Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 A dream come true :)

Go down 
+3
McFlyLover<3
Sarah
Annesteg
7 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptyFre Jul 11, 2008 10:11 pm

hehe (:

jaa det er altid dejligt folk kan lide ens fic's
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptyFre Jul 11, 2008 10:33 pm

theirstargirl skrev:
McFLYxSidsel skrev:
hehe det kan være fordi man er blevet van til alle andres er længere (:

Ja sikkert Smile Og så fordi de ser længere ud i 'Word'

Men dejligt at høre at I kan lide den Razz

Jeg kan skam også lide den sveske! Jeg er helt vild med den Razz
Jeg kan ikke vente på de næste afsnit! (:
Bare forsæt på denne måde :*
- Jeg er så glad for du har mig med i den Embarassed hihi.
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptyFre Jul 11, 2008 10:37 pm

McFLYxSidsel skrev:
hehe (:

jaa det er altid dejligt folk kan lide ens fic's


Nemlig, og så især når det er min første! Very Happy Dejligt med en succes cheers
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptyFre Jul 11, 2008 10:39 pm

sarahXlovesXmcfly skrev:
theirstargirl skrev:
McFLYxSidsel skrev:
hehe det kan være fordi man er blevet van til alle andres er længere (:

Ja sikkert Smile Og så fordi de ser længere ud i 'Word'

Men dejligt at høre at I kan lide den Razz

Jeg kan skam også lide den sveske! Jeg er helt vild med den Razz
Jeg kan ikke vente på de næste afsnit! (:
Bare forsæt på denne måde :*
- Jeg er så glad for du har mig med i den Embarassed hihi.

Jeg ved jo du kan lide den, mus <3
Jaah, du/I kan godt glæde jer Razz

Og jeg er glad for at du er med i den I love you
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptyLør Jul 12, 2008 1:48 am

Som alle nu siger kan jeg altså også rigtig godt lide den , føler mig lidt som den der siger det samme som alle andre, men synes alligevel at du også lige skulle have min mening . Det er irriterende at der ikke blev skrevet en dårlig fan fic. synes jeg , så kunne man være ene om den holdning . Men tro mig hvis der er noget jeg synes ikke er så godt så skal jeg nok sige det ! Razz
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptyLør Jul 12, 2008 1:07 pm

Dannys-Princess skrev:
Som alle nu siger kan jeg altså også rigtig godt lide den , føler mig lidt som den der siger det samme som alle andre, men synes alligevel at du også lige skulle have min mening . Det er irriterende at der ikke blev skrevet en dårlig fan fic. synes jeg , så kunne man være ene om den holdning . Men tro mig hvis der er noget jeg synes ikke er så godt så skal jeg nok sige det ! Razz

Haha, ja Very Happy Men dejligt med din mening også xD
Troede på et tidspunkt at du var en eneste der læste den (udover Sarah) Embarassed men dejligt at vide, at der er flere læsere Laughing
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptySøn Jul 13, 2008 8:45 pm

Læser også Smile Lidt lang start, men man skal jo altid lige ind i historien.. Keep up the good work, glæder mig til Dannys reaktion.. Smile
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptyTirs Jul 15, 2008 12:57 pm

Her kommer så næste del Smile ! Razz

6.

Drengene var gået igen, og vi havde aftalt at vi skulle mødes om ca. to timer. Så vi havde lidt tid til at pakke ud og gøre os klar til at tage på restaurant.
”Drømmer jeg?” spurgte jeg, da jeg lå på sengen og kiggede op i loftet.
”Ja, desværre” var Sarahs svar. Men hun grinte og smed sig ved siden af mig

Vi boede på det fineste hotel, i den flotteste suite på øverste etage. Indtil videre havde det hele været som en drøm der var gået i opfyldelse. Hvis alt gik godt i aften, regnede jeg med at fortælle Danny om mig.
Jeg rejste mig for at gå i bad.
”Vil du hjælpe mig med at finde noget tøj til i aften”, spurgte jeg.
”Selvfølgelig” smilte Sarah, mens hun selv stod og rodede i sit tøj. Hun holdt en flot sort kjole frem, den var kropsnær, lidt nedringet og jeg vidste at den ville sidde som en drøm på hende. Hun kiggede spørgende på mig.
”Den skal du bare have på”, sagde jeg. ”Danny falder om når han ser dig!”
”Tak” sagde hun, og gik ud på det andet badeværelse for at bade.

Efter badet stod jeg i undertøj, med et håndklæde om håret og forsøgte at finde noget tøj. Sarah kom hen til mig, kiggede på sengen, hvor alt mit tøj, på en eller anden måde var endt. Hun fandt en lilla satin kjole og stak den i hænderne på mig.
”Den der” sagde hun kort.
”Tak, sveske”
”Det var så lidt” smilede hun. ”Vil du lyne min kjole op, og binde sløjfen bagpå?”
”Selvfølgelig”

Jeg gik i gang med at tørre mit hår, glatte det og til sidst lægge make-up. Det bankede på døren, og jeg gik ud for at åbne.
”Ehm, hi” sagde Dougie nervøst,”The guys will be here in a second.” Først nu gik det op for mig at jeg stadig kun stod i undertøj. Shit, tænkte jeg.
”Just come inside”, råbte jeg, mens jeg styrtede ind på mit værelse. Jeg fik hurtigt min kjole og nye højhælede sko på. Jeg tjekkede mig selv i spejlet og tog lipgloss på.
”Sorry about before” sagde jeg, da jeg gik ind i stuen til Dougie. Tom, Harry og Danny så spørgende på Dougie.
”Never mind”, sagde han og vendte sig for at se ordentligt på mig. Øjnene var ved at trille ud af hovedet på ham.
”Wow, you look.. Great” sagde han.
“Thank you” Jeg smilede. I det samme kom Sarah ud fra sit værelse og jeg skævede til Danny. Jeg kunne se han tænkte det samme, som Dougie gjorde om mig, og jeg grinte stille.
”Ready to go?” Spurgte Tom.
“Almost”, sagde jeg og fandt min taske.

Vi fik ned på en hyggelig lille restaurant, der lå på en sidegade. Hele aftenen hyggede vi og det hele gik bare rigtig godt. Vi fandt ud af en masse om hinanden. Og det var dejligt at få vide tingene at vide fra drengene selv, vi var jo vant til at læse på internettet.
”I’m going to the ladies’ room” sagde jeg og kiggede på Sarah. Hun forstod hvad jeg mente og rejste sig.
”Excuse us” sagde hun til drengene og gik med mig.

Med det samme døren lukkede sig bag os, vendte hun sig mod mig og kiggede spørgende.
”Altså jeg har tænkt mig at fortælle Danny det, når vi kommer hjem til hotellet” sagde jeg nervøst.
”Seriøst?” spurgte hun glad
”Ja,” sagde jeg med et smil.
”Årh, det er jeg glad for! Jeg ved ikke om du har lagt mærke til det, men han kigger på dig, som om han ved der er noget specielt ved dig”
”Er du sikker?” spurgte jeg endnu mere glad. Det ville være det bedste der kunne ske hvis vi blev venner igen. Jeg havde virkelig savnet ham.
Efter et kæmpe knus, gik vi tilbage til drengene.
”We were getting worried” sagde Dougie til mig.
“Sorry” Jeg smilte genert. Han var bare ikke til at stå for, den dreng.

Vi spiste dessert og hyggede, indtil det var på tide af gå hjem. På vejen hjem gik jeg lidt for mig selv og overvejede hvordan jeg skulle fortælle Danny om mig.
”Are you cold?” spurgte Dougie pludselig. Jeg havde slet ikke lagt mærke til at han var kommet op på siden af mig.
”Just a little bit,” svarede jeg og smilede til ham. Han lagde sin jakke over mine skuldre og vi gik sammen hjem. Det var så nemt at snakke med ham. Jeg behøvede ikke at tænke over hvad jeg skulle sige, ligesom jeg nogen gange skulle med fremmede hjemme i Danmark. Vores samtale flød bare.

”Danny, can we talk for a second” spurgte jeg, da vi kom tilbage på hotellet. Vi var lige gået ind i lobbyen og var på vej mod elevatoren.
”Yeah, sure. We’ll take another lift” Sagde han og smilede. De andre gik ind i den ventende elevator, men Danny og jeg stod tilbage.
”So, how was your childhood?” spurgte jeg og fortrød med det samme. Hvad var det for et spørgsmål at starte en samtale med? Danny kiggede mærkeligt på mig, som om han tænkte det samme, men svarede så: ”It was great I think.”
”You don’t remember anything from it?”
“Not really” Han lød lidt skuffet. “Hey, I remember my best friend. Her name was actually Anne too. What a coincidence”.
“Danny?” sagde jeg stille og kiggede ned i gulvet. Vi stod i elevatoren og da den dørene skulle til at åbne sig, på vores etage, trykkede jeg på ’stop’-knappen. De andre stod sikkert og ventede på os, men det her var privat og jeg ville ikke have at de andre skulle vide noget, før jeg havde fået Dannys reaktion. Han kiggede forundret på mig.
”I’m her” sagde jeg og kiggede ham i øjnene. Jeg smilede nervøst. Han stod bare og stirrede på mig.
”Remember what I used to call you?” Jeg tror ikke rigtig det var gået op for ham endnu. Ellers tænkte han bare meget grundigt over hvad han skulle sige.
”Dan-Dan?” hviskede jeg for at hjælpe ham på vej. Jeg håbede, at det ville få ham til at udtrykke sig på en eller anden måde, efter som jeg var den eneste der nogensinde kaldte ham det.
”Oh my God, Anne! What the **** are you doing here?!” sagde han pludselig. Shit, nu har du ødelagt det hele. Han er da selvfølgelig sur på dig, hvad havde du ellers regent med? Selvfølgelig bebrejder han dig da for hvad der skete, det var jo dig der rejste! ”God, I have missed you so much.” Han grinede og gav mig et kæmpe knus. ”I can’t believe your here! You know, when I saw you at the radio station, I knew there was something special about you, but I would never have guessed this” Han gav mig endnu et stort kram og idet han snurrede mig rundt, nåede jeg lige at trykke på ’stop’-knappen. Døren gik op, og udenfor stod Tom, Harry, Dougie og Sarah. Mcfly-drengene så undrende på os, men Sarah bare stod og smilede fjollet.
”Guys, do you remember the girl I told you about?” Spurgte Danny glad.
“Who?” spurgte Harry og Tom i kor.
”My childhood friend? It’s her” nærmest råbte Danny. Han opførte sig som et lille barn.
”Who is her?” spurgte Dougie. Han var, ligesom de andre overhovedet ikke med på hvad Danny fablede om.
”Anne,” sagde han og kiggede på mig, jeg smilte. ”She called me Dan-Dan; no one has ever done that before.”

Da Tom, Harry og Dougie endelig fandt ud af hvad Danny mente, sagde vi farvel til hinanden. Da Dougie fik et kram, lagde mærke til at han rødmede.
”Bye” sagde jeg og gik ind til Sarah i vores suite.
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptyTirs Jul 15, 2008 1:38 pm

Hehe , rigtig godt .. Du går meget ind i detaljerne , (og det er positivt ment) . Rigtig rigtig godt !! Bare begynd på den næste snart ikk ??? Razz
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptyTirs Jul 15, 2008 4:55 pm

Dannys-Princess skrev:
Hehe , rigtig godt .. Du går meget ind i detaljerne , (og det er positivt ment) . Rigtig rigtig godt !! Bare begynd på den næste snart ikk ??? Razz

Det lyder godt Smile Tak Very Happy Jeg har faktisk allerede skrevet de næste afsnit, så den næste kommer nok om et par dage når jeg har rettet det pig
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptyTirs Jul 15, 2008 10:07 pm

Super godt Smile Mere snart?
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptyTirs Jul 15, 2008 10:20 pm

McFlyLover<3 skrev:
Super godt Smile Mere snart?

Ja da Very Happy .. Det skal lige være helt klar, så kommer der noget Wink
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptyTirs Jul 15, 2008 10:41 pm

theirstargirl skrev:
McFlyLover<3 skrev:
Super godt Smile Mere snart?

Ja da Very Happy .. Det skal lige være helt klar, så kommer der noget Wink

Godt, glæder jeg mig så til Wink
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptyTirs Jul 15, 2008 10:56 pm

theirstargirl skrev:
McFlyLover<3 skrev:
Super godt Smile Mere snart?

Ja da Very Happy .. Det skal lige være helt klar, så kommer der noget Wink

Årh den er så god smukke! Very Happy hehe, jeg kan ikke lade være med at sidde og smile hver gang jeg læser den!
Jeg glæder mig virkelig til næste afsnit (;
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptyTors Jul 17, 2008 9:47 am

Jubii Very Happy Nu kommer næste del !

Endnu en gang: Tillykke med fødselsdagen, Tom Razz

7.

Vi havde været i London i næsten en uge og al vores tid var blevet brugt sammen med drengene. Nu var det så en af de dage, hvor drengene skulle indspille og vejret bare var alt andet end godt. Sarah og jeg sad på gulvet i vores suite og havde gang i den helt store tøsehygge-aften. Vi havde begge to nattøj på, og gulvet var dækket af dyner og puder. På bordet stod skåle med frugt, chips, slik og sodavand. Dvd’en var i gang og vi så gyser. Ikke rigtig min favorit, men Sarah havde insisteret.
”AAARG”, skreg jeg.
”Hahaha,” Sarah rullede rundt på gulvet og grinte af mig.
”Det er ikke sjovt! Jeg blev sgu da mega bange!” Jeg rejste mig for at finde min telefon. Den var begyndt at ringe, lige da det var allermest uhyggeligt.
”Hello” sagde jeg.
”Hi, it’s Dougie.
”Oh hey, what’s up?” spurgte jeg, da han lød lidt nervøs.
”We are off early, so I was just wondering if you wanted to do something tonight?”
“I would love to”
“Great” sagde han og lød allerede mere selvsikker. ”I’ll pick you up at 7 o’clock.
”All right, see you later then” Jeg smilede stort, selvom han ikke kunne se mig.
”Yeah, and wear casual clothes!” Vi lagde på.

”Kan du klare at være alene i aften?” spurgte jeg Sarah.
”Sagtens, men hvad skal du da?”
”Jeg skal såmænd bare ud med Dougie” sagde jeg henkastet og forsøgte at lyde ligeglad. Men det var svært for jeg var overlykkelig.
”Er det rigtigt?” skreg hun og fløj op fra gulvet. Vi hoppede og dansede rundt på værelset, hvorefter vi kollapsede på gulvet. Jeg skævede over på uret og sprang op. Dougie ville være her om en halv time!
Jeg styrtede ud for at tage et hurtigt bad, men Sarah fandt et outfit til mig: Grå/sorte slim fit cowboybukser og en blå top. Jeg tørrede mit hår og glattede det, fik lagt enkel make-up og så var jeg ellers klar. To minutter senere bankede det på døren.
”Hi,” smilede jeg, da jeg åbnede døren.
”Hi,” hans ansigt lyste op. ”You look great!”
”Thank you, you don’t look too bad your self” Jeg smilede stort.
”Ready to go?”
“Born ready! Sarah, jeg smutter!” råbte jeg inden jeg lukkede døren efter mig.
”Where are we going” spurgte jeg da vi gik ud gennem lobbyen.
”I thought we could grab some ice-cream and then go to the beach.”
“Sounds good to me”

Vejret var blevet meget bedre og himlen var blevet næsten skyfri. Vi gik ved siden af hinanden hen til is kiosken. Det var så nemt at snakke med ham, i forhold til drengene hjemme i Danmark, der var for generte til overhovedet at sige noget. Selv om jeg vidste Dougie var genert, kunne det overhovedet ikke mærkes på ham.
Pludselig strejfede vores hænder hinanden, og mit hjerte begyndte straks at slå hurtigere. Var jeg ved at falde for ham? Han havde altid været min favorit i bandet, men at jeg ville blive rigtig forelsket i ham? Det havde jeg ærlig talt aldrig regnet med.
”What ice-cream flavour do you like?” Spurgte Dougie.
“I love Lion and vanilla”
“Me too” sagde han og grinte. Sjovt at han også kunne lide Lion-is, kun få af dem jeg kendte, kunne lide det.
”Can I please have two Lion