Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

McFly liiive

Go down 
+17
NannaBoelt
mcflys
ILoveMcFly!<33
sunshine
Leelee
mcflyforfreakinlifetime
McFlyLover<3
Miley
JasminM
McFLY_DK
ManiPunk
Mill
Ann-Jones
Carolaade
Line
sofiee-
NinnaMaleneJones!
21 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
sunshine
Surfer Babe
Surfer Babe
sunshine

Antal indlæg : 170
Registration date : 25/02/08

McFly liiive - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 6 EmptyTirs Aug 05, 2008 6:18 pm

Line91 skrev:
hvor herligt Smile jeg tror vi måske bestiller fra onsdag til lørdag. pt. er det mig og min veninde, men eftersom jeg ved et uheld har fået 2 billetter ekstra prøver jeg at få to mere med (: - hvor har du fået plads henne i arenaen?

Jeg har fået plads på D4 række 9 sæde 55...dig?
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/sunshine210580
sunshine
Surfer Babe
Surfer Babe
sunshine

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 6 EmptyTirs Aug 05, 2008 6:20 pm

Er der nogle der ved hvordan man lettest og billigst kan komme fra gadtwick lufthavn til wembley plaza hotel som ligger ved wembley arena? og er det let nok at finde ud af deres offentlige transport...
Line
Admin
Admin
Line

Antal indlæg : 1418
Registration date : 10/01/08

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 6 EmptyTirs Aug 05, 2008 6:33 pm

sunshine skrev:
Er der nogle der ved hvordan man lettest og billigst kan komme fra gadtwick lufthavn til wembley plaza hotel som ligger ved wembley arena? og er det let nok at finde ud af deres offentlige transport...

Har fået plads på C4 Smile - Deres offentligt, altså bus og undergrund, er meget nemt at finde ud af. Deres normale toge skulle vidst være ret dyre. Men har lige været i London for lidt over en uge siden, og synes det var rimelig nemt (:
NinnaMaleneJones!
Admin
Admin
NinnaMaleneJones!

Antal indlæg : 131
Registration date : 27/12/07

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 6 EmptyTirs Aug 05, 2008 6:57 pm

sunshine skrev:

Der går toge direkte fra Gatwick til London... der er to linier, Gatwick Express og Southern Line - tag med Southern Line, de koster kun det halve af hvad Express gør, og de kører hvert 10. minut.

Herfra ender du på London Victoria Station, som er en af Londons største togstationer... det er endestationen, så det er nemt nok at finde ud af, hvornår i skal stå af Wink

Fra Victoria Stations Underground skal i med et tog hen til en station, hvorfra der kører en Bakerloo line, for så vidt jeg husker er det den, der kører til wembley.

Men ellers skal i bare spørge personalet. Da min veninde og jeg skulle finde London Astoria sidste år, hvor de spillede der, tror jeg vi spurgte mindst 10 togpersonale-mænd, før vi fandt frem til at vi skulle stå af ved Tottenham Court Road. Og de er altså rigtigt søde til at hjælpe Smile
http://www.mcflydk.tk
sunshine
Surfer Babe
Surfer Babe
sunshine

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 6 EmptyTirs Aug 05, 2008 7:12 pm

ok mange tak for de gode råd.. Very Happy godt de snakker engelsk for ellers ville jeg få det meget svært..
Line
Admin
Admin
Line

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 6 EmptyMan Aug 11, 2008 7:18 pm

peolpe peolpe.. jeg har 2 ekstra billetter til Wembley, hvis nogle skulle være interesseret Rolling Eyes
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg

Antal indlæg : 1416
Registration date : 26/06/08

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 6 EmptyMan Aug 11, 2008 7:41 pm

Line91 skrev:
peolpe peolpe.. jeg har 2 ekstra billetter til Wembley, hvis nogle skulle være interesseret Rolling Eyes

Uh, det er da fedt Smile Jeg er helt klart interesseret Very Happy Hvad skal du have for dem? - Og hvornår er det? Razz
Line
Admin
Admin
Line

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 6 EmptyTirs Aug 12, 2008 12:10 am

theirstargirl skrev:
Line91 skrev:

Uh, det er da fedt Smile Jeg er helt klart interesseret Very Happy Hvad skal du have for dem? - Og hvornår er det? Razz

torsdag d. 27 november. skal bare have købspris for dem, hvilket er omkring 250. Smile
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg

Antal indlæg : 1416
Registration date : 26/06/08

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 6 EmptyTirs Aug 12, 2008 9:12 am

Line91 skrev:
theirstargirl skrev:
Line91 skrev:

torsdag d. 27 november. skal bare have købspris for dem, hvilket er omkring 250. Smile

Okay, det er helt fint Smile
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: McFly liiive   McFly liiive - Page 6 Empty

McFly liiive
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Lignende emner
-
» mcfly med 3 ord :)