Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

McFly liiive

Go down 
+17
NannaBoelt
mcflys
ILoveMcFly!<33
sunshine
Leelee
mcflyforfreakinlifetime
McFlyLover<3
Miley
JasminM
McFLY_DK
ManiPunk
Mill
Ann-Jones
Carolaade
Line
sofiee-
NinnaMaleneJones!
21 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM

Antal indlæg : 180
Registration date : 07/01/08

McFly liiive - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptyOns Mar 12, 2008 8:20 pm

Line91 skrev:
[Jasmin] skrev:
Line91 skrev:
[quote="[Jasmin]]

Ja, det håber jeg.. Smile

Det bliver så godt at se dem live Wink

Ja, mega.. Jeg glæder mig bare mega meget til at stå heeeeeelt op foran og skrige.. Vil du købe VIP? Jeg overvejer det lidt, fordi hvis man køber VIP skal man møde dem! IHHHH, M Ø D E D E M !!!! Tror bare at jeg ville besvime eller sådan noget Very Happy

Kan man købe vip?.. ved det ikk?. så bliver det jo pludselig ret dyrt :/ og hvad nu hvis jeg vinder konkurrencen med vipbilletter ? hvilket der er 1 ud af 10000000000 chance for Wink[/quote]

Ja, man kan godt købe VIP, men det koster 730,- Kr. sååeh.. Smile Det er rimeligt dyrt..
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
Line
Admin
Admin
Line

Antal indlæg : 1418
Registration date : 10/01/08

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptyOns Mar 12, 2008 8:23 pm

[Jasmin] skrev:
Line91 skrev:
[Jasmin] skrev:
Line91 skrev:
[quote="[Jasmin]]

Ja, mega.. Jeg glæder mig bare mega meget til at stå heeeeeelt op foran og skrige.. Vil du købe VIP? Jeg overvejer det lidt, fordi hvis man køber VIP skal man møde dem! IHHHH, M Ø D E D E M !!!! Tror bare at jeg ville besvime eller sådan noget Very Happy

Kan man købe vip?.. ved det ikk?. så bliver det jo pludselig ret dyrt :/ og hvad nu hvis jeg vinder konkurrencen med vipbilletter ? hvilket der er 1 ud af 10000000000 chance for Wink

Ja, man kan godt købe VIP, men det koster 730,- Kr. sååeh.. Smile Det er rimeligt dyrt..[/quote]

Er du sikker på man også kan til den her? (: det skal nok passe Wink er du så sikker på en del af det er at møde drengene?.
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM

Antal indlæg : 180
Registration date : 07/01/08

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptyLør Mar 15, 2008 5:04 pm

Line91 skrev:
[Jasmin] skrev:
Line91 skrev:
[Jasmin] skrev:
Line91 skrev:
[quote="[Jasmin]]

Kan man købe vip?.. ved det ikk?. så bliver det jo pludselig ret dyrt :/ og hvad nu hvis jeg vinder konkurrencen med vipbilletter ? hvilket der er 1 ud af 10000000000 chance for Wink

Ja, man kan godt købe VIP, men det koster 730,- Kr. sååeh.. Smile Det er rimeligt dyrt..

Er du sikker på man også kan til den her? (: det skal nok passe Wink er du så sikker på en del af det er at møde drengene?. [/quote]

Nej, men jeg sys bare at jeg læste det et sted, er ikke sikker Smile
http://myspace.com/jasmin_mcfly
Line
Admin
Admin
Line

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptyOns Mar 19, 2008 1:46 pm

weebedeweee.. Så har Jasmin und Ich billetter til Oakwood Very Happy synes lige i alle skulle vide det Razz
sunshine
Surfer Babe
Surfer Babe
sunshine

Antal indlæg : 170
Registration date : 25/02/08

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptyOns Apr 16, 2008 1:34 am

Hejsa er der nogle der skal til den koncert de lige har postet på deres myspace, den hvor det både er mcfly og sugarbabe der skal spille. Jeg lagde mærke til at det ikke er så langt fra London som nogle af de andre koncerter er Wink

McFly liiive - Page 4 Epcot10
http://www.myspace.com/sunshine210580
sunshine
Surfer Babe
Surfer Babe
sunshine

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptyOns Apr 16, 2008 1:37 am

Line91 skrev:
weebedeweee.. Så har Jasmin und Ich billetter til Oakwood Very Happy synes lige i alle skulle vide det Razz

Fik i så købt VIP-billetter eller købte i de almindelige, skal i afsted alene i to Question
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK

Antal indlæg : 279
Registration date : 04/01/08

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptyOns Apr 16, 2008 3:45 pm

sunshine skrev:
Hejsa er der nogle der skal til den koncert de lige har postet på deres myspace, den hvor det både er mcfly og sugarbabe der skal spille. Jeg lagde mærke til at det ikke er så langt fra London som nogle af de andre koncerter er Wink

I so wanna gooo!! Crying or Very sad Men jeg venter stadig paa at arenatouren blir anounced! bounce Og btw ska jeg alligevel til Sugababes koncert paa mandag! Wink
http://www.myspace.com/63453948
sunshine
Surfer Babe
Surfer Babe
sunshine

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptyOns Apr 16, 2008 6:50 pm

McFLY_DK skrev:
sunshine skrev:

I so wanna gooo!! Crying or Very sad Men jeg venter stadig paa at arenatouren blir anounced! bounce Og btw ska jeg alligevel til Sugababes koncert paa mandag! Wink

Lyder godt, jeg vidste ikke de kom til danmark... Very Happy
Jeg er godt nok også spændt på hvornår deres arenatour bliver annonceret, Håber de skal spille i selve London da det ville være lidt lettere.
Hvor mange koncerter har du været til med mcfly? .
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK

Antal indlæg : 279
Registration date : 04/01/08

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptyTors Apr 17, 2008 2:47 pm

sunshine skrev:

Lyder godt, jeg vidste ikke at Sugababes kom til danmark... Very Happy
Jeg er godt nok også spændt på hvornår deres arenatour bliver annonceret, Håber de skal spille i selve London da det ville være lidt lettere.

Hehe, Sugababes kommer heller ikk til DK. Det er her i England at de ska spille! Wink

Jeg har vaeret til 4 McFLY-koncerter: 2 i Manchester, 1 i Cambridge og saa den i Birmingham. Very Happy Men det er bestemt ikk sidste gang jeg har set dem live! Wink
http://www.myspace.com/63453948
sunshine
Surfer Babe
Surfer Babe
sunshine

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptyTors Apr 17, 2008 11:41 pm

McFLY_DK skrev:
sunshine skrev:

Lyder godt, jeg vidste ikke at Sugababes kom til danmark... Very Happy

Hehe, Sugababes kommer heller ikk til DK. Det er her i England at de ska spille! Wink

Jeg har vaeret til 4 McFLY-koncerter: 2 i Manchester, 1 i Cambridge og saa den i Birmingham. Very Happy Men det er bestemt ikk sidste gang jeg har set dem live! Wink

Nå ok, er du i England nu da? Jeg har desværre ikke set dem live før men jeg håber der bliver en chance for det på et tidspunkt Very Happy
Line
Admin
Admin
Line

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptyFre Apr 18, 2008 3:57 pm

sunshine skrev:
Line91 skrev:

Fik i så købt VIP-billetter eller købte i de almindelige, skal i afsted alene i to Question

Vi købte de normale billetter, da der ikke er VIP tilsalg Wink og Nej, jeg tager med min veninde, min mor, (måske bror) derhen og Jasmin tager med hendes mor, også mødes vi til koncerten (:
sunshine
Surfer Babe
Surfer Babe
sunshine

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptyLør Apr 19, 2008 10:38 pm

Line91 skrev:
sunshine skrev:
Line91 skrev:

Vi købte de normale billetter, da der ikke er VIP tilsalg Wink og Nej, jeg tager med min veninde, min mor, (måske bror) derhen og Jasmin tager med hendes mor, også mødes vi til koncerten (:

Nå ok Smile I er da bare lidt for heldige, jeg er rigtig misundlig... lol!
ILoveMcFly!<33
Moderator
Moderator
ILoveMcFly!<33

Antal indlæg : 14
Registration date : 15/04/08

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptySøn Apr 27, 2008 2:30 pm

Jeg ville vildt gerne med! Til England og se McFly! Smile Vil være over cool, men vores familie er altså ikk ligefrem en med mange penge så bliver nok desværre ikk til noget Sad
Kommer de til Danmark SKAL jeg med! Vil jeg bare Wink
Line
Admin
Admin
Line

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptySøn Apr 27, 2008 8:50 pm

sunshine skrev:

Nå ok Smile I er da bare lidt for heldige, jeg er rigtig misundlig... lol!

Jaah!.. Jeg glæder mig også heelt vildt Wink
ManiPunk
Little Joanna
Little Joanna
ManiPunk

Antal indlæg : 222
Registration date : 19/02/08

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptyTirs Maj 13, 2008 1:14 am

JUHUU!!! cheers Har endelig fået bekræftet her til aften, at jeg har billet til McFly's PopPark-koncert...
Fløj op af stolen, da jeg læste svaret på min mail Very Happy sunny

Har ellers været en meget underlig dag, da min oldemor desværre døde i nat Sad Kommer til at savne hende, selvom hun var 94 år
http://www.twitter.com/zoemoi
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3

Antal indlæg : 1357
Registration date : 03/03/08

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptyTirs Maj 13, 2008 2:24 pm

Hvor er i dog bare heldige alle sammen!

Synd det med din oldemor..
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys

Antal indlæg : 883
Registration date : 24/01/08

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptyTirs Maj 13, 2008 7:46 pm

Hehe.. Har plaget helt vildt om at komme til london, og nu har min mor lovet jeg må komme der over med en veninde når jeg har penge nok. Så har jeg lige tænkt mig at time det med at mcfly er på tour! Very Happy Hehe.. Håber bare jeg for lov at komme med så! Det skal jeg! :b
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt

Antal indlæg : 1092
Registration date : 03/05/08

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptyTirs Maj 20, 2008 9:08 pm

Jeg venter til næste år hvor jeg forhåblig skal på High School Year ovre i England .. ;P
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte

Antal indlæg : 904
Registration date : 12/01/08

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptyLør Maj 24, 2008 9:00 pm

I er heldige, må ikk endnu. Ikk alene.
Men skal så flytte et år til England på sprogskole, men det er der stadig 2-3 år til og kan jeg ikk vente på- : )
Line
Admin
Admin
Line

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptyMan Jun 16, 2008 2:56 pm

guys guys guys. se hvad der kom med posten idag! cheers

McFly liiive - Page 4 Line_10
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptyMan Jun 16, 2008 3:48 pm

Line91 skrev:
guys guys guys. se hvad der kom med posten idag! cheers

McFly liiive - Page 4 Line_10

Org , hvor jeg bare misunder dig ! Kan du ikke tage en masse billeder (det gør du vel lige meget hvad), og så lægge dem her ind, så vi andre også kan have fornøjelsen af de gode ??
Line
Admin
Admin
Line

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptyMan Jun 16, 2008 7:01 pm

Dannys-Princess skrev:

Org , hvor jeg bare misunder dig ! Kan du ikke tage en masse billeder (det gør du vel lige meget hvad), og så lægge dem her ind, så vi andre også kan have fornøjelsen af de gode ??

Helt sikkert skal der tages mange billeder!.. - Har også købt nyt kamera til det formål Razz
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptyMan Jun 16, 2008 7:02 pm

Line91 skrev:
Dannys-Princess skrev:

Helt sikkert skal der tages mange billeder!.. - Har også købt nyt kamera til det formål Razz

Fedt , bare husk at sætte dem herind ikk ? Surprised
Line
Admin
Admin
Line

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptyMan Jun 16, 2008 7:40 pm

joo! Of course Very Happy
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3

Antal indlæg : 1357
Registration date : 03/03/08

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 EmptyMan Jun 16, 2008 10:05 pm

Godt, glæder mig til at se dem! Very Happy
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 4 Empty

McFly liiive
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» mcfly med 3 ord :)