Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 A dream come true :)

Go down 
+3
McFlyLover<3
Sarah
Annesteg
7 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptyTors Jul 24, 2008 2:25 pm

sarahXlovesXmcfly skrev:
Det bliver bare bedre og bedre Razz<3
- Jeg kan næsten ikke vente på mere!

-Haha, heller ikke mig xD
Jeg er snart færdig med næste afsnit, så det bliver nok en gang i morgen det kommer Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptyFre Jul 25, 2008 10:27 pm

theirstargirl skrev:
sarahXlovesXmcfly skrev:
Det bliver bare bedre og bedre Razz<3
- Jeg kan næsten ikke vente på mere!

-Haha, heller ikke mig xD
Jeg er snart færdig med næste afsnit, så det bliver nok en gang i morgen det kommer Very Happy

Det lyder fantastisk! cheers
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptyFre Jul 25, 2008 10:51 pm

Jubii, endnu et afsnit Smile

12.

”Anne?” sagde Sarah stille. Jeg åbnede mine øjne og bemærkede at jeg nu lå i Dougies seng. ”Er du okay, sveske?” Hun strøg mit hår væk fra mit ansigt.
”Lukas ringede..” sagde jeg bare og trak dynen op til min hage.
”Åh nej.. Hvad ville han?”
”Han ville undskylde, sagde at han elskede mig og at han ville have mig tilbage. Men jeg kunne overhovedet ikke overskue at snakke med ham. Jeg sagde, at han godt kunne glemme alle sine idéer og så smækkede jeg på” Mine øjne fyldtes med tårer og langsomt begyndte de at trille ned af mine kinder.
”Det er jeg virkelig ked af, smukke. Har du fortalt det til Dougie?”
Jeg rystede på hovedet. ”Nej, og jeg har heller ikke tænkt mig det!”
”Hvorfor ikke? Han fortjener da næsten at vide det, efter at hans kæreste pludselig gik amok på et køkkenskab”
”Jah, du har ret. Jeg skal nok fortælle ham det på et tidspunkt, men først når jeg er klar.”
”Det kan du bedst selv mærke.” Hun smilede lidt, ”Vil du med nedenunder igen?”
”Gå du bare i forvejen, jeg kommer ned om lidt..” Jeg vendte mig om og puttede mig under dynen. Sarah rejste sig, og åbnede døren for at gå ud. Jeg kunne høre Dougie råbe nedenunder, det lød som om han snakkede i telefon. Jeg sprang op fra sengen og styrtede nedenunder.
”Shut up! I’m her fucking boyfriend!” Råbte Dougie. Jeg fik øje på min mobil, som han snakkede i. Jeg rev den ud af hånden på ham og kunne høre Lukas råbe tilbage i den anden ende.
”LUKAS!!” Skreg jeg. ”Hør her! Lad mig være i fred, du skal ikke ringe eller noget som helst. Det du gjorde vil aldrig kunne tilgives. ALDRIG!!” Lukas ignorerede mit udbrud og fortsatte: ”Hvem var ham der tog din telefon?!”
”Han er min kæreste, okay? Hvilket er noget du aldrig vil komme i nærheden af at blive igen, get it?” Jeg lagde på og mærkede at jeg rystede over hele kroppen. De alle kiggede på mig. Dougie, Danny, Harry, Tom, Sid og Marie. Sarah der stod med Danny i hånden, gik direkte hen og lagde sine arme om mig.
”Who the hell was he?!” spurgte Dougie surt.
“Really not the right time, Dougie!” Sagde Sarah. Han ignorerede hende og fortsatte: ”Anne, tell me who the hell he was!”
“I’m not going to tell you, okay!” Jeg græd og kunne overhovedet ikke få styr på min krop. Jeg var bange. Alle de gamle følelser skyllede ind over mig som en kæmpe bølge, og jeg havde bare lyst til at gå amok på et eller andet igen.
”Why?!” Han var virkelig vred, og jeg kunne ikke finde ud af om det var på mig eller Lukas.
”We better get going..” sagde Danny og gav mig et hurtigt knus. ”We’re here for you, you know that right?” Jeg nikkede. Derefter gik de alle og lod mig være alene med Dougie.
“Why can’t you just tell me?” spurgte Dougie stille.
”Look, Dougie” sagde jeg, ”What happened to me, is still really difficult for me to talk about. But when I’m ready, I’m gonna tell you okay?”
“I understand, I just wish you could. I hate to see you like this.” Han kyssede min pande og trak mig med over i sofaen. Resten af dagen og aftenen, sad vi og så den ene serie efter hinanden. Til sidst faldt vi i søvn ved siden af hinanden på sofaen.

Jeg vågnede pludselig og mærkede at jeg blev mast. Dougie lå ved siden af mig, yderst på sofaen som vi var faldet i søvn i. Jeg fik mig langsomt manøvret op af sofaen og ud i køkkenet. Jeg tog et glas vand og skævede på uret. Klokken var kun 5 om morgenen. Jeg satte mig i vindueskarmen og kiggede på solopgangen, men tankerne blev ved med at køre rundt i hovedet på mig. Lukas gjorde mig bange. Den måde han havde råbt på i telefonen, hvorfor ville han lige pludselig have kontakt til mig igen. På den anden side følte jeg mig sikker hvor jeg var. Flere tusind kilometer væk fra ham, i et andet land. Her kunne han ikke gøre mig noget.
Pludselig mærkede jeg to hænder om min talje.
”Good morning beautiful” hviskede Dougie i mit øre og kyssede min hals.
”Hi” svarede jeg og fastholdt blikket på solopgangen.
”Are you okay?”
”I’m fine..” Jeg løj og det vidste han. Jeg vendte mig mod ham lagde mine ben om hans tallje. ”Should I go make some breakfast?”
”Anne, it’s only 5.30 in the morning. Everything is closed!”
“Oh, yeah I forgot about that.” Jeg gabte og lænede mig mod vinduet.
”Do you wanna go to bed again, sleepyhead?”
“Yeah, that would be nice.” Jeg lagde armene om Dougie hals og han løftede mig op som om vi var nygifte. Han bar mig ovenpå og vi faldt hurtigt i søvn igen i hans seng.



Okay, så det er lidt kort. Men hvad synes I? Smile
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptyFre Jul 25, 2008 11:03 pm

uuh DRAMA haha
ej virkelig godt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptyFre Jul 25, 2008 11:07 pm

McFLYxSidsel skrev:
uuh DRAMA haha
ej virkelig godt Very Happy

Tak Smile
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptyFre Jul 25, 2008 11:54 pm

Jeg synes også det er rigtig godt d: <3
Jeg glæder mig virkelig til vi får at vide hvad der er med Lukas Razz
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptyLør Jul 26, 2008 2:08 pm

Så er næste del på banen Razz !


13.

Jeg vendte mig i sengen og pludselig mærkede jeg noget bag mig. Var det ham? Jeg vendte mig langsomt om og så Dougie. Åndede lettet op. Puh, jeg var i sikkerhed. Jeg havde drømt om ham igen. Det han gjorde ved mig, ved min søster. Ingen af os ville nogensinde kunne glemme det. Bare tanken om ham fik mig til at græde. Ham som jeg havde stolet på i så lang tid, ham der havde været der for mig da alt gik galt, ham jeg roede jeg elskede. Og hvad gør han så? Bliver til en fremmed jeg ikke længere kunne kende. Tårerne trillede ned af kinderne og pludselig hulkede jeg løs.
”AAARGH!!” Jeg skreg, havde brug for at komme af med følelserne.
Dougie satte sig op med et sæt. Ups, ham havde jeg fuldstændig glemt.
”What is going on!?” spurgte han surt, men så fik han øje på mig.
”Sweetie, what’s wrong?”
”It was him again. I saw him.”
“Who?”
Jeg kunne ikke få mig selv til at sige hans navn. ”Lukas..” hviskede jeg. Dougie lagde armene om mig og trak mig ind til sig. Han vuggede mig stille frem og tilbage. Hans stille bevægelser fik mig til at slappe af. Jeg følte mig så sikker i hans arme, i modsætning til Lukas! Jeg havde bare lyst til at side sådan her for altid.
”Honey, I know it’s a lot to ask. But do you think you could tell me?” spurgte Dougie. Jeg satte mig op igen og kiggede ham i øjnene. De perfekte blå øjne.
Han tørrede en tåre væk fra min kind med sin tommeltot.
”He’s my ex..” begyndte jeg stille. “My first real boyfriend and I was crazy about him. We were together for about 6 months and it was great. Until one day I caught him with another girl. It was on our 6 month anniversary and I wanted to surprise him at his house. I saw him lying in his bed with another girl. I ran back home. My sister was home and she was comforting me, even though she is only 10 years old. I fell asleep, and when someone knocked on the door she opened it. It was him. He walked right in to my room, and we started fighting. We brook up and he left really angry. I was still confronting him as he walked through the kitchen and suddenly he turned around and..” Jeg stoppede og trak vejret dybt flere gange. Dougie stirrede intenst på mig. Han så chokeret ud allerede inden det værste var kommet.
Jeg fortsatte: “He turned around and started hitting me everywhere. In the face and my stomach. Stine, my sister saw it all. She was in the kitchen. I couldn’t stop him, and suddenly I was lying on the floor. He kicked me in the stomach and walked away. Right before the front door, he turned around. Walked up to Stine and started hitting her too..” Jeg stoppede igen. Jeg havde aldrig fortalt det til nogen. Jo, selvfølgelig mine forældre og Sarah. Men ikke flere end det. Jeg var flov over det.
”And then he just walked out like nothing had happend.” Jeg gemte mit ansigt i mine hænder. Aldrig havde jeg været så flov.
”Oh my God!” Gispede Dougie. “How could he do that to you? I mean, how can anybody be that cruel?!” Han trak mig ind til sig igen. “Anne, I’m so sorry. I wish there was something I could do..”
“I’m scared..” hvisked jeg. “I’m scared that he’s gonna find me and..
“He’s not going to find you. I’ll protect you. He’s not even going to look at you. If he get’s to you, I’m gonna beat him up! Even more that he did to you and Stine! I can promise you that.”
“I never told anyone this..”
“What?! Not even your parents?”
“Of course I told them, but only them and Sarah.”
“How come, he’s not in jail?”
“I don’t know..” Jeg vidste egentlig ikke hvad der skete videre. ”And that’s what scares me, the thought of him still being out there.”
“It’s gonna be okay, honey. You are in a total different country, and you have got me, Sarah and the rest of the guys.”
“Thank you, you’re my hero.” Jeg kyssede ham på munden og lagde mig tilbage i sengen. Dougie lagde sig ved siden af mig med armene om mig.
”I just want to lay like this forever..” sagde jeg drømmende.
“Me too..” svarede Dougie og kyssede min skulder.

Jeg kunne høre nogen snakke højt nedenunder, så jeg rejste mig op fra sengen uden at vække Dougie. Jeg gik nedenunder og fik øje på Sarah. Hun så rasende ud.
”Hvad?” spurgte jeg forvirret.
”Sådan nogle skal kyles direkte ud af vinduet!!” Sagde hun.
”Lidt groft måske! Hvorfor skulle de det??” Jeg grinte af hende.
”Kan du slet ikke se det?!” Først nu kiggede jeg ordentligt på hende. Hun havde en kæmpe plet, der fyldte det meste af hendes bluse og bukser.
”Hvad er der sket?” smilte jeg.
”Jeg var på vej herover og gik måske lidt i mine egne tanker, og så pludselig går jeg direkte ind i en mand. Han går selvfølgelig med en kop kaffe og hvad sker der så? Han spilder selvfølgelig det HELE ud over mig! Og så går han sgu bare videre uden at sige undskyld eller noget som helst..” Jeg grinte af hende. ”Det er ikke sjovt! Nogle folk skylle seriøst bare kyles ud gennem vinduet!”
”Hahaha..” Jeg var flad af grin.
”Jeg går op til Danny og spørger efter noget tøj.”
”Okay, han sover sikkert. Men bagefter har jeg noget du skal høre..” Sarah løb op ad trapperne, og jeg begyndte at finde noget morgenmad frem. En skål, cornflakes og mælk. Det var det eneste drengene havde, som var nogenlunde spiseligt. Alt andet de havde, var for gammelt, de havde seriøst brug for at gøre lidt rent i det her hus.

”Jeg fortalte det til Dougie” sagde jeg, da jeg lidt senere hørte fodtrin på trappen.
”In English please..” sagde en stemme. Jeg vendte mig om og så Harry.
”Oh hey.. I thought you were Sarah.” Jeg smilte til ham.
“Well I guess I have my moments” grinte han og gabte. Jeg grinte af ham og spiste min morgenmad.
”Jeg har en date med Danny, jeg har en date med Danny..” sang Sarah, der hun kom dansende ind i køkkenet.
”That’s great!” sagde Harry og grinte af hende. Sarah stoppede brat op da hun fik øje på Harry.
”How could you understand what I was saying?” Spurgte hun forundret.
“Well, two words: Date And Danny..” Vi grinte af hende.
“Of course” Hun smilte flovt.
”When it is?” Spurgte jeg, så Harry stadig kunne være med i samtalen.
”Tonight! And I’m so exited. It’s our first real date.”
“Well, What are we still doing here?!”
“I really don’t know. Lets get back to the hotel and get me ready.
“Guys, it’s only 11 o’clock!” sagde Harry
“So?”
“Well, the date’s tonight. You’ve got plenty of time..”
“No, we need time. We are going shopping for clothes first!” svarede jeg mens Sarah og jeg styrtede ud af døren.
”To sekunder..” sagde jeg og vendte om. Jeg løb tilbage ind i huset, op af trappen, ind på Dougies værelse. Han lå stadig i sengen.
”Hi stranger..” sagde han, da han så mig. ”I was just wondering where you were.”
”Hello honey” sagde jeg og kyssede ham. ”I was downstairs and now I’m going shopping with Sarah.
“Oh okay, wanna hang out tonight?”
“Sure, at the hotel?”
“Sounds great. I’ll com over at 7?”
“I’ll see you then.“ Jeg kyssede ham igen og løb ud til Sarah.
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptyLør Jul 26, 2008 9:27 pm

Org det er rigtig godt, har lige været på ferie men nu tror jeg at jeg er med igen .. Glæder mig til noget mere .. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptyLør Jul 26, 2008 9:40 pm

jaa rigtig godt
og endelig fik man det afvide Very Happy
og uuh det lød ikke rart
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptyLør Jul 26, 2008 9:44 pm

HAHA! Jeg har seriøst tårer i øjnene af grin sveske (;
Jeg vidste der var noget med din 'vindue-idé', (det nok meget internt) haha
Ej det er virkelig godt (; & 'jeg har en date med Danny, jeg har en date med Danny' Razz<3
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptyLør Jul 26, 2008 9:44 pm

McFLYxSidsel skrev:
jaa rigtig godt
og endelig fik man det afvide Very Happy
og uuh det lød ikke rart

Nej.. Jeg havde det helt dårligt, bare over at skrive om det Sad
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptyLør Jul 26, 2008 9:45 pm

sarahXlovesXmcfly skrev:
HAHA! Jeg har seriøst tårer i øjnene af grin sveske (;
Jeg vidste der var noget med din 'vindue-idé', (det nok meget internt) haha
Ej det er virkelig godt (; & 'jeg har en date med Danny, jeg har en date med Danny' Razz<3

Hahaha, det skulle simpelthen bare med Very Happy
Og ja, der bliver jo nødt til at ske noget med jer to Razz
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptyLør Jul 26, 2008 9:45 pm

& det var godt vi endelig fik at vide hvad der var med ham Lukas!
det glemte jeg lige at sige, undskyld (;
men føj, det var da helt uhyggeligt, men spændende Embarassed
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptyLør Jul 26, 2008 9:47 pm

theirstargirl skrev:
sarahXlovesXmcfly skrev:
HAHA! Jeg har seriøst tårer i øjnene af grin sveske (;
Jeg vidste der var noget med din 'vindue-idé', (det nok meget internt) haha
Ej det er virkelig godt (; & 'jeg har en date med Danny, jeg har en date med Danny' Razz<3

Hahaha, det skulle simpelthen bare med Very Happy
Og ja, der bliver jo nødt til at ske noget med jer to Razz

Uh, det er bare super godt! Cool<3
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptySøn Jul 27, 2008 2:44 am

Lød ikke rart med ham Lukas Evil or Very Mad Godt hun fik det sagt.. Super !!!
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptySøn Jul 27, 2008 10:02 pm

Endelig kommer næste afsnit Very Happy

14.

”Wow, hvor ser du godt ud!” Sagde jeg, da Sarah trådte ud fra sit værelse. Vi havde været ude at shoppe hele dagen, været hos frisøren og nu var hun endelig klar til sin date med Danny. Hun havde en mørkeblå, næsten sort kjole på, som vi havde købt et par timer tidligere. Kjolen var knælang, havde et tyndt lag blomstret stof udenom og tynde stropper. Hendes nyklippede hår, bølgede enkelt og perfekt ned over hendes skuldre.
”Synes du virkelig?”
”Hold op med at være så beskeden, du ser fantastisk ud!”
”Tak”
”Han falder helt klart om, når han ser dig.”
”Det ser vi til. Han kan være her hvert et øjeblik. Jeg går lige ind op finder mine sko..” Hun gik tilbage på værelset, og jeg hørte at de bankede på døren.
”Hey Danny.” Sagde jeg og gav ham et knus, da jeg åbnede døren.
”Hey sweetie. Is she ready?”
”Why don’t you come in and see for yourself?” Jeg trådte til side så han kunne komme ind.
”Sarah, Danny er her..” råbte jeg.

Sarahs POV:

”Sarah, Danny er her..” råbte Anne fra stuen. Jeg tog mine nye sko på, sorte ballerinaer med en enkelt sløjfe på hver snude og tjekkede mig en sidste gang i spejlet. Anne havde ret, jeg så faktisk godt ud.
”Hi Danny” sagde jeg, da jeg gik ind i stuen. Han så godt ud i sine mørke cowboybukser og en blå/hvid ternet skjorte.
”Hey” sagde han og gav mig elevatorblikket. ”You look great!”
”Thank you, you too..”
”Are you ready to go?” spurgte han og kyssede min kind.
“Yeah, let’s go!”
“Have fun!” sagde Anne fra sofaen, hvor hun sad og så ‘Venner’.
”You too, and say ‘hi’ to Doug for me.”

Danny fulgte mig ud gennem lobbyen og hen til hans bil.
”You can’t ask where we are going, because I’m not going to tell you. It’s a surprise.” Grinte han, inden jeg overhovedet kunne nå at åbne munden.
“Did you just read my mind or something?” grinte jeg.
“Yeah, I have magic powers..”
“Alright then, what am I thinking about now?” spurgte jeg drillende.
“Well, you are trying to figure out where we are going.”
“Nope, I was wondering if..” Jeg gik i stå. “Okay, maybe I was thinking that!”
“Ha! I knew it,” Danny åbnede bildøren for mig, og jeg satte mig ind. Vi kørte i et stykke tid og pludselig stoppede han bilen. Steg ud og løb om til min dør for at åbne den for mig.
”Thank you, are you playing gentleman?”
“Sweetie, I’m not playing anything..” sagde han og blinkede. Han tog min hånd og fulgte mig gennem en skov. Jeg klemte hans hånd lidt, for at vise ham at jeg ikke var alt for glad for det her. Det var halvmørkt bare uden for skoven, men selve skoven var kulsort.
”Don’t be scared.” Sagde han og gav min hånd et lille klem. ”Nothing is going to happen.” Vi gik omkring 50 meter mere, og pludselig lå et hus foran os. Langs stien op til huset, var sat fakler med levende lys. Danny førte mig op ad stien, og jeg lagde mærke til et skilt hvor på der stod: ’Welcome to The Paradise In’. Danny trak mig om på bagsiden af huset og pludselig stod vi på en terrasse. Den var bygget på træstolper over vandet. Rundt i kanten var sat små fyrfadslys og omkring en meter derfra stod et enkelt opdækket bord.
”Wauw Danny..” sagde jeg chokeret.
”Do you like it?” spurgte han og trak stolen ud for mig.
”I love it, it’s so beautiful..”
“Anything for you..”
Maden blev serveret og samtalen gik der ud af. Han var fantastisk. Endnu bedre end jeg nogensinde havde forestillet mig. Jeg havde før drømt om ham, tænkt på hvordan han ville være i virkeligheden, men det her gik langt over mine forventninger. Absolut den bedste date jeg nogensinde havde været på, og den var ikke en gang slut endnu.
”Is it okay, if I go sit by the water?” spurgte jeg, da vi var færdige med at spise.
”Sure, I’ll join you.” Jeg rejste mig fra bordet og gik hen til kanten af terrassen. Jeg flyttede et par lys, så jeg kunne sidde ned. Danny satte sig ved siden af mig, og jeg lagde mit hoved på hans skulder. Der sad vi så i næsten en time, indtil der var fuldstændig mørkt ud over søen.
”It’s getting late..” Begyndte Danny og kiggede på sit ur. ”I better get you home.” Han hjalp mig op og førte mig tilbage gennem skoven og ud til bilen.

”Thank you so much for tonight, Danny” sagde jeg da vi stod uden for døren til hotelværelset. ”I had a great time.”
”You’re welcome; I had a great time too.” Sagde han og gav mig det sødeste smil. Overhovedet ikke til at stå for. Han så mig i øjnene. Perfekte og blå som himlen på en skyfri dag, heller ikke til at stå for. Jeg blev afbrud fra mine tanker. Noget rørte mine læber. Jeg kiggede op og så Danny. Hans øjne var lukkede. Jeg lukkede mine og kyssede igen. Et let kys, men alligevel så mange følelser.
”Sleep well, Sarah” sagde han og kyssede min kind inden han gik tilbage til elevatoren.



Se Sarah’s kjole her: http://modetoej.lachica.dk/kjoler.asp (nederst på siden)

Håber du kan lide kjolen, Sarah?
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptySøn Jul 27, 2008 10:48 pm

Okay det her er så klart mit yndlings-afsnit!! cheers <3
Hvor er du sød annesteg! & kjolen er skam super flot!
Årh, jeg smiler helt (; Perfekt afsnit, jeg elsker det :*
Bliv endelig ved! haha <3
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptySøn Jul 27, 2008 10:51 pm

sarahXlovesXmcfly skrev:
Okay det her er så klart mit yndlings-afsnit!! cheers <3
Hvor er du sød annesteg! & kjolen er skam super flot!
Årh, jeg smiler helt (; Perfekt afsnit, jeg elsker det :*
Bliv endelig ved! haha <3

Haha, det tænkte jeg nok det ville blive Smile <3
Du får også mig til at smile, - så nu sidder jeg her og smiler totalt dumt Laughing
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptySøn Jul 27, 2008 10:53 pm

theirstargirl skrev:
sarahXlovesXmcfly skrev:
Okay det her er så klart mit yndlings-afsnit!! cheers <3
Hvor er du sød annesteg! & kjolen er skam super flot!
Årh, jeg smiler helt (; Perfekt afsnit, jeg elsker det :*
Bliv endelig ved! haha <3

Haha, det tænkte jeg nok det ville blive Smile <3
Du får også mig til at smile, - så nu sidder jeg her og smiler totalt dumt Laughing

Haha, det er vi jo så gode til os to (; <3
- Ej jeg elsker virkelig din fan-fic!
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptySøn Jul 27, 2008 11:05 pm

sarahXlovesXmcfly skrev:
theirstargirl skrev:
sarahXlovesXmcfly skrev:
Okay det her er så klart mit yndlings-afsnit!! cheers <3
Hvor er du sød annesteg! & kjolen er skam super flot!
Årh, jeg smiler helt (; Perfekt afsnit, jeg elsker det :*
Bliv endelig ved! haha <3

Haha, det tænkte jeg nok det ville blive Smile <3
Du får også mig til at smile, - så nu sidder jeg her og smiler totalt dumt Laughing

Haha, det er vi jo så gode til os to (; <3
- Ej jeg elsker virkelig din fan-fic!

Ja da Very Happy
Haha tak Razz <3

cheers
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptySøn Jul 27, 2008 11:12 pm

Ja , helt vildt fed fan fic. Glæder mig bare til noget mere .. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptySøn Jul 27, 2008 11:18 pm

Dannys-Princess skrev:
Ja , helt vildt fed fan fic. Glæder mig bare til noget mere .. Very Happy

Mange tak Very Happy
- Regner med der kommer mere imorgen xD
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptySøn Jul 27, 2008 11:28 pm

theirstargirl skrev:
Dannys-Princess skrev:
Ja , helt vildt fed fan fic. Glæder mig bare til noget mere .. Very Happy

Mange tak Very Happy
- Regner med der kommer mere imorgen xD
det lyder rigtig godt , Glæder mig Razz
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptyMan Jul 28, 2008 8:25 pm

Endnu en del er på banen Smile
- Lidt kort måske ..



15.

Annes POV:
- Meanwhile-

Sarah og Danny var allerede smuttet og jeg sad nu alene tilbage på et tomt hotelværelse. Dougie ville snart være her og vi skulle bare hygge.
Jeg begyndte at fryse og gik ind for at finde noget varmere tøj. Jeg rodede lidt igennem det hele, og fandt til sidst min yndlingstrøje. En sort hættetrøje med tekst foran. Den var efterhånden et par år gammel, men jeg elskede den.
Det bankede på døren og jeg gik ud for at åbne.
”Hey honey” sagde jeg og kyssede ham
”Hi babe” svarede han og kiggede på min trøje. ”You so are!”
”What am I?” Jeg var forvirret, hvad snakkede han om?
”That girl..”
”Right” grinte jeg, det var selvfølgelig min trøje han hentydede til. Teksten på den var: ’I’m that girl’, hvilket selvfølgelig hentydede til deres sang.
”Come on in. I was just watching ‘friends’.” Jeg satte mig i sofaen sammen med Dougie og puttede mig ind til ham. Han kyssede min pande. Vi sad sådan et stykke tid, men pludselig blev det for kedeligt for mig. Vi havde brug for noget action!
”Dougie?” spurgte jeg sukkersødt
”What’s up?” og inden han kunne nå at tænke videre, tog jeg den nærmeste pude og slog ham i hovedet med den.
”I’m so gonna get you for that!” sagde han og tog selv en pude. Jeg løb skrigende væk og han jagtede mig rundt i suiten.
”Argh!” skreg jeg og landede hårdt på gulvet. Dougie havde kastet sig efter mig og fået fat i min fod.
”Finally..” hviskede han og lagde sig ovenpå mig. Vores læber var kun få centimeter fra hinanden og jeg lod som om jeg ville kysse ham, han lukkede øjnene, og jeg slog ham i hovedet med min pude.
”I win!” sagde jeg, skubbede ham af mig og satte mig på hans mave.
”Hey, that hurt!”
“I’m sorry, sweetie. How can I make it up to you?”
“Like this..” sagde han og kyssede mig.

”I’m gonna miss you” sagde Dougie pludselig og så serisøt på mig. Vi sad på sofaen og fodrede hinanden med pomfritter.
”Sweetie, I’m still here for almost two weeks.”
“I’m gonna miss you by then too, but I mean these next couple of days. The guys and I have a lot of recording to do. So I wont be seeing you..”
“Oh, well I’m gonna miss you too.” Sagde jeg og kyssede ham på kinden.
I det samme trådte Sarah ind af døren. Hun smilte stort og så drømmende ud.
”I guess I’m gonna go now, so you can start analyzing the date.” Grinede han. “You know girls too well,” grinede jeg. ”I’m gonna miss you, Dougie” Jeg gav han det største kram nogensinde.
”I’m gonna miss you too, sugar..” Han kyssede mig, gav slip og vinkede på vej ud af døren
”Hvad skete der?! Hvor tog I hen? Oh my God! KYSSEDE I?!!” Jeg sprang på Sarah og overfaldt hende med spørgsmål. Hun undgik mig og gik stadig drømmende, ind til hendes seng.
”Sarah?! Hvor tror du, du skal hen? Kom tilbage og fortæl mig ALT!” Hun kom straks grinende ud fra hendes værelse.
”Haha, du skulle have set dig selv!”
”Ja ja, meget sjovt! Fortæl så, hver eneste detalje..” insisterede jeg.
Vi satte os på sofaen og Sarah begyndte den helt store beskrivelse af daten.
”Jeg er SÅ misundelig!” sukkede jeg, da hun stoppede.
”Din date med Dougie var da også ret fantastisk, I to er simpelthen så kære sammen.”
”Ja ikk?” grinte jeg. ”Og i lige måde da!”
”Tak” Hun smilte stort.
”Har I en ny date?”
”Ikke endnu, de skal jo i studiet i morgen, så det bliver vist først efter” sukkede hun og rejste sig fra sofaen.
”Godnat smukke..”
”Godnat, vi ses i morgen” svarede jeg
”Hey, jeg tænkte på noget..” sagde Sarah og stak hovedet ud fra værelset.
”Hvad?”
Jeg synes vi skal holde en tøse-hygge dag i morgen, og så kunne vi invitere Sid og Marie?”
”God idé! Vi kan ringe til dem i morgen” svarede jeg og gik selv i seng. Jeg savnede allerede Dougie.



Undskyld for 'kortheden', men min fantasi var ikke lige for god xD
Begynder på næste afsnit senere iaften Razz
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 EmptyMan Jul 28, 2008 8:40 pm

Det lyder helt perfekt ! Hellere lidt godt end meget dårligt , eller hvad man nu siger ??!!! confused
Men det her er i hvertifald rigtig godt , geek
Glæder mig til næste .
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A dream come true :) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
A dream come true :)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» A Dream Job Coming True (Fic by Sally and Anita)
» True love way - Af Emilie, AM og Mille.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: