Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 A dream come true :)

Go down 
+3
McFlyLover<3
Sarah
Annesteg
7 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyMan Aug 11, 2008 4:12 pm

Godt afsnit Razz Og er vild med kjolerne, især den røde Shocked
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyMan Aug 11, 2008 11:01 pm

Haha, jeg fik lige lyst til at lægge et afsnit mere ind Razz
Så her kommer det altså xD

- Hope you enjoy ! Very Happy

25.


Fortsættelse fra forrige kapitel

”Can I talk to you for a second?” spurgte Dougie
“Sure let’s go” Jeg smilede. Han tog min hånd og trak med ud på toilettet. Han låste døren og jeg kiggede undrende på ham.
Hvad havde han gang i?
Han skubbede mig over mod muren og kyssede mig. Mh, hvor jeg havde savnet ham. Hans læber, hans kys og kærtegn.
Jeg vendte os om, så han stod inderst. Kyssede hans læber stille, videre ned af hans kæbe og hals. Hans hænder var oppe under min kjole. Jeg trak hans T-shirt af, hvilket brød vores kys, og han ville til at trække min kjole af.
”Dougie”, hviskede jeg, mens han kyssede min hals.
”Mh?”
”We can’t do this, not now” sagde jeg og kyssede ham længe. ”My parents and family are right outside.”
“Alright, but this is not over yet!”
“Absolutely not!” sagde jeg og rettede min kjole og mit hår. Han lagde sine hænder om min mave og kyssede min nakke.
”You’re beautiful” hviskede han.
”Thank you hun’, you’re quite good looking yourself.”
“You ready?” Jeg nikkede. “Lets go then!” Han tog min hånd, kyssede den og sammen gik vi tilbage til festen.
Da vi kom ind i lokalet, mødte jeg Sarah blik. Hun kiggede spørgende på mig, og jeg vidste hvad hun mente.
Jeg blinkede til hende, men rystede på hovedet bagefter. ’Nothing happend’ mimede jeg. Jeg satte mig på min plads, men Dougies hånd i min. Resten af aftenen nussede vi og flettede fingre.

”Are you sure that this is okay?” spurgte Dougie nervøst. Festen var ovre, og han sad på min seng, mens jeg var ved at skifte til nattøj. Han havde fået lov til at overnatte.
”Of course! My dad trusts me, and you too. Now come on.” Jeg stod i mit undertøj og gik over mod ham. Skubbede ham tilbage i sengen og lagde mig ovenpå ham. Jeg kyssede ham på munden, videre ned af halsen og trak til sidst hans T-shirt af. Han kyssede min hals og videre ned af min mave. Jeg knappede hans bukser op og ville til at trække dem af ham. Han tøvede og stoppede mig.
”Don’t worry!” sagde jeg. ”Nothing is going to happen.” Han kiggede på mig med et skuffet blik. ”I thought you knew..” sagde jeg og så ham i øjnene.
”Knew what?”
”That I’m saving myself for marrige..”
“Oh.. Really?” Jeg kunne se han var skuffet, og jeg smilede.
”But I’m also the queen of Denmark!” grinede jeg.
“Not funny, missy!” sagde han og kyssede mig.
”It so was, you should have seen your face” Grinede jeg. “But, seriously Doug, not tonight..”
“It’s okay, honey. I wasn’t expecting anything..”
“You so were!” Grinede jeg. Jeg kendte ham for godt, til at kan kunne lyve med sådan noget overfor mig.
”Okay, maybe I was a little.” Sagde han, kyssede min pande og puttede sig ned under dynen. ”Sleep well, gorgeous..”

”Good morning Princess!” sagde Dougie og kyssede min næse. Jeg var lige vågnet og lå nu og kiggede ind i de dejligste blå øjne.
”’Morning” kvækkede jeg. ”Argh, you’re not supposed to see me like this, I’m ugly in the morning!”
“Hey, You are never ugly! Not even when you are covered in crap.” Han grinte.
“I don’t believe you when you are laughing!” smilte jeg. “Now how long have you been watching me?”
“I don’t know, about a half an hour”
“Am I that funny to watch?”
“Very funny, especially when you are snoring and drooling! ”
“Hey, be nice” Jeg forsøgte at rejse mig, men han trak mig tilbage.
”Don’t go!” han lød som et lille barn.
”Alright, I’ll stay. But then have to be nice.”
Han grinte: “I’m always nice! So what should we do today?”
“I don’t know. Do you have anything in mind?”
“Well, this is your city. You tell me what we should do..”
“My city is boring! There is nothing do to here.. sukkede jeg. ”Uh! We should go to Legoland! It’s only an hour away, and we could bring the rest of the guys and Sarah.”
“Sounds like fun.”
“Great!” Jeg sprang op fra sengen og ringede straks til Sarah.
”She’s in!” sagde jeg 5 minutter senere, da jeg lagde på. Jeg elskede at være i Legoland, det sted fik mig til at føle mig som barn igen. Et sted man aldrig kunne få nok af! Det blev kun bedre af at jeg skulle have McFly og Sarah med. Forhåbentligt blev vi ikke forstyrret af fans osv. Men det ville nok ikke ske, siden Mcfly ikke var helt store i Danmark - endnu!


Okay, så det var ikke så forfærdeligt langt, men I har jo fået et afsnit idag allerede (selvom I nok først læser det her imorgen!) Razz

By the way, - synes lige I skal vide at der kun er 3 afsnit tilbage Sad
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyMan Aug 11, 2008 11:27 pm

haha hvor er det bare godt annesteg Very Happy!
jeg glæder mig til vi skal til legoland d:
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyTirs Aug 12, 2008 5:06 pm

kan 3 afsnit?! Øv altså Crying or Very sad

Men super godt Wink
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyTirs Aug 12, 2008 5:36 pm

McFlyLover<3 skrev:
kan 3 afsnit?! Øv altså Crying or Very sad

Men super godt Wink

Ja det virkelig sørgeligt, den må ikke slutte Neutral
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyTirs Aug 12, 2008 5:59 pm

Jaeh, det er sørgeligt at den snart ender Sad

Men her får I lige et afsnit mere Very Happy

26.

”GUL BIL!!” Skreg jeg og klaskede Sarahs arm, mens jeg samtidig forsøgte at holde styr på bilen som jeg kørte.
”Du er altså en tosse! Har vi stadig gang i den leg?” grinede Sarah, mens hun holdt godt øje med vejene efter endnu en gul bil. Dougie og Danny sad bagved og så på os som om vi var fuldstændig vanvittige. Især fordi vi snakkede dansk, hvilket selvfølgelig ikke gjorde situationen bedre.
”Ja da! Det bliver man aldrig for gammel til!” Smilede jeg stort.
”Care to tell us what’s going on?” spurgte Dougie fra bagsædet.
“Well, it’s a game! When you see a yellow car, you get a point. But only if you say something about it to the others! And whoever sees the most yellow cars, wins.”
“It’s on!” sagde Danny og kiggede ud af vinduet. ”Uh, there’s one..”
”Seriously Danny!” Grinede Sarah, “More excitement! Like this: GUL BIL!” skreg hun.
”Gulll bill..” Forsøgte drengene sig frem på dansk. Men det lød mere som en mellemting mellem norsk/svensk og engelsk, hvilket fik både Sarah og jeg til at skraldgrine.
”Or in your case, yellow car..” grinede Sarah.

Vi fandt en parkeringsplads og mødtes med Tom og Harry, som havde kørt i en anden bil. Vi gik sammen til hen køen. Pludselig lagde jeg mærke til en bekendt skikkelse og gik i stå.
”What’s wrong, honey?” spurgte Dougie, der opdagede at jeg stod stille.
”It’s just, nothing.. Just a long time since I’ve been here. You know, memories.” Jeg løj, og det vidste vi begge to.
”Alright, come on. It’s gonna be fun!” Han tog min hånd og gav den et klem.
“Mh,” var det eneste jeg kunne sige. Hvordan skulle jeg nogensinde kunne have det sjovt, når jeg var ’fanget’ her sammen med ’ham’?

”Oh, we have so many things to try, guys!” sagde Sarah, da vi var kommet ind.
“Well, let’s starts with this one..” sagde jeg og gik over for at stå i kø ved ‘Kålormen’. ”Everytime I’m here, I have to try this, and today is not an excuse!”
“Well, let’s go then!” sagde Dougie og tog min hånd
”Oh my god, I’m so FAT!” udbrød jeg, da Dougie og jeg forsøgte at sidde sammen i en af vognene.
”You’re not fat, Anne. But we can’t sit like this!” Grinte han og forsøgte at rejse sig. Men det var fuldstændig umuligt, eftersom vi sad i spænd mod hinanden og ikke kunne rokke os på nogen måde.
”Well, this is going to be interesting” grinte jeg, da turen begyndte og Dougie lagde sin arm om mig. Foran sad Danny og Sarah, også mast sammen som os, og med armene om hinanden. Dannys dejlige grin kunne allerede høres og folk rundt omkring smilte lidt for sig selv.
Bagved sad Tom og Harry, men dog ikke med armene om hinanden, selvom det nok skulle være et sjovt syn. De sad i hver sin vogn, for ingen af dem skulle nyde noget af at sidde mast op af den anden.

Dagen gik hurtigt, vi prøvede næsten alle de ting der var mulige. Vi havde fundet et sted hvor vi kunne spise, og sad nu og hyggede os.
”So, what should we do next?” spurgte Harry og kiggede rundt.
“I don’t know, do you guys have a-“ og så gik jeg i stå. For lige der mellem alle menneskerne stod han. Ham jeg fuldstændig havde glemt, ham som havde ødelagt så lang tid af mit liv. Dér stod han, som om ingenting var sket og kiggede rundt.
”Anne, what’s wrong” spurgte Douige og så i samme retning som mig. Lukas vendte sig mod vores bord, og vi fik øjenkontakt. Han begyndte straks at gå hen mod os.
Jeg gik i panik. ”Lukas, hvad fanden laver du her?” Jeg rejste mig op.
”Jeg er her med nogle venner, og så fik jeg øje på dig.. Tænkte at jeg ville sig hej.. og tillykke med fødselsdagen forresten” sagde han og så mig direkte i øjnene, hvilket jeg absolut ikke kunne lide. Jeg kiggede væk og tog stille Dougie hånd.
”Lukas, vil du ikke godt gå? Jeg har aldrig tænkt mig at tilgive dig for hvad du gjorde.” Min stemme var usikker, men denne gang fik han ikke lov til at få mig til at græde. Jeg skulle vise ham at jeg var stærkt! Dougie gav min hånd endnu et klem, for at vise at han var hos mig.
”Hvorfor ikke?” Det spurgte han bare ikke om?!
”You honestly don’t know why I can’t forgive you?” spurgte jeg og slog over i engelsk. Jeg havde brug for at Dougie og de andre også kunne høre det her. Lukas så forvirret ud. ”Ja, du må gerne snakke engelsk, så de andre også kan høre det!”
”Well, I’m sorry for-” begyndte han
”You know what? I don’t even wanna hear it, because you’re not worth listening to!” afbrød jeg ham. Jeg løftede benene over bænken jeg sad på, tog min cola i hånden og smed indholdet ud på ham, lige i hovedet. Derefter vendte jeg mig om og begyndte at gå.
”You know what?” spurgte jeg højt og vendte mig mod ham igen. ”You’re not even worth throwing soda at!” Og så gik jeg. Eller nærmest marcherede væk.
Jeg kiggede ikke en eneste gang tilbage, men jeg kunne forstille mig hvordan det så ud. Mcfly-drengene og Sarah var sikkert ved at forlade vores bord, men Lukas stod dryppende våd af cola og kiggede efter mig. Samtidig stod turister osv. og kiggede forvirrede på hinanden.
”I wish that I could do that to him!” grinede Sarah, da hun kom gående op på siden af mig sammen med de andre.
”I was about to do so much more than that!” sagde Dougie og lagde sin arm om mine skuldre.
Jeg grinte: “I just wish I could do it again! So, he’s not gonna ruin today. What should we next? We never figured that out..”
“Oh, I wanna try this one out!” udbrød Danny og begyndte at trække Sarah over mod Pirate Battle Splash. En forlystelse hvor det gælder om at gøre de andre så våde som muligt.
Og vi blev våde. Fuldstændig gennemblødte alle seks. Men vi havde det sjovt. Lukas fik ikke lov til at ødelægge dagen og jeg tror, at han endelig forstod at han skulle holde sig væk.
”Another perfect day!” sukkede jeg, da vi satte os ind i bilen et par timer senere.
”This was really fun. We should I go here again some time” Sagde Danny og lænede sig tilbage i sædet.
“God, I’m tired! We need some music, otherwise I’m gonna fall asleep. And you don’t want that, when I’m driving!”
“Music it is!” udbrød Dougie og tændte med det samme for radioen. ’Born in the USA’ var den første sang der kom ud gennem højtalerne.
”WAAAAAY, BRUCE!” skrålede Danny og rakte en hånd i vejret. ”Ouch, that hurt!” Hans hånd ramte imod taget af bilen.
Vi grinte af ham. ”Danny, you should have known, that you were gonna hit it!”
“Well, sometimes I just do things without thinking!” forsvarede han sig, men den sætning fik os kun til at grine endnu mere.


Tell me what you think Razz
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyTirs Aug 12, 2008 6:13 pm

haha. ej altså, jeg kan jo ikke sige andet end at det bare er perfekt! (:
jeg sidder og griner hver gang jeg læser et nyt afsnit! haha
- & så kan ham lukas bare lære det, ja han kan! muahaha. cheers
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyTirs Aug 12, 2008 6:15 pm

haha morsomt. Very Happy
og godt hun fik sat ham på plads (:

rigtig godt, mere snart tak. kan ikke vendte med at høre hvrdan det ender ..
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyTirs Aug 12, 2008 6:17 pm

McFLYxSidsel skrev:
haha morsomt. Very Happy
og godt hun fik sat ham på plads (:

rigtig godt, mere snart tak. kan ikke vendte med at høre hvrdan det ender ..

Årh, jeg kan heller ikke vente (: For hun bliver ved med at bilde mig ind den er sørgelig, men den falder vi ikke for anne!
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyTirs Aug 12, 2008 6:21 pm

sarahXlovesXmcfly skrev:
McFLYxSidsel skrev:
haha morsomt. Very Happy
og godt hun fik sat ham på plads (:

rigtig godt, mere snart tak. kan ikke vendte med at høre hvrdan det ender ..

Årh, jeg kan heller ikke vente (: For hun bliver ved med at bilde mig ind den er sørgelig, men den falder vi ikke for anne!

Jamen folkens. Den er sørgelig! Shocked - Nu er I advaret, haha!
Men den er værd at læse ! Very Happy Haha, please læs slutningen, ikk? Razz
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyTirs Aug 12, 2008 6:34 pm

theirstargirl skrev:
sarahXlovesXmcfly skrev:
McFLYxSidsel skrev:
haha morsomt. Very Happy
og godt hun fik sat ham på plads (:

rigtig godt, mere snart tak. kan ikke vendte med at høre hvrdan det ender ..

Årh, jeg kan heller ikke vente (: For hun bliver ved med at bilde mig ind den er sørgelig, men den falder vi ikke for anne!

Jamen folkens. Den er sørgelig! Shocked - Nu er I advaret, haha!
Men den er værd at læse ! Very Happy Haha, please læs slutningen, ikk? Razz

Neeeeej! Jeg vil ikke!
Anne jeg mener det, DEN MÅ BARE IKKE VÆRE SØRGELIG!
-.- Jeg bliver så skuffet.
Argh, nu kan jeg ikke vente, jeg vil læse den nu! haha
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyTirs Aug 12, 2008 6:44 pm

sarahXlovesXmcfly skrev:
theirstargirl skrev:
sarahXlovesXmcfly skrev:
McFLYxSidsel skrev:
haha morsomt. Very Happy
og godt hun fik sat ham på plads (:

rigtig godt, mere snart tak. kan ikke vendte med at høre hvrdan det ender ..

Årh, jeg kan heller ikke vente (: For hun bliver ved med at bilde mig ind den er sørgelig, men den falder vi ikke for anne!

Jamen folkens. Den er sørgelig! Shocked - Nu er I advaret, haha!
Men den er værd at læse ! Very Happy Haha, please læs slutningen, ikk? Razz

Neeeeej! Jeg vil ikke!
Anne jeg mener det, DEN MÅ BARE IKKE VÆRE SØRGELIG!
-.- Jeg bliver så skuffet.
Argh, nu kan jeg ikke vente, jeg vil læse den nu! haha

Jo den må godt være søgelig hehe Very Happy
den kan jo godt ende godt alligevel Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyTirs Aug 12, 2008 6:47 pm

Nej den skal ikke være sørgelig -.- hehe
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyTirs Aug 12, 2008 9:28 pm

Ja det er super. :b ved jeg ikke har kommenteret de andre, men har ikke lige fuglt helt med og så skulle jeg lige læse dem alle. XD Men mere snart!
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyOns Aug 13, 2008 5:07 pm

I siger bare til, når I vil have sidste afsnit Very Happy!
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyOns Aug 13, 2008 5:28 pm

Nu, Nu, Nu cheers
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyOns Aug 13, 2008 6:49 pm

Sidste afsnit!

Først vil jeg bare lige takke jer alle for jeres kommentarer og selvfølgelig fordi I har læst min fic. Håber I har nydt at læse den, ligeså meget som jeg har nydt at skrive den.
Det her er jo desværre sidste del, men jeg har overvejelser om endnu en fic, eller måske en fortsættelse på denne her. Men ikke for store forventninger, for starter på gymnasiet, så har nok ikke meget tid.
Men her kommer første del af et sidste afsnit.
Hope you like it! Please kommenter Very Happy


27.

Første del:
Der var efterhånden gået et år, og jeg havde nu sommerferie igen.
Vejret var fantastisk, og viste allerede tegn på at det ville blive rigtig godt vejr.
En bedre start på dagen kunne man ikke få. Min telefon ringede torsdag formiddag. Jeg var lige vågnet og nød min morgenmad i solen på vores terrasse.
”Det’ Anne..” Sagde jeg, da jeg tog telefonen.
”Hey babe! How are we doing today?” Det var Dougie. Mit hjerte sprang et par slag over.
Vi havde ikke set hinanden i et stykke tid, og jeg savnede ham. Manglede ham til at holde om mig, kysse mig og i det hele taget bare være omkring mig.
”Hey handsome! I’m doing great, but I miss you so much..”
“I miss you too. So what are you doing this weekend?” spurgte han
“Hm, I don’t have any plans actually. Why?”
“I was just wondering if you wanted to come and visit me? I’m seriously in need of you, and I can’t stand being away from you this long..”
“Well, I’m gonna have to think about that for a bit” drillede jeg
“Pleeeaase” sagde Dougie med en barnestemme og gik med på mit lille skuespil, “Pretty please..”
”Sure, I would love to. And I miss you so much too. Oh, I’m all exited now!”
“Well, I’ve already booked you ticket. You are leaving tomorrow afternoon.”
“Thank you, sweetie. You are just great! I guess I’ll see you tomorrow then?”
“Absolutely, I’ll pick you up at the airport.”

De næste 24 timer kunne bare ikke gå langsommere. Jeg brugte dagen på at pakke og slappe af.
”Mor, jeg er klar til at køre nu!” sagde jeg højt, mens jeg bar mine tasker gennem køkkenet.
”Okay skat. Jeg tager dem her..” sagde hun og greb ud efter mine tasker. ”Sæt du dig bare ud i bilen, jeg kommer om lidt.”
Okay, noget var seriøst galt her. Hvorfor måtte jeg nu ikke bære min egen bagage mere?

Inden længe var vi ved lufthavnen. Jeg havde sagt farvel til min familie og Sarah inden jeg kørte til lufthavnen.
Jeg ville gerne have haft Sarah med, men hun kunne ikke. Hun skulle til et eller andet vigtigt, som jeg ikke helt havde fået fat i.
”Farvel mor!” Sagde jeg og gav hende et stort knus, “vi ses på søndag.”
“Kan du have det rigtig godt? Hils drengene, ikk? Pas på dig selv skat. Jeg elsker dig!”

Flyveturen gik fint til at starte med, men pludselig begyndte en voldsom turbulens.
Frygten skød op i mig. Flyet rystede og man kunne tydeligt mærke intensiteten mellem folk. Et par små børn begyndte at græde, og pludselig lyste ’seatbelt’ lampen, som selvfølgelig betød at folk skulle spænde sig fast. Turbulensen blev værre, og jeg sad som frosset fast i mit sæde. Jeg havde et godt greb i armlænet og forsøgte at tænkte glade tanker.
Så Anne, nu tænker du på noget godt. Det hjælper altid. Det hele er snart ovre, og så ser du Dougie. Du skal bruge en hel weekend med ham, kun ham. Måske også de andre drenge, det bliver godt at se dem alle igen. Rolig, Anne. Tænk på noget godt! Jordbær, mmh lækkert. Is, endnu bedre. Hvad med slik? Ananas, en lækker pool. Ferie, eller hvad med den først gang du mødte Dougie?
Flyet gjorde et pludseligt dyk, og folk gispede. En enkelt tåre trillede stille ned af min kind, og jeg tørrede den hurtigt væk. Hvad hvis jeg ikke overlevede det her? Hva nu hvis flyet styrtede ned?!

- Duuung -
“Hello everbody! This is the captain speaking. We are very sorry that you have to go through this,
but I’m gonna have to ask you to all stay calm. We are just flying through a little stormy weather, but it’ll be over soon.
We will be arriving in London in about a half an hour. I hope you enjoyed this flight, even though you probably didn’t, but anyway.
Enjoy your stay in England..”
- Duuung -

Jeg sukkede af lettelse og langsomt blev flyet mere stabilt. Jeg løsnede mig hårde greb om armlænet, puha det var godt nok tæt på.
Nu skulle det hele nok gå godt, jeg skulle snart se Dougie. Bare ved tanken om ham, begyndte min mave at slå kolbøtter.
Flyet landede, jeg fandt hurtigt mine ting, men var alligevel den sidste til at komme ud af flyet.
Jeg kom ind i ankomsthallen, der selvfølgelig var fuld af mennesker. Jeg kiggede efter Dougie, og dér stod han.
Vores blik mødtes og hans ansigt blev et stort smil. Jeg løb hen mod ham, og ligesom man ser i filmene, kastede jeg mig i armene på ham.
”God, I have missed you so much..” sukkede jeg, med ansigtet ned i hans skulder.
”I have missed you too, honey” sagde han og kyssede mig.
”Anne sweetie!” hørte jeg nogen kalde bag ved Dougie.
”Danny!” råbte jeg og løb hen mod ham. ”Great to see you again.” Jeg gav ham et knus, og så Tom Og Harry komme gående bag ham.
”Guys!” De fik også et knus.
“How come it’s been so long?” spurgte jeg da vi alle var på vej ud fra lufthavnen.
”I have no idea..” sukkede Danny.
”So, I booked us a hotel..” sagde Dougie og tog min hånd.
”Why, I thought we were gonna stay at your house?”
“I want this weekend to be special, because you deserve it. And because I want to spoil you!”
“Well, then it’s alright” grinede jeg og kyssede hans kind.


Sidste del kommer senere i aften ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyOns Aug 13, 2008 6:54 pm

uuh troede lige. Very Happy det var slut

og han vil forkæle hende, hvor sødt <3
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyOns Aug 13, 2008 10:27 pm

28.

Anden del:

Vi ankom til hotellet og jeg genkendte det straks som det hotel Sarah og jeg boede på, da vi første gang var i London. Vi fik nøglen til vores værelse, hvilket var den bedste suite, aller øverst.
”So I’m taking you out tonight. Is that okay?” spurgte Dougie, da vi stod med armene om hinanden på balkonen i vores suite.
”Yeah, that sound great! I can’t wait.” Smilede jeg.
“Good, I’m gonna go back to my house to get ready, and you can get ready here.”
“Alright, when are you coming back?”
“About two hours.” Svarede han og kyssede mig. “But first you have to promise me something..”
“Of course, what is it?”
“That you are gonna wear the first thing you see in your suitcase..”
“But..” Det der lå øverst i min kuffert, var mit nattøj, og jeg bevægede mig ikke udenfor en dør i mit slidte nattøj.
”No but’s! Just do it, okay sweetie?”
“Okay.. But you are gonna regret it!” Han smilede, kyssede mig og gik.

Okay, så jeg skal gå rundt i London i mit nattøj! No way, det gør jeg ikke. Jeg må finde noget andet at tage på, og lade som om det lå øverst. Jeg besluttede at tage et bad.
Badet var overstået og jeg ville se om jeg ikke kunne finde noget nogenlunde passende at tage på. Jeg åbnede min kuffert og gik i stå. Dér, øverst i min kuffert lå en kjole jeg aldrig havde set før. En blå silkekjole.
Hvor fanden er den kommet fra? Pludselig slog det mig:

”..Jeg tager dem her..” sagde hun og greb ud efter mine tasker. ”Sæt du dig bare ud i bilen, jeg kommer om lidt.”

“Will you promise me something?”
“Of course, what is it?”
“That you are gonna wear the first thing you see in your suitcase..”

Dougie havde planlagt det hele. Åh, han er da bare det sødest, tænkte jeg mens jeg tog kjolen på. Den sad perfekt.
Jeg tørrede mit hår lidt med hårtørreren og lod det lufttørre til sidst, på den måde blev det lidt bølget og fik et flot fald, derefter lagde jeg make-up.
Jeg kiggede mig selv i spejlet da jeg var færdig. Not bad!
I det samme bankede Dougie på døren.
”Hey honey. Wow, you look great!” sagde han, da jeg åbnede døren. Jeg fik et kys og vi gik.

Han tog mig med på restaurant. Den var lille og hyggelig, fornem men alligevel afslappet. Det var super hyggeligt, og dejligt endelig at være sammen med Dougie igen.
”Are you done eating?” Spurgte Dougie pludselig. “I was thinking about going to the beach..”
“Uhm, yeah sure..” Hvorfor skulle vi lige pludselig på stranden. Mine sko var ikke ligefrem valgt efter en strandtur.
”Great let’s go!” Han rejste sig fra sin plads, betalte tjeneren og tog min hånd.
Vi gik med armene om hinanden ned til stranden, hver gang han rørte ved mig, gav det mig stadig kuldegysninger. Vi endte på stranden, på det nøjagtigt samme sted som jeg nogle måneder tidligere han siddet med han selv for første gang. Vores sted.
Vi stod med armene om hinanden og så solnedgangen. Jeg lod mærke til at Dougie så på mig.
”What?” spurgte jeg og smilede.
Han så seriøst på mig, ”I love you..”
”I love you too” svarede jeg og kyssede ham. Vi stod et stykke tid, bare og holdt om hinanden og kyssede lidt. Pludselig trak han sig væk, og kiggede igen seriøst på mig.
”Anne?”
”Yes, honey?”
“Will you be mine?” Jeg så lidt forundret på ham, og han fortsatte. ”I know we are a little to young to get married, but want you to be in my life.”
“Oh God, Dougie..” Står han her og spørger om jeg vil giftes med ham?! Og det var så her han gjorde det jeg overhovedet ikke havde regnet med. Han gik ned på et knæ og trak en lille mørkeblå boks frem fra sin jakkelomme.
”Will you marry me when the time is right?” spurgte han og åbnede æsken. En smuk enkel sølvring sad der i midten og skinnede i skæret fra solnedgangen.
”Of course I will Dougie!” Jeg trak han op igen og kyssede ham længe. Efter et stykke tid trak han sig væk. Tog mig hånd og satte ringen på min finger.
”It’s a promise ring, but I will get you the real thing later!”
“Dougie, don’t worry about it. It’s gorgeous!” sagde jeg og gav ham et kys. Mine øjne blev fuldt med tårer.
”Honey, what’s wrong?” han aede min kind.
“Nothing, it’s just I’m so happy. Now I know that everything is going to be okay again.” Han smilede og kyssede min pande som svar.
“Uh, can I call Sarah? And tell her about this..” Jeg viftede min med finger hvor ringen sad på.
“Sure go ahead!”
Jeg fandt min telefon frem fra min taske og ringede straks til Sarah.
”Hej sveske!” sagde Sarah i telefonen.
”Hej selv sveske! Okay, så jeg har noget meget stort at fortælle dig!”
”Jeg lytter!”
”Okay, altså jeg kom jo her til London og..”
”Anne, gider du lige vende dig om?”
”Hvor-..” startede jeg mens jeg vendte mig om. ”ARGH DU ER HER?!” Skreg jeg og løb hen mod hende. ”Jeg troede ikke du kunne komme med?” Jeg gav hende et kæmpe kram.
”Det var da en del af overraskelsen, Annesteg!” grinede hun.
”Så du vidste det her?” Jeg viftede med min finger igen.
”Jaeh, nogenlunde da” grinede hun. Vi begyndte at danse rundt af glæde, mens Danny og Dougie stod og kiggede på os med mærkelige blikke.
Jeg fortalte selvfølgelig Sarah hele historien om vores aften og resten af tiden sad vi på stranden.
Jeg lænede mig tilbage i Dougies arme og han kyssede mit hoved, mens han gav mig et lille klem.
”You mean the world to me, Dougie..” sagde jeg stille og vendte mig om så jeg så ind i hans øjne.
”You are my world, Anne!”

Lige nu havde jeg hele mit liv foran mig. Jeg havde ingen bekymringer i livet, og jeg var glad. Sådan rigtig glad, ikke bare den sædvanlige følelse af at have det godt, nej det her var den ægte vare. Jeg havde nogle fantastiske venner, en dejlig kæreste og et liv foran mig. Hvordan det ville forme sig havde jeg selvfølgelig ingen idé om. Det eneste jeg vidste, var at Dougie ville være i det.


Kjolen: http://www.tjformal.com/Products/432/8100/Cocktail-Dresses/La-Femme-2008-Prom-Dress-12835

Tak igen, til alle læsere ! cheers
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyOns Aug 13, 2008 10:49 pm

(legoland turen) Det havde han godt af ham lukas! Fedt afsnit Very Happy

(sidste kap. 1.del) Puha, blev sg bange der ved flyet.. Aww, sødt afsnit ellers<3 Razz Tænk der kun er en del tilbage, that's sad Crying or Very sad
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyOns Aug 13, 2008 10:54 pm

Hvor er det bare en fantastisk slutning annesteg! <3
Og du sagde den var sørgelig! Din snyder (; haha
Ej det var bare virkelig romantisk, jeg fortryder skam ikke jeg læste den,
haha, selvom jeg truede dig med jeg ikke ville.
Der mangler bare én lille ting! haha

(Sarah fortsætter lige fra hendes synsvinkel)

- Danny friede skam også til Sarah, og de levede lykkeligt til deres dages ende..
Ej okay, crappy slutning (; Men jeg vil giftes med Danny! hehe

Men din historie har virkelig været fantastisk hele vejen igennem.
Jeg har nydt at læse den! Og det er virkelig sørgeligt det er slut nu.
Men så må jeg jo glæde mig til din nye fic smukke (:
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyOns Aug 13, 2008 10:57 pm

Fantastisk slutning!! cheers Argh, man bliver bare så glad af at læse det her kapitel!

Super super god fic! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyOns Aug 13, 2008 11:48 pm

hold da op den var god haha
elsker slutningen
helt aveligt den er slut ):

men den har været rigtig god hele vejen igennem. den kan du godt være stolt af haha Very Happy


cheers
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyTors Aug 14, 2008 7:20 pm

Årh, hvor nogle fantastiske kommentarer fra jer alle Very Happy ! Lettede lige humøret en hel del, fra en ellers ret hård dag ! Razz
Det betyder virkelig meget for mig Smile

Jeg er allerede igang med en ny fic, som er på engelsk. Men som sagt er jeg jo lige startet på gym, så ventetiden bliver nok lidt lang. Razz

Igen, TUSIND TAK cheers !!


Sidst rettet af theirstargirl Tors Aug 14, 2008 7:27 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 EmptyTors Aug 14, 2008 7:23 pm

uuh glæder mig hehe
jeg kommer godt nok til at sakke langt bare ud med hvad der sker i hele mcfly'verdenen haha
nu når jeg kun kommer hjem i weekenderne Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A dream come true :) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 8 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
A dream come true :)
Tilbage til toppen 
Side 8 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» A Dream Job Coming True (Fic by Sally and Anita)
» True love way - Af Emilie, AM og Mille.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: