Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Viva La Vida

Go down 
+9
xRindal
JasminM
Carolaade
jonesy
MeusDeus
DeeDeelicious
Annesteg
mcflys
Mille
13 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyTirs Jul 28, 2009 12:50 am

Hvor er i søde Very Happy <3

_ Prøver at få det færdigt i aften Very Happy
Skal bare lige være tilfreds med det xD
Tilbage til toppen Go down
jonesy
Surfer Babe
Surfer Babe
jonesy


Antal indlæg : 192
Age : 29
Location : Danny's bed
Registration date : 21/06/09

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyTirs Jul 28, 2009 2:05 am

Mille skrev:
Hvor er i søde Very Happy <3

_ Prøver at få det færdigt i aften Very Happy
Skal bare lige være tilfreds med det xD

jeg venter spændt(:!
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/christinegn
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyTirs Jul 28, 2009 3:51 am

Kapitel 5

Jeg gned mig i øjnene og så rundt i Frankie og Dougies stue. De havde egentlig fået en god blanding af deres ting. Jeg så på uret. Klokken var 8 om morgenen. Min telefon havde 8 ubesvarede opkald. Alle sammen fra Nick. Jeg rejste mig og gik ud på badeværelset. Mit lår gjorde ondt hver gang jeg tog et skridt. Da jeg fik låst døren så jeg mig selv i spejlet. Jeg havde et lille blåt mærke på kæben. Jeg tog mine bukser af og så det største blå mærke på låret. Jeg vendte mig om og hev lidt op i min trøje. Min ryg havde lilla, gule og blå pletter over det hele. Jeg fik tårer i øjnene. Hvorfor gjorde han det? Han kunne jo aldrig finde på sådan noget? Han elskede mig jo? Vi var lige flyttet sammen og vi havde den perfekte lejlighed? Hvorfor gjorde han det? Alle tanker om Danny og gammelt ægtepar forsvandt. Jeg sank sammen på gulvet og begyndte at græde. Det gik ikke længe før der blev banket på døren.
”Frankie, please leave me alone!”
”It’s not Frankie it’s me, Doug.” Jeg hulkede.
“Please open the door.”
Jeg kravlede over mod døren og låste op. Jeg sank tilbage igen og så døren blev åbnet. Dougie stod i et par supermand underbukser med uglet hår og trætte øjne.
”What’s wrong?” spurgte han og satte sig på hug. Jeg rystede på hovedet.
”Why did he do it? Why? He loves me?” Han satte en hårlok om bag mit ører.
“Apparently he loved you too much.” Jeg græd helt vildt nu. Dougie holdte om mig. Selvom det gjorde utroligt ondt i ryggen var det rart. Jeg følte mig tryg. Jeg tog omkring ham og hulkede ned i hans skulder. Det måtte ha’ været ubehageligt for ham. Vi havde nærmest først lige mødt hinanden, og nu sad han med mine tårer og mit snot ud over det hele. Jeg kunne høre skridt ude fra gangen. Jeg så op og så Frankie stå i døren. Hun satte sig ned på gulvet og holdte også om mig. Det fik mig til at stoppe lidt. Dougie kørte sin hånd over min ryg.
”Au, au, au..” sagde jeg og bed mig selv i underlæben.
”Can I see it?” spurgte Frankie. Jeg nikkede. Hun løftede op I min trøje bagpå. Dougie kiggede på hende. Hun så helt forskrækket ud.
”When is it Nick is working?”
”In two hours he’ll come home.” Snøftede jeg. Hun slap forsigtigt min t-shirt og rejste sig op.
”C’mon Doug, we’ll go get her stuff.” sagde hun. Dougie rejste sig op.
”No, I’ll do it tonight,” sagde jeg og rejste mig op. Jeg slog låret ind i et eller andet og jeg faldte lidt sammen igen.
”You’re not going back to that appartment again!” sagde Frankie bestemt og gik ud ad døren.
”Franks,” sagde jeg humpede efter hende.
”Miles, I said, You’re not going back to that house! But you need clothes and your toothbrush.”
”and shoes,” indskød Dougie. Jeg smilede svagt.
“you’ll stay here and get something to eat. You must be starving!” jeg nikkede. Jeg havde ikke spist siden klokken 3 igår.

