Del 8..
Sidsel:
- Hov Emilie vi fik jo slet ikke handlet i dag? Sagde jeg
- Næ det gjorde vi ikke, tror du der er nogle butikker der har åbne nu? Vi bliver jo nød til at finde en, for vi har jo intet, grinede hun.
- Tja det kan være de har sådan nogle døgn nogen, det må de da have, må de ikke?
- Jo det vil jeg da tro.
Vi gik lidt videre ind til Emilie fik øje på noget.
- se en 7-elleven sagde hun ivrigt og pegede der over.
- Uh endelig noget vi ved hvad er, sagde jeg.
Vi gik der over og ind i butikken. Vi gik lidt rundt i butikken og tog de mest nødvendige ting, det var jo ikke ligefrem det store udvalg de havde så vi måtte nok af sted igen i morgen.
Vi gik op til disken og lagde tingene.
- or se Emilie de har Ben&Jerry is, skal vi ikke have sådan nogle bøtter? Spurgte jeg som en eller anden lille 5 årig.
- Or jo man, de smager så godt, ej hvor er de små, grinede Emilie
Jeg skyndte mig straks over og tog et par stykker. Da jeg kom op med dem, stod drengen bag disken bare og kiggede spørgende, jeg satte isene på disken
- here you go, smilte jeg.
Han grinede og kiggede over på os
Vi fik samlet tingene I en pose og gik så ellers bare hjem.
Da vi kom hjem satte vi tingene på plads.
- skal vi ikke hygge os nu? Spurgte Emilie, sådan med is og alt det?
- Jo god ide sagde jeg, tror bare lige jeg smutter op og tager nattøj på og make uppen af.
- Ja god ide tror lige jeg gør det samme.
Vi smuttede ind i hver vores værelse og fik taget nattøj på og alt det vi nu skulle.
Vi gik ind i stuen og fik isen frem og satte os i sofaen.
-Hvilken film? Spurgte jeg.
-Øhh. Har vi lyst til tudefilm, sjov eller pladderromantisk? grinede hun.
-Tudefilm! Det blev If only. Den er virkelig også bare den bedste tudefilm ever!
Emilie:
Jeg åbnede øjnene langsomt. Fuck jeg lå ikke specielt godt, helt krøllet sammen og med Sidsels røv som pude. Jeg satte mig langsomt op og strak ud. men da jeg satte foden i gulvet trådte jeg i noget ulækkert stads.
-EEWW! Halvråbte jeg og hoppede rundt.
-Hvad er der? Spurgte Sidsel og åbnede øjnene.
-Jeg trådte i noget klamt!
Hun grinede og samlede en bøtte is op fra gulvet
-Det er bare is. Jeg kiggede ned. Pis, nu skulle vi til at gøre rent, der var en lille brun sø af chokolade is og et fodspor som jeg havde lavet. Lige der ringede min mobil. Jeg hoppede på et ben over og tog den.
-Hallo?
-Hey you, It's Doug.
-Oh hi. Smilede jeg. jeg hoppede over og satte mig i sofaen.
-what are you doing?
-cleaning my foot. I stepped in Ice cream.
-Nice. I hate when that happends! Grinede han:
-Oh well I just wanted to ask if you guys wanted a ride to the party tonight?
-Yeah. Thanks thats really sweet of you.
-That's me sweet!. I'll be there 9.30.
-allright, thanks Doug. Sagde jeg og lagde på.
Klokken var kvart over 9 og vi var stortset færdige. Sidsel så mega godt ud! Hun havde en kort grøn ballon kjole på, mega fed til hendes næsten sorte hår, der hang løst.
Sidsel:
Jeg gav Emilies hår et lille pift, hun har kort lyst hår, det er så fedt til hende, og med lidt voks kan det komme til at sidde helt perfekt. Hun havde høltaljede jeans på og en oversize farverig bluse på, det klædte hende så godt.
Det ringede på døren. Det var nok Dougie, jeg mærkede sommerfuglene i maven komme snigende. Emilie løb over til døren og åbnede.
-Wauw.. Sagde Dougie og grinede da han gav Emilie elevator blikket.
-Well Thank you. Smilede hun.
-You girls look really good! Sagde han og kiggede på os. Jeg rødmede og smilede. Jeg smilede for mig selv, han kunne næsten ikke holde øjnene fra Emilie.
Festen var godt i gang. Høj musik, og nogen var allerede pænt fulde selvom den kun var ti. Jeg stod og drak en øl og kiggede lidt på menneskerne og det hele.
Tom:
I walked into the kitchen to get some more beer when I saw the girl from the day before! Was she like a stocker or some crazy fan?
I walked over to here.
-Hi again. I said and Smiled.
She was very surprised to see me.
-Tell me one thing, are you like following me or something? I asked her.
-You know what, I was just about to ask you the same question. She smiled. Didn't she know who I was? Apperently not.
-You want a beer? I asked her. She looked kinda fit!
-Sure why not. She smiled.
We stood and talked alittle. She was very funny.
-There you are. Dougie said and placed his arm around the girls waist. I couldn't remember her name. Did he know her?
-Oh. And I see you met Tom.
-Yearh. We bumped in. She smiled and looked at me with an weird expression.
-How do you two know each other? I asked rather confused.
-This is Emilie, You know. One of the girls me and Danny met.
-Oooh. I said. Oh fuck, I thought Dougs girlfriend is cute! And the bad way cute.
-Well I gotta pee. Dougie grinned and left. Charming as allways!
When he was gone she graped my arm:
-Why did you tell me your name was Thomas!
-Because it is!
-Why does he call you Tom then?
-Everyone calls me tom? Why didn't you tell me you knew Dougie?
-Because I didn't know that you knew him! She said and then she smiled:
-This is just gettng abit confusing isn't it?
-Alot!. I laught...
Sidsel:
Jeg var gået ud i køkkenet og stod og snakkede med Emilie, Dougie og Tom? Ja Tom var det han hed. Jeg smilede det var ham fra dagen før.
Vi stod alle og snakkede lidt, og så kom Danny over til os.
- hi. sagde han ud til alle.
- Hi sidsel. hviskede han, ind i mit øre.
- Hi Danny. Jeg smillede.
Vi stod og snakkede lidt. Emilie og Dougie var allerede gået ud på dansegulvet.
- so you wanna dance or something? Spurgte Danny.
Jeg kiggede der ud:
- Erm yes, but I should warn you, I am not a good dancer.
Han grinede:
- Well that makes us two.
Jeg grinede, han tog min hånd og vi gik ud på gulvet. Efter at have danser, drukket og snakket i lang tid, skiftede det over til en stille sang. Han kiggede spørgende på mig.
- sure why not. Svarede jeg og han smilede.
Vi begyndte at danse og jeg kunne mærke han rykkede tættere og tættere på mig, mærkeligt nok syntes jeg ikke det var ubehageligt, så jeg lod ham gøre det. Jeg lagde mit hoved på hans skulder. Jeg kunne lige akkurat nå. Vi dansede tæt i et stykke tid. Jeg kunne mærke han kiggede ned på mig. Jeg kiggede op, og jeg have ret han kiggede ned op mig. Han holdt fast i mit blik, jeg kunne ikke lade være med at kigge ned igen. Før jeg vidste af det lænede han sig ned og kyssede mig.
Hvad skete der med mig? jeg stoppede ham ikke, jeg lod ham bare gøre det, og det var ikke fordi jeg syntes det var ubehageligt, jeg nød det faktisk. Var jeg begyndte at falde for ham? Er jeg begyndt på det jeg aldrig troede ville være muligt igen?
Vi stod og kyssede og jeg kunne mærke hans hånd glide op af min arm. Han nåede til skulderen, åh nej arret, han ville ikke kunne ungå at mærke det, jeg fik en klump i halsen da Jeg mærkede hånden køre hen over det. han stoppede. Jeg kiggede på ham.
- what is that? Spurgte han.
- Oh it’s just a scar.
- How did you get it, it’s so big?
- I.. I just.. I. jeg gik fuldstændig i panik, jeg anede slet ikke hvad jeg skulle sige. Og lige nu og her kunne jeg slet ikke komme på nogen løgne og jeg ville ikke sige ham sandheden. Jeg kiggede op på ham.
- I.. I don't remember..
- oh. Okay., sagde han og kiggede på mig. Han krammede mig.´Han vidste jeg løj.
- Do you wanna get some fresh air? Spurgte han.
- Sure. Smilede jeg usikkert og vi gik uden for.
Jeg tog en dyb indånding, det var lidt halv køligt. Danny tog min hånd.
-I gotta say, you look very good in that dress. Smilede han til mig.
Jeg rødmede lidt og smilede:
-Thanks.
Han lagde armen om mig og kyssede mig igen. Jeg prøvede at nyde det som indenfor, men jeg kunne ikke, selvom jeg gerne ville, så kunne jeg ikke.
Jeg skubbede ham væk uden at kigge på ham, jeg kunne ikke få mig selv til at møde hans blik.
-I'm Sorry. Hviskede jeg, det var det eneste jeg kunne få mig selv til at sige. Jeg gik hurtigt forbi ham og ind til festen igen. hvad var klokken? 1. Jeg ville gerne hjem nu. Jeg gik med hurtige skridt og kiggede efter Emilie. Hun stod og var ved at æde Dougies ansigt. Det kom pludselig til at minde om den aften. Jeg rystede tankerne af mig.
-Emilie? Sagde jeg og prikkede hende på skulderen. Hun brød løs fra Dougie og kiggede på mig.
-Er du okay? Spurgte hun lidt bekymrert.
Jeg rystede på hovedet: Ka vi ikke tage hjem nu?
-Jo selvfølgelig. Skyndte hun sig at sige:
-Så gå ud i gangen og vendt. Så ringer jeg efter en taxa.
Jeg gjorde som hun sagde, satte mig på stolen der var i det ene hjørne og ventede.
Emilie:
Årh fuck! Hvad var der sket. Jeg sendte Dougie et undskyldene blik og gik ud i køkkenet for at ringe. Da jeg havde lagt på vendte jeg mig om og var lige ved at gå direkte ind i Dougie.
-What's going on? Spurgte han forvirret.
-I gotta go, the cap is here any minute and Sidsel is waiting. I'm really Sorry. I'll call you later handsome. Sagde jeg og kyssede ham hurtigt og gik inden han kunne nå et sige noget.
Jeg skyndte mig ud i gangen og fandt Sidsel siddende i en stol.
Vi sad lidt i stilhed og så lød der en dytten ude foran. Jeg gav hendes arm et klem og smilede stille.
Danny:
Oh fuck! What did I do wrong? I felt like a jerk. I was still outside, I kicked to an empthy beercan on the sidewalk. Should I talk to her? Or should I just leave her alone?
You messed it up you stupid arse! I told my self angrily.
I went inside. I was not ecsactly in a party mood anymore, so I could just as well go home.
I graped my jacket when Tom walked into the hall.
-You're going? He asked surprised.
-Yep. Not really in a partymood anymore. You're goig too?
-Yep. Harry walked in and looked at us.
-Are you going already?
-Yearh. But, it was a graet party mate. Tom said.
-Sissys he mumbled as he walked back inside. Tom smiled and we began to walk slowly down the street.
-So you met Sidsel and Emilie? I asked.
-Yep. I actully met them yesterday, just didn't know they were them. He sighted.
-Oh.
-So Danny, why are you leaving already.You're always the last to leave? He asked looking at me. He can totally read me!
-I screwed it up, Tom. I really like Sidsel, and the fact that she don't know who I am and she's not all over me. But there's something wrong she keeps pushing me away?
Tom looked thoughtfull for alittle while.
-I think you should give her some space, and wait for her to come to you?
That's one of the things i really love about Tom, he's so good to talk to. He always have an answer, and he knows when to joke and when to be serious. Dougie doesn't know that.
-Maybe you're right. I sighted:
-But what if she doesn't come to me?
-Then make contact, just dont presure her.
-Mate you're the best. I said smiling.
-I know. He grinned and then turned serious.
-What? I asked him
-I'm atracted to Emilie! He spit out and looked guilty.
I smiled.
-You just met her mate?
-Dougie is gonna kill me! I met her yesterday, we kept bumping in. And tonight, we just talked so good. I know it's just a crush.
-Yep. You're officialy dead mate! I said And grinned:
-Take it easy. I mean. I was atracted to Harrys girlfriend when I first met her. It'll go over. I said and stopped outside my house.
-Well See you tomorrow Tom.
-Yearh. Bye.
Emilie:
-Undskyld jeg ødelagde din aften. Mumlede sidsel og så skyldig ud. Vi lå på hendes seng.
Jeg kunne ikke lade være med at smile:
-Du ødelagde ikke min aften! Helt ærligt. Jeg fik snavet løs med Dougie og danset og grint en masse.
Så smilede hun.
-Men må jeg spørge hvad der skete? Hendes smil forsvandt.
-Jeg ved det ikke? Mig og Danny kyssede. Også ja i starten føltes det rigtigt, men han rørte ved mit ar og så.. Ja. Jeg ødelægger det hele, hvorfor vil han over hovedet være sammen med en som mig? Jeg skubber ham jo hele tiden væk. Jeg er så forvirret! Jeg strøg noget hår væk fra hendes ansigt.
-Fordi du er sød, smuk og sjov, bare tag det roligt, sidsel. Sig det til ham som det er, at du er forvirret og det skal gå langsomt. Du sagde selv det føltes rigtigt i starten, det er jo et godt tegn. Hvis du fortæller ham det og han stadig bliver hængende så er han en keeper! Sagde jeg med et smil og prikkede hende på næsen.
-Du ved altid hvordan du får mig til at få det bedre. Sagde hun og smilede.
-Ja. jeg må ha' en særlig evne. Grinede jeg.
-Jeg mener det, du kommer til at blive den bedste sygeplejerske.
Jeg smilede og kyssede hende på kinden.
-Godnat søde. Sagde jeg og gik ud af værelset.
Jeg gik ind på mit værelse og tastede Dougies nummer.
-Hi hon. Svarede han.
-Hey you. Sorry I left so suddenly.
-It's okay. Just kinda miss you.
-I miss you too. Grinede jeg ned i røret.
-So I'll see you tomorrow?
-Yep.
-Great. Svarede han.
-Goodnight. Sagde jeg.
-Nightynight! Sleep well babe. Sagde han og lagde på.
Sidsel:
Jeg lå og kiggede op i loftet et stykke tid, lå og tænkte på om jeg skulle skrive til Danny. Han måtte da godt nok være forvirret over at jeg bare var gået sådan lige pludselig. Men jeg kunne ikke, jeg orkede simpelthen ikke at skrive til ham nu.
Jeg lagde mig om på siden og prøvede at falde i søvn, men jeg kunne ikke. Efter et stykke tid kom der en sms på mobilen.
Hi Sidsel
I think we need to talk….
Xx Danny.Så.. Hvad synes i?