Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 True love way - Af Emilie, AM og Mille.

Go down 
+6
Ann-Jones
Sidsel
Annesteg
MeusDeus
McFlyLover<3
Mille
10 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 EmptyMan Jun 22, 2009 11:04 pm

ååh nej dog!

Glæder mig til at høre mere om det Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 EmptyFre Jul 03, 2009 9:00 pm

Am’s POV :

"Guys come on, plese not Sing star!" Tiggede Harry.
Jeg vendte mig om og smilede ondt til ham. Og han kiggede skræmt på mig
"I can't sing!" sagde han bedende.
"Of course you can!" sagde Mille og tog den blå mikrofon.
"UH ! I GOT THE RED ONE!" skreg Dougie.
"Oh I wanted to sing.." sagde Danny og så skuffet ud.
"You sing all the time! Hit it!" råbte Dougie begejstret.
"HA!" Skreg Dougie da han havde vundet stort over Harry. Han vendte sig om til mig og mille. "And that's how its done girls!" grinede han og blinkede. Jeg ku mærke at jeg rødmede og jeg vidste ikke hvorfor

"Come on! Challenge me!" grinede han hånefuldt.
"I'll do it!" råbte Mille. Hun så meget selvsikker ud. Jeg havde faktisk aldrig hørt hende synge sådan rigtigt? Hun plejede altid at lave sin stemme om?
"Come on then!"
"Hit it" Råbte Mille og Danny startede sangen.
Nirvana - smell like teen spirit væltede ud af højtalerne. Mille begyndte at danse lidt mens hun ventede på teksten sku komme frem på skærmen. "Oh this is a match of honor or humiliation! Who's gonna come out of this a life!?" Sagde Harry med sin bedste speaker stemme og kiggede mistroisk fra Dougie til Mille.
"Load up your guns, bring your friends, its fun to lose and to pretend.." brgyndte Dougie og så hoverende på Mille.
"Hello, hello, hello, how low..." alle så forbløffede til da vi fandt ud af at Mille kunne komme langt længere ned end Dougie.
"HAHA Dougie's gonna loose to a giiiiirl!" Drillede Danny. Hvilket fik hyllet Dougie endnu mere ud af den.
"A DENIAL, A DENIAL, A DENIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!" Mille vandt stort over Dougie og hoppede rundt i stuen.
"LOSER, LOSER! IN YOUR FACE SUCKER!" skreg hun og dansede rundt.
Dougie stak underlæben frem og satte sig fornærmet med armene overkors. Og han var da ikke til at stå for! Jeg tog mig selv i at stirre på ham og rystede så på hovedet.
"Awww Mille, see what you did?" Sagde jeg med et grin og satte mig ved siden af Dougie. Han lagde sit hoved på min skulder og lod som om han græd
"HA! I'm so tough even guys cry of me?" Hun lavede "muskel" bevægelser.
"I hate you!" græd Dougie.
"Who want to challenge me now?" grinede hun og tog den blå mikrofon igen. Blå var hendes lykkefarve.
"UH ME ME ME!!" sagde Danny og hoppede hen efter den røde.
"I'm just gonna staaaaaay away!" Sagde Harry ogsatte sig hen ved siden af dougie og begyndte at slå ham.
"Start acting like a man mr. Poynter!" Grinede han imens han blev ved med at give ham lammere.
"Mmm.... "
"OBVIOUSLY!!" skreg Dougie.
"What?" sagde Mille uforstående.
"Yeah..." sagde Danny og så ondskabsfuld ud.
"Who made... NOOO!! That's not fair!"
"Well what are you gonna do about it!?" Grinede Danny. Han tog the remode og valgte obviously. "BRING THE BITCH DOWN!" Skreg Dougie Så Jeg hoppede tilbage i chock. "Sorry" Sagde han og smilede sødt til mig.
Mille stod og lyttede til forspillet og man kunne se hun blev mere og mere irriteret.
"Recntly I've been.." begyndte hun og ramte meget ved siden af!
"HAHAHA!!!!!!! YOU ARE GOING TO LOSE!" skreg Dougie ig jeg kunne ikke lade være med at grine.
Mens Danny sang vendte hun sig halvt om og råbte af Dougie "Shut up looser!" Og han blev igen stille og jeg kunne simpelthen ikke lade være at grine af Milles temperament.
"She's always that mean?" Sourgte han mig
"Yeah, when she loses?" Han grinede.
"She suck..." Jeg smilede til ham. Han var altså kær. *
"FOR FUCKING FUCK!" råbte Millle og trampede i gulvet fordi Danny førede. Men i omkvædet kom hun igen. Hun havde noget med at lære sange forbandet hurtigt!
"Uuuh.. THis is gonna be... Close!" Kom Harry igen med sin Speaker stemme.
Jeg grinede og kom til at mærke at jeg sku bruge det lille hus.
Jeg kiggede mig rundt i lejligheden. Så kiggede jeg på Dougie. "Ermm. Where's the bathroom?"
"Out there..." sagde Dougie og pegede på en dør ude i gangen. Han var stadig dybt optaget af spillet.
"Thanks..." sagde jg og gik derud. Da jeg stod og vaskede hænder kunne jeg høre Dougies stemme inde fra stuen. *
"No, no, no, no, NO! A TIE! WHAT THE HELL! DANNY WHAT WERE YOU THINKING!?"
Jeg kunne ikke lade være med at grine. Da jeg kom ud lå Dougie og "græd"(igen) på gulvet og Mille stod og lavede vinder bevægelser. Danny grinede og så med smilende one på Mille.
"Jeg vandt over ham i dres egen sang!" Sagde hun stolt og forpustet. Jeg lavede thumbs up til hende og grinede.

Mille’s POV :


"Sssssssh, they're sleeping!" Harry's stemme tyssede på Dougie og Danny. Jeg åbnede ikke mine øjne, jeg lå bare og lyttede.
"Aww.. Sweet and peaceful like babies" Grinede Danny. Og jeg måtte kæmpe for ikke at smile.
"Well this was a playdate?" grinede Dougie.
"Now we just need they're Mama to get them..." grinede Harry.
"Well her and Tom proberbly wont be home tonight..." sagde Dougie. Man kunne høre han tænkte perverst.
Danny grinede fjoget. "You don't think so?" Spurgte han. Og ville tydeligvis ha flere pervy detaljer
"No they're proberbly licking eachothers... Feet?" grined Dougie.
"Ew ! Doug thats gross!" grinede Harry
"I am gross, thought you knew it already my friend?" Grinede han, og fuuuck hvor var det svært at holde masken som sovende engel!
jeg skyndte mig at vende mig om så jeg kunne være lidt mindre afslørende.
"We're just gonna leave them there all night?" Spurgte Dougie så og jeg kunne ikke lade vær at smile.
"Do you want to carry them?" spurgte Danny og grinede.
"Not that biaaaatch!" grinede han.

Emilies pov:

Jeg åbnede langsomt øjnene, damn jeg lå ubehageligt egentlig! Jeg strakte mig og kom til at ramme noget. "Autch!" Sagde en søvndrukken Tom, Jeg vendte mig halv om så jeg nu lå og kiggede direkte ind i hans øjne. "Wups" Smilede jeg.
Han smilede.
"Goodmorning.." han strakte sig og prøvede på at sætte sig op.
"God... My bag!" Titelsangen fra lost kørte i fjernsynet.
"Guees we fell asleep" Mumlede jeg og satte mig halv op, men faldt ned igen, oven på hans brystkasse så han mistede pusten.
"Wups" Grinede jeg igen.
"Dammit woman! You're killing me!" grinede han. Jeg smilede og satte mig helt op.
"Do you think the others are a wake?" spurgte jeg og så på min telefon. klokken var kun halv 9.
"Maybe? Try call them?" sagde han og satte sig ved siden af mig.
"Okay, I'll call Mille.. If she doesn't have her phone on her something is wrong.."
Mille tog den ikke! Hun tager altid sin telefon, også midt om natte! "Can we go pick them up?" Spurgte jeg. "Sure" Sagde Tom, "I have to come home sometime"
"I'll," begyndte jeg og lugtede til mit tøj.
"I'll definatly go change! It smells like... Sleep and... Cows?"
Tom grinede. "Yummi!" Sagde han og ventede høfligt mens jeg skiftede tøj.
Han så ned i gulvet og fandt en soltop.
"Ohh.. Can I borrow this?" grinede han og holdte den op foran sig selv. Jeg grinede.
"Sure! It's so your colour ! "
"And so my size!" Grinede han. "Come on" Smilede jeg og vi gik ud i bilen.

"HELLO, GUYS?!" Råbte tom ind af døren.
Der kom intet svar.
"Guys?" Han gik længere ind i huset. Jeg fulgte efter ham, men følte mig lidt utilpas.
"Guys?" Spurgte Tom og kom ind i stuen. Der lå de. Allesammen. Mille lå med spredte ben på sofaen, AM så halvt oppe i sofaen og halvt nede på gulvet, Dougie lå med hovedet på Harry's brystkasse og Harry lå.. Ja meget besynderligt. Danny lå med hovedet under bordet.
"GUYS!" råbte Tom. Danny satte sig op med et sæt, men slog hovedet op i bordet så alle de andre vågnede.
"FUCK ME THAT HURTET!" Skreg han og tog sig til hovedet. AM grinede med rusten stemme. "Morning to you too" Mumlede Dougie. "Well Hello you two" Grinede DAnny da han var kommet sig over sit sammenstød med bordet og var kravlet ud derfra
"Goodmorning.." grinede Tom. Jeg kunne ikke lade være med at grine.
"What?" Spurgte Tom og smilede.
"Hold kæft i er flotte!" grinede jeg. Mille og AM så forvirrede på mig.
"Hva?" Spurgte Mille med en rusten stemme.
"I ser bare vildt godt ud!" grinede jeg. Mille rejste sig og gik ud på badeværelset.
"Årh fuck... Jeg bruger aldrig mere pudder..." sukkede hun og kløede sig i håret.
"I hate mornings!" Mumlede AM og begravede hovedet i puden. "Why?" Spurgte Dougie som et uforståenede barn. "'Cause I look like shit!" Sagde hun og kiggede op
"ARGH!" skreg Dougie og fløj tilbage. AM blev helt rød i hovedet. Dougie smilede.
"Aww I'm just kidding. You look beautiful!"
"For du for lækker, lækker.." sang Mille som kom gående ind i stuen igen.
"MILLE!" råbte AM vredt.
"Hvaaad?" Sagde mille. Jeg sukkede og håbede på de ikke ville begynde på deres.. diuskussioner igen.
"Hey don't speak Danish!? It feels like you're talking about us then" Sagde Harry.
"Well Maybe we are?" Sagde Mille og prøvede at se hemmelighedsfuld ud.
"Flodhestepik..." Sang AM og grinede. Mille smed surt en pude i hovedet på hende.
"tissetrold" mumlede Mille surt.
"so Am how is it going with the jeremy guy?" spurgte Tom go så faktisk interesseret ud.
"Fine! We're going out again tomorrow.." smilede AM. Man kunne se bare tanken om ham fik hende til at fnise en lille skolepige.
"Oh that's good to hear!" sagde Tom og smilede som kun han kunne smile. Jeg så på Mille. Hun så fraværende ud som altid når der var et samtale emne hun ikke så godt kunne lide. Vi havde egentlig aldrig fundet ud af hvorfor hun ikke kunne lide ham, men det kunne hun altså ikke. Dougie sad også bare og så ned i jorden. Men Tom havde jo altid sagt han var meget genert.
"Jeremy Steam right?" spurgte Harry.
Am nikkede og slikkede sig om munden på en rigtig kikset måde.
"good catch! and eerh don't do that" smilede Danny.
"It's raining!" udbrød mille og sad med åben mund og polypper.
"Uh! Let's jump out naked!" skreg Dougie og Mille nikkede og lignede en ivrig hvalp.
"Really?" spurgte Dougie og så forbavset ud.
"Ehm, Noo?" grinede Mille. "Dumbass?" Dougie fik igen 'hun-driller-mig' udtrykket.
"i'm in!" skreg AM og begyndte og hive strømperne af.
"NEJ RIE!" skreg Mille og smed sig over hende. Hun havde et eller andet med at folk overhovedet ikke måtte være nøgne.


Lidt mere til jer læsere Very Happy
Tilbage til toppen Go down
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 EmptyMan Jul 06, 2009 6:58 pm

Haha mega godt! Især slutningen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 EmptyMan Jul 06, 2009 9:37 pm

JasminM skrev:
Haha mega godt! Især slutningen :D
YAY en læser :D
Tilbage til toppen Go down
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 EmptyMan Jul 06, 2009 9:57 pm

Selfølgelig, det er virkelig godt! Bliver i mega godt humør af at læse denne fanfic, venter spændt på mere cheers
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
Thea
McFlyer
McFlyer
Thea


Antal indlæg : 59
Age : 28
Location : Fyn
Registration date : 10/07/09

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 EmptyFre Jul 10, 2009 1:56 pm

Glæder mig såå meget til mere! (;'
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 EmptyFre Jul 10, 2009 3:18 pm

ELSKER DET!!!!! Very Happy

"Vi vil ha mer', vi vil ha meeer, vi drømmer om .." Haha, Yeah, I ved hvad jeg mener Razz
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 EmptyFre Jul 10, 2009 4:41 pm

ihh hvor er i rare Very Happy

- Ja Anne vi ved hvad du mener XD!
Tak for sangen XD
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 EmptyFre Jul 10, 2009 6:04 pm

der var en, der var to, der var 3, der var 4, der var 5, læsere til vores fic, der var 6, der var 7, der var 8, der var 9 der var tiiiiiiiiii læsere til vores fic ;D

synes det lød lidt bedere end cykelryttere ;D
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 EmptyFre Jul 10, 2009 6:14 pm

Ahahaha, genialt AM! Very Happy
- Sjovt at vi alle slår over i sang lige pludselig! XD
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 EmptyFre Jul 10, 2009 6:20 pm

også er der dømt fælles-sang XD
Tilbage til toppen Go down
xRindal
McFlyer
McFlyer
xRindal


Antal indlæg : 56
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 06/06/09

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 EmptyMan Okt 26, 2009 10:05 pm

MERE MERE MERE xD Very Happy
Tilbage til toppen Go down
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 EmptyTirs Okt 27, 2009 10:06 pm

Kommer der ikke snart mere ?? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
Sponsoreret inhold





True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
True love way - Af Emilie, AM og Mille.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Mille's fic
» A dream come true :)
» A Dream Job Coming True (Fic by Sally and Anita)
» Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)
» Baby, I'm In Love

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: