Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Viva La Vida

Go down 
+9
xRindal
JasminM
Carolaade
jonesy
MeusDeus
DeeDeelicious
Annesteg
mcflys
Mille
13 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
miss9mcfly
Moderator
Moderator
miss9mcfly


Antal indlæg : 30
Age : 29
Location : Skalle bølle
Registration date : 30/03/10

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptyTirs Mar 30, 2010 9:54 pm

hej, jeg er helt ny herinde... Smile OMG, wow du skriver virkelig godt Very Happy
kan næsten ikke vente på at læse mere...
Tilbage til toppen Go down
xRindal
McFlyer
McFlyer
xRindal


Antal indlæg : 56
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 06/06/09

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptyOns Mar 31, 2010 11:49 am

jaa! elsker det!! Very Happy
du har bare at skrive vider! Razz
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptyOns Mar 31, 2010 1:49 pm

jamen dog :-D
Så vil jeg da fortsætte!
Tilbage til toppen Go down
xRindal
McFlyer
McFlyer
xRindal


Antal indlæg : 56
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 06/06/09

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptyOns Mar 31, 2010 2:32 pm

Niice!;D
glæder mig Razz
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptyOns Mar 31, 2010 2:32 pm

så er det klar :-D
Håber i kan lide det :-D

Kapitel 17

”Hello!” Harry råbte ude fra min entré.
”Hi,” råbte jeg tilbage og rørte rundt i gryden.
”I’ve brought soda!!”
”Sprite?” råbte jeg tilbage og puttede spinaten i gryden.
”Of course!” han kom ud i køkkenet.
”Mmm!! Delicious!” sagde han og snusede ind.
”Thank you!” grinede jeg og gav ham en krammer.
”Okay, I need to tell you something!” sagde jeg og skruede ned for varmen under gryden.
”Oh my god!? Did E.T. not phone home!?” sagde han og støttede sig forskrækket op ad bordet.
”Shut up!” sagde jeg og slog ham.
”I met Danny today..”
”Oh! What happened then?” Han hev sig selv op på køkkenbordet.
”Well.. It was actually because i saw Nick in the super market..” Han så forskrækket på mig.
“No!”
“Yeah! And then I hid behind a shelf, and I couldn’t get out of there, and he just wouldn’t leave! And then Danny came, and he couldn’t understand why I hid behind a shelf? So I said to him that it was Nick over there, and then he said that I should come out? You know, face the fear!”
“Hardcore!” grinede Harry.
“Anyway.. Nick saw us, and he started saying things like, Oh I thought you were with that Tom-guy, and then Danny said he was my roommate and..” Han afbrød mig.
“Wow! Your roomie!?”
“Yeah, that was my reaction too!” sagde jeg og spærrede mine øjne op.
“What then!?” sagde han interesseret.
“Well, then Dan said that at least I didn’t screw every girl I saw..”
“I hope not!” grinede Harry.
“Shut up!! I’m telling a story here!”
“Sorry, continue!” fnisede han.
“And then Nick told Dan to watch his back, but then Danny said that if Nick got near me one more time, he would personally kill him and..” jeg rømmede mig, “Cut of his balls.” Harry grinede højlydt.
“Oh my god! He loves you!”
“What!?” sagde jeg forvirret.
“He loves you so much!!! It’s sooo obvious!” grinede han.
“It is not!?”
“It is!! The unwritten rule: If a guy you thought hated you, protects you, and even tell the person who harms you to die, the person loves you!” Jeg så dumt på ham.
“Who the hell wrote that rule!?”
“No one.. That’s why it’s unwritten!” sagde han og så meget tænksom ud.
”Will you shut up!?” Han rakte tunge af mig og tog en vindrue fra min frugtskål.
”And now you’re eating my grapes!? EVIL HARRY!!!” grinede jeg og satte tallerkner på bordet.
”I mean it! He talks about you all the time..” sagde Harry og smaskede meget højlydt.
”He does?” jeg rødmede lidt. Jeg stod heldigvis med ryggen til ham.
”Yeah… ’Harry, how is Miley? Is she all right? Is her new place okay? Is she seeing someone? Do you like this sweater?’ bla bla blllaaaaaaa!” Jeg grinede.
“Where did ‘do you like this sweater’ fit in?”
“No where… But he asked me that yesterday.. I think he’s gay.”
“Well if he was gay, I didn’t have to listen to Katies uh’s and ah’s every fuckin night,” vrissede jeg. Bare tanken om Katie (og modersmærket) gjorde mig ekstremt agressiv!
”Oh.. Someone’s grumpy!” grinede Harry.
”Yeah… I just hate her so bad! She stole my boyf…. Boyfamiliar?” sagde jeg og så uskyldigt på ham.
”YOU’RE STILL IN LOVE WITH HIM!” råbte Harry forbløffet. Jeg rødmede.
”So what… It’s just too bad! He kicked me out once, and I don’t think he want me to move back? And actually I love my new appartment… So… I don’t care? May Danny and Katie have a happy life together!” Jeg tog en øl fra køleskabet, skålede ud I luften og tog en ordenlig mundfuld.
”Wow, easy there! Don’t get drunk because of him…” sagde Harry og tog øllen fra mig.
“I know… Awwww I just wish I still lived with him and Kaie wasn’t there!” sagde jeg meget opgivende.
“I know,” sagde Harry og lagde armene om mine skuldre.
”But let’s not be deprssing here! Dinner’s ready!” sagde jeg og smilede.

”Well I gotta go now,” sagde Harry træt og rejste sig op.
”Nooooooo… Why?” sagde jeg og krammede en pude.
”Izzy is gonna be home in an hour or something.. And the house is a mess…”
“Ahhh… Well… Maybe I should clean a bit here..” sagde jeg og så på sofaen der var fyldt med popcorn.
”Popcorn war wasn’t the best idea after all?” grinede Harry. Jeg smilede.
”I think you’re right…” Han gav mig en krammer.
”See you soon,” jeg smilede da hans skæg krassede min kind.
”Yeah… Say hi to Iz from me.”
“I will,” sagde han og smilede. ”Bye.” Døren lukkede efter ham. Jeg sukkede dybt og så på sofaen.
”Pis..” jeg smed mig ned så der røg popcorn rundt over det hele. Jeg tog en pude under hovedet og lukkede øjnene. Menumusikken fra ”She’s the man” kørte irriterende i baggrunden. Jeg greb ud efter fjernbetjening og fandt volumeknappen med lukkede øjne.

Jeg vågnede ved lyden af min ringetone. Jeg gned mig i øjnene og så på uret. Halv 12… fedt. In telefon stoppede med at ringe. Jeg gned søvnen ud af øjnene og så på telefonen. Danny? Jeg fik en klump i halsen. Hvorfor nu det? Jeg ssmed mig tilbage men slog hovedet ind i væggen. Jeg gad ikke ringe tilbage. Han måtte lægge en besked hvis han ville noget. Der kom en sms. Ring til telefonsvarer. Pis. Jeg ringede op..
”You have one new message,” lød den monotome stemme i den anden ende.
”You have one new message,” vrængede jeg. Man kunne ikke kalde mig morgenfrisk.
”Hi Miles, it’s Dan,” hans stemme fik mig til at smile. Den let gemte Boltonaccent kunne charmere hvem som helst.
”I really need to talk to you. So please call me. I’m home all day, so just come over if you’ve got the time. Ehm.. Yeah.. See you.” En høj biblyd skar mig I øret.
”Hear message again press one. Delete message press..” jeg lagde på. Hvad ville han? Jeg hadede folk der lagde sådan beskeder. Kunne de ikke bare sige : ”Hej du! Jeg er døende, giv mig lige et kald!” Jeg tænkte en ekstra gang. Nej det var ikke en hel fantastisk tanke at have. Jeg gik ud på badeværelset og så mig selv i spejlet.
”Ew…” Mascara i hele fjæset.. Jeg tændte for vandhanen og sprøjtede vand i ansigtet på mig selv. nu var det meste i hvert fald væk. Jeg fandt et par cowboybukser i vasketøjskurven og tog en gammel nikehættetrøje. Jeg satte mig hår op og så mig selv en sidste gang i spejlet. Jeg tog min taske over skulderen og gik ud ad døren.
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptyOns Mar 31, 2010 3:22 pm

WIIIII! Mille du har lige redet min dag Very Happy

MERE MERE MERE! Jeg vil allerede have mere :i
Tilbage til toppen Go down
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptyOns Mar 31, 2010 6:06 pm

Jaaaaaaa... jeg elsker seriøst denne fic Very Happy

Mere mere mere mere snart Wink
Tilbage til toppen Go down
miss9mcfly
Moderator
Moderator
miss9mcfly


Antal indlæg : 30
Age : 29
Location : Skalle bølle
Registration date : 30/03/10

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptyOns Mar 31, 2010 11:03 pm

fantastisk Very Happy
glæder mig til at læse mere ... Smile
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptyFre Apr 02, 2010 2:39 pm

lovely afsnit!
er nu lidt forelsket i din historie Smile
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
xRindal
McFlyer
McFlyer
xRindal


Antal indlæg : 56
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 06/06/09

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptyFre Apr 02, 2010 11:56 pm

Elsker det! haha Very Happy
mere, mere,mere,mere,mere Please mere Razz Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptyLør Apr 03, 2010 3:51 am

Halløj igen i søde mennesker :-D
Tusind tak fordi i læser!!!! Virkelig mange mange tak! For hver kommentar får jeg bare lyst til at skrive mere!? TAAAK!

Og nu til historien :-D
WARNING : Synes selv det er et dårligt kapitel, og i må gerne sige hvis i også synes det! Jeg lover det næste bliver bedre!

Kapitel 18

Jeg åbnede døren. En kold vind blæste ind i mit ansigt og fik at par totter af mit småfedtede hår ud af den stramme knold. Jeg satte kurs mod den gade der var blevet ufatteligt kendt for mig. Alligevel havde jeg det dårligt med at gå derhen. Jeg kunne ikke finde ud af om kursen skulle gå mod Frankie, hvor jeg ville få ”gode” råd om, hvordan jeg skulle kapere denne situation, eller mod Harry hvor jeg kunne skabe mig ligeså meget jeg ville, og alligevel ville han tage mig under armen og nærmest bære mig over til Danny. Eller skulle jeg bare gå dirkete mod Danny, og undgå alt for mange omveje, som sikkert ville resultere i, at jeg enten løb alt hvad jeg kunne ligeså snart han åbnede døren, eller også ville jeg ”glemme” at han havde ringet og helt lade være med at gå derover. Der var ekstremt mange tanker der fløj igennem mit hoved. De fleste var om det havde noget med Katie at gøre. Han lød jo meget alvorlig. Måske skulle de giftes? Eller også var hun gravid? En enkelt gang strejfede tanken mig, at Danny ville fortælle mig at han var blevet gravid efter vores lille ”sammenkomst” måneden før, men jeg kom i tanke om at det jo var fysisk umuligt. Jeg drejede om hjørnet ind på vejen og kunne se Danny’s hus. Jeg stoppede op et øjeblik. Jeg kunne ikke helt bestemme mig om jeg skulle vende om eller fortsætte. Jeg stod og kiggede lidt. Jeg kunne skimte en person der gik rundt i køkkenet, men jeg kunne ikke se om det var Danny eller hvem der var. Men personen havde en hvid t-shirt. Jeg gik tre skridt frem og to tilbage. Jeg mumlede lidt til mig selv, men besluttede mig for at gå videre. Jeg krydsede vejen og stoppede igen. Nu var jeg kun 300 meter fra ham. Den hvide t-shirt gik frem og tilbage i køkkenet. Jeg gik lidt længere frem og prøvede at gemme mig så godt jeg kunne bag nogle buske. Da jeg kom lidt nærmere kunne jeg se det var Danny. Hans stod med den sorte kaffekop han altid drak af, lænet op ad køkkenbordet i den hvide t-shirt der fremhævede hans muskler i ryggen. Det gav et sug i maven på mig. De muskler der. Bare tanken om hans hænder der holdte om en når man virkelig havde brug for det gav mig kuldegysninger hele vejen ned ad ryggen. Jeg rettede mig hurtigt op og fortsatte mod huset. Jeg prøvede at se så overskudsagtig ud som overhovedt muligt. Han skulle jo helst tro at jeg var fuldstændig ovenpå og slet slet ikke tænkte på ham mindst 8 gange om dagen. Jeg så hen mod køkkenvinduet. Han stod stadig med ryggen til. Jeg tog elastikket ud af mit hår og viftede med mine krøller. Nu kunne jeg nærmest ikke være mere overskudsagtig! Jo måske hvis jeg droppede hættetrøjen. Jeg prøvede at få den over hovedet, men kunne mærke at der var koldere end jeg lige troede. Jeg satte den på plads igen og kiggede over mod vinduet. Han begyndte at bevæge på sig, og overskudsagtigt som jeg var, væltede jeg nærmest ind i en busk for at gemme mig. Jeg tog mig til hovedet.
”Hvad fanden laver jeg!?” mumlede jeg irriteret og rejste mig op. Jeg børstede de visne blade af mig og så hen imod vinduet igen. Danny stod med et løftet øjenbryn og stirrede mærkeligt på mig. Jeg løftede forsigtigt min hånd og viftede med den. Jeg kunne mærke varmen i mine kinder. Han smilede og vinkede tilbage. Jeg så bagud for at være sikker på at der ikke var andre der så mig. Fri bane. Jeg tog hænderne i lommen og gik hen mod huset. Nu var der ingen vej tilbage.

”Hi,” Danny stod i døren. Den hvide t-shirt strammede på de helt rigtige steder. Jeg bed mig i læben i et smil og så ned i jorden.
”Hi,” sagde jeg lavt igen. Han stod med kaffekoppen i hånden og lænede sig op ad dørkarmen på den casual måde jeg utroligt gerne selv ville kunne mestre i dette øjeblik. I stedet for stod jeg og sparkede genert i jorden for ikke at stirre alt for åbentlyst på ham. De bare fødder, den hvide t-shirt (jeg efterhånden har nævnt alt for mange gang nu)og de slidte, småstramme jeans der sad perfekt på ham, fascinerede mig mere end nogensinde. Jeg havde set ham sådan hver dag sidste måned, men alligevel føltes det anderledes denne gang. Jeg rystede lidt på hovedet og så på ham. Han smilede.
”Come in,” han klemte sig ind imod dørkarmen da jeg gik ind. Min skulder snittede hans brystkasse. Jeg smilede. Hvorfor vidste jeg ikke. Men det gjorde jeg altså. Jeg spændte mine all stars op og smed dem tilfældigt i gangen som jeg plejede. Jeg gik ind ad døren. Jeg snuste ind. Den velkendte hjemmelige duft af Danny og hund var afslappende. Jeg trak min hættetrøje over hovedet. Den sorte tanktop var begyndt at sidde løst på mig. De løbeturer den sidste månede havde givet bonus.
”Wauw! You’ve lost weight,” sagde Danny og kiggede op og ned ad mig. Jeg følte mig blottet på.. en god måde?
”Ehm.. Thanks? I guess?”
Han smilede. ”You look great.” Jeg grinede.
“Danny.. You saw me yesterday? Why all theese compliments so sudden?” Han kløede sig I nakken.
“I actually don’t know.. I just feel like years sice I’ve seen you.”
“Again Danny,” smilede jeg. “It was yesterday!”
Han grinede. “I know.. But… You’ve changed? You look so happy and.. healthy?” Jeg kunne ikke finde ud af om det var en kompliment? Du ser sund ud? Bare fordi jeg spiste meget kage dengang vi boede sammen er det ikke ensbetydene med at jeg var usund? Eller.. jo.
”I’ve missed you,” sagde han stille og så på mig. Jeg rødmede.
”So you wanted to tell me something?” sagde jeg og rømmede mig en smule.
”Ehm yeah..” han stillede koppen fra sig.
”I just wanted to tell you that ehm… Katie and I aren’t together any longer.”
YES!?!?!?!? Jeg havde lyst til at hoppe og danse! Kællingen og modersmærket var væk!
”Oh.. I’m sorry.. Why?” Jeg havde svært ved ikke at grine.
”Don’t pretend you sorry, I know you didn’t like her,” grinede han. Jeg smilede flovt.
“Was it that obvious?” grinede jeg.
“Kind of.. And with a little help from Harry.” Jeg grinede.
“Seriously.. I’m gonna kill him someday.” Han smilede.
“But seriously. Why did you break up?” spurgte jeg og satte mig på bordet.
”Well… You were right.”
”What?” spurgte jeg og pillede i det begyndende hul i min lomme.
”She was seeing someone else.. Some italian dude… Long, dark, icky hair.. yuck.” Sagde han og så ned I jorden.
”Wait.. the one I saw her with was blond?” Han smilede.
“Well then she had three guys at the same time.. great.” Han sparkede sin hæl ind I køkkenskabet.
”I’m sorry,” sagde jeg og så ned i jorden.
”No.. I’m the one to say I’m sorry. I didn’t mean to yell at you.. and definetly not kick you outta here. “ Jeg smilede.
“Yeah.. That was actually kinda mean.. but I do like my new appartment.”
“I’m glad,” sagde han og smilede. Jeg så rundt I køkkenet. Der stod et askebæger med en enkelt skoddet cigarat i.
”You started smoking again?” han nikkede.
”A bit… I’ve smoked since the day Katie told me about that italiano.. nerves you know.” Jeg nikkede.
“I’ve actually quit smoking,” sagde jeg. Yderst spændende samtale.
“Miles?” Jeg stoppede helt med at trække vejret.
“mmm?”
“I’ve really missed you.” Jeg bed mig I underlæben.
“I… I’ve missed you too.” Jeg så ned på mine fødder. Hvis det her havde været en romantisk film, havde han hevet min hage op så jeg kunne se ham i øjnene lige nu. Og så ville han kysse mig. Jeg ønskede brændende at det udviklede sig til en romantisk film. Jeg så op. Han smilede.
”Well.. I better get going,” sagde jeg og gled ned fra bordet. Jeg tog min trøje på igen. Han nikkede.
”I just wanted to tell you about katie and me,” sagde han. Jeg nikkede.
”I’m glad you did.”
Jeg trak de røde sko op over mine fødder og spændte dem stramt. Jeg kunne mærke Danny kigge på mig. Jeg tog tasken over skulderen.
”See you.”
”See you.”
Jeg gik ud. Solen var begyndt at skinne nu. Jeg lukkede øjnene og følte den prikke mod mit ansigt. Jeg gik ud på vejen og så tilbage mod huset. Der stod jeg. Igen. Skulle tage beslutningen om frem eller tilbage. Den hvide t-shirt i vinduet var der ikke længere. Jeg trampede lidt i asfalten og så omkring mig. Hvorfor regnede det ikke? Jeg manglede romantisk film hjælp?
”For helvede!” sagde jeg hidsigt og gik ind i huset igen.

”Miley?” Danny sad forvirret i sofaen og kiggede på mig.
”Why the hell didn’t you kiss me?” Han løftede øjenbrynene.
”What?”
”Well if you’re not going to do it, I will!” sagde jeg og gik hen til ham. Jeg tog fat om nakken på ham og satte mine læber sammen med hans. Jeg slap dem hurtigt igen.
”Thank you! Bye!” jeg vendte mig om følte mig utroligt dum.
”Miley!” grinede Danny. ”What the hell was that?” jeg tog mig til hovedet.
”I don’t know?” sagde jeg ynkeligt. Jeg gned mig selv i hovedet. Hvor var det dumt! Virkelig dumt! Han kørte sin hånd igennem mit hår. Jeg så op på ham. Han smilede til mig. Hans anden hånd sneg sig ind imellem min arm og side. Jeg lænede mig lidt frem imod ham. Han kyssede mig på næsen. Jeg tog omkring ham og kørte mine hænder op under hans trøje. Gud hvor havde jeg ventet længe på det! Han satte sine læber mod mine. Jeg rev mig fri.
”No Dan! We can’t do this!” sagde jeg og skubbede ham lidt væk.
”Just a little more,” sagde han og kyssede mig igen. Jeg lukkede øjnene og kørte mine hænder igennem hans hår. Han tog fat i mit ben og løftede det op. Jeg tog fat om halsen på ham og hev mig selv op. Han pressede mig op imod væggen imens han kyssede mig ned ad halsen.
”Danny,” sagde jeg stille. Han stoppede langsomt, men blev ved mine kraveben. Jeg kørte mine hænder igennem hans hår igen.
”We can’t do this. You saw how it ended last time.”
“But you don’t live here anymore,” sagde han og satte sit ansigt lige op foran mit. Jeg smilede.
”No I don’t. But it doesn’t make a difference. We can’t do this right, no matter how much we want it.”
“How can you be sure?” han satte sin næse imod min og lukkede øjnene.
”We’ve only tried this once. Maybe we can work this out somehow?” jeg rystede på hovedet.
“I don’t think it’s possible Dan.” Han slap mig og vendte sig om. Jeg lænede mig op imod væggen og sukkede.
”I’m sorry Dan,” sagde jeg og lod en hånd glide over hans ryg.
”I don’t care,” sagde han.
”What?”
“I don’t care,” han vendte sig om I et ryk og kyssede mig.
”Danny.” Jeg prøvede at tage mig sammen til at skubbe ham væk, men mine hænder endte under hans trøje i stedet for. Han stoppede foran mit ansigt igen.
”I’m sorry,” sagde han. Jeg tog min hånd om hans nakke.
”I love you,” hviskede jeg.
”I know,” grinede han og tog om mig.
Tilbage til toppen Go down
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptyLør Apr 03, 2010 2:54 pm

Faaaantastisk.... Very Happy
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptySøn Apr 04, 2010 5:45 pm

That's one dirty fic!!! Embarassed Very Happy

- ME LIKEY Very Happy

Keep writing Razz
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptySøn Apr 04, 2010 6:55 pm

DeeDeelicious skrev:
That's one dirty fic!!! Embarassed Very Happy

- ME LIKEY Very Happy

Keep writing Razz
Sorry i:
Bliver meget nemt grebet med af stemningen..

(Det lyder perverst, men det skal ikke forstås på den måde!!!!!)
Tilbage til toppen Go down
xRindal
McFlyer
McFlyer
xRindal


Antal indlæg : 56
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 06/06/09

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptySøn Apr 04, 2010 8:31 pm

ELSKER DET!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
miss9mcfly
Moderator
Moderator
miss9mcfly


Antal indlæg : 30
Age : 29
Location : Skalle bølle
Registration date : 30/03/10

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptyMan Apr 05, 2010 12:40 am

Igen.... FANTASTISK Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptyMan Apr 05, 2010 3:36 pm

Altså, hvad skal man sige..
den er jo mega nice! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptyMan Apr 05, 2010 9:29 pm

Mille skrev:
DeeDeelicious skrev:
That's one dirty fic!!! Embarassed Very Happy

- ME LIKEY Very Happy

Keep writing Razz
Sorry i:
Bliver meget nemt grebet med af stemningen..

(Det lyder perverst, men det skal ikke forstås på den måde!!!!!)

Det gør ikke mig noget xD
Tilbage til toppen Go down
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptySøn Apr 11, 2010 12:25 am

Snart mere??.. er afhængig af din fic Wink
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptyTirs Apr 13, 2010 10:52 pm

Mere til de dejlige damer ^^



Kapitel 19

Jeg kiggede på ham. Han så utroligt fredfyldt ud når han lå der med lukkede øjne. Jeg smilede og kørte en finger over hans pande. Han smilede og tog fat i min hånd.
”Thought you were asleep,” sagde jeg og puttede mig ind i mod ham.
”Almost,” svarede han og kiggede mig i øjnene. Hvis jeg havde stået op på det tidspunkt var mine knæ forsvundet fuldstændig under mig. Jeg kørte en finger rundt i hans ansigt og endte på hans næsetip.
”Do you know, that you have got the biggest nose ever?” Han grinede.
”Well.. People talk about it.. But you know what they say about men with big noses?” sagde han og vippede med øjenbrynene.
“Yeah I do,” sagde jeg og smilede. “They’ve got very big tissues!” Han så forvirret på mig.
“What?” Jeg smilede.
“Sorry… Danish humor.. You won’t get it..” Han smilede og rullede om på maven. Han lukkede øjnene igen. Han begyndte langsomt at trække vejret dybere og dybere. Jeg satte mig op, og skulle til at tage min t-shirt på, da jeg fik øje på den rødternede skjorte katie havde gået i den morgen. Jeg så på Danny der nu lå med åben mund. Ergo han sov altså. Jeg gik hen og trak den over skuldrende. Den sad allerede strammere på mig end på hende. Jeg spændte den.. eller jeg prøvede på at spænde den. 3 knapper oppe kunne jeg næsten ikke mere. Jeg så mig selv i spejlet og følte mig ufatteligt tyk. Jeg knappede den hurtigt op og smed den hen i et hjørne. Jeg så på mig selv en gang og tog fat i mine ”håndtag”.
”Ad…” sagde jeg utilfredst og gik væk fra spejlet. Jeg tog fat i min top, men kom til at kigge ind i Danny’s skab. Jeg så over på Danny der helt klart sov! Jeg åbnede skabslågen og fandt et vivar af skjorter. En blå, en grønternet, en pink (!??!?!?) og i hvert fald fyrre andre! Jeg fandt en hvid t-shirt der var godt slidt, og så lidt større ud end de andre der var der. Jeg tog den på, men alligevel sad den rimeligt stramt på mig. Jeg surmulede lidt og lagde den pænt sammen igen. Jeg tog min sorte tanktop på og så mig selv i spejlet igen. Den sad løst på mig, men Danny’s t-shirts gjorde ikke? Altså hvor tyk havde jeg lige været? Jeg så den sorte læderjakke der hang på døren og tog den på. Jeg grinede lidt, da den faktisk sad meget godt på mig. Jeg fandt en hat i skabet og et par RayBan solbriller. Jeg stod og så lidt på mig selv i spejlet, og følte mig rimelig latterlig. Alligevel kunne jeg ikke lade være med at lave de vildeste prettyboy poses. Af en eller anden grund syntes jeg selv at det var overdrevet morsomt. Jeg tog Danny’s kamera der stod på hans kommode, og klikkede løs. Utroligt han ikke vågnede af det.
”Danny?” det gav et sæt i mig. Tom. Jeg så forvirret rundt i værelset, og mit tøj og gik hurtigt ind i skabet. Jeg kunne høre Tom gå rundt ude på gangen. Hans skridt blev blandet med Danny’s snorken. Jeg kunne høre døren åbne ind til soveværelset.
”Hey Dan,” sagde Tom højt.
”Tom?” spurgte Danny forskrækket. Jeg turde næsten ikke trække vejret.
”Wow, dude.. Naked!” sagde Tom forskrækket. Jeg bed i min hættetrøje for ikke at komme til at fnise. Hvorfor var det altid når man gemte sig man ikke kunne holde kæft?
”What’s up?” kunne jeg høre Danny mumle.
”I just wanted to ask if you still have my Ghostbusters? Miley borrowed it once, and I can’t find it now. And now we’re at the subject, why is her shoes in the hall?”
“Ehm…” pis.. der skulle jo være noget der afslørede mig.
“She forgot ‘em here when she moved. I haven’t returned them yet?”
“Do you want me to take them with me? I’m going to her place in a minute.. She has got a couple of my films, and I’m in 80’s movies mood..”
“Ehm, no.. I’ll return them myself.. Anyway, I need to start talking with her again..” sagde Danny og rømmede sig.
“Yeah you’re right…” sagde Tom. “But have you got my film?”
“No,” svarede Danny. Jeg fandt et nyt sted I trøjen hvor jeg kunne bide. Det andet sted var helt savlet til.
”Okay… I’ll text you if Miley doesn’t have it either.. ’Cause then you’re gonna help me looking!”
“I will.. See ya!” Døren lukkede og jeg kunne høre Tom på gangen igen. Udedøren blev smækket så hele huset nærmest rystede.
”Miles?” spurgte Danny stille. Jeg åbnede skabsdøren og stak hovedet ud. Stadig i ført solbriller, hat og læderjakke. Han grinede.
”What are you doing?”
”Hiding?!” grinede jeg.
”I meant the clothes.” Jeg smilede.
”Oh… Ehm.. just trying some of your clothes?”
“Without pants?” grinede han.
“I can wear pants if it bothers you that much?” grinede jeg og fandt et par af hans joggingbukser. De var I hvert fald 10 cm for lange til mig. Han smilede og tog om mig.
”You look great without pants.” Jeg flækkede af grin.
”What?” sagde han og satte sig på sengen.
”I can’t take this seriously.. It’s so akward!” grinede jeg.
”And by the way.. I would love if you wore pants!” jeg tog joggingbukserne af og kastede dem I hovedet på ham. Han smilede.
”I mean it!” grinede han.
”Yeah, and so do I! Put on some pants,” grinede jeg imens jeg fumlede med mit eget tøj.
”Have you seen my other sock?” spurgte jeg og kiggede under sengen. Min telefon begyndte at vibrere.
”It’s Tom!” sagde Danny og kiggede på den.
”Give it to me!” hvislede jeg som om nogen kunne høre os. Jeg trykkede på svarknappen.
”It’s Miley,” sagde jeg og satte en finger for mine læber, for at Danny skulle tie stille.
”Hi, it’s Tom!”
”Hi! What up?” sagde jeg og prøvede at lyde så uskyldig som muligt.
”I’m on my way to your place.. You’ve got some of my movies right?”
“Yeah, I do.. But I’m not home at the moment.. But I’ll be there as fast as possible! Just wait by the door, and I’ll be there in a minute.” Danny kiggede på mig imens han tog en t-shirt på.
”Great! Where are you?” spurgte Tom i den anden ende.
”Ehm, just went for some shopping.. I’m at the library right now, so do you mind if I hang up? This libarian looks at me, as if she wanted to kill me.” Han grinede.
“okay then. See you in a minute!”
“Yeah bye!” jeg skyndte mig at lægge på.
“I need my sock now,” grinede jeg og kiggede i bunden af skabet.
”I don’t know where it is?” grinede Danny og blev siddende på sengen.
”Can I borrow a sock? Or two?” han nikkede og pegede på en kurv i skabet. Jeg fandt et par sorte sokker og smed den hvide på gulvet.
”If you find the other one, please call me.. I’ll come over to get it.” Han nikkede igen. Jeg smilede.
“You’re the best!” jeg gav ham et hurtigt kys og gik ud I gangen. Jeg tog de røde all stars på igen og var klar til at gå ud ad døren.
”Wait!” sagde Danny og tog fat i min arm. Han vendte mig om i en hurtig bevægelse og kyssede mig. Jeg kunne ikke lade være med at smile. Jeg fik mig skubbet fri.
”I really need to go now,” sagde jeg og tog fat i dørhåndtaget.
”Just a second,” sagde Danny og pressede mig op imod døren. Han kyssede mig som han aldrig havde gjort før. Jeg blev næsten svimmel. Jeg smilede da hans læber slap mine.
”Be a good girl,” sagde han og lavede et hurtigt sving med mine hænder. Jeg nikkede.
”Bye,” sagde jeg og bed mig selv i underlæben. Jeg åbnede døren, så om der var nogen, og løb så ud på fortorvet. Jeg så tilbage mod Danny der stod i døren og vinkede. Det kildede stadig helt i maven efter det kys. Jeg smilede og så på klokken. Jeg måtte hellere løbe lidt af vejen. Tom skulle jo heller ikke vente i for lang tid.

Værsgo!
Tilbage til toppen Go down
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptyTirs Apr 13, 2010 11:14 pm

Hva skal man sige.. det er jo som altid FAAANTASTISK Very Happy
elsker, elsker, elsker virkelig din fic. Wink
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptyTirs Apr 13, 2010 11:17 pm

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Very Happy
GREAT GREAT GREAT!!!
Åhh nej! Mon Tom nu lægger mærke til skoene igen ? ö
Arghh! SPÆNDING Very Happy
Tilbage til toppen Go down
miss9mcfly
Moderator
Moderator
miss9mcfly


Antal indlæg : 30
Age : 29
Location : Skalle bølle
Registration date : 30/03/10

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptyOns Apr 14, 2010 12:22 am

great as always Exclamation

glæder mig til næste afsnit Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptyFre Maj 07, 2010 9:41 pm

Så er der mere! (Hvis i da stadig gider at læse :-D )

Kapitel 20

”Hi Tom! Oh sorry I’m late, there were people like everywhere!” jeg gav ham en krammer og låste op ind til lejligheden.
”How long have you’ve been waiting?”
”Just 5 minutes or so. I actually couldn’t find your appartment at first,” grinede han. “I chose the wrong building.”
Jeg smilede. “Well done!” jeg låste døren op.
”So! Here’s my appartment!” sagde jeg og lavede en stor tadaa-bevægelse.
”Wauw! Forrest!” grinede han. Jeg nikkede.
”I love it! It looks like the one in my backyard in Denmark.”
“You had a forrest in your backyard?” grinede han. Jeg nikkede igen.
“Very large forrest! Used to get lost in it.” Han smilede.
“Nice! Is that a guitar?” hans øjne faldte straks på den sorte guitar jeg havde haft de sidste 11 år, men som havde været gemt væk 5 af dem. Jeg nikkede.
”Used to play.. Don’t do it a lot more.. But I think it’s cool to have a guitar in the living room.”
“Aww, you’re actually saying you love my whole house?” sagde han og lagde armen omkring mig.
“I said A guitar. Not guitars. I hate people with a lot of guitars.. it’s not fair!” han grinede.
“You can have one of mine?”
“Really!?” spurgte jeg og fik helt julelys I øjnene.
“No..” sagde han tørt. Jeg slog ham I siden.
“I hate you!”
“I hate you to,” grinede han.
“Here!” sagde jeg og rakte ham Ghostbusters.
”You saved my day!” grinede han. Jeg smilede.
”I’m glad!”
”Well.. I need to go home now. The television is calling me. I can hear it all the way over here!” jeg grinede.
“Okay then! Say hi to Gio from me!”
“I will,” han så på min skohylde.
“Do you have two pairs of red All stars?”
“No?” spurgte jeg undrende.
“But I saw them like 10 minutes ago at Danny’s?” ups..
“Oh! Well I dropped by at him.. I really missed those shoes.”
“And then you wore them instantly?” spurgte han og så mærkeligt på mig.
”Yeah? I only wore sandals?” sandaler? Flot…
”Ehm.. All right?” grinede han lidt. Jeg smilede.
”Do you think it is weird?”
“Kinda?” grinede han. “But it’s your choice! I’ll see ya Miles!” jeg løftede hånden op til en hilsen og så døren lukke. Jeg grinede. Dumme dumme mand.


”Frankie! My love, my pride, my only one!” sagde jeg og krammede hende.
“Hi love! God I’ve missed you!” grinede hun.
“I’ve missed you too! Seriously.. when did we last see eachother?!”
“3 weeks,” sagde Frankie og satte to kopper I deres café-latte-maskine-dims.
”Really!?” sagde jeg forbavset. Det var de tre uger mig og Danny havde været sammen. Næsten hver dag. Mest hjemme hos mig. Jeg brød mig ikke så meget om tanken om at gemme mig hver gang jeg skulle hjem til ham.
”Yeah,” fortsatte Frankie. ”I’ve called you like 8 times, but you’re never home!” jeg grinede. Det var jeg jo egentlig, men det behøvede hun ikke at vide.
”I’m sorry! I’ve been busy!”
”I know I know.. I’ve just missed you!”
“Yeah.. But now I am here!” café-latte-maskine-dimsen bippede.
“Here you go!” sagde hun og gav mig en kop.
“Av! Hot!” hun grinede.
“What did you expect?” Jeg trak på skuldrende.
”So,” begyndte jeg. ”Anything new?” hun rystede på hovedet.
”Not about Dougie and I.. But the others!” jeg grinede.
”Uh, gossip!” hun nikkede ivrigt.
”Tom and Dougie are you doing some secret project you know,” jeg afbrød hende.
“Oh yeah. God they piss me off! They won’t tell me what it is!?” hun grinede og lænede sig ind imod mig.
“I’ve found out what it is!”
“WHAT!?” sagde jeg forbavset.
“I know! I Fell very proud.. And yet..” Jeg grinede og tog en slurk kaffe.
“What is it?”
“A spaceship….” Jeg fik min café latte galt I halsen.
”WHAT!? Are you serious?” jeg skraldgrinede. Hun nikkede irriteret.
“They’re building it out of wood and expecting to discover an unknown planet next year.”
“Creative,” grinede jeg.
“And more EXCITING gossip is yet to come!” Jeg nikkede ivrigt.
“Tell me more, tell me more!”
“I think Danny is seeing someone!” sagde hun og lænede sig ind over bordet.
”Nooooo,” sagde jeg og prøvede at se meget chokeret ud.
”Yeah! I’ve thought about following him one day, and see where he goes every single day! Dougie has been wondering about it too,” hun tog en ordenlig slurk kaffe.
“Oh really.. Well isn’t it a little… stupid to follow him?”
“Why? I wanna know who it is?”
“Yeah but… It’s his privatelife?”
“Why are you suddenly defending him?” spurgte hun. “You should be just as curious as me?”
“I know but.. I kinda got over him..” som om..
”Really? Are you seeing someone else?” Jeg rystede på hovedet.
“Nope! Single and I like it!” hun grinede.
“Okay… Miss Sex-and-the-city..” jeg smilede.
“Well… That sounds quite right?” hun nikkede.
“I miss being single..” sagde hun og så ud ad vinduet.
”What?” sagde jeg chokeret.
”You heard me..”
”What the fuck are you talking about?” sagde jeg irriteret.
“That I miss being single? Is there anything wrong with that?”
“Yeah it is when you’re with Doug?” jeg kørte min finger på kanten af koppen.
”I know.. But… Yeah I don’t know.. It’s proberbly nothing..” hun grinede svagt.
”No, tell me!”
”I mean it.. It’s nothing. Just a little mess inside my head.” Jeg smilede svagt.
“Okay, but tell me if there’s anything wrong. Okay?” Hun nikkede. Jeg kunne ikke fatte at jeg bare lod hende sige det uden at få den helt store forklaring.
”What’s the time?” spurgte jeg. Hun så på sit ur.
”Half past 4.”
”Oh shit! I gotta go home…”
“Yeah,” sagde Frankie stille.
“I’m sorry,” sagde jeg og tog min jakke over armen.
”It’s okay,” sagde hun og smilede. Jeg kyssede hende på kinden.
”Love you! See ya!”

”Ååårh for helvede..” sagde jeg irriteret og tørrede mine briller af. Jeg kunne åbenbart ikke åbne en dåse tomat uden at smaske det hele op i mit ansigt. Jeg puttede det i gryden så det hele dampede op i mit ansigt. Det ringede på døren.
”Fuck!” jeg troede jeg kunne nå at lave mad og gøre mig klar før han kom. Jeg åbnede døren. Danny grinede højlydt.
”What the fuck are you doing?” jeg ved ikke om han hentydede til mine fuldstændig duggede briller eller tomaten i mit ansigt.
”Cooking,” grinede jeg. Han tørrede tomaten af min kind og smilede.
”Hello beautiful,” jeg så ham i øjnene.
”Shut up,” grinede jeg og stak en finger i maven på ham. Han smilede og kyssede mig.
”Get in,” sagde jeg og gik tilbage til gryderne. Hvor var jeg dog romantisk…
”I’m not even ready for you to come yet.”
“Why?” spurgte han og tog en vindrue.
”I haven’t changed, the dinner isn’t ready and the table is empty.” Han smilede.
“But the food is going in the oven now, so… table!” sagde jeg og gik hen efter mine tallerkner. Han tog fat I mine skuldre.
“Go change, I’ll do the table,” han kyssede mig I nakken. Jeg fik kuldegysninger hele vejen ned ad armene. Jeg vendte mig om og kyssede ham.
”Thanks!” Jeg gik ud på badeværelset og så mig selv i spejlet. Jeg kunne godt forstå han grinede af mig. Jeg skyndte mig at gøre mig en smule acceptabel og gik ud i køkkenet igen. Danny lå på gulvet med en rose i munden. Jeg grinede.
”How long have you been laying there?” han tog rosen ud af munden og spyttede.
”For too long! This thing hurts!” Jeg satte på mig ned på gulvet til ham og kyssede ham i panden.
”You know what?” han rystede på hovedet.
”You’re quite funny,” jeg satte hans hår om bag hans øre. ”I like you.”
Han smilede og strækkede sig op i mod mig. Jeg trak mig lidt væk i mens jeg lavede en meget anstengt trutmund. Han grinede, satte begge hænder på siden af mit ansigt og kyssede mig. Minuturet ringede.
”Danny, the food,” grinede jeg.
”Awww.. Why does the food always spoil the good moments?” Jeg så chokeret på ham.
“Did you just say something mean about food?”
“Oh my god! I think I did!!!” jeg smilede.
“Well, dinners ready. Sit!”
“Yes Ma’am!”

“Give me some of the cookies!”
“Not if you don’t kiss me first!” Han lavede en meget spids trutmund.
“I’ve been kissing you all night god dammit! My mouth hurts!” Han smilede.
“Just a tiny little kiss?” Jeg rystede på hovedet.
“You can have the rest of the cookies?” Jeg lavede en sur mund.
“I hate you..”
“Love you too darling!” Jeg kyssede ham hurtigt og rev pakken ud af hånden på ham.
”Cheater!” grinede han og prikkede mig i siden. Jeg prikkede igen.
”What did you do that for?” han prikkede mig igen.
”Because you started!?” jeg prikkede tilbage. Han prikkede mig to gange. Jeg prikkede ham tre. Til sidst overfaldte han mig og prikkede mig helt sindsygt.
”No! Danny stop!” grinede jeg. Han satte sig på mig og kildede mig.
”Dan – ny – st – op – ca –nt – brea – the !” fik jeg fremstammet. Han stoppede og så på mig. Jeg tog fat i hans skuldre, væltede ham bagover og kildede ham. Han vrede sig og grinede meget højt. Mine naboer var da vidst ikke i tvivl om han var her.
”Miles stop!” sagde han meget alvorligt. Jeg lagde mig på ham så jeg kunne se lige ned i hans ansigt. Jeg smilede.
”What are you smiling for?” Jeg grinede.
”You are ugly.”
“What do you talk about devil woman?”
“You have four chins,” grinede jeg og rullede ned ved siden af ham.
”Oh, and you don’t?” grinede han og lagde sig så han kunne se mig i øjnene.
”Nope! Only 3.” Han smilede.
”What?” grinede jeg.
”Nothing,” sagde han og smilede.
”Come on! What?” jeg skubbede lidt til ham med skulderen.
”You still have some tomato in your face.” Jeg grinede.
“Where?”
“I’ll take it,” sagde han og tørrede mig I panden.
”Gone.”
”Thanks,” sagde jeg og satte min næse mod hans. Han rullede om på ryggen igen og tog armen om mig. Jeg lagde mit hoved på hans brystkasse.
”Danny?”
”Mmmh?” sagde han og kørte sin hånd op og ned ad min arm.
”Has Doug and Frankie been arguing a lot lately?”
“Don’t think so? Why?” Jeg trak på skuldrende.
”Frankie just said something to me today.. I don’t know if I should be worried?”
“Do you wanna talk about it?” spurgte han og tog fat I min hånd der lå på hans brystkasse.
”Rather not.. I don’t know if she ment it..”
”I’m sure she didn’t,” sagde han og kyssede min hånd.
”Me neither,” sagde jeg og så tomt ud i luften. Der var altså et eller galt her.


Uhhh..
Tilbage til toppen Go down
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 EmptyFre Maj 07, 2010 10:02 pm

uhhhh... spædning.. da da da daaaam....!! Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Viva La Vida - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 6 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Viva La Vida
Tilbage til toppen 
Side 6 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: