Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: McFly liiive Tirs Mar 04, 2008 6:20 pm
Nej, har desværre ikke pengene , men hvis de skulle komme til Danmark, gør jeg (næsten) ALT for at komme med til koncerten..
mcflyforfreakinlifetime Surfer Babe
Antal indlæg : 159 Age : 34 Location : Randers Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Fre Mar 07, 2008 2:27 am
Miley skrev:
Også jeg. >_< Men det der irriterer mig mest er at 10 minutter efter jeg er "blødt op" så plapre jeg løs om alle ligegyldige ting og bliver en rigtig belastning.
haha, det lyder virkelig som mig!! high five dude ^^
mcflyforfreakinlifetime Surfer Babe
Antal indlæg : 159 Age : 34 Location : Randers Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Fre Mar 07, 2008 2:28 am
jeg skal ikke til noget :/ men regner stort med at tage derover i 3.g, for der får jeg det berømte ord kaldet SU! yaay. jer der skal derover i år: SNYYYYYYYYD! en af mine største ønsker er at se dem. mand. det kunne virkelig være.. unikt!
McFLY_DK Little Joanna
Antal indlæg : 279 Age : 36 Location : Aarhus Registration date : 04/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Søn Mar 09, 2008 3:25 pm
Altså, jeg VED jeg ska afsted til deres tour i efteråret... De er bare så fantastiske live! Sys det er lidt federe i en arena end deres summershows. Men hvor, hvornår og med hvem ved jeg ikk, hehe! men det ku var fedt hvis vi var en hel flok, der tog afsted!
sofiee- Star Girl
Antal indlæg : 1179 Age : 31 Location : mellem Horsens & Silkeborg Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Søn Mar 09, 2008 3:48 pm
uh uh ! jeg skal måske ! ;b
Leelee Moderator
Antal indlæg : 5 Age : 33 Location : midtjylland Registration date : 08/03/08
Emne: Sv: McFly liiive Søn Mar 09, 2008 6:32 pm
Jeg skal afsted til august med 3 veninder:p kan slet ikk vente.. vi tager lige en tur til London og shopper først, og så skal vi til deres koncert v. belvoir castle:p
hader at der er så lang tid til...
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Søn Mar 09, 2008 8:08 pm
McFLY_DK skrev:
men det ku var fedt hvis vi var en hel flok, der tog afsted!
Jeg er frisk på det
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Søn Mar 09, 2008 8:40 pm
jeg er igang med at overtale min far. jeg tror han er åben for det. han syntes nemlig mcfly er ret fede.
McFLY_DK Little Joanna
Antal indlæg : 279 Age : 36 Location : Aarhus Registration date : 04/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Man Mar 10, 2008 7:38 pm
Line91 skrev:
McFLY_DK skrev:
men det ku være fedt hvis vi var en hel flok, der tog afsted!
Jeg er frisk på det
Yay!
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Tirs Mar 11, 2008 4:17 pm
Kunne selv skide godt tænke mig at komme afsted med andre fans.. hende jeg skal afsted med til sommer, kan bare godt li' dem.. men ikke sådan fan
JasminM Surfer Babe
Antal indlæg : 180 Age : 31 Location : Sønderjylland Registration date : 07/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Tirs Mar 11, 2008 9:05 pm
McFLY_DK skrev:
Line91 skrev:
McFLY_DK skrev:
men det ku være fedt hvis vi var en hel flok, der tog afsted!
Jeg er frisk på det
Yay!
Jeg er også helt frisk på det
JasminM Surfer Babe
Antal indlæg : 180 Age : 31 Location : Sønderjylland Registration date : 07/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Tirs Mar 11, 2008 9:06 pm
Line91 skrev:
Kunne selv skide godt tænke mig at komme afsted med andre fans.. hende jeg skal afsted med til sommer, kan bare godt li' dem.. men ikke sådan fan
Me 2.. Jeg vil gerne stå heeeelt op foran Jeg har ingen at tage med.. Jeg vil meget med dig, hvis det er ?
sofiee- Star Girl
Antal indlæg : 1179 Age : 31 Location : mellem Horsens & Silkeborg Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Tirs Mar 11, 2008 9:33 pm
Carooh____ skrev:
jeg er igang med at overtale min far. jeg tror han er åben for det. han syntes nemlig mcfly er ret fede.
så skal jeg med ;D
haha, ej.
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Tirs Mar 11, 2008 10:29 pm
sofiexmcfly skrev:
Carooh____ skrev:
så skal jeg med ;D
haha, ej.
ja. det skal du da. <3
Line Admin
Emne: Sv: McFly liiive Tirs Mar 11, 2008 11:38 pm
[quote="[Jasmin Me 2.. Jeg vil gerne stå heeeelt op foran Jeg har ingen at tage med.. Jeg vil meget med dig, hvis det er ? [/quote]
Hvis du mener til sommer har jeg allerede aftalt det med hende den anden Ihhh.. glæder mig sådan til at købe billetter på næste onsdag!!
JasminM Surfer Babe
Emne: Sv: McFly liiive Tirs Mar 11, 2008 11:47 pm
Line91 skrev:
[quote="[Jasmin Me 2.. Jeg vil gerne stå heeeelt op foran Jeg har ingen at tage med.. Jeg vil meget med dig, hvis det er ?
Hvis du mener til sommer har jeg allerede aftalt det med hende den anden Ihhh.. glæder mig sådan til at købe billetter på næste onsdag!! [/quote]
Nå, okay.. Jeg skal også købe billet på næste onsdag.. Tror du at man skal være meget hurtig? Bliver de hurtigt udsolgt?
Line Admin
Emne: Sv: McFly liiive Ons Mar 12, 2008 12:09 am
skal du også derhen? Ja.. hm.. altså. På popparks side står der, at man skal være klar kl. 8.00 hvilket vil sige 9.00 for os, for at få billetter.. Men du har vel også ferie?
JasminM Surfer Babe
Emne: Sv: McFly liiive Ons Mar 12, 2008 4:47 pm
Line91 skrev:
skal du også derhen? Ja.. hm.. altså. På popparks side står der, at man skal være klar kl. 8.00 hvilket vil sige 9.00 for os, for at få billetter.. Men du har vel også ferie?
Ja, jeg skal afsted med min mor.. Ja, jeg har også ferie.. Ved du hvor det er bedst at købe dem? For der er da vist flere steder man kan købe dem..
Line Admin
Emne: Sv: McFly liiive Ons Mar 12, 2008 5:24 pm
[Jasmin] skrev:
Line91 skrev:
Ja, jeg skal afsted med min mor.. Ja, jeg har også ferie.. Ved du hvor det er bedst at købe dem? For der er da vist flere steder man kan købe dem..
uhh. okay ;)vi kunne jo altid mødes derhenne hvis det var? skal din mor med ind til koncerten også? Det ville min mor også, men gider egentligt ikke have hende med, for så ved jeg, jeg kommer HELT om bag ved
JasminM Surfer Babe
Emne: Sv: McFly liiive Ons Mar 12, 2008 6:48 pm
Line91 skrev:
[Jasmin] skrev:
Line91 skrev:
uhh. okay ;)vi kunne jo altid mødes derhenne hvis det var? skal din mor med ind til koncerten også? Det ville min mor også, men gider egentligt ikke have hende med, for så ved jeg, jeg kommer HELT om bag ved
Jeg vil meget gerne møde dig derhenne ... Så behøver jeg ikke stå med min mor helt ibag .. Ved ikke helt om hun vil med.. Tror bare at hun vil lidt omkring i parken og kigge,..
Line Admin
Emne: Sv: McFly liiive Ons Mar 12, 2008 6:51 pm
[Jasmin] skrev:
Line91 skrev:
[Jasmin] skrev:
Line91 skrev:
Jeg vil meget gerne møde dig derhenne ... Så behøver jeg ikke stå med min mor helt ibag .. Ved ikke helt om hun vil med.. Tror bare at hun vil lidt omkring i parken og kigge,..
Okay så må vi jo lige skrives når billetterne er købt, så må vi håbe vi begge får billetter
JasminM Surfer Babe
Emne: Sv: McFly liiive Ons Mar 12, 2008 6:53 pm
Line91 skrev:
[Jasmin] skrev:
Line91 skrev:
[Jasmin] skrev:
Line91 skrev:
Okay så må vi jo lige skrives når billetterne er købt, så må vi håbe vi begge får billetter
Ja, det håber jeg..
Line Admin
Emne: Sv: McFly liiive Ons Mar 12, 2008 7:05 pm
[quote="[Jasmin]]
Ja, det håber jeg.. [/quote]
Det bliver så godt at se dem live
JasminM Surfer Babe
Emne: Sv: McFly liiive Ons Mar 12, 2008 7:08 pm
Line91 skrev:
[quote="[Jasmin]]
Ja, det håber jeg..
Det bliver så godt at se dem live [/quote]
Ja, mega.. Jeg glæder mig bare mega meget til at stå heeeeeelt op foran og skrige.. Vil du købe VIP? Jeg overvejer det lidt, fordi hvis man køber VIP skal man møde dem! IHHHH, M Ø D E D E M !!!! Tror bare at jeg ville besvime eller sådan noget
Line Admin
Emne: Sv: McFly liiive Ons Mar 12, 2008 7:19 pm
[Jasmin] skrev:
Line91 skrev:
[quote="[Jasmin]]
Ja, det håber jeg..
Det bliver så godt at se dem live
Ja, mega.. Jeg glæder mig bare mega meget til at stå heeeeeelt op foran og skrige.. Vil du købe VIP? Jeg overvejer det lidt, fordi hvis man køber VIP skal man møde dem! IHHHH, M Ø D E D E M !!!! Tror bare at jeg ville besvime eller sådan noget [/quote]
Kan man købe vip?.. ved det ikk?. så bliver det jo pludselig ret dyrt :/ og hvad nu hvis jeg vinder konkurrencen med vipbilletter ? hvilket der er 1 ud af 10000000000 chance for