Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Viva La Vida

Go down 
+9
xRindal
JasminM
Carolaade
jonesy
MeusDeus
DeeDeelicious
Annesteg
mcflys
Mille
13 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptySøn Aug 02, 2009 10:29 pm

Mille nu sidder vi alle sammen her og tigger dig om mere.... så få dog fingeren ud kvinder og skriv noget :D
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptyMan Aug 03, 2009 12:54 am

give me, give me' moore. give me more! snart please!
Tilbage til toppen Go down
jonesy
Surfer Babe
Surfer Babe
jonesy


Antal indlæg : 192
Age : 29
Location : Danny's bed
Registration date : 21/06/09

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptyMan Aug 03, 2009 2:55 am

mcflys skrev:
give me, give me' moore. give me more! snart please!

lige præcis!
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/christinegn
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptyMan Aug 03, 2009 3:20 am

Haha, awwwwww tak tøser :-D
Hvor er i søde :-D Jeg skynder mig at skrive !!
Tilbage til toppen Go down
jonesy
Surfer Babe
Surfer Babe
jonesy


Antal indlæg : 192
Age : 29
Location : Danny's bed
Registration date : 21/06/09

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptyMan Aug 03, 2009 3:22 am

Mille skrev:
Haha, awwwwww tak tøser :-D
Hvor er i søde :-D Jeg skynder mig at skrive !!

jaaah!
total glædelse king
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/christinegn
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptyMan Aug 03, 2009 3:33 pm

Mere ficca til el chicca ! (Kan ikke spansk, don't blame me!)

Kapitel 10

Jeg rørte surt rundt i mine scrambled eggs. Hvad fanden var det jeg havde gjort!? Jeg vågnede klokken 9 i morges og Danny var væk. På hans pude lå en seddel :

Hi Love.
I’m in the studio with the guys. Sorry I didn’t tell you yesterday.
I’ll be home at six, you don’t need to cook something up, I’ll bring something.

And please don’ go anywhere. We need to talk.
Xx Danny.


Ja gu fanden skulle vi da snakke sammen! Det er ikke særligt tit man vågner op i sin room mates seng, nøgen! Jeg skovlede hårdt mine æg op på en tallerken. Jeg havde selv tænk så dårligt om Nick i går da jeg cyklede hjem. Og hvad gør jeg når jeg kommer hjem? Knalder Danny.
Jeg satte mig ned i sofaen og skovlede nærmest æggene ind i munden. Jeg tændte for fjernsynet. Der var en genudsendelse af Al Murrays happy hour. Jeg kunne ikke fordrage den mand.
”Ja jeg er sjov og skaldet?” sagde jeg og viftede med armene. Jeg spiste surt videre. Hvorfor dummede jeg mig også altid sådan? Og hvorfor var jeg egentlig sur over det her? Jeg havde lige været sammen med en af de lækreste mennesker jeg nogensinde havde mødt, og så brokker jeg mig? Jeg rystede på hovedet.
”Miles?” fuck. Frankie stak hovedet ind ad døren.
”Hi!” jeg smilede svagt til hende og spiste videre.
”Oh someones got their periode!” grinede hun. Jeg så vredt på hende.
”Oh my god, what’s wrong?” spurgte hun nervøst og satte sig ved siden af mig.
”Frankie when I tell you this, I don’t want interruptions, angry words or screaming okay!”
Hun nikkede ivrigt.
“Tell me!”
“Well,” begyndte jeg.
“Yesterday I saw Nick..”
“Bastard..” sagde Frankie. Jeg så irriteret på hende.
“Oh sorry..” jeg fortsatte.
”he was with this redheaded slut with gigantic boobs, and he was holding her hand and giving her hickies all over.” Frankie åbnede munden som den der ‘NO WAY’ reaktion.
“and then I got mad. So I drove really fast home and you know stuff I do when I get mad.” Hun nikkede.
“and then Danny came and told me that he had written a song, so he played to me. And you know, me and guitars.. but this time I… well lets say I went for the person behind the guitar..” hun åbnede munden igen. Denne gang var det mere en ‘oh my god’ reaktion.
”so I took the guitar off him and started to.. kiss him.” Hendes øjne blev helt store.
”An this morning i found myself in his bed. Naked..” jeg så på hende. Hun var lige ved at sprænges.
”Now scream..”
”AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH!” skreg hun højt.
”Oh my god! I can’t believe it! So you’re together now?” hun smilede over hele ansigtet.
”No!” sagde jeg bestemt.
”Frankie can’t you see!? This is wrooong! I only kissed him because I was so mad at Nick! I wouldn’t dare kissing him if I wasn’t so pissed off and jealous and..” hun stoppe mig.
“STOP! Jealous? How could you possibly be jealous? He hit you Miley? You need to move on! And no one would protect you better than Danny?” sagde hun.
“BUT I DON’T WANT PROTECTION! I want someone who loves me! That I love! Someone who wouldn’t hurt me for anything in the world! Not a guy who can protect me?!” hun så chokeret på mig.
“We’re only trying to help you!”
“I know!” sagde jeg og kunne mærke tårerne løbe ned ad mine kinder.
”But you don’t help me, by not letting me out of sight and talk evil about Nick! I love him! I still do! And I feel like a slut! Why did I do it!?” græd jeg.
Hun rejste sig og gik hen for at tage om mig.
”I know honey.. but you have to face that Nick just isn’t the right man for you? He’s done nothing but damage to your life! You don’t match.. in these two weeks you’ve changed so much! You’ve become happy and you always smile? You’ve gone beautiful again! And what if it is Danny who makes you beautiful? What if he’s your match? Maybe he’s a good protector for you, but he’s also a great guy! He has a wonderful personality, and he is a guy that you should have been with from the start! Not some stupid classy guy! You need a badboy! A guitar-hero,” grinede hun. Jeg kunne ikke lade være med at smile.
“I know.. But.. I’ve been with Nick for so long, and I miss sleeping next to him and kiss him, and just our old couple nights! I miss everything?” snøftede jeg.
“I know, and I understand you,” sagde hun og satte en tot hår om bag mit øre.
”But you have to get over him! And if you have to do it with Dan a hundred times, that’s what you do!” Jeg grinede.
“Thanks Frankie..” sagde jeg og krammede hende.
“You’re welcome sweetie!”
“Actually I wouldn’t mind doing it a hundred times with him?” fnisede jeg imens jeg stadig snøftede.
“Ohh.. So Mr Jones is a sexy beast huh?”
“More like the sex god! I haven’t felt so good after it as yesterday! You know like..”
“.. You’re the hottest girl on earth? Ask my why I’m with Doug..” jeg grinede.
“Yeah like that! I mean.. He’s freakin amazing isn’t he!?”
“Yeah Doug is..” sagde Frankie drømmende. Jeg skubbede blidt til hende og grinede.
”Stop it.”

”Miles?”
Så nu skete det. Jeg havde gjort mig klar og det hele. Prøvet at gøre mig så lækker som overhovedet muligt. Jeg gik langsomt ud i køkkenet.
”Wauw, you look good!” grinede han.
”Please get some plates I’m starving!”
Jeg fandt to tallerkner og satte mig ved bordet. Jeg tog det ene ben over det andet og tændte en cigaret.
”Mmm burger!” sagde Danny ivrigt og smaskede højlydt. Charmerende.
”Dan?” Han så på mig.
”Shouldn’t we talk?” Han nikkede.
”So about last night,” begyndte jeg.
”Yeah..” sagde han og lagde burgeren på tallerkenen.
”It was.. Ehm.. It.. Danny it was great!” sagde jeg og blev lidt rød i hovedet over min formulering.
”I know..” sukkede han.
”And that’s what I need to talk to you about..”
“What is there to talk about? I mean.. I really like you Danny! You make me feel special!” Han så på mig. Jeg kunne ikke helt læse hans udtryk.
“Miley.. You’re really great, and I like you very much, but.. You’re my roomie.. It’s wrong..”
“You know I thought that too, but then I spoke to Frankie..”
“Wait! You told Frankie,” spurgte han og så mistroisk på mig.
”Yeah?” sagde jeg. Var det så slemt?
”Oh my god… Miley, we can’t be together!”
”Why not?” spurgte jeg. Han kørte sine hænder igennem sit hår.
”Miley.. I don’t want to hurt you!”
”You’re not going to? I just say that I think we should start like.. seeing eachother?” Dumme, dumme, dumme Miley! Aij hvor var det altså dårligt formuleret!
”Miley.. I can’t.. I told you?”
”But you didn’t tell me why?” sagde jeg og tog fat i hans hånd.
“Miles.. I’m seeing someone else..”

DAMDAMDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptyMan Aug 03, 2009 3:51 pm

fucker fucker fucker fucccckiiiiing FUCK !
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptyMan Aug 03, 2009 4:37 pm

ÅRHHHHH? affraid

^^ Jeg sad bogstavelig talt sådan der ^^

Omg.. Shocked Hva' nu? Hva' nu? Hva' nu? confused
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptyMan Aug 03, 2009 8:07 pm

MeusDeus skrev:
fucker fucker fucker fucccckiiiiing FUCK !

Kunne ikke have sagt det bedre selv!!!

Men jeg havde virkelig på fornemmelsen at der var en anden, sikkert en '"redheaded slut with gigantic boobs" .. ELLER! Shocked En MEGA perfect pige og så får Miley sikkert helt dårlig samvittighed .. Årh nej, altså! Typisk typisk typisk ..

MERE Very Happy!!
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptyTirs Aug 04, 2009 12:37 am

duuuuuuuuuumme danny!
Tilbage til toppen Go down
jonesy
Surfer Babe
Surfer Babe
jonesy


Antal indlæg : 192
Age : 29
Location : Danny's bed
Registration date : 21/06/09

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptyTirs Aug 04, 2009 12:51 am

FELT LIKE ME EYES JUST POPPED OUT THERE!
..og så kom skriget fra christine..
hvad hvad hvaaaaad sker der så nu? Question Shocked
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/christinegn
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptyTirs Aug 04, 2009 10:51 pm

Så tøser :-D

Kapitel 11

“MIIIIIIILLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEYYYYYYY!” skreg Frankie som kom løbende ind I stuen til mig.
”Doug just called me!?”
”He told you about Danny!?” spurgte jeg ivrigt.
“Yeah! Her name is Katie and Danny want us to meet her on Friday..” sagde hun forpustet. Hun havde nok løbet hele vejen herhen.
“Oh my god..” sukkede jeg og smed mig tilbage i sofaen.
”I don’t wanna meet her!” sagde Frankie irriteret og smed sig ved siden af mig.
”Me neither.. I’m gonna feel so guilty..”
“It’s not your fault? He could have stopped you?”
“I KNOW!” sagde jeg med min bedste Monica stemme. Jeg sukkede.
”What happened last night by the way?” spurgte Frankie og vendte sig hen imod mig.

Aftenen før :

”What!?” sagde jeg chokeret.
”Somebody else!? You slept with me!?”
”You don’t need to remind me that!?” sagde Danny vredt.
”Oh I was that bad!?” sagde jeg og rejste mig.
“In fact, you were!” sagde Danny. Jeg vendte mig hurtigt om.
”ORH!?” sagde jeg med en meget skinger stemme.
”Don’t ORH me! It was your own fault!” Jeg skød underkæben frem. Mine næsebor begyndte at udvide sig. Tegn på at nu var jeg virkelig sur.
”You could have stopped me! Your the only one in the world apparently who knows that you have a girlfriend? Or is it a boyfriend? Your gay? That’s why you wouldn’t tell anybody?” sagde jeg højt.
“Shut it… You know what! You’re not better than me!” sagde han og rejste sig op.
”Since when!?”
”You broke up with your boyfriend? Was that just because you wanted to get some Jones-action?” Jeg vendte mig om og gik ind mod mit værelse. Efter to skridt vendte jeg om igen, gik hen imod Danny, gav ham et stamp over foden I verdens klasse, og gik fornærmet ind på mit værelse igen.


”Ohh my god!” Frankie skraldgrinede.
”You’re so childish! And stubborn! His foot? I thought you would slap his face?” Jeg grinede.
“I know.. But I couldn’t bare slapping his face.. too mainstream..”
“Well as they say, two down, two to go..” grinede Frankie.
“Huh?” spurgte jeg forvirret.
“You’ve broken Harry’s foot, and know also Danny’s foot.. Are you gonna break Tom and Dougs too?” Jeg grinede.
“Yeah.. Tell Doug to watch out..” hun smilede. Hendes ansigt blev alvorligt igen.
”What about this moning? Wasn’t it akward?” jeg nikkede.
”Extreamly!”

Morgenen :

Danny sad ude i køkkenet og spiste. Jeg kiggede hurtigt på ham og fandt juicen i køleskabet. Han ignorerede mig. Han rakte ud efter avisen. Jeg fik fat i den før ham. Han så irriteret op på mig. Nu var det min tur til at ignorere ham.
”Miley, please give me the paper..” sagde han stille og så ned i bordet. Jeg gik forbi ham og hentede en kop kaffe. Jeg tog en slurk af kaffen og gik forbi ham igen.
”Miley..” jeg gik ud af køkkenet. Bruce logrede ivrigt da jeg gik forbi ham.
”Come Bruce.” sagde jeg og gik ind mod mit værelse. Han fulgte lydigt efter.
”NO! Bruce is comming with me! Brucey,” kaldte han med sin ’hundestemme’.
Bruce logrede og gik hen imod ham.
”Bruce, come here..” sagde jeg igen og satte mig på hug. Han gik logrende tilbage til mig.
”Brucey! Brucey! Come here boy,” sagde Danny og åbnede skabet hvor hundekiksene var i. Bruce gik ud imod ham igen.
”Bruce! Come on Bruce, you know if got cookies in my room?” lokkede jeg og gjorde min stemme helt blød.
“Brucey!”
“Bruce!”
“Brucey!”
“Bruce!”
Bruce så forvirret på os. Først på mig. Så på Danny. Så på mig igen. Så på Danny. Til sidst gik han ind i stuen. Jeg så vredt på Danny som så mindst lige så vredt på mig. Jeg vendte hurtigt om og gik ind på mit værelse.


Frankie skraldgrinede.
”OH MY FUCKING GOD!”
”I know,” grinede jeg.
”It’s so.. Childish and.. Stupid and.. Aww poor Bruce..”
Frankie blev ved med at grine.
“That’s the best thing I’ve ever heard!” grinede hun.
“Stop it,” grinede jeg.
“I feel so stupid! Why, whyyyy did I move in with him!?” Hun grinede.
“Because you are stuuuupid!” jeg slog hende.
“I don’t like you anymore!” sagde jeg og lagde armene over kors.
”Aww,” grinede Frankie og lagde armene om mig.

”Hi,” sagde Danny stille.
”Hi,” svarede jeg en smule chokeret. Vi havde ikke snakket sammen de sidste to dage?
”Ehm.. Are you here tonight?” Ahh, det var det vi skulle snakke om. Det var Fredag. Det var i dag Katie kom. Hurra…
”Ehm.. I don’t know.. I can go out if you don’t want me here?”
Han rystede på hovedet.
“Miley.. Can we please stop this?” *Åh nej…*
“I mean? We were really really good friends before, and that night just ruined it! And I could have stopped you, but I didn’t and, it was a mistake! I should have stopped you!” *ja det skulle du..*
“And I shouldn’t have yelled at you! And definitely not say that you were bad in bed!” *HAHA! I knew it!*
“So can we please be friends again?” inde I mit hovede kunne jeg slet ikke tage det seriøst. Men for hans skyld måtte man jo hellere overgive sig.
”Of course.. ” sagde jeg og smilede svagt. Jeg havde mest af alt bare lyst til at smadre hans fod igen og gå. Men man er vel et ordentligt menneske!
”God, thanks! You really don’t know how much that means to me!” sagde han og tog om mig. Jeg tog modvilligt mine arme om ham.
“I do.. Don’t think about it..” jeg slap ham igen.
“I’m gonna take mr Bruce here for a walk!” sagde jeg og så på Bruce som logrede helt vildt.
”All right.. See you later then.” sagde Danny og smilede til mig. Jeg smilede svagt igen og fandt Bruces snor.

Der var godt vejr i dag. det blæste ikke ligeså meget som i går, så der var folk i hobetal i parken. Bruce gik logrende rundt som de mange andre hunde. Jeg gik bagved og holdte fast i den blå snor. Himlen var en smule grå, men folk gik stadig rundt i shorts og t-shirts. Jeg sukkede og tog mine ene hånd i lommen. Jeg var nok en af de eneste i lange bukser og hoodie. Mit hår var sat op i en stram knold, og jeg havde ikke særlig meget make-up på. Jeg elskede at se sådan her ud. Det var så afslappende. Her på det sidste havde jeg set sådan her ud hver dag. Det var mere afslappende at bo sammen med Danny. Ikke nok med at han også bare så nederen ud når han gik derhjemme, så sagde han heller ikke noget til at jeg så nederen ud. Jeg så en isbod. Min mave knurrede. Jeg kom i tanke om at jeg ikke rigtig havde spist noget i dag. så skulle man ikke gå all in på usund, og snuppe en is. Jeg gik hen.
”Hi, ehm.. strawberry and vanilla please.” sagde jeg og smilede. Jeg havde en eller anden idé med at man altid skulle smile til folk man ikke kendte. Måske fordi jeg var vokset op i en lille by hvor man smilede til alle.
”Yes,” en høj lyshåret pige svarede mig med et smil igen. Jeps, et smil virker altid. Det resulterede f.eks. i lidt ekstra vanillie is.
”Thanks,” sagde jeg og smilede.
”Have a nice day.”
”You too,” svarede den lyshårede pige og gik videre til den næste.
Jeg satte mig på en bænk lige i nærheden. Jeg spiste med velbehag isen, imens Bruce sad med stor øjne og kiggede på mig. Han skubbede forsigtigt til mit ben og logrede med halen. Jeg smilede.
”Jamen du kan jo ikke tåle is, Brucen..”
Han sagde en lille piv lyd og logrede endnu vildere.
”Årh så pyt da!” sagde jeg og gav ham resten af isen. Han gnaskede glad i den. Jeg smilede.
”Kom Bruce. Nu skal vi hjem!” sagde jeg og trak Bruce med.

”Shit!” Jeg nåede ikke engang at få snoren af Bruce før jeg skulle ind og redde Danny.
”What the hell are you doing!?” skreg jeg nærmest og skyndte mig hen for at slukke hvad det nu lige var Danny havde sat ild til.
”Trying to cook?”
”Who taught you to cook?” spurgte jeg chokeret.
“I tried to put it on fire? I’ve heard that it gives a better taste?” jeg stod med store øjne og så på ham.
”What? And what is it by the way?”
“Onions?” jeg kunne ikke lade være med at grine.
”You don’t put onions on fire you idiot!”
”How should I know!?”
”Get a recipe god dammit!” grinede jeg.
“Well.. No!” sagde han stædigt.
“I’ve got an advise for you my friend.. order in!” sagde jeg og tog selen af Bruce.
“Maybe I should… or you could help me!? There’s still salmon and spinach in the freezer?”
“No!” sagde jeg og gik ud fra køkkenet.
”Pleeease!” sagde Danny og løb efter mig.
”No Danny! I wont!”
”Please! Miles! Come on!”
”You should have thought about you can’t cook, before you invited everybody to dinner?” sagde jeg og prøvede at komme ind på mit værelse. Danny stillede sig foran mig.
”PLEEEEEEEEEEAAAASE PLEASE MILEY PLEASE!” sang han.
”Danny.”
”SET THE SCENE I THINK I NEED SOME HELP FOR COOKING NOW,” prøvede han.
“Dan..”
“HER EYES ARE GREEN, SHE COMES FROM DENMARK NOW! EASY GIRL I THINK WERE ALONE NOW, LETS GET THE MOTION IN THE STOVE, SO TAKE ON YOUR NOW!”
“All right I’ll help you!” sagde jeg utilfredst og gik ud I køkkenet.
”YAY!” skreg Danny og løb hen til mig.

Sådanse :-D
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptyTirs Aug 04, 2009 11:43 pm

HAHAAHAH!
Elskede da hun trampede Danny over foden, og da de forvirrede Brucie og da Danny sang Very Happy
G-E-N-I-A-L-T!!!
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptyOns Aug 05, 2009 12:54 am

I luuuuuv it mille'pigen! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptyTors Aug 06, 2009 1:20 pm

"two down, two to go"

NiceNiceNice (:
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige andet end; SKYND DIG AT POSTE NOGET MERE Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptyTors Aug 06, 2009 11:55 pm

More, More, More !

Kapitel 12

”Like this?”
”Noo… God dammit.. You’re horrible?” grinede jeg og tog fat I kniven.
”It’s hard!”
”Yeah, I know..” grinede jeg igen og begyndte at skære laksen ud i skiver.
”What can I do?” spurgte Danny ivrigt.
”I’ve got a special job for you my friend,” sagde jeg med indisk accent. Jeg gav ham en pakke kiks i hånden.
”You go sit on the table and eat crackers, and I’ll make the dinner.” Han satte sig surmulende op på bordet.
“I just wanna impress Katie..” sukkede han. Jeg rullede med øjnene. Heldigvis stod jeg med ryggen til ham.
”Just tell her you’ve made this..” sagde jeg toneløst og rørte rundt i spinaten.
”Really?”
”Yeah.. I don’t mind.” sukkede jeg.
”Miles, you’re great!” sagde han og gik hen for at kramme mig. Det gav et hurtigt stik i min mave. Hvorfor skulle han kramme mig!? Jeg skyndte mig at tage noget spinat på en ske.
”Taste!” sagde jeg og vendte mig hurtigt om imod ham. Han tog skeen i munden og tyggede.
”Good! How do you do it?” spurgte han chokeret.
”I’ve made this since I was four. All rutine..” sagde jeg og fandt et fad.
”Nice..” sagde Danny med munden fuld af kiks.

”Hi babes..” sagde Frankie som kom ind i stuen. De andre sad ude i køkkenet.
”Hi.. Is she here?”
”No.. But it wont be long.” Sagde hun og satte sig ved siden af mig.
”God..” sagde jeg og lagde hovedet tilbage.
”Whyyy!?”
Frankie grinede.
”Don’t worry..” sagde Frankie og klappede mig på låret.
”She’ll proberbly be freakin ugly..”
Jeg grinede. Harry kom ind i stuen. Han gik stadig på krykker.
”Aww, how’s my foot?” spurgte jeg og rejste mig for at gi’ ham en krammer.
”I don’t know how yours is, but mine’s fine! I can play drums again!” sagde han og pressede sin kind ind imod min, for at undgå for at slippe sine krykker.
”Yes! Now Tom don’t have to beat me up!” grinede jeg.
“You were just lucky devilwoman!” sagde Tom som kom ind i stuen.
”If you do anything to my drummer again I will personally break your knees!” sagde han og kom hen for at give mig en krammer.
”Hi love,” sagde han og grinede.
”Hi you bastard who is threadening me!” Han grinede.
“Watch your back.. Someday I will might come from behind and scream BOOOOO!” det sidste råbte han og selvom jeg stod lige foran ham skreg jeg og hoppede en halv meter op I luften.
”Wow there girl!” grinede han.
”It’s a joke!”
Jeg rystede på hovedet.
”I get scared very easy.”
Han nikkede. ”I can see that!”
”Don’t scare her Tom,” grinede Giovanna som også kom ind i stuen sammen med Izzy.
”Oh we’re soon having a whole party here!” grinede jeg.
”We need alcohol then! My foot hurts!” sagde Harry og tændte fjernsynet.
”I think I’ve got some vodka in my bedroom?”
“I’m in!” sagde Frankie og gik hurtigt ind efter det.
”Orange juice!” sagde jeg og gik ud i køkkenet. Dougie og Danny sad ved køkkenbordet og snakkede.
”Hi guys! Want some vooodka?” grinede jeg og fandt appelsin juicen.
”You wanna be drunk already?” spurgte Danny og så lid skuffet ud.
”We’re not gonna drink it all don’t worry?” sagde jeg og gik ud af køkkenet igen.
”Men jeg kunne sgu godt ha’ brug for det..” mumlede jeg og gik ind i stuen.
”Wuuhuu! We’re gonna get drunk!” grinede Frankie og begyndte at hælde op i et glas.
”You guys want some?” spurgte jeg og så på de andre.
”No thanks,” sagde Tom og smilede. jeg så på Harry.
”You can get me a beer?” Jeg rækkede tunge af ham og smilede.
”I’m gonna get one anyways, so i’ll bring one.” sagde Tom og gik ud i køkkenet.
”Put some extra in for me..” sagde jeg og grinede. Harry så forvirret på mig.
”I’ve had a hard week!”
Han grinede. “Well at least your foot isn’t broken.”
“Shut it!” grinede jeg.
“Ehm, she’s here now..” sagde Dougie som stak hovedet ind I stuen. Izzy hjalp Harry med at komme op fra den bløde sofa og gik ud i køkkenet.
”Are you comming?” spurgte Giovanna.
”Yeah, just a second..” sagde Frankie og så på mig.
”Bund eller busse!” sagde Frankie. Jeg havde prøvet at lære hende at sige bund eller bøsse, men det gik ikke så godt. Vi bundede begge to.
”Pheww.. Now I’m ready,” grinede jeg.
”I hopw she’s fat..” sagde Frankie og gik ud mod køkkenet.
”Franks!” Hun grinede.
”Sorry.”
Jeg lukkede nærmest øjnene da jeg gik ud i køkkenet. Jeg vidste at hvis hun var grim ville jeg grine helt vildt, men hvis hun var smuk som en i helvede, ville jeg være ved at tude!
”Guys this is Katie,” kunne jeg høre Danny sige. Jeg åbnede modvilligt øjnene.
”Hi,” sagde denne Katie og smilede. FUCK!? ISPIGEN!?
”Hi Katie, it’s nice to meet you! I’m Tom” sagde Tom og rakte sin hånd ud imod hende. Hvorfor hende!? Hun var jo mega køn! Og mega tynd! Jeg så skamfuldt ned ad mig selv. Mine håndtag var jeg ikke ligefrem stolt af! Og hvordan kan man være tynd når man står i en isbod!? Jeg ville jo trille rundt!? Og jeg havde smilet til hende!? Grr, hvorfor smiler jeg altid til folk!
”Hi, I’ve met you earlier,” sagde hun og smilede til mig. Jeg smilede skævt tilbage.
”Yeah.. It was a nice ice cream..” *WHAT!?*
Hun grinede.
“I’m glad!” *Ja det er du sikkert din alt for pæne møg.. Dims! Du har jo Danny, tsk*
”And you’re Frankie! From the sats!” Frankie smilede modvilligt.
“Yes, that’s me..”
“Oh I absoulutly loves your song! You know that one.. Ehm.. Promise!” Jeg så på hende med åben mund. Jeg måtte simpelthen le!
”Ehm, no that’s Girls Aloud..” sagde Frankie tørt. Jeg så på Harry. Han havde vist også lidt svært ved at holde grinet inde.
”Oh my god! That’s so embarresing!” sagde Katie og blev helt rød i hovedet. *HA!!*
”Let’s eat!” sagde Danny for at lette stemningen. Frankie og jeg gik sidst. Jeg fniste stille.
”I’m definetly gonna need that vodka,” grinede Frankie.
”Me too! Let’s share the whole bottle!”

Således :-D What do you think??
(Bare vær hårde ! Hvis der skal laves noget om siger i bare til ! :-D)
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptyFre Aug 07, 2009 12:57 am

HAHA.. årh herligt afsnit.. mille altså din lille dranker.. puhaaaa.. Very Happy <3
mer'mer'mer!
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptyFre Aug 07, 2009 3:25 pm

MILLE JEG ELSKER DET ;D hvor er det en geniaaal ficca mon dicca :D
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptyFre Aug 07, 2009 4:17 pm

Hm.. how do I say this..


DRANKER!! Very Happy

Elsker det som sædvanlig Very Happy MERE PLEASE!!
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptyLør Aug 08, 2009 1:19 pm

I love it.

Igen. Samme kommetar som altid. I KNOW. men ved simpelthen ikke hvad jeg skal sige. det bliver bare bedre og bedre. (:'
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptyTirs Aug 11, 2009 9:33 pm

So, my dear readers ! :-D

Kapitel 13

“So, Katie what do you do for a living?” spurgte Tom og hældte vin op til Giovanna.
“Well, I work in an ice cream shop, but I’ll be done the nurse education in a year.” Sagde hun og tog en slurk af sin vin. Mig og Frankie sad og så rigtig elegante ud med vores appelsin juice og vodka. Eller, vi prøvede på det.
”Well that’s great! It’s nice to have a nurse around!” grinede Tom.
“Slutty Nurse,” hviskede Frankie som heldigvis sad ved siden af Harry, som overraskende nok faktisk var med på den. Jeg slog hende på låret og fniste.
”Here you go!” sagde Danny og satte det dampende fad på bordet. Jeg blev nærmest chokeret over at han ikke havde tabt det.
”Wauw!” sagde Dougie og så forvirret på Danny. Danny begyndte at øse op.
”Holy.. This is good!” sagde Tom og så chokeret på Danny.
”Yeah it is! Did you cook it Danny?” sprugte Katie og lagde hånden på hans lår. Han så på mig. Forkert at sætte sig lige ved siden af ham så man kunne se alt der skete under bordet.
”Ehm,” sagde han. Jeg spiste mit mad uden at kigge op. Jeg havde faktisk klaret det godt denne her gang?
”Actually,” prøvede han. Jeg tog en stor slurk af mit glas. Hvis jeg skulle klare mig med det her hele aftenen skulle der sgu mere end en flaske vodka til det!
”Seriously Dan, tell me what happened!?” sagde Tom og så stadig dybt chokeret ud.
”Ehm.. well.. I’m so lucky to share house with an amazing chef..” grinede han. Jeg så forvirret op. aftalte vi ikke at det var ham der “lavede” det?
”Oh thank god! I thought you had gotten some kinds of.. super powers!?” sagde Tom og spiste videre.
”It tastes amazing Miley,” sagde Izzy og smilede til mig.
”Thanks,” sagde jeg og rødmede lidt.

”Well, Danny actually just bought an Ice cream, and we started talking and.. Well here we are?” fniste Katie. Jeg rullede lidt med øjnene og tømte mit glas. Det var som om det ikke virkede det her lorte vodka!
”Well let’s go into the living room!” sagde Danny og rejste sig.
”I’ll clear the table,” sagde jeg og smilede.
”I’ll help you..” sagde Harry. Jeg så forvirret på ham.
”You can’t carry anything?”
”No? But I can do the dishes stupid little girl?” jeg grinede.
“Okay, that’s a deal stupid.. tall boy?” han smilede og humpede ud I køkkenet.
”Thanks Miles.” sagde Danny og tog hurtigt fat i min hånd. Jeg smilede.
”You’re welcome,” jeg fik revet min hånd fri og begyndte at tage tallerknerne ud. Harry stod og lænede sig op imod bordet.
”So Miles…” begyndte han. Jeg så forvirret på ham.
”You don’t like Katie?” grinede han stille.
”What are you talking about?” sagde jeg og vendte ryggen til.
”C’mon! It’s so obvious?” Jeg vendte mig hurtigt om.
”Really? Do you think Dan’ve noticed?” Han rystede på hovedet.
”Or actually it’s not that obvious, I just talked to Frankie?” grinede han. Jeg så vredt på ham.
”Watch your back! I can run faster than you now!” Han smilede.
”Sorry.. But.. Why don’t you like her? I mean accept for she’s stupid like hell!” grinede han.
“Yeah, she’s not the fastest car in the garage..” grinede jeg. Han så forvirret på mig.
”I’ve made it up myself.. You wanna hear some more?”
“No I think I’ve heard enough..” grinede han.
“But you didn’t answer my question?”
“I really don’t wanna talk about it..” sagde jeg og vendte ryggen til.
”Are you in love with him?” jeg stoppede brat op.
”Why would I be in love with him?” spurgte jeg usikkert.
“Well because you blush every time he says something nice to you, and you hate his girlfriend, and! You become unsecure when I ask you about it..” Jeg så irriteret på ham.
“Are you some kind of mind reader?” Han smilede.
“No, I just know a lot..” jeg gik hen på bordet og fandt mine cigaretter.
”Want one?” spurgte jeg og rækkede den ud imod ham. Han nikkede og tog imod en.
”Oh dear. Why is everything so damn obvious?” Han smilede.
”Don’t worry.. The others are not mind readers at all! They haven’t noticed a bit? I don’t even they think about that gigantic mole Katie’s got on her boob,” sagde han og grinede.
“You’ve noticed that too!?” Han nikkede ivrigt.
“It’s huge!”
“Yeah! I was afraid that she would start feeding it, and it would turn out to be this gigantic monster who was gonna eat me!?” Han skraldgrinede.
“Well, then we’re lucky that Tom’s wearing his ghostbustersshirt on?” Jeg smilede.
“You’re right about that!” han smilede svagt og blev så alvorlig igen.
”So, you really like Danny?” jeg nikkede.
“He’s amazing!”
“Wow there! Please don’t say that! Not to one of his friends!” grinede han. Jeg smilede.
“Sorry.. But I think he is.. he’s just… you know?”
“Danny?” grinede han. Jeg rystede på hovedet.
”It’s hard for you to understand how amazing he is..” grinede jeg svagt.
”Yeah actually..”
”I mean it not just physically he is amazing, I mean..”
“What!?” sagde Harry og så måbende på mig.
”Physi…” sagde jeg og stoppede og kunne egentlig godt se at det ikke lød helt godt.
”What do you mean with that?” sprugte han nervøst.
”Have you seen his body! It’s like.. WAUW!” grinede jeg. Han smilede.
”Pheew! For one moment I thought..” sagde han og så på mig.
”OH MY GOD!” udbrød han højt.
”Harry,” sagde jeg og holdte ham for munden.
”Shhhh!”
”You slept with him?” vislede han inde bag min hånd.
”No!”
”Yes you did!!” sagde han og viftede med hænderne.
”No!! No no no no!” Han så på mig med rolige øjne.
”When?” spurgte han og fjernede min hånd.
”A week ago.. But don’t tell anyone! Not even Izzy!” Han rystede på hovedet.
”I wont.. But seriously, why didn’t you do something? I mean? You’re really great together?” jeg rødmede. Det var vi faktisk. Jeg grinede lidt. Hvor var jeg fesen!
”I tried to..” grinede jeg.
”And then he thought it would be a good idea to tell me that he had a girlfriend, and he thought i was bad in bed..” Harry grinede.
“That the worst two things you can tell a girl!” Jeg nikkede.
“I know.. But.. Arh, it’s hard to explain..” han smilede.
“It’s okay..” Frankie rømmede sig I døren.
“You guys coming? We’re listening to her life story.. It’s extremely boring! It’s all about horses and rich parents? Annoying!” jeg grinede.
“We’ll be right there.. But.. we have to do the dishes first..” grinede jeg. Frankie rystede på hovedet.
“You’re horrible! I’ll help ya..”

“Bye, it was nice to meet you Katie!” sagde Tom og smilede stort til hende så hans smile hul blev meget tydeligt. Jeg smilede til Giovanna.
”Sweet dreams,” sagde hun og gav mig en krammer.
”You two..” jeg kørte min hånd og ryggen på hende og slap.
”Devilwoman,” sagde Tom og krammede mig.
”God, finally we meet again!” sagde jeg. Tom så mærkeligt på mig.
”Someone has to be god? And I thought you were the best choice.” Han smilede og slog mig.
“You’re stupid!” Jeg slog igen.
“So are you god! What’s the idea of war and all those mean things happening around the world? Halloooo McFly!” sagde jeg og slog ham I hovedet. Det var først der jeg rigtig kom til at tænke over det.
”HEY! MCFLY! You took your name from back to the future?” Tom nikkede.
“Geeky right?” grinede Harry.
“No! It’s cool!” grinede jeg. Han rystede på hovedet.
“Well, I need to get some sleep now.. I didn’t really sleep last night, if you know what I mean,” sagde Harry stille og stak en albue I siden på mig. Jeg så forskrækket på mig.
“Ew! Don’t tell me that!” Han grinede og tog den ene arm omkring mig.
”The only way I can hug. See you Miles. Call me if something happens..” jeg nikkede, men vidste egentlig ikke helt hvad han mente?
”I will.. Sleep well..”
”I don’t know if I’ll get any tonight either,” sagde han og blinkede til mig.
”Harry!”
Katie og Danny stod og snakkede med Dougie. Jeg kunne ikke høre hvad de snakkede om. Frankie kom gående imod mig.
”And Dougs like her..” sagde hun skuffet. Jeg grinede.
”It’s okay.. Just because i hate her, doesn’t mean that you need to do that?” Hadede jeg hende?
“I know, but she seems kinda… special?” jeg kunne ikke lade være med at grine.
”Well yeah.. she’s very special actually!”
”Yeah,” grinede Frankie. ”Well, I need to go home and sleep now. I’m so tired! Doug was a little too friendly last night..” Jeg så irriteret på hende.
“Why do you keep telling me that? I don’t wanna know what you did last night?” hun grinede.
“Sorry… I’m just getting used to this with these guys.. but Miles! Goodnight! Sleep well,” sagde hun og krammede mig.
“See you!” hun tog Dougie I hånden og gik ned ad vejen.
”Ush,” sagde jeg og tog mig til mine bare arme.
”It’s getting cold out here..” Danny nikkede og tog armen om Katie. Jeg så væk.
”Yeah. Ehm Miles..” sagde han og kløede sig i nakken.
”Would you mind if Katie spend the night here?” Det gav et sug i maven.
”No! Of course not! I don’t expect that she’ll be in my room?” grinede jeg. Så falsk som jeg overhovedet kunne. Danny så ikke ud til at bemærke det.
”Great!” Jeg smilede. selvfølgelig måtte hun da ikke sove her!? Hvad havde han regnet med? Jeg gad da ikke ha den dumme dims her? Jeg sparkede lidt i jorden og gik indenfor igen. Jeg gik direkte imod mit værelse. De måtte sgu klare oprydningen. Jeg lukkede døren og satte musik på.

Jeg vågnede ved lyden af Bruce der peb. Jeg gned mig i øjnene. Menuen for ”FAME” kørte i mit tv. Jeg var faldet i søvn midt i filmen. Jeg skubbede dynen til side og gik ud i gangen. Bruce sad ude foran Dannys dør. Den var lukket? Det plejede den aldrig at være? Ikke på den her tid af natten? Måske havde det noget med Katie at gøre? Jeg gik tættere på døren. Jeg kunne ikke høre nogle lyde jeg ikke ville høre. Det eneste jeg kunne høre var Danny der snorkede. Bruce kiggede sørgeligt op på mig.
”Hva så?” Han gned sit hoved mod min hånd. Jeg så på døren. Hvorfor var den lukket!?
”Come on boy..” sagde jeg og gik ind mod mit værelse. Bruce fuldte logrende efter. Jeg lukkede døren og gik hen i min seng. Bruce fulgte med op og lagde sig ved mine fødder. Jeg smilede og lagde mig ned.
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptyTirs Aug 11, 2009 9:51 pm

jeg elsker det mille :D det er virkelig fantastisk :D
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptyTirs Aug 11, 2009 10:05 pm

Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere Mere MERE!
Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptyOns Aug 12, 2009 12:20 am

det er så goooodt mille! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 EmptyTors Aug 13, 2009 8:15 pm

Vi vil ha' meeeer, vi vil ha' meerr Very Happy (Cool
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Viva La Vida - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Viva La Vida
Tilbage til toppen 
Side 4 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: