Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)

Go down 
+12
McFlyLover<3
Ditte
JasminM
Miley
Carolaade
Ann-Jones
Sally-Judd
Sidsel
Line
Motion-in-the-ocean
sofiee-
mcflys
16 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptySøn Feb 17, 2008 9:53 pm

Så det er Sidsels og min Fic. Vi håber I kan lide den. Vi har begge to skrevet på første del. I må meget gerne lægge komentare..
Hvad i synes også hvis det er negativt, for så kan vi jo ændre det så det bliver bedere..

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Del 1...

Emilie:

-Så det var den sidste flyttekasse! Sagde jeg henrygt til Sidsel.
Hun smilede.
-Det er faktisk kommet til at se ret godt ud! Sagde hun.
Jeg nikkede.
Nu var vi virkelig flyttet. Flyttet væk fra det hele. Vi skulle starte på en frisk. Og glemme... Sidsel skulle glemme.. Glemme det hele..
Jeg smilede.
-Det her skal da fejres! Hvad siger du til, vi tager noget andet tøj på, og går ud og finder en rigtig Engelsk pub! Sagde jeg.
-Det lyder som en Bloddy god ide'. Grinede Sidsel og prøvede at lyde rigtig Engelsk.

Vi gik ned ad gaden i mørket og snakkede. Det var efterår. Så vejret var ikke varmt, men heller ikke koldt. Perfekt, lige som jeg kan lide det. Jeg tog en dyb indånding.
-Hvad med den der? Sagde Sidsel og pegede på en lille pub.
-Ja.. Den ser god ud.. Smilede jeg.
Vi gik ind. Der var ret hyggeligt. Rigtig Engelsk. Vi fandt et bord og satte os ned.
-Hvad vil du have? Spurgte jeg Sidsel.
-Øhmm.. Det samme som dig.. Smilede hun.
Jeg gik op til baren for at bestille to øl.
-You're new here. Aren't you? Spurgte en fyr ved siden af mig. Jeg vendte mig og kiggede på ham.
-Yep. Me and my friend just moved in over here. Sagde jeg.
Han smilede. Han så ret godt ud. Sådan mørkeblond hår, blå øjne, et kønt ansigt. Mums.. Tænkte jeg.
-You dont sound English? Sagde han
-Thats not so weird, when I come from Denmark. Smilede jeg.
-Cool.. I'm Dougie.
-Hi Dougie. I'm Emilie. Sagde jeg. Vores øl kom og jeg gik ned til Sidsel.
-Hvad tog dig så lang tid? Spurgte hun.
-Kig op i baren Sagde jeg.
Hun spejdede der op. Det mindede mig om jeg skulle have lært hende at være diskret.
-Uhh.. Jeg ser hvorfor. Sagde hun og kiggede på Dougie. Han vendte sig og kiggede på os. Sidsel skyndte sig at kigge væk. Jeg kunne se han smilede. Jeg gengældte det og tog en slurk af min øl.

Sidsel:

Første aften ude, og Emilie har allerede snakket med en mega hot fyr. Det gør hun altid. Hun er på ingen måde genert, ligesom mig. Men efter det der skete, har jeg bare været dårlig til at møde drenge.
Tanken fik det til at løbe mig koldt ned ad ryggen og jeg tog en stor slurk af min øl. Som for at drukne det.
Men det var fedt at være væk fra alt det der hjemme. Nu var det tid til at komme videre. Tid til at glemme.
Jeg havde prøvet at glemme det der hjemme, men alle behandlede mig anderledes. Så det var svært. Jeg vidste de kiggede på mig óg tænkte 'Stakkels pige'. Når alle gør det, alle der skulle forestille at være mine venner. Så er det svært at komme over. svært at glemme. Så nu var vi flyttet. Hvor ingen ud over Emilie vidste hvad der var sket, en perfekt chance til at starte på en frisk.


Vi havde siddet og snakket lidt og fået drukket.

- skal vi ikke spille pool, der er et bord frit? Sagde jeg

- nej, nej det for du mig ikke til Sidsel, du ved hvor dårlig jeg er. Grinede Emilie.

- Or kom nu, det kan da være ligegyldigt, der er jo ikke nogen du kender alligevel. plagede jeg

- Ok da, så lad os gøre det.

Vi gik hen til pool bordet, det var lidt underligt for det var et man skulle sætte penge i så vi skulle lige finde ud af hvordan det virkede. Men da vi endelig fandt ud af det, var det nu meget sjovt. Det var rigtig skægt at se Emilie spille, for hun havde helt ret i at hun ikke kunne finde ud af det. Hun kunne slet ikke ramme og hvis hun endelig gjorde hoppede hun op og ned eller kom med en lille sejrsdans, og jeg kunne simpelthen ikke lade vær med at grine af hende. Det kunne hun for den sags skyld heller ikke, for hun var også ved at flække af grin.

- Jeg tror du trænger til lidt øvelse grinede jeg.

- Virkelig tror du, jeg syntes da ellers jeg er utrolig god. sagde Emilie

- Ha ha jaa det må du meget undskyld du er utrolig god, bedre end mig endda, sagde jeg mens jeg stadig lavede grin med hende for det var virkelig sjovt. Det endte med at jeg vandt, men hun ville simpelthen vinde, så vi skulle spille en gang til. Mens vi satte penge hen kom ham drengen hen til Emilie igen, jeg havde ikke set ham så da jeg rejste mig op igen stod han bag mig, jeg fik det største chok så jeg nærmest var ved at falde bag over. Emilie præsenterede mig for ham, men der var kommet en til, han var egentlig meget pæn, men jeg havde besluttet mig for at jeg var færdig med drenge, hvert fald lige i det første stykke tid. For siden den dag har jeg virkelig haft svært ved at stole på nogen, og jeg har slet ikke kunne åbne mig op for fremmede personer eller overhovedet snakke med dem, jeg har ikke bare kunne gå hen og snakke med dem, ligesom Emilie gjorde. Hun var simpelthen så heldig. Ham drengen hed Danny og mums han var lækker, men jeg kunne slet ikke holde øjenkontakt med nogen af dem, for hver gang jeg kigger ind i folks øjne ser jeg hans...
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptySøn Feb 17, 2008 11:06 pm

det lyder rigtig godt indtil videre ( :
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
Motion-in-the-ocean
Moderator
Moderator
Motion-in-the-ocean


Antal indlæg : 4
Age : 29
Location : København
Registration date : 03/01/08

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Great!   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptySøn Feb 17, 2008 11:40 pm

Jeg syntes oss den lyder god indtil videre (:
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/gdelsker
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptyMan Feb 18, 2008 12:43 am

det er da bare kanon Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptyTors Feb 21, 2008 8:28 pm

her er så del 2 ;D

Del 2...

Dougie:

Wow.. That girl looked good!
There was just something about her.
Why was Danny so late? He is usually never late when we're going out.
But it was actully nice to have alittle time alone.
-Hey Mate.. Sorry I'm late! Smiled Danny. When you're speaking of the devil. I thought when i watched him walk in.
Normally I would have played mad about it, but I didn't.
-How long hvave you been here?
-Umm.. Half an hour.. Or something like that.
We talked alittle. And drank. I looked over his shoulder and saw Emilie and her friend. They played pool. She was rubbish! She got one in, end began to Dance alittle. I smiled by my self.
-Mate what are you smiling about? Danny asked .
I pointed, and he turned around and looked. He began to laugh.

Danny:

That girl must be pretty drunk! I thought, while watching her jump up and down. She had a pretty smile. But then suddenly I paied attention to the girl next to her.
She smiled at her friend and laught. She seemed alittle more carefull. She had long beautiful Dark hair. opposite her friend who had short Blond hair.
-Mate lets go over there! I said to Dougie.
He sighted.
-Are you allways thinking of girls?
-Yes! Now come on!
Dougie introduest me, the blond girl was Emilie. And the brown haired girl was Sidsel. Dougie was already talking to Emilie.
I smiled at Sidsel and looked into her eyes. But she just looked away. Wow, that never happend before.
We had fun all night. We got really drunk! Sidsel talked alittle more, but she still never looked me direct in the eyes.

Emilie:

Arggh! Mit hoved! Hvor meget drak jeg i aftes? spurgte jeg mig selv da jeg stadig lå i sengen.
Jeg gik langsomt ind i stuen med min dyne rundt om mig.
-Hrrrr! Har vi nogle hovedpinepiller? Spurgte jeg Sidsel som allerede var oppe.
-Her.. Sagde hun og kastede dem til mig. Jeg kiksede med at gribe, og i stedet fik jeg dem lige i hovedet.
-Autch! Sagde jeg og smed mig ned i sofaen, og åbnede pilleglasset.
-Du kunne bare have grebet! grinede Sidsel.
-Hey! Man kaster ikke med ting til folk, der lige stået op og har tømmermænd! Hvorfor er du så frisk? Har du ikke toømmermænd?
-Det har jeg også, jeg er bare ikke et brokkehovede ligesom dig. Og jeg drak heller ikke ligeså meget. Svarede hun.
-Hvor meget drak jeg egentlig..? Jeg kan ikke rigtig huske alt hvad der skete..
-Jeg ved ikke hvordan jeg ska fortælle dig det her Emilie? Men øhh.. Du hoppede op på pool bordet og begyndte at smide tøjet.. Sagde hun med et sjovt udtryg.
-De drenge der blev rimelig vilde. grinede hun.
-haha Sidsel! Sagde jeg og kylede en pude i hovedet af hende.
-Men det gjorde jeg ikke vel? Spurgte jeg usikkert.. Jeg kan ikke sige det med borddansen ikke er sket, men jeg smed heldigvis ikke tøjet, dengang.
-Nej det gjorde ej dumme. Grinede hun.
-Du er så ond! smilede jeg.
Hmm... Det havde været en fed aften i går.. ham Dougie var virkelig sød og lækker! Vi havde byttet numre. Lige pludselig fik jeg en trang til at tjekke min mobil.
Jeg ville se om Dougie havde skrevet til mig. Så jeg skyndte mig hen for at kigge, men øv det havde han ikke.

Sidsel:

Ha ha hvor er Emilie glad hun er jo fuldstændig vild. Hun brokker sig altid, men hun er så herlig.. hehe.. Mit hovede havde det nu heller ikke for godt, men de to kopper kaffe jeg havde drukket havde hjulpet meget..

Jeg tror hun faldt lidt for ham Dougie, han var jo også meget sød. Men danny han var nu sødest, men han blev ved med at kigge mig ind i øjnene han må nok have syntes at det var lidt mærkeligt jeg ikke kunne gøre det samme. Men jeg kan bare ikke få mig selv til det.

- vaa Emilie er du blevet vild med Dougie eller hvad? spurgte jeg hende grinende mens hun stod og kiggede skuffet ned på sin mobil.
- Ha ha han var da meget sød og flink og dejlig. Men hvad syntes du om Danny, han så da ud til gerne ville i kontakt med dig hele tiden. Sagde hun for at skifte emne.
- Han er da også meget sød. sagde jeg men jeg ved ikke om jeg er klar endnu.
Mens vi sad og snakkede vibrerede Emilies telefon, hun blev helt vild, ha ha.. det var så sjovt og se for hun skulle sådan skynde sig og se hvem det var fra. Hun røg nærmest op af stolen,det var nok lidt FOR hurtigt, for hun tog sig til hovedet og blev stående i nogen sekunder, også hoppede hun videre. da hun så det var fra Dougie smilede hun et meget stort og dumt smil.
Der stod i besked:

Hi Emilie
Me and Danny thought that if you and Sidsel wanted to, we can show you around in the city today. Ask Sidsel and write me back. We really hope you will, cus we will like to get to know you girls better.

Xxx Dougie.

Emilie skyndte sig og læse beskeden højt og plagede mig simpelthen så meget om at vi skulle gøre det. Så vi gjorde det. Jeg havde nu også lyst, men var lidt nervøs for at se Danny igen.
Hun skyndte sig selvfølgelig også at skrive tilbage at det ville vi gerne..

Dougie:

Danny Emilie has written back, she said that they would love to go.
- Great! And then I can get to know Sidsel better. I think it was weird that she didn’t looked me in the eyes last night. Don’t you think that?
- maybe alittelbit, maybe she's just shy, like me.
- maybe, but you look people in the eye, also people you dont know, dont you?
- yes I do, but I don’t know why. I answered him. It was alittle funny to see Danny frustrated like that. Girls allways used to just jump on him. But not this one.

We were going to meet the girls at thir house in ten minutes. Danny was not ready!
-Danny! Come on we're going to be late! I called at him. What the fuck was taking him so long?
-I'm coming.. i'm coming! But Doug..? He asked coming out to me.
-Yearh..?
-Do this shirt look good on me?
-No Danny.. You look like an Idiot! Now come on!
-I do?
-No you dont.. You look so hot, I nearly can't control my self.. I said in a careless voice and puched him out the door...

lig endelig nogen kommentare Smile
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptyTors Feb 21, 2008 11:16 pm

haha, jeg grinte lidt for mig selv da jeg læste det sidste med Danny's trøje xD
tjek for fejl inden i ligger det ind (:
ellers er det skide godt.
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 32
Location : København
Registration date : 02/01/08

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptyTors Feb 21, 2008 11:52 pm

sofiexmcfly skrev:
haha, jeg grinte lidt for mig selv da jeg læste det sidste med Danny's trøje xD
tjek for fejl inden i ligger det ind (:
ellers er det skide godt.
haha ja okay, jeg kan godt se hvad du mener haha.. Grinte lidt det der med puched. jeg troede der stod punched haha.. Men ellers rigtig godt..
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptyFre Feb 22, 2008 3:03 am

Sally-Judd skrev:

haha ja okay, jeg kan godt se hvad du mener haha.. Grinte lidt det der med puched. jeg troede der stod punched haha.. Men ellers rigtig godt..

Haha det troede jeg også der stod, var sårn, wow dramatisk, men så indså jeg at der sku stå pushed...
men ja ellers rigtig godt... sys det er godt med P.O.V.'s Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptyTirs Feb 26, 2008 6:36 pm

Hehe.. JA det kan jeg godt se.. Very Happy
Jeg retter det lige..
Men tak for kommentarene..
bliv endelig ved.. ;b
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptyLør Mar 01, 2008 4:26 pm

her kommer så del 3

Del 3...

Danny:

I really don’t know if this shirt look good, I really want to impress Sidsel. It’s weird how much you want to get to know another person when you only have met her one time, but there was just something about her. I think Dougie liked Emilie too. She was sweet ambit weird but hey, Dougie is also weird so... When we got to the house the girls sad out in the garden, but they didn’t se us before we were at the door. Sidsel didn’t see a thing she sat in a chair buried in a book whit music in her ears, so she didn’t notties us. But Emilie pushed to her, that was a bit funny cuss she got scared, she kinda jumped up. Then she saw us and she just smiled.

Sidsel:


Nej hvor blev jeg bange mand, jeg sad jo bare der henne i stolen og var fuldstændigt væk. Jeg sad og tænkte tilbage på dem der hjemme. Jeg savnede egentlig min familie men jeg vidste alligevel at der her var for det bedste, for det var alt for svært der hjemme. De ville bare ikke lade mig være og de gik rundt og kiggede og hviskede om mig på gangene det var slet ikke til at holde ud. Vi skulle lige ind og hente vores tasker så var vi ellers klar. Jeg kom til at tænke på at det egentlig ret sjovt at mig og Emilie var blevet venner vi var så forskellige. men Emilie ja, hun var, hvordan skal jeg nu forklare det? helt sin egen.. Vi var forskellige på stort set alle punkter, udseende, personlighed. Hun var så meget mere ligefrem. Kunne snakke med alle slags mennesker. Siger sin mening, nogengange kommer hun til at kæfte op inden hun når at tænke sig om. Men hun er den bedste veninde. Hun støtter en og er der altid. Det var faktisk hendes forslag vi skulle tage her over, først troede jeg ikke hun mente det seriøst, men det gjorde hun.

Dougie:

-So. Anything special you wanna see? I asked the girls.

-Um.. No not really.. Just show us the cool places. Emilie smiled at me.

-Allright. On the right you see Starbucks! Greatest coffe ever! I said with my best guidevoice.

The girls laught. And then a bus drove by.

-Orhh.. I allways wanted to drive in one of those red dobblebus things! She said.

I smiled.. Dobble bus things, She proberbly didn't know much about cars.

-Well.. Maybe some other time.. Danny said and looked at me. Oh yearh.. maybe the bus wouldn't be the best thing. The girls still didn't know who we were.

-Yearh.. We got the car. Well what about London eye? I smiled.

-Oh no! I hate hights! Sidsel said and made a weird face.

-Oh.. Come on it's going to be fun! Emilie smiled at Sidsel.

And then we went to London eye.



Sidsel:



Arghh! Jeg hadede virkelig højter.. Hvorfor havde jeg sagt okay? Men Emilie kunne jo stortset overtale mig til alting..

Det var ikke min skyld hun har trang til at prøve de sygeste ting. Hun fabler altid om at ville prøve faldskærmsudspring, det bliver ihvertfald uden mig!

Jeg lukkede øjnene da vi var allerhølest oppe. Jeg mærkede en tage min hånd, jeg trak den hurtigt til mig og tog et skridt tilbage, Kæft jeg blev forskrækket! Det var Danny.

Han så lidt skuffet ud, men jeg kiggede bare væk.

-Er du okay? spurgte Emilie på dansk. Og det var jeg egentlig glad for. Så kunne drengene ikke forstå.

-Ja.. Jeg blev bare lidt forskrækket og især oppe i den her tingest! Vil bare gerne ned igen. Sagde jeg og prøvede at smilie

-Det ved jeg.. Jeg skulle ikke have lokket dig med her op. Sagde hun og aede min arm.

-Jo.. Jeg skal ikke være sådan en kylling og udsigten er også god. smilede jeg, selvom jeg ikke havde lagt mærke til udsigten.



Årh.. Det var skønt at komme ned med fast grund under fødderne!.. Jeg havde bare lyst til at smide mig ned på alle 4 og kysse jorden, men jeg styrrede min trang.

Bag efter viste de os lidt mere rundt.. Fuck London var en fed by!

-What about some coffe before we go home? Spurgte Danny.

-Sure. Svarede jeg. Så gik vi ind på den Starbucks vi var gået forbi tidligere.

Og Dougie havde ret, det var kaffe i særklasse!

Vi sad og snakkede og grinede, Emilie prøvede at få dem til at sige rød grød med fløde. Det var de ærligtalt ikke særlig seje til. Dougie sad og var ved at gylpe sin kaffe op af grin over Danny, men han sagde det ikke meget bedere selv.



Da vi var på vej ud til bilen sagde Emilie:

-Um.. I would like to walk home, Anyone wanna join in? smilede hun.

-Sure. Smilede Dougie. Jeg stod lidt og overvejede, de 10 minutter kunne jeg godt være alene med Danny, og desuden trængte jeg til at komme hjem og slappe af. Så jeg rystede på hovedet og satte mig ind i bilen.

-So you had fun today? Spurgte Danny mig.

-Yearh.. maybe except for the London eye. Hights kinda freaks me out.

-Yearh I notised. Smilede han. Han havde et sødt smil. Jeg var glad for han kørte så han ikke kunne kigge på mig.

-Well. Umm. Sorry about up there.. I just.. Sometimes.. I.. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige.

-You dont have to be sorry. I should be the one to apoligiez.

-No.. well lets just forget it. sagde jeg

Så var vi der.

-Well thanks for the drive, and a gret guidedtour of london. Halvsmilede jeg mens jeg kiggede ned i jorden.

-Anytime Sidsel. Også spurgte han efter mit mobil nummer. og det fik han så.



Emilie:



Årh.. Det var dejligt at gå i stedet for at sidde i bilen. Og var ret glad for Dougie gerne ville gå med, det vsr sødt af ham.

-Wauw.. London is really great! Sagde jeg.

-Yearh.. It's okay. Smilede Dougie.

-So how long are you overhere for? A year? Spurgte han.

-I dont know? As long as we feel like it. Maybe a year, maybe forever. No one knows.

-Cool. Why did you move over here? You got a job offer or something?

-No. Just wanted to try something new, a fresh start. Det var jo sådan set rigtigt nok, men det var mere på grund af Sidsel.

-So you have no job? Spurgte han.

-No not right now. I'm going to study.

-What are you studing for?

-A nurse. What do you do then?

-Well. I'm in a band.

-And thats your job? Spurgte jeg lidt tvivlende.

-Yearh.. Why? Spurgte han.

-Um.. Just not many bands that make it.

-Oh.. Well we've made it. We're actully kinda famours.

Jeg grinede..

-Whats so funny spurgte han smilende men lidt forvirret?

-So you are famours? And Danny is what, your bandmate?

-Yearh he is.

-So two famours guys just spend the day with two strangers? Were is the hidden camaras?

Han grinede. Og lagde en hånd om skulderen på mig.

-They are right there behind that bush. No.

-But are you really famours and in a band? Spurgte jeg.

-Yes..! Why should I lie about that? grinede han.

-Maybe you thought it was a good pick up line. Guys come up with the strangest things.

Så grinede han endnu højere.

-Oh so you met a 'famous' guy before?

-Yep.. One who said he was the next Brad Pitt.

-Wow.. You must have jumped right on him! Smilede han drilsk.

-Naah.. Brad Pitt is not really my type. Smilede jeg.

-Then what is your type?

-Well. Lets se.. Jude law.. Smilede jeg.

-Oh. well then I haven't got a chance have I?

-No not really. Drillede jeg.

Han lavede et såret ansigt.

-But really thanks for a great tour of London. You're super guide. Smilede jeg.

-Thanks.. And Yearh, it was really fun.

-Danny kinda likes Sidsel. Smilede han.

-He does?

-Yearh.. What actually happend with her before in London eye? Spurgte han.

-Um.Nothing.. She just hate hights.. And.. yearh.. Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle svare.

-Oh okay.. Sagde han, men tror han vidste jeg ikke sagde det hele.

-Oh well we're here now. Thanks for the walk home and everything. Smilede jeg.

-You're welcome it was great. I'll call you. sagde han og gav mig et knus inden han gik.



Dougie:



Wow.. She was really great!

And studying for a nurse. Thats kindof sexy job.

And Sidsel was really sweet as well. But there was just something wrong.

She was kinda scared. Well I hope Danny will take it easy.

I really dont wanna hear him talk about her 24-7!

He is obsest with girls! I realy dont think he have anything else under does curls!...
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptyLør Mar 01, 2008 6:38 pm

det er rigtig godt.. Glæder mig til at der kommer mere.. Og hvad mon det er med sidsel? Question Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptyLør Mar 01, 2008 9:49 pm

ha ha jaa godt spørgsmål?? ;D
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptyMan Mar 03, 2008 7:07 pm

den er jo rigtig god.
men læs det igennem inden i ligger det ind & tjek for stavefejl.
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Miley
Little Joanna
Little Joanna
Miley


Antal indlæg : 216
Age : 31
Location : København
Registration date : 01/01/08

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptyMan Mar 03, 2008 7:43 pm

Ouw. Det er godt!
Virkelig godt! Very Happy
Jeg kan ikke vente til næste del.
haha..
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/marialearnstorock
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptyTors Mar 06, 2008 9:21 pm

her kommer del 4 hihi lang igen men skidt :b


Del 4
Sidsel
Gad vide hvornår Emilie kommer hjem, jeg tror bare jeg vil sætte mig hen i sofaen imens og vendte på hende. Er sikker på hun ville gå hjem for at være alene med Dougie, han ville jo ikke have ladet hende gå alene. Men han havde jo nok heller ikke noget imod det alligevel, han syntes nok det var dejligt. Jeg fik fisket en bog op af tasken og begyndte at læse.
Lidt efter kom der en besked, den var fra Danny

Hi Sidsel
I hat a great time today, hope you did to. So I woundered are you and Emilie during anything tomorrow night. Cuss if you aren’t we can go and have dinner. What are you saying to that??
xXDanny
jeg sad og overvejede om jeg nu skulle svare ham eller om jeg skulle vendte på at Emilie kom hjem. Men tror egentlig ikke vi skal noget så jeg svare ham.
Hi Danny
Year I did hat a good time also, and no I don’t think we are going any were else so yes we can do that, it would be nice.
xXSidsel.

Vi sad og skrev lidt sammen det var egentlig meget rart, og han virkede som en rigtig sød fyr. Ikke en som kunne finde på at presse mig. Men hvis han endelig gør det vil han nok ikke kunne forstå hvorfor jeg vil tage det stille og roligt. Men jeg fortæller det altså ikke til ham. Hvorfor skulle han også vide det.
Lidt efter kom Emilie smilende ind af døren. Hun så rigtig glad ud så det må jo nok have været en rigtig god tur hjem igen.
- når var det en god tur hjem spurgte jeg
- ja er du sindssyg, han er så sød og rigtig godt at snakke med.
- Jeg smilede, så bliver du nok glad for mig lige om lidt når jeg fortæller dig noget.
- Hvad, hvad? Spurgte hun ivrigt
- Ok, ok grinede jeg. hvis du har nogen planer for i morgen må du desværre aflyse dem for vi skal ud og spise med Danny og Dougie i morgen aften.
- Er det sandt skreg hun op.
Hun var vildt glad og sagde at så var det jo godt at hun egentlig ikke havde nogen planer. Vi satte os ned og begyndte at snakke om at vi jo nok blev nød til at få et arbejde så vi kunne få tjent nogle penge. Og jeg vidste da at Emilie havde planer om at uddanne sig som sygeplejerske her. Jeg sad og tænkte lidt og jeg vidste egentlig ikke hvad jeg ville være, jeg ville måske godt være pædagog så det var måske noget at uddanne sig til her.


Emilie:

Fuck en fed dag! Og i morgen til middag med dem, hjemme ved Danny. Det skulle nok blive hyggeligt. Tænkte jeg da jeg lå i min seng om aften.

Da jeg var kommet hjem sad vi og snakkede, så ringede jeg til sygeplejerskeskolen og fik noget info og blev skrevet op. Det nye skole år startede om 1 måneds tid fik jeg at vide.
Jeg lå og tænkte på det dougie havde sagt med at de var kendte, Jeg måtte tjekke deres musik ud i morgen. Når men tænker på nogen af de kendte var Danny og Dougie virkelig nede på jorden. Med de tanker faldt jeg i søvn.

Jeg vågnede brat da jeg hørte et skrig. Shit. Jeg kom hurtigt op af sengen. Havde hun mareridt igen? Jeg fumlede efter lyskontakten til hendes værelse.

-Slip mig! Vil du ikke godt slippe mig! Det gør ondt. Græd hun

-Sidsel.. Sidsel.. Sagde jeg og ruskede hende blidt.

Hun åbnede øjnene og hev efter vejret, hun så på mig og omfavnede mig. Hendes hår var helt fugtigt.

-Ssh. Det skal nok gå, sagde jeg stille og aede hendes hår.

-Nej.. hviskede hun.

-Han var der igen, græd hun.

-Vi er i England nu søde. Han ved slet ikke hvor du er.

-Hans kolde øjne.. Han havde en kniv. Jeg så det hele igen. græd hun.

-Jeg ved det. Jeg ved det. Hviskede jeg og prøvede at berolige hende.

-Vil du have jeg sover her inde i nat? Spurgte jeg.

hun Nikkede.

-Så ssh.. Læg dig ned igen. Så henter jeg lige et glas vand og min dyne. Sagde jeg til hende.

Da jeg kom tilbage til værelset sad hun stadig op i sengen. Jeg lagde mig ned ved siden af hende.

Det bliver vidst en lang nat, sagde jeg til mig selv. Jeg lå bare og lyttede.

Da hun var faldet i søvn gik der heller ikke lang tid før jeg også gjorde det. Da jeg vågnede næste morgen var Sidsel allerede oppe. Jeg stod op i gik ind i stuen hvor hun sad. Hun spurgte mig hvorfor jeg lå inde i hendes seng. Hun kunne nok ikke huske det, hun kan aldrig huske det næste dag, det har hun kun kunnet lige i de første dage. Men hun falder ikke i søvn igen hvis der ikke er nogen hos hende. Jeg måtte sige til hende at hun havde haft mareridt om ham igen. Hun kiggede på mig og så, så ned i jorden. Jeg tror hun var godt træt af det. Og slet ikke have nogen anelse om at hun har haft mareridt, det må være underligt tænkte jeg.

-Hvor skal vi så spise morgenmad henne?, spurgte hun.
- hvad med en cafe eller noget nede i byen, klokken er jo lidt over 10 alligevel, hvad siger du til det?
- jo det kan vi godt gøre, jeg skal bare lige i bad først grinede hun.

Mens jeg sad og ventede på hende så jeg lidt tv, jeg trykkede over på MTV og til min store overraskelse så jeg nogen der lignede Dougie og Danny utrolig meget men jeg var nu ikke sikker. Jeg rykkede tættere på skærmen, jo det var da godt nok dem. Jeg skyndte mig og råbe på Sidsel for hun skulle da godt nok se der her. Hun kom løbende ud med vådt hår og et håndklæde om sig. Jeg pegede på skærmen.

- Hvem er det? Spurgte hun
- Kig på skærmen. Grinede jeg. Hun rykkede tættere på

- Hvad udbrød hun. Er de med i et band, hun kiggede på mig.
- Ja de er, Dougie fortalte mig det i går, jeg troede godt nok ikke på ham i starten men det er sandt, jeg fik bare aldrig sagt det til dig.
- Sejt grinede hun. Men hvorfor i alverden ville to kendte personer være sammen med to piger de lige har mødt, det virker da lidt underligt gør det ikke, sagde hun,
- Jo det gør det godt nok, men jeg spurgte i bad nu også for jeg er godt nok sulten.

Da jeg var færdig i badet og vi begge havde fået tøj på gik vi ned i byen for at vi noget af spise.


Danny:

I called Dougie about an hour after I had spoken to Sidsel.

-Hey Mate. I said down the phone.

-Hey Dan. What’s up?

-Um.. I invited the girls over for dinner tomorrow night. So you have to be there?

-Okay. Cool. Where are we going?

-We're just going to be at my place.

-What about food? We cant cook?

-I'm not that bad? I said.

-Danny? remember what happened last time you were cooking?

-All right, all right. I wound cook!

-Thank god! We'll just order something right?

-Yearh.. What are you doing Doug?

-Walking home. He answered.

-Still?

-Yep.. There was a little longer than I thought. My shoes are killing me!

I laught at him.

-Don’t get lost fool! See you later. I said and hang up.


Sidsel:

-Hvor langt var det du sagde der var? Spurgte Emilie.

Vi var på vej over til Danny, og eftersom vi ikke havde nogen bil, gik vi.

-Øhm.. Det skulle være lige her i nærheden.. Vi er der lige om lidt.

-De her sko dræber mine fødder! klagede hun.

-Hvorfor tog du dem også på? grinede jeg

-Fordi de er fede!

-Ja det giver jeg dig ret i.

Hun stoppede op og tog skoene af.

-Det kan godt være de er en fryd for øjet, men de er en pinstilens for fødderne! Sagde hun og skar ansigt.

-Det er derover! Sagde jeg og pegede på en vej, vi fandt huset og ringede på. Det var Dougie der åbnede.

-Hi girls. Looking good. Smilede han til os.

Danny kom til syne over Dougies skulder, han smilede og kiggede så underligt på Emilie.

-You know, you are supposed to wear shoes on your feet!

-really! I never knew that. Sagde Emilie Sarkastisk. De grinede og lukkede os ind.

Danny:

Sidsel looked totally good..!

-Are you hungry? Dougie asked them.

-Yearh.. A little. They both said.

-Well we are just ordering some pizzas, Dougie wouldn't let me cook. I Said.

-Believe me I'm doing you a favour! We would end up having pizza anyway if you should cook Mate! Dougie said laughing

I pulled a face at him.

-One time I’ve made a terrible meal and now I cant cook without them kidding about it! I said to the girls.

They laught.

They told us what they wanted and we ordered.
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptyTors Mar 06, 2008 9:43 pm

Det er rigtig godt, men synes måske i lige skal læse den igennem en gang til inden i lægger den ind Wink men ellers er det bare rigtig godt! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptyTors Mar 06, 2008 10:14 pm

det er rigtig godt.
men en ting; tjek for stavefejl.
bare et godt råd.
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptyFre Mar 14, 2008 8:23 pm

Del 5...

Emilie:

Det var virkelig hyggeligt! Vi havde fået lidt at drikke og var begyndt spille twister.
Hvis forslag var det egentlig? Danny var drejer eller hvad det nu hedder.
Mig, Sidsel og Dougie stod viklet ind i hinanden.
-Okay, Um.. Emilie Left hand green. Sagde Danny med et grin da jeg udstødte en klagende lyd.
Jeg flyttede min hånd og var ved at vælte, twister var meget sværer når man havde fået noget at drikke!
Da han drejede igen for Sidsel kunne jeg ikke holde balancen mere. Jeg væltede og vi faldt alle sammen.
Jeg landte direkte oven på Dougie.
-Autch. Sagde han med et grin.
-Ups.. I suck at this! Sagde jeg helt alvorligt.
De grinede. og jeg rejste mig op og ville give Dougie en hånd og trække ham op.
Men jeg gled og faldt ned oven på ham igen.
-Autch! Sagde han igen.
-Sorry.. Sagde jeg med et smil og rødmede.
-You two! Get up or get a room. Sagde Danny med et flabet grin.
-It must be my animal attraction. Smilede Dougie med et glimt i øjet til mig.
Oh god, jeg havde lyst til bare at læne mig lidt frem og kysse ham! Men jeg gjorde det ikke, ikke her foran Danny og Sidsel.


Sidsel:

Ej hvor er jeg sulten min mave rumler jo helt vildt meget, hvornår kommer pizzaerne? Det var nu meget sjovt havde egentlig aldrig prøvet det der med at bestille mad ude fra, for der hvor jeg kommer fra, der køre de skam ikke ud. Nej nej det er nok for langt ud på landet for dem.
Pludselig ringede det på døren og Danny sprang op og skyndte sig ud for at se om det var pizza manden. Det så godt nok komisk ud så jeg begyndte at små grine.
- han er godt nok ihærdig. grinede jeg til Emilie og kom selvfølgelig til at sige det på dansk
- ha ha ja han er nok sulten.
Jeg nikkede og smilede lidt. Jeg kiggede over på Dougie og så at han bare sad med det mærkeligste ansigts udtryk, han kiggede over Emilie.
- what did you say? Spurgte han
- oh. sagde Emilie: we just talked about that Danny most be pretty hungry, he just jumped up when the door bell rang.
Danny kom gående ind.
- the pizza is here. sagde han og gik hen og stilte dem på bordet. Vi gik alle der hen og satte os. da mig og Emilie åbnede for den pizza vi skulle dele, kiggede vi mærkeligt ned på den. Det var da vidst ikke lige det vi havde bestil. Jeg kiggede over på hende for at se om hun så ligeså mærkelig ud i hovedet som jeg gjorde.

Hun kiggede også op på mig og vi kom til at grine. Pizzaen så virkelig klam ud det var ligesom om der lå snot klatter på, hvad var det? Var det østers. Drengene kiggede på os, vi må nu også have set sjove ud.
- what is this? Spurgte jeg grinende og drejede pizzaen så de kunne se den.
- It is what you ordret, sagde Dougie.
- No it’s not, sagde Emilie.
Vi må åbenbart have troet det var noget andet vi bestilte. Det smagte ikke ligefremt godt men det kunne da komme ned. Vi var ved at dø af grin hele tiden.
Resten af aften var nu meget hyggeligt vi sad og snakkede og grinede og havde det rigtig hyggeligt. Vi besluttede ikke at tage så sendt hjem for vi skulle jo gå hjem og jeg havde det virkelig ikke godt med, at gå ude på gaden i mørke efter det der skete. Så da klokken var ti besluttede vi at tage hjem. Drengene var rigtig søde så de tilbudte at de kunne følge os hjem.
Det var nu meget rart at de ville det. Vi fik vores tøj på og pakkede de ting vi nu havde taget med. Da vi kom ud på vejen gik vi og snakkede lidt, men jeg gik hele tiden og kiggede mig over skulderen, vendte mig om, for jeg var sikker på der var nogen bag mig, selv om der egentlig ikke var nogen.
Emilie kiggede på mig og gav mig et stille `tag det roligt´ blik.
Det hjalp kun et lille øjeblik, for straks fik jeg fornemmelsen af at der var en der gik bag mig. Emilie og Dougie var gået lidt foran mig og Danny og snakkede, de så søde ud sammen så kunne slet ikke lade være med at smile inde i mig selv.
Det kunne nu være godt hvis de fandt sammen, de klæder hinanden godt tænkte jeg.
-Are you Okay? Spurgte Danny og kiggede på mig da jeg havde kigget mig over skulderen for 117 gang.
-Uh.. Yearh.. Sorry. I just... Nothing. Smilede jeg.
-Err. Okay. Sagde han lidt forvirret men smilede.

Dougie:

-Should we wait for the others? I asked her.
-Dont you think they can find their way them self? She said with a smile
-You know what? I think you're right.
-Of course I'm right. She grinned.
It began to rain.
-Come on. She said and graped my hand and pulled me with her.
We ran through the streets.
-Wait! I said and took of my jacket. And placed it over our heads.
She laught.
-I dont know how much that will help. It's completly wet through!
-Well do you have a better idea? I yelled through the rain.
-Lets just enjoy it! She smiled.
She began to turn around in the rain.
-You're crazy! I laught while standing with my jacket over my head.
She graped my arm.
-Come on! Rain never hurted anyone! She said pulling me close to her.
-Oh yearh? You're totally freezing! You are gonna get sick.. I said removing some hair from her face. I looked her in the eye. She had the most light blue eyes ever.
I leant in and kissed her. It was amazing! We stood like that for some time. Then I pulled away. I smiled.
-But Emilie! You're shaking! Come let's get you home. I said holding her closely...

---------------------------------------------------------------------------------------------

Den er ikke så lang.. Very Happy
Kommentare?
Hvad synes i folkens?
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptyFre Mar 14, 2008 9:21 pm

rigtig godt! (:
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptyLør Mar 15, 2008 1:01 pm

det er godt (:
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptySøn Mar 16, 2008 2:25 pm

Rigtig godt skrevet Very Happy Keep up the good work cheers
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptyMan Mar 17, 2008 12:15 am

Add more soon !! det er godt ;D
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptyTirs Apr 01, 2008 4:48 pm

Har ikke fået læst det hele i nu, men det jeg har er i hvert fald rigtig rigtig godt Very Happy og godt skrevet... cheers
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptyTirs Apr 01, 2008 8:10 pm

Har læst det nu, og kunne slet ikke stoppe da jeg først kom igang, så Please snart læg næste del ind! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) EmptyOns Apr 02, 2008 5:40 pm

Del 6...

Emilie.

det var dejligt at komme ind i varmen igen, det var godt nok også koldt uden for. Men det kys i regnen var fantastisk!
- so this is our house. Sagde jeg med et lille grin.
Det var ret rodet, selv om Sidsel havde prøvet at holde styr på det hele. Men når man bor med et rodehoved som mig kan jeg godt se det er svært.
- Nice. Sagde han og smilede og kiggede rundt.
- Well year it’s ok, sorry about the mess.
- It’s ok you should see my place then. Sagde han grinende.
- I could imagine. sagde jeg med et drillende smil.
- Come here I want to show you something. Jeg tog hans hånd.
- I want to show you a little difference between me and Sidsel.
Jeg gik hen til Sidsel værelse, det her skulle nok blive sjovt. Jeg åbnede døren.
- Tadaaa råbte jeg og grinede. Hendes værelse var bare totalt ryddet, rigtig hyggeligt.
- she was never like this, not before… jeg stoppede.
- Before what? Spurgte Dougie.
- Oh nothing.. Really just forget it. Sagde jeg med et falskt og usikkert smil.
- Okay.. Sagde han men virkede ikke overbevist. Jeg lænede mig ind og kyssede ham i håb om at få ham på andre tanker.
- do you think they are on their way? Spurgte han lidt efter.
- I hope so, they are getting pretty wet out there, sagde jeg mens jeg kiggede ud af vinduet.
Jeg fik lige pludselig dårlig samvittighed over bare at være gået. Jeg vidste jo godt hun ikke var vild med at gå i mørket. Og jeg vidste stadig heller ikke hvor meget hun stolede på Danny.
Fuck! Jeg må være den værste veninde i verden. jeg ER den værste veninde i verden. Jeg ville bare ønske jeg kunne skrue tiden tilbage og ændre den aften.
-You look worried? Sagde Dougie og så på mig.
-Well I am. If they aren't here in 5 minutes then I'm going out to find her.
-You are very protective with her aren't you?
-I am. But someone has to be..
Lige der kom de grinende ind ad døren. Jeg blev lettet over at se hende smile.
-The weather is crazy! Sagde Danny og rystede sit hår som en våd hund så der kom vand ud over det hele.
-Well I guess you guys can crash here if you want to? Sagde jeg og kiggede på Sidsel.
Hun tænkte lidt. Så nikkede hun:
-Sure if you want to. Smilede hun.
-Okay.. Cool. We'd like that. Smilede Danny.

Danny:

Sidsel was a bit more relaxed now. And I was glad.
We had just watched a movie. But the girls seemd pretty tiered. So we went to bed.
Me and Doug was in the livingroom and the girls was upstaris.
I couldn't sleep.
-Doug? I whispered.
-Yearh?
-Are you asleep?
-What do you think Danny!? I'm answering you.
I ignored that.
I hate when he is playing clever!
-So what took you and Sidsel so long? He asked braking the silence.
-We just walked slowly and talked.
-Talked! Come on man you can do better than that? I could almost see his stupid grin.
-Oh yearh! So you did better than me? I said.
-Actully I did. But sweet dreams my friend. He said and turned around and faced the wall instead of me.
I was about to speak. but I didn't
Just because me and Sidsel didn't go fast, he's all over me. Thats just because I'm normaly the one who gets the girl and not him.
I'll let him have his moment. I thought and fell asleep.

Sidsel:

Jeg lå helt stiv i min seng. Jeg var bange for at falde i søvn.
Med drengene lige neden under. Hvad hvis jeg fik mareridt igen.
Jeg ville ikke have de skulle vide det. Jeg listede ind på Emilies værelse.
-Sover du? Spurgte jeg.
-Nej. Er der noget galt? Spurgte hun.
-Nej nej. Det er bare... Må jeg sove her inde?
-Selvfølgelig.. Svarede hun og rykkede lidt.
-Tak.. Er du forelsket i Dougie?
Der var stille lidt.
-Det er måske lidt tideligt at sige. men jeg kan ihvert i fald rigtig meget LI' ham... Rigtig meget. Smilede hun.
-Det har du allerede sagt. grinede jeg.
-Og han er en total god kysser. Sagde hun henkastet.
Jeg satte mig halvtop i sengen og kiggede på hende.
-Hvad? Har du kysset ham?
-Sshh! Ikke så højt grinede hun.
-Hvornår? Hvor? Detaljer!
-I dag, I regnen på vej hjem. Det var ret romantisk.
Hun fortalte mig det hele med et stort dumt smil.
-Men hvad med dig og Danny? Sker der noget der? Spurgte hun da hun var færdig med at fortælle.
Jeg lagde mig ned igen.
-Jeg kan godt li' ham, men jeg kender ham ikke rigtig endnu. Men jeg følte mig faktisk tryg da vi gik hjem.
-Det er da godt. Sagde hun og aede min arm. Men vi må nok hellere se at få sovet. Jeg er fuldstændig død.
-Ja.. Samme her. Godnat.
-Nat nat søde.. Sagde hun og vendte sig om.

Jeg vågnede med et sæt, havde jeg nu fået låst døren? Emilie sov så jeg ville ikke vække hende. Men drengene lå jo nede i stuen så hvordan skulle jeg kunne komme der ned og tjekke. Men de sov vel rimelig tungt så det gik nok. Jeg listede ligeså stille ned af trappen og hen til døren for at hive i den. Pyha den var låst. Jeg var egentlig tørstig jeg prøvede at liste ligeså stille ind i køkkenet og det lykkedes da også. Da jeg kom ind i køkkenet kom jeg til at tænke på jeg stadig havde nattøj på eller en slagt nattøj, det var bare en lang T-shirt, så nu var det bare om at håbe på drengene ikke vågnede.
Jeg fik fat i en kop og fik hældt lidt vand i. Jeg stod og drak, da jeg mærkede en hånd på min skulder. Jeg begyndte at skrige og tabte glasset, så det gik i tusind stykker. Jeg vendte mig ikke om, jeg havde ikke lyst til at se ham igen.
-Sidsel! Sidsel! Shh! Calm down. Halv råbte en forvirret stemme bag mig. Det var Danny. Mit skrig stilnede af og blev til stille gråd. Jeg havde set det hele for mit indre blik igen.
Emilie var kommet ind. Hun gik direkte over til mig.
-Så rolig. Ta' det helt roligt. Træk vejret. Sagde hun trøstende og gav mig et knus. Jeg begravede ansigtet i hendes skulder. Jeg kunne ikke se på Danny lige nu.
Dougie var også vågnet og stod i dørkarmen og kiggede forvirret på os.
Emilie fulgte mig op i seng igen.
-Hvad skete der? Spurgte hun.
Jeg fortalte hende det hele halvkvalt:
-Hvad vil Danny ikke tro om mig nu? Hviskede jeg til sidst. Jeg var flov over han havde set mig sådan.
-Det skal nok gå. Jeg går ned og rydder op nu og forklare dem lidt.
-Du må ikke sige det! Sagde jeg og satte mig halvt op.
-Nej nej. Selvfølgelig ikke. Læg dig nu ned. Jeg kommer lige om lidt. Sagde hun sendte mig et luft kys og gik ud fra værelset.

Emilie:

Oh god. Hvad skulle jeg sige til dem?
Jeg gik stille ned ad trappen. De havde tændt lyset i stuen, men var ude i køkkenet. De var igang med at samle glasskårene op.
De kigggede på mig med et spørgende blik.
- what happend? Spurgte Danny.
- Erm I think you better sit down. Sagde jeg og gik over til sofaen. De fudlte efter.
- We haven’t bin completely honest about why we moved over here. Something happened to Sidsel a few months back, and that’s why she is the way she is.
- What? What happened to her? Spurgte Dougie.
- I am not going to tell you what happen exactly, because I think that if she wanted you to know, she would tell her, her self. Jeg kiggede på dem, de så lidt forvirret ud, men at de også godt kunne leve med det svar jeg havde givet dem ind til videre..
- it’s ok sagde Danny. Jeg smilede til dem.
- i am going up to her now and i see you guys tomorrow. Jeg smilede og det samme gjorde de.
- Godnight sagde de begge.
- Godnight.
Jeg gik op på sidsel værelse. Jeg troede ikke hun ville være faldet i søvn nu, men det var hun åbenbart, så jeg gik hen og gav hende et kys på panden og listede der efter ind på mit eget værelse, for at få noget søvn.

Dougie:

- What do you think happend to her? I asked Danny.
- I don’t know, but it’s sounds pretty scary, don’t you think?
- Yearh I do. I keep thinking of what it colud be? Like a car crash or she was attact by an allien or something, there is so many things.
He began to laugh.
-You are so weird! Goodnight Doug. he said
- Goodnight.

Sidsel:

Jeg vågnede tidlig næste morgen jeg skulle undgå at de alle var vågne så de ikke sad og kiggede underligt på mig når jeg kom ned. Heldigvis var der ikke nogen af dem der var vågnet endnu. Jeg tog en sweater på og fik fat i et tæppe og satte mig uden for på terassen. Jeg sad og kiggede lidt og faldt lidt ind i mine egne tanker. Da jeg havde siddet der i et kvarters tid kom Emilie ud.
- godmorgen Sidsel, sagde hun.
- Godmorgen. Jeg smillede stille.
- Nå sov du godt i går? spurgte hun.
- Ja jeg faldt da vidst i søvn før du var færdig.
- Ja det gjorde du, sagde hun grinende. Jeg smillede.
- Hvad sagde du så til dem i går?
- Jeg sagde at vi ikke havde været helt ærlige om hvorfor vi kom her, jeg sagde at du havde været ude for noget for nogen måneder siden og at du selv sagde det, hvis du ville have de skulle vide det.
- Ok det er godt sagde jeg og gav hende en krammer.
-Jeg går ind og laver noget morgenmad, vil du have noget? Spurgte hun.
-Øhh.. Ja tak en kop te og en bolle ville være godt. Smilede jeg.
-Super det er på vej frøken! Sagde hun og bukkede dybt. Jeg grinede og kastede en pude i hovedet på hende.

Emilie:

Jeg tændte for radioen, som jeg altid plejede at gøre da jeg boede der hjemme.
-It's a simple fact that you can seem to handle me! Sang jeg med og dansede mens jeg satte vand op og koge og puttede boller på risteren.
pludselig hørte jeg en stemme stå og grine bag mig. jeg vendte mig om det var dougie.
-What are you doing? Spurgte han med et grin.
-I am just making brakefast like i use to at home.
-So in denmark you dance around sexy in your night cloths and make brakefast?
-Well yes I do. But you were not supose to see that or hear it! Sagde jeg med et grin. Jeg synger virkelig ikke specielt godt. Især ikke om morgnen.
-Its true she always does it. Sagde Sidsel der var kommet ind. Jeg sendte hende et par dræber øjne og hun grinede.
-Well I like it. Sagde Dougie glad.
-What's all that noice. Spurgte Danny gabene. Hans hår stod ud til alle sider.
-You just missed out on Emilies little Dancing show! Svarede Dougie.
Han kiggede over på Sidsel som lige pludselig fandt sine tæer meget interesante.
-So you slept allrigt? Spurgte han Sidsel.
-Yep. actully I did. Sagde hun mens hun stadig kiggede på sine fødder. Jeg tror hun følte sig ret flov. Der var lidt pinlig stilhed.
-So brakefast? Spurgte jeg da risteren slog klik.
De sagde alle sammen ja og satte sig hen til bordet...


Så det var del 6..
Ret så lang.. Very Happy
Hvad synes i folkens?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)   Time to forget. (Af Sidsel og Emilie) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» True love way - Af Emilie, AM og Mille.
» things can change by Sidsel
» You are a Dad! by Sidsel
» boodbye by Sidsel
» Sidsel's Fanfic aahhh ;D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: