Emilies pov:
Tom kyssede mig igen og igen og jeg kunne ikke lade være med at fnise som en irriterende skolepige når han kyssede mig på halsen. Han kyssede mig igen lidenskabeligt (med andre ord vi råsnavede) op af hans hoveddør "Don't you think we should get inside?" Spurgte jeg med et lille smil efter at ha brudt fra hans kys. Han grinede og Nikkede og fumlede med nøglen mens han blev ved med at kysse mig. "What the..." sagde han og slap mig. Han stak nøglen i og låste hurtigt op. Jeg smilede til ham og kyssede ham igen. Jeg smed skoene til to forskellige sider da jeg kom ind. Han lynede min jakke op og smed den hen i et hjørne. Jeg smilede og fulgte med ham ind i stuen imens han stadig kyssede mig.
"Holy shit!" udbrød jeg midt i at hans tunge var på vej ned i min hals(eller hvordan man nu ellers skal sige det?)
"Your house is HUGE!" Han grinede ad min kommentar. "I guess so" Smilede han og kyssede mig igen. Jeg rødmede lidt. Hvorfor skulle jeg altid sige sådan noget?
"You're adorable!" hviskede han ind i mit øre imens jeg febrilsk prøvede på ikke at grine over de varme pust. Jeg kørte mine hænder op under has 'geeky' star wars t-shirt, hvor der under gemte sig en lækker overkrop. Hans hænder kørte op om min nakke og han lænede mig tilbage imens han kyssede mig på halsen. Jeg var nu begyndt at vænne mig til det. Han skubbede mig blidt bag ud på hans store bløde sofa. Han kiggede på mig og smilede før han "hoppede på mig". Han hev op i min trøje. Det begyndte at gøre ondt i min mave. Da han hev den længere op kunne jeg nærmest ikke få vejret. Hans læber rørte min mave. Jeg lukkede øjnene og prøvede at nyde det. Han tog fat i min underarm. Jeg sparkede ud efter ham. Han så forskrækket på mig.
"What's wrong?" spurgte han bekymret.
"Nothing... Nothing..." sagde jeg og kyssede ham igen.
"Are you sure?" Spurgte han igen. Det fik mig bare til at blive mere blød i knæende. Tom var ikke som ham! Jeg Nikkede og smilede stille.
Han kyssede mig forsigtigt igen og jeg slappede igen af lige indtil han begyndte at knappe mine bukser op. Men jeg fortsatte med at løbe. "EMILIE?" Råbte han, men stoppede ved sin hoved dør, da han var i bar overkrop. Jeg vendte mig om for enden af vejen og kiggede på ham. "SORRY!" Råbte jeg tilbage og løb væk.
"Kage!" Jeg kunne høre Rie's stemme helt ude fra opgangen. Jeg smilede svagt og gik op af trappen.
"Bedstefars blå skræg du!!!" grinede Mille. Jeg låste døren op og gik ind i entreen.
"Emilie!" Mille kom tromlende ud til mig.
"Hvordan var det? Fortæl det hele!!!!!! Hvordan så han ud indenunder.... Trøjen altså!" sagde hun og grinede.
Det svage smil brød frem på mine læber igen, jeg havde ikke fortalt dem det og jeg havde heller ikke tænkt mig at gøre det. "Hans overkrop... Oh... My... Fucking... God!" Sagde ejg og de skreg begge to og jeg kunne ikke lade være med at grine.. "Men længere kom vi heller ikke?" Sagde jeg så og deres skrig stoppede
"What?" sagde Rie.
"Kunne du se det udefra eller hvad?" sagde Mille og prøvede at gøre situationen mere komfortabel.
"Altså..." sagde jeg og kløede mig i panden.
"Hvad gjorde han?" Rie så bekymret på mig.
"Ikke noget! Han var mega sød!" Mille's "joker-face" stoppede brat og hun så på mig som om jeg var syg.
Jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige. "Jeg... Jeg kunne bare ikke gøre det?" Sagde jeg så og trak på skuldrende. Deres måbende ansigter kiggede stadig på mig og jeg blev irriteret. "Så billig er jeg altiså heller ikke!" Sagde jeg, og Mille lukkede sin åbne mund
"Jamen.." begyndte hun.
"Du plejer..."
"Jeg plejer ikke noget!" sagde jeg irriteret.
"Emilie hvad er der!?" sagde Rie bestemt. Det var den stemme hun brugte når hun ville vide noget.
"Der er ikke noget!" Mille's øjne blev helt blanke.
"Emilie.. Hvis der er noget skal du altså fortælle os det!"
"Selvfølgelig, det gør jeg jo også? men der er ikke noget!? Måske er jeg bare ikke så... lystig som jeg var derhjemme!?" Sagde jeg irriteret. Min telefon vibrerede jeg tog den op og så Toms navn på skærmen. Jeg trykkede på 'afbryd'
"Emilie..." sagde Mille forsigtigt.
"Hvad er der galt?"
"IKKE NOGET!" råbte jeg.
"Nej overhovedet ikke? Du plejer jo at råbe af os hver eneste dag?" sagde AM. Mille så helt forvirret ud.
"Jamen.." sagde hun.
"EMILIE SIG SÅ HVAD DER ER GALT!" råbte hun.
Jeg sukkede indvendigt og kiggede ned på min mobil som vibrerede igen. Jeg kiggede på Toms navn på skærmen, jeg kendte ham jo slet ikke?
AM og mille kiggede bare ventende på mig siden jeg ikke svarede. "Emilie?"Spurgte Mille forsgitigt. Jeg kiggede op på dem "Måske ville jeg bare ikke fucke det her op inden det overhovedet var begyndt?" SAgde jeg med lav stemme.
"Okay.." sagde Mille stille. Hun havde tårer i øjnene. For det første kunne hun altid se på folk når de ikke var "sig selv" og for det andet havde hun aldrig råbt sådan her af mig før. Hun så ned i gulvet for at vi ikke skulle se hende når hun græd. AM skubbede forsigtigt til hende. Hun tørrede øjnene, snøftede indad og så på mig.
"Undskyld jeg er så fesen?" sagde hun og prøvede at smile.
Jeg kiggede på dem og smilede svagt. De havde købt min løgn, heldigvis. Hvis de først kom igang gav de ikke op igen. Min mobil vibrerede igen. AM kiggede på den og grinede lidt, "Tror vidst der er en der vil ha fat på dig?" SAgde hun og smilede. Jeg Nikkede. "Jeg går lige.. ind" Sagde jeg og pegede på døren til mit værelse.
Jeg lukkede forsigtigt døren bag mig og så ned på telefonen. Tom's navn blinkede stadig. Jeg smed mig i sengen og så op i loftet. Den vibrende telefon føltes mærkeligt i mine kolde hænder. Jeg trykkede på den røde knap igen, jeg kunne bare ikke lige snakke med ham nu. Jeg ved ikke hvordan, men somehow faldt jeg i søvn, lige der med mobilen i hånden. Da jeg vågnede igen var der 16 ubesvarede opkald og 5 beskeder fra telefonsvaren.
Mille’s POV :
Rie sad og plaprede løs om Jeremy, men jeg hørte ikke rigtig efter. der VAR altså et eller andet ivejen med Emilie ...
"Synes du ikke også?" spurgte Rie og smilede. Jeg så forbavset på hende.
"Hva?"
"Aj hører du ikke efter hvad jeg siger?" spurgte hun og grinede. Jeg smilede.
"Joooo da...."
"Mille" Sagde hun beskyldende, men stadig med et smil på læben for hun vidste jeg løj.
"Fortæl igen!" sagde jeg og prøvede at virke interesseret.
"naaaaj, jeg vil aaaaaj!" Sagde hun og rakte tunge. "Kun hvis du fortæller hvad DU tænker på?"
"Kage...." sagde jeg toneløst. Hun grinede.
"Nej hvad er der??" Jeg Nikkede hen mod Emilies lukkede dør, og kiggede spørgende på hende.
"i know i know i know!... Hun har på en eller anden måde ikke helt været sig selv mens vi har været her.... men hun virkede som om hun gerne ville være alene!" mumlede Rie. "Jamen sådan er Emilie jo ikke! Det er altid hende der griner, altid hende der laver pis! Hvorfor er hun sådan her?" prøvede jeg på at hviske, men kom vist til at sige det højt.
"jeg ved det virkelig ikke..." sagde hun bare tilbage og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sine hænder.
"Tror du vi ska gå ind og snakke med hende?" Spurgte Rie bekymret. Jeg tænkte lidt, og rystede så på hovedet
"Vi må nok hellere lade hende være alene..." sagde jeg stille.
"Men fortæl mig så om ham Jeremy fyren!" sagde jeg og satte mit højre ben op under mig.
"Altså.." det ringede på døren. AM rejste sig og gik hen for at åbne.
"Tom!" sagde hun og smilede.
Han så helt forkert ud i hovedet. "Hey" han kiggede rundt i lejligheden, "Is she here?" Spurgte han
"yeah.... but there is something wrong with her!"
Han nikkede.
"I know..." Jeg gik hen i døråbningen.
"Hi Mille..." sagde han og smilede svagt. Jeg løftede hånden.
Emilie’s POV :
Jeg lå stadig i sengen og kiggede på min mobil. det bankede stille på døren "Jeg vil gerne bare være lidt alene nu" Sagde jeg uden at vende mig om. Døren åbnedes. "What?"
"Tom!" sagde jeg forbavset og satte mig hurtigt op.
"Are you okay?" spurgte han og lukkede døren bag sig. jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige.
"I.. Yearh.. I'm fine" Sukkede jeg. Men jeg kunne se han ikke troede mig. "I'm sorry." Sagde han og kiggede mig i øjnene men jeg kiggede væk
"I'm sorry too" mumlede jeg stadig uden at kigge på ham.
"Well...." sagde tom og kløede sig i nakken. - akavet stilhed.
"You know.. I don't do that.. I just want you to know.. That I wasn't useing you" Sagde han, og jeg kiggede op ogmødte hans dejlige øjne.
jeg smilede. hvor var han altså bare sød. "Come, sit down.!" smilede jeg, og klappede på sengen
"And I want you to know, that I'm not usually some tramp" Smilede jeg og han grinede. Han Nikkede, "I know"
"The guys are out in the car? Can i get them in here ?" spurgte han og satte sig på sengen.
"yeah sure. but what are they doing here?" spurgte jeg og kom først bagefter til at tænke på hvor nedern det lød.
Han smilede, "Well, They saw me standing shirtless on the street yelling at you, so.."
"that's what friends are for!" begyndte jeg at nynne
Tom grinede ad mig, "So we're good?" Spurgte han og jeg Nikkede.
Døren inde i stuen gik op, og vi kunne høre Mille og Am pludre løs. de andre havde vist selv fundet vejen ind.
"Guys!" sagde Tom som om han var deres mor.
"Sorry! We were bored!" sagde Danny og smilede.
"It's alright" Smilede mille til Tom. "So you guys are good?"Sourgte Am. Og jeg nikkede bare og smilede genert.
"but there is more cake!" sagde Mille højt. og lignede lidt en som befandt sig i sin egen lille verden
Harry grinede ad hende og hun rødmede lidt, "No thank you" Sagde tom, ikke helt så høfligt som han havde prøvat at få det til at lyde.
"what kind of cake?" sagde Danny, og smilet voksede.
"Don't think 'bout it Dan... There's no more...." sagde Harry og smilede.
Danny sendte ham dræber øjne. Dougie nærmest hoppede ned i sofaen ved siden af mille, så den gav efter.
"Do you need to pee?" spurgte Mille og så forbavset på ham.
"Nope! I'm just happy!" grinede han.
"Or horny..." sagde Danny som noget af det mest naturlige i verdenen og tog en småkage fra den lille skål på bordet.
"Why are you happy? Spurgte am.
"Or horny.." mumlede Danny igen. Mille lignede en som syntes Danny's replik var genial!
"I'm just happy ! " grinede Dougie og ignorerede Danny.
"you can't just be happy?" sagde AM og slog håndfladerne ned i sofaen.
"Oh yes I can!" sagde han og hoppede nu hårdere.
"STOP IT!!" grinede Mille som væltede rundt i sofaen.
"look, you are happy too!" sagde han . og AM kunne ikke lade være med at smile
"hvor er han da bare nuttet og høre på Mille!" lo hun.
"Horny" Sagde Danny igen, "You're horny yourself" Sagde Harry.
"I know..." sagde han og gumlede småkagerne.
"Just look how tight my pants are!" sagde han og flyttede hænderne. Mille vendte hurtigt hovedet væk, selvom der ikke var noget at se.
Jeg grinede af Milles udtryk. Mig og Tom stod stadig op.
AM’s POV :
Min næse killede, og jeg kunne mærke der var et nys på vej.
"JEG SKAL NYSE !" udbrød jeg.
"tak for oplysningen!" smilede Mille kækt, og jeg nøs
"don't speak danish?" sagde Danny anklagende
"Hvorfor ikke? Altså jeg synes det er 10 gange bedre at snakke dansk? Tomater i leverpostej og nisser med..." sagde Mille utroligt hurtigt. Danny så forskrækket på hende. Hun blev ved med at sidde og sige de mærkeligste ting på dansk.
"No Danny is right! it's rude!" sagde Emilie, og lignede en skrap mor.
"Jeg går i protest!" sagde Mille og lagde armene over kors.
"Du bist... Øhh.... Kinda stupid!" sagde Danny og grinede.
"das ist deutch!" sagde jeg med mit bedste tysk.
"Ooooh.... German gramma...." sagde Mille og "drømte sig tilbage, til de gode gamle dage" som hun selv sagde.
"ich bin, du bist, er/sie/es ist... wir sind ihr seid sie/Sie sind!" sagde jeg , og gik ind i mit nerdie erd humør.
"Nerdie Erd!" udbrød Mille toneløst, osm jeg havde regnet med hun ville.
"I can still recall, german gramma, i still know it alllllll....." sang Mille højt.
"God, how did I become friends with dorks like you two?" Grinede Emilie og jeg rakte tunge "I hated german!" Sagde hun, "That's just because you sucked at it!" grinede mille "Hey i did not suck i got 10?"
"Yeah... Well..... You suck anyways !!!!" grinede hun og trak benene op under sig.
"You like languages?" spurgte Tom som sad på armlænet.
"Oh fucking yeah...." sagde Mille og smilede.
"It's great!"
"Yearh, I hated math and all fysiks, what's up with that shit!?" Sagde Emilie med et smil. "I love languages.. except from german!" Grinede hun.
"I loved german ! And english! And danish! I hated chemestri and math... I liked fysiks... Espacially the really dorky things!!" sagde Mille og vippede fra side til side.
"Haha you're a nerd!" Grinede Dougie og pegede fingre af mille. Jeg grinede. "Hey you're as much a nerd yourself!" Forsvarede mille sig og slog mig.
"Well... Yeah?" grinede jeg og smilede.
____________________________________________________________________________________________
Sådanne !