Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Viva La Vida

Go down 
+9
xRindal
JasminM
Carolaade
jonesy
MeusDeus
DeeDeelicious
Annesteg
mcflys
Mille
13 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
miss9mcfly
Moderator
Moderator
miss9mcfly


Antal indlæg : 30
Age : 29
Location : Skalle bølle
Registration date : 30/03/10

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptyLør Maj 08, 2010 1:54 pm

spændende..... glæder mig til mere!!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptyOns Maj 12, 2010 6:02 pm

WIIIIIIIIIIII WIIIIIIIIIIIIII WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!

Fantastico! Dét var ventetiden værd Very Happy
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptyTirs Jun 08, 2010 12:53 pm

Mille... DROP EKSAMINERNE, og skriv videre :i
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptyTirs Jun 08, 2010 2:10 pm

DeeDeelicious skrev:
Mille... DROP EKSAMINERNE, og skriv videre :i
Haha! :-D Er faktisk i gang med at skrive lige nu (burde læse engelsk...), men kan seriøst ikke komme videre Sad
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptyTirs Jun 08, 2010 5:04 pm

But this must be your lucky day! :-D

Kapitel 21

Jeg tog en bid af min Ben and Jerrys is. Danny smilede til mig.
”Isn’t it fantastic?” jeg lukkede øjnene og nød den fantastiske smag af vanilie is og chocolate chip cookies.
”Wauw,” grinede jeg. Jeg åbnede øjnene og så ud over havet. Den grå himmel og det blå vand blandede sig i horisonten. Den kølige vind blæste mit hår ind i mit ansigt og gjorde det meget svært at spise is. Danny sad ligeså stille og så ud over vandet. Hans blå øjne blinkede langsomt og roligt. Han var virkelig smuk når han sad sådan. Han kiggede på mig. Jeg smilede. Han tog armen om mig og lagde sit hoved på mit. En måge skrattede over os.
”Dan?”
”Mmm..” mumlede han og kørte sin hånd op ad min arm.
”This is nice,” han grinede. Jeg så ned på mine lår. Jeg havde altså virkelig taget på siden vi var begyndt at være sammen! Vi åd virkelig konstant! Så var der is og kage og slik og popcorn…
Danny var også gået hen og blevet en smule chubby. Men det gjorde ham bare sødere!!!
”Miles?” jeg nikkede. ”I was wondering,” vi blev afbrudt af Danny’s telefon der ringede.
”Hello?” han gik lidt væk fra mig. Jeg så ud på havet og fik øje på et rødt skib meget langt ude. Jeg nynnede et lille stykke af Banana Pancakes med Jack Johnson. Det var som om at den sang passede meget godt til Danny og jeg. Det regnede altid udenfor, jeg skulle altid noget men Danny tvang mig til at blive. Jeg var kommet for sent på arbejde så mange gange det sidste stykke tid. Og det er virkelig ikke smart når man er TV-vært! Jeg lukkede øjnene og mærkede hvordan mine kinder begyndte at blive stive af kulden. Det var begyndt blive sådan rigtig efterår nu.
”Yeah okay, see ya.” Danny så ned på sin telefon mens han gik over i mod mig.
”What’s up?” spurgte jeg da han satte sig på bænken igen. Jeg lagde min hånd på hans lår.
”Doug just asked if I’d seen Frankie. Seriously, what’s happened to them?”
“I don’t know? Frankie has been acting so weird here lately… it’s been quite annoying!” Danny så ud på det grå vand igen. Hans kinder var blevet en smule røde. Jeg lænede mig ind og kyssede ham på en af dem. Han smilede. ”That actually hurted.”
”Oh, sorry” grinede jeg og kørte en finger over kinden. Han blev ved med at se ud over vandet. Jeg tog hans hånd.
”What’s bothering you?” Han trak på skuldrende.
”Doug was just so happy with Frankie… He’ll be devastated if she leaves him..” jeg nikkede.
“I’d be devastated too… I got very close friends with one of Frankies x-boyfriends,” Danny afbrød mig.
“Vey close friends?” han løftede det ene øjenbryn.
”Not as close as I am with you! Trust me!” han grinede og skubbede blidt til mig. “May I finish the story?” Spurgte jeg og han nikkede.
“Well, then they broke up but I carried on being friends with him. Suddenly Frankie said to me, that she wasn’t very pleased about me and Ethan being friends.. So I told her, that she just had to deal with it because Ethan and I had become very close.. And then she said that it was either her og Ethan. And I, obviously, I chose her… And I can’t figure out if it’s good or bad…”
“It’s good,” sagde Danny. Jeg så forvirret på mig. “It’s Frankies fault we met?” jeg smilede.
”That’s right..”
”But there’s one thing I don’t get..” begyndte Danny.
“What?”
“Why are you telling me this?” grinede han. Jeg smilede.
“Well,” jeg rømmede mig. “If Frankie and Doug breaks up, she’ll be pissed if I carry on seeing Doug… And with Doug I mean Doug and friends..”
“Oh,” sagde han og så ned I jorden. “So that’ll mean… if they break up we… we’ll break up too?” jeg trak på skuldrende.
“It depends on who I’ll choose?”
“Who will you choose?” jeg så på ham. Hans øjne så en smule nervøse ud. Jeg smilede og lænede mig ind i mod ham. Hans læber ramte mine og jeg tog fat om nakken på ham. Jeg slap hans læber og satte panden mod hans.
”Is that answer enough?” han grinede.
”What if I says no?” Jeg smilede.
”Well you’ll have to wait ’till we get home then..” han grinede og lagde hovedet tilbage.
“Oh god, you’re such a pervert!”

Jeg smed mine nøgler på mit sofabord. Danny havde lige sat mig af. Jeg fandt min telefon. En besked fra Danny? Den dreng var simpelthen for sær. ”Look out of your window?” læste jeg højt for mig selv. Jeg grinede og gik hen til vinduet. Danny sad nede i bilen med et skilt oppe i ruden hvor der stod ’I miss you’ på. Jeg smilede og fandt hurtigt et stykke papir og en blyant. Jeg satte papiret op i vinduet. Danny grinede da han så hvad der stod derpå. ’Shut up and get up here!’ Han skyndte sig ud ad bilen. Jeg smilede og skyndte mig at rydde en smule op. I det samme ringede min telefon. Jeg tog den hurtigt op til øret. ”Yello!”
”Miles?” Frankies stemme var i den anden ende.
”Oh, Franks! Hi!” det bankede på døren. ”Ehm.. Franks hold on a second!” jeg løb hen til døren og åbnede den. Danny overfaldte mig nærmest. Jeg skubbede ham væk og pegede på telefonen. han rullede med øjenene og satte sig opgivende i sofaen.
”I’m here!”
”Who was that?” spurgte Frankie nysgerrigt.
“Jehovas witnesses,” Danny så fornærmet på mig. ”So what’s up?”
”Miles I really need to talk. Can you come overhere or?” jeg kløede mig i nakken.
”Ehm, I’m actually just taking a shower, can you wait like… half an hour or so? I’ll be there then?”
“That’s okay.. But hurry!” sagde hun irriteret.
“I will! Bye!” jeg lagde på. Danny sad stadig og stirrede på mig. Jeg satte mig hen ved siden af ham.
”It was Frankie… She needs to talk,” sagde jeg og så på ham. Han kørte en hånd over min kind.
”You want a lift over there?” jeg nikkede.
“If it’s not too much trouble..”
“It isn’t,” sagde Danny og så ud i luften.
”What?” spurgte jeg. Jeg lagde hånden på hans lår.
”What?” sagde han igen.
”Something is bothering you! What is it?”
“Well I was just thinking…. When you choose Frankie at this point… what if they break up then?” jeg sukkede og lagde hovedet tilbage.
“Dan…” han rystede på hovedet.
“Don’t say anything…” jeg så på ham.
“Danny… I…” han så på mig.
”Don’t say anything.” Jeg havde virkelig lyst til at slå Frankie meget hårdt i hovedet lige nu… Jeg lænede mig ind mod Danny. Han så væk igen.
”Danny, please stop this...” han så ud ad vinduet. ”Dan?”
”Miles… I don’t wanna lose you… I’ve lost you once before, and I really don’t want that experience again..” Jeg havde lidt lyst til at græde. Han lagde hånden på mit lår.
”And.. I don’t know if I’ll get less hurt… If.. we just stop it here..” jeg kunne ikke trække vejret.
“No.. Danny… Just.. Don’t say that…” jeg tog hånden mod min pande.
”Miles…”
”No Danny! Why? Why the hell should we stop it here?”
“I.. Just don’t wanna love you.. too much… and… if Frankie is the one to the decide..” Jeg kunne mærke tårerne presse på nu.
“Just fuck Frankie okay! What about the two of us? Don’t you think it’s better to think about us, than think about Frankie?”
“It didn’t sound like that before…” jeg bed sammen. Han så forvirret på mig.
“Miles…” han kørte hånden over min kind.
”I can’t handle this right now… Sorry.. I can’t…” Han nikkede.
”Still want the lift?” jeg rystede på hovedet. ”Okay..” Han rejste sig og kyssede mig i panden. Jeg tog fat om hans nakke og trak ham ind til mig.
”Miles,” han satte sin pande mod min. ”Please don’t kiss me right now..” jeg nikkede. Han fortsatte hen mod døren og vendte sig en sidste gang. ”Bye..”
”Bye,” sagde jeg og tog en dyb indånding. Døren lukkede.


___________________________________________________________

undskyld mit dårlige engelsk :-D er gået lidt kold i det ;-)
Og undskyld jeg får Frankie til at virke lidt som en kælling! Har slet ingenting i mod hende må i lige vide :-)
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptyTirs Jun 08, 2010 9:28 pm

Oh no! Dårlig dårlig dårlig fic, Du har lavet her Mille!!!!!!!
- Dette var ikke meningen!

- Så nu bliver du nødt til at skrive videre, og rette op på historien ;-)
Tilbage til toppen Go down
miss9mcfly
Moderator
Moderator
miss9mcfly


Antal indlæg : 30
Age : 29
Location : Skalle bølle
Registration date : 30/03/10

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptyOns Jun 09, 2010 1:01 am

mere snart.......MEGET SNART!!!!!!!!!!!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptyTors Jun 10, 2010 12:05 am

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Very Happy Mere, mere, mere, MERE snart Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptyTirs Jun 22, 2010 12:29 am

Kapitel 22

Jeg gik ind ad døren ved Frankie.
”Miles!” sagde hun lettet og krammede mig. Jeg prøvede lidt modvilligt at kramme igen.
”Thank god you’re here! I really need your help.” jeg nikkede. Hun gik ind i stuen med mig i hælene. Jeg kunne ikke rigtig tænke på andet end Danny lige nu. Jeg havde virkelig ikke lyst til at stoppe det vi havde her. Bare på grund af Frankie. Jeg havde altid haft den holdning at kærester ikke var lige så vigtige som venner, men fordi mig og Danny havde det så godt sammen, kunne jeg virkelig ikke forestille mig at skulle leve uden ham.
”Sit down,” sagde Frankie og så lidt forvirret på mig. Jeg stod vidst bare og stirrede ud i luften. Jeg satte mig ned.
”What’s up?” spurgte jeg lidt tørt.
”I’ve… I’ve considered breaking up with Doug.” Det gav et sug I maven.
”What?”
”I don’t have feelings for him anymore… And I’ve started seeing someone else.” Jeg knyttede mine hænder sammen.
“What?!” sagde jeg mere kraftigt nu.
“I thought you would understand?” sagde hun skuffet.
“How the hell can I understand!? Do you know how much he loves you!? Do you know how much it hurts when someone you love, loves someone else!? God… Frankie… Why are you doing this!?” råbte jeg næsten. Hun så forvirret på mig.
”Why are you making such a big deal about it?” Jeg grinede hånligt og tog hænderne til hovedet.
“Oh my god.. I can’t believe that you just said that!? Does Doug know anything about you’re new guy?” Hun rystede på hovedet.
“How the hell can this be okay then? Do you remember how I felt when I saw Nick with someone else a week after we broke up? Do you remember how I felt when Danny and Katie was together!? It wasn’t very fun? And the things they did is nothing compared to this!” Hun så såret på mig.
“I really thought that you would know how I felt..”
“Why!? Why did you think that!? Seriously, who do you think you are? I won’t let you hurt Dougie that much! How? How the hell can you just break up with him? You were so much in love? You moved together very fast, and you said you had never loved someone as much as you loved Doug? And now you’re seeing someone else? I can’t believe it..” jeg tog en dyb indånding. Jeg havde vidst snakket lidt for hurtigt.
“Why are you talking to me like if I was a criminal? This break-up is not gonna ruin your life? It’s my break-up. MY break-up! It shouldn’t matter to you?” hun så irriteret på mig.
“Remember Ethan?” sagde jeg og prøvede at slappe af i mine hænder. Jeg havde røde mærker efter mine negle. Hun fik et mærkeligt ansigtsudtryk.
”Ethan? Why are we talking about Ethan now?”
”You said ’choose between me or him’. That’s what you said.. And stupid as I am I chose you. You crontrolled who my friends were. And I’m not gonna let this happen again!”
“It was 3 years ago! Get over it?” Jeg skød underkæben frem og kunne mærke varmen blusse op I mine kinder.
”Get over it? Get over it!?” jeg gentog mig selv meget…
”Ethan was one of my best friends!”
“Ethan was an ass,” sagde Frankie og så ud ad vinduet.
”STOP IT!” råbte jeg og fik tårer i øjnene.
”Why are you talking about him that way? Do you see men as a toy?” hun så ned i jorden. “Answer me!” Hun så op på mig. Hun havde også tårer i øjnene.
”How can you talk to me like that? We’re best friends?” Jeg rejste mig op.
“Yeah.. we are. But Ethan was my best friend too.. And now Doug is one of my best friends… And I know that if you and Doug break up, you’ll tell me that I can’t see either him or any of his friends. And… I can’t live wihout these guys.” Jeg tørrede irriteret en tåre væk. ”If you wanna ruin your own relationships, fine by me, but if you ruin mine… seriously I don’t know what I’ll do to you?”
“What if I won’t ruin your relationsships? What if I don’t order you not to see my ex and his friends? I don’t wanna ruin your relationships!” sagde hun mens tårene løb ned ad kinderne på hende.
”You just did!” råbte jeg.
“What?” sagde hun stille.
“I told Danny the story about you, me and Ethan. I told him that I was afraid of losing him, if you and Doug broke up… and I said that I always would chose him over you. And today I chose you over him just to yell at you… I can’t believe I did this… god dammit…” hun så forvirret på mig.
“Just let me get this straight… You and Danny?” jeg nikkede.
“What!? Why haven’t you told me!?” jeg trak på skuldrende. Hun faldte ned I sofaen.
”Why haven’t you told me?” spurgte hun stille. Jeg tørrede tårrene væk fra mine kinder.
”Don’t make it sound like what I did was wrong..”
“I don’t think it’s wrong.. but.. we tell eachother everything…” hun så fortvivlet ud I luften.
”I know…”
”Why haven’t you told me?” spurgte hun igen.
”I don’t know… We just thought that if we kept it secret it would be the best…”
“How long?” spurgte hun som om jeg havde røvrendt hende noget så grusomt. Jeg orkede ikke at snerre mere ad hende.
”A month I think… I can’t remember..”
“Well how was I supposed to know that I may ruined your relationship, when I didn’t even know that you had a relationship?” jeg trak på skuldrende.
“I don’t know..”

Vi havde siddet i stilhed i en halv times tid nu. Jeg sukkede.
”What’s the time?” spurgte Frankie uden at se på mig.
”Quarter past 6.. When is Dougie comming home?” hun trak på skuldrende.
”I haven’t spoke with him today..”
“He called Danny… He asked if he knew where you were…”
“Oh…”
“Were you at that guys place?” spurgte jeg og pillede mine negle.
“Yeah… And his name is Michael..” jeg nikkede.
“You need to tell Dougie…” Hun sukkede.
“I know… I’ll do it tonight…” hun holdte en pause og så på mig. ”By the way.. I won’t make you chose this time… Dougie and the guys may not wanna talk to me, but I can’t say that you can’t see them… If you and Danny are happy, I won’t ruin it..”
Jeg smilede svagt og tog fat I hendes hånd.
“Thank you,” hviskede jeg og klemte hendes hånd lidt.
”But.. You just gotta accept that this is my choice…” sagde hun kørte sin finger hårdt over panden.
Jeg nikkede. “I will… But only if you tell Doug tonight…”
“Yeah… Can I sleep at your place tonight then?” jeg smilede.
“Of course you can...” jeg sukkede. “I think I better go better go home…”
“Yeah..” sagde hun stille.
“You’re okay?” hun nikkede.
“Yeah… I’ll call you when I’m coming over..” Jeg gav en hende et knus.
”Okay… I’ll buy something you can eat.. See you then…”

”It’s Danny! I’m not at the phone at this moment, lay a message and I’ll give you a call!” biiiib
“Hi Dan, it’s Miley… Again.. Ehm… Please call… I really need to talk to you…” jeg lagde på. Jeg så op på klokken. Den var halv 12.. Jeg gabte og kiggede rundt I lejligheden. Jeg havde prøvet at ringe til ham 8 gange siden jeg tog fra Frankie. Det pissede mig virkelig af at han ikke tog telefonen. Og jeg kedede mig. Jeg så på fjernsynet. Det var ikke særlig tit jeg havde det slukket. Jeg hadede når der ikke var larm. Men i aften var det noget andet åbenbart. Jeg havde siddet og stirret ud i luften de sidste 5-6 timer. Det var en mærkelig følelse. Jeg tændte fjernsynet. Der var simpsons. Jeg puttede mig under dynen og så på klokken igen. Hvorfor kunne han ikke bare ringe?

”Miles?” Frankie skubbede blidt til mig. Hun var rød i hele ansigtet. Jeg kunne ikke se om det var fordi hun havde grædt eller om det var kulden. Jeg så forvirret på hende. Hun smilede svagt.
”Good morning.” jeg tog fat i min telefon og så på den. Ingen ubesvarede opkald. Jeg smed mig tilbage i sengen.
”What’s up?” spurgte Frankie bekymret og åbnede den chinabox jeg havde købt til hende.
”Danny won’t answer me…” Frankie rodede rundt i nudlerne.
”Give him some time… I’m sure he’ll answer you…” jeg trak på skuldrende.
”Maybe.. Maybe not.. What’s the time?”
”Half past 4,” sagde Frankie uden at se op fra sin mad.
”Really? How did he take it?”
”We both cried.. And talked.. And agreed that this is the best… He still loves me. But I knew that.. He’ll help me find a new appartment. Untill that day I can stay in his office..” jeg nikkede.
“So he’s not that mad?” hun rystede på hovedet.
”He was.. But he deals with it now.. But I still don’t think the other guys want’s to see me again. Especially not Tom!” jeg smilede.
“I think you’re right about that.” Frankie sukkede.
“Miles… I really don’t hope I ruined you and Danny.” Jeg rystede på hovedet.
“it wasn’t you. It’s our self.. don’t think about it.” Hun så på mig.
”I’m sorry.” jeg smilede.
”Shut up and get to bed! You must be tired!” hun smilede og gik ind I stuen.
”I’ll just get my jammies.” Jeg så op i loftet og . Det havde været en meget forvirrende dag


________________________________________________________________________________________





Undskyld hvis det er skrevet lidt dårligt.. har skrevet det over de sidste par nætter ^^
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptyTirs Jun 22, 2010 7:19 pm

uh, spændende Smile
- jeg syntes stadig det er en awesome fanfic du har gang i!
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptyTirs Jun 22, 2010 11:44 pm

Jeg er vild med den (:
har lige læst det hele. kunne ikke stoppe.
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptyOns Jun 23, 2010 4:13 pm

(Y)


Genius!

I still lov it Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptyTors Jun 24, 2010 11:01 pm

hvor er I søde :-)
Tusind tak!
Tilbage til toppen Go down
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptyLør Jun 26, 2010 12:38 am

Elsker virkelig din fic Very Happy

Den er så sjov, spændende og fuld af overraskelser Very Happy

Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptyTirs Jul 06, 2010 9:19 pm

mere fic!

Kapitel 23

De næste par uger var hårde for Frankie. Og mig selv. Danny ville stadig ikke snakke med mig. Rent faktisk ville ingen andre end Dougie snakke med mig og Frankie. Resten hadede os bare. Jeg regnede med at de ikke kunne lide mig fordi jeg jo var i ”ledtog” med Frankie. Jeg kunne virkelig ikke overskue noget. Arbejdet gik ad helvede til, og den eneste der kunne få mig i godt humør ville være Danny. Og han ville ikke snakke med mig. Super. Jeg havde set ham en gang siden den dag Frankie og Dougie slog op, og der stod i sit køkkenvindue og kiggede på mig der flyttede ting ud af huset. Da jeg fik sådan rigtigt øje på ham gik han. Jeg havde flere gange været ovre og banke på, men der blev aldrig åbnet. Jeg var virkelig ved at få stress af ham! Men det gik.. Frankie og Dougie holdte mit humør nogenlunde oppe. De var stadig sindsygt gode venner. Jeg forstod ikke hvorfor de andre ikke ville snakke med os når de stadig var så gode venner. Men det var jo deres sag.

”Miles would you mind taking Flea for a walk?” Dougie kom gående med snoren I hånden og Flea logrende efter sig. Jeg nikkede.
”Of course,” sagde jeg og lavede et lille smil.
”Franks and I agreed that a dog and some fresh air would cheer you up!” Dougie prøvede at smile. Jeg nikkede.
“I bet your right.”
Jeg tog snored ud af hånden på ham og satte den på Flea.
”See ya,” sagde jeg og gik ud af døren. Der var virkelig begyndt at blive koldt udenfor nu! Folk var begyndt at gå med pandebånd og vanter og det hele. Flea havde også fået et fint lille halstørklæde på. Jeg viklede mit tørklæde en ekstra gang om halsen og begravede mig lidt i det. Jeg gik ned ad den lille vej der førte ned til parken. Der var brune, røde og gule blade overalt. Flea løb rundt som en hvalp og fik bladene til at hvirvle til alle sider. Blæsten førte et par af dem op i mit hår. Jeg så over i hjørnet af parken hvor en hel børnehave var ude og samle blade. En af de små var lige faldet og græd meget højlydt. Flea så ikke ud til at bekymre sig om dem. Jeg bestemte mig for at have den samme holdning.

Efter en halv times tid vendte jeg igen tilbage til ”McFly village”. Gåturen havde ikke fået mig i bedre humør. Jeg så ned på vandpytterne på vejen. Jeg havde lyst til at hoppe i dem. Ligesom dengang man var lille. Jeg smilede en lille smule, men fik den samme kedelige kurve tilbage meget hurtigt. Jeg kunne høre en bil bag mig. Jeg var ikke engang nysgerrig nok til at se hvem det var. Jeg så bare lige ud i luften og fortsatte ned ad vejen. Bilen kom nærmere. Jeg fiskede min telefon op ad lommen og prøvede at se meget ligeglad ud. I det samme sprøjtede samtlige vandpytter på vejen lige op i smasken mig. Jeg gav et lille skrig fra mig da det kolde vand ramte mig. Flea rystede sig og logrede ivrigt. Jeg så op på bilen. Sort alfa-romeo. Danny. Jeg tog snoren af Flea og skød underkæben frem..
”Home,” sagde jeg irriteret, og Flea løb hurtigt over mod døren til Dougies hus. Jeg gik bestemt og meget hurtigt over mod Danny’s indkørsel. Han smækkede bagagerummet og bar sine poser hen mod fordøren.
”What the fuck is wrong with you?” råbte jeg ad ham. Han så koldt på mig og vendte tilbage til at låse hans dør op.
”And now you’re just ignoring me?” han så ikke på mig. Jeg gik hen imod ham imens jeg tog mine handsker af. Han bøjede sig ned efter poserne og skubbede døren helt åben med foden. Han så stadig ikke på mig. Jeg gik ind foran ham og stillede mig i døråbningen. Han så hurtigt ned i jorden.
”Please get out of my way,” sagde han lavmælt. Jeg gav ham en lussing så han tabte en af sine poser. Æblerne rullede ud i indkørslen. Han tog sig selv til kinden og så op på mig. Jeg fik tårer i øjnene af at se hvor hårdt jeg egentlig havde slået. Fem røde fingre var mærket på hans venstre kind. Jeg satte hænderne op for munden i forskrækkelse. Mit syn blev sløret af alle tårerne. Danny sagde ikke noget. Han stod bare med hånden mod sin kind og kiggede på mig. Jeg hulkede en enkelt gang, og endte så med at sætte mig på dørtrinet og tudbrøle. Danny satte sig ved siden af mig. Han sagde ikke noget, han sad der bare. Jeg blev ved med at hulke ned i mine hænder i nogle minutter. Til sidst blev det bare nogle små klynk. Jeg så over mod Dougies hus. Flea var blevet lukket ind. Jeg så på Danny. Han bed sig selv i neglen. Man kunne stadig se hvor jeg havde slået ham. Jeg fik en klump i halsen da jeg så det.
”I think it’s going to rain soon,” sagde Danny stille. Jeg nikkede. Jeg kunne mærke hvor koldt det egentlig var at sidde udenfor I det våde tøj nu. Jeg begyndte at ryste lidt.
”Let’s go inside. You can borrow some of my clothes,” sagde Danny og rejste sig. Jeg så op på ham. Var det det der skulle til for at få ham til at tale til mig igen? Et slag? Utroligt. Han rakte sin hånd ned i mod mig og trak mig op.

Jeg gik ud fra soveværelset i ført et par af Dannys shorts og en hvid t-shirt. Han sad i køkkenet og drak kaffe. Jeg havde mit våde tøj imellem hænderne.
”Can I use the dryer?” han nikkede.
”You know how it works..” jeg gik ud i baggangen og puttede det i tumbleren. Bruce hoppede op ad mig. Tungen hang ud ad munden og halen baskede så hårdt, at han væltede sin vandskål. Jeg smilede og fandt et viskestykke. Bruce så hen imod døren. Jeg vendte mig om. Danny stod med sin kop i hånden og så på os. Han grinede lidt og så ned i jorden.
”What?” sagde jeg og smilede. Han kløede sig i nakken.
”You’ve got a sock sticking out of your pants.”
Jeg mærkede efter ved buksekanten. Og ganske rigtigt. Der var en sok. Faktisk min sok.
”Oh.. great.” jeg kunne mærke varmen i kinderne. Danny fniste lidt. Jeg så på ham. Hans kind var stadig rød. En halv times tid efter. Flot.
”Does it hurt?” sagde jeg og pegede på kinden. Han trak lidt på skuldrende.
”Nah.. It stings a bit. But.. when you hit me it was an extreme pain.” Jeg så ned I jorden.
“Sorry.”
“It’s okay,” sagde han og kørte sin tå over gulvet. ”I was the one who splashed water at you.. and the one who has been ignoring you for the last two weeks.”
Jeg satte min fod på viskestykket og kørte det over gulvet. Jeg fik det helt dårligt af at skulle snakke om det.
”And now you’re ignoring me,” sagde Danny og satte sig i døråbningen. Bruce lå sig foran ham og forventede at blive kløet på maven. Jeg satte mig overfor dem.
”I’m not ignoring you… I.. I just don’t like talking about this subject..” Danny kløede Bruce imellem forbenene, så bagbenene spjættede helt vildt.
”Neither do I.. But we’ve got to do it..” jeg nikkede.
“Yeah.. Why didn’t you call me back?” han lænede sig op mod dørkarmen.
“I don’t know.. I was.. Stupid. I should have called you back. Or at least talked to you. But.. there’s so much going in at the moment.” Jeg sukkede.
“You should have called me back..” sagde jeg muggent og så ned I gulvet.
”I know..” der blev stille.
”I’m sorry that I went to Frankie that night,” sagde jeg stille og kørte min finger over cementfugerne i gulvet.
”It’s okay.. She needed you.” Der blev stille igen. Det var en meget akavet samtale det her. Tumblerens larm virkede meget høj.
”Dan?” spurgte jeg og så på ham. Han nikkede.
”I’m sorry.”
”Don’t say you’re sorry… I’ve said it’s okay..” jeg bøjede mig ned indtil min pande ramte gulvet. Danny lagde sin hånd på mit hovede.
”I’m so confused!” grinede jeg. Danny’s hånd kørte frem og tilbage på mit hoved. Jeg satte mig op i et ryk.
”And do you know what’s the worst part?” han smilede.
“No?”
“I don’t know if… we should be together anymore…” hans ansigtsudtryk blev lidt bedrøvet og alvorligt på samme tid.
”In theese two weeks… I’ve found 5 reasons to stay with you.. and 5 reasons not to stay with you!”
“Tell me,” han satte sig tættere på mig. “Start with the reasons not to stay with me.” Jeg havde mest lyst til bare at læne mig ind I mod ham og kysse livet ud af ham.. Men så gav mine 5 grunde ikke rigtigt mening.
”Okay…
Number 1: We’ve hurted eachother too many times already.. and I’m scared that we’ll do it again.
Number 2: I get fat when I’m with you!” han grinede.
“Carry on.”
“Number 3: I get jealous as hell very easy.. And I don’t want you to experience that. Again.
Number 4: I don’t wanna end like an old married couple who only stays together because of money or something. Not because of love. And if it’s you I’m gonna end up like that with, it’s even worse.
And number 5… If it’ll go wrong again.. and you’ll leave me… it’ll break my heart so bad. And if I ever leave you… I’ll break your heart.. and I’m afraid that you won’t ever forgive me again.” Han så ned I jorden.
“Now give me the reasons to stay with me.” Jeg tog en dyb indånding.
”Number 1: When we don’t fight.. I have to admit that we’re great together.
Number 2: We’ve got a lot of great memories together.
Number 3: You’re body is amazing!
Number 4: You are a very good kisser!” han smilede.
“Well.. I try,” jeg grinede.
“And number 5..” jeg så på ham.
“I love you more than I have ever loved a person before. And.. I felt that way from the first day I saw you..” han lagde sin hånd på mit lår.
“First of all.. Don’t be afraid that those things will happen… We’ve made it before right? And second.. I love you too. And I was in love with from the first time I saw you.” Jeg så chokeret på ham.
“But?”
“Yeah I know.. But you had a boyfriend.. And I had been seeing Katie for a while.. So I just carried on… And when you broke-up with Nick I couldn’t stop my relationship to Katie.. But.. Yeah..” jeg smilede. Og jeg som havde været så misundelig på Katie.. Og så var han bare forelsket i mig. Jeg havde lyst til at juble lige nu. Men jeg måtte hellere lade være. Jeg tog fat om nakken på ham.
”I love you so much?” han smilede.
”Wow.. That was a fast make-up..”
”And a violent one too,” grinede jeg. Han tog mit pandehår om bag øret og tørrede mig under øjnene.
”Mascara…” jeg grinede og kørte mine hænder igennem hans hår. Jeg satte min pande mod hans.
”God I’ve missed you!” han satte sin næse mod min hals.
”I’ve missed you too.” vi sad sådan i et stykke tid. Mit hjerte bankede hurtigt og jeg kunne ikke lade være med at smile. Jeg sagde jo at det kun var Danny der kunne få mig i godt humør?
”Do we tell the others this time?”
“You haven’t told them yet?” han rystede på hovedet.
”Well.. Frankie knows..”
”Oh Frankie..” han løs skeptisk.
”Stop talking about her like that! Or I’ll beat you again!”
“Feminist,” grinede Danny. Jeg skubbede ham bagover, satte mig på ham og prikkede ham i maven. ”Stop it!” grinede han. Jeg smilede og lagde mig på ham. Han løftede sit hoved op og kyssede mig.
”Do you know what?” spurgte han og tog armene om mig.
”We are now officially dating.”


________________________________________________________________________________________

taddaa -.-' synes selv det er herre dårligt.. men hvad fanden :-D
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptyTors Jul 08, 2010 1:14 pm

No no no, not bad at all! FANTASTIC :i

Jeg ææææælsker stadig denne fic!!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptyTors Jul 15, 2010 1:15 am

Så er der mere!

Kapitel 24

“You like it?”
“It’s huge!” sagde jeg så det rungede I hele den store hvide lejlighed.
”Yeah.. It’s awesome!” Frankies stilletter klikkede mod det lyse trægulv.
”It’s this seriously where you wanna live? I mean.. Have you got enough stuff to fill it?” hun trak på skuldrende.
“Or else we’ve got a reason to go to Ikea!” Jeg smilede.
“I love you!” hun tog armen om mig og førte mig ind I soveværelset.
”And we’ve reached the place where the magic happens. Guess what’s behind that door over there?” hun pegede på en hvid dobbeltdør.
”Narnia?” sagde jeg og slog hænderne forventningsfuldt sammen.
”Almost.. Open and see!” jeg gik hen og skubbede dørene til side. Et walk-in closet der var på størrelse med mit soveværelse lyste nærmest i mod mig. Store lamper i loftet, 40.000 bøjler, 500 hylder til sko.. måske en smule overdrevet, men det så virkelig sådan ud!
”Holy shit! Is this heaven? Am I going to die?”
”It’s freaking awesome right?” hun smilede over hele ansigtet.
”Okay, first of all: Oh my fucking god yeah!? And second: Why all the awesome’s? Turning american?” hun rystede på hovedet.
“Michael is american..”
“Oh,” sagde jeg lidt tørt. Jeg havde stadig meget svært ved at hun var sammen med ham. Men jeg ville ikke sige noget. Jeg havde skældt hende ud over at styre mit liv, jeg ville ikke styre hendes.
”Yes. By the way, when do you want to meet him?” jeg så forvirret på hende.
“Meet him?” jeg havde ikke tænkt så langt at jeg rent faktisk skulle møde ham.
”Yeah? Maybe for dinner here? You could bring Danny?” jeg grinede og rystede på hovedet.
”Well.. Danny’s still kinda mad at you.. So, I don’t think it’s a fantastic idea.. And we are not totally official yet. It’s only you and Doug who knows. He said that he’d tell the others this evening, but he’s been saying that the last four days.” Hun nikkede.
“Well then just you.. But that’s fine too! You’re the one who is important for him to meet! If you are going to spend as much time with us, as you spended with Doug and I it’s very important you get along!” jeg smilede. Jeg havde ikke rigtig lyst til det. Selvfølgelig skulle jeg ikke dømme før jeg havde mødt ham, men… ja jeg havde ikke lyst. Kunne bedre lide tanken om hende og Dougie. Desuden brugte jeg også mest tid sammen med dem så jeg kunne få lov til at være sammen med de andre. Det var lidt som om at de drenge kom i samme pakke. Man kunne ikke få dem hver for sig. Havde man sagt Dougie måtte man også sige resten af McFly!
”It’s sounds nice. I’ll be there!” jeg smilede så overbevisende som jeg overhovedet kunne. Jeg så på klokken.
”Oh, I’m gonna meet Danny in half an hour. I’d better get going!” hun så forvirret på mig.
”Again? It’s five hours since you left him? Haven’t you considered sleeping alone for like one night?” hun lød nærmest fornærmet.
“Relax Grumpy! I’m sleeping alone tonight. Danny is going early tomorrow, and I’ve got a day off wich means sleep! So we’re gonna be separated for at least… 18 hours.. I think… maybe even 20.” Hun rullede med øjnene.
“Stop it! I need some physical contact okay!”
”A little too much physical contact I think..” jeg grinede.
“Thanks for making me sound disgusting. I’ll see you tomorrow love! Have fun!”

“Seriously, you have got to taste this!” Danny stak sin ske i ansigtet på mig. Han spiste den mest svampede chokoladekage jeg nogensinde havde set, og så sad jeg med min fedtfattige frugttærte der smagte lidt af tis.
”I should have breaken up with you. You make me fat!”
“You make it sound so wrong! Come on! Be bad for like ten seconds. It’s just one bite?” han smilede og kørte skeen tættere og tættere på min mund. Jeg kunne dufte chokoladen.
”Oh my god I hate you!” grinede jeg.
“Taste it!” kommandere han.
“No!”
“Yeah! Taste it!”
“Danny stop it!!”
“I’m gonna stuff this in your mouth if you don’t do it yourself!” jeg så ham I øjnene. Det var en ubehageligt rar følelse. Han smilede.
“Open your mouth.” jeg så rundt som om jeg skulle til at gøre noget ulovligt. Jeg åbnede munden. Han førte kagen ind i min mund.
”Oh my god,” grinede jeg. ”Oh fuck! Chocolate orgasm!” et ældre ægtepar ved bordet ved siden så forfærdet på mig. Danny fnisede. Jeg lænede mig ind i mod ham.
”Did I say that a little too loud?” han nikkede. Vi sad og fniste som små børn der havde sagt noget perverst til hinanden. Jeg smilede og satte en tot hår om bag hans øre og lænede mig ind i mod ham.
”Can you please order a piece for me?” han smilede.
”Just a second,” han rejste sig og gik op mod baren, hvor tjenerne stod og snakkede. Jeg smilede og bed mig i underlæben. Jeg så på den kvartspiste kedelige frugttærte, og skubbede den væk fra mig. Den ældre dame fra bordet ved siden af så mere og mere forfærdet ud. Jeg synes nu egentlig at jeg opførte mig meget pænt. Danny kom hen og satte hænderne på mine skuldre.
”That was fast,” grinede jeg og lænede hovedet tilbage så jeg kunne se op på ham. Han smilede og kørte en finger over min pande.
”I ordered the cake to go. Hope it’s okay with you?” jeg smilede.
“Of course! But what about that cake?” jeg pegede på hans tallerken.
“I’ll eat it right now!” jeg smilede og lagde min hånd på hans lår.

Danny smed sine sko i gangen og blev modtaget af en meget ivrig Bruce.
”Just a second boy!” grinede Danny da Bruce gav sig til at gø foran døren. Jeg smilede og tog min stilletter af. Mine fødder var helt igennem smadret! Jeg smed mig i sofaen og tændte fjernsynet. Jeg var efterhånden begyndt at føle mig lidt for godt hjemme hos ham igen. Danny satte den lille kasse med kage på sofabordet.
”Yummi,” sagde han da han åbnede for den.
”Two pieces? Danny, you’ve just eaten one piece?” han nikkede ivrigt og satte en gaffel i sit stykke kage.
”Fatty,” grinede jeg og tog en mundfuld.
”This is just a piece of heaven,” grinede han og tog en ordentlig bid mere. Jeg kunne allerede mærke hvordan kvalmen begyndte at komme frem i mig.
”What are we watching?” spurgte Danny og så på fjernsynet.
”I don’t know? Operah I think?”
”Exciting!” jeg nikkede.
”Okay, that’s it.” jeg skubbede kassen fra mig.
”No more cake for me.” Danny så forbavset på mig.
”You’ve only eaten one half of it?” jeg nikkede.
”I have neusea now..” Han kørte en hånd over ryggen på mig.
”I’ll eat it then.”
”Oh my god.. You aren’t serious?” han nikkede.
”It’s delicious?”
”You’re disgusting?” grinede jeg. Han trak på skuldrene.
”Well, someone had to be the disgusting one.” jeg lænede mig tilbage i sofaen. Operah var faktisk et virkelig ynkeligt program. Jeg kunne ikke forstå hvorfor alle elskede det så meget? Jeg tog fjernbetjeningen og skippede videre.
”Uh, friends!” sagde jeg og satte mig godt til rette.
”Done,” sagde Danny og så på mig.
”That’s disgusting,” grinede jeg og fik øje på et stykke kage han havde i mundvigen.
”You’ve got a..” jeg pegede på det.
”Yeah I know.. I’m saving it.. I guess I’m gonna be hungry tonight.” Jeg grinede og fjernede det. Han smilede og puttede sig ind til mig.
”When are you seeing the guys tonight?” han så på klokken.
“In.. an hour..” jeg nikkede.
”You’re telling them tonight right?” han sukkede.
”Well… I was kind of hoping they would find out themselves..” jeg skubbede til ham.
”Why can’t you just tell them?”
“Because.. I don’t like telling stuff like that!” jeg sukkede.
“Well what do you want me to do? Run around naked in your garden or?”
“That’s not a bad idea?” jeg skubbede til ham igen.
”Why are you so violent?” grinede han.
“Because I want you to tell them!” jeg skubbede ham bagover.
“You are very dominating! Feminist!” jeg grinede og satte mig på ham.
”Oh yes! Womanpower! Let’s burn my bras!” Danny grinede og trak mig ned i mod ham.
”Now you are dominating,” grinede jeg.
”That’s because I’m a man.. When we’ve kissed I expect that you’ll go back in the kitchen and make me a sandwich!” jeg smilede.
“Count on it,” jeg lænede mig længere ind og kyssede ham. Han begyndte at sætte sig op i mens han blev ved med at kysse mig. Jeg grinede lidt og tog hånden op under hans trøje. Selvom han spiste meget, var hans ryg meget slank og muskuløs. Hans krop var nu slet ikke så dårlig. Utroligt at sådan en lille buttet tøs kunne score sådan en hunk.
”Auw, my hair,” grinede jeg. Danny flyttede sin arm og smilede til mig.
”Did I tell you that I think you look beautiful tonight?” jeg rødmede. Jeg hadede når han gjorde det.
”You didn’t have to tell me.” Okay det kom til at lyde meget selvisk. Han smilede.
”Little ego girl,” han satte fingeren mod min pande og kørte den ned over næsen, ned til munden meget langsomt. Jeg kunne ikke lade være med at smile. Han kyssede mig og skubbede mig ned på ryggen. Jeg kunne mærke han smilede mens vi kyssede. Det var en lidt sær følelse, men alligevel var den meget rar. Jeg begyndte at knappe hans skjorte op. Han hjalp med de nederste knapper og tog den af. Jeg smilede.
”What?” grinede han.
”I just like you.” jeg kyssede ham. ”A lot!” han smilede og tog hænderne om på min ryg. Han lynede min kjole ned og kyssede mig ned ad skuldrende.
”Hey Dan, I.. OH MY GOD!” Harry holdte sig for øjnene.
”Don’t you ever knock!?” råbte Danny irriteret.
”I’m so sorry! I didn’t mean to… Oh fuck.” Han satte sin pande mod dørkarmen. Jeg bed mig selv i underlæben for ikke at grine. Det var som om at de drenge havde et lidt for tæt forhold når de bare gik ind hos hinanden. Danny rejste sig og tog sin skjorte på. Jeg satte mig op i sofaen og holdte kjolen oppe med den ene hånd. Danny lynede den igen og så på Harry.
”What then?” Harry så på ham. Han var rimelig rød i hovedet.
”I was just wondering, OH MY GOD!? MILEY!?” jeg havde glemt Harry ikke vidste det. Jeg vinkede. Mindede nok mest af alt om en retarderet. Harry så fortvivlet på mig. Derefter på Danny.
”Ehm… Yeah.. Harry. I forgot to tell you. Ehm. Miley and I.. are kinda like.. Together?” Harry’s øjne blev store.
“What!? How long!? Why haven’t you told me? Oh my god.. Why!?”
“Ask Danny,” vrængede jeg og smilede til ham.
“You could’ve told him? He’s your friend?” grinede han.
“Yeah, but he’s your bandmember!”
“Shut up?” sagde Harry og så irriteret på mig. Tom kom pludselig ind ad døren.
”Harry did you find out? Oh hi Miley! What are you doing here?” Danny satte panden mod væggen.
“Apparently Danny and Miley are dating.” Tom stod nu med åben mund og stirrede på mig.
”WHAT!?” jeg smilede og kunne ikke helt lade være med at blive rød i hovedet.
”DOUGIE!!!!” råbte Tom meget højt.
”What’s the matter?” sagde Dougie irriteret. Han smilede.
”Hi Miles,” jeg løftede hånden til en hilsen. Danny sukkede.
”Great…”
”Miley and Danny are dating!?” sagde Tom. Han så stadig ekstremt chokeret ud.
”I know!” grinede Dougie. Harry og Tom så nu virkelig fornærmet på Danny.
”He knew!? And you didn’t tell us!?” Danny prøvede at se uretfærdigt behandlet ud.
”Wha’? It was Miley who told him!?” Nu så de på mig.
”Why didn’t you tell us!?” sagde Tom. Harry stirrede bare ondt på mig.
”It was Frankie who told him!?” sagde jeg og satte armene ud til siden.
”It doesn’t matter?! How long have you been together?” spurgte Harry.
“Ehm…” Danny så forvirret på mig.
”Oh god.. I can’t remember either? Ehm.. Two months I think?”
“TWO MONTHS?!” råbte Tom nærmest.
“Okay, can you stop yelling just for a second?” sagde Danny irriteret. Han så på mig.
“This is why I wouldn’t tell them..”
“We were on a “break” for two weeks or so..” sagde jeg og så ned i jorden.
“Two weeks ago right?” jeg nikkede.
”That’s why you were depressed!” sagde Harry og så helt lettet ud. Jeg smilede og så på klokken.
”Aren’t you guys supposed to go soon?” Tom så på klokken.
“Oh god! Yes!! Guys out!” han løb nærmest ud ad døren I mens hans råbte: “WE ARE NOT THROUGH WITH THIS SUBJECT!”
Danny knappede sin skjorte igen og kyssede mig. “Can you lock the door?” jeg nikkede.
”Sleep tight. I love you,” sagde han og kyssede mig. Jeg smilede og så over på Harry.
”That was disgusting,” sagde han irriteret. Jeg rejste mig op og gik hen bag Danny. Jeg tog hænderne op under hans skjorte.
”God I hate you,” vrissede Harry. ”Come on Doug. Bye Miley!” jeg grinede og så på Danny.
”My bed is gonna be empty tonight,” sagde han irriteret og krammede mig.
”You’ve got Bruce?” sagde jeg og smilede. Han nikkede.
”But he’s not you.”
”DANNY! CAR NOW!” råbte Tom ind ad døren. Danny kyssede mig inden han gik ud ad døren.
Jeg smilede. Jeg kunne høre Bruce gø i haven. Jeg måtte hellere lukke ham ind.
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptyMan Jul 19, 2010 4:37 pm

ah, jeg grinte så meget da jeg læste det her kapitel! keep up the good work Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
xRindal
McFlyer
McFlyer
xRindal


Antal indlæg : 56
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 06/06/09

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptyOns Jul 21, 2010 12:42 am

Jeg elsker den er fic ;D
Kunne bare ikke lade være med at grine. da de andre fandt ud af det hah ;D
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptyTors Jul 22, 2010 10:23 pm

Still loving it (Y)
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptySøn Aug 01, 2010 1:53 am

Kapitel 25

Det var blevet lidt nemmere efter de andre vidste det. Men også kun lidt. Det bedste var nok at de var begyndt at banke på hjemme ved Danny, hvilket lidt var en sejr for mig. Men for at gå lidt væk fra drengene for en stund..
Frankie havde bestemt at det altså var i aften jeg skulle møde Michael. Jeg havde prøvet at undgå at sige det til Dougie, men da jeg ved et uheld fortalte Danny det, skulle det straks fortælles videre. Så Dougie havde været lidt smådeprimeret på det sidste. Så lige meget om jeg kunne lide ham eller ej, skulle Doug have at vide at han var et arrogant røvhul der ikke kunne måle sig med ham. Eller.. Det havde Tom i hvert fald sagt jeg skulle sige. Men det var kun fordi han også blev deprimeret når Dougie var. Så det måtte jeg jo gøre.
Jeg så mig selv i spejlet og rettede lidt på mit hår. Jeg havde fået det klippet. Det var lidt svært at vænne sig til. Mine krøller var blevet meget mere intense, og jeg hvis jeg ikke gjorde noget ved dem lignede jeg en puddelhund. Og det havde jeg ikke rigtigt lyst til. Jeg drejede et par gange rundt. Den var vidst godkendt. Danny kom ind i soveværelset.
”Wauw!” han smilede over hele fjæset.
”Stop it okay!” grinede jeg og tog mine sko på. Han løftede øjenbrynene.
”Are you gonna wear those to that?” Jeg så forvirret på ham.
“What? Since when did you turn into a gay?” Han smilede.
“I just don’t think all stars go very well with a dress?” jeg rystede på hovedet.
“I’ve just bought them, they’re same colour as the dress, and anyways I’m not allowed to wear high heels on Frankie’s floor.”
“She wasn’t so sensitive about that, when she was with Doug.” Jeg skubbede til ham da jeg gik forbi ham.
“How many times do I have to say, that you don’t need to put her down that way in front of me?”
“Sorry.. I’m just not very fond of her at the moment.” Jeg sukkede.
“’Cause Doug is depressed?” han nikkede.
“It’s not as fun being in a band with 50% is depressed because of a girl?”
“I understand.. But she’s still my best friend! And even though I think that she’s a bitch for leaving Doug that way, I still care about her.. So I understand why you are mad, but please keep it inside yourself?” Han nikkede om tog om mig. Jeg så op på ham. Hvor var han egentlig høj. Og pæn.
”I will,” han satte sin hage på mit hoved og jeg satte min næse mod hans brystkasse.
”You need to take a shower,” grinede jeg og rev mig lidt væk.
”Why?” sagde han og lugtede sig under armen.
”Oh!” udbrød han. ”That’s why!”
Jeg smilede og rettede på mit hår igen. Det sad altså mærkeligt! Danny stillede sig bagved mig og kiggede ind i spejlet.
”Your new hair really fits you.”
”Thank you mr. Gay,” grinede jeg og prikkede ham i siden.
”Why can’t I compliment you, without being accused for being gay?” han slog armene ud til siden og grinede.
“Because! ‘Oh my god! Your new hair is so great for you! And that dress! Wow! You look so great in it! And omg, have you lost weight?’” drillede jeg og lavede mine håndled meget løse. Han skubbede blidt til mig og prøvede at se sur ud. Jeg smilede og puttede min mobil i tasken.
”Well.. I’m off to see mr. American. I’ll be back tonight,” sagde jeg og kyssede ham på kinden.
”Have you seen my ipod?” han rystede på hovedet.
”Oh fuck it’s at home… It’s really confusing to live two places…” sagde jeg og grinede.
”Miles?” Jeg vendte mig om og så på ham.
”Why don’t you move in? I mean, you’re never at home? Only when you need some clothes?” jeg så lidt forvirret på ham.
”Ehm.. Dan, can we talk about this when I get home? This is quite a big descission?” Han nikkede.
“I know. We’ll talk when you get home,” han lænede sig ned og kyssede mig.
”I love you.” jeg smilede og gik ud ad døren. Arrrrgh flere beslutninger! Jeg kunne snart ikke klare flere!

”Hi Miley! Frankie has told me so much about you,” jeg smilede. Hold da op. Det var ikke lige den type jeg havde regnet med skulle være efterfølger for Dougie. Høj, meget muskuløs, langt mørkt slikhår, brune øjne.. faktisk lidt flødebolle-agtig-klam. Mindede mig på en måde om Nick… Den nar.
”I can only say right back at you.” Frankie stod og smilede over hele ansigtet. Jeg kunne ikke lade være med at grine af hende. Michael rettede på sit hår.
”Let’s eat,” sagde han optimistisk og viste mig hen til bordet. Servietterne var foldet pænt og stilrent, vinen så pænt dyr ud og maden så fuldstændig overdådig ud. Og det var åbenbart kun forretten. Gud hvor jeg hadede sådan noget.
”So Miley. You’re a journalist,” spurgte Michael og så meget interesseret ud.
”Yeah. On the early stuff…”
”I know, I’ve seen you almost every morning the last two years.” Jeg så lidt forvirret på ham.
“Oh.. Well it’s nice to know I have a fan,” sagde jeg og smilede. Han så ikke rigtigt ud som om han forstod mig. Mærkelig mand.
”And you’re dating Danny Jones?” jeg nikkede.
”Yeah.. Teenage magazines have been kinda freaking out, since Frankie and Doug…” jeg stoppede og så på Frankie. Michael grinede.
“Don’t worry. I don’t mind you mentioning Dougie. Frankie dumped him for me, doesn’t that say that I don’t mind him at all?” jeg knugede min gaffel meget hårdt I hånden.
“Continue,” sagde han og spiste lidt mere. Nar.
“Well, since Frankie and Dougie broke up the presse has gone mad. They needed a new famous couple. And not that I’m that famous, but at least people know who I am.. But it’s not that bad.. They haven’t got to close yet… Not even a picture with the both of us…” jeg tyggede eftertænksomt på en reje. Jeg kunne faktisk ikke lide rejer. Negativiteten længe leve.
”Don’t worry, they won’t.. At least not with the boyfriend you’ve got..” han grinede til Frankie. Frankie grinede nervøst igen og så på mig. Jeg stirrede ned i min tallerken. Det her skulle da nok blive en hyggelig aften.

”I hate him!” sagde jeg irriteret da jeg stod i døren ind til stuen. Danny så forvirret på mig i mens han gumlede på sine popcorn.
”What?”
”He’s an total ass! God I can’t believe she dumped Doug because of that dickhead…” Danny grinede.
“Easy there babe!” han lagde armen om mig.
”Tell me about him…” Jeg sukkede.
”He looks like poo… Tall, dark, icky.. Yuck! He’s really, really gay…”
“But.. You said I was gay? Then I must be kinda like him?” jeg smilede.
“Trust me sweety.. You’re nothing compared to that sucker..” han grinede og lagde hånden på mit lår.
”Popcorn?” spurgte han og rakte skålen over i mod mig. Jeg rystede på hovedet.
”No thanks.. I ate shrimps tonight.. It still feels like they’re in my throat..”
“Why don’t you like shrimps!? I don’t get it?”
“Have you ever seen Shark Tale?” han nikkede.
“Remember the shrimp in it? With it’s family and stuff? And the way he threathenes the shark? I’ve got four words for you: Don’t mess with shrimps!” Han grinede højlydt.
“You’re adorable!” jeg smilede og skubbede til ham.
”But seriously.. I don’t like Michael… He talked about Doug like he was some retarded kid? And about you like you was… a… ehm… dork!”
“Well… If it wasn’t true I would be angry.. But.. Doug is a retarded kid, and I am a dork?” jeg rejste mig op.
“Why are you suddenly defending him?”
“Because… you said that I shouldn’t be so negative about Frankie… And if we’re gonna move in together…”
“I haven’t answered you about that yet!?” sagde jeg irriteret og trampede I gulvet.
“Shhh,” sagde Danny og tog om mig. Han satte sin næse mod min.
”I don’t want to fight with you right now,” hviskede han. Jeg sukkede.
“Me neither.. But… I couldn’t stand this guy! And it annoys me, that she’s with a guy like him… I just don’t get it.” Jeg borede mit ansigt ind I hans brystkasse. Han kørte sine hænder op ad mine ryg og op igennem mit hår.
”Neither do I… But… Don’t think about it. Franks is happy. And so are you. Maybe this is the way it’s gonna be. We can do nothing about it… Even though we want to…” jeg kunne mærke hvordan jeg begyndte at slappe af. Den måde han talte til mig på. Jeg puttede mig ind til ham og trak vejret dybt. Jeg lukkede øjnene.
”Thanks…” Han smilede
”You’re welcome.. And Miles.. About moving in….”
“Not right now Dan…” Han nikkede og kyssede mig I panden.

“So he was an ass?” jeg nikkede og tog en skefuld morgenmad.
”Yes!” sagde Tom og grinede. Jeg smilede til ham.
”Why are you even here?”
”Oh.. Gio is out town, and we’re outta cereal… And I’m lazy today…” Jeg smilede og rodede i hans hår, da jeg gik hen med min skål.
“Where’s Dan by the way?” jeg trak på skuldrende.
”He wouldn’t tell me… So I’m kinda worried,” grinede jeg nervøst. Jeg fik sådan lyst til at ryge når jeg syntes det hele ikke gik som det skulle. Jeg tog et askebæger op og kørte det rundt i mine hænder.
”What’s wrong?” jeg trak på skuldrende igen.
”I don’t know… I just feel akward at the moment…”
”Tell me,” sagde Tom og vendte sig i mod mig. Jeg fnøs.
”You guys are always so curious… I’m not used to people who care so much..” han smilede.
“Just tell me.”
“Well first of all, Frankie dumped Doug… And all because of a dickhead! And that’s not fair!? I mean… Doug was so good for her! And she just blew it all… And I hate her for that! And second, Danny asked me to move in with him and… I can’t stand the thought of me and him sitting in a couch, not talking to eachother, don’t know anything about eachother… I don’t wanna end up like I did with Nick! I love him too much! I don’t want it to go wrong this time! And he keeps asking me… And… I can’t answer!?” jeg havde fået tårer I øjnene. Jeg havde bare så mange ting I hovedet lige nu. Og alligevel var det jo ikke mere end to ting. Tom smilede.
”I understand that you are confused, but it’s not the end of the world. I’m depressed too at the moment, but we just have to be positive right?” Jeg begyndte at græde helt ekstremt. Hvorfor vidste jeg ikke. Jeg var vidst bare en svagpisser. Tom grinede og tog om mig.
”It’ll be okay! Don’t worry! Everything will work out….” han vuggede lidt fra side til side.
“It’s just… ARGH!” skreg jeg og bankede mit hovede ind I hans brystkasse. Han skubbede mig lidt væk og gnubbede sig på brystet.
”That actually hurt…” Jeg nikkede.
”Yeah it did,” jeg holdte mig på panden.
”But really.. I’m so confused!” Tom smilede.
”Miles… Not because I want to make you do something you don’t want to do, but… I think you and Danny should move together.” Jeg nikkede.
“I know… And I really, really, REALLY want to… But… I’m just scared… And I need a cigarrette!” Han grinede.
“Don’t smoke! It’s bad for you… And if you want to, take the chance! You’re here all the time anyway?”
“I knooooow! But I’m worried…” han nikkede.
“Give it a try.. You can always move back…. You know that.” Jeg smilede.
“Thanks Tom… You always know how to make me smile.”
“I know…. I’m super!” Jeg grinede og slog til ham.
“Go eat your cereal…”

“Miley, Miley, Miley, Miley, Miley!” Danny kom hoppende ind ad døren. Jeg smilede.
“What up?”
“I’ve bought you… or us something!” Han lignede en lille dreng når han havde det ansigtsudtryk.
”What?” sagde jeg og tog om ham. Han hev en kasse op ad en plasticpose.
”WALKIE-TALKIES!” skreg han ivrigt.
”Walke-talkies?” grinede jeg.
”Why the hell have you bought walkie-talkies?” Han drejede pakken.
”You see? 2 km. We can talk when I sit here in my couch, and you sit in your couch at home!” jeg smilede.
“Danny… Have you ever heard of phones?”
“Yeah, but! This is personal! I mean… You can talk to everybody trough your phone, but trough this little fella, you can speak to me, and only me!” Jeg kørte en hånd over hans kind.
“Dan..”
“No, no! You see, this is a personal gift! This means that I love you, and that I want you by my side every single day! I’m not proposing to you or anything but… I just want you to know, that even though you don’t wanna move in, I still love you and… I really love you.” Jeg smilede. Stod bare og kiggede på ham. Og smilede. Han stirrede på mig. Stadig med de åndsvage walkie-talkier i hånden.
”Danny… You didn’t have to do this…”
“Yes I did! Miley, I don’t wanna mess this up again! Please just…” jeg holdte ham for munden.
“Shut up okay!” grinede jeg.
“Danny… I was actually going to tell you that I wanted to move in with you…” Hans øjne forandrede sig.
“But then you introduced me to these AWESOME walkie-talkies, and now I’m not sure!” jeg fjernede min hånd fra hans mund og tog kassen ud af hænderne på ham.
”Because these are just-” han afbrød ved at kysse mig. Jeg tabte kassen. Wow.
”You really mean it?” han havde sin pande mod min. Jeg nikkede.
”Yeah… I mean it.” Han smilede.
”God, you just saved my day… I stood in line for half an hour, in a toy-shop… Just because I was buying the lamest gift ever…” Jeg smilede.
“It think it was sweet.” Løgner. Det var virkelig den lammeste gave nogensinde. Men tanken var sød. Og det er jo tanken der tæller.
”Admit it… It was lame.” Jeg fnes.
“It was really lame mr. Jones.” Han grinede og kyssede mig igen.


Tadaaaa -.-'
Synes bare det bliver dårligere og dårligere :-D
Godt den snart er færdig hva'?
Men er stadig meget glad for at I stadig læser xD
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptyMan Aug 02, 2010 12:55 pm

Det er overhovedet ikke dårligt! jeg syntes stadig den er mega god Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptyMan Aug 02, 2010 10:39 pm

Du kan ikke mene den snart er slut? :-O

If that's so, i'm gonna kill you!!!!

Den bliver bedre og bedre i mit univers....
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptyMan Aug 02, 2010 11:07 pm

DeeDeelicious skrev:
Du kan ikke mene den snart er slut? :-O

If that's so, i'm gonna kill you!!!!

Den bliver bedre og bedre i mit univers....
Jo den snart slut :-D
Regner med 2 eller 3 kapitler inden for de næste to uger :-D
Skal jo på efterskole, og synes ikke jeg vil sidde der og skrive xD Så jeg slutter den af før jeg tager afsted :-D
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 EmptyFre Aug 06, 2010 2:29 am

Moooree...


Kapitel 26

”You’re sure she won’t mind?” Danny nikkede og skiftede gear.
”She said that she wanted to meet you? Now is a good time!” sagde han uden at fjerne øjnene fra vejen. Jeg sukkede og lænede mig lidt tilbage i sædet. Han smilede og lagde hånden på mit lår.
”Don’t worry… Mum loves uexpected guests…”
”You sure?” Han sukkede.
”Yes I’m sure! It’s my mum, and I know she is very excited to meet you! Don’t worry..” Jeg smilede.
“Okay, okay… I won’t…” jeg tændte radioen. Der var The Saturdays. Danny sukkede og skruede lidt ned.
”You can change channel if you wan’t to?” sagde jeg og så ud ad vinduet. Han trykkede hurtigt på knappen.
”Why are you suddenly so sceptic about Franks?” Jeg trak på skuldrende.
”You haven’t spoke to her for like… 2 weeks?” jeg trak på skuldrende igen.
”Miles… Please talk to me…” sukkede Danny og drejede ned på motorvejen.
”What is there to talk about? I haven’t felt like talking to her…”
“Have she been trying to contact you?” jeg så ud ad vinduet igen.
“Miles?” han skubbede blidt til mig.
“Yeah,” sagde jeg skyldigt og så på mine fødder.
“Miley… You can’t punish Frankie just because of Michael… She needs you.”
“I knooooooooow!” sagde jeg irriteret og lukkede øjnene.
“But I don’t wanna talk to her right now!”
“I know honey, but… Don’t punish her… She was there for you when I was with Katie right?”
“Orh, don’t talk about miss Mole…” vrissede jeg.
“What!?” sagde Danny forbavset. Ups.
“What?” sagde jeg tilbage og prøvede at virke uskyldig.
“You just called her Miss Mole?” grinede Danny.
“No I didn’t?” fnes jeg og så på mine sko.
“Why did you call her that?” Danny slog med med et løst håndled.
“Well…. She had quite a huge mole on her boob?”
“C’mon it was not that bad!” forsvarede Danny hende.
“First of all, Yes it was! I think it was alive… And second, don’t defend her!”
“It wasn’t that bad…” sagde han tørt.
“I bet that mole had some kind of super power… That’s why she attracted such a load of men..”
“Miley!” sagde Danny vrissent.
“Sorry! I didn’t like her….”
“I’ve noticed that,” grinede Danny. Jeg smilede og puttede mig tilbage I sædet.
”Did Katie ever meet your mother?” Han grinede svagt.
“Why are we suddenly talking about her? But no she didn’t… Luckily for her! If mum knew what she looks like, she would kill her…” Jeg grinede. Jeg havde aldrig mødt hans mor før, men jeg fik et billede af Danny med langt hår og bryster som stod og kvalte Katie.
”What are you laughing at?” sagde Danny og smilede.
”Nothing… Just a weird picture in my head…”
“Stop it… Now I got a weird picture in my head…” Jeg grinede og kørte min hånd over hans kind.

“Miles… Miles! Wake up!” Danny kørte sin hånd over mit lår.
”We’re there in a minute… I though you wouldn’t be very happy about my mums first impression of you were drool…” Jeg smilede og tørrede mig selv på kinden.
“So this is Bolton?” Han nikkede stolt.
“My favorite town!”
“I actually thought it was smaller?” sagde jeg og så rundt på de mange mennesker på gaden.
”No, Bolton is quite a big city…” han drejede ind ad en vej med en masse parcelhuse.
”Well, it’s bigger than my hometown!” grinede jeg.
“In Denmark?” Jeg nikkede.
“I think… 20.000 lives in Skive or so…”
“What!?”
“Yeah… How many lives in Bolton?”
“About 140.000?” sagde han og smilede.
“Well then it’s a lot smaller…”
“What was it called again?”
“Skive…” sagde jeg og så ud ad vinduet. Der var sindsygt mange huse heromkring! Jeg havde forestillet mig de boede på landet eller sådan noget da Danny sagde i udkanten af byen.
”Skeeeve.”
”Okay, stop talking danish.. You suck at it!” grinede jeg.
“You’re evil… We’re here!” vi kørte ind ad indkørslen der var omringet af store træer. Et hvidt hus kom os i møde hvor to schæferhunde kom os i møde.
”Oh my god! Schæferhunde!” Han så forvirret på mig.
”I mean german shepards. I love them!” Han smilede.
”That’s Paul and that’s Neil,” sagde han og pegede på de to hunde.
”Creative!” Han nikkede. Bilen slukkede og en pige med sort hår kom ud af døren.
”Who’s that?” spurgte jeg forvirret.
”Vicky! My sister!”
”You have a sister?” jeg så forvirret på hende. Der var en lille lighed.
”Yeah? Haven’t you seen the photoes I have?”
”Well… Yeah?” sagde jeg og kom til at tænke på alle de billeder der var af hende derhjemme. Hvorfor havde jeg ikke tænkt over det?” jeg åbnede døren og gik ud. Vicky smilede da hun så mig.
”You must be Miley!” hun gav mig en krammer og følte mig lidt skyldig over ikke at vide hvem hun var før nu.
”Don’t I get a hug?” sagde Danny skuffet. Han havde allerede fået en helt anden accent.
”Sure you do!” grinede hun og gav ham en krammer. Jeg lagde mærke til en lyshåret dame der kom ud ad døren. Var det hans mor?
”Well hello there!”
”I’m Kathy, Dan’s mum,” hvor snakkede hun dog dejligt… og hvor lignede hun bare overhovedet ikke en mor!
”Hi, I’m Miley,” sagde jeg og kom vist til at lyde lidt genert.
”It’s so good to meet you!” sagde hun og smilede over hele ansigtet. Gud hvor lignede Danny dog hende!
”Mum!” sagde Danny og fløj nærmest på hende. Yay. Familie kom sammen… og jeg stod og så på. Akavet.
”Well come inside! I’ve made dinner and everything!” sagde Kathy og viste mig indenfor.
”But you weren’t expecting us?” grinede Danny.
“No… Or… Tom’s mum called me…” han grinede.
“Great…”
”Get in!” kommanderede hun og smilede. Danny lagde armen om mig.
”She likes you,” hviskede han.
”Shut it, I’ve just met her!” han kyssede mig i håret og gik indenfor.

”Oh did you Danny?” grinede jeg og så på ham. Han så ned i tallerknen.
”See mum, I don’t get why you told every girl I’ve brought home that I used to run around the house naked…”
“Singing I’m too sexy…” fnes jeg. Han så irriteret på mig.
”I was four!” Kathy grinede.
”I tell them because, if they would dislike you because of that, they’re not worth dating you. And I can sense that Miley likes you even more because of it!”
“I sure do!” grinede jeg. Han smilede og så på mig på den måde jeg hadede. Han så alt for sød ud.
”But Miley, we’ve talked about Danny the whole time… Tell us a little about you!” Kathy så meget interesseret ud.
“No, it’s okay…” jeg så ned I tallerknen.
“No! I would like to hear something about the girl my little boy is moving in with!” sagde hun og rakte mig salaten igen. Hold da op hvor vaar hun gæstfri!
”Ehm, not hanks.. Ehm.. Well… I was born in Denmark in a small town called Skive,” Kathy afbrød mig.
“Oh Denmark! We’ve never been there? Well, now we’ve got a reason to go there!” sagde hun ivrigt.
“Sorry, carry on love!”
“Ehm… Well… ehm… I don’t know what to say?”
“How did you and Dan meet eachother?” spurgte Vicky som havde været rimelig stille hele aftenen.
”Ehm… Quite a long story… Well… I met Danny, when Frankie and Dougie moved together and… Yeah, the rest is not a good story to tell..” grinede jeg og så på Danny.
“Well that’s okay then… But where do you know Frankie from?” spurgte Kathy og prøvede at få mig til at spise noget mere af kødet nu.
”No thanks. Frankie is my best friend,” sagde jeg og følte mig mærkeligt tilpas da jeg sagde hun var min bedste ven. Jeg havde ikke snakket med hende i en uge. Og hun havde ringet rigtig meget til mig… Jeg fik det helt dårligt af det. Jeg måtte hellere ringe til hende når vi var færdige.

”It was a great dinner, but we’d better go back to London,” sagde jeg og krammede Kathy. Jeg kunne super godt lide hende! Hun var så frisk og slet ikke mor agtig!
”Sure you don’t wanna stay over night? We’ve got the space? It’s a long way to drive at night?” sagde hun bekymret og så på Danny. Okay hun var lidt mor agtig.
”We’re sure!” grinede han og krammede hende.
”Ehm, I’ve just got to make a call, I’ll be back in a minute!” sagde jeg og smilede. Danny nikkede og gav min hånd et klem. Jeg gik ud mod deres have. Gårdhave. Pænt. Jeg tastede Frankies nummer ind på telefonen. Det varede ikke længe før telefonen blev taget.
”Miley?”
”Hey Franks… Sorry I haven’t called I’ve been busy.”
“Thank god you called! I need to talk to you!” hun lød oprevet.
“What’s wrong?” sagde jeg bekymret.
“I won’t tell you in the phone, and not right now! Come tomorrow, I’ll tell you then!”
“Frankie, if this is serious I would like to hear it… Now!” sagde jeg og så på en lilla blomst.
“I can’t! Michael is here and he can’t hear it! I’m sorry, but I’ve got to go! I’ll be right there!” råbte hun. Det lød som om der var nogen der bankede på døren.
”Are you at the bathroom?”
”Yeah I am, but I’ve got to go! Tomorrow, 2 o’clock!” hun lagde på. Jeg så irriteret på telefonen og gik tilbage.

”You seem kind of worried?” sagde Danny uden at se på mig. Jeg trak på skuldrende.
”I called Frankie…”
”And?” han skiftede gear så det gav en lidt sjov lyd.
”She sounded worried… and confused and… she wouldn’t tell me. And I’m scared that she’ll tell me something that I don’t wan’t to hear…”
“Like what?”
“Dunno… I don’t wanna think about bad things that can happen?” sagde jeg og trak mit ene ben op under mig.
”Don’t worry… I bet that it’s not that bad,” han tog fat I min hånd og kyssede den. Jeg smilede og vendte mit hoved imod ham.
“You know… Sometimes I miss you even though you’re next to me?” han grinede.
“Cheesy movie line? Where did that come from?” jeg trak på skuldrende.
“I don’t know? And yeah it was cheesy… But it’s true. I miss you right now? And it freaks me out?” han smilede.
“What can I do to make you stop missing me?”
“Hug me? But that’s kind of out of the question at the moment?” han nikkede.
“I can hold your hand?” han tog fat I min hånd igen.
”Yeah… That actually helps.” han smilede og kørte en ru finger over min håndryg. Jeg lukkede øjnene og faldte i søvn til motorlarmen.

”What are you doing?” sagde jeg forvirret og søvndrukkent.
”Trying to carry you inside?” sagde Danny og smilede. Jeg rejste mig og gik ind ad døren.
”I’m so fucking tired.”
”Woops!” sagde Danny og fik fat i mig da jeg var ved at vælte over dørtrinet. Jeg fnes. Virkede måske lidt som om jeg var fuld? Jeg smed mig i sengen og tog det meste af mit tøj af mens jeg lå ned. Jeg puttede mig under dynen imens jeg kunne høre Danny børste tænder. Bruce hoppede op i fodenden og sukkede dybt. Jeg smilede og lukkede øjnene. Lyden af Dannys bare fødder over gulvet og lyset der blev slukket var efterhånden blevet meget afslappende. Dynen skraslede da han lagde sig under den. Hans arme fandt vej omkring mig og han klemte mig en enkelt gang.
”Is this good enough?” hviskede han. Jeg mumlede et ja og kyssede hans ene underarm.
”Was it akward today?” jeg rystede på hovedet.
”Not at all… I like your family. They’re great!” han gav et lille grynt fra sig.
“Well.. They liked you.”
“I’m glad,” sagde jeg og smilede. Danny nynnede lidt og gav et suk fra sig.
”Dan?”
”Mmmmmh?”
”I love you.” jeg bed mig selv i underlæben.
”I love you too,” sagde han og kyssede mig i nakken. Jeg sukkede og døsede hen.


Tadaaa... Pladderromantisk, I know... Men er bare romantisk anlagt lige nu xD Ved ikke helt hvorfor... Men det er jeg... Så... Taddaaa!!!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Viva La Vida - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 7 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Viva La Vida
Tilbage til toppen 
Side 7 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: