Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 A dream come true :)

Go down 
+3
McFlyLover<3
Sarah
Annesteg
7 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyMan Jul 28, 2008 8:46 pm

Dannys-Princess skrev:
Det lyder helt perfekt ! Hellere lidt godt end meget dårligt , eller hvad man nu siger ??!!! confused
Men det her er i hvertifald rigtig godt , geek
Glæder mig til næste .

Haha, ja noget i den retning tror jeg Razz
Og mange tak Smile - Måske kommer der mere i aften. Men hvis I er MEGET heldige xD
Haha, jeg er hvert fald i gang med næste afsnit Wink
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyMan Jul 28, 2008 8:56 pm

Årh det er bare helt vildt godt Very Happy
Og så kom vores trøjer sørme med!
Det skal lige siges at vi faktisk HAR trøjer inspireret af mcfly (; haha
De så smarte Cool<3
- Jeg håber skam der kommer mere her i aften, din fic gør mig så glad!
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyMan Jul 28, 2008 8:58 pm

sarahXlovesXmcfly skrev:
Årh det er bare helt vildt godt Very Happy
Og så kom vores trøjer sørme med!
Det skal lige siges at vi faktisk HAR trøjer inspireret af mcfly (; haha
De så smarte Cool<3
- Jeg håber skam der kommer mere her i aften, din fic gør mig så glad!

Jaah , jeg elsker vores trøjer ! cheers
Er da glad for at den gør dig glad, sveske Smile - Så skal jeg nok se om jeg kan få skrevet et afsnit mere til iaften <3
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyMan Jul 28, 2008 9:06 pm

theirstargirl skrev:
sarahXlovesXmcfly skrev:
Årh det er bare helt vildt godt Very Happy
Og så kom vores trøjer sørme med!
Det skal lige siges at vi faktisk HAR trøjer inspireret af mcfly (; haha
De så smarte Cool<3
- Jeg håber skam der kommer mere her i aften, din fic gør mig så glad!

Jaah , jeg elsker vores trøjer ! cheers
Er da glad for at den gør dig glad, sveske Smile - Så skal jeg nok se om jeg kan få skrevet et afsnit mere til iaften <3

Jaaaa, det ville være SÅ godt d:
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyMan Jul 28, 2008 11:20 pm

Skie godt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyTirs Jul 29, 2008 12:17 am

sarahXlovesXmcfly skrev:
Årh det er bare helt vildt godt Very Happy
Og så kom vores trøjer sørme med!
Det skal lige siges at vi faktisk HAR trøjer inspireret af mcfly (; haha
De så smarte Cool<3
- Jeg håber skam der kommer mere her i aften, din fic gør mig så glad!

Hvor har i fået lave de der trøjer ?? I tivoli ?? Wink
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyTirs Jul 29, 2008 12:56 pm

Her en næste del Smile
- Ikke et af de bedste hvis jeg selv skulle sige det Embarassed ..
Anyway ..

16.


”Hey Sid! It’s Anne.”
”Oh, hi sweetie. Are you alright?” Sagde Sidsel i telefonen. Det var næste dag og jeg sad på sofaen og prøvede at få lidt gang i vores hyggeplaner.
”Yeah, I’m fine thanks.”
”So, what’s up?”
“Well, Sarah and I were wondering if you and Marie wanted to hang out and do girls stuff?”
“Yeah, that’s sound great. Hold on for a second, I’ll go ask her..”
“I’m back! So, we’ll be at the hotel in about an hour?”
“That sound great. We’ll see you then. Bye!”
”Bye..” Jeg lagde på og gik ind til Sarah.
”De kommer om en time, sveske. Så du skulle måske se at komme op” Jeg grinte af hende. Sarah sprang op af sengen og begyndte straks at finde tøj frem.
”Jeg smutter i bad!” sagde hun og efterlod mig. Jeg gik i gang med at rydde op i suiten, det trængte den efterhånden til. Bagefter ringede jeg til receptionen og bestilte lidt lækkert. En masse frugt, pandekager og is. Altid et sikkert hit!
Da Sarah kom ud fra badet var det min tur til et hurtigt bad.

”Hey girls!” sagde jeg, da jeg kom ud fra badeværelset til senere.
”Heeey Anne” sagde Marie og jeg fik kram fra dem begge.
”So, I ordered some food from the reception. It should be here any minute!” I det samme bankede det på døren. “I’ll get it”
”Thank you..” sagde jeg til pigen der kom med vores bestilte mad.
”Girls! Let the party begin!”
“We are having a party?” spurgte Marie
“No, I just couldn’t think of anything to say! Grinte jeg.
“Alright then..” sagde Sid og proppede et jordbær i munden. ”We want to know everything!”
”About what?” spurgte Sarah forvirret.
”You and your boys obviously”
“Well, what do you want to know?”
“Well start with how you got here!”
”Alright” sag Sarah og jeg på samme tid og vi satte os alle i sofaen.
”We won a competition at a radio station, and the prize was to spend a month in England, with the guys..”
“How cool! So they are your favourite band?”
”Yes! But I guess we have to find another one, now that we are kind of dating 2/4 of the band!” Grinte jeg.
”But I don’t want to..” sagde Sarah og lød trist. ”I love their music!”
”Okay, you can keep it!
“Thank yooou!”
“New subject! How did you guys meet?” Spurgte jeg. “You go first, Sid”
“Alright then” Begyndte Sid og snoede sit hår om sin finger. ”Well, we met at a CD store. We kind of grabbed the same CD, and laughed about it. Then a few days later, we literally ran into each other. And now it’s been 4 months.
“Awww, that’s so cute.” Sagde Sarah og lænede sig tilbage i sofaen.
”Totally!” sukkede jeg, ”what about you and Harry?”
“Well, our story isn’t that romantic. Sid and I were best friends and she introduced us. We had a few dates, and then we just became inseperable and now it’s been two months” hun rødmede lidt.
“It is romantic! Everything is romantic!” grinte jeg. De var virkelig nogle søde piger, og jeg følte allerede at vi havde kendt hinanden i lang tid. Vi snakkede, grinte og hyggede det meste af dagen.

”So should we watch a movie?” spurgte Sid efter et mega grineflip.
“Sounds great! Which one?”
“We didn’t bring anyone, but we can go to some store and pick one.” foreslog Sarah.
“Yeah, let’s go!” jeg rejste mig, tog min yndlingstrøje og nogle sko på, og gik tilbage til de andre som også var klar.
Vi var hurtigt nede i byen og gik og snakkede. Jeg lagde mærke til at folk læste hvad der stod på min trøje, men det generede mig ikke.
”Hey sugar! If you are ’that girl’, then I’m ’that boy’..” sagde en fremmed pludselig til mig. ”Wanna go to my place?”
Jeg ignorerede ham og gik videre sammen med pigerne.
”How creepy!” sagde Marie og skulede tilbage. Han gav åbenbart ikke op.
”Babe, I didn’t get an answer. Do you want to come with me?”
“No thank you!” Sagde jeg, undlod at kigge på ham og gik videre. Jeg tog Sarah’s arm og holdt godt fast. Det her begyndte at blive ubehageligt.
”Babe!” Han tog fat i min arm.
”Get of me!” Jeg hævede stemmen. Pigerne stod bag mig, og jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle gøre. Jeg forsøgte at gå, men han holdt mig tilbage.
”Hey, you’re that girl. I can’t just let you go, honey!”
“Get of me, leave me alone and stop calling me that!” Han blev ved.
“Hey, what the hell do you think you are doing?” Hørte jeg nogen sige. Jeg vente mig rundt og så Dougie. Thank God, tænkte jeg og kastede mig og halsen på ham. Bag ham stod resten af McFly drengene.
”Just stay out of this, dude. She’s my girlfriend, now go!” Sagde den fremmede.
“No, you need to leave. She’s MY girlfriend, and if you ever touch her again, I swear I will..”
“Dougie!” Jeg afbrød ham. ”Just leave it, okay. We’ll go.” Jeg vendte mig om og gik et par skridt, før jeg hørte Sarah give et skrig fra sig og en masse andre folk der lød chokerende. Jeg vendte mig og så den fremmede falde til jorden.
”Shit’ that’ hurt! How do they do this in movies?” Sagde Dougie. Han havde slået den fremmede! Jeg gik tilbage til de andre, tog Dougies hånd og trak af sted med ham.
”What the hell was that for?!” spurgte jeg.
“Hey, I’m sorry for protecting my girlfriend..” forsvarede han sig selv.
”I’m sorry, I just got scared..”
”It’s okay sweetie.” Han lagde sin arme om mig. Endelig følte jeg mig sikker, og slappede af. ”Everything is okay now..”
”I know, thank you Dougie.” Jeg kyssede ham længe. “You are my hero”.
“Aww,” hørte jeg de andre sige bagved os. ”You guys are so cute!” Jeg smilede stort til dem.
”So why are you here?” spurgte jeg Dougie.
“We were just on our way home. We finished recording for today. What about you?”
“We wanted to watch a movie, but on one had any, so we wanted to rent one”

Efter en lang afsked, besluttede vi at gå hver til sit. Drengene hjem til deres hus og os piger tilbage til hotellet, uden film. Sid og Marie overnattede på hotellet og vi snakkede det meste af aftenen og natten.


Tell me that you think Smile
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyTirs Jul 29, 2008 1:03 pm

wee Gutti haha
klam fyr haha
hader sådan nogle!
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyTirs Jul 29, 2008 1:31 pm

Det er bare super godt cheers
We want more! haha
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyTirs Jul 29, 2008 8:51 pm

Det er bare pefekt . Rigtig sødt Razz
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyOns Jul 30, 2008 9:51 pm

Super, synes bare den er blevet bedre og bedre? Very Happy Razz
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyOns Jul 30, 2008 10:21 pm

McFlyLover<3 skrev:
Super, synes bare den er blevet bedre og bedre? Very Happy Razz

Årh, mange mange tak Smile
Er meget taknemmelig for alles kommentarer og at I kan lide den Razz

Næste afsnit kommer forhåbenligt imorgen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyOns Jul 30, 2008 10:53 pm

theirstargirl skrev:
McFlyLover<3 skrev:
Super, synes bare den er blevet bedre og bedre? Very Happy Razz

Årh, mange mange tak Smile
Er meget taknemmelig for alles kommentarer og at I kan lide den Razz

Næste afsnit kommer forhåbenligt imorgen Very Happy

Selvfølgelig kan vi lide den Razz
- Og vi glæder os til i morgen så! d:
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyOns Jul 30, 2008 11:25 pm

sarahXlovesXmcfly skrev:
theirstargirl skrev:
McFlyLover<3 skrev:
Super, synes bare den er blevet bedre og bedre? Very Happy Razz

Årh, mange mange tak Smile
Er meget taknemmelig for alles kommentarer og at I kan lide den Razz

Næste afsnit kommer forhåbenligt imorgen Very Happy

Selvfølgelig kan vi lide den Razz
- Og vi glæder os til i morgen så! d:

Jep, vi glæder os Smile
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyTors Jul 31, 2008 8:31 pm

Her kommer så næste del Smile

17.


”Jeg smutter hjem til drengene” sagde jeg og stak hovedet ind på Sarah værelse. Hun lå stadig i sin seng og var vist lige vågnet. Den sovetryne!
”Okay, jeg kommer når jeg har fået mig gjort klar” smilede hun og puttede sig under dynen igen.

Jeg var i rigtig godt humør i dag. Jeg vidste egentligt ikke rigtig hvorfor, men jeg havde på fornemmelsen at det ville blive en rigtig god dag. De sidste par dage havde Tom, Danny, Dougie og Harry været i studiet og indspille, vi havde ikke kunnet tilbringe tid sammen og jeg savnede virkelig at være sammen med Dougie!
Jeg nærmest løb hele vejen hjem til dem, og da der var ikke mere end 1,5 km, var det en let sag for mig. Da jeg drejede om hjørnet til deres hus, kiggede jeg over hækken og så Harry i vinduet. Han vinkede glad til mig. Bagved kunne jeg lige skimte Danny. Hans hår strittede ud til alle sider og jeg gættede på, at han ligesom Sarah, lige var stået op. Jeg drejede om endnu et hjørne for at kommer om til deres havelåge. Jeg åbnede lågen og stoppede brat op. Jeg følte at min hjerte gik i stå og min verden brast. Midt på stien stod Dougie med armene om en pige. De kyssede!
”Look” sagde Dougie. ”You need to leave, because my girlf..” Han stoppede midt sætningen, da han fik øje på mig. Jeg begyndte langsom at gå baglæns, men jeg rystede på hovedet. Det kunne ikke passe. Det KUNNE simpelthen ikke passe. Så står han der og kysser med en pige, når han ved at jeg ville komme i dag! Hvad bilder han sig ind, den idiot?! Jeg løb min vej. Hvorhen var jeg ikke klar over, jeg vidste bare at jeg skulle væk. Væk fra Dougie og alle andre. Jeg kunne høre at han løb efter mig, men jeg var hurtig og han kunne ikke følge med mig.
Jeg stoppede i en park, for at få vejret. Aldrig i mit liv havde jeg løbet så hurtigt. Inde mit i parken stod et kæmpe træ, dets grene gik helt med til jorden og de havde dannet en slags hule. Jeg klatrede op på den nærmeste gren og stille begyndte tårerne at trille ned af mine kinder. Pludselig overmandede mine følelser mig, og jeg følte mig alene. Hvordan kunne jeg være så dum og tro at han ikke havde andre end mig? Men hvis han absolut ville have andre end mig, kunne han i det mindste være en smule mere diskret! Men han er jo også kendt, så hvordan skulle jeg nogensinde kunne blive god nok til ham?

Jeg ringede til Sarah og bad hende om at komme med det samme. Fortalte hende hvor jeg var og ventede.
”Sveske-mus” sagde Sarah trøstende. Hun havde armene om mig, og jeg græd, meget. Jeg kunne overhovedet ikke få mig selv til at stoppe igen.
”Jeg er sikker på at der er en god forklaring på det her.” Sagde hun og fik mig til at hulke endnu mere.
”Han har bare at have en god forklaring på det her!” Nu lød hun nærmest sur.
”Men jeg vil ikke have en forklaring!” Jeg tog mig lidt sammen og tørrede mine kinder med ærmet. Det blev helt sort af mascara, men jeg var ligeglad.
”Jeg vil ikke være her mere.”
”Jamen, så lad os tage hjem på hotellet. Så kan du få lov til at være helt alene” Hun gav mig et stort knus.
”Jeg mente i England. Jeg vil hjem til Danmark igen!” Nu kom tårerne igen. ”Desuden er Dougie sikkert på hotellet og venter på mig.”
”Hør nu her, du kan ikke opgive alt det her nu. Vi har stadig 2 uger endnu, og du får ikke lov til at tage hjem uden mig. Og jeg rejser IKKE!”
”Okay, så lad os tage tilbage til hotellet. Men hvis Dougie er der, så bliver jeg i elevatoren til han er gået!” Sarah grinte af min bemærkning. Jeg kunne egentlig godt se det sjove i det, men jeg kunne ikke få mig selv til at grine.
”Det kan vi ikke have. Så sulter du jo. Nu ringer jeg til Danny og hører ham, hvor Dougie er.”
”Hey Dan!” sagde hun, efter at have ringet op. ”Yeah, I’m with her, she is alright.” Hun kiggede koncentreret frem mens Danny snakkede. ”Sure, but do you know where Dougie is?” Hun hørte endnu en gang på hvad Danny sagde og lagde på, efter at have forklaret ham, at han skulle sørge for at holde Dougie væk fra mig.

Tilbage på hotellet gik jeg direkte hen i elevatoren.
”Jeg kommer om lidt” sagde Sarah og gik over til receptionen. Hun ville bede dem om, ikke at lade Dougie komme op til vores værelse.
Hvordan skal jeg kunne klare resten af vores tid i England, når Dougie er der hele tiden? Jeg rullede gardinerne ned, tog mit tøj af, smed mig i sengen med dynen helt op til ørerne og faldt i søvn.



Lidt kort måske ? Wink
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyTors Jul 31, 2008 11:44 pm

Dumme dumme Dougie, opgive dig for en eller anden dum tøs?! Nu gik det jo ligeså godt.. Men godt med noget drama Smile
Super, glæder mig til mere
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyTors Jul 31, 2008 11:51 pm

Jeg synes også det er RIGTIG godt , det bliver jo bedre og bedre .. Wink
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyFre Aug 01, 2008 9:31 am

McFlyLover<3 skrev:
Dumme dumme Dougie, opgive dig for en eller anden dum tøs?! Nu gik det jo ligeså godt.. Men godt med noget drama Smile
Super, glæder mig til mere

Ja helt ærligt ! Hvad bilder han sig da ind ?! Razz
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyFre Aug 01, 2008 9:32 am

Dannys-Princess skrev:
Jeg synes også det er RIGTIG godt , det bliver jo bedre og bedre .. Wink

Mange tak Smile
- Jeg er næsten færdig med næste afsnit Very Happy
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyFre Aug 01, 2008 10:11 am

theirstargirl skrev:
Dannys-Princess skrev:
Jeg synes også det er RIGTIG godt , det bliver jo bedre og bedre .. Wink

Mange tak Smile
- Jeg er næsten færdig med næste afsnit Very Happy
Det lyder rigtig godt , glæder mig rendeer
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyFre Aug 01, 2008 12:27 pm

Ej alts Idiot haha Mad
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyFre Aug 01, 2008 8:31 pm

Dannys-Princess skrev:
theirstargirl skrev:
Dannys-Princess skrev:
Jeg synes også det er RIGTIG godt , det bliver jo bedre og bedre .. Wink

Mange tak Smile
- Jeg er næsten færdig med næste afsnit Very Happy
Det lyder rigtig godt , glæder mig rendeer

Jep, glæder mig også Smile
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyFre Aug 01, 2008 9:48 pm

Jubii, endnu et afsnit Very Happy

- This is for you, Sarah-sveske Razz

18.

Det første der ramte mig næste morgen, var tanken om Dougie med en anden pige i sine arme. Jeg satte mig op i sengen. Hvordan skulle jeg nogensinde kunne holde de næste to uger ud?
Jeg stod op, Sarah sov vist stadig og jeg besluttede at jeg ville løbe en tur. Jeg trak i mit løbetøj og kondisko, og gik udenfor. Jeg løb længe, rundt på gaderne, gennem parker og endte på stranden. Forpustet satte mig ned og lagde mærke til at det var det samme sted som Dougie og jeg sad den første gang vi var ude selv. Hvorfor skulle det altid gå ud over mig? Først Lukas, og nu Dougie. Hele verden var bare imod mig! Havde jeg ikke været nok igennem? Hvorfor havde jeg fortjent det her? Og nu begynder jeg oveni købet at græde. Jeg kunne simpelthen ikke holde tårerne i mig for tiden. Hvad er der galt med mig?

Jeg sad længe og kiggede ud over vandet og så solen stå højere og højere på himlen, samtidig med at det blev varmere. Nede på stranden begyndte folk at tage plads og gøre klar til dagens strandtur. Endnu en ting der mindede mig om Dougie. Den dag han havde spurgt om vi var boyfriend & girlfriend. Den dag der tilhørte en af mine lykkeligste dage! Men nu, nu havde han også ødelagt det for mig.
Nede på stranden lagde jeg mærke til en person der stod ud i forhold til de andre på stranden. Hans afslappede tøj, tatoveringen og de dejlige krøller. Danny! Han fik øje på mig og skiftede straks retning.
”Hey sweetie” sagde han og gav mig et trøstende knus.
”Hi..” mumlede jeg.
”Are you okay?” spurgte han så. ”Shut up Danny, why would she be okay?!” sagde han til sig selv og fik et lille smil frem på mine læber.
”I’m fine, I guess. But I really don’t want to talk about it..”
“It’s fine. Can I just tell you something?”
“Sure, Dan.”
“He’s miserable, and he misses you..”
“Danny, stop it! I don’t want to hear his name ever again!”
“I didn’t say his name!”
“No, but you know what I mean. Now can we please talk about something else?”
“Sure, what do you want to talk about?”
“I don’t know. You figure something out. You talk about something, while I sit and pretend to listen. It’s always like this..”
”Alright then.. Tell me about Lukas?”
“Way to make me feel better, Dan.”
“Sorry, sweetie. It’s just..”
”Okay, I’ll tell you. But you can’t tell anyone!” Jeg fortalte ham alt. Han lagde armene om mig på de rigtige tidspunkter, når det blev svært for mig at tale. Sagde de rigtige ting, på de rigtige tidspunkter. Gode ’gamle’ Danny. Han var der altid for mig, både da vi var små og selv nu efter alle disse år.
”You know what you could need right now?”
“What?” sagde jeg og tørrede en tåre væk.
”A night out with all of us, the guys, Sarah, Sid and Marie!”
“I don’ think so. I can’t face Dougie after this!”
“You won’t. I’ll make him stay away from you. Come with us, you deserve to have fun, even if it’s without him.”
Jeg sukkede. “Alright, I’ll come with you!”
“SCORE!” sagde Danny og rakte en hånd i vejret.
”I’ll see you tonight then?” spurgte jeg og gav ham et knus.
”Yeah, I’ll text Sarah about when and where to meet.”
“Fine, see you then.” Jeg gik tilbage til byen og løb hjem til hotellet.


Tilbage på hotellet var klokken omkring 19, og vi havde aftalt at mødes alle otte på den nærmeste bar.
”Sarah, er du klar?” spurgte jeg, da jeg selv var færdig. Vi skulle mødes med de andre om en halv time.
”Ja, hvad synes du?” spurte hun og trådte ud fra værelset
”Du ser hammer godt ud, smukke!” Hun havde lang mørkeblå top på, med sorte gamacher indenunder, og sorte ballerina sko. Hendes hår hang igen løst og hun havde enkel make-up på.
”I lige måde, Annesteg”. Selv havde jeg mine grå slim fit jeans og en sort top på. Nogle enkelte sølvsmykker og lidt mørk makeup. Det passede perfekt til mit humør, som ikke var helt i top. Jeg havde ikke rigtig lyst til at gå med, møde Dougie for første gang igen. Men jeg blev nødt til at tage med, det havde jeg lovet Danny og jeg vidste at hvis jeg ikke kom, så ville han personligt møde op og slæbe mig hen til baren.

”I’m gonna go get a drink” råbte jeg til de andre, for at overdøve musikken.
Jeg gik gennem alle menneskerne og op til baren, hvor jeg bestilte en øl. Øl havde egentlig aldrig været min favorit, men jeg skulle bare have noget alkohol for at kunne klare resten af aftenen og det eneste jeg kunne overskue, at bestille en øl.
En øl blev til to, som blev til tre osv. Pludselig fik jeg en meget stor trang til noget frisk luft. Jeg gik udenfor, og med det samme den kølige luft ramte mit ansigt, begyndte det hele at snurre rundt. Jeg blev svimmel og satte mig ned med rygge op mod muren.
”Are you okay?” spurgte en stemme, jeg straks genkendte som Dougies. Han havde været der hele aftenen, men holdt sig i baggrunden. Danny havde holdt hvad han lovede, men nu kunne jeg godt bruge ham igen. Jeg ville have ham til at få Dougie væk fra mig, jeg kunne ikke holde ud at være i nærheden af ham.
”What are you doing here? You are not supposed to be anywhere near me!”
“I know, but I was just going to check up on you..”
Jeg rejste mig op, og forsøgte at holde balancen selvom det var meget svært. Hvor meget havde jeg lige drukket?!
”You don’t need to check up on me. Why don’t you just go back to that little girlfriend of yours?! I’m fine, now leave me alo..” Mere nåede jeg ikke at sige inden alt blev sort og jeg kollapsede i Dougies arme.
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyFre Aug 01, 2008 9:55 pm

åh ååhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Fuckke godt haha (:
undskyld bannerriget men det er det altså hah (:
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 EmptyFre Aug 01, 2008 10:05 pm

McFLYxSidsel skrev:
åh ååhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Fuckke godt haha (:
undskyld bannerriget men det er det altså hah (:

Haha, mange tak Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A dream come true :) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 5 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
A dream come true :)
Tilbage til toppen 
Side 5 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» A Dream Job Coming True (Fic by Sally and Anita)
» True love way - Af Emilie, AM og Mille.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: