Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Viva La Vida

Go down 
+9
xRindal
JasminM
Carolaade
jonesy
MeusDeus
DeeDeelicious
Annesteg
mcflys
Mille
13 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Viva La Vida   Viva La Vida EmptyOns Jul 22, 2009 9:17 pm

Heeeeeeeey chicks ! Very Happy

Så er jeg tilbaus !
Jeg er gået igang med at skrive den her fic der hedder Viva La Vida (som i nok kan se), og ville bare lige vide om der er nogen der er med på lidt ficcos læsning? Very Happy

Håber jeg sgu i er, for har lige læst min gamle fic, og der indså jeg så hvor meget jeg savnede det xD
Så... Hva siger i ?? Very Happy

Edit : Har nu lavet et Billede til denne her også, og synes lige det skulle ind Very Happy

Viva La Vida 2vuy3vd


Sidst rettet af Mille Tors Jul 23, 2009 2:42 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida EmptyOns Jul 22, 2009 9:21 pm

bring it on girlie! :i
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida EmptyOns Jul 22, 2009 10:18 pm

BRING IT ON!!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida EmptyOns Jul 22, 2009 10:23 pm

Nu har jeg i alt fald 2 læsere ! Så her får i det !! Very Happy

Kapitel 1

”Darling?”
Jeg kiggede på alle kasserne. Hvordan skulle vi nogensinde få pakket dem alle sammen ud? Jeg kunne mærke to arme omkring mig. Jeg smilede og lagde hovedet tilbage. Han kyssede mig på halsen.
”This is our place now,” sagde han glad. Jeg smilede.
“All ours..”
Jeg så rundt I den store lejlighed. 100 kvadratmeter, kun til os! Jeg kunne slet ikke fatte det. Og så penthouse! Dog var det ikke den lejlighed jeg altid havde drømt om, men der var noget specielt over det når det var med ham. Den store lædersofa og glassofabordet var placeret perfekt. Han var godt i gang med at hænge det store maleri som han kaldte ”kunst”, men som jeg synes var det grimmeste i verden! Hvordan kan 10 røde streger og 40 krusseduller i blå og grøn være verdens ende? Han sagde jeg bare ikke kunne se hvor smukt det var. Og det havde han jo egentlig ret i? Men jeg var jo så heldig at have fået mit helt eget kontor. Der kunne heldigvis hænge mit store Poul Pava billede og mine vintage plakater. Et sted hvor jeg ville kunne føle mig ordenligt hjemme. Jeg sukkede og gik ind i soveværelset. Flyttemændene var stadig i gang med at sætte sengen sammen. Jeg så rundt. Det var egentlig meget meget stort. Døren ind til mine drømme var på væggen overfor.
Mit walk-in closet.
Jeg havde drømt om det siden jeg var 12! Og der var det. I min nye lejlighed.
Jeg tændte en smøg. Man følte sig ret sofistikeret når man stod der i en penthouse lejlighed med en smøg i hånden. Lidt sex and the city agtigt? Måske?
”Miles, I’m off now,” han kom smilende ind og kyssede mig på kinden.
”Nooo, why now? We were going to get this place cosy!” sagde jeg og tog armene omkring ham.
”Sorry sweets, I’ve got to go.”
Han kyssede mig og gik så ud ad døren. Hans hoved dukkede igen op i døråbningen.
”I love you,” sagde han og smilede.
”I love you to Nick,” sagde jeg og vinkede. Han forsvandt. Jeg sukkede og så rundt i lejligheden. Tid til at finde et askebæger!

Det var egentlig ikke altid lige fedt at være kæreste med en bartender på en af Londons hotteste clubs? Specielt ikke når man er journalist.
Han tager af sted klokken 8 om aftenen og kommer hjem klokken 10 om morgenen. Der ligger han sig til at sove til cirka klokken 5. Jeg tager af sted klokken 9 og hjem klokken 6.
2 timer om dagen til os begge to. Det var engang imellem hårdt at holde det hele ved lige? Men vi klarede den. Det var meningen vi skulle være sammen! Han var alt hvad jeg havde drømt om! Næsten da.. hans musik-, kunst-, ja endda vinsmag var stik modsat min. Vi var alt for forskellige. Måske passede vi slet ikke sammen.
Måske…

Jeg vågnede ved lyden af mit vækkeur. Jeg så mig lidt omkring. Beviset på min forgæves læsning af Twilight i går aftes lå på min mave. En åben bog lå og blottede de hvide sider med de sorte pletter, også kaldet bogstaver. Jeg strakte mig og rejste mig fra sengen. Min alt for store, alt for slidte, alt for grimme nattrøje hang ned fra min krop. Jeg tøffede ud mod badeværelset. De hvide klinker føltes rare mod mine bare fødder. Jeg trak min trøje over hovedet og gik under bruseren. Jeg gav mig til at synge. Det lød ligesom lidt bedre i badet. Min idé om at skulle være musiker forsvandt for 5 år siden. Siden dengang har jeg kun sunget i badet. I får historien senere. Jeg slukkede bruseren og vred mit hår. Jeg svøbte mig ind i håndklædet og fandt min hårtørrer. Jeg havde allerede fyldt et helt skab op med ting herude. Jeg vendte hovedet ned ad og mærkede den varme luft brænde i nakken.

”Morning,” sagde jeg og stak hovedet ind i makeuppen hvor Christie sad.
”Hi hun! How’s the appartment?”
”Freakin’ awsome!? You need to see my closet,” sagde jeg og fik julelys I øjnene.
“It’s bloody amazing!”
Hun grinede. Hendes øjne blev altid til små sprækker når hun grinede. Hun mindede mig nogle gange om en figur fra de der japanske tegneserier.
”I can’t wait! You haven’t talked about anything else the last three months!”
Jeg smilede. Det var faktisk rigtigt. Siden vi fik fat i lejligheden havde jeg ikke snakket om andet end det skab. Det var egentlig lidt mærkeligt? Det var første gang jeg skulle bo sammen med Nick, og alt jeg glædede mig til, var et skab?
”So how’s Nicky?” spurgte hun og tastede løs på sin laptop.
”Fine I guess?”
”You guess?”
Jeg sukkede. ”Yeah… We haven’t talked a lot.. He was in the living room, and I was in the closet.. I guess that’s why?”
Hun nikkede. “Oh.. So it’s fine between you two?”
Jeg nikkede og så ned I jorden.
”You sure?” hun spurgte meget bekymret.
”Yes I’m sure.. I’ve got to get the script now..”
Jeg gik igen. Tingene gik ikke godt mellem mig og Nick. Det havde egentlig aldrig gået særlig godt? Det var hans skyld jeg droppede at spille musik. Da jeg mødte ham for fem år siden, blev jeg smask forelsket i ham. Vi havde nogle fælles venner, og det var ligesom dem der præsenterede os for hinanden. Han fortalte mig, hvor dum en idé det var at blive musiker, da det var en meget hård branche, og han var sikker på at det ikke var noget for mig. Men hvad fanden vidste han egentlig om det? Det var først nu, 5 år efter, jeg havde tænkt over det. Selvfølgelig var jeg glad for mit arbejde her, men jeg ville gerne ha’ gjort noget ved det musik. Jeg havde drømt om at blive sanger hele mit liv, og gået til sang i 10 år og klaver i 5, og jeg lod det hele forsvinde pga. af en mand. Jeg havde ellers altid været ret feministisk.
”Goodmorning,” Peter’s velkendte stemme lød glad.
”Morning Peter. What’s up?”
”Nothing, accept for a extremly boring day ahead!”
“How can you call it boring? You have to spend it with me?” grinede jeg.
“Exactly..”
“Shut up..” grinede jeg og fandt vores små quecards.
”I need to get some coffee..” sukkede Peter og gik ud efter en kop.
”The Saturdays? Are we gonna interview them?” spurgte jeg Helena der stod for det meste.
”Yeah, they’ll be here in a minute. Why?” svarede hun uden at se op fra sin mappe.
”I’ve known Frankie for the last three years or something? She’s one of my best friends? I can’t believe why she didn’t tell me?”
“It’s quite new actually. We decided it yesterday.” Sagde hun og smilede til mig.
”Oh, that’s why!”
”Yeah, I guess so. Now go to the make-up! We’re on soon!” grinede hun.

“You look nice today,” grinede Peter da han kom ind ad døren.
”Shut up,” smilede jeg og rettede lidt på mit tøj.
”New clothes?”
”mhh,” brummede jeg mens den bløde børste kørte rundt i mit ansigt.
”Nice. Do you want some coffee?”
Lille Peter. Han var altid så betænksom. ”Yes please.”
”Miles!” Frankies velkendte stemme skreg nærmest efter mig.
”Frank!” grinede jeg da hun sprang mig om halsen.
”What the fuck are you doing here!?” sagde hun højt ind i mit øre.
”I’m working here? Doh?”
”Yeah, but I did’nt know that you were working today?” sagde hun chokeret.
“You could have called me?” grinede jeg.
“True, true. But now that you’re here, I actually want to tell you something. Are you soon done?”
Jeg kiggede op på make-up damen som nikkede.
”Yes, now!”
Vi gik ud i det lille køkken lignende rum vi havde ude bag ved.
”Go.”
”I’ve got a boyfriend.” sagde hun og smilede over hele ansigtet som kun Frankie kunne smile.
”WHAT!?”
”I mean it!”
”Of course you mean it!? When, why, WHO!? Who is he!? Tell me, Tell Me, TELL ME!”
“Shut up girl,” grinede hun,” His name is Dougie. Dougie Poynter. He’s in a band called McFly. He’s a bass player. “
“Oh my god.. He sounds sexy.”
Hun grinede højt, “ I knew you would say that! But yeah, he definitely is!”
Jeg smilede.
“How does he look?” spurgte jeg nysgerrigt.
“Well… He’s not very tall…”
“Bad!!” grinede jeg. “
“Shut it! He’s kinda… Masculine looking actually? He has got a very wide neck, and.. Yeah, I can’t describe him. UH! I’ve got a picture!”
Hun fandt sin nyindkøbte iPhone frem fra tasken.
”Here!”
Et billede af en fyr med lyst hår og sammenknebne øjne smilede stort med sine små hvide tænder. Jeg kom helt selv til at smile af det.
”Aww! He’s adorable!”
”No he’s not,” sagde hun chokeret, ”He’s hot!”
”Arh potato, potato.” Grinede jeg. Hun rystede på hovedet og grinede.

”So, when am I gonna meet him?”
Frankie havde ventet på mig, helt til jeg havde fri.
“Ehm,” sagde Frankie nervøst.
”What? Is there something you haven’t told me?”
Hendes øjne så lidt forvirrede på mig.
”Ehm, kinda. Ehm,” hun kløede sig i håret.
”What!?” sagde jeg irriteret.
”Ehm… I’m moving in with him. Tomorrow. And I was thinking..”
Jeg afbrød hende.
“TOMMOROW!? But? You’ve just told me that you’ve got a boyfriend, and now you tell me you’re moving in with him? Why didn’t you tell me before?”
Hun sukkede. “Because… it was only Una who knew that we were together, and that was because she borrowed my cell when he wrote to me. We’ve been keeping it secret until yesterday when he asked me to move in?”
“Oh my god… You’re going fast! But I am happy for you. It’s been a long time since you’ve had a boyfriend.”
“I know,” sagde hun og smilede. “Do you want to help me move?”
Jeg grinede. “Of course. What time?”

“Miles?”
“Mmm,” sagde jeg imens jeg puttede ting i opvaskemaskinen.
”I was wondering if you wanna go out eating with me tomorrow?”
“Oh my god! It’s your day off tomorrow! Shit!!! I promised Frankie that I would help her move.”
Han så en smule forvirret ud.
”Move?”
”Yes.. Apparently she have got a boyfriend, and now they’re moving in together? It’s kinda odd?”
Han nikkede.
“Yes. Well. We’ll find another day.”
“Really! Oh my god you’re such a treasure!” Jeg slog armene om ham og kyssede ham. Lidt efter slap han.
”Now I’m gonna see some soccer!”
Jeg nikkede og lukkede opvaskeren. ”I’m gonna tjeck my facebook.”
Det var det halvdelen af vores fællestid gik med. Han så fodbold og jeg var inde på mit værelse. Det var egentlig fuldstændig åndsvagt? Jeg burde sidde sammen med ham, slukke fjernsynet og bare snakke med ham. Men det var det vi gjorde for 3 år siden. Det var slut nu. Nu var vi nærmest det gamle ægtepar jeg havde frygtet.


Starten sutter altid, I know, men regner da med at den bliver bedre !!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida EmptyOns Jul 22, 2009 11:01 pm

Uuuh, jeg synes det er rigtig godt Very Happy

meremeremere snart !!
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida EmptyTors Jul 23, 2009 12:52 am

awsooooome! :i iih i love it!
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida EmptyTors Jul 23, 2009 2:26 am

Så til mine 2(måske 3? ^^) herlige læsere !
Lidt læsestof til hjernen XD

Kapitel 2

”Hi girl!”
Jeg smilede.
”Hi Franks! Are you ready for the big day?”
“Stop calling it a big day,” grinede hun og kørte imod den vestlige del af London, ”We’re not getting married!”
Jeg smilede.
“Sorry. But it’s big for me! You’re moving in with a guy I don’t even know? It’s kinda odd that I’m gonna help you move in with him? Who else is gonna be there?”
“His three bandmembers.”
Jeg så chokeret på hende.
”Guys? You know how I feel about guys with a guitar!” grinede jeg.
“Don’t worry. One of them play drums!”
Vi skraldgrinede. Det var længe siden vi havde været sammen. Jeg havde savnet hende ret meget.
”UH! THAT’S ME!!” Just can’t get enough spillede i radioen. Jeg skruede op. Det var hyggeligt at køre sammen med hende, for man hørte altid radio med alt muligt mærkeligt musik som man bare skrålede med på. Ikke klamt opera agtigt musik som Nick altid hørte. Den mand var alt for.. ja.. Sofistikeret!

”we’re here!” sagde Frankie stolt.
”Here! It’s huge!? IT’S A FREAKIN HOUSE!?” hun grinede.
“Yeah! It’s amazing right?”
Jeg nikkede. Hold da helt op. Det var jo mega flot! Men jeg glædede mig nu mere til at møde Dougie.
”Come on darling,” sagde Frankie. Jeg vendte mig om. Hun hev Pugsley ud af den lille hundekasse bagi.
”PUGS!” skreg jeg nærmest. Jeg elskede den hund! Han var simpelthen så kær!
Den lille buttede hund logrede vildt og gryntede. Jeg smilede og klappede ham på hovedet.
”Wait till you see Dougs dog. His name is Flea.”
”aww, that’s brilliant!” grinede jeg. Døren til huset åbnede og en brun labrador kom hoppende ud. Jeg smilede.
”Hello! Hello you little fella! Aww.. He’s adorable!” pludselig kom en lille beagle løbende ivrigt imod mig.
”What the fuck!”
Jeg blev overfaldet af den lille plettede fyr.
”Who are you? Argh you little beast! You’re adorable too! Yes you are!” grinede jeg mens jeg lå på jorden og blev slikket i hele hovedet.
”Bruce! Come here you little devil!” Jeg smilede. Den lille fyr løb glædeligt over til sin ejer. Jeg satte mig op og tørrede hundesavlen af mit ansigt.
”I’m sorry.” En høj skikkelse med lidt halvlangt mørkt hår og mørke solbriller på hjalp mig op og stå igen.
”Thanks,” jeg børstede mig for lidt græs og sådan. Jeg så. Et kæmpe smil mødte mig. ”Hello,” sagde jeg og rakte hånden frem. Han grinede.
”Hi! I’m Danny,” han rystede min hånd. Jeg smilede. Han var da ikke så tosset? Han tog sine solbriller af som afslørede et par store blå øjne og en masse fregner. Ved nærmere eftertanke.. var han fucking lækker!
”I’m Miley. ”
Jeg kunne nærmest ikke få mine øjne fra ham. Han smilede mens han holdte øjenkontakten.
”Doug!” Frankie løb nærmest imod ham. Hvordan fanden kunne hun løbe i de høje hæle? Jeg så ned på mine flade all stars sko som jeg knap nok kunne løbe i uden at falde over mine egne fødder! Jeg så forbi Danny over på en ikke så høj dreng i cowboytøj. Det var faktisk ret fedt? Cowboybukser, en fed t-shirt og en cowboyjakke? Jeg lagde nu mærke til Danny’s tøj. Et par hvide all stars(Twins! Bortset fra mine er sorte.), en blåternet skjorte og et par sorte cowboybukser. Han tog sine solbriller på igen og så op mod døren. Der kom to nye frem i døren. To piger.
”Hi girls!” Frankie smilede og vinkede.
”Come meet Miley!”
De to piger kom gående imod mig. Jeg smilede til dem.
”Hi, I’m Giovanna. I’m Tom’s girlfriend.” sagde en mørkhåret pige til mig. Jeg så forvirret på Frankie.
”Who’s Tom?”
”You haven’t met him yet. He’ll be here in a minute.” Jeg nikkede og kiggede på den anden pige.
”I’m Izzy. Harry’s girlfriend. You haven’t met him either.” Jeg grinede.
”Well I’m looking forward to meet them then!”
“And you haven’t met my boyfriend yet!” sagde Frankie og trak mig I ærmet hen til Dougie.
”This is Dougie!”
”Hi,” sagde jeg og løftede hånden.
”Hi, Miley right?” Jeg nikkede.
”Good! Now I think we’re enough people to carry all this shit up.”
Frankie slog ham på skulderen. “Shut it! That’s my shit!” Han smilede og gik over til Danny. De andre piger kom over til os. Frankie begyndte at snakke om hvad hun havde planlagt med sine ting. Jeg kiggede over på drengene. Eller jeg kiggede på Danny. Der var et eller andet over ham? Han så over på mig. Jeg kunne ikke slippe ham med øjnene. Han smilede til mig. Det var først der jeg fandt ud af at jeg stirrede helt vildt på ham! Jeg skyndte mig at se væk. Jeg rødmede lidt. Jeg fik øje på to mænd ovre i døren. Det måtte være Harry og Tom. De gik over imod os.
”Hi girls.” den lyshårede smilede stort til os. Hold da helt magle for nogle øjne!
”You’re Miley?” spurgte den mørkhårede. Og det samme for ham! Hold da op for nogle fantastiske blå øjne!?
”Mmm.” svarede jeg stille.
”Harry,” sagde han og rakte hånden frem. Han smilede venligt til mig.
”And I’m Tom,” sagde den anden og smilede. Og smilehuller.. eller nej, smilehul!
”Hi,” grinede jeg.
”So you guys ready for some serious action?” spurgte Dougie og vippede med øjenbrynene.
”Sure,” sagde alle de andre. Jeg nikkede bare ivrigt.
”Great! Let’s go to the trailer!” Sagde Dougie og pegede på den store flyttemandsvogn. Hvorfor fanden havde de ikke bare fået dem til at flytte det hele op?
”Let’s start with this!” sagde Dougie og så på et kæmpe skab.
”Actually, the girls and I are going inside with all my clothes and stuff. We need the small things in right?” Drengene så måbende på os.
“Are you freakin’ kiddin’ us!?” sagde Tom og så på det uoverskueligt store skab.
”We need more hands?”
”Sorry hun,” grinede Giovanna, ”you’ve only got eight!”
”I’ll stay and help you.” Sagde jeg og smilede.
“Really!? Aw I already like you!” sagde Dougie og gav mig en krammer. Jeg smilede. Det var egentlig bare en undskyldning for at glo på Danny hele dagen.
”Bearhug!” skreg Tom og overfaldte mig.
”I love you! You have no idea!” Jeg grinede og klappede ham på ryggen. Jeg var ikke så god til kropslig kontakt fra første gang jeg mødte folk.
”Let’s get this upstairs!” sagde Harry optimistisk.
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida EmptyTors Jul 23, 2009 11:24 am

Uuuh, someone has a crush on Danny-boy ;D !!
Elsker din måde at skrive på. Du får mig altid til at grine Razz

MERE ?!
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida EmptyTors Jul 23, 2009 12:14 pm

Omg? jeg elsker virkelig de ting du skriver, Mille Very Happy
wauw.
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida EmptyTors Jul 23, 2009 4:08 pm

mere mere mere... what more can I say.. (;
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida EmptyFre Jul 24, 2009 8:41 pm

Mere fiktion til dig min... Kon' ?

Jaer okay, værsgo Very Happy

Kapitel 3

“Dammit this is freakin heavy!” Drengene stønnede højt da skabet skulle op ad trappen.
”No don’t put it that way!” sagde Dougie irriteret.
”That’s the only way it’s gonna work?” sagde Danny mens hans ansigt var klasket op mod siden af skabet.
”No!”
”Yes!”
”No!”
”Guys shut up!!” sagde jeg højt. Jeg stod nede for enden af trappen da drengene overhovedet ikke kunne samarbejde, og hvis jeg også skulle hjælpe gik skabet helt sikkert i stykker.
”Listen to this, if you just turn it this way,” fortalte jeg ivrigt med store håndbevægelser, ”it will be easier to get up the stairs, AND you don’t have to turn it to get it trough the door?”
Tom smilede til mig.
“That’s what I’ve been saying all along!”
“No it’s not,” vrissede Danny.
“Shut it! Just because you aren’t thinking logical.”
“Guys!” sagde jeg og lød som en skrap mor.
”Just do as I say, and quit your moaning.”
De så forvirrede på mig.
”Up, up, up!” kommanderede jeg på bedste komandus maner.
”All right, come on, we can do it!” heppede Harry og skubbede skabet opad.

“WE DID IT!” Skreg Dougie henrykt og smed sig I sin seng.
”I’m so proud of myself!”
”God dammit, I think I broke my back!” sagde Tom og strakte sig.
“I think it was easy,” sagde jeg og smilede stort. Danny så irriteret på mig.
”That’s because you just looked. You could have helped? Then my face would feel normal?” han smilede til mig. Awwww! Hvorfor har jeg også en kæreste!
“I need something to eat..” udbrød Tom og gik nedenunder.
”So what are we gonna do next?” sagde jeg over entusiastisk.
“Nothing! We need rest!” sagde Harry træt og smed sig ned ved siden af Dougie.
”Same here. No more moving for today!” sagde Danny og gabte.
”We’ve got a whole trailer outside!?”
“I know, but that..” begyndte Dougie.
“Proofs nothing..” fortsatte Harry med lukkede øjne. Jeg sukkede højtlydt og gik ned imod traileren igen. Det kunne da ikke passe at de bare allerede gav op? Jeg gik ind i traileren og kiggede. Der måtte da være noget jeg kunne bære? Jeg fandt en lille kommode på størrelse med et fjernsyn og besluttede mig for at det skulle være den! Og tog fat under den og løftede op. Holy jesus! Den var jo mega tung! Jeg satte den ned igen og åbnede skufferne. Typisk Frankie.. Skufferne var fulde af.. alt muligt mærkeligt? Øverst lå en bunke billeder. Det øverste var et af hende og Mollie. Jeg tog det op. Jeg kunne ikke lade være med at kigge resten. I midten lå der et billede af en… ja lad os kalde det en godt pløret mig. Jeg stod med en piña colada i hånden, og en paraply i håret. Mine øjne sad nærmest ud til hver side, og jeg var godt i gang med at danse. Jeg kunne ikke lade være med at blive rød i hovedet. Tænk at jeg havde været sådan? Det var dengang jeg mødte Nick. Faktisk lige nøjagtigt den aften. Jeg havde det faktisk sjovt? Jeg elskede at feste og drikke og alt det der. Det gør jeg stadig, men har bare ikke gjort det i lang tid? Det sidste jeg drak var et glas vin hos Nick’s forældre. Ikke ligefrem party. Jeg lagde mærke til mit tøj. Det var jo super fedt! Hvad fanden var der sket med mig? Jeg var blevet kedelig. Og gammel. Og klam. På billedet stod jeg i min blomstrede kjole og mine pink stiletter. Her stod jeg i mine jogging bukser, en hoodie og et par gamle slidte all stars. Skoene havde jeg haft siden jeg flyttede til England, og det var sådan set det eneste jeg havde beholdt hele vejen igennem. Det var det eneste der var den gamle mig. Jeg sukkede og lagde billedet tilbage i skuffen.
”What are you doing?” Jeg hoppede forskrækket. Jeg var nok den person i verden der var blevet forskrækket flest gange! Danny grinede.
”I didn’t mean to scare you,” sagde han og gik hen imod mig. Han så ned i skuffen.
”Is that you?” jeg nikkede.
”Someones a bit drunk huh?” jeg smilede og nikkede igen.
”Never drink piña coladas!”
Han grinede. ”I know. I once drank one, and I went out to puke right after!”
“I know it far to well!”
Han smilede. Hans øjne så så fantastisk.. rolige ud. Det er nærmest svært at forklare hvor smuk han egentlig var når han bare stod og så.. smuk ud? Jeg havde lidt lyst til at slå mig selv. Jeg lød som en teenage pige! Jeg blev simpelthen nødt til at stoppe!
”So.. You wanna grab a beer? The others are in the kitchen.” Jeg nikkede og fulgte efter ham. Jeg så ned i jorden. Det var bedst at gøre sådan. Så ville jeg ikke gå og glo på ham. Jeg fungerede ikke til det her fis! Det var jo det jeg sagde. Mænd med guitar er ikke godt for mig! Og ja jeg ved da godt at han ikke lige frem gik med en guitar over skulderen, men der var et eller andet over ham? Noget.. Sejt? Noget lækkert! Og ikke nok med at han så herre godt ud og havde den der ”guitar-mystik” over ham, havde han også den mest behagelige stemme nogensinde! Jeg ville gerne vide hvordan han synger!
”Here,” sagde han og stak en øl i hånden på mig. Jeg kunne egentlig ikke lide guiness. Alt andet end Tuborg suttede for sygt! Men hvad fanden. Ned med det.
Jeg tog en ordentlig slurk, men kunne ikke lade være med at skære ansigt da smagen nærmest brændte min tunge.
”What’s wrong?” spurgte Tom og grinede.
”She don’t like guiness,” sagde Frankie og smilede til mig.
”What!?” udbrød de nærmest alle sammen i kor.
”Come on? It’s tastes like shit? It’s like slots, they really don’t work! Tuborg is the only one! It’s like.. Denmarks nationality drink!?”
Tom grinede. “And Denmark is a big alcoholic country?”
“D’you come from Denmark?” spurgte Danny nysgerrigt.
”Yes. I was born there, but my father is english.” Han nikkede.
“Nice. So you speak Danish?”
Jeg grinede. “No I’ve been living in Denmark for 17 years, but I can’t speak Danish?”
“Oh my god! How did you manage that?” spurgte Dougie og så dybt chokeret ud.
”I spoke english? It’s not like Denmark is a closed civilasation who can’t speak anything but danish?”
“ohhhh!” sagde han og så ud som om han vidste hvad det hele drejede sig om nu.
”Say something on danish!” sagde Tom og smilede stort.
“Like what?”
“Like… TROUT!”
“Ørred,” svarede jeg, og synes egentlig det var et ret godt ord at starte ud med. Specielt pga ø’et.
”Wha?” spurgte Harry og så dybt forvirret ud.
”Ørred? I can’t be that hard to say?”
“Orret,” prøvede Dougie.
“Ørred. You have to make the “-eddd” sound.”
“Orrettttt” Danny grinede af ham.
“You suck!”
“Then you do it!” sagde Dougie og så fornærmet ud.
”Øerrreedthe,” sagde Danny stolt.
”Why the ”the”?” grinede jeg .
“Dunno? Cause it sounds weird?” grinede han og blottede sine fantastiske tænder. Jeg rødmede som en lille pige igen.

”I’m soo freakin tired.”
”Aww you poor thing,” sagde Nick og nussede mig hurtigt over håndryggen.
”I’ve just been watching football all day, so I’m quite exhausted too.”
Mener du det seriøst?
“Well yeah that’s pretty hardcore stuff.
“Yeah. Well actually I did get the mail today.”
HURRA! Manden har flyttet sig fra sofaen! OG HVAD SÅ!? Oh jesus fuck af.
Jeg var åbenbart ikke så god til det med par forhold. Jeg fungerede ikke rigtig til noget lige for tiden? Jeg tog et tæppe over mig og puttede mig godt ned i sofaen. Vi sagde ikke et ord til hinanden hele aftenen. Det eneste vi sagde var godnat, og så et hurtigt kys. Det jeg sagde… vi var et gammelt ægtepar. Og det havde jeg ikke lyst til at være i en alder af 27 år!

Jeg kunne høre Nick snorke. Alt der kørte i mit hoved var Danny, Danny, Danny! Og det var virkelig ubehageligt! Det var så ekstremt ubehageligt at ligge ved siden af sin kæreste, og have en anden mand til at køre rundt i sit hoved. Jeg elskede Nick, det gjorde jeg virkelig, men… jeg gjorde det sgu ikke helt alligevel. Altså, han var jo sød og det hele, men.. han havde bare kørt mig så meget ned det sidste stykke års tid! Lad være med at synge det lyder ikke særlig godt, lad være med det blablablablabla.
God, jeg lød som en irriterende teenagepige som var sur på sin mor! Det var det der var i vejen ! Jeg var en del af det dumme gammeldags ægteskabs bavl, men hver gang jeg så Danny var jeg fandeme 4 igen! Eller måske 13. Men jeg følte mig som den pige jeg altid havde været, men som jeg havde skjult de sidste 3 år, når jeg så på ham. Det var forfærdeligt!
Jeg bryder mig ikke om at være forelsket….


Tadaaa -.-'
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida EmptyLør Jul 25, 2009 1:34 pm

looove iiit! (;
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida EmptyLør Jul 25, 2009 1:43 pm

HAHAHA!!!
Årh hvor jeg grinte da de forsøgte at sige 'ørred' xD
Du er genial Mille!!!! Very Happy Very Happy

Glæder mig så meget til mere!
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida EmptyLør Jul 25, 2009 2:34 pm

hold da magle hvor skriver du godt mille :D
også er det et godt indhold :D yay !
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida EmptyLør Jul 25, 2009 6:39 pm

Ihhhh :i
Hvor er I søde ! Very Happy

- Jeg har bare tænkt : ihh noget lort, det er jo ikke noget ved at læse..
Så mange mange mange mange 100000000000 tak ! Very Happy
I giver mig virkelig lyst til at skrive mere ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida EmptyLør Jul 25, 2009 10:38 pm

I absolutly love it Razz

Kunne ikke lade være med at tænke på pokal'øl, da jeg læste "øl'scenen" Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida EmptyLør Jul 25, 2009 11:02 pm

Hihi, mere til mine herlige readers ! Very Happy


WARNING : Det her kapitel er sgu ikke alt for godt, men skulle ha' det ! Very Happy

Kapitel 4

”So how’s your closet?” jeg grinede.
“It’s fine. It’s a bit hungry for a pair of green stilettos I saw last week.”
“Ohh where did you see them?” det skulle nok passe at Frankie havde set et par akkurat magen til, som hun bare syntes hun matte eje.
”In that little shop you showed me?”
“NO WAY! I want those in blue!”
“When can you buy them with me?” Jeg vidste hun ville sige i dag. Hun var en fatal shop-a-holic.
”Well.. Hmm.. Tomorrow I think.” Jeg blev helt stille.
“Miles?”
“What did you just say?” jeg kunne ikke fatte det. Den berømte shopper Frankie, ville ikke ud at shoppe idag!?
”Doug and I are gonna visit his mum.”
”UH! Another big day!?” grinede jeg ned i røret.
”Shut up! I’m just gonna meet her! It’s nothing speciel?”
Jeg grinede. “Oh yes it is!”
“Oh no it isn’t!”
“Listen to this, if his mum doesn’t like you, you’ll be ditched immediately.”
“SHUT UP!” Grinede hun. “You make me nervous!”
“Well there’s a good reason! Do you know that 25% of all the relationships, they don’t talk to their husbands family because of their mums. And that 50% of the time, the mother have to tell if she likes the girl or not before she moves in with him?”
“Shut it. Why do you know stuff like that?”
“Because I want to make you nervous, and then I’ll make things up so it will happen.” Hun blev stille.
“You are such a ding!”
“I KNOW!” Jeg skraldgrinede. Jeg kunne altid få Frankie til at hoppe på sådan noget. Hun blev altid så sur.
”I hate you. I’m gonna hang up now!”
“Well then bye. Have fun with your monster in law.”
“Shut it!” Dut lyden kom og jeg grinede. Jeg måtte hellere ringe til hende og få hende til at tænke positivt. Jeg trykkede nummeret ind og ventede.
”I don’t wanna talk to you.” Jeg grinede.
”Sorry. I just wanted to say that,”
”duut duut duut.” Jeg så på telefonen. Hvad fanden! Lagde hun på!?
Jeg ringede op igen.
”Did you just hung up on me!?”
“Hmm maybe?” grinede hun.
“You little… minx!”
“I know.. What did you want to say?”
“That it is gonna be fine. I’m sure she’ll like you.. or maybe she’ll just throw forks after you and then hide Dougie in her basement.” Hun grinede.
“What was that!? You’ve changed?”
“I have?” pis…
“Yeah! You’re more fun! You’re like.. The old you!? What happened?”
Øhh ja ser du, jeg er blevet dybt forelsket I den kærestes ven, og jeg har virkelig lyst til at dyppe ham I chokolade og putte flødeskum på forskellige steder og slikke det meget meget langsomt af. Nej sådan siger man ikke lige vel?
”Nothing! I just… nothing.”
”No what!? Tell me!?” sagde hun nysgerrigt.
“I’ll tell you later. Now go out and snog Dougie and leave me alone you little… cat?”
“Rauw… Okay then. I’ll see you tomorrow! We need to get those shoes!” Jeg grinede.
“Of course. See you.”
“Miav miav.” Jeg grinede. Hun var altså ret underlig? Jeg kunne huske engang for et par år siden hvor vi skulle vaske op sammen hvor hun pludselig gav sig til at danse og synge og kaste vand og skum over det hele! Jeg grinede lidt ved tanken. Jeg savnede det. At være mærkelig og bare.. Hoppe i vandpytter!

”Nick?”
“mmm..”
“Can you please help me? I need some stuff at the topshelf.”
“But there’s football?” Jeg så på ham.
”Yeah, but don’t you want something to eat?”
“Well get a chair?” han så ikke engang på mig.
”I have gotten a chair, and if you looked at me, you would notice that i still can’t reach?”
“Dammit woman, can’t you just leave me alone!?” Jeg så på ham med store øjne.
”What?”
”Are you deaf or what!?” han råbte nærmest af mig.
”I just asked you if you could help me?”
“Well I can’t okay!? If you looked at me, you would notice that there’s a very important game in TV right now, and you want me to help you!?”
“Yeah, that’s what boyfriends do!? And you use to do that!?”
“Well I don’t do that any longer!” Han rejste sig. Jeg stod stadig på stolen.
”What the hell have happened to you!?” jeg fik helt ondt I maven. Han havde aldrig råbt af mig før.
”Well I’ve changed!”
”You certainly have! Since when did you start to yell at me!?” Han grinede nærmest hånligt.
“Since now? Are you stupid?” Jeg stirrede på ham. Jeg hoppede ned fra stolen.
”Aparrently I am?” Jeg slukkede under komfuret og gik forbi ham. Jeg tog min jakke på.
”Where are you going?”
”To Frankie’s. I don’t wanna be here another minute.”
“You’ll stay here!” råbte han og tog fat i min arm.
”Let me go.” sagde jeg stille. Han slap mig.
”Why are you with her all the time? Why aren’t you with me?” spurgte han og fik tårer I øjnene.
”Because I wanted to help her move. You’ve got to understand that.” Sagde jeg og gik tættere på ham.
”Stop lying.”
”What?” sagde jeg og så undrende på ham.
”I saw you. I saw you with that guy. I saw the way he looked at you.”
“Who?” jeg var slet ikke med mere.
“That tall blond guy.”
”What the hell are you talking about?”
“I followed you and Frankie. I wanted to help too. I thought you might needed a pair of hands. But you didn’t. Instead you were hugging that blond guy.”
“Tom? What do you mean? Tom has a girlfriend?”
“And that’s you or what?” jeg kiggede på ham.
“I don’t know what you’re talking about? I’m leaving now..”
“I told you to stay here!”
Alt blev sort. Jeg kunne mærke en smerte i mit hovede og min ryg. Der kom et brag. Det føltes som om der var en der havde slået mig i hovedet med en hammer. Jeg åbnede øjnene. Jeg så op på Nick. Han så forskrækket på mig.
”Did you just hit me?” spurgte jeg så på ham. Han fik tårer i øjnene.
”Miles, I’m sorry, I would never,” han bøjede sig ned imod mig.
”Don’t touch me!” sagde jeg spydigt og prøvede at rejse mig.
”Miles you have to stay..”
”DON’T TOUCH ME I SAID!” Jeg kom op på benene, men følte mig svimmel.
”Miles, I’m..” jeg gav ham en lussing i verdensklasse.
”WHAT THE FUCK IS WRONG WITH YOU!?” skreg jeg og skubbede til ham. Han så forskrækket på mig. Jeg tog fat i dørhåndtaget og løb nærmest ud ad døren. Jeg smækkede den efter mig. Jeg gik hen mod elevatoren. Der gik et stykke tid før den kom. Min ryg gjorde forfærdeligt ondt.
”Come on!!” Jeg kørte min hånd rundt i mit ansigt. Endelig kom den! Jeg gik ind og så døren lukke sig. Jeg kiggede rundt i elevatoren.
”FUCK!” råbte jeg meget højt så det hele gav genlyd. Det gjorde nærmest ondt i mine ører. En lyd kom, og dørene åbnede sig. Jeg var nede. Jeg gik ud af elevatoren og hen til mig cykel. Jeg låste den vredt op og hev den ud ad døren. Ude på gaden var folk travle som altid. De gik i deres hurtige tempo, med deres mobiler ved ørene, uden at have nogen idé om omverdenen. Jeg kom op på cyklen og cyklede ud imod Frankie.

Jeg stillede cyklen ude foran deres havelåge. Lyset var slukket. Jeg vidste egentlig godt at de var ude ved Dougie’s mor, men jeg kunne bare ikke være derhjemme et sekund mere. Jeg kunne ikke helt finde ud af hvad der var sket. Det hele var en smule sløret. Jeg ville slet ikke tænke på det. Hvis jeg glemte det og fandt på en anden undskyldning for at være her, ville Frankie ikke fatte mistanke. Jeg sad og kiggede rundt i haven. Der var stedmor blomster ovre i et hjørne. Det var min farmors ynglings blomster. De var altid på de kort hun sendte til mig på min fødselsdag. Jeg smilede. De var gule alle sammen. Ikke de pæneste. De skal helst være lilla. Jeg satte mig på græsset. Det var ved at blive vådt. Jeg lagde mærke til mine fødder. Jeg havde stadigvæk mine store futter med bjørnekløer på. Fok måtte tro jeg var retarderet! Her sidder jeg, i en have og kigger på blomster, med mine bjørnefødder. Hurra. Jeg sukkede og kørte min hånd over panden.
”No I didn’t..” jeg kunne høre en bildør smække.
”Yeah you did!” det var Frankie. Jeg rejste mig hurtigt. Hun fik øje på mig.
”Miles! What are you doing here?” hun smilede stort til mig. Jeg smilede igen.
”Ehm..” jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige. I stedet begyndte jeg bare at stortude!
”Oh my god.” Hun løb over til mig og tog om mig. Dougie stod forskrækket og så til.
”Miley what’s wrong?”
Jeg græd og græd. Jeg kunne slet ikke stoppe.
”Come on, let’s go inside.”

”Here, be carefull it’s hot!” sagde Dougie da han kom med en kop dampende te.
”Now tell me what happened.” sagde Frankie og så på mig. Dougie satte sig ved siden af hende.
”It’s nick..”
”What’s wrong with Nick?” spurgte hun og tog fat i min hånd.
”He..” jeg kunne mærke tårerne trille ned ad mine kinder.
”He what?”
”He started to yell at me because I asked him to do something for me, and then he said something about that Tom and I was together and stuff like that and I had no idea what to do and then he…” jeg gemte mit ansigt i mine hænder.
“What did he do?” spurgte Frankie og nussede min hånd.
“He.. Grabbed my arm when I said that I went to your place… and..”
“And what?” hun så bekymret på mig.
“Right before I left he.. Hit me.. I fell down on that little table in the entre. It broke. It..”
“HE HIT YOU!?” råbte Frankie.
“Franks don’t..”
“NO! He.. What.. OH MY GOD! I’m gonna kick his fucking ass!” sagde hun og rejste sig fra stolen.
”What did you do then?” spurgte Dougie. Han så bekymret på mig.
”I hit him back of course. An pushed him. Quite hard. But..”
”You did the right thing.” sagde Dougie.
”If it were me, I would punch him in the face with a saucer.” Jeg kunne ikke lade være med at grine.
Frankie stod med ryggen til os og kiggede ud ad vinduet.
”I should never have introduced you to him.”
”Frankie you couldn’t know..”
”I know, I know, but.. You’ve had nothing but trouble with that guy? He said that you should dump your idea of being a musician, which was actually the reason why you even came to England, and then he made you change completely!”
“Don’t think about it… I.. Need some sleep. Can I borrow your couch for tonight?”
“Of course you can!” sagde Dougie.
“You can stay here for as long as you want to!”
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida EmptyLør Jul 25, 2009 11:14 pm

[quote]"Øhh ja ser du, jeg er blevet dybt forelsket I den kærestes ven, og jeg har virkelig lyst til at dyppe ham I chokolade og putte flødeskum på forskellige steder og slikke det meget meget langsomt af. Nej sådan siger man ikke lige vel?"[/quote]

Grinte såå meget Very Happy <3

^Men ja, thumbs up (: <3
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida EmptyLør Jul 25, 2009 11:39 pm

[quote="DeeDeelicious"]
Citat :
"Øhh ja ser du, jeg er blevet dybt forelsket I den kærestes ven, og jeg har virkelig lyst til at dyppe ham I chokolade og putte flødeskum på forskellige steder og slikke det meget meget langsomt af. Nej sådan siger man ikke lige vel?"[/quote]

Grinte såå meget Very Happy <3

^Men ja, thumbs up (: <3
Mange tak ! Very Happy <3

- Kunne ikke lade være med at skrive det.. Det fløj lige ind i mit hoved, og så blev jeg nødt til at skrive det Very Happy
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida EmptyLør Jul 25, 2009 11:42 pm

[quote="Mille"]
DeeDeelicious skrev:
Citat :
"Øhh ja ser du, jeg er blevet dybt forelsket I den kærestes ven, og jeg har virkelig lyst til at dyppe ham I chokolade og putte flødeskum på forskellige steder og slikke det meget meget langsomt af. Nej sådan siger man ikke lige vel?"[/quote]

Grinte såå meget Very Happy <3

^Men ja, thumbs up (: <3
Mange tak ! Very Happy <3

- Kunne ikke lade være med at skrive det.. Det fløj lige ind i mit hoved, og så blev jeg nødt til at skrive det Very Happy

But you're not the only one with that lust Rolling Eyes Haha (:'
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida EmptyLør Jul 25, 2009 11:56 pm

MILLE!!!! Nu er du en .. ørred ?
Hvem i alverden har fået den dumme idë ind i hovedet på dig, at det her ikke var godt?! Suspect



DET VAR MERE END GODT .. DET VAR SUPER-DUPER-FANTOMASTISK-FANTASTISK GODT!!! Very Happy

Elskede det hele og Nick er da bare den største idiot ever!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad And to quote Phoebe "Now I'm gonna KICK some ass!"

Ved du hvem der er meget bedre?! .. DANNY BOY Very Happy Razz


Glæder mig til mere!
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida EmptySøn Jul 26, 2009 12:06 am

Annesteg skrev:
MILLE!!!! Nu er du en .. ørred ?
Hvem i alverden har fået den dumme idë ind i hovedet på dig, at det her ikke var godt?! Suspect



DET VAR MERE END GODT .. DET VAR SUPER-DUPER-FANTOMASTISK-FANTASTISK GODT!!! Very Happy

Elskede det hele og Nick er da bare den største idiot ever!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad And to quote Phoebe "Now I'm gonna KICK some ass!"

Ved du hvem der er meget bedre?! .. DANNY BOY Very Happy Razz


Glæder mig til mere!
Årh hvor er du sød Anne ! Very Happy
Det kan godt være at du siger at du elsker mine kommentarer, men jeg elsker mindst dine 10 gange mere !! Very Happy

Tak skal du have ! Very Happy <3
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida EmptySøn Jul 26, 2009 7:59 pm

[quote="DeeDeelicious"]
Mille skrev:
DeeDeelicious skrev:
Citat :
"Øhh ja ser du, jeg er blevet dybt forelsket I den kærestes ven, og jeg har virkelig lyst til at dyppe ham I chokolade og putte flødeskum på forskellige steder og slikke det meget meget langsomt af. Nej sådan siger man ikke lige vel?"[/quote]

Grinte såå meget Very Happy <3

^Men ja, thumbs up (: <3
Mange tak ! Very Happy <3

- Kunne ikke lade være med at skrive det.. Det fløj lige ind i mit hoved, og så blev jeg nødt til at skrive det Very Happy

But you're not the only one with that lust Rolling Eyes Haha (:'
I know Rolling Eyes
Men jeg deler ikke mine chokolade stang ^^

Aij nu skal jeg nok lade være Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida EmptyMan Jul 27, 2009 1:39 pm

mere mere mere! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
jonesy
Surfer Babe
Surfer Babe
jonesy


Antal indlæg : 192
Age : 29
Location : Danny's bed
Registration date : 21/06/09

Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida EmptyTirs Jul 28, 2009 12:29 am

affraid i want more(:!
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/christinegn
Sponsoreret inhold





Viva La Vida Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Viva La Vida
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: