Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

Mille's fic

Go down 
+12
Ann-Jones
sofiee-
BetteMøffe
Ditte
Sidsel
Sarah
Line
McFlyLover<3
mcflys
Annesteg
MeusDeus
Mille
16 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah

Antal indlæg : 477
Registration date : 27/06/08

Mille's fic - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptyTirs Nov 04, 2008 10:08 pm

Øj, sikke et sted at stoppe! hehe
Det er altså bare super godt! Der er rigtig meget man kan grine af, haha (:
Jeg håber der kommer mere hurtigst muligt!
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel

Antal indlæg : 932
Registration date : 30/12/07

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptyFre Nov 07, 2008 1:08 pm

Ej du kan sku da ikke bare stoppe der haha Very Happy
men rigtig godt Very Happy
glæder mig til at høre havd der sker ??
Mille
Star Girl
Star Girl

Antal indlæg : 1784
Registration date : 06/09/08

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptyMan Nov 10, 2008 1:37 pm

Er glad for i kan lide det! Very Happy

Arbejder på mere og regner med det kommer i denne uge Wink
Mille
Star Girl
Star Girl

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptyTirs Nov 11, 2008 5:23 pm

Kapitel 15

AM’s POV:

Flea trykkede sig ind til Mille, og hun klappede ham beroligende. Jeg drejede avisen så jeg kunne se hvad det var der pissede ham sådan af. På forsiden var billeder af .... MIG!
”CAN YOU TELL ME WHAT THE HELL IS THIS?!” Dougie var virkelig vred. Jeg kiggede nærmere på billederne. Det var fra by turen i går med Mille og Christian. Der var et billede af Christian med armene omkring mig, et billede hvor det så ud som om jeg kyssede ham. Og hen over billederne stod der med store bogstaver:
”POYNTER'S LOVE TRAGEDY”
Dougie rev bladet ud af hånden på mig og slog op på en side og klaskede det ned på bordet foran mig. Han trampede frem og tilbage.
”fuck!” sagde jeg og da jeg så de havde et billede hvor Christian står og retter på min BH.
”the sweet and beautyful Anne Marie Lindegaard who is together with the bass player from McFly Dougie Poynter is not as innocent as we all thought”
Jeg løftede blikket, ”You don believe them do you?”
”You haven't answert the question!” sagde han og støttede hænderne mod sofabordet. ”WHAT IS THIS?!” råbte han og slog en vase ned fra hylden.
”It's nothing !” svarede jeg direkte og prøvede og få øjenkontakt med ham, men han undveg mit blik.
”it's nothing? Do you know what i think it is ?! I think it's a guy who is paw at you? Oh IT IS!” råbte han.
”maybe i should leave” sagde Mille og ville til at liste ud.
”YOU ARE FUCKIGN STAYING HERE AND TELL DOUGIE IT'S NOTHING!”
Hun satte sig hurtigt ned igen.
”Dougie Poynter. THAT GUY IS MILLE'S GAY FRIEND CHRISTIAN!” råbte jeg og rejste mig op fra sofa'en.
”A GAY? YEAH RIGHT! IT LOOKS LIKE HE LIKES TO TOUCH YOUR BREAST! AND IT LOOKS LIKE YOU DON'T MIND HE IS DOING IT!” råbte han mig ind i hovedet.
Jeg rystede af vrede. ”That's enough!” hviskede jeg ham ind i hovedet. ”I'M FUCKING LEAVING!” skreg jeg og gik ud hen mod døren.
”NO! YOU ARE STAYING HERE!” han gik over og tog fat i min arm.
Jeg vendte mig om. ”don't touch me!” sagde jeg koldt og trak mig løs. ”You are a measly little.....” jeg spyttede ham i hovedet og smækkede døren efter mig, og kunne stadig høre ham råbe inde fra huset.
Vejret var koldt, og efterårs bladene hang allerede på træerne.
Tom var sammen med Sam og Harry med Clara, og jeg vidste ikke hvor jeg skulle gå hen.
Jeg gik over mod Danny's hus. Af en eller anden grund var det altid Danny jeg kom til når der var problemer med Dougie.
'douglems' plejede han og kalde dem.
Jeg tog i døren... Den var låst. ”for helvede!” udbrød jeg og begyndte at ruske i døren, men den gav sig ikke. Jeg slog mig ned på trappetrinnet, smækkede benene op under mig og satte mig op af døren. Jeg havde ikke nået hverken og få jakke eller sko på da jeg gik, og jeg var allerede begyndt at fryse.
Hvordan kunne han sige sådan noget? Jeg troede han stolede på mig?! En tåre løb ned af min kind, og jeg tørrede den hidsigt væk. Have lågen gik op og Danny kom fløjtende gående hen mod døren med nogle indkøbsposer i armene.
Han så ikke særlig overrasket ud. ”Douglems?” spurgte han bare og låste døren op.
Jeg nikkede og bed mig i underlæben.

Danny lavede to kopper kaffe og vi satte os omkring spisebordet ude i køkkenet.
”Milk? Sugar?” spurgte Danny for at bryde tavsheden.
”neither... thanks” sagde jeg og tog imod den dampende kaffe.
”Have you seen the papers today” spurgte jeg og varmede mine kolde hænder på kruset.
”i have! And honestly i understand why Doug gets mad, but i'm sure there is an explanation for the pictures.”
Han kiggede på mig, ”who is he?”
”it's Mille's friend Christian... he is gay and now Doug think...” jeg nåede ikke at færdiggøre sætningen før jeg begyndte at græde.
”Is Doug alone?” spurgte Danny og så nervøst på mig.
”He is together with Mille.” snøftede jeg.
Danny åndede lettet op.
”he is freaking out” sagde jeg og stirrede tomt ud i luften. ” he called me cheap”
”really?!” Danny løftede forbavset øjenbrynene.
”Not directly...”
”well. He didn't called you cheap then!” sagde Danny bestemt, og lagde armen omkring mig.
”don't you think you are over reacting? if nothing happend then i think you should tell him.”
”I DID! AND i told him Christian is gay and didn't believed me! And it just hurt me to see that he don't trust me!”
”Just let him calm down! He DO trust you! Now he is just to upset to do anything!”
Danny fiskede sin mobil op af lommen, skrev hurtigt noget og lagde den så ned igen.

Milles POV

”FUCK!?” Dougie hamrede hårdt i bordet.
”Doug, calm down!” sagde jeg og gik hen imod ham. ”NO! She is lying to me!” sagde han og så vredt på mig. ”God dammit get a grip! She isn't lying!? Christian is my gay friend who helped us pick some bras!?” sagde jeg og satte mig på en stol. ”Well there aren’t any pic’s of you!?” sagde han og begyndte at gå rundt i lokalet. ”WELL MAYBE THAT’S BECAUSE THEY DON’T KNOW WHO I AM!?” skreg jeg direkte ind i hovedet på ham. ”DOUGIE LEE POYNTER!! STOP ACT LIKE A CHILD!” Dougie så helt forskrækket ud. Jeg havde aldrig råbt sådan her før. Ikke engang da mig og ´Danny skændtes. Jeg satte mig hen i sofaen. ”Dougie she would’nt lie to you! She loves you! How long is it you’ve been together?” Dougie satte sig ved siden af mig. ”A year i think?” sagde han begyndte at bide i sin tommelfingernegl. ”Why would she cheat on you then? And then With a gay guy? She loves you Doug!” sagde jeg og lagde min hånd på hans skulder. ”She really do!” han så på mig. Han havde tårer i øjnene. ”I really messed this up did’nt i?” jeg nikkede og tørrede hans øjne. ”You have to trust her Doug. Or else she won’t trust you either!” han nikkede og snøftede. ”You are a wimp!” drillede jeg ham og skubbede lidt til ham. ”You have’nt seen me cry okay!” grinede han. Jeg tog om ham og lænede mig tilbage. ”But he touched her boobs!” sagde Dougie og så overbevisende på ham. ”He just looked if it sat perfectly?” sagde jeg og smilede til ham. ”you would’nt mind if it was a woman who did it would you?” han tænkte sig lidt om. ”Only if she isn't a lesbian?” jeg slog ham. Han tog avisen op. ”she actually looks good in that one? I love lace bras?” sagde han og kløede sig på hagen. ”She would surprise you in it tonight?” sagde jeg. Han så på mig med store øjne. ”Really?” jeg nikkede. Jeg smed sig tilbage i sofaen. ”Great! Now i just ruined a night With sex!?” han holdte sig for øjnene. Jeg smilede og klappede ham på skulderen. ”She’ll forgive you! I know she will!” Han så på mig. ”Why would she? I bet she hates me now!” jeg rystede på hovedet. ”She’ll get over it. She loves you.” Han smilede til mig. ”Thanks. You know how to cheer me up!” Jeg grinede. ”Well… People have said that to me a lot of times!” jeg så ned på min mobil. ”Is AM at your’e place?” jeg trykkede ned og fandt Danny. ”They have?” spurgte Dougie og så ned på min telefon. Jeg skyndte mig at svare også gemme den væk igen. ”Yeah!” sagde jeg. ”Apparently i know a lot about love?” Han grinede. ”Well you know a lot more than i tought you did!” grinede han. Jeg fandt en pude og slog ham i hovedet. ”Shut up..”

Jeg vågnede ved et stort snork fra Danny. Jeg strakte mig og gabte. Klokken var halv 8. Dougie havde sovet alene i nat. AM havde sovet på Danny’s sofa. Jeg satte mig op og tog mine futsko på. Jeg kunne mærke en hånd på ryggen af mig. Jeg vendte mig om og så på Danny. Han smilede til mig. ”Good morning Darling.” sagde han og gabte. Jeg puttede mig ned i sengen og kyssede ham. Jeg kiggede på hans arme. Jeg elskede virkelig hans fregner. Jeg kørte min finger over dem. Han kiggede på mig. ”I hate Them!” sagde han og hentydede til fregnerne. ”Why?!” sagde jeg forfærdet. Han var da heldig? Jeg ville ønske jeg havde fregner? ”They are in the way! I can’t get tanned!?” Jeg grinede. ”Give them to me then!” Han smilede. ”You are adorable!” Han kyssede mig dybt og længe. Pludselig kunne jeg høre AM rømme sig. Jeg skyndte mig at slippe Danny’s læber og så forskrækket op på hende. Danny smed sig irriteret tilbage i sengen. ”Sorry!” grinede AM. ”Why is it always me you guys walk in on?” spurgte han og tog om mig. ”Mille can i talk to you?” spurgte AM og gjorde tegn til at gå udenfor. ”And now you steal my girlfriend!” sagde Danny og slog ud med armene. ”year and i will keep her forever!” sagde AM og begyndte at trække mig ud gennem værelset. ”If she is gonna be your sex-slave tak me with you!” råbte Danny efter os. AM ignorerede ham og gik ind i stuen. ”Hvad sagde Dougie til dig i går?” Vi havde ikke fået snakket sammen i går aftes. Hun var allerede faldet i søvn da jeg kom hjem. ”Er han stadig vred?” Jeg rystede på hovedet. ”Kun på sig selv. Altså Rie, han er virkelig ked af det! Han mente ikke noget som helst af hvad han sagde igår!” Hun nikkede. ”Jeg ved det... Men han har flippet ud en gang før... Pressen pisser ham virkelig af nogle gange.” I det samme kunne jeg høre det var en der bankede på døren. ”To sekunder.” sagde jeg og gik ud og åbnede. ”good morning. Flowers to a miss Anne Marie Lindegaard?” blomster-manden stod med ens tor buket solsikker i hånden. ”Riiieee!” kaldte jeg. ”Hvad?” da hun så blomsterne smilede hun stort. Hun skrev under på seddlen. ”Thank you!” sagde hun og lukkede døren. ”jeg vidste det!” sagde hun da hun havde læst kortet. ”Må jeg se?” spurgte jeg. Hun rakte mig kortet, og jeg læste højt:
"Hi sweetie. i'm sorry about last night. i didn't mean to hurt you. hope some flowers would cheer you up! love you - Doug xxx (i'm at jazzies, call me!!)

Jeg grinede lidt af den måse han havde skrevet det på. ”Det er bare så typisk ham at sende blomster!” sagde AM. ”Det er altså lidt sødt...” Danny kom ud fra soveværelset. ”Flowers? He's sorry...” sagde han og smilede. AM nikkede og fandt en vase i Danny's skab. ”Call him!” AM rystede på hovedet. ”I don’t feel like it now Dan.” Han sukkede. AM gik ind i stuen. Jeg var nu forberedt på en mega depri dag! AM tændte for fjernsynet og sukkede. ”FOR HELVEDE! Hvorfor sender de sådan noget lorte tv?” sagde hun og slog en pude op i hovedet på sig selv. Jeg lagde mig tilbage og så på hende. ”Ska vi se en film?” Hun sukkede igen. ”Hvad skal vi se?” Jeg tænkte mig om. ”Sex and the city? Jeg har hele boxen?” ”Tjaa fair nok.” sagde hun og lagde jeg tilbage. ”Jeg har den ikke her?” jeg følte mig lidt dum. Jeg var åbenbart begyndt at føle mig så meget hjemme ved Danny jeg troede alle mine ting var hos ham. ”Den står hjemme.” Hun tænkte sig om. "oh! Doug er jo ik hjemme. Jeg har et par boxe med desperate housewives der hjemme?” Jeg nikkede. ”Fint med mig!” vi gik ud i køkkenet og fandt nogle bøtter med chokolade is og gik over mod huset.

Så! Godt/Dårligt? Very Happy
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg

Antal indlæg : 1416
Registration date : 26/06/08

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptyTirs Nov 11, 2008 6:59 pm

Endnu et skænderi! -.-
Men hvor sødt at sende solsikker, dem bliver man altid i så godt humør af Very Happy

Mere snart? It's addictive!
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel

Antal indlæg : 932
Registration date : 30/12/07

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptyTirs Nov 11, 2008 7:46 pm

hihi rigtig godt Very Happy
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus

Antal indlæg : 1026
Registration date : 01/09/08

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptyTirs Nov 11, 2008 8:42 pm

theirstargirl skrev:
Endnu et skænderi! -.-
Men hvor sødt at sende solsikker, dem bliver man altid i så godt humør af Very Happy

solsikker og bare totalt YNDLINGS BLOMST fra min side af Very Happy
havde en solsikke i håret til min konfirmation xD
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptyTirs Nov 11, 2008 9:11 pm

MeusDeus skrev:
theirstargirl skrev:
Endnu et skænderi! -.-

solsikker og bare totalt YNDLINGS BLOMST fra min side af Very Happy
havde en solsikke i håret til min konfirmation xD

Ej, hvor fint! Very Happy
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3

Antal indlæg : 1357
Registration date : 03/03/08

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptyOns Nov 12, 2008 12:21 am

Ej det er altså bare rigtig godt!! Very Happy SØdt det med blomsterne ;D Glæder mig til mere!
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys

Antal indlæg : 883
Registration date : 24/01/08

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptyOns Nov 12, 2008 9:55 pm

rigtig godt ! xD har først lige fået læst det hele nu. hehe.. men super.. mere snart.
Mille
Star Girl
Star Girl

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptyLør Nov 15, 2008 7:30 pm

Kapitel 16

AM's Pov.
Jeg fandt nøglen og låste op indtil huset. Det virkede helt forkert at vide Flea ikke var der til at tage imod en med logrende hale og et kærligt slik på kinden. Døren bandt, og jeg måtte bruge alle kræfter til at få den op. Vi gik ind og lagde og Mille lagde sig i sofaen. og jeg gik ud og fandt et litler is i fryseren. Ude på køkkenbordet lå der en seddel hvor der stod: "call me!" "ICE CREEEEEAAAAM!" skreg Mille da jeg kom ind med bøtten. "yeah" sagde jeg og slikkede mig om munden. jeg rakte hende en ske, og slog mig ned i sofaen "jeg synes alså du skulle ringe til ham!" sagde Mille mens hun guffede is i sig og jeg satte noget desperate housewives på . "Ja , men nu spurgte jeg ikke om din mening vel!" vrissede jeg uden at se på hende. "Sorry, men det syns jeg altså!!" Mille så på mig med store øjne. "Jeg vil bare ikke have i er uvenner! Seriøst i er mine bedste venner!" "så kunne han måske lære og stole på mig!" sagde jeg surt selvom jeg egentlig ikke var det mere. "Så stopper du altså!" sagde Mille og så irriteret på mig. "Han har jo sagt undskyld!" "jeg kan bare ikke tage mig sammen til at ringe til ham! Det må være ham der skal ringe! ” Mille grinede af mig. "Og det tror du han tør? DU SPYTTEDE HAM I HOVEDET! hvordan fanden skal han vide du ikke er sur mere ?" spurgte Mille og smed i pude efter mig. tema sangen for desperate house wives begyndte og jeg satte mig op i sofaen og smækkede knæene op til hagen. "Tag nu noget is inden jeg æder det hele!" sagde Mille og jeg tog en ordenlig skefuld mens en tåre begyndte at løbe lige så stille ned af min kind. Mille så forbløffet på mig. "NEJ NEJ NEJ!!! Du må ikke græde!!" Jeg kunne se på hende hun slet ikke vidste hvad hun skulle gøre. "gør jeg heller ikke!!" sagde jeg stædigt og så væk. "det kan jeg sgu da se du gør!" Mille fik mig til at se på hende igen. "nej jeg gør ikke !" Hun så irriteret på mig. "Så prøv lige at forklare mig hvorfor du tuder over titelsangen?" Hun satte armene i siden. "jeg ved du ikke kan tude over film.... du kunne ikke tude over titanic... men titelsangen i desperate housewives er noget andet?" Det sidste sagde hun med et glimt i øjet og jeg kunne ikke lade være med at smile. "okay okay måske græder jeg en lille smule" sagde jeg opgivende og satte mig godt tilrette og lagde mine ben hen over Milles. "Uhhmm det var lækkert Rie!" sagde hun og slog dem ned. "yeah , i know" sagde jeg og tog en ske fuld is. Hun sukkede. "Skal jeg ringe til ham?" Jeg så på hende med store øjne. Jeg sagde ikke noget, men rakte hende bare min telefon. Hun så dumt på den. "Det var ironisk ment!! Jeg prøvede bare at få dig til at ringe!" ”lad os nu bare se det ! sagde jeg og lagde min mobil hårdt på bordet. Jeg prøvede at koncentrere mig om Mary Alice's selvmord, men kunne ikke rigtig få tankerne væk fra Dougie. Jeg sukkede højlydt og Mille sendte mig et blik der sagde RING SÅ ! ”JEG GØR DET IKKE!?” råbte jeg. Inden hun nåede at svare bankede det på døren. Jeg gik ud for at lukke op. Danny stod udenfor. ”Hi Dan.” sagde jeg. "I think this belong to you!" sagde han og rakte mig solsikkerne som jeg havde glemt hjemme ved ham. "i i gotta go!” Han gik tættere på mig og hviskede til mig. ”I have to buy a present for Mille!” "nice" sage jeg og smilede. danny gav mig en knus og hviskede in i mit øre : "Doug loves you ! he called me ! and i really think you should call him!" "It's not your business!" svarede jeg bestemt men var alligevel glad for at han sagde det ! "Hope you find a nice present to her" hviskede jeg smilende. Mille kom ud i gangen og fik øje på Danny. Hun løb hen og slog armene om ham og jeg gik hurtigt ind i stuen og trak min mobil op af lommen. Jeg fandt Dougie's nummer og sad lidt og overvejde om jeg skulle ringe. Jeg ringede op. Der gik ikke længe før hans stemme var i den anden ende af røret. "Hi" sagde jeg hæst ned i røret ."Hi" svarede han. Der gik lidt inden nogen af os sagde noget igen."AM! I'm sorry!" Udbrød han til sidst. "No i'm sorry ! But will you just please come home now?" spurgte jeg og bed mig i underlæben. "what will you do for me if i come home?" "Just shut up and come home" lo jeg ned i røret. "i'll be there in a minute !" sagde han og lagde på. Jeg vendte mig om og så Danny og Mille stå med armene omkring hinanden og så smilende på mig .

Milles POV :
”What did he say?” Danny så forventningsfuldt på AM som lige havde lagt telefonen. ”He’s comming home now.” Jeg smilede. ”Jaa!” sagde jeg og hoppede. "And now i wanna bake a BIIIG cake!" udbrød AM og dansede ud i køkkenet og satte en cd på. ”I’d better get gong.” sagde Danny og gik ud mod bilen. ”Where are you going?” spurgte jeg og så efter ham. ”Just some shopping! I’ll be home in a while!” "MIIILEEE !!!" skreg AM inde fra køkkenet , og jeg skyndte mig ind til hende. ”Hey watt!” sagde Danny og trak mig ind til ham og kyssede mig. Han slap mig og gik ud mod bilen igen. Jeg vinkede til ham og løb ud i køkkenet. "jeg har faktisk slet ikke fået fødselsdags ønsker fra dig?" sagde jeg og begyndte at lede efter en opskrift "hvad synes du jeg skal bage!" spurgte jeg mens jeg dansede rundt til en dag i december fra brødrene Mortensen . "hvad med en tærte!" spurgte jeg inden Mille nåede af svare. "uuh ja en tærte ! Det vil jeg bage !.... men det er måske bare lidt kedeligt !!! Hvad skal jeg mere bage Mille ?!" ”SLAP AF!” råbte jeg og grinede. Hun smækkede en hånd på hver af hendes kinder og kyssede hende på panden og dansede videre. Jeg så forbløffet på hende. "Det var da vist godt du ringede til ham hva?" "ved du hvad?" spurgte hun og fandt en opskrift på en stor og tung chokolade kage. Jeg rystede på hovedet. "du skal lige ringe til Danny og sige han skal købe noget chokolade med hjem !" Jeg smilede til hende og tog min telefon frem. "Jeg skriver bare lige en sms." Jeg trykkede hurtigt på tasterne.
*Hi sweetie! AM wan't you to buy some chocolate. Please come home soon! She is nuts! (; <3* AM hoppede stadig rundt som en gal. ”Slap af trunte og tag en dyb indånding!” sagde jeg og lavede meditations hænder. Pludselig kom Dougie løbende ind af døren. ”Hi girls!” sagde han forpustet. Jeg smilede til ham og forstod jeg hellere måtte smutte. ”Well see you guys!” sagde jeg og tog min jakke på. ”Where are you going?” spurgte AM og så nervøst på mig. ”I just need to go home. I need to get some stuff.” AM nikkede. Dougie tog hende i hånden uden at se på hende. ”Bye!” sagde jeg og gik ud af døren.

AM’s POV:
"I've missed you so much!" sagde dougie og holdte mig ind til sig "ooh relax Mr. Poynter? it has only been a day" "really?" sagde han og grinede sit fjogede grin. jeg smilede og kørte mine hænder ned over hans ryg. han begyndte og knappe min skjorte op. i det samme stød Danny i døren: "Hi Am he is you chokolaaaaaaaøøøøøøøh? sorry!" han smed chokoladen på bordet og løb ud igen ”haha! See you later” sagde jeg og stillede mig om bag ved Dougie. Danny var allerede ude af døren igen. ”ooh it’s the new one!” sagde Dougie og kiggede grundigt på mig. ”Yeah Christian said you would love this!” sagde jeg og stillede mig i en ’model stilling’ med en hånd på hoften og en i håret. ”You are like the crazyest person ever! But yeah i love it! That Christian-gay-guy has a good taste of bras!”
”And boys” lo jeg og trak Doug med ind i stuen. ”what do you mean about that” sagde han og gik grinende med. ”what do you think i mean?” ”i dont know” sagde han og trak med ned på sofaen. ”he thinks you are so damn sexy” ”ooh i know! I’m just like the sex god” smilede han.

Mille’s POV
”Are you sleeping at Danny’s again?” spurgte Andrew og så op fra sin avis. Jeg nikkede. Han så ned igen. ”okay then. When are you comming home?” Jeg trak på skuldrende. ”Monday i think?” Han nikkede uden at kigge op. ”Fine, fine.” Jeg gik mod mit værelse. Jeg så ind på Lily’s værelse. Hun sad på gulvet og legede med hendes ponyer. ”Hi sweetie.” sagde jeg og smilede til hende. ”Hi!” hun rejste sig hurtigt op og løb hen til mig. Jeg tog om skuldrende på hende og førte hende ind mod mit værelse. Hun satte sig på sengen og plaprede løs. Jeg gik stille rundt og fandt de ting jeg skulle have med. Engang imellem nikkede jeg og smilede. Jeg puttede det hele i en taske. Pludselig bankede Sharon på døren. ”Hi Mille! I was wondering.. What are your plans for Saturday night?” Jeg tænkte mig om. ”Nothing? Why?” Lilly smilede over hele ansigtet. ”You’re going to babysit me!” Jeg grinede. ”Of course! Where are you guys going?” ”Just a party. Some of our friends invited us to their birthday party.” jeg nikkede og tog tasken på skulderen. ”Great! I’ll see you on monday!” Lily hoppede op og gav mig en krammer. ”See you Mille!”

”Nøgle, nøgle, nøgle?” sagde jeg imens jeg ledte efter ekstranøglen i Danny’s garage. ”Halløj!” Endelig fandt jeg den! Efter et kvarters roden rundt i en garage. Jeg kunne høre Bruce gø indenfor. ”ja ja jeg kommer nu!!” Jeg skubbede døren op og Bruce kom løbende imod mig. Danny var stadig på indkøb. Jeg smed tasken i sofaen og gik ud i køkkenet. Jeg kunne høre min mave knurre. Danny havde efterladt en halv sandwich i køleskabet fra i går. Jeg tog den ud og tog en bid af den. Bruce så på mig med store sultne øjne. Jeg så på den sidste lille bid og smed den ned til ham. Han løb glad ud i sin kurv og tyggede på den. ”DAMMIT!!” Jeg kunne høre Danny råbe udenfor døren. Jeg løb ud og åbnede den. Han så forbløffet på mig. Hans nøgler lå på trappen og han stod med 3 store poser i hænderne. Jeg bøjede mig ned og samlede dem op. Han smilede til mig. ”You’re a chocolate-chip-cookie!” Han kyssede mig hurtigt i panden og løb ind i køkkenet. Han rystede hænderne og puttede dem i lommerne. ”It’s freezin’ out there!” ”Buy some gloves!” sagde jeg og begyndte at putte ting i køleskabet. ”You ate my sandwich?” spurgte han pludseligt. Jeg vendte mig om og prøvede at se uskyldig ud. ”No?” sagde jeg og så ned i jorden. Han tog om mig. ”What are you doing this saturday?” ”I have to babysit Lily.” sagde jeg og smilede. ”Oh! Okay.” sagde han og satte sig op på køkken bordet. Han sukkede. ”What do you wan’t for your birthday?” spurgte han og smilede. ”Nothing! I’ve told you that several times!” Jeg gik hen til vasken og tog et glas vand. Han skulle ikke købe en gave til mig. Jeg følte mig lidt som en nasser når folk købte gaver til mig.

Det blev lørdag aften. Jeg stod ude i køkkenet og så ind i ovnen. Færdigt om 10 minutter. Jeg måtte hellere dække bord. Det ringede på døren. Lily hoppede ned fra køkkenbordet og løb ud til den. ”Hi Danny!” Jeg tabte en gaffel hårdt på bordet. ”Come on! Mille is in the kitchen!” Lilly kom trækkende med Danny i hånden. ”Hi! What are you doing here?” Spurgte jeg og tog glas ud af skabet. ”I just wanted to say hi to you!” Lily gik hen og fandt en tallerken til. ”Do you wanna eat here?” spurgte hun og smilede over hele ansigtet. Danny så på mig. Jeg nikkede. ”Of course!” Lily skyndte sig at dække op til en til. ”What is on the menu?” spurgte Danny og gik hen ved siden af mig. ”Lasagne!” råbte Lily og dansede rundt. Danny grinede højt. Man kunne se på ham han bare elskede små børn. ”You are silly!” sagde han og smilede. Lily tog ham i hånden. ”Come on! You have got to see what i gave Mille last week!” Jeg grinede. ”No Lily!” sagde jeg og løb efter dem. Danny grinede mens de løb op ad trappen. Lily trak ham med ind på mit værelse. Jeg kom forpustet ind ad døren. Når man er i så dårlig form som mig er det svært at løbe efter en der spiller fodbold og en 5årig pige. ”Oooh!” grinede Danny da han så på væggen over min seng. ”So every night when you fall asleep you look at me?” jeg rødmede. Det var ikke meningen han skulle finde ud af jeg havde hængt en plakat af ham, i bar mave, op over min seng. ”And she kisses it every night!” grinede Lily. ”SSSCH LILY!” Danny grinede højt over min lettere lyserøde ansigtsfarve. ”I think it’s time for dinner!” sagde jeg og tog Lily under armen. Hun skreg højt.

”She is sleeping.” sagde Danny. Han havde været oppe med Lily efter hun var faldet i søvn på sofaen. Han satte sig ved siden af mig og tog armen om mig. Jeg kyssede ham på kinden. ”Thank you for comming. She really likes you!” sagde jeg og puttede mig ind til ham. Han kyssede mig i håret. Jeg kiggede op på ham og begyndte at kysse ham. Vi sad sådan i meget lang tid. Pludselig begyndte han at ligge mig ned. Jeg fulgte med. Jeg kørte mine hænder rundt i hans hår. Han begyndte at køre fingrene længere og længere op ad min ryg. Mine hænder gled ned over hans nakke og ned til hans skjorte åbning. Jeg begyndte at knappe den op og kyssede ned ad hans mave. Danny lynede min cardigan op og kyssede mig på halsen. ”Mille?” Det gav et sug i maven og jeg satte mig hurtigt op. Jeg så forvirret rundt og så Lily på trappen. ”I’m thirsty!” sagde hun og gik to trin nedad. Jeg så ned på Danny som var i fuld gang med at knappe hans skjorte. ”I’ll get you some water then!” sagde jeg nervøst og gik ud i køkkenet. Jeg kunne slet ikke lade være med at grine. Jeg stod et lille stykke tid derude for at holde masken når jeg kom ind igen. Lily sad inde i sofaen ved siden af Danny. Hun tog glasset med begge hænder og drak hurtigt. Danny smilede til mig. Jeg skyndte mig at kigge ned i jorden for ikke at komme til at grine. Men det var jo faktisk slet ikke sjovt? Det var faktisk bare os der var dumme at begynde på noget i min værtsfamilies hus. Lily stillede glasset på bordet igen. ”Upstairs again Lily.” sagde jeg og satte mig tilbage i sofaen. ”But I’m not tired any more?” sagde hun og åbnede sine øjne mere. ”Lily!” sagde jeg bestemt. Hun sukkede. ”Okay! Goodnight..” Hun gik op ad trappen og Danny grinede. ”Embarresing!”
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptyLør Nov 15, 2008 8:13 pm

Årh herligt afsnit Mille!! Very Happy
Fik mig til at grine op til flere gange, og ret pinligt der til sidst med Lily Razz

Bliv endelig ved med at skrive
Mere snart?
BetteMøffe
Miss Halloween
Miss Halloween
BetteMøffe

Antal indlæg : 414
Registration date : 10/11/08

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptyLør Nov 15, 2008 11:55 pm

Det er virkelig godt! seriøst!
min kat blev bange, da jeg pludselig begyndte at grine, over det med Lily! Very Happy
super! Det er alt hvad der skal siges!
Mille
Star Girl
Star Girl

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptySøn Nov 16, 2008 12:15 am

BetteMøffe skrev:
min kat blev bange, da jeg pludselig begyndte at grine, over det med Lily! Very Happy

Haha! Stakkels kat!! Very Happy Skal nok prøve at lade være med at skræmme den i næste kapitel! Wink <3
BetteMøffe
Miss Halloween
Miss Halloween
BetteMøffe

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptySøn Nov 16, 2008 12:45 am

mmdc94 skrev:
BetteMøffe skrev:

Haha! Stakkels kat!! Very Happy Skal nok prøve at lade være med at skræmme den i næste kapitel! Wink <3

Ja da, og nu sover hun.. underlige kat.. (;
så må kapitlet gerne komme snaaaart! <3 Razz
Mille
Star Girl
Star Girl

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptySøn Nov 16, 2008 1:19 am

BetteMøffe skrev:
mmdc94 skrev:
BetteMøffe skrev:

haha, skal gøre hvad jeg kan! :p <3
BetteMøffe
Miss Halloween
Miss Halloween
BetteMøffe

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptySøn Nov 16, 2008 2:36 am

mmdc94 skrev:
BetteMøffe skrev:
mmdc94 skrev:
BetteMøffe skrev:

haha, skal gøre hvad jeg kan! :p <3

dejligt! <3 ;D
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3

Antal indlæg : 1357
Registration date : 03/03/08

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptySøn Nov 16, 2008 2:59 am

Er vild med det afsnit! lol! *thumbs up*
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptySøn Nov 16, 2008 12:55 pm

haha Mille ! tror lige jeg vil advare alle om at vi havde det meget sjovt med at skrive det næste kap. skal lige siges vi var i lidt sjofelt humør så beder på forhånd om tilgivelse hvis det bir for meget xD Wink
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah

Antal indlæg : 477
Registration date : 27/06/08

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptyMan Nov 17, 2008 12:10 am

haha, rigtig godt afsnit Very Happy og god slutning, haha.
jeg kan slet ikke vente på mere! (;
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-

Antal indlæg : 1179
Registration date : 01/01/08

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptyLør Nov 22, 2008 5:26 pm

det er rigtig godt :]
mere snart Very Happy
http://www.sofiee-.tumblr.com
Mille
Star Girl
Star Girl

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptyTirs Nov 25, 2008 12:05 am

Kapitel 17

AM’S POV
”See you tomorrow night” Dougie kyssede mig og satte sig ind i bilen igen. Han skulle til et eller andet familie tam-tam hos en eller anden tantes brors geds hunds venindes datters nabo. Havde ikke fået helt fat i det. Det var d. 25 oktober, og dougie havde lige sat mig af uden for posthuset. Jeg skulle sende en fødselsdags gave til min bror, så den kunne være fremme den 27. (hvilket jeg ikke regnede med at den ville være) Jeg gik ind og fik den postet. Jeg ringede til Harry. ”Hello?” ”Hi Harry! Do you have any ideas of what Doug wish for his birthsday?” spurgte jeg og begyndte og gå hen mod centeret. ”except from porn, and stuff like that?” ”yeah except from that” sagde jeg og lo. ”No not rally. But i think Danny is out finding a present for Mille toddy, i think you should call him. I gotta go. Me and Tome have a phone interview now so se you later!” ”yeah see you” Jeg lagde på og fandt hurtigt Danny’s nummer. ”Ello?” sagde Danny og lavede indisk accent. ”Hi Dan! You wanna go present shopping for Mille and Dougie?” ”ooh sure!” ”were are you?” af vane kiggede jeg mig omkring efter ham. ”On the ’gay-hill’” svarede han og fnisede. ”Okay. I’ll be there in a minute!” sagde jeg og lagde på. Bøsse bakken var en fesen lille forhøjning af sten som Harry synes var lidt svanset og døbt den ”the gay-hill” og den havde så beholdt navnet fra siden. Jeg drejede om hjørnet og fik øje på ham. Han stod og tog nogle billeder sammen nogle piger. Jeg gik hen og ventede på han blev færdig. ”Yo gangster!” smilede han og gav mig et knus. ”Yo my Pisces-mate” lo jeg og kastede et par håndtegn. Han lo og vi begyndte og gå hen mod centeret. ”what do a girl want?” spurgte Danny og kiggede fortvivlet rundt på butikkerne. ”Hmm i dont know… If you were Mille ?” ”then i wan’t a new guitar!” sagde han og lyste op i et smil. ”She can’t play it! What abort a necklace? That’s very romantic?” ”all right then!” sagde og lignede en der så helt fortabt ud. ”it can’t be that hard? You brought Josie a necklace?” spurgte jeg undrende. ”Yeah but that was…. Josie… She's not like Mille!” Jeg trak Danny med hen til den nærmeste smykke butik, og han kiggede på dem der lå i vinduet. ”what abort the one With the apple?” spurgte han og pegede på en super fed halskæde med et æble på. ”Ohh MY GOD! I love that one!” sagde jeg og gik helt i selvsving. ”but i dont! And if i buy it for her you are gonna steal it” sagde Danny og prøvede og få mig til at falde ned. ”You just know me to well!” sagde jeg og gav ham en lammer. ”Auu! You hit like a boy!” sagde og så anklagende på mig. ”sorry. I have 2 brothers i know how to defend my self… what abort a Pandora bracelet? You can pick your ovn link! That’s a very personal gift!” Han nikkede og vi gik ind i butikken. Han stod og kiggede lidt og fik så valgt nogle led. Da han først var i gang kunne han slet ikke stoppe igen. Vi fik gaven pakket ind og vi gik nu ud af butikken igen. Der kom en flok skolepiger forbi der lige skulle have Danny’s autograf de mest kreative steder, og stod og kiggede lidt på æble halskæden. En helt enkel kæde der gik ned til et lille æble støbt i guld. Jeg var normalt ikke så meget til smykke, og hvis det skulle være skulle det være i sølv… men den her halskæde var virkelig rar, fed og MEEEGAAA nice Danny fik gjort sit skrive arbejde færdigt og vi gik videre.efter at have vadet rundt i nogle forskellige butikker for at finde en gave til doug (uden held) var vi ved at gå kolde. vi fandt en cafe og slog os ned. "so what exactly do you wanna give him?" spurgte Danny og bestilte til os. "i have no idea!" sagde jeg . "i think it's so diffecult to find presents to boys. even though i know them very well!” "uuf i know!" udbrød Danny og hev sin mobil op af lommen, fandt en sms og viste den til mig. Den var fra dougie og der stod: *yeah she was amazing last night ;b we should have a fight everyday if it ends up like this xP* "eer Danny?" sagde jeg og kiggede flovt på ham : "yeah?" "i think it's the wrong message?" "ooh ! you haven't read this!" sagde han og blev rød i hovedet! "this i the right one!" Han viste mig endnu en besked fra dougie: *Hmm.. Boxers With superman!? Or…PORN!* "i'm not gonna give him porn! and i've all ready gave him spider man boxers!"sagde jeg og sukkede. Han nikkede og puttede telefonen i lommen. "So you normally talk about that kind of stuff on the phone?" spurgte jeg og kiggede anklagende på ham. Han grinede. "Yeah all the time!" ”NO WAY!?” sagde jeg og så forskrækket på ham. "I'm joking!?" Han så dumt på mig. "Doug is such a pervert!" lo jeg og kom til at tænke tilbage på alle de ting han kunne misforstå til der værre. "and you aren't?!" Danny løftede et øjenbryn og kiggede på mig. "only a little bit.. and now back to the present thing!" ”Seriously! There is almost a month to his birthday!” Tjeneren kom med vores mad. ”yeah ! i wanna give him a niiice present !” sagde jeg og hoppede i stolen. "what about Mille?!" spurgte Danny og så anklagende på mig "It's the 2'nd'!" "She’s not my boyfriend? Plus she is a girl so that's not so diffecult!" sagde jeg og sank ned i stolen. Danny sukkede. "What if she doesn't like my present?" sagde han og begyndte at bide sine negle. "Danny jones ! she is gonna LOVE it ! i know!" ”NOT MY FOOD!?” Jeg så forskrækket på ham. ”your food ?! you are gonna cook for her ?” spurgte jeg chokeret. Han nikkede. "that's not so hard ?" Han så chokeret på mig. ”I can’t cook!?” "Do you want me to help you?" han fik julelys i øjnene. "You’re great!?" sagde han og gav mig et kram. "but first you have to help me finding a present for Doug!" Han nikkede. "Let's eat first!" sagde han og så sultent på sin tallerken. Vi spiste og fik betalt. Nu var det Danny's tur til at trække mig med rundt i butikker. "WHAT ABOUT THIS ONE!" udbrød danny og trak en trøje frem. ”Danny it’s pink!?” jeg var ved at gå sukker kold og blev mere og mere gnaven. "let's go home" sukkede jeg, og Danny lagde armen om skulderen på mig og drejede mig langsom hen mod ende væggen. "then what about this?" spurgte han og pegede ned mod et skateboard. "UUF YEAH ! THAT ONE!" råbte jeg , så alle i butikken vendte sig om og så underligt på mig. "but it's not a personal gift?" sagde jeg og lavede et gammeltklogt ansigt. "and so what? he is gonna love it any way? you can tie some bracelets to him?" sagde han. Vi fik det købt og jeg var lettet over ikke at have gaven og tænke på mere. "and now i just have to find something for Mille" sagde jeg og var blevet helt i godt humør over at have fundet skateboardet! Danny så ud som om han var ved at dø. "don't worry ! i'll be quick! i know what i wanna give her! Just wait here" Jeg gik ind og fandt hurtigt en super fedt Björkvin trøjer som bare hang og kaldte på Mille. Og jeg stod hurtigt ude foran butikken igen . "can we go home now?" spurgte Danny og gabte. "sure!"

Milles POV:

"No! I'm telling you! I don't have anything against gayish experiments!" Harry så på os med store øjne. Vi skraldgrinede alle sammen. "ooh jeg skal skide" udbrød AM og rejste sig op. Jeg spyttede sodavand ud over det hele. "What is she saying?" spurgte Danny grinende. "She says it all the time but i can't figure out what it means?" "all the time?!" sagde AM og gav ham fingeren "and trust me you don't wanna know!" "it means....." begyndte jeg men AM var hurtig på aftrækkeren og begyndte og synge meget højt. Danny grinede. "Hello children!" Dougie kom ind ad døren og skyndte sig hen for at kysse AM inden hun løb på toilettet. Doug slog sig ned på AM's plads og sukkede tilfreds. Jeg smækkede benene op på danny og lagde mig tilbage i sofaen. Han tog fat om dem og begyndte at masere dem. Vi sad i stilhed i et lille stykke tid. Pludselig begyndte harry at tromme hårdt i bordet. AM kom ind i stuen igen. "how was the family tam-tam halløj" spurgte hun og satte sig på Dougies skød. "Huh?" spurgte han og så forvirret på hende. Harry og Tom begyndte at efterligne hende. "Halloej?" hun lo og kyssede ham på næsen . "how was it`?" "hmm why are you so happy today?" spurgte Doug og kiggede bekymret på AM. "I'm just.. Happy?" sagdu hun og smilede. Pludselig brød jeg ud i et stort grin og sprællede med alle lemmer. De andre så forskrækkede på mig. Danny blev ved med at køre fingeren op over min fod så det killede. "DANNY!" skreg jeg højt og sparkede ham på næsen. Jeg fór op og skyndte mig at satte mig op. "I'm so sorry!" Danny tog sig til næsen. "i'm okay" snøvlede Danny og tog sig til næsen igen. AM tog hårdt fat i Dougies hårbånd og klaskede det ind til hans pande igen. "AU! Is this be-a-mean-grilfriend-day or what!?" Spurgte Dougie og kløede sig i panden. "yap" sagde hun og sprang op og satte noget musik på. hun skruede op for Radioen og jeg sukkede højlydt da jeg hørte det var Womanizer. "womanizer , womanizer, Whooo you're a womanizer" vrængede jeg men jeg prøvede og ae Danny's næse. Jeg hoppede op og tog hende i hånden. Vi dansede rundt i hele stuen mens de andre sad og stirrede på os. Jeg trak Sam og Clara med op og AM flippede nu helt ud. Tom sad og kiggede underlig på os "are you on drugs?" "Body shake!" skrev AM men sangen sluttede lige som hun sagde det og vi satte os ned igen. "AUCH!" kom det fra Doug da AM satte sig lidt for hårdt ned. Jeg grinede og drejede så hurtigt rundt jeg væltede. AM lo og trak mig op igen. Sam og Clara havde for længst sat sig ned og de andre sad og stirrede på os. "I mean it! do you take drugs?" sagde Tom og så forvirret på os. Jeg nikkede og tog mig til hovedet. ”Auch!” Jeg havde åbenbart slået hovedet ind i skabet da jeg væltede. ”I’d better go home..” sagde jeg og kyssede Danny. ”I’ll see you guys soon!” Jeg vinkede til de andre og gik ud og tog jakken på. Jeg gned mig selv i panden. Jeg kunne mærke der ville komme en bule. ”Av!”

AM’s POV
Så blev det den 2 november. Milles fødselsdag. Jeg steg ud af bilen med alle mine vare. Jeg havde været ude og købe ind til Dannys madlavning. Det var frost vejr og der lå rim hen over græsplænen. Jeg fik slæbt alle mine poser ind i køkkenet og begyndte at pakke ud. Danny skulle noget, så jeg måtte jo købe ind for ham. Han skulle lave bøf med løg og brun sovs. Noget ordentlig dansk mad. Danny ville først komme hjem senere hen på dagen, Da drengene havde en tidlig koncert de skulle spille. Og Mille skulle i byen med Christian. Jeg havde ikke snakket med Christian siden det med avisen, men jeg havde sagt til Mille om hun ikke kunne finde en dag vi kunne hænge ud igen.
Jeg gik ind og skiftede til noget træningstøj, fandt en snor til Flea og løb en tur. Vi løb over i parken. Der var ikke mange mennesker ude og gå, og dem der var, var pakket inde i varmt tøj fra top til tå.
Jeg tog et bad. Danny var stadig ikke dukket op hen på eftermiddagen. Hvis han var så dårlig en kok som han sagde, så måtte han snart tage og dukke op! Jeg satte mig op i vindueskarmen og ringede til Dougie, han måtte have pause nu.
”Hello Miss Lindegaard!” lød hans velkendte stemme.
”Hi Honey” svarede jeg og kiggede ud på vejen.
”what’s up”
”notning much! It’s kind of boring! Here” sukkede jeg og lyd rigtig ynkelig.
”Haha! It’s Milles birthsday today right?” sprugte Dougie og jeg kunne høre han gik rundt.
”yap it’s! and Danny wanna cook for her”
”really?” spurgte Dougie skeptisk
”yeah! It’s cute!”
”but it’s Danny…. He can’t cook!”
”dont worry Mister! I’m gong to help him.”
”thank god! I think Mille is gonna survive!”
”yeah i hope so!” lo jeg. ”when do you comme home tonight?” Jeg så Danny komme op af havegangen og jeg løftede hånden til hilsen, og mimerede at døren var åben.
”i dont know? But i’ll come home and entertain you”
”uh! I have to go now sweety! Give the guys my love!”
”AM SENDS HER LOVE” råbte Dougie og fortsate: ”yeah i’ll see you tonight! And dont leave Danny alone in the kitchen! He’s gonna burn our house down!”
”haha! See you honey!” Jeg lo og lagde på, og sprang ned fra vindueskarmen.
”Hi Danny” Jeg gav ham et knus og hjalp ham af med jakken.
”Hi AM’s so what’s on the menu today?” sagde han og fandt en forklæde frem i skabet.
”Bøf med løg og brun sovs!” udbrød jeg glad og fandt et billede i en opskrift bog.
”The recipe is in Danish?!” sagde Danny og lignede et stort spørgsmålstegn.
Jeg himlede med øjnene. ”we are not gonna use a recipe! You should just see the picture!”.
Danny vrængede af mig og jeg lo og sagde: ”mum is not mad, mum is disappointed!”
Han danskede drillende til mig og vi begyndte og lave mad. Det var ved et blive aften, og gadelygterne var allerede blevet tændt. ”OH NO NOT AGAIN!” udbrød Danny og så anklagende på mig. Han havde formået at brænde løgene på efterhånden en del gange nu.
”Danny? It can’t be so hard to steak some onions?” sagde jeg stresset.
”Go lay the table i’ll fix the onions!”
”THANK YOU!” sagde han og smilede som et lille barn.
Jeg ordnede hurtigt løgene og lagde dem over bøfferne.
”i think you can handle the rest now?” sagde jeg og gik ud for at tage jakke på.
”Okay! And tank you so much again! And what is it the menu is called again?” sagde han og kæmpede med servietterne.
”No problem! See you later! And it’s call: ’bøf med løg’” Jeg lukkede døren forsigtigt efter mig.
Jeg gik hjem og hoppede i en kjole, og lagde en enkel make up. Jeg var ved et være klar da Dougie kom ind af døren.
”hello!” råbte han og klappede glad Flea og nussede ham bag øret.
”in the bathroom!” råbte jeg tilbage og tjekkede min mascara.
Jeg så han kom ind bag mig i spejlet, og han lagde sine hænder på mine hofter, og kyssede mig i nakken.
”Hi babe! You look amazing”
”Hey monkey boy” svarede jeg og vendte mig om og rodede op i hans hår.
”You think i look like a monkey?” smilede han skeptisk.
”mmh” sagde jeg og kyssede ham.
”mmh?” han kiggede på mig.
”no” sagde jeg og rakte tunge.
Han lagde hånden omkring min nakke. Jeg kørte fingrene gennem hans hår.
”ooh god Doug? Rember to breath!” Danny kom ind ”i’m sorry to disturb you, but AM the gravy isn’t ready?” han så helt desperat på os.
”i’ll go pick up Mille” sagde Dougie og kyssede mig på kinden.
”great! I’ll go help the helpless Danny Jones! But i want the entertainment you promised tonight” lo jeg og gik over til Danny. Og Dougie tændte bilen og kørte over for at hente Mille.

Mille’s POV :

”HAPPY BIRTHDAY!?” Dougie hoppede ind af døren og gav mig en krammer. Jeg smilede. ”Thank you!” Jeg så mig selv i spejlet igen og tog min ørering i. Jeg havde prøvet alt hvad jeg kunne for at skjule den gigantiske bule, men det så ikke rigtig ud til at hjælpe? ”Are you ready?” spurgte Doug og kiggede på min væg. Han grinede højt. ”D’you have a Picture of Danny over your bed!?” Jeg smilede. ”Yeah.. ’Cause he’s hot!” Dougie fnøs. ”HA! Next time i come over here it better be me!” Jeg grinede. ”Don’t you think you should tell AM to do that?” Han nikkede. ”I’d better. Well.. Are you ready?” Jeg nikkede. Jeg tog min taske og gik ud af døren.

(kapitlet er langt, der kommer mere ;D)
Mille
Star Girl
Star Girl

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptyTirs Nov 25, 2008 12:06 am

Resten ;D

”HAPPY BIRTHDAY TO YOOOOOOOOUUUUUUUU!!!!!” Alle sammen skrålede igennem. Jeg grinede og klappede af dem. ”Here you go!” sagde dougie og gav mig en blød pakke. Jeg prøvede at pakke gaven pænt op, men jeg elskede bare at få gaver! Det endte mig jeg flåede papiret af. Jeg holdte en grå Björkvin trøje op foran mig. På maven var et stort tryk af en lille lyserød iPod. Jeg smilte over hele ansigtet og så på AM. ”Hvordan fuck vidste du jeg er fuldstændig forelsket i den her!?” Hun så forbløffet på mig. ”HVAD! Har du set den før?” Jeg nikkede og hoppede. Tom kom nu frem og gav mig en rimelig stor firkantet pakke. Jeg flåede papiret af og så et par røde WEZC høretelefoner. Jeg skreg højt. ”WHAT!? You bought Them for me!?” Jeg havde været nede og handle med Tom og så de her vildt fede høretelefoner. Tom havde åbenbart set jeg stirrede på dem. Jeg krammede ham og Sam. Harry stod nu med en aflang pakke. Indeni lå der det blå tørklæde jeg havde set den anden dag. ”WAUW! Theese gifts are great! How the hell did you found out i wanted Them?” Harry smilede. ”We’ve talked to Danny?” Jeg grinede. ”Obviously! By the way.. Where is he?” Drengene fik et mærkeligt ansigtsudtryk. ”He’ll be here in a minute!” skyndte AM sig at sige. Jeg nikkede og krøllede alt papiret sammen. Det lignede ikke ham at komme for sent? De andre satte sig i sofaen. Jeg hvilede mig opad reolen. I det samme kunne jeg høre Danny komme ind af døren. Han tog om livet på mig og hviskede ind i øret på mig. ”Happy birthday granny!” Jeg slog ham. ”Shut up! You’re older than me!” Han grinede og så på de andre. Det så lidt ud som om Tom nikkede. ”Mille come on! I’ve got to show you something!” Jeg nikkede og vinkede til de andre. ”Bye guys!”

Danny holdte mig for øjnene. Han førte mig igennem huset. ”DADAAA!” sagde han og slog ud med armene. Jeg stod inde i stuen. Spisebordet var dækket fint med stearinlys og det hele. Jeg grinede. ”What the fuck?” Han smilede og trak stolen. ”Here you go mylady!” Jeg satte mig ned og så på gryderne. ”You’ve cooked!” jeg så overrasket på ham. Han nikkede. ”Well.. AM helhed me.. A bit! But now for the menu!” sagde han og løftede lågene. ”We’re going to have…..” Han tænkte sig om. ”Bof mæ loej ou saus!” Han så rigtig stolt ud. Jeg rejste mig op og grinede. Jeg slog armene om ham. ”Wauw! Thank you so much! Are we eating alone then?” Han nikkede. Just you and me!”

”Uh I almost forgot!” Danny rejste sig op og gik ind i soveværelset. Han kom ud igen med en lille firkantet pakke. ”Your present!” Jeg grinede og tog imod den. Jeg åbnede den langsomt. ”Wauw!” sagde jeg og så forskrækket på ham. Er Pandora armbånd og 5 led. ”You dont like it?” spurgte han og så usikker ud. Jeg smilede. ”Do i like it? I love it!” Jeg kyssede ham. ”This is the sweetest thing someone ever done for me!” han smilede. ”I actually got one more present!” Jeg stod måbende og så på ham. En til gave! Han måtte da være fuldkommen sindssyg! Han kom gående med en lille sort æske. ”Close your eyes!” sagde han og smilede. Jeg lukkede dem hurtigt i. pludselig kunne jeg mærke noget koldt mod min hals. Jeg åbnede forskrækket øjnene. Danny hentede et spejl. Jeg sad nærmest forstenet på stolen. Danny satte spejlet op foran mig. Der hang en lille sølvhalskæde med en lille sølv cirkel. I midten af den var et lille skorpion tegn. Jeg sad med åben mund og så på den. ”What do you think?” sagde han og så nervøst på mig. Jeg kiggede op på ham. ”I love it!” hviskede jeg nærmest og smilede. Han så ned i jorden. ”I tought you would like it?” Han kørte nervøst foden hen over gulvet og smilede. Jeg tog fat om nakken på ham og kyssede ham i meget lang tid. Hans hænder begyndte at køre op ad min ryg. Jeg tog min hånd op under hans skjorte mens den anden kørte rundt i håret på ham. Han trak kjolen op over mit hoved og løftede mig op. For en gangs skyld var vi endelig alene! Han bar mig ind til sengen og lagde mig ned. Han rejste sig op og fik hurtigt skjorten af. Han smed sig ovenpå mig og kyssede min hals. Jeg tog fat om hans nakke og fik ham til at stoppe i et øjeblik. ”I love you Danny.” Han smilede og kyssede mig igen. Denne gang langsommere og blødere. Han trak sig langsomt væk igen. ”I love you to!” Jeg smilede. Han tog fat nederst i min trøje og trak den over hovedet på mig. Han så på mig med rolige øjne. Jeg bed forsigtigt i hans underlæbe og lukkede øjnene.

Jeg åbnede øjnene op og så direkte ind i Danny’s fjæs. Jeg smilede og satte mig op. Alt vores tøj lå spredt ud over gulvet. Jeg grinede og tog Danny’s morgenkåbe på. Jeg gik ud på badeværelset og så mig selv i spejlet. Hvordan fanden i helvede var det jeg så ud!? Jeg gik tættere på spejlet og så en gigantisk bums på hagen. ”Hurra..” Sagde jeg surt og fandt min tandbørste. Jeg havde poser under øjnene og mit hår var uglet. Hårlakken klistrede til mine fingre. Jeg satte tandbørsten i kruset og gik ind i soveværelset igen. Danny lå stadig i sengen. Nu med åbne øjne. ”Hi..” sagde han og strakte sig. Jeg smed mig ned ved siden af ham og kyssede ham. "you look awful!" sagde han og fnes som en lille pige. Jeg slog ham. "You don't have to be mean! I already know!" Han tog fat i mine arme og satte sig oven på mig så jeg ikke kunen røre mig. "DON'T TICKLE ME !" "and what if i do" spurgte han og satte sig godt til rette. "I'll kill you!" stønnede jeg og hev efter vejret. "haha! you kill me?" han begyndte og kilde mig i siden og jeg vred mig af grin. "Stoop it!!!!" skreg jeg og kunne mærke tårene pible frem i øjnene på mig. "no way!" sagde han og begyndte og kilde mig endnu mere! "I SWEAR I KILL YOU!" lo jeg og lød li'som archmed the dead terrorist. Han grinede og svarede tilbage som Marge Simpson. "No Homer!" Danny lo og rejste sig op. han stod med ryggen til og jeg sneg mig ind på ham bagfra og sprang op rå ryggen af ham. Han væltede tilbage i sengen og skraldgrinede. ”I said i would kill you!” grinede jeg og tog hårdt om ham. Han sukkede og puttede sig ind til mig. ”Btw. What abort that trip to California?” spurgte han og kyssede min arm. ”Haven’t i told you?” Jeg kunne lugte han voks i håret. ”No you haven’t?” grinede han og satte sig op. ”In 5 weeks. They told us 2 days ago.” jeg tog ham i hånden og satte mit pandehår om bag øret. Han grinede. ”How great! That’s in december right?” Jeg nikkede. ”Yeah. I can’t wait! I’m gong to see a real fashion show!” Jeg smilede over hele hovedet og så op på Danny. Hans øjne så helt rolige ud. Der var et eller andet over ham der bare fik mig til at slappe af. Han kørte sin finger op ad min kind. ”D’you wan’t some coffee?” spurgte jeg og rejste mig op. Han nikkede og kørte sin finger op ad min arm. Jeg smilede og gik ud i køkkenet. Klokken var 11. Jeg strakte mig og så ud på vejen. Der var store vandpytter fra i nat. Der flød orange og røde blade rundt i dem. Jeg kunne mærke danny’s arme om mig. Jeg smilede og snusede ind. ”How the hell could i be so luckey to find someone like you?” hviskede han i mit øre så jeg fik kuldegysninger. Jeg vendte mig om og så ham ind i øjnene. jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige. ”I love you.” sagde han og smilede skævt. Jeg rødmede og så ned i jorden. Han tog fat under min hage og trak mit ansigt op mod hans. ”I really do!” han kyssede mig længe. Jeg trak mig fra ham og lagde min hånd på hans brystkasse. ”Come on..” Jeg tog ham i hånden og trak ham ind i stuen.

Ekstremt langt, I know! Very Happy

Men hva syns i ?
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptyTirs Nov 25, 2008 7:25 pm

Mille, fantastisk afsnit! Very Happy

Super sødt, sjovt og skønt!

Bliv endelig ved Razz
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 EmptyTirs Nov 25, 2008 10:17 pm

hahaha Mille Very Happy herlig afslutning ;D
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 5 Empty

Mille's fic
Tilbage til toppen 
Side 5 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: