aug 04, 2008 3:04 am
Line91 skrev:
Jeg har fået billetter til Wembley - så må vi håbe at vi kan se dansker-flagene på dvd'en .. Jeg ved faktisk ikke hvor vi sidder, da det var min venindes, storebrors, kæreste der købte billetterne for os, da jeg jo sad og ventede på at Mcfly skulle komme på scenen i Wales - er ret sikker på vi har fået pladser block c3 hvilket er lige foran b-scenen så det er meget godt
Jeg har også lige købt billetter til wembley d.27..glæder mig helt vildt..skal bare afsted alene så det er lidt surt..hvilket hotel skal du/i bo på?
Line Admin
Emne: Sv: McFly liiive Man Aug 04, 2008 2:24 pm
sunshine skrev:
Line91 skrev:
Jeg har også lige købt billetter til wembley d.27..glæder mig helt vildt..skal bare afsted alene så det er lidt surt..hvilket hotel skal du/i bo på?
Wee. flere dansker Vi regner med bare at bo på Wembley plaza hotel, da det vidst er rimelig billigt i forhold til så mange andre, også ligger det jo 20 skrift fra arenaen
sunshine Surfer Babe
Antal indlæg : 170 Age : 44 Location : Odense Registration date : 25/02/08
Emne: Sv: McFly liiive Tirs Aug 05, 2008 12:36 am
Line91 skrev:
sunshine skrev:
Line91 skrev:
Wee. flere dansker Vi regner med bare at bo på Wembley plaza hotel, da det vidst er rimelig billigt i forhold til så mange andre, også ligger det jo 20 skrift fra arenaen
Jeg har også allerede bestilt værelse på wembley plaza hotel fra torsdag til søndag det var billigst..hvem skal du afsted med? måske vi kan følges hen til arenaen hvis i altså vil..har aldrig været der før..Dig?
Line Admin
Emne: Sv: McFly liiive Tirs Aug 05, 2008 1:26 am
hvor herligt jeg tror vi måske bestiller fra onsdag til lørdag. pt. er det mig og min veninde, men eftersom jeg ved et uheld har fået 2 billetter ekstra prøver jeg at få to mere med (: - hvor har du fået plads henne i arenaen?