Kapitel 15 AM’s POV:
Flea trykkede sig ind til Mille, og hun klappede ham beroligende. Jeg drejede avisen så jeg kunne se hvad det var der pissede ham sådan af. På forsiden var billeder af .... MIG!
”CAN YOU TELL ME WHAT THE HELL IS THIS?!” Dougie var virkelig vred. Jeg kiggede nærmere på billederne. Det var fra by turen i går med Mille og Christian. Der var et billede af Christian med armene omkring mig, et billede hvor det så ud som om jeg kyssede ham. Og hen over billederne stod der med store bogstaver:
”POYNTER'S LOVE TRAGEDY”
Dougie rev bladet ud af hånden på mig og slog op på en side og klaskede det ned på bordet foran mig. Han trampede frem og tilbage.
”fuck!” sagde jeg og da jeg så de havde et billede hvor Christian står og retter på min BH.
”the sweet and beautyful Anne Marie Lindegaard who is together with the bass player from McFly Dougie Poynter is not as innocent as we all thought”
Jeg løftede blikket, ”You don believe them do you?”
”You haven't answert the question!” sagde han og støttede hænderne mod sofabordet. ”WHAT IS THIS?!” råbte han og slog en vase ned fra hylden.
”It's nothing !” svarede jeg direkte og prøvede og få øjenkontakt med ham, men han undveg mit blik.
”it's nothing? Do you know what i think it is ?! I think it's a guy who is paw at you? Oh IT IS!” råbte han.
”maybe i should leave” sagde Mille og ville til at liste ud.
”YOU ARE FUCKIGN STAYING HERE AND TELL DOUGIE IT'S NOTHING!”
Hun satte sig hurtigt ned igen.
”Dougie Poynter. THAT GUY IS MILLE'S GAY FRIEND CHRISTIAN!” råbte jeg og rejste mig op fra sofa'en.
”A GAY? YEAH RIGHT! IT LOOKS LIKE HE LIKES TO TOUCH YOUR BREAST! AND IT LOOKS LIKE YOU DON'T MIND HE IS DOING IT!” råbte han mig ind i hovedet.
Jeg rystede af vrede. ”That's enough!” hviskede jeg ham ind i hovedet. ”I'M FUCKING LEAVING!” skreg jeg og gik ud hen mod døren.
”NO! YOU ARE STAYING HERE!” han gik over og tog fat i min arm.
Jeg vendte mig om. ”don't touch me!” sagde jeg koldt og trak mig løs. ”You are a measly little.....” jeg spyttede ham i hovedet og smækkede døren efter mig, og kunne stadig høre ham råbe inde fra huset.
Vejret var koldt, og efterårs bladene hang allerede på træerne.
Tom var sammen med Sam og Harry med Clara, og jeg vidste ikke hvor jeg skulle gå hen.
Jeg gik over mod Danny's hus. Af en eller anden grund var det altid Danny jeg kom til når der var problemer med Dougie.
'douglems' plejede han og kalde dem.
Jeg tog i døren... Den var låst. ”for helvede!” udbrød jeg og begyndte at ruske i døren, men den gav sig ikke. Jeg slog mig ned på trappetrinnet, smækkede benene op under mig og satte mig op af døren. Jeg havde ikke nået hverken og få jakke eller sko på da jeg gik, og jeg var allerede begyndt at fryse.
Hvordan kunne han sige sådan noget? Jeg troede han stolede på mig?! En tåre løb ned af min kind, og jeg tørrede den hidsigt væk. Have lågen gik op og Danny kom fløjtende gående hen mod døren med nogle indkøbsposer i armene.
Han så ikke særlig overrasket ud. ”Douglems?” spurgte han bare og låste døren op.
Jeg nikkede og bed mig i underlæben.
Danny lavede to kopper kaffe og vi satte os omkring spisebordet ude i køkkenet.
”Milk? Sugar?” spurgte Danny for at bryde tavsheden.
”neither... thanks” sagde jeg og tog imod den dampende kaffe.
”Have you seen the papers today” spurgte jeg og varmede mine kolde hænder på kruset.
”i have! And honestly i understand why Doug gets mad, but i'm sure there is an explanation for the pictures.”
Han kiggede på mig, ”who is he?”
”it's Mille's friend Christian... he is gay and now Doug think...” jeg nåede ikke at færdiggøre sætningen før jeg begyndte at græde.
”Is Doug alone?” spurgte Danny og så nervøst på mig.
”He is together with Mille.” snøftede jeg.
Danny åndede lettet op.
”he is freaking out” sagde jeg og stirrede tomt ud i luften. ” he called me cheap”
”really?!” Danny løftede forbavset øjenbrynene.
”Not directly...”
”well. He didn't called you cheap then!” sagde Danny bestemt, og lagde armen omkring mig.
”don't you think you are over reacting? if nothing happend then i think you should tell him.”
”I DID! AND i told him Christian is gay and didn't believed me! And it just hurt me to see that he don't trust me!”
”Just let him calm down! He DO trust you! Now he is just to upset to do anything!”
Danny fiskede sin mobil op af lommen, skrev hurtigt noget og lagde den så ned igen.
Milles POV
”FUCK!?” Dougie hamrede hårdt i bordet.
”Doug, calm down!” sagde jeg og gik hen imod ham. ”NO! She is lying to me!” sagde han og så vredt på mig. ”God dammit get a grip! She isn't lying!? Christian is my gay friend who helped us pick some bras!?” sagde jeg og satte mig på en stol. ”Well there aren’t any pic’s of you!?” sagde han og begyndte at gå rundt i lokalet. ”WELL MAYBE THAT’S BECAUSE THEY DON’T KNOW WHO I AM!?” skreg jeg direkte ind i hovedet på ham. ”DOUGIE LEE POYNTER!! STOP ACT LIKE A CHILD!” Dougie så helt forskrækket ud. Jeg havde aldrig råbt sådan her før. Ikke engang da mig og ´Danny skændtes. Jeg satte mig hen i sofaen. ”Dougie she would’nt lie to you! She loves you! How long is it you’ve been together?” Dougie satte sig ved siden af mig. ”A year i think?” sagde han begyndte at bide i sin tommelfingernegl. ”Why would she cheat on you then? And then With a gay guy? She loves you Doug!” sagde jeg og lagde min hånd på hans skulder. ”She really do!” han så på mig. Han havde tårer i øjnene. ”I really messed this up did’nt i?” jeg nikkede og tørrede hans øjne. ”You have to trust her Doug. Or else she won’t trust you either!” han nikkede og snøftede. ”You are a wimp!” drillede jeg ham og skubbede lidt til ham. ”You have’nt seen me cry okay!” grinede han. Jeg tog om ham og lænede mig tilbage. ”But he touched her boobs!” sagde Dougie og så overbevisende på ham. ”He just looked if it sat perfectly?” sagde jeg og smilede til ham. ”you would’nt mind if it was a woman who did it would you?” han tænkte sig lidt om. ”Only if she isn't a lesbian?” jeg slog ham. Han tog avisen op. ”she actually looks good in that one? I love lace bras?” sagde han og kløede sig på hagen. ”She would surprise you in it tonight?” sagde jeg. Han så på mig med store øjne. ”Really?” jeg nikkede. Jeg smed sig tilbage i sofaen. ”Great! Now i just ruined a night With sex!?” han holdte sig for øjnene. Jeg smilede og klappede ham på skulderen. ”She’ll forgive you! I know she will!” Han så på mig. ”Why would she? I bet she hates me now!” jeg rystede på hovedet. ”She’ll get over it. She loves you.” Han smilede til mig. ”Thanks. You know how to cheer me up!” Jeg grinede. ”Well… People have said that to me a lot of times!” jeg så ned på min mobil. ”Is AM at your’e place?” jeg trykkede ned og fandt Danny. ”They have?” spurgte Dougie og så ned på min telefon. Jeg skyndte mig at svare også gemme den væk igen. ”Yeah!” sagde jeg. ”Apparently i know a lot about love?” Han grinede. ”Well you know a lot more than i tought you did!” grinede han. Jeg fandt en pude og slog ham i hovedet. ”Shut up..”
Jeg vågnede ved et stort snork fra Danny. Jeg strakte mig og gabte. Klokken var halv 8. Dougie havde sovet alene i nat. AM havde sovet på Danny’s sofa. Jeg satte mig op og tog mine futsko på. Jeg kunne mærke en hånd på ryggen af mig. Jeg vendte mig om og så på Danny. Han smilede til mig. ”Good morning Darling.” sagde han og gabte. Jeg puttede mig ned i sengen og kyssede ham. Jeg kiggede på hans arme. Jeg elskede virkelig hans fregner. Jeg kørte min finger over dem. Han kiggede på mig. ”I hate Them!” sagde han og hentydede til fregnerne. ”Why?!” sagde jeg forfærdet. Han var da heldig? Jeg ville ønske jeg havde fregner? ”They are in the way! I can’t get tanned!?” Jeg grinede. ”Give them to me then!” Han smilede. ”You are adorable!” Han kyssede mig dybt og længe. Pludselig kunne jeg høre AM rømme sig. Jeg skyndte mig at slippe Danny’s læber og så forskrækket op på hende. Danny smed sig irriteret tilbage i sengen. ”Sorry!” grinede AM. ”Why is it always me you guys walk in on?” spurgte han og tog om mig. ”Mille can i talk to you?” spurgte AM og gjorde tegn til at gå udenfor. ”And now you steal my girlfriend!” sagde Danny og slog ud med armene. ”year and i will keep her forever!” sagde AM og begyndte at trække mig ud gennem værelset. ”If she is gonna be your sex-slave tak me with you!” råbte Danny efter os. AM ignorerede ham og gik ind i stuen. ”Hvad sagde Dougie til dig i går?” Vi havde ikke fået snakket sammen i går aftes. Hun var allerede faldet i søvn da jeg kom hjem. ”Er han stadig vred?” Jeg rystede på hovedet. ”Kun på sig selv. Altså Rie, han er virkelig ked af det! Han mente ikke noget som helst af hvad han sagde igår!” Hun nikkede. ”Jeg ved det... Men han har flippet ud en gang før... Pressen pisser ham virkelig af nogle gange.” I det samme kunne jeg høre det var en der bankede på døren. ”To sekunder.” sagde jeg og gik ud og åbnede. ”good morning. Flowers to a miss Anne Marie Lindegaard?” blomster-manden stod med ens tor buket solsikker i hånden. ”Riiieee!” kaldte jeg. ”Hvad?” da hun så blomsterne smilede hun stort. Hun skrev under på seddlen. ”Thank you!” sagde hun og lukkede døren. ”jeg vidste det!” sagde hun da hun havde læst kortet. ”Må jeg se?” spurgte jeg. Hun rakte mig kortet, og jeg læste højt:
"Hi sweetie. i'm sorry about last night. i didn't mean to hurt you. hope some flowers would cheer you up! love you - Doug xxx (i'm at jazzies, call me!!)
Jeg grinede lidt af den måse han havde skrevet det på. ”Det er bare så typisk ham at sende blomster!” sagde AM. ”Det er altså lidt sødt...” Danny kom ud fra soveværelset. ”Flowers? He's sorry...” sagde han og smilede. AM nikkede og fandt en vase i Danny's skab. ”Call him!” AM rystede på hovedet. ”I don’t feel like it now Dan.” Han sukkede. AM gik ind i stuen. Jeg var nu forberedt på en mega depri dag! AM tændte for fjernsynet og sukkede. ”FOR HELVEDE! Hvorfor sender de sådan noget lorte tv?” sagde hun og slog en pude op i hovedet på sig selv. Jeg lagde mig tilbage og så på hende. ”Ska vi se en film?” Hun sukkede igen. ”Hvad skal vi se?” Jeg tænkte mig om. ”Sex and the city? Jeg har hele boxen?” ”Tjaa fair nok.” sagde hun og lagde jeg tilbage. ”Jeg har den ikke her?” jeg følte mig lidt dum. Jeg var åbenbart begyndt at føle mig så meget hjemme ved Danny jeg troede alle mine ting var hos ham. ”Den står hjemme.” Hun tænkte sig om. "oh! Doug er jo ik hjemme. Jeg har et par boxe med desperate housewives der hjemme?” Jeg nikkede. ”Fint med mig!” vi gik ud i køkkenet og fandt nogle bøtter med chokolade is og gik over mod huset.
Så! Godt/Dårligt?