Antal indlæg : 170 Age : 44 Location : Odense Registration date : 25/02/08
Emne: Sv: McFly liiive Tirs Aug 05, 2008 6:18 pm
Line91 skrev:
hvor herligt jeg tror vi måske bestiller fra onsdag til lørdag. pt. er det mig og min veninde, men eftersom jeg ved et uheld har fået 2 billetter ekstra prøver jeg at få to mere med (: - hvor har du fået plads henne i arenaen?
Jeg har fået plads på D4 række 9 sæde 55...dig?
sunshine Surfer Babe
Emne: Sv: McFly liiive Tirs Aug 05, 2008 6:20 pm
Er der nogle der ved hvordan man lettest og billigst kan komme fra gadtwick lufthavn til wembley plaza hotel som ligger ved wembley arena? og er det let nok at finde ud af deres offentlige transport...
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Tirs Aug 05, 2008 6:33 pm
sunshine skrev:
Er der nogle der ved hvordan man lettest og billigst kan komme fra gadtwick lufthavn til wembley plaza hotel som ligger ved wembley arena? og er det let nok at finde ud af deres offentlige transport...
Har fået plads på C4 - Deres offentligt, altså bus og undergrund, er meget nemt at finde ud af. Deres normale toge skulle vidst være ret dyre. Men har lige været i London for lidt over en uge siden, og synes det var rimelig nemt (:
NinnaMaleneJones! Admin
Antal indlæg : 131 Age : 35 Location : aalborg Registration date : 27/12/07
Emne: Sv: McFly liiive Tirs Aug 05, 2008 6:57 pm
sunshine skrev:
Der går toge direkte fra Gatwick til London... der er to linier, Gatwick Express og Southern Line - tag med Southern Line, de koster kun det halve af hvad Express gør, og de kører hvert 10. minut.
Herfra ender du på London Victoria Station, som er en af Londons største togstationer... det er endestationen, så det er nemt nok at finde ud af, hvornår i skal stå af
Fra Victoria Stations Underground skal i med et tog hen til en station, hvorfra der kører en Bakerloo line, for så vidt jeg husker er det den, der kører til wembley.
Men ellers skal i bare spørge personalet. Da min veninde og jeg skulle finde London Astoria sidste år, hvor de spillede der, tror jeg vi spurgte mindst 10 togpersonale-mænd, før vi fandt frem til at vi skulle stå af ved Tottenham Court Road. Og de er altså rigtigt søde til at hjælpe
sunshine Surfer Babe
Emne: Sv: McFly liiive Tirs Aug 05, 2008 7:12 pm
ok mange tak for de gode råd.. godt de snakker engelsk for ellers ville jeg få det meget svært..
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: McFly liiive Man Aug 11, 2008 7:18 pm
peolpe peolpe.. jeg har 2 ekstra billetter til Wembley, hvis nogle skulle være interesseret
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: McFly liiive Man Aug 11, 2008 7:41 pm
Line91 skrev:
peolpe peolpe.. jeg har 2 ekstra billetter til Wembley, hvis nogle skulle være interesseret
Uh, det er da fedt Jeg er helt klart interesseret Hvad skal du have for dem? - Og hvornår er det?
Line Admin
Emne: Sv: McFly liiive Tirs Aug 12, 2008 12:10 am
theirstargirl skrev:
Line91 skrev:
Uh, det er da fedt Jeg er helt klart interesseret Hvad skal du have for dem? - Og hvornår er det?
torsdag d. 27 november. skal bare have købspris for dem, hvilket er omkring 250.
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: McFly liiive Tirs Aug 12, 2008 9:12 am
Line91 skrev:
theirstargirl skrev:
Line91 skrev:
torsdag d. 27 november. skal bare have købspris for dem, hvilket er omkring 250.