Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Sv: Mille's fic Tirs Nov 25, 2008 10:29 pm
rigtig godt <3 ej jeg har har også set archmed the dead terroris i dansk timen haha 'silence i'll kill you' hihi den er giga sjov
MeusDeus Star Girl
Antal indlæg : 1026 Age : 30 Location : Århus Registration date : 01/09/08
Emne: Sv: Mille's fic Tirs Nov 25, 2008 11:08 pm
ja han er genial eller der hvro han synger jule sange jingle boms ...XD
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Tirs Nov 25, 2008 11:09 pm
*bombs*
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Mille's fic Ons Nov 26, 2008 3:28 am
jeg sys den er rigtig godt din fic Den er vildt sød heheh
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Mille's fic Fre Nov 28, 2008 9:47 pm
Helt vildt sødt afsnit! I like it!
Sarah Miss Halloween
Antal indlæg : 477 Age : 32 Location : Esbjerg Registration date : 27/06/08
Emne: Sv: Mille's fic Lør Nov 29, 2008 4:34 pm
Ja Rigtig godt afsnit! Det er bare super kært, hehe. More very soon, please? d:
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: Mille's fic Ons Dec 03, 2008 7:20 pm
Kapitel 18.
”ARGH! Stress!” AM fes rundt i køkkenet og ledte efter M&M’s. ”Er du sikker på du har købt nogen ?” spurgte jeg og tog en bid af mit æble. ”JA! Årh! hvorfor skal han også lige have fødselsdag i dag?” Jeg trak på skuldrende. ”Spørg Sam? Er du sikker på jeg ikke skal hjælpe med noget?” ”JA!” råbte AM og tørrede sig på panden. ”Eller… Du kan dække bord?” jeg nikkede og hoppede ned fra køkkenbordet. Jeg tøffede ind i stuen og fandt det fine stel. Jeg kunne høre AM bandede ude i køkkenet. Jeg grinede lidt for mig selv og skruede op for musikken. Jeg dansede lidt rundt og smed min trøje. ”Mama just killede the man” sang jeg og dansede ”ballet”. jeg delte tallerknerne ud imens mine hofter kørte i takt til musikken. Jeg greb pludselig en ske og brugte den som mikrofon. Jeg hoppede rundt i hele stuen og sang. ”Anywhere the wind blooooows!” skreg jeg og klaskede skeen ind mod maleriet på væggen. Jeg ramte rammen. Pludselig faldt det ned. Jeg så nervøst over mod døren. der var helt stille ude i køkkenet. "Mille? hvad har du lavet?" råbte AM nervøst. "IKKE NOGET !" råbte jeg og hoppede ned fra sofaen. "Pis os !" hviskede jeg og samlede det op igen. "skal jeg bare lade være med at komme ind ?" råbte hun igen nervøst og jeg kunnen høre hun var på vej hen mod døråbningen. "JA ! Bliv derude !!!" Jeg så op på væggen . "FUCK!" vrissede jeg da jeg så sømmet var faldet ud. "jeg kommer altså ind nu" sagde hun og lød nu meget nervøs. "NEJ NEJ ! JEG ER NØGEN!" skreg jeg og gemte billedet bag sofaen. hun gik ind . Jeg satte armene bag ryggen og prøvede at se uskyldig ud. "det er billedet er det ik?" sagde hun og så lettet ud. "det har Danny også skubbet ned så mange gange ! bare læg det ind på sengen!" Jeg så nervøst efter hende da hun gik ud i køkkenet igen. Det var bare så typisk mig at vælte et eller andet ned hos andre. "MILLE?" skreg AM ude fra køkkenet. "DOUGIE KOMMER! OG KAGEN ER IKKE KLAR!" Jeg løb ud i køkkenet og så AM stå med hænderne over hovedet. Hun havde glasur i hele håret. "De skulle da først være tilbage fra interviewet om en time?" "JAMEN HAN STÅR DER UDE?!" jeg så ud af vinduet. "Jeg ordner det!" sagde jeg og tog mine støvler på. Jeg hoppede ud af døren. "DOUGIIIE!" "MILLEEEEE YOUR LITTLE SPRING BANANA" "Yeah yeah ! You can't come indside!" sagde jeg og trippede. "why?" spurgte han og kiggede bag mig. han kløede sig lidt i håret og prøvede og snige sig langsomt forbi mig. "Because... I wan't to sing you a birthday song!" "but it's cold out here? can't we go inside?" "NO BECAUSE ME AND DANNY ARE GONNA SING YOU A BIRTHDAY SONG" sagde jeg hurtigt og trak ham med over mod danny. "Mille ? Danny isn't home yet?" Jeg stoppede brat op. "Ehm.. Then it's only me?" "gi mig det beat!" rappede jeg. Dougie så bare mærkeligt på mig. "Idag er det Dougies fødselsdag HURRA HURRA HURRA!" Sang jeg nervøst og kiggede ind mod køkken vinduet. "For det din fødselsdag idag!" rappede jeg pludselig. Dougie grinede højt af mig. jeg stillede dougie med ryggen mod huset, og kiggede nervøst op mod vinduet. AM havde stillet et skilt i vinduet hvor der stod : HOLD HAM HEN LIDT ENDNU!!! "Shake, shake, shake. Shake, shake, shake, SHAKE YOUR BOOODY!" sang jeg og vrikkede med røven. Dougie begyndte g gå hen mod døren . Min mobil ringede. "MILLE HAN MÅ IKKE KOMME IND ENDNU ! GØR NOGET? STRIP? Jeg skal lige have tændt lysene!" også lagde hun på. jeg så mig nervøst omkring. "HEY DOUG!" han vendte sig hurtigt om. "Ehm.. Come here!" sagde jeg og trak ham ud på fortorvet. "Ehm... Hva fanden gør jeg!" mumlede jeg og stod frosset til jorden. "I'm freezing!" sagde han skingert og hoppede. "Se den lille kattekilling nej hvor er den sød!" sang jeg og følte mig ekstremt dum. Pludselig kom den blå mini kørende og Danny og Tom så mærkeligt på mig. jeg kunne ikke mærke mine fingre og jeg stivnede totalt. Danny grinede af mig og kom ud af bilen. "What the fuck are you doing!?" " we are gonna sing a birthsday song for dougie" sagde jeg og så meget bestemt på danny. "Wha!?" sagde han og så dumt på mig. "Årrhh for helvede da!" vrissede jeg og trampede ind af døren. drengene stod og gloede efter mig. Flea kom springende og begyndte og hoppe op af dougie. Dougie pillede et stykke papir ud af hans halsbånd. "bear kååm inD nuu" læste han og kyssede Flea. "Årh jeg dør!" vrissede jeg højt og gik ind i stuen. "Jeg hader dig!" AM så forskrækket på mig da jeg kom ind. Tom grinede stadigvæk da han kom ind af døren. "You should have seen her!" sagde han til AM og grinede helt vildt. "She can't dance!" Jeg satte mig i sofaen med armene over kors. "jeg skylder dig SÅ meget lille ven! du må bare sige hvis du skal bruge en danser på et tispunkt" hun lo og gav mig et knus. "ooh you have frosting on your nose" sagde dougie og lagde armene om AM. Jeg grinede. "Jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre ! Jeg var lige ved at smide t-shirten!" "så kan jeg godt sige dig, at så ville Dougie have stået der ude endnu!" Jeg grinede højt. Dougie slikkede glasuren af fingeren. Danny kom over og smed sig ved siden af mig. ”So Doug… Ready for some presents?” spurgte jeg og puttede mig ind til Danny. ”Aww you bought me presents ?” sagde han og tog armen om Harry der kom ind i stuen. ”I haven’t?” sagde han og tog sit halstørklæde af. Dougie grinede og så op på væggen. ”Where’s the painting?” ”Mille made a Danny, so it’s lyng on our bed” sagde AM og lo, hendes ansigt ændrede sig hurtigt til en grimasse, og hun rejste sig forsigtigt op. ”i’ll be right back” stønnede hun og så helt bleg ud i ansigtet. ”what’s wrong?” sprugte jeg og så bekymret på hende. Harry hjalp hende op og stå. ”It’s notning. You can just start open the presents!” hviskede hun, smilede svagt til Harry som en tak, og gik ud på badeværelset. Jeg gik ud til hende. ”kom nu for satan?” mumlede hun mens hun rodede voldsomt i skabet. ”AM? Hvad er der galt?” spurgte jeg bekymret. ”Jeg har fucking mens smerter” fik hun fremstammet og tog sig til maven. Hun stod og rystede og koldsveden løb ned over hendes tinding. ”træk vejret helt ned i maven” sagde jeg og vidste ikke helt hvad jeg skulle gøre af mig selv. ”what’s wrong?” Dougie stod i døren ind til badeværelset. ”she is hæving her periode” sagde jeg hurtigt og kiggede hjælpeløst på Dougie. Han gik hurtigt forbi mig og begyndte og rode i skabet. ”find a glass of water” sagde Dougie og jeg løb ud i køkkenet.
”periode?” spurgte de andre da jeg hentede vandet. ”yes” sagde jeg og de så ud som om det var helt normalt det her skete. Der lød et højt gisp ude fra badeværelset. Og da jeg kom der ud sad Dougie med AM på gulvet. Hun lå og rystede, og vred sig i smerte. ”schhh” sagde Dougie og prøvede og berolige hende. ”what happend?” jeg var rystet. Jeg havde aldrig oplevet hende sådan her. ”she passed out” sagde Dougie uden at løfte blikket fra hende. ”MOVE!” stønnede hun og kastede op ned i toilettet. ”just help her swallow this pill. She is gonna be okay” jeg gik hen og tog hendes hår væk fra ansigtet. det var helt fugtigt og koldt af sved, og der var tårer på hendes kinder. ”Her slug dem her, så får du det bedre!” sagde jeg og gav hende de to piller Dougie havde lagt frem. Hun slugte dem og lukkede øjnene. Dougie kom ind igen og bar hende forsigtigt ind i sengen. Hun hang helt slap i hans arme og jeg havde det virkelig dårligt med at se hende sådan. Hun plejede og springe rundt og være glad. ”just let her sleep an hour or two.” hviskede Dougie og satte sig på sengekanten. Hun lå helt stille, og trak vejret i små gisp. Nu og da vred hun sig og kastede sig fra side til side i sengen. Dougie talte beroligende til hende og aede hendes hånd. Jeg gik ud til de andre og lukkede stille døren efter mig. Vi sad lidt uden og sige noget, og efter et stykke tid kom Dougie ud til os. ”She is a sleep” sukkede han og satte sig ned i sofaen. ”Does this happende often?” spurgte jeg og så rundt på de andre, som ikke så særlig oprørte ud. ”once a month” svarede Danny og blinkede. De andre nikkede og så ud som om det var helt normalt. ”thank god i’m not a girl!” sagde Dougie. ”You would look better if you were a girl” sagde Harry og pillede ved sin negl. ”yeah you would be a really sexy girl” sagde Danny og begyndte og kysse Dougie. Vi sad lidt og snakkede. På hylden under fjernsynet lå et spil Twister. Jeg gik over og tog det frem. ”who wanna play Twister With me?” ”ME!” råbte Danny og sprang op. Vi foldede pladen ud og gjorde klar til at spille. ”left hand blue Danny”. Danny satte sin venstre hånd på blå. ”Right foot red Mille” jeg satte min højre fod på blå. ”you’re gonna loose! Cause i’m the champion of Twister!” sagde Danny, og brølede. ”dream on my dear Mr. Jones!” lo jeg og tog den røde der var nærmest mig. ”Mille, right hand red” ”Argh diller!” mumlede jeg, og snoede min arm ind under Danny, så han nærmest ’lå’ hen over mig, men ansigtet mod mit. Han kiggede på mig med sit fregnede fjæs. ”Haha! I wouldn’t could be such a gentle man in this game” lo Dougie og fik et glimt i øjet. ”Haha! No if it was you and AM playing and you ended in this position, you would probably stick your hed between her boobs?” Lo Harry, og slog ud efter Dougie, han grinede bare, og dukkede sig for slaget. ”don’t do that” stønnede jeg, og havde svært ved at stå stille. ”HURRY UP TOM!” råbte jeg. ”yes yes yes… Danny right hand yellow” lo Tom og drejede pilen igen. Døren ind til soveværelset gik op, og AM kom ud i bare fødder. ”Does it still hurts?” spurgte Danny, og drejede sig rundt. Han mistede balancen, og landede lige oven på mig. ”AUCH!” udbrød jeg. ”I WON!” Lo Danny glad, og hjalp mig op og stå. ”No you didn’t? you lost your balance?” sagde jeg og stillede mig lige foran ham. ”Yes but you hitted the floor first, cause i was on the top!” sagde han og trak mig ind til sig. Jeg rakte tunge af ham. AM lo og stillede sig bag Dougies stol. Dougie kiggede op og spurgte: ”is it over”. ”Yeah it is, and i’m so sorry about that! Why haven’t you opened the presents?” Spurgte hun og pegede på dem. ”We waited for you” sagde Danny og smilede. ”aaaw that’s cute - thank you. But I’m gonna take a shower, but you can just start?” sagde hun og gik ind på værelset igen. Jeg løsnede Dannys arme, og fulgte efter hende. ”hvad var det der skete?” spurgte jeg og satte mig på sengen. ”det var såmænd bare mens. Smerter min tøs!” sagde hun let, og fandt et håndklæde. ” bare mens. smerter?” gentog jeg og kiggede vantro på hende. ”Yeah. De er rimelig voldsomme. Jeg forstår det ikke helt. Men det går hurtigt over, og jeg har det jo fint nu. Jeg tar’ lige et bad, så jeg ikke stinker sådan af sved!” lo hun og gik ud mod badeværelset. ”gidder du ikke lige sætte noget vand over til kaffe?”. ”jo” brummede jeg og gik ud i køkkenet. jeg sukkede og hældte vand på kanden. Jeg kunne slet ikke fatte de tog det hele så roligt ? Jeg troede hun var ved at dø! Hendes kage stod på bordet, hun havde lavet en kage mand, med slik på, og et flag i hver hånd, et dansk, og et engelsk. Jeg smilede og kørte mine negle hen over bordet. Jeg kunne mærke telefonen vibrere i lommen på mig. Besked modtaget fra Christian. "TWO FREAKIN DAYS TO CALIFORNIA BABY!!!" "ooh yeah ! it's gonna be so amazing!" skrev jeg tilbage. "hvem skriver du med?" spurgte AM der stod med vådthår, og smilede til mig. "Mr Gayman!" sagde jeg og smilede tilbage. AM tog fat i fadet, og begyndte og gå ind i stuen. "Idag er det dougie's fødselsdag hurra hurra HURRAA!" begyndte hun, og jeg skrålede med. " aaaw a cake-man!" udbrød Dougie. "WITH SWEETS!" Danny fik julelys i øjnene. Jeg smilede til ham, slikkede på en vingummi og satte den i panden på ham. Han fik et mærkeligt ansigtsudtryk. "don't eat my cake-man!" sagde Dougie . "blow the candles out?" sagde AM hurtigt og smilede stort. Danny tog om mig. Jeg smilede til Dougie som tog en dyb indånding. Han pustede hårdt. Lysene gik ikke ud. Vi alle sammen mærkeligt på hinanden. AM smil forsvandt lidt. ”What the fuck?” sagde Dougie og pustede igen. De gik stadig ikke ud. Tom hjalp ham nu. Til sidst stod vi alle sammen og pustede alt hvad vi kunne. AM løb ud i køkkenet og hentede pakken hvor lysene havde været i. Endelig gik de ud. Jeg så på AM. Hun fik et mærkeligt ansigts udtryk. ”Hvad?” spurgte jeg og smilede. ” De skal slukkes med vand. De vil ikke gå ud hvis du bare puster på dem?” Jeg grinede højt. Drengene stod forvirrede og så på os. ”What?” grinede Danny og så nysgerrigt på os. ”Nothing.” sagde jeg og prøvede at holde masken. ”I hate you!” sagde han og kyssede mig. ”Presents!” råbte AM og løb over efter hendes gave. ”Here you go sweetie !” sagde hun glad og rakte den store pakke ud mod ham. ”Uh ! Big present!!” sagde han og rakte glad ud efter den. Han flåede papiret af. ”SKATEBOARD!!!” skreg han og fløj om halsen på AM. Jeg smilede og tog Danny i hånden. ”D’you like it?” spurgte AM og så lidt forskrækket ud. ”Like it ? I LOVE IT !!!” Hun smilede stort og kyssede ham. ”I wanna try it !” Råbte Danny og prøvede at komme i kontakt med Dougie.
De næste to dage gik hurtigt. Alting var pakket og jeg stod og børstede tænder. Det bankede på døren. ”Hallo?” Danny kiggede ind af døren. Jeg vinkede til ham. ”Are you ready?” spurgte han. Jeg nikkede og spyttede ud. ”Totally ready!” Han smilede og kyssede mig. Jeg skyndte mig at slippe. ”Dan! I’ve got toothpaste in all my face! And so do you!” Han så sig selv i spejlet og grinede. ”How nice?” Jeg nikkede og tørrede ham i ansigtet med håndklædet. Han greb fat om mig og kyssede mig længe. Jeg smilede. ”What was that for?” han smilede. ”I’m gonna miss you so much!” Jeg smilede. ”It’s only for a week? And i’ll call you!” ”Every single day?” spurgte han og satte en hårtot om bag øret på mig. Jeg smilede. ”Every single day!” Han smilede og kyssede mig igen. ”Let’s go now!” sagde jeg og tog ham i hånden.
”WE’RE HEEEEEEREEE!” skreg Christian og hoppede rundt i lufthavnen. Jeg smilede til ham og kunne allerede mærke varmen. ”I need a tan!” pigerne begyndte allerede at snakke om hvor lang tid de skulle ligge på stranden hver dag. ”LA here i am!” sagde jeg og tog Christian under armen. ”I can’t believe we’re here!” sagde Christian og hoppede. Jeg smilede og tog fat i min kuffert. ”Of to the luxury hotel!” grinede han og tog sine designer solbriller på. Jeg grinede og rullede ud af indgangen. Solen gik lige i øjnene på mig. Der var mennesker på rulleskøjter over alt! Jeg tog en dyb indånding og smilede for mig selv. Endelig var jeg her!
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Ons Dec 03, 2008 7:21 pm
Og slutningen :
Jeg trykkede Danny’s nummer ind på telefonen. Jeg så rundt på hotelværelset. ”hello?” jeg kunne høre AM’s stemme i den anden ende. ”Rie?” spurgte jeg og satte mig tilbage i sengen. ”MILLE!! Hva så?” jeg kunne høre Danny i baggrunden. ”Hva så hva?” smilede jeg ned i røret. ”Give me the phone! Give it to me!” jeg kunne høre Danny prøvede at få fat i telefonen. ”Hi Mille! Tom speaking!” grinede Tom. Det lød som om han løb. ”Hi Tom. Why can’t i speak to Dan?” han grinede. ”He has been waiting all day for you to call. So we’re teasing him now!” ”TOOOOM!” Danny råbte meget tæt på telefonen. "HAR DEN!" råbte AM, og jeg kunne høre Tom have kastet den over til AM. "Rie!" prøvede jeg at råbe. "NOOO!!" skreg hun pludselig og jeg kunne høre den blev kastet igen. "Mille!" Harry havde nu fat i telefonen. "Harry! Let me speak to Danny!" sagde jeg og grinede. "Nope!" sagde han og kastede igen. "HELLO ! THIS IS YOUR KAPTAIN SPEAKING!" sagde Dougie ned i røret. "Dougie!" grinede jeg. "No ! You can call me hook or Popeye!" "All right the Popeye! Let me speak to Danny!" Han grinede. "No! You can't speak with him! He is cleaning the...." "HAHAHAHAHA!!!! IN YOUR FACE SUCKERS!!" skreg Danny og tog telefonen op til øret. "Hi darling!" jeg grinede. Jeg kunne høre han stod ude på badeværelset. ”What the hell is going on?” Han grinede. ”Nothing. They’re just a bunch of idiots?” Jeg smilede ned i røret. ”So how is it going?” ”Great great…” han holdte en lille pause. ”I miss you.” jeg grinede. ”I’ve been away for a day!” ”Yeah! But i still miss you!” sagde han og grinede. Jeg smilede og så ud ad vinduet. ”There’s a rally great view here.. You should see it..” Han grinede. ”What can you see?” jeg satte mig op. ”A lot of surfers. And of course the sea?” Han grinede stille. ”What else?” ”Clouds.. One of Them is shaped like a horse.” Han grinede. ”Great.. I can imagine.” jeg grinede. Vi var stille et stykke tid. Pludselig kom Christian ind ad døren. ”Who are you takling to?” Jeg smilede. ”Danny.” ”Uh I’ll be quiet!” Jeg nikkede. ”Who’s in there?” spurgte Danny. ”Just Christian..” sagde jeg og så over på Christian. Han havde lige væltet min taske. ”Oh! Hi Christian?” sagde Danny og grinede. ”Danny says hi!” sagde jeg og smilede til Christian. Christian tog røret. ”Hi Danny!” han gav mig røret tilbage. Jeg grinede. ”Dan.. I need to go now… We’re having dinner in a second…” ”Yeah sure..” sagde han. Jeg kunne høre han låste døren op igen. ”I’ll call you tomorrow..” sagde jeg og kiggede på uret. ”All right. Bye darling!” Jeg smilede. ”bye..” Han begyndte at lave kysse lyde ned i røret. Jeg grinede og kyssede overdrevet tilbage. ”Gross..” sagde Christian og så på min make-up.
Musikken dunkede i ørene på mig. Jeg satte mig på en stol ved siden af Christian. Han sad og kiggede på nogle mænd som sad sammen ved et bord. Han vendte sig om og så på mig. ”Look at that guys but!” Jeg grinede. ”Yeah yeah..” Han så skuffet på mig. ”You’re in LA! Forget abot Danny just for two seconds!” jeg smilede. ”I can’t! I miss him!” Han rullede mig øjnene. ”Look at that guy!” jeg kiggede. En høj mørkhåret mand stod og kiggede på mig. ”He is totally checkin’ you out!” jeg rystede på hovedet. ”No! He’s lookin’ at you!” Christian smilede. ”Just ’cause he’s checkin’ you out doesn’t mean you have to sleep With him!” Jeg så ned i jorden. ”Come on! It’s tha last night here! Have some fun?” Jeg kiggede på ham. Han smilede. Hans skæve tænder var nærmest helt charmerende. Jeg smilede genert igen og så ned i jorden. Christian tog fat i min arm. ”He’s comming over here! He’s comming!” jeg så forskrækket op. ”Hi! I’m Simon!” han rakte sin hånd ud imod mig. Jeg smilede tilbage og gav ham hånden. ”Mille.” Han smilede. ”Mille? That’s a special name?” Jeg nikkede. Det var først nu jeg lagde mærke til hans irske accent. ”Yeah. It’s Danish. Are you from Ireland?” han nikkede. ”Yeah, but i live in London.” Jeg smilede. ”So do i?” sagde jeg og så over på hans venner. ”Wanna dance?” spurgte han og smilede. ”Ehm..” jeg så på Christian. Han nikkede. ”Ehm.. Yeah why not?” han trak mig med ud på gulvet. Han drejede mig rundt. Vi dansede længe. Pludselig gik han tættere på mig. Han bukkede sig ned mod mig. Jeg trak mig lidt væk. ”Ehm.. I’m sorry? I’ve got a boyfriend at home.” Han så lidt skuffet ud. ”Oh..” jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv. Jeg kunne ikke se Christian nogen steder. ”Ehm.. I’ve gotta go!” jeg rev mig væk fra ham. ”Hey!” han tog fat i min arm. ”Here’s my number. Call my sometime?” jeg smilede og nikkede. ”I will.” ”Bye?” sagde han og slap mig. Jeg vinkede og prøvede at komme igennem mylderet. Jeg så Christian ovre ved døren. Han var på vej hjem. ”Where the hell do you think you’re going?” spurgte jeg og tog fat i skulderen på ham. ”I tought you were With that Simon guy?” Jeg så forbløffet på ham. ”Did you think I would cheat on Danny!” han trak på skuldrende. ”i can’t believe you!” sagde jeg og skubbede til ham. Jeg løb ud af døren. ”Mille!” Christian kom løbende efter mig. ”I didn’t mean it that way!” Jeg vendte mig hurtigt om. ”It sounden like you did! How could you even think of me like that! I love Danny so much! I’m not just With him because he’s famous?” Christian så ned i jorden. ”I know. And I’m sorry!” jeg nikkede og begyndte at gå igen. ”let’s get back to the hotel.” Christian nikkede og gik efter mig.
”Bye darling!” Christian sad og vinkede ud af vinduet i flyet. Han sukkede højt. ”I don’t wanna go home! I wanna stay here! I wanna meet Tyra Banks!” Jeg grinede. ”Well we saw Heidi Klum? Is’nt that good enough?” Han rystede på hovedet. ”I wanna meet her!” Han satte armene over kors. Jeg smilede og tog hånden i lommen. Jeg fik fat i papiret med Simon’s nummer på. Jeg tog det op og så på det. ”Uhhh! You got his number!” Christian klappede i hænderne. ”Sccch!” sagde jeg og så rundt i flyet. ”Uh Mille’s got a hot date!” Liam kiggede på mig. ”Uh tell us about him?” Jeg så forvirret rundt. ”He’s not a hot date! He’s just a guy I’ve met?” Christina kiggede på mig med store øjne. ”Yeah right! I bet you slept With him this night!” ”NO!!” sagde jeg højt og så forvirret på Christian. ”She has got a boyfriend!” sagde Christian pludseligt. Jeg så hurtigt på ham. Jeg havde ikke fortalt andre end ham at jeg var sammen med Danny. ”Really!” spurgte Liam og smilede til mig. ”Yeah.. She’s With Danny Jones.” Jeg så hurtigt over på Sophie. Hvordan fanden vidste hun det? ”WHAT!!” Jeg kunne slet ikke få øjnene fra Sophie. Hun sad bare og så ud i luften. ”How the hell did you know that!” hvislede jeg nærmest. Hun så mig i øjnene. ”Well I’m not blind? I work at the mall. I saw you together last week.” Jeg sad helt stum. ”I can’t believe it! You’re With Danny Jones!” sagde Christina og så forskrækket på mig. ”So what! Yes i’m With him, but it is’nt a big deal! We’ve been together for like 3 months?” De så forbløffet på mig. ”I can’t believe it!” sagde Liam. ”Weel i can so leave me alone please!” jeg tog mine høretelefoner i ørene og lukkede øjnene.
Undskyld har en tendens til at lave den ekstremt lange !
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Mille's fic Tors Dec 04, 2008 3:33 am
det er da lige meget så er der mere til os at læse, sys det er vildt godt
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: Mille's fic Tors Dec 04, 2008 6:15 pm
H-e-r-l-i-g-t afsnit, Mille !! Jeg var ved at falde om af grin op til flere gange
Nøj, hvor er det godt!!
Men blev godt nok helt bekymret mht. AM, jeg tror også der er mere end 'bare' de smerter! -.-
Mere, når du kan ?
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Tors Dec 04, 2008 10:24 pm
theirstargirl skrev:
H-e-r-l-i-g-t afsnit, Mille !! Jeg var ved at falde om af grin op til flere gange
Nøj, hvor er det godt!!
Men blev godt nok helt bekymret mht. AM, jeg tror også der er mere end 'bare' de smerter! -.-
Mere, når du kan ?
haha rolig nu lille ven ! ved ikke lige om jeg er klar til at blive gravid hvis det er det du har i tankerne omkring smerterne ?
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Fre Dec 05, 2008 11:37 am
MeusDeus skrev:
theirstargirl skrev:
Nøj, hvor er det godt!!
Mere, når du kan ?
haha rolig nu lille ven ! ved ikke lige om jeg er klar til at blive gravid hvis det er det du har i tankerne omkring smerterne ?
Hahaha XD First of all, så er jeg to år ældre end dig, lille ven Ej, helt iorden!
Og nej nej, det var heller ikke det jeg havde i tankerne. Det havde jeg faktisk overhovedet ikke tænkt på Men der gav du mig lige en idé XD
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Fre Dec 05, 2008 10:27 pm
theirstargirl skrev:
MeusDeus skrev:
theirstargirl skrev:
Nøj, hvor er det godt!!
Mere, når du kan ?
Hahaha XD First of all, så er jeg to år ældre end dig, lille ven Ej, helt iorden!
Og nej nej, det var heller ikke det jeg havde i tankerne. Det havde jeg faktisk overhovedet ikke tænkt på Men der gav du mig lige en idé XD
haha . jeg kalder alle for lille ven ... det er sådan lidt en dårlig vane .. tag det som en kompliment ! en idee uhaaa
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Fre Dec 05, 2008 11:58 pm
MeusDeus skrev:
haha . jeg kalder alle for lille ven ... det er sådan lidt en dårlig vane .. tag det som en kompliment ! en idee uhaaa
Haha, min mormor kalder mig også lille Anne, selv om jeg er over et hoved højere end hende. så jeg er helt vant til det !
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Søn Dec 07, 2008 9:01 pm
Anne skrev:
MeusDeus skrev:
Haha, min mormor kalder mig også lille Anne, selv om jeg er over et hoved højere end hende. så jeg er helt vant til det !
haha jeg er ogsåt et hovede højere end min mormor ... (jeg er 1.74) og hun siger også altid "lille mie!" det er så hyggeligt
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Søn Dec 07, 2008 9:02 pm
MeusDeus skrev:
Anne skrev:
MeusDeus skrev:
haha jeg er ogsåt et hovede højere end min mormor ... (jeg er 1.74) og hun siger også altid "lille mie!" det er så hyggeligt
Ja, og meget bedre end 'store Anne' XD
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Søn Dec 07, 2008 9:26 pm
Anne skrev:
MeusDeus skrev:
Anne skrev:
MeusDeus skrev:
Ja, og meget bedre end 'store Anne' XD
haha ja ! jeg hader og blive kaldt "stor" ... jeg er ikke stor.... jeg er bare sådan lidt høj ..... og faktisk kun 5 cm over et gammelt gennem snit som højst sandsynligvis er steget .!
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Søn Dec 07, 2008 9:31 pm
Også mig, Jeg var altid den højeste i klassen, hele vejen op gennem folkeskolen. Men de sidste par år er det bare gået ned af, hvor nu begyner alle drengene af vokse mig over hovedet og det er vildt mærkeligt at skulle kigge op på dem, når man er vant til det omvendte
Nøj, vi er vist kommet lidt off topic her XD
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Søn Dec 07, 2008 9:37 pm
Anne skrev:
Også mig, Jeg var altid den højeste i klassen, hele vejen op gennem folkeskolen. Men de sidste par år er det bare gået ned af, hvor nu begyner alle drengene af vokse mig over hovedet og det er vildt mærkeligt at skulle kigge op på dem, når man er vant til det omvendte
haha ja men øhm... det siger vi bare ikke til noegt, så er der nok ikke nogen der opdager det
tro på det
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Søn Dec 07, 2008 9:39 pm
MeusDeus skrev:
Anne skrev:
haha ja men øhm... det siger vi bare ikke til noegt, så er der nok ikke nogen der opdager det
tro på det
Nej, det går nok
Sarah Miss Halloween
Antal indlæg : 477 Age : 32 Location : Esbjerg Registration date : 27/06/08
Emne: Sv: Mille's fic Lør Dec 13, 2008 7:53 pm
Rigtig godt afsnit! Jeg elsker din humor, haha. - Og undskyld jeg skriver sent, men jeg har bare slet ikke tid til at følge med her for tiden :/
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Søn Dec 14, 2008 11:18 pm
Sarah skrev:
Rigtig godt afsnit! Jeg elsker din humor, haha. - Og undskyld jeg skriver sent, men jeg har bare slet ikke tid til at følge med her for tiden :/
Det er helt i orden Bare det du læser den gør det fint ;D Næste afsnit kommer lige om to sekunder
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Søn Dec 14, 2008 11:20 pm
Kapitel 19
Jeg tog mine vanter på. Det var svært at vænne sig til kulden i England igen. Jeg gik ned langs vejen. Drengene havde koncert og pigerne var med. Danny sagde jeg bare skulle gå tilbage til huset. Jeg vidste jo hvor nøglen var. Den velkendte lyd af sirener og fabrik gik lige i ørene på mig. Jeg smilede og trak min hue længere ned over ørene. Det var altså lidt langt at gå med en stor kuffert. Endelig. Jeg gik ind i garagen og fandt nøglen. Bruce’s gøen skar mig i ørene. Jeg gik ind i stuen og smed mig i sofaen. Jeg tændte for fjernsynet og tog min jakke af. Det lille stykke papir faldt ud af lommen. Jeg så på det. ”Simon…” sagde jeg og tog min telefon frem. Jeg smed den øjeblikkeligt på bordet igen. Jeg blev en smule sur på mig selv. Hvordan kunne jeg overhovedet overveje at ringe til ham. Jeg havde bare lyst til at smide det i skraldespanden. Men jeg kunne ikke. Han virkede jo flik nok? Altså bare fordi jeg ringede til ham, betød det jo ikke jeg var interesseret i andet end at være venner med ham? Jeg trykkede nummeret ind.
”Duuut. Duuut.” jeg hamrede nervøst og utålmodigt i bordet. Hvorfor ringede jeg til ham? ”Hello?” den irske accent lød i den anden ende. ”Simon?” sagde jeg nervøst. ”Yeah? Who am I talking to?” ”Mille. The girl from..” Han afbrød. ”LA.. Yeah i remember you.” grinede han. ”I tought you had a boyfriend?” Jeg smilede. ”Yeah I do.. I was just wondering if you wanted to drink a cup of coffee With me someday?” sagde jeg nervøst og pillede i min læbe. Han grinede. ”Don’t you think your boyfriend will get mad?” Jeg skruede ned for fjernsynet. ”Well… No.. I mean…. I just wan’t to be friends With you? That’s all? And by the way.. I don’t have to tell him everything?” jeg kunne slet ikke fatte det. Hvad var det jeg lavede? Jeg burde bare lægge på. Men så havde han selvfølgelig mit nummer. ”Okay. What are you doing wednesday afternoon then?” det lød som om han smilede. ”Ehm.. Nothing?” sagde jeg og bed mig selv i læben. Jeg havde bare lyst til at slå mig selv i hovedet. ”Great! I’ll see you then!” sagde han og grinede. ”Yeah see ya.. Bye..” jeg lagde langsomt på. Jeg så fortvivlet rundt. Hvad havde jeg lige gang i?
”Mille!” Danny kom løbende ind og kyssede mig. Jeg smilede stort og kyssede tilbage. ”God I’ve missed you!” sagde han og smilede. Han kyssede mig igen. Jeg smilede. ”I’ve missed you too!” han tog om mig. Jeg smilede. Pludselig kom jeg i tanke om Simon. Jeg fik kvalme. ”What’s wrong?” spurgte Danny og så bekymret på mig. Jeg rystede på hovedet og satte mig ned. ”Do you feel sick?” han satte sig ved siden af mig og tog mig i hånden. Jeg tog en dyb indånding. ”Come on. Lie down.” Jeg lagde mig ned. Han nussede mig i håret. Jeg havde det bare som om alting var forkert. Danny kyssede mig i håret. ”I’m so glad you’re home.” hviskede han ind i mit øre. Jeg smilede til ham. ”So am I.”
Jeg havde bestemt mig for at aflyse det med Simon. Jeg havde mest af alt bare brug for at være sammen med Danny. Og når jeg havde det som om jeg havde gjort noget virkeligt slemt bare ved at ringe til ham, ville jeg ikke kunne klare at møde ham. Jeg fandt Simon’s nummer og ringede op. ”Hello?” hans velkendte stemme kom i røret. ”Hi Simon. It’s Mille.” Han grinede. ”Hi Mille.” Han lød ikke engang overrasket over jeg ringede. ”Ehm Simon, I have to cancel that thing on wednesday.” Han blev lidt stille. ”Okay… Let me guess… You told the boyfriend about me?” ”No! Not at all!” sagde jeg og tegnede på det stykke papir foran mig. ”I just… can’t see you again..” Han brummede. ”I understand… I know the feeling of guilt…” Jeg smilede. ”I’m glad… well bye then?” Han grinede. ”Bye…” Jeg lagde på og sukkede. Jeg så på uret
”Mille smile!” Jeg så forskrækket på Danny. Blitzen gik lige i øjnene på mig. Han grinede højt. ”This is going to hang over my bed!” Han vendte kameraet. Et billede af mig med det ene øje lukket og tungen halvt ude af munden var ikke lige det jeg var mest glad for. ”Oh yes… I look very attractive on that!” grinede jeg. Jeg tog kameraet og vendte det imod os begge to. Jeg kunne mærke Danny tæt på mit øre. Jeg vendte det om og så billedet. Danny stod som om han ville bide mig i øret og jeg var skeløjet. Han grinede. ”That one is definetly going on the wall!” jeg kyssede ham. ”All right! Come on! Let’s look normal on this! I wan’t a good one!” han vendte kameraet mod os igen. Jeg smilede så godt jeg kunne. Jeg var så dårlig på billeder. Blitzen blinkede og Danny vendte det om. Han kyssede mig. ”I didn’t know you could look beautiful.” jeg slog ham. ”Shut up..” Han grinede og kyssede mig. Jeg kunne mærke blitzen blinkede igen. ”What are you doing?” spurgte jeg og smilede. ”Taking Pictures?” Han grinede. Jeg så på billedet og smilede.
AM’s POV
Jeg vågnede ved at min mund føltes meget tyk, og noget tungt sad på min mave. Jeg åbnede det ene øje og så Dougie der sad over hen over mig, og pressede mine kinder sammen hen mod min mund. ”whaa are yuu duuing?” mumlede jeg så godt jeg kunne. Han lo og sagde: ”haha ! I just love your fat baby checks!” Jeg lo og bed ud efter hans fingre. ”my checks aren’t fat… they are just very hmm. Fleksible!” sagde jeg og skubbede ham ned ved siden af. Jeg lagte hovedet på hans bryst og han lagde armen omkring mig. ”so what are you gong to do today?” spurgte jeg og kiggede på hans tatovering. ”we have a gig to night!? Maybe we should start put up some Christmas light?” Jeg vendte mig om og kiggede ham ind på ham. ”haha! Just please dont freak out With your lights! You know i hate when it gets so much!” Han trak mig ned til sig igen og sagde: ”i take that as a ’i dont wanna help you With the light my beautiful and sexy boyfriend!” ”haha yeah, you can do that!” lo jeg og prikkede ham i siden. ”so, do you come and hear us tonight?” ”yeah off course!” ”great” sagde han, og jeg lagde mig ind til ham.
Dougie stod og baksede med nogle lyskæder. Tom var heldigvis kommet og stod nu og hjalp ham med det. ”SE HVAD JEG FANDT!” Mille kom ind af døren og stillede en gammeldags kødhakker på bordet, og stillede en masse indkøbsposer på gulvet. ”Nu skal der eddermæm’e lavet KRANNILIEVAMSER” sagde hun og lukkede Flea ud til Dougie og Tom ”årh nisse!” Udbrød jeg og smilede ud til Dougie. Vi begyndte og lave dej til både vaniljekranse, brunkager og pebernødder. ”hva så? Du har slet ikke fortalt om Californien?” sagde jeg mens jeg stoppede dej ned i kødhakkeren. ”ÅRH det var SÅ fedt!” sagde hun ivrigt. ”ej fortæl?” spurgte jeg og tændte radioen. "Altså vi var til VILDT mange modeshows, og jeg er overbevist om vi så Heidi Klum!" "OH MY GOD ? SERIØST?" hun nikkede ivrigt. "Hun var til et eller andet... ja jeg kan sgu ikke huske om det var Armani eller hva fuck det var for et show, men vi så hende !" "var der så ikke fyldt med lækre modeller over det hele?" spurgte jeg og vippede med øjenbrynene Hun grinede. "Jo, jeg var faktisk med i Kong Abdullah af Arabiens harem hvor både Tyra Banks og Helena Christensen var med i !" "haha ! jeg tænkte nu mere på mandelige modeller!" "Aj du ved godt modeller ikke liiiige er min smag... For mange biceps for lidt hjerne..." "yeah. jeg er også sådan lidt modstander af at mænd for voksbehandlinger” lo jeg. Hun smilede. "Oh yes... Det ved jeg skam... Du vil helst ha' en gorilla!" ”eej gorilla er så meget sagt! Bare sådan alle Dougie behåring” sagde jeg og puffede til hende. ”Nu er den plade da også ved at være fuld!” jeg stillede den ind i ovnen og tog den anden ud, og lagde dem over på en rist. Hun så forskrækket på mig. "Aj ad! Jeg har set hans numse og det er altså MEGET identisk med en gorilla!" Hun så lidt nervøst på mig. "Hvad?" sagde jeg og smilede. "Ikke noget..." sagde hun og koncentrerede sig om pebernødderne. "mille?" sage jeg og kiggede på hende. "er du okay?" Hun så mærkeligt på mig. "Tja..." Hun rullede en pebernød. "Altså... Du må ikke sige det her til nogen! Specielt ikke Danny!" jeg stoppede op og vendte mig om mod hende. "hva mener du?" Hun så nervøst på mig. "Jeg mødte en i LA.." Jeg kiggede uforstående på hende. "og hva så mere?" "ja så ikke mere..." sagde hun og vendte ryggen til mig. "ja så ikke mere? kan jeg få og vide hvorfor Danny ikke må vide det?" sagde jeg uroligt " du har ikke ... du ved ........ vel?" Hun så forfærdet på mig. "NEJ! Men jeg var... Nej.." "Mille ? ..... er der noget du vil fortælle mig?" sagde jeg og lagde hænderne på hendes skuldre og vendte hende om mod mig Hun rystede på hovedet. "du har ikke noget kørende med ham vel?" spurgte jeg roligt, men kunne mærke jeg var ved at blive en smule vred på hende.! Hun rystede på hovedet igen. "Men jeg var tæt på at møde ham igen her den anden dag." "jeg ved ikke hvad jeg skal sige.... Lov mig du aldrig vil gøre det mod Danny!!" "Det vil jeg ikke! Hvorfor tror du jeg aflyste!?" hun så såret på mig: "stoler du ikke på mig? og burde det ikke være danny der blev mest sur over det?" "Jeg stoler selvfølgelig på dig. Jeg ved bare hvor såret Danny ville blive hvis du var ham utro. ved godt du aldrig ville kunne finde på det!!" "Godt! Men bare... Okay EMNESKIFT!!! Hvordan går det med dig og Dougie ellers?" Hun bed tænderne sammen og hendes næsebor udvidede sig. "haha din lille abe ... emneskift" jeg begyndte og knipse. "æbler!" udbrød jeg hun smed mel i hovedet på mig, og skraldgrinede. "du skal ikke smide mel på mig skal du så.!" jeg tog en pose under armen og smed noget efter hende! Hun skreg højt og tog kanden med vand. "NOOOO!" skreg jeg og prøvede at komme væk. Hun nåede og hælde det hele ud i hovedet på mig. Jeg skreg og slog ud efter hende, og smed alt melet ud over hende.. vi stoppede op et øjeblik og kiggede på hinanden, Dougie og Tom stod og stirrede på os. jeg kiggede ud på dem også på mille igen ... så knækkede vi begge sammen af grin. Vi trillede rundt nede på gulvet. ”HAHA DU TUDER AF GRIN” lo mille og pegede på mig, mens tårene trillede ned af hendes kinder. ”i lige måde din tosse!” lo jeg.
Mille’s POV:
”What?” Jeg smilede. Danny så mistroisk på mig. ”Stop it!” sagde han så genert på mig. ”You look great!” sagde jeg og kyssede ham. Han rettede på jakkesættet. ”I need a tie.” Han kiggede på et lyserødt. ”Nooo! Not that one!” sagde jeg og rev det ud af hænderne på ham. ”What!?” sagde han og grinede. Jeg så måbende på ham. ”It’s pink!” Han grinede. ”It’s cool!” Jeg rystede på hovedet. ”It’s ugly!” Jeg hang det tilbage på stativet. ”What about this one?” sagde jeg og fandt et lilla frem. ”Noo…. AM has bought one of those to Dougie.” Han så opgivende på mig. ”You two has the exact same taste!” Jeg grinede. ”Ohh believe me… We dont!” Han smilede. Jeg fik øje på et lyseblåt slips. ”Uh!! This one!!” Jeg hoppede rundt. Han smilede og holdte det op mod sig selv. ”Yeah…. It looks kinda good?” Jeg smilede og begyndte at binde det. ”Of course it does!” Jeg gik væk så han kunne se sig selv i spejlet. Han nikkede. ”Yeah! This is the one!” Han smilede og kyssede mig. Jeg så på ham. ”Helloooo handsome!” sagde jeg og prøvede på at vippe med øjenbrynene. Han grinede. ”You’re adorable!” han begyndte at tage slipset af. ”Sure you dont wanna come? Matt wouldn’t mind?” Jeg smilede. ”Yeah i’m sure… I don’t like weddings that much?” Han så forfærdet på mig. ”You don’t like weddings!? But they’re so happy and cheerfull!” Jeg smilede og hang slipset over armen. ”Exactly! Too cheerfull, and too happy!” Han rystede på hovedet. ”You’re so negative! I bet you love funerals then?” sagde han og smilede. ”Well it depends on who is death?” Han så forfærdet på mig. ”I’m kidding!!” sagde jeg og tog om ham. ”Oh… Good!” Han smilede og kyssede mig. ”I’d better get this off..” sagde han og gik ind i prøverummet. Jeg smilede og så rundt i butikken. Pludselig fik jeg øje på Simon. Hvorfor var han bare alle steder!? ”Shit!” jeg prøvede at gemme mig bag nogle stativer, men jeg vidste han stadig ville kunne se mig. Jeg kunne høre bukserne falde på gulvet inde i prøverummet. Jeg så efter Simon igen. Han kiggede den anden vej. Jeg skyndte mig ind i prøverummet. ”Hey!” sagde Danny og grinede. Jeg tog om ham og kyssede ham. Han smilede. ”You’re watcing waaaay to much sex and the city!” grinede han. Jeg smilede. ”Don’t worry… You won’t get laid right now!” Han grinede. ”I wouldn’t mind!” Jeg slog ham. ”Nooo! You’re a pervert!” sagde jeg og grinede. Han tog om mig. ”It was your idea?” Jeg kyssede ham. Pludselig kiggede han meget på min hals. ”What’s wrong?” Han smilede og rørte ved min halskæde. ”You’re still wearing it?” Jeg smilede. ”Of course i am! You gave it to me?I only take it of when i shower?” Han smilede og kyssede mig igen. ”I love you..” sagde han og tog sin t-shirt på. Jeg smilede og så ned i jorden. Han tog fat i min hage og fik mig til at se på ham igen. ”You are the best thing that ever happned to me.” Jeg så på ham. ”I know it sound like a cliché, and you may think I’m a dork, but i mean it!” Jeg smilede. ”I love you too.” hviskede jeg og kyssede ham. ”And you’re aren’t a dork! Not at all! You are the most loveing and careing person i have ever met! And I rally do love you!” Han smilede og krammede mig. ”Well id better get my pants on again… i think i have been standing in boxers enough now!” Jeg smilede og tog jakkesættet. Jeg kiggede forsigtigt ud. Jeg kunne heldigvis ikke se Simon nogen steder. ”Come on Barbie let’s go party!” sang Danny og skubbede mig ud. Jeg grinede og tog ham i hånden. ”Yeah yeah, come on darling!”
To be contiued...
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mille's fic Søn Dec 14, 2008 11:21 pm
”MILLE!!!!!!” Harry kom løbende imod mig med en pose. ”I’ve bought a suit!!” sagde han og fiskede stolt en habit jakke op af posen. ”Wauw! Impressing!” Jeg smilede stort til ham. ”Oh yes! Oh I’ve got a tie too!” han smilede og fiskede slipset op. Jeg kunne slet ikke lade være med at grine. Han så mærkeligt på mig. ”What?” spurgte han nervøst. ”I told Danny not to buy that one!” Jeg smilede og så på det lyserøde silkeagtige slips. ”What! It’s so cool! Why?” Han så på mig med store øjne. ”It’s pink!!!!” sagde jeg og grinede. Harry rystede på hovedet og puttede det i posen igen. ”Well I think it’s cool!” Jeg smilede og så Danny komme ud fra badeværelset. Han havde håndklædet om lænden og tørrede sit hår med et andet. ”Hey mate!” sagde han og smilede til Harry. ”Hi! Hey Dan!! Look what I’ve bought!” Han fiskede slipset op igen og smilede stort. ”HEY!!!! LOOK MILLE!!! HARRY THINK IT’S COOL TOO!” Han smilede og pegede på slipset. ”Well then you can borrow his?” sagde jeg og gik ud mod køkkenet. ”Hey come and look at mine!” Harry og Danny gik ind i soveværelset. Jeg fandt et æble og gav Bruce en hundekiks. ”Oh it’s really cool!” Jeg kunne høre Harry lød ret så begejstret. Jeg rystede på hovedet og så ud af vinduet. Det støvregnede. Jeg kunne høre skridt bag mig. Jeg vendte mig om og så Danny kun i cowboybukser. Han smilede til mig. Harry kom gående ud fra stuen igen. ”Well I’m going home now!” sagde han og tog sine sko på. Danny smilede og tog om mig. ”Bye! See ya!” Harry vinkede og gik ud af døren. Danny tog om mig. Jeg smilede. ”You’re cold!” sagde jeg og trak mig væk. Han grinede. ”Yeah! I’m freezing like hell!!!” Jeg smilede og tog ham i hånden. ”Why Don’t you take a shirt on then?” Han satte en tot hår om bag mit øre. ”Well then i dont look sexy? Like a tiger! Raaauw!” sagde han og løftede det ene øjenbryn. Jeg kyssede ham. ”You are the silliest person i have ever met!” Han smilede og kastede mig tilbage så jeg lå i hans arme. Face to face. ”Oh darling Cinderella! Let me kiss you before the clock pass midnight! Before you’re beautiful horses turns into to teeny-tiny mouses!” sagde han og lavede trutmund. Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle sige. ”Ehm…. All right then?” Han smilede og kyssede mig. Han stoppede langsomt. Jeg smilede til ham. Han tog et peberkværn frem. ”You’re just too good to be true!” begyndte han og gned sig op af dørkarmen. Jeg smilede sarkastisk og rystede på hovedet. ”I can’t take my eyes of you!” Han blev ved med at danse rundt. ”Are you drunk?” grinede jeg. Han tog fat i min hånd og kyssede den. ”I’m sorry my lady.. I’m can’t feel my nipples so I’m gonna go for a second!” sagde han og løb ind i soveværelset. Jeg stod måbende tilbage i køkkenet. Han stak hovedet ud fra soveværelset. ”I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOU!” Skreg han ud som en anden opera sanger og gik tilbage i soveværelset. Jeg grinede og så på Bruce. Han store brune øjne så uskyldigt op på mig. ”Han er tosset…” sagde jeg og gik ud imod køkkenet