Antal indlæg : 180 Age : 31 Location : Sønderjylland Registration date : 07/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Ons Mar 12, 2008 8:20 pm
Line91 skrev:
[Jasmin] skrev:
Line91 skrev:
[quote="[Jasmin]]
Ja, det håber jeg..
Det bliver så godt at se dem live
Ja, mega.. Jeg glæder mig bare mega meget til at stå heeeeeelt op foran og skrige.. Vil du købe VIP? Jeg overvejer det lidt, fordi hvis man køber VIP skal man møde dem! IHHHH, M Ø D E D E M !!!! Tror bare at jeg ville besvime eller sådan noget
Kan man købe vip?.. ved det ikk?. så bliver det jo pludselig ret dyrt :/ og hvad nu hvis jeg vinder konkurrencen med vipbilletter ? hvilket der er 1 ud af 10000000000 chance for [/quote]
Ja, man kan godt købe VIP, men det koster 730,- Kr. sååeh.. Det er rimeligt dyrt..
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Ons Mar 12, 2008 8:23 pm
[Jasmin] skrev:
Line91 skrev:
[Jasmin] skrev:
Line91 skrev:
[quote="[Jasmin]]
Ja, det håber jeg..
Ja, mega.. Jeg glæder mig bare mega meget til at stå heeeeeelt op foran og skrige.. Vil du købe VIP? Jeg overvejer det lidt, fordi hvis man køber VIP skal man møde dem! IHHHH, M Ø D E D E M !!!! Tror bare at jeg ville besvime eller sådan noget
Kan man købe vip?.. ved det ikk?. så bliver det jo pludselig ret dyrt :/ og hvad nu hvis jeg vinder konkurrencen med vipbilletter ? hvilket der er 1 ud af 10000000000 chance for
Ja, man kan godt købe VIP, men det koster 730,- Kr. sååeh.. Det er rimeligt dyrt..[/quote]
Er du sikker på man også kan til den her? (: det skal nok passe er du så sikker på en del af det er at møde drengene?.
JasminM Surfer Babe
Antal indlæg : 180 Age : 31 Location : Sønderjylland Registration date : 07/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Lør Mar 15, 2008 5:04 pm
Line91 skrev:
[Jasmin] skrev:
Line91 skrev:
[Jasmin] skrev:
Line91 skrev:
[quote="[Jasmin]]
Ja, det håber jeg..
Kan man købe vip?.. ved det ikk?. så bliver det jo pludselig ret dyrt :/ og hvad nu hvis jeg vinder konkurrencen med vipbilletter ? hvilket der er 1 ud af 10000000000 chance for
Ja, man kan godt købe VIP, men det koster 730,- Kr. sååeh.. Det er rimeligt dyrt..
Er du sikker på man også kan til den her? (: det skal nok passe er du så sikker på en del af det er at møde drengene?. [/quote]
Nej, men jeg sys bare at jeg læste det et sted, er ikke sikker
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Ons Mar 19, 2008 1:46 pm
weebedeweee.. Så har Jasmin und Ich billetter til Oakwood synes lige i alle skulle vide det
sunshine Surfer Babe
Antal indlæg : 170 Age : 44 Location : Odense Registration date : 25/02/08
Emne: Sv: McFly liiive Ons Apr 16, 2008 1:34 am
Hejsa er der nogle der skal til den koncert de lige har postet på deres myspace, den hvor det både er mcfly og sugarbabe der skal spille. Jeg lagde mærke til at det ikke er så langt fra London som nogle af de andre koncerter er
sunshine Surfer Babe
Emne: Sv: McFly liiive Ons Apr 16, 2008 1:37 am
Line91 skrev:
weebedeweee.. Så har Jasmin und Ich billetter til Oakwood synes lige i alle skulle vide det
Fik i så købt VIP-billetter eller købte i de almindelige, skal i afsted alene i to
McFLY_DK Little Joanna
Antal indlæg : 279 Age : 36 Location : Aarhus Registration date : 04/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Ons Apr 16, 2008 3:45 pm
sunshine skrev:
Hejsa er der nogle der skal til den koncert de lige har postet på deres myspace, den hvor det både er mcfly og sugarbabe der skal spille. Jeg lagde mærke til at det ikke er så langt fra London som nogle af de andre koncerter er
I so wanna gooo!! Men jeg venter stadig paa at arenatouren blir anounced! Og btw ska jeg alligevel til Sugababes koncert paa mandag!
sunshine Surfer Babe
Emne: Sv: McFly liiive Ons Apr 16, 2008 6:50 pm
McFLY_DK skrev:
sunshine skrev:
I so wanna gooo!! Men jeg venter stadig paa at arenatouren blir anounced! Og btw ska jeg alligevel til Sugababes koncert paa mandag!
Lyder godt, jeg vidste ikke de kom til danmark... Jeg er godt nok også spændt på hvornår deres arenatour bliver annonceret, Håber de skal spille i selve London da det ville være lidt lettere. Hvor mange koncerter har du været til med mcfly? .
McFLY_DK Little Joanna
Antal indlæg : 279 Age : 36 Location : Aarhus Registration date : 04/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Tors Apr 17, 2008 2:47 pm
sunshine skrev:
Lyder godt, jeg vidste ikke at Sugababes kom til danmark... Jeg er godt nok også spændt på hvornår deres arenatour bliver annonceret, Håber de skal spille i selve London da det ville være lidt lettere. Hvor mange koncerter har du været til med mcfly? .
Hehe, Sugababes kommer heller ikk til DK. Det er her i England at de ska spille!
Jeg har vaeret til 4 McFLY-koncerter: 2 i Manchester, 1 i Cambridge og saa den i Birmingham. Men det er bestemt ikk sidste gang jeg har set dem live!
sunshine Surfer Babe
Emne: Sv: McFly liiive Tors Apr 17, 2008 11:41 pm
McFLY_DK skrev:
sunshine skrev:
Lyder godt, jeg vidste ikke at Sugababes kom til danmark... Jeg er godt nok også spændt på hvornår deres arenatour bliver annonceret, Håber de skal spille i selve London da det ville være lidt lettere. Hvor mange koncerter har du været til med mcfly? .
Hehe, Sugababes kommer heller ikk til DK. Det er her i England at de ska spille!
Jeg har vaeret til 4 McFLY-koncerter: 2 i Manchester, 1 i Cambridge og saa den i Birmingham. Men det er bestemt ikk sidste gang jeg har set dem live!
Nå ok, er du i England nu da? Jeg har desværre ikke set dem live før men jeg håber der bliver en chance for det på et tidspunkt
Line Admin
Emne: Sv: McFly liiive Fre Apr 18, 2008 3:57 pm
sunshine skrev:
Line91 skrev:
Fik i så købt VIP-billetter eller købte i de almindelige, skal i afsted alene i to
Vi købte de normale billetter, da der ikke er VIP tilsalg og Nej, jeg tager med min veninde, min mor, (måske bror) derhen og Jasmin tager med hendes mor, også mødes vi til koncerten (:
sunshine Surfer Babe
Emne: Sv: McFly liiive Lør Apr 19, 2008 10:38 pm
Line91 skrev:
sunshine skrev:
Line91 skrev:
Vi købte de normale billetter, da der ikke er VIP tilsalg og Nej, jeg tager med min veninde, min mor, (måske bror) derhen og Jasmin tager med hendes mor, også mødes vi til koncerten (:
Nå ok I er da bare lidt for heldige, jeg er rigtig misundlig...
ILoveMcFly!<33 Moderator
Antal indlæg : 14 Age : 30 Location : Byen ingen ved hvor er..? Registration date : 15/04/08
Emne: Sv: McFly liiive Søn Apr 27, 2008 2:30 pm
Jeg ville vildt gerne med! Til England og se McFly! Vil være over cool, men vores familie er altså ikk ligefrem en med mange penge så bliver nok desværre ikk til noget Kommer de til Danmark SKAL jeg med! Vil jeg bare
Line Admin
Emne: Sv: McFly liiive Søn Apr 27, 2008 8:50 pm
sunshine skrev:
Nå ok I er da bare lidt for heldige, jeg er rigtig misundlig...
Jaah!.. Jeg glæder mig også heelt vildt
ManiPunk Little Joanna
Antal indlæg : 222 Age : 34 Location : NordVestFyn Registration date : 19/02/08
Emne: Sv: McFly liiive Tirs Maj 13, 2008 1:14 am
JUHUU!!! Har endelig fået bekræftet her til aften, at jeg har billet til McFly's PopPark-koncert... Fløj op af stolen, da jeg læste svaret på min mail
Har ellers været en meget underlig dag, da min oldemor desværre døde i nat Kommer til at savne hende, selvom hun var 94 år
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: McFly liiive Tirs Maj 13, 2008 2:24 pm
Hvor er i dog bare heldige alle sammen!
Synd det med din oldemor..
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Tirs Maj 13, 2008 7:46 pm
Hehe.. Har plaget helt vildt om at komme til london, og nu har min mor lovet jeg må komme der over med en veninde når jeg har penge nok. Så har jeg lige tænkt mig at time det med at mcfly er på tour! Hehe.. Håber bare jeg for lov at komme med så! Det skal jeg! :b
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: McFly liiive Tirs Maj 20, 2008 9:08 pm
Jeg venter til næste år hvor jeg forhåblig skal på High School Year ovre i England .. ;P
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Lør Maj 24, 2008 9:00 pm
I er heldige, må ikk endnu. Ikk alene. Men skal så flytte et år til England på sprogskole, men det er der stadig 2-3 år til og kan jeg ikk vente på- : )
Line Admin
Emne: Sv: McFly liiive Man Jun 16, 2008 2:56 pm
guys guys guys. se hvad der kom med posten idag!
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: McFly liiive Man Jun 16, 2008 3:48 pm
Line91 skrev:
guys guys guys. se hvad der kom med posten idag!
Org , hvor jeg bare misunder dig ! Kan du ikke tage en masse billeder (det gør du vel lige meget hvad), og så lægge dem her ind, så vi andre også kan have fornøjelsen af de gode ??
Line Admin
Emne: Sv: McFly liiive Man Jun 16, 2008 7:01 pm
Dannys-Princess skrev:
Org , hvor jeg bare misunder dig ! Kan du ikke tage en masse billeder (det gør du vel lige meget hvad), og så lægge dem her ind, så vi andre også kan have fornøjelsen af de gode ??
Helt sikkert skal der tages mange billeder!.. - Har også købt nyt kamera til det formål
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: McFly liiive Man Jun 16, 2008 7:02 pm
Line91 skrev:
Dannys-Princess skrev:
Helt sikkert skal der tages mange billeder!.. - Har også købt nyt kamera til det formål
Fedt , bare husk at sætte dem herind ikk ?
Line Admin
Emne: Sv: McFly liiive Man Jun 16, 2008 7:40 pm
joo! Of course
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08