Jeg gik ud i køkkenet og fandt noget morgenmadsfis. Godt smagte det ikke, men skidt pyt. Når man er sulten kan man æde alt! Jeg så rundt i stuen. Det var da nogle fantastisk store højtalere der stod der. Jeg så mig genert rundt i stuen. De var jo lige kørt. Kunne man ikke godt nå en enkelt lille sving om med sig selv? Jeg rejste mig og gik hen for at se på deres cd’er. Hmm.. backstreet boys? Aij, når man ser sådan en cd kan man ikke lade være med at høre den. Jeg satte den forsigtigt i cd afspilleren og trykkede play. Musikken startede stille. Jeg skruede forsigtigt op.
”Oh happy day!” grinede jeg. De spillede mega godt!
”Bam bam bam bam bambam bam bam bam ALL RIGHT!” sang jeg. Det var sgu længe siden jeg havde hørt så høj musik. Jeg dansede lidt rundt i stuen. Musik kunne bare få en til at glemme alt.
”DOOUUG?” jeg kunne høre en stemme ude fra forgangen. Jeg for sammen. Harry kom gående ind ad døren.
”Miley, hi!” jeg smilede og skruede ned for musikken.
”Hi Harry. Already up?”
Han nikkede. ”Yeah. I saw the car drive away and i was wondering where they went?”
“Oh it’s nowhere special,” sagde jeg og smilede.
”All right. What are you doing here by the way?”
“Ehm,” mumlede jeg og kløede mig I håret.
”Had a fight with my boyfriend last night.”
”Oh,” sagde han og så bekymret ud.
”Are you okay?”
”Kinda..” sagde jeg og trak på skuldrende.
”Are you sure?” spurgte han og lagde sin hånd på min skulder. Jeg nikkede tøvende.
”No you’re not.. tell uncle Harry everything about it!” sagde han og satte sig I sofaen.
“Do you know how gross that sounds?” grinede jeg.
“Of course! That’s why I’m saying it.” Jeg smilede.
“I don’t really wanna talk about it.”
“Was it that bad?” spurgte han og satte sig lidt fremad. Jeg nikkede.
”Please tell me,” sagde Harry og så bedende på mig.
”I really don’t wanna think about it..” sagde jeg og kiggede væk.
”Come on! It can’t bet hat bad! It’s not like he hit you right?” jeg så ned.
“Right?” han så undersøgende på mig.
“HE HIT YOU!?” råbte han nærmest.
”Please don’t..” sagde jeg stille.
”What the… That freakin bastard! Tell him if he’ll get near you, I’ll kick his ass so hard he’ll get all the way to freakin Russia!” Jeg smilede.
“I will.. Harry.. Please don’t tell anyone. It’s not that big a deal..”
“It definitely is! He should be in jail for that!”
“He didn’t mean to do it..” Jeg kunne ikke helt forstå det. Forsvarede jeg ham?
”They always say that! Seriously, if you’ll meet him again, just walk by him. And don’t ever tell him where you are!”
“You’re overreacting. It was one time. It’s no big deal.”
“If you’ll get together with him again it will be more than one time!” sagde han og så bestemt på mig.
“How bad was it? Where did he hit you?” Jeg pegede på min hage.
“On the chin. And then I fell down on a table so my bag and my thigh is covered in bruises. But it’ll go away.” Han rystede på hovedet.
“How can you say like that? This is a big deal Miley!” jeg så væk.
“Maybe it is.. But please don’t tell anyone.. I wanna tell people myself.. when I’m ready, you know?” han nikkede.
“It’s okay. But you should call the police!”
“No! He could get in jail for that?”
“Yeah!” sagde Harry og nikkede.
“I don’t want revenge. I just want.. everything we had before back.” Han nikkede.
“I understand you.. but seriously, Miley, if you need anything, just say it! A place to be, anything! I’ll help you!” Måske lidt for overvenligt! ‘Her tag mit hus! Jeg finder da bare et andet sted! Pjat med dig, jeg har kun givet to millioner for det!’
”It’s okay.. I’ll stay here for a couple of days.. then I’ll find somewhere to live.” Han nikkede.
“Oh I better get going,” sagde han og så på uret.
”I’ll make breakfeast for Izzy.”
”Oh romantic,” grinede jeg.
”Not really. I can’t cook so..” Jeg kunne ikke lade være med at grine.
“She’ll enjoy that!” Han nikkede.
“I know!”
“See you Harry…” sagde jeg og smilede.
”Peace out!” grinede han.

“Shh, she’s asleep!” jeg kunne høre Frankie. Jeg åbnede hurtigt øjnene.
”No she’s not?” sagde Dougie.
”Hi. You remembered cigarettes?” hun nikkede og kastede en pakke over til mig.
”Oh thank god!” sagde jeg og pakkede dem hurtigt ud.
”You know that’s a bad habbit right?” grinede Frankie.
”I know.. But I’m sooo adictted!” jeg kom helt til at slappe af. Jeg havde røget siden jeg var 17. det var en af de ting Nick aldrig fik sat en stopper for! HA!
Jeg kom først nu til at kigge på alt det de havde slæbt med.
”Holy moly! How much did you bring?”
”Your closet and you bathroom!” grinede Dougie.
”I’ve never had so much fun before!”
Jeg grinede. “No nothing like unpacking my beloved closet.”


Et lille dårligt kort et, men nu begynder jeg da at komme igang !! xD
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyTirs Jul 28, 2009 5:41 pm

Yay (:
Please continue? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
jonesy
Surfer Babe
Surfer Babe
jonesy


Antal indlæg : 192
Age : 29
Location : Danny's bed
Registration date : 21/06/09

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyTirs Jul 28, 2009 6:24 pm

skønt med skønt på!
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/christinegn
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyTirs Jul 28, 2009 11:34 pm

Årrh, that's my Harry Very Happy

Super-duper godt!!
Glæder mig til mere Smile
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyOns Jul 29, 2009 1:22 am

Milleeee du ved jeg synes det greaaaty! så bring on some more! iih altså!
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyOns Jul 29, 2009 1:26 am

Kapitel 6

En uge senere sov jeg stadig på Doug og Frankies sofa. Jeg blev nødt til at finde en lejlighed. Men i aften synes jeg at jeg ville ha’ Frankie og Dougie med i byen! Nu havde de nærmest givet mig deres sofa, fodret mig osv. Og derfor synes jeg at jeg ville betale igen med fri bar hele aftenen. Jeg tog mine nye stiletter på og kiggede mig en sidste gang i spejlet. Jeg gik ind i stuen og fandt min taske frem.
”Miley?” Frankies stiletter klikkede ude i gangen.
”Yeah?”
”I was thinking,” hun var ved at tage sine øreringe i, ”can we go over to Tom’s and eat, and then go? I mean.. Giovanna has made seafood paella, and that’s Dougs fave, and the other guys are..”
“Of course! I’m hungry anyways!” sagde jeg og smilede. Jeg var frisk! Det var nærmest første gang Frankie lod mig have en smule sjov! Hun var lidt som en mor? Men en sej mor der dansede og sang hele tiden. Dog stadig lidt irriterende når hun kørte mig på arbejde og hentede mig igen så jeg nærmest ikke havde nogen kontakt med omverdenen?
”Great, I’ll tell Gi that.” Jeg nikkede og nynnede lidt.
”I’m ready! SEAFOOD HERE I COME!” sagde Dougie højt og spillede lidt på bassen på væggen. ”I’m comming!” skreg Frankie og sprang op på ryggen af ham.
”TADADAAAA!” skreg han og løb ud ad døren. Jeg grinede. De opførte sig altid ekstremt fjollet. Jeg prøvede at følge efter dem, men Dougie løb alt for stærkt. Jeg gik forsigtigt efter dem, men turde ikke helt gå ind i huset. Døren stod åben men stadigvæk? Det var første gang jeg var der!
”Hey.” en varm ånde pustede mig i nakken. Jeg stivnede helt. Den hviskende stemme gjorde mig helt bange. Alligevel kunne jeg ikke gøre andet end at hoppe to meter op i luften. Danny knækkede sammen af grin.
”You are so easy! It’s awsome! You’re cool!” Jeg slog ham.
“Please stop with that okay!?” råbte jeg nærmest. Jeg tog mig selv til hovedet.
”Sorry Danny.. I.. Sorry..”
”It’s okay! I understand why you get scared. I’m dangerous like hell! GRRRR!” sagde han og lavede “klo-hænder”.
”And what’s that? The claw?” grinede jeg.
”Exactly! THE CLAW! ARRRGH! I’m a pirate!” Jeg grinede og puffede blidt til ham.
”You’re crazy..”
”Come on, I’m starving!” sagde han og tog fat i min hånd. Det var som om det gav helt stød. Jeg fik ondt i maven. For første gang siden… episoden, havde jeg sådan rigtigt tænkt på Danny. Han havde været i Bolton det meste af ugen. Noget med en stor Familie og venner fødselsdag for hans mor? De andre var også inviteret, men jeg havde dog takket nej. Lidt ubehageligt at blive inviteret til en man ikke kenders fødselsdag?
”Hi Miley!” sagde Tom og tog armen om mig.
”Shut it Tom and give me something to eat! I ditched my cookies because of this!” sagde Danny.
Jeg kunne ikke lade være med at grine. Det var en genial sætning!

”So Miley. Have you found anywhere to live?” spurgte Tom nysgerrigt.
“No not yet. There haven’t been anywhere that sounded like something for me.”
“What?” sagde Danny med munden fuld af paella.
“Miles moved away from her boyfriend.” Sagde Tom. Harry så op på mig. Jeg kiggede væk.
”What? Why?” spurgte Danny bekymret.
”Ehm.. Just.. We weren’t as good together as we thought.” Sagde jeg og trak på skuldrende.
“And now you need somewhere to live?” spurgte han. Jeg nikkede.
“I’ve got a spare room? If you’re interested?” Jeg så forskrækket op på ham. Tilbød han mig lige at flytte sammen med ham!?
”That’s actually a quite good idea?” sagde Frankie. Jeg så på hende med store øjne.
”Yeah! Taht would be fun! You can get in the club!” sagde Tom begejstret.
”The club?” spurgte Izzy.
“Yeah wich club?” spurgte Harry forvirret.
“Our club! Our little society! McFly village!” jeg smilede.
“Well I don’t wanna be in too much trouble..” prøvede jeg.
“You won’t be! It will be great! Bruce starts thinking it’s his room, so it would be cool if you could take it?” sagde Danny og smilede til mig. Jeg så forvirret rundt.
5 grunde til ikke at bo sammen med Danny :
1. Hvis jeg skal se på det der smil hver dag, så laver jeg sgu da ikke andet end at kigge på det!
2. Hvis han bare kommer ud kun iført underbukser besvimer jeg.
3. hvis Nick finder ud af jeg er flyttet sammen med en anden mand, slå han mig ihjel!
4. Danny vil før eller siden finde ud af det med Nick.
5. min forelskelse bliver ikke bedre af at bo med ham!!

”So what do you say?” de så forventningsfuldt på mig.
”Ehm..” jeg så rundt.
”I.. Ehm..”
”Yes she wants” sagde Frankie. Jeg så på hende.
“C’mon Miley, you can’t stay on our couch forever!”
“Agree!” sagde Dougie. “I can’t run around naked anymore!”
“Doug shut up, I don’t want that picture again.” Sagde Tom og rystede på hovedet.
”So Miles?” sagde Danny.
”Are you in?”
Frankie nikkede til mig. Det skulle hun da ikke bestemme!
”Ehm I don’t know..”
”All right then! I’ll decide for you!” sagde Harry og så på mig.
”You’ll move in with Danny, until you find something that is you. You need a place to be, and trust me, it’s a great room!” Jeg så forskrækket på ham.
“Trust me, it is..”
Jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige.
”Fine! That’s decided then!” sagde Frankie glad.
“When do we move?”
“What!?” sagde jeg chokeret. Jeg kunne ikke følge med mere.
”You’re moving in with Danny. When do you have time?” Jeg så forvirret rundt. Giovanna smilede til mig.
”it’ll be fun! You can spend time with us then?” Jeg kunne egentlig godt se deres pointe, men ideen om at bo med Danny var forfærdelig og fantastisk på samme tid! Forfærdelig ved at vide at jo mere jeg så på ham, jo mere forelsket blev jeg, og fantastisk ved at vide at den mest fantastiske person du har mødt vil være der hver dag!? hvordan vidste jeg egentlig at han var fantastisk? Jeg havde ikke rigtig snakket med ham? Men det kom jeg da til nu.
”Ehm… Monday?”
Frankie smilede. ”Monday it is!”

”Beeeer!” skreg Dougie da jeg ikke kunne høre hvad han sagde. Jeg lavede tommel op og gik op mod baren.
”A beer and a mojito!” sagde jeg højt for at overdøve musikken.
”Be right there.” jeg kiggede mig lidt rundt i baren. Vi havde invaderet 3 borde. De andre havde besluttet sig for også at tage med, dog havde vi ikke aftalt fri bar der. Danny smilede til mig. Jeg kiggede væk. Jeg havde mest lyst til at slå mig selv!
”Årh for helvede tøs…” vrissede jeg og begyndte at blive lidt utålodig. Jeg så ud på dansegulvet. Måske skulle jeg få Frankie med derud. Endelig kom de. Jeg tog øllen i den ene hånd og mojitoen i den anden. Jeg gik ned imod bordet.
”Here you go guys.”
”MOJITO!” skreg Frankie hysterisk. Hun havde allerede fået for meget.
Jeg nåede ikke at sætte mig ned for Danny tog fat i min hånd.
”Dance with me roomie!” grinede han. Jeg rejste mig hurtigt igen. Han svingede mig rundt.
”What are you doing!?” grinede jeg.
”I’m swinging!”
Jeg grinede og lod mig føre rundt på gulvet. Jeg kunne mærke to hænder omkring mig og et hoved på min skulder. Frankies grin var ikke til at tage fejl af. Jeg slap Danny og tog fat i Frankies hænder. En ting hun ikke kunne når hun var fuld, var at holde balancen ergo – hun kan ikke danse. Hun skvattede rundt og grinede helt vildt. Jeg smilede og prøvede at holde hende oprejst. Da hun væltede omkuld bestemte jeg mig for at det var tid til at tage hjem.
”NO! I’m not going home! I’m having fun!” sagde Frankie surt da jeg fik sat hende ned.
”Franks we need to go home.. You can dance at home too!” jeg følte mig som en børnelokker.
”Okaaay…” sagde hun vrissent og fulgte modvilligt efter os.

På vej hjem i bilen sad Frankie med hovedet på Dougie’s skulder og sang med på musikken i radioen. Dougie var faldet i søvn. Danny sad bare og kiggede ud af vinduet. Jeg stillede væk da alt beyonce musikken begyndte at komme.
”C’mon Miles!” sagde Frankie surt. Jeg havde virkelig pisset hende af i aften! En af kanalerne spille Springsteen.
”Baby we were born to ruuuuun!!!” sang jeg højt. Danny smilede til mig.
”We’ll be great roommates!”
”Why do you say that?” grinede jeg.
“The boss!” sagde han og pegede på radioen.
”Yeah! You like him to!?”
”I’m like the biggest fan ever!” sagde han og mindede mig lidt om en teenage pige. Jeg smilede. måske var det ikke så slemt at skulle bo med ham alligevel…


Værsgo tøser !! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyOns Jul 29, 2009 1:39 am

I really really love it girl!
Og du har lovet det bliver bedre! kan-ikke-vente.. so bring it on!
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyOns Jul 29, 2009 11:13 am

Ahahaha, herligt chapter Very Happy
Elskede da de sad og planlagde flytningen uden Miley xD Genialt!

Glæder mig til mere Very Happy
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyOns Jul 29, 2009 12:47 pm

Haha.. Glæder mig allerede til mer' mer' mer' (:'

Elskede ogs' virkelig det med flytningen Razz
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyOns Jul 29, 2009 1:34 pm

Awww tak tøser ! Very Happy

- Er rigtig glad for at i kan lide det, for er ikke helt tilfreds med det. Men som jeg har sagt til Emilie : Det bliver meget bedre, det kan jeg lover jeg ! Very Happy
I hvert fald i følge mig xD Så må vi se om i bliver ved at med at kunne lide det !!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyOns Jul 29, 2009 2:40 pm

Mille skrev:
Awww tak tøser ! Very Happy

- Er rigtig glad for at i kan lide det, for er ikke helt tilfreds med det. Men som jeg har sagt til Emilie : Det bliver meget bedre, det kan jeg lover jeg ! Very Happy
I hvert fald i følge mig xD Så må vi se om i bliver ved at med at kunne lide det !!! Very Happy

hov hov mille? (; siger du vi har dårlig smag? ö hehe..
bare kom med noget mere snart! yay
Tilbage til toppen Go down
jonesy
Surfer Babe
Surfer Babe
jonesy


Antal indlæg : 192
Age : 29
Location : Danny's bed
Registration date : 21/06/09

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyOns Jul 29, 2009 2:46 pm

fan skrig!
iiiiiiiiiiii love it(:
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/christinegn
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyOns Jul 29, 2009 4:14 pm

mcflys skrev:
Mille skrev:
Awww tak tøser ! Very Happy

- Er rigtig glad for at i kan lide det, for er ikke helt tilfreds med det. Men som jeg har sagt til Emilie : Det bliver meget bedre, det kan jeg lover jeg ! Very Happy
I hvert fald i følge mig xD Så må vi se om i bliver ved at med at kunne lide det !!! Very Happy

hov hov mille? (; siger du vi har dårlig smag? ö hehe..
bare kom med noget mere snart! yay
Teeeheee xD Bare en smule da xD

- Jeg går fluks i gang ! Very Happy

Jonesy - Er jeg glad for xD Tak for skriget Wink
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyOns Jul 29, 2009 7:13 pm

Mille skrev:
mcflys skrev:
Mille skrev:
Awww tak tøser ! Very Happy

- Er rigtig glad for at i kan lide det, for er ikke helt tilfreds med det. Men som jeg har sagt til Emilie : Det bliver meget bedre, det kan jeg lover jeg ! Very Happy
I hvert fald i følge mig xD Så må vi se om i bliver ved at med at kunne lide det !!! Very Happy

hov hov mille? (; siger du vi har dårlig smag? ö hehe..
bare kom med noget mere snart! yay
Teeeheee xD Bare en smule da xD

- Jeg går fluks i gang ! Very Happy

Jonesy - Er jeg glad for xD Tak for skriget Wink

hmm mille der røg du lige lidt ned på respekt listen! ö du er nu på stadie med hmm.. fede finn og funny boys! ö sorry.. skriver bare for at holde mig vågen!
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyOns Jul 29, 2009 8:09 pm

mcflys skrev:
Mille skrev:
mcflys skrev:
Mille skrev:
Awww tak tøser ! Very Happy

- Er rigtig glad for at i kan lide det, for er ikke helt tilfreds med det. Men som jeg har sagt til Emilie : Det bliver meget bedre, det kan jeg lover jeg ! Very Happy
I hvert fald i følge mig xD Så må vi se om i bliver ved at med at kunne lide det !!! Very Happy

hov hov mille? (; siger du vi har dårlig smag? ö hehe..
bare kom med noget mere snart! yay
Teeeheee xD Bare en smule da xD

- Jeg går fluks i gang ! Very Happy

Jonesy - Er jeg glad for xD Tak for skriget Wink

hmm mille der røg du lige lidt ned på respekt listen! ö du er nu på stadie med hmm.. fede finn og funny boys! ö sorry.. skriver bare for at holde mig vågen!
NOOO !!! IKKE DEM !?
JEG MENER DET IKKE !?
Jeres smag er så fantastiske som den kan blive! Jeg har lyst til kysse jer og kaste blomster på jer!

Var det godt nok ? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyOns Jul 29, 2009 9:30 pm

Så er der mere til jer herlige tøsebørn ! Very Happy (Siger jeg som vist er den yngste?)

Kapitel 7

”Your bed is here.” sagde Harry og stak hovedet ind på mit nye værelse. Jeg nikkede. De andre var oppe i Nicks lejlighed efter mine ting. Jeg nikkede og gik ud. Den store ikea bil holdte uden for.
”Do you want us to carry it inside?”
“No I think we can handle it,” sagde jeg og smilede til chaufføren. Han nikkede.
”If you will sign here,” sagde han og holdte en elektronisk underskriftsdims frem.
”Ehm.. Am i just writing here?” spurgte jeg og så forvirret på ham.
”Yes, right there,” grinede han. Jeg blev en smule rød i hovedet.
”There you go.”
”Thanks, have a nice day.” sagde han og gik ind i bilen.
”All right Harry, let’s carry this inside.”
“It’s looks heavy,” sagde han og så tvivlende på mig.
”Well, it’s not! Come on!”

”No Miles not that way,” BANG! Der faldt sengen. Han så irriteret på mig.
”Woopsi-daisy?” sagde jeg og trak på skuldrende. Han kunne ikke lade være med at grine.
”We’ll just pick it up again!” sagde jeg og tog fat i den.
”Okay, 1, 2, 3!” Vi løftede den op igen.
”All right, there’s not long, let’s get this inside your room!”
“Harry?” spurgte jeg usikkert.
“What?” han så forskrækket på mig.
”My hands are slipping!”
”no no no! Let’s just get this..”
”HARRY!” skreg jeg. BANG! Igen faldt sengen til jorden. Denne gang blev det bare efterfulgt af et meget meget højt skrig.
”OH MY GOD! Harry are you okay!?” spurgte jeg og prøvede at komme hen til ham, men sengen fyldte hele gangen.
”GOD DAMMIT MILEY! YOU BROKE MY FOOT!” råbte han meget meget højt.
”No way!” sagde jeg og kravlede så godt jeg kunne over sengen. Jeg tog fat i hans fod.
”Does this hurt?” jeg bukkede foden lidt opad.
”AU! GOD DAMMIT WOMAN STOP!!!”
”I’m sorry, really! I didn’t mean to do it!” sagde jeg og fik tårer I øjnene. Jeg var den største tudemarie like ever!
”No, don’t cry.. it wasn’t your fault. I could have moved.” Sagde han og tog mig I hånden.
”Shut it.. Let’s see if we can get you out of here..” sagde jeg og hjalp ham op og stå. Jeg så opgivende på sengen. Jeg fik Harry til at støtte sig imod væggen og prøvede så at få sengen helt op på højkant.
”Kom nuuu!” sagde jeg vrissent. Endelig kom den op og stå. Jeg sukkede.
”We’ll make the guys carry it into the room.. Now get me to the hospital!!!” sagde Harry og tog omkring min nakke.

“We’re at the hospital..” prøvede jeg at forklare Frankie.
”WHAT!? What happened!?” spurgte hun bekymret.
”I dropped my bed over Harry’s foot.” sukkede jeg.
”He’s in now..”
”Miles god dammit… but we’ve got your stuff now!”
“What about Nick?” spurgte jeg og så over mod døren. Han var stadig ikke kommet ud endnu.
”I don’t know.. I left him a note.. just about that you were moved.. not where!”
“Thanks.. What are they doing?” man kunne høre lidt råben I baggrunden.
”Bruce won’t move.. Danny fell over him once today..” jeg grinede.
”Nice., Oh there’s Harry! We’ll go home in a minute!” Jeg gik Harry i møde. Han kom humpende på sine krykker.
”Are you okay?” Han nikkede.
“Now I can’t carry anything.. Thank you so much!” grinede han.
“I’m sorry..” sagde jeg og så ned I jorden..
”It’s okay.. We’re rocording a bit at the moment, but it’s nothing special.. I’ll find something else to do..” jeg sukkede.
“It could have been Danny! He don’t need his foot..”
“Trust me he do.. Or else he can’t keep up..”

“Harry!” sagde Dougie da vi kom ind ad døren.
”You okay mate?” spurgte Danny som stod med min kommode.
”Yeah.. I just can’t play the drums..”
“WHAT!?” skreg Tom inde fra stuen.
”Devil woman!” sagde han mens han kom trampende ud i køkkenet.
”I’m sorry! It slipped!” sagde jeg og så ned i jorden.
”It’s okay roomie..” sagde Danny og lagde armen om mig. Det killede hele vejen ned i maven. Jeg trådte mig selv hårdt over tæerne.
”That what it!” kom Frankie ind og sagde.
”Hi guys!”
”Hi Franks.. Look what I’ve done,” jeg pegede på Harry’s fod. “Aren’t you proud of me?”
hun nikkede.
“Well done girl! Now come on in, and look what we’ve done!”
Hun tog mig I hånden og trak mig ind igennem huset.
”TADAAA!” skreg hun og åbnede døren. Der var det. Mit værelse. I det ene hjørne stod min seng, som var redt med det sengetøj Frankie engang havde købt til mig. I vinduet stod en stor hvid orkide, foran vinduet stod mit skrivebord med min computer på. På den ene væg var der hængt en hylde op hvor et stereo anlæg var placeret. Under dem var mine 8 gamle ølkasser jeg havde med fra Danmark, fyldt op med mine bøger. På en hylde ved siden af døren havde Frankie sat billeder op. Et af mig og hende, et af Presly, et af min familie i Danmark, et af min farmor og et af dem alle sammen inkl. Bruce, Flea, Marvin, Leia og Aurora. Jeg smilede. Over min seng havde Frankie hængt det billede jeg elskede. Et stort billede taget op mod himmelen, hvor man kunne se en karrusel dreje rundt. Jeg elskede det billede virkelig højt, og det vidste hun. Desuden havde hun også hængt mit Poul Pava og mine store vintage plakater op. Jeg smilede og tog armen om hende.
”Wait wait! You need this!” sagde Danny og bar min lille brune kommode jeg havde arvet fra min farmor.
”Now we just need one last thing..” sagde Danny og løb ud efter noget. Han kom ind med et stort spejl, med brun kant og fødder hvor man kunne se hele kroppen i. jeg smilede.
”Oh my god.. Thank you guys!” sagde jeg og holdte mig for munden. Det var virkelig fedt! Det mindede måske lidt om den første lejlighed jeg havde?
”You like it?” spurgte Danny og så sig stolt omkring.
”I absolutely love it!!”
”Hey by the way,” sagde han og trak mig ind i rummet og lukkede døren.
”Take a look at your door.”
På døren hang en stor plakat med Bruce Springsteen på.
”I noticed you liked posters so.. I bought this for you..”
Jeg så på ham. Nu kunne jeg altså ikke lade være mere! Jeg stillede mig på tæer og kyssede ham på kinden.
”Thanks Danny..” sagde jeg og så ham i øjnene. Han smilede.
”You’re welcome,” sagde han stille.
”Hey! Don’t I get a kiss here!?”
Frankie så fornærmet på mig.
”Don’t worry babe, you’re getting more than that!” sagde jeg og skubbede hende ned på sengen. Hun skreg højt. Jeg satte mig ovenpå hende og kyssede hende i hele ansigtet.
”I-Love-You-So-Much!!” sagde jeg ind imellem kyssene.
”Hey! Get off my girlfriend!” sagde Dougie der lige var kommet ind.
”You can come join us,” sagde jeg og prøvede at vippe med øjenbrynene. Han smilede og sprang op i sengen til os.
”NOO! Doug, I didn’t mean it!” grinede jeg og hoppede af hende.
”You gave the offer, I took it!” grinede han og tog om Frankie. Jeg smilede. Det her var nok det fedeste nogen nogensinde havde gjort for mig.

Så begynder der sgu at ske noget tøser xD Nu begynder Mille at være tilfreds, så det håber jeg også i er Very Happy
Ellers må i brokke jer, så vil jeg prøve at gøre det bedre i næste kapitel ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyTors Jul 30, 2009 10:49 am

"Love is in the air, tralala lala lala" Very Happy
Årh jeg elsker det, Mille!!
Super godt.
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyTors Jul 30, 2009 1:38 pm

Mille skrev:
mcflys skrev:
Mille skrev:
mcflys skrev:
Mille skrev:
Awww tak tøser ! Very Happy

- Er rigtig glad for at i kan lide det, for er ikke helt tilfreds med det. Men som jeg har sagt til Emilie : Det bliver meget bedre, det kan jeg lover jeg ! Very Happy
I hvert fald i følge mig xD Så må vi se om i bliver ved at med at kunne lide det !!! Very Happy

hov hov mille? (; siger du vi har dårlig smag? ö hehe..
bare kom med noget mere snart! yay
Teeeheee xD Bare en smule da xD

- Jeg går fluks i gang ! Very Happy

Jonesy - Er jeg glad for xD Tak for skriget Wink

hmm mille der røg du lige lidt ned på respekt listen! ö du er nu på stadie med hmm.. fede finn og funny boys! ö sorry.. skriver bare for at holde mig vågen!
NOOO !!! IKKE DEM !?
JEG MENER DET IKKE !?
Jeres smag er så fantastiske som den kan blive! Jeg har lyst til kysse jer og kaste blomster på jer!


Haha.. (; godt så mille! vidste du ville hade det! Very Happy
tak jeg elsker blommer! (; mmmmmmmmmmm

super duper great! (;
Var det godt nok ? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
jonesy
Surfer Babe
Surfer Babe
jonesy


Antal indlæg : 192
Age : 29
Location : Danny's bed
Registration date : 21/06/09

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyTors Jul 30, 2009 2:29 pm

i love it love it love it! flower
din fic er virkelig min yndlingsbeskæftigelse atm,
i det dårlige sommervejr!(:
min mor har også læst et par kapitler, og hun synes den er super!
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/christinegn
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyTors Jul 30, 2009 3:14 pm

Aww hvor er i søde Very Happy
Blev lidt chokeret da jeg så 4sider Ö
Men altså, jeg har jo skrevet 7 kapitler xD

Anne - Ih hvor jeg altså elsker når du synger !!! Very Happy

Emilie - Jaa det var fint xD!
Men det var nu blomster jeg ville kaste, men kan da godt kaste blommer på dig hvis det er ! XD

Jonesy - Aww tak (;
Din mor !? Ö
Hold da helt magle... Er der også voksne der synes den er noget ved ? Ö
wauw.. Stolthed ! cheers
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyTors Jul 30, 2009 3:21 pm

*bryder ud i opera*

Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyTors Jul 30, 2009 3:24 pm

Annesteg skrev:
*bryder ud i opera*

Very Happy
WEEEEEEEE !
Jeg tilbeder dig !!! cheers (<- Det mig som tilbeder dig... I gul?)

Hvis du bare synger halvt så godt opera somm Danny, så forlader jeg dig aldrig !!!!!!!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 EmptyTors Jul 30, 2009 3:29 pm

Mille skrev:
Annesteg skrev:
*bryder ud i opera*

Very Happy
WEEEEEEEE !
Jeg tilbeder dig !!! cheers (<- Det mig som tilbeder dig... I gul?)

Hvis du bare synger halvt så godt opera somm Danny, så forlader jeg dig aldrig !!!!!!!! Very Happy

HAHAAHH! Hvor er du herlig! Very Happy
Mht. operaen så kan jeg ikke love noget, men ja, vi siger bare at jeg synger godt Razz

Og herligt med en gul (Suspect) tilbeder xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Viva La Vida - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Viva La Vida   Viva La Vida - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Viva La Vida
Tilbage til toppen 
Side 2 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: