Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Viva La Vida

Go down 
+9
xRindal
JasminM
Carolaade
jonesy
MeusDeus
DeeDeelicious
Annesteg
mcflys
Mille
13 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptySøn Aug 16, 2009 1:23 am

Kapitel 14

”Goodmorning,” sagde Danny som kom ud i bar overkrop. Manifique!
”Goodmorning,” sagde jeg tørt. Selvom han havde en fræk krop, var jeg stadig sur på ham. Stakkels lille Bruce. Hvor lang tid havde han mon siddet foran den dør? Jeg skar arrigt min banan i skiver.
”Something wrong?” spurgte han bekymret. Jeg puttede bananerne op på mit havregryn og vendte mig om.
”Why wasn’t Bruce in your room tonight? He was outside the door crying!” det lød som om jeg snakkede om et barn. Men bruce var blevet mit barn.
”Ehm,” han så ned i jorden.
”Not that I mind him sleeping in my room, but still? Didn’t you hear him?” Han nikkede.
“I did.. And I felt really bad but.. Katie doesn’t like him..” mine hænder knyttede sig sammen.
“Unless she’s allergic she has no right to say that he can’t be in your bedroom!”
“You’re not the one to decide that!” sagde han vredt.
“Good morning,” sagde Katie glad. Hun kom iført Danny’s rødternede skjorte (som jeg elskede!) og ikke andet. Sig mig en gang troede hun det her var en romantisk film? Hvem har sådan noget på!?
”Good morning darling,” sagde Danny og kyssede hende. Meget længe. Jeg så irriteret på det. Han vidste det irriterede mig den fucking røv!
”Wauw, Miley! That looks good!” sagde Katie da hun så min morgenmad. Danny så på mig. Jeg kunne ikke helt læse hans udtryk.
”You can just make some,” sagde jeg og smilede. jeg blev nødt til at være sød overfor hende! Danny skulle jo helst ikke se hvor meget jeg hadede det!
”Really?”
”Yeah,” grinede jeg svagt. Selvom jeg havde brugt mine egne penge på det, blev jeg nødt til at være venlig?
”Gosh, Thanks! I’m not used to get this healthy breakfeast at Danny’s,” grinede hun og gramsede Danny på røven. Meget åbentlyst. Ko..
“Yeah, I noticed that too… Proberbly why he’s so fat..” sagde jeg tørt og gik ind I stuen. Bruce lå i sofaen og så på mig med store øjne.
”Din far er meget meget irriterende!” sagde jeg til ham og tændte fjernsynet. Der var Graham Norton show. Jeg smilede bare af at se ham, og skruede op for fjernsynet.
”God! He’s so disgusting!” sagde Katie da hun så fjernsynet. Havde hun ikke set jeg lige havde skruet op?
”Oh sorry.. I’ll go to my own room..” sagde jeg og rejste mig. Bruce sprang ned fra sofaen og fulgte efter mig. Jeg gik ind og smækkede døren. Jeg havde lyst til at skrige! Kunne den kælling ikke bare tage hjem? Jeg tændte fjernsynet og smed mig tilbage i sengen. Bruce lå sig trofast ved siden af mig. Jeg nussede ham bag øret. Han lukkede øjnene og lavede et højt suk. Det samme gjorde jeg.
”Hvorfor!?” sagde jeg utilfredst. Jeg forstod virkelig ikke hvorfor jeg var så vild med Danny? Han gjorde jo alt for at få mig til at blive misundelig. Men det var han tilgængæld også virkelig god til! Det burde være mig! Det burde være mig der stod op og hoppede i hans skjorte! Det burde være mig som fik et snav af en anden verden om morgenen! Jeg sukkede igen. Hvad skulle jeg dog gøre? Jeg havde lyst til at tude. Jeg lagde armene over kors og hørte kun grinene i fjernsynet. Jeg tog en dyb indåndning. Jeg blev nødt til at finde mig i det.

Der var helt stille. Man kunne ikke engang høre Danny smaske som ham plejede at gøre. Jeg så ind i væggen. Det var en akavet stilling at spise i, men jeg gad sgu ikke at se på ham.
”Miley, will you pass me the salt?” spurgte Danny. Jeg skubbede det hen til ham og blev ved med at stene på væggen. Han sukkede og så ned i bordet. Jeg tyggede grundigt på pastaen. Jeg bevægede mine fødder hurtigt. Jeg var ved at blive irriteret. Hvorfor kunne jeg ikke bare sige ’Danny, Katie er en møgkælling og det burde være mig du er sammen med!’ og så bare overkysse ham. Jeg så hurtigt på ham, men prøvede på at gemme det bag et akavet stræk. Danny rejste sig op.
”I’m gonna take Bruce for a walk.”
Jeg nikkede. ”Okay, see you then.”
Han smilede svagt. Han kaldte på Bruce som kom logrende ud I gangen og kunne nærmest ikke styre sin krop da den fik selen på. Jeg kunne høre døren smække.
”AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH!!!!!” jeg gav mit bedste skrig. Jeg trampede i jorden og hoppede på stedet. Det var virkelig rart at komme af med noget vrede. Jeg hørte døren gå op og det lød som om der var en der løb. Jeg så over mod døren. Danny dukkede frem.
”What’s happening!?” råbte han nærmest. Jeg så forskrækket på ham. Jeg rødmede lidt.
”Ehm.. Nothing.. Just.. yeah,” det sidste grinede jeg. Aij hvor dumt! Kunne jeg ikke ha’ ventet 4 minutter?
”Please don’t do that again!” sagde han vredt. Jeg så ned I jorden. Han sukkede.
”I just thought that someone did something to you..” sagde han og kom hen til mig. Han løftede min hage op.
”Please don’t do it again..” sagde han med en rolig stemme. Jeg bed mig selv i underlæben. Hold da helt magle! Var det lovligt at være så smuk? Jeg nikkede og så ned igen. Han tog armene om mig.
”No one, and I mean no one is ever gonna hurt you.. not anymore.. not again..” sagde han stille og satte næsen ned I mit hår. Igen? Hvad fanden mente han med det?
”Again?” spurgte jeg og så forvirret på ham.
”Ehm..” sagde han og kløede sig i nakken. Jeg rev mig væk fra ham.
”HARRY TOLD YOU!?” råbte jeg. Han så ned i jorden.
”That son of a…” sagde jeg hidsigt og gik ned mod mit værelse. Så skulle det jo sikkert også passe at han ville fortælle Danny om vores lille samtale i går aftes? Jeg smækkede med døren og smed mig ned på sengen. Jeg kunne høre døren blev åbnet.
”Danny get out!” sagde jeg højt.
”No,” sagde han stille og satte sig på sengen.
”I said, get out!” snerrede jeg.
”No! Now shut up and listen to what I’m gonna tell you god dammit!” sagde Danny vredt. Jeg så irriteret på ham.
“What!?” Han så forvirret på mig.
“Why is it so bad that I know it?”
“Because! It’s humiliating!” Han så måbende på mig.
“HUMILIATING!? Miles, do you know how cool you are? You just walked away!”
“Exactly!” sagde jeg irriteret.
“I just walked away? I could’ve hit him or something?” Han grinede.
“Miley.. Not a lot of woman can just take their stuff and walk away? They usually forgive the guys and then stay in a violent relationsship.”
“Shut up.. That doesn’t make me feel better… the biggest thing is that I don’t think I can trust Harry anymore..” Danny grinede lidt igen.
“What?”
“It wasn’t Harry that told me? Dougie did.. He asked me to take care of you..” jeg sad med åben mund. Den lille spade!
“Oh..” sagde jeg og så ned I gulvet.
“Don’t think about it.. I’m happy that he told me.. I didn’t want an akward situation where you were going to tell me..” grinede han.
“And yet here we are..” han smilede.
“Yeah..”

Det var egentlig utroligt som det svingede imellem mig og Danny. Det ene øjeblik sagde vi intet til hinanden og undgik faktisk hinanden, og andre gange var vi bare totalt best friends. Jeg kunne ikke helt finde ud af det. I aften var det den sidste. Vi sad i sofaen og så bedtime stories. Vi guffede popcorn i stor stil og grinede og hyggede os. Ja.. altså ligesom dengang jeg flyttede ind. Men det skulle jo ødelægges. Det var Danny’s tur i dag.
”Do you mind if you’re gonna sleep alone in the house tonight?”
“Huh?” spurgte jeg uden at fjerne øjnene fra skærmen.
“Katie asked me if I would come tonight..” jeg fjernede stadig ikke øjnene fra skærmen. Lorte Katie..
”It’s okay. I can take care of my self..”
“Great! Well, is it okay if I go now?” For satan da mand!
“Yeah, it’s fine.. just go,” sagde jeg og prøvede at smile. Han forstod da at ødelægge den gode stemning!
”Aw thanks! Miles, you’re the best!” sagde han og kyssede mig på kinden. Hvorfor altså!? Han gik ind på sit værelse. Jeg smækkede mit hoved ned i en pude. Hvorfor skulle jeg lige være med til det her!?
”See you tomorrow,” sagde han og stak hovedet ind i stuen.
”See you..” sagde jeg og smilede svagt. Han forsvandt. Jeg smækkede mit hoved ned i puden igen. Jeg kunne mærke en våd snude mod min kind. Jeg vendte hovedet og fik Bruces våde tunge i ansigtet. Jeg smilede og skubbede ham væk. Han så på mig med sine store brune øjne.
”Hader du også at han er væk?” spurgte jeg og kløede ham bag øret. Han sank en klump og tog sin pote på mit lår.
”det gør jeg også..” Bruce snappede ud i luften efter en flue. Jeg kørte mine hænder og hans ru pels og tog mine arme omrking ham.
”Du er en god hund ved du godt det?”
Han slikkede sig om munden. Jeg smilede. Måske var det hans måde at svare på?
”Snakker du med mig? Hva? Eller er jeg bare en sindssyg dame der sidder og snakker med en hund?” han slikkede sig om munden igen. Jeg smilede og ruskede ham lidt i hovedet.
”Kom, nu går vi ned til Frankie.”

”Hii Fran… WOW!” sagde jeg da Frankie stod i undertøj midt i køkkenet. Jeg holdte Bruce for øjnene.
”Don’t make my baby blind!” Hun smilede.
”I just got out of the shower.. And don’t blame me, I didn’t know you were comming.. What would you do if my and Dougie had some serious action the kitchen table?”
“Take my clothes off and join you..” sagde jeg og tog en vindrue. Hun rystede på hovedet.
”Want a glass of wine?” sprugte hun og fandt to glas.
”White?”
”Of course, a dessert wine.” grinede hun.
“Yummy!” sagde jeg og klappede I hænderne. Hun hældte den hvid-gule væske op i de to høje glas.
”Where’s Doug?” sprugte jeg og tog imod glasset.
”He’s at Toms.. They’re doing a ”secret project”.. They wont tell us anything..” Jeg grinede.
“Sounds fun! Maybe they’re building a rocket?!”
“Uh yeah! And then tey will fly into space and find a cure to cancer and and a drink who make you immortal!” Jeg grinede.
“Then I want to join them!” hum smilede og tog en slurk.
“Where’s Danny?” sagde hun og så ned på Bruce.
”At miss Slutty-Nurse-with-huge-mole-on-boob..” Frankie grinede.
“Why do you have Bruce then?”
“Miss Slutty-Nurse-with-huge-mole-on-boob doesn’t like him.. so.. now Bruce is my baby!” sagde jeg og kløede ham lidt bag øret. Presly sad ovre i sin kurv og så ondt på Bruce. Bruce sad bare og så dum ud.
”WHAT!? How the hell can Danny cope with her!?” Jeg trak på skuldrende.
“Dunno? I guess he likes huge moles..”
”STOP TALKING ABOUT THE MOLE!!” grinede Frankie.
“Didn’t you see it!?” spurgte jeg og måbede. “It was huge!? I mean.. First I thought it was a monster!” hun kastede en pude efter mig.
“Shut up..” jeg smilede.
“But anyway.. I just hate the thought about the two of them saying funny noises and make the whole appartment jump.. it’s not a great picture!?” Jeg klappede mig på skulderen. Jeg så på hende.
”Aren’t you supposed to wear something?” hun så ned ad sig selv.
”Maybe.. I’ll go get something,” sagde hun og rejste sig.

Sådanski :-D
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptyMan Aug 17, 2009 8:44 pm

It was about time.
Jeg får sq abstinenser når der går længere en et halvt døgn mellem "kapitlerne" xD

Ajji, det er seriøst godt, det du skriver. (:'
Keep posting Razz
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptyTors Aug 27, 2009 7:11 pm

Mille? Jeg dør, Embarassed
I WANT MORE Very Happy Embarassed
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptyTors Aug 27, 2009 8:59 pm

DeeDeelicious skrev:
Mille? Jeg dør, Embarassed
I WANT MORE Very Happy Embarassed
Det kan vi ikke ha' ! :-D
Men er meget meget meget træt lige i øjeblikket.. Og har også ret halvtralvt.. Så skriver ikke så meget :s
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptyTors Aug 27, 2009 9:11 pm

Mille skrev:
DeeDeelicious skrev:
Mille? Jeg dør, Embarassed
I WANT MORE Very Happy Embarassed
Det kan vi ikke ha' ! :-D
Men er meget meget meget træt lige i øjeblikket.. Og har også ret halvtralvt.. Så skriver ikke så meget :s


Det er så okay Very Happy
Men der er noget på vej?Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptyTors Aug 27, 2009 9:19 pm

DeeDeelicious skrev:
Mille skrev:
DeeDeelicious skrev:
Mille? Jeg dør, Embarassed
I WANT MORE Very Happy Embarassed
Det kan vi ikke ha' ! :-D
Men er meget meget meget træt lige i øjeblikket.. Og har også ret halvtralvt.. Så skriver ikke så meget :s


Det er så okay Very Happy
Men der er noget på vej?Very Happy
Jeg skal gøre hvad jeg kan Very Happy
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptyTors Aug 27, 2009 9:22 pm

Mille skrev:
DeeDeelicious skrev:
Mille skrev:
DeeDeelicious skrev:
Mille? Jeg dør, Embarassed
I WANT MORE Very Happy Embarassed
Det kan vi ikke ha' ! :-D
Men er meget meget meget træt lige i øjeblikket.. Og har også ret halvtralvt.. Så skriver ikke så meget :s



Det er så okay Very Happy
Men der er noget på vej?Very Happy
Jeg skal gøre hvad jeg kan Very Happy

Yay, nu er der en chance for at jeg overlever (:'
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptyMan Sep 28, 2009 8:26 pm

har først lige læst den.
.. men den er jo virkelig god.
vildt flot skrevet!
Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptyMan Sep 28, 2009 8:33 pm

Og Mille ^^ det betyder at du SKAL skrive videre...
Jeg har virkelig savnet at læse den :i
Do for me, please Viva La Vida - Page 5 Icon_redface
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptyTirs Sep 29, 2009 3:48 pm

caroline : aww tak :-D!

Johanne : Jeg skal nok xD! Tror faktisk ikke jeg har fået skrevet noget endnu :s Går straks igang :-D
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptyTirs Sep 29, 2009 9:32 pm

så, er der nybagt kapitel ! :-D

Kapitel 15

”OH MY GOD FRANKIE!”
”I KNOW! They’re amazing!” sagde Frankie. Vi stod sammen og gloede ind ad skobutiks vinduet.
”Wauw..” sukkede jeg.
”I want them,” hulkede hun og klaskede sig nærmest op mod vinduet.
”Franks!” grinede jeg.
”People are starring at you!”
Hun rettede sig op og smilede en mor og to børn der gloede helt vildt. Moren skyndte sig at trække børnene væk. Vi kiggede på hinanden og brød ud i et kæmpe grineflip. Pludselig stoppede Frankie. Jeg så forvirret på hende.
”What?”
”Oh you’re gonna like this..” sagde hun stille og trak mig lidt ind til siden.
”What!?” Jeg så den retning hvor hun så.
”What is it?”
hun tog fat i min kæbe og drejede mit hoved lidt. Jeg måbede.
”Are you fucking kidding me!?” råbte jeg nærmest. Frankie trak mig længere ind.
”Let go! I’m gonna kick some serious ass right now!?”
“What are you talking about!?” spurgte Frankie stille. Jeg skød underkæben frem og så vredt hen imod det der skete. Der stod Katie (Og modersmærket) og overgramsede en eller anden fyr.
”Well, I hope that’s not her brother!?” sagde jeg irriteret.
”What do you mean!? He’s yours now?”
“MINE!?!??! HOW CAN YOU THINK ABOUT THAT NOW!?” råbte jeg.
“SSSSSSCCCCCCH!” sagde hun og trak mig ind I butikken.
”SHE CAN’T DO THAT!?” Ekspedienterne så forskrækket på mig.
”She was at our house this morning!? She can’t do this!?” jeg stampede I jorden.
”Shut up for a second okay!?” sagde Frankie og ruskede I mig.
”She’s gonna hurt Danny!” sagde jeg og var lige ved at give mig til at græde. Hvorfor var jeg blevet så følsom?
”Relax! Maybe Danny have dumped her?” sagde hun og prøvede at berolige mig. Fedt at stå i en skobutik og være ved at tude.
”As if..”
”Miles, you need to talk to Danny about this.” Frankie puttede hænderne I lommen.
”Can’t I just beat her up?” sagde jeg og så ud igen. Stadig i gang med gramsning.
”shut up.. Let’s go..” sagde hun og fandt sine bilnøgler frem.

”Dan?” kaldte Frankie da vi kom ind i køkkenet. Jeg sparkede mine sko af i gangen.
”Yeah? Oh hi girls,” sagde Danny. Han havde det største smil nogensinde.
”I’d just say hi. So I’m going home now..” hun vendte sig om og sendte det blik der betød ’snak med ham!’
”See you.. Say hi to Doug from me,” han fandt en sodavand I køleskabet.
”See you,” råbte Frankie og smækkede døren efter sig. Jeg så forvirret rundt i køkkenet. Hvad sagde man? Hej Danny, jeg så hende der klammoen du er sammen med stå og gramse på en anden her i dag. Lyder det ikke rart?
Det er jo ikke lige det bedste samtale emne.
”What up?” spurgte Danny og så bekymret på mig.
”Nothing,” sagde jeg hurtigt. Måske lidt for hurtigt.
”Are you okay Miles?” jeg nikkede.
“Of course I am!”
Jeg prøvede at smile. Han så stadig lidt bekymret ud.
”So.. good day?” spurgte jeg og kiggede lidt igennem posten. Han smilede stort.
”Amazing!! Katie made breakfeast for me, just when you left. So I got breakfeast on the bed,” det sidste sagde han på den søde måde, som kun han kunne sige det. Jeg smilede svagt.
”She left about noon,” den var vel halv 1 da jeg så hende? Hun har sgu fart på.
”Miley, I barely can’t say goodbye to her! It’s to hard, even though I know I’m gonna see her again soon. Miles… I really like her.” Hvorfor fortalte han mig nu det? Det gjorde det jo ikke nemmere for mig. Hans smil forsvandt.
”What’s wrong? You look so worried,” han gik hen imod mig.
”I am worried,” grinede jeg svagt. Han tog fat om mig og så mig i øjnene. Jeg følte mig så tryg på en måde når vi stod sådan.
”About what?” hviskede han nærmest. Jeg havde mest af alt lyst til at græde nu.
”You,” sagde jeg og så op i hans store blå øjne. Mine arme havde virkelig lyst til at tage om ham og klemme ham så hårdt hans øjne poppede ud, men de hang bare slapt ned ad mine sider.
”Why are you worried about me?” grinede han svagt.
“Dan, I… I..” der sad en klump I halsen på mig.
”Miles, please tell me..” han blev mere og mere bange i sine øjne.
”I saw Katie today,” han afbrød mig.
”What happened to Katie!?”
”Nothing, don’t worry… or… well.. I saw her with some dude..” han så forvirret på mig.
”What?”
”I saw her with a guy. She was..” jeg stoppede. “
“What? She was what Miley?” sagde han irriteret uden at kigge på mig.
”Kind of.. all over him?” jeg så ned I jorden. Han slap mig og vendte ryggen til.
”So you know what Miley? If you don’t like her, can’t you just tell me? You don’t have to make up stories about her, cause no matter what you think, I won’t dump her. You’re just jealous..”
Jeg så forvirret på ham.
”I’m not making this up!? It’s really true?”
”Well I don’t believe you!! From the day you met Katie, you’ve hated her, and it’s all because of she’s my girlfriend!? But you just have to face that!” han stemme blev højere og højere.
”And what if I don’t like her!? That’s no reason for making stories up about her!? I’m telling you this because I want to protect you! Danny, you mean a lot to me, and I would stop anything that hurts you if I could! I don’t wanna see you cry because of a girl.. Especially not her!” jeg holdte en lille pause. “You deserves much better..”
“Like you..” sagde han og så irriteret på mig.
”Will you stop that!? Not like me, I’m not even good enough for you? I’m a jealous bitch, and I can’t stand watching a guy I like with somebody else, but in this moment, I forget about I’m freakin in love with you, because you are my best friend Danny! You really are! And friends mean more to me than any boyfriend would ever do! So don’t try that on me right now!” sagde jeg højt.
“Maybe it would be an idea if you found somehwhere else to live..” sagde han tørt og så mig I øjnene. Det var ikke de øjne han plejede at bruge.
”Maybe it would. I’d rather live alone than with someone who call me a liar,” sagde jeg og prøvede at lyde vred. Jeg gik hurtigt forbi ham og smækkede døren indtil mit værelse. Jeg smed mig ned i sengen og prøvede at kvæle gråden.


short ;s Men håber det er iorden :-D
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptyTirs Sep 29, 2009 10:14 pm

Viva La Vida - Page 5 Kopfschuettel jeg er sybt skuffet over dig, Daniel....
Men meget stolt af dig Mille Viva La Vida - Page 5 Icon_biggrin
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptyOns Sep 30, 2009 7:10 pm

YAY. nyt afsnit.
you made my day Very Happy
men altså; DUMME DANNY Evil or Very Mad Mad
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptyOns Okt 14, 2009 10:32 pm

Aj, det er virkelig godt, har lige læst det hele fra starten, glæder mig meget til næste kapitel! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptySøn Okt 18, 2009 11:28 pm

Mere FICCA !!

Kapitel 16

”I’m gonna miss you here,” sagde Frankie og surmulede. Jeg smilede.
”So do I.. I really liked this place! But my new flat is only four streets from here?”
“Yeah, but then I can’t go to you barefooted!”
“Have you ever done that?” grinede jeg og løftede det ene øjenbryn.
”No, but I would be cooler if I could?” grinede hun. Jeg smilede.
“But you’ll visit me tomorrow! And you’ll bring Doug! And Presly! AND FLEA!”
“All right, all right!” grinede hun.
“I’ll see you then.”
Jeg smilede og krammede hende. Jeg satte mig ind I flyttebilen og vinkede ud af vinduet. Frankie smilede og vinkede tilbage.

”YOU ARE THE DANCING QUEEEEEEEEEN!”
Jeg skrålede med. Mine naboer kunne sikkert allerede ikke lide mig.
Jeg skruede lidt på mine ikea møbler. Jeg kunne nu officielt kalde mig selv for handywoman! Jeg smilede stolt ved synet af min samlede stol. Nu havde jeg 1/5 af mit spisearrangement.
”Hurray!” sagde jeg og tændte en cigaret. Nu var min nye lejlighed inviet! For kun en uge siden havde jeg haft skænderiet med Danny, og nu havde jeg allerede samlet 1 hel stol i min splinternye lejlighed, som jeg faktisk selv synes var ret så fed. 3 værelses lejlighed oppe under taget. Lyse værelser, bortset fra min stue hvor jeg havde dækket min bagvæg af noget tapet der forestillede en skov. Jeg havde altid drømt om det! Alle havde altid sagt det var totalt 70’er, men jeg synes faktisk det var meget coolt. Jeg gik lidt rundt i lejligheden. Den var fed, billig og lige min stil! Lille, hyggelig og en smule flippet? Jeg fik samlet mit sofabord, min sofa, mit spisebord og 4 stole. Nu skulle jeg bare rede min seng. Jeg nynnede lidt imens jeg lagde sengetøj på. Jeg så på det blomstrede sengetøj. Det var det samme som jeg havde lagt på da jeg flyttede ind hos Danny. Jeg tog det op til næsen og snusede ind. Det duftede af en blandning af ham, mig og Bruce. Jeg smilede. Bruce. Ham ville jeg virkelig komme til at savne. Nu ville han sikkert blive ditchet totalt når frk Huge-Mole flyttede ind. Jeg smed mig ned i sengen og puttede mig ind under dynen. Jeg følte mig allerede rigtig godt hjemme.

”It’s really cosy here!” sagde Dougie og smed sig i sofaen.
”You think?” sagde jeg og smilede.
”Yeah! It’s so… different? I haven’t seen anything like this!”
“Are you talking about my wood?” sagde jeg irriteret. Det var det eneste folk havde lagt mærke til.
”Yeah! It’sfreakin awsome!” sagde han og bankede lidt på bordet.
”Can w eget a wood Franks?” Hun så på ham og løftede det ene øjenbryn.
”No.” sagde hun kort og bestemt.
”Why not!?” Han så bedene på hende.
”Because… It’s…”
”You may say it’s ugly,” grinede jeg.
”Okay. IT’S UGLY!!” Jeg smilede. Mig og Frankie havde ikke helt den same stil hvad angår boligindretning.
”NO PRESLY!!!” skreg jeg da han meget drabeligt gik amok på en pude i mit ”biblotek”. Jeg tog fat i nakkeskindet på ham.
”MILEY! You know what I’ve told you about that!!” sagde Frankie vredt. Jeg slap ham og skubbede til ham med foden. Dougie grinede.
”Hello Mr. And Mrs. Sandford!”
”Why Sandford? I’m the man in this relationship!” grinede jeg og satte mig hen I sofaen. Frankie tog Presly op og aede ham blidt over hovedet.
”Frankie will you stop that! And get me a beer now you’re at it..” sagde jeg og lænede mig godt tilbage I sofaen.
“Okay, know you’re frightening me,” sagde Dougie og så forskrækket på mig.
”I know..” sagde jeg og spredte benene.
”STOP IT!!”
Jeg grinede.
”Okay okay!”
”So.. Is it nice to live alone?” spurgte Frankie og satte sig på en stol.
”Yeah.. I actually is? I can sing when I want, sleep when I want.. It’s really nice!! I don’t have to care about anyone!” Dougie smilede.
“You can run around naked when you want!”
“Actually no,” sagde jeg. “Theres an old guy across the street who sometimes look in here.” Frankie grinede.
“Well that’s nice!” Jeg nikkede.
“Don’t you miss Danny?” spurgte Dougie. Jeg så forskrækket på ham.
”Doug..” sagde Frankie og så på ham som om ’det her har vi snakket om! Vi nævner ikke Danny!’
”Well.. Actually.. Yeah of course I do.. I mean he was an ass the last week, but.. He really was a great roommate the rest of the time.” Jeg så ned I gulvet imens jeg sagde det.
“Oh..” sagde Dougie stille.
“Well Doug.. Maybe we should get going!” sagde Frankie og rejste sig.
“Already?” spurgte jeg forvirret.
“Miles, we’ve been here an hour? And we’re going to eat with me parents in half an hour so.. we need to go now. But it’s been nice!” sagde hun og gav mig en krammer.
“Yeah. I’m definetly coming again! With 3D-glasses! Maybe we make a picnic in your wood?” grinede Dougie. Jeg smilede og gav ham en krammer.
“Of course! Bring strawberries!”
”I will!” grinede han.
”See ya!” sagde Frankie og vinkede mens de gik ud ad døren.
”Bye..” der blev stille i lejligheden. måske var det ikke så fedt at bo alene alligevel.

”Well Izzy isn’t home tonight so… I’m gonna eat cup noodles and watch porn!” grinede Harry. Jeg smilede.
“Sounds pathetic!” grinede jeg og tændte for kaffemaskinen.
“It is!”
“Well I’m gonna watch musicals and eat ice cream all night,” sagde jeg og satte mig I sofaen.
“Sounds girly.. and less pathtic than mine..” sagde Harry. Det lød som om han kløede sig I skægget. Det gav sådan en sov knitre lyd hvis man bare kørte hånden over hans kind.
”Wanna join me?”
”Hmmm… Depends on wich musicals.. If it’s sound of music then.. no.. if it’s..”
“Fame?” jeg kiggede på min samling af musicals.
“Naah..” sagde Harry I den anden ende.
“Mamma Mia?”
“Well..”
“Chicago?”
“YEAH!!” sagde han begejstret. “A mix! Porn and musical!”
”What!?” grinede jeg. ”
”Porn!! That’s not porn at all!”
”No, but Renee Zelwegger is kinda hot in it..”
”I’m sure she is.. 7 o’clock?”
”Yeah! I’ll bring cup noodles!” Jeg grinede.
”Harry.. No cup noodles.. I’ll make some proper food..”
“Aww, I was looking forward to my noodles. Ah well.. I’ll just eat’em now.. See ya!”
“See ya,” grinede jeg. Så var der også planer for I aften.

Supermarkedet var helt fyldt op. Der var travle mødre med irriterende møgbørn over det hele! Jeg kom til at skubbe til at barn og kom med et hurtigt ’Sorry’. Alligevel trak moren barnet ind til sig og gav mig det ondeste blik. Jeg gik hurtigt videre, før hun åd mig.
”Pasta, pasta, pasta” sagde jeg til mig selv og så ind på de forskellige hylder.
”Ha! Pasta!”
Jeg tog den brune pakke med fuldkornspasta ned i min kurv. Jeg vendte mig om.
”Fuck!” jeg smuttede hurtigt ind bag hylden. Der stod han den idiot til Nick. Jeg prøvede at se om der var en form for udvej, men jeg stod klemt inde i et hjørne. Og den spade gik ikke videre.
”For fanden..” hviskede jeg. Det her kunne umuligt blive værre. Der stod jeg klemt op i et hjørne og anede ikke hvad jeg skulle gør af mig selv.
”Gå nu væk!” hviskede jeg igen. Han blev ved med at stå der.
”Miles?” jeg så forskrækket til siden.
”Shhh!” tyssede jeg.
”What are you doing?” Danny grinede.
”Shut up!” hviskede jeg.
”What’s wrong?” jeg pegede forsigtigt over mod Nick.
”What?” blev han ved.
”Nick!” hviskede jeg. Danny’s smil forsvandt.
”Is that him?” hviskede han tilbage. Jeg nikkede.
”Come out..” sagde Danny og tog fat i min arm.
”No no no no!” hviskede jeg videre, men blev trukket helt ud.
”What do you need else than pasta?” spurgte Danny og stirrede på Nick. Nick opdagede ikke en skid.
”Chicken,” sagde jeg stille. Først nu opdagede Nick mig.
”Miles,” sagde han forbløffet.
”Hi.”
Han så på Danny og fik et lidt mærkeligt ansigtsudtryk.
”Who is he? I thought you were with that… Tom-guy?”
Danny så vredt på ham.
”Tom has got a girlfriend. Miley was never with him..” sagde han tørt. Jeg så forvirret til.
“And who are you then?” Nicks øjne forandrede sig.
“I’m Danny. Mileys roommate.” Hvorfor kaldte han stadig sig selv det?
”Roommate? You already live with a guy huh?” sagde Nick til mig. Jeg så ned i jorden.
“At least she don’t snog anybody who gets near..” hvislede Danny.
”Danny!” sagde jeg vredt. Nick gik et skridt tættere på Danny.
”Watch your back mate,” sagde han og og bed tænderne sammen.
”No, you better,” sagde Danny stille. Han var et hoved højere end Nick.
”If you’ll get near Miley one more time, I’ll personally cut your balls off. And I mean it. Stay away from her, or I’ll kill you okay?”
Nick skød underkæben frem.
“C’mon Miles..” sagde Danny og gik. Jeg så lidt på Nick.
”It was good to see you again Miley,” sagde han og smilede skævt. Det skæve smil jeg var faldet for. Jeg gik. Underlige mand. Danny stod og så ned i fryseboksen.
”Damn..” sagde jeg og gik hen ved siden af ham.
”Why did you do that?”
”That bastard..” sagde Danny vredt uden at se på mig.
”Danny..”
”No! What would you’ve done if I hadn’t come and he had seen you!?” sagde han og så bekymret på mig.
“Talked with him? Danny.. It’s not a big deal! It’s three months since we broke up.. I think he got over it..”
“Didn’t you hear what he said when I said I was your roomie?” spurgte han og tog en pakke med kylling op.
“Yeah I did.. And why did you call yourself my roomie? We don’t live together anylonger?”
“No,” Sagde han stille.
“But we could have..”
“Yeah, but we don’t..” jeg så væk.
“But he still made it sound like you was a whore!”
“Well that’s just to bad! Nick says things he doesn’t mean…” han afbrød mig.
“Stop protecting him!” Jeg så forskrækket på ham.
“He is a freakin asshole! He hit you Miles.. He hurted you for real!”
“So did you!” røg det ud af mig. Han så forvirret på mig. Jeg så væk.
”Sorry.. I didn’t mean that..”
”Ehm,” sagde Danny.
”I don’t really know what to say now..” grinede han svagt.
“Maybe: Yeah, I did, cause I’m a selfish asshole who don’t believe in what my roomate tells me?” han smilede.
“I’m not selfish!”
“Yeah you are.. You won’t even share a pack of cookies with me!” grinede jeg. “
“That’s not true! I have given you one!”
“Yeah out of the 4000 packets you’ve eaten?” han smilede.
“Sorry..” Jeg tog en pose ærter og puttede ned I kurven. Vi gik lidt i stilhed.
”How’s Bruce?” spurgte jeg stille og så på ham.
”Fine… He don’t eat a lot..”
”Why not?”
”He misses you..” sagde han stille og så mig i øjnene. Jeg var lige ved at vælte. Gud hvor havde jeg savnet de øjne!
”Well I miss him too..” sagde jeg uden at slippe hans øjne.
”Ehm..” sagde Danny stille.
”Ehm.. I need some candy!” sagde jeg og vendte mig om.

Det er lidt langt xD
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptyTirs Okt 20, 2009 8:08 pm

Weeeeeeee Very Happy:D:D
Me like.. A LOT (:'
Tilbage til toppen Go down
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptyOns Okt 21, 2009 3:48 pm

Genialt Very Happy Glæder mig til næste kapitel Smile
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
xRindal
McFlyer
McFlyer
xRindal


Antal indlæg : 56
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 06/06/09

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptyTirs Okt 27, 2009 6:34 pm

MERE MERE MERE elsker det Razz Very Happy Smile
Tilbage til toppen Go down
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptyLør Jan 23, 2010 7:40 pm

WOW det ER altså VILDT godt... Very Happy

Du kan altså bar skrive så man ikke lægger mærke til hvad der foregår rundt om een.. Wink
Kommer der mere??
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptyMan Feb 01, 2010 12:20 am

det er 100 år siden jeg har skrevet!
- Men måske skulle man gå i gang igen d;
Tilbage til toppen Go down
xRindal
McFlyer
McFlyer
xRindal


Antal indlæg : 56
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 06/06/09

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptyMan Feb 01, 2010 5:22 pm

Jaaa det syntes jeg du skulle! ELSKER DET! Very Happy Wink
Tilbage til toppen Go down
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptyMan Feb 01, 2010 5:42 pm

Mille skrev:
det er 100 år siden jeg har skrevet!
- Men måske skulle man gå i gang igen d;

JAAAA!! Very Happy

Det er mega gega godt... Jeg elsker det cheers
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptyTirs Mar 30, 2010 5:43 pm

Ohøj kære fic-læsere!
Vil gerne skrive lidt videre på Viva La Vida, men syntes det ville være dumt hvis der ikke er stemning for det :-D
Ergo : Er der nogen der vil læse videre, eller skal jeg bare stoppe den her? :-D
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptyTirs Mar 30, 2010 9:28 pm

JEG HAR VENTET I LÆNGSEL EFTER EN FORTSÆTTELSE!!!!
Tilbage til toppen Go down
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 EmptyTirs Mar 30, 2010 9:42 pm

JAAAAAAA... Det ville da være mega mega mega mega mega mega feeedt... cheers
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Viva La Vida - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 5 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Viva La Vida
Tilbage til toppen 
Side 5 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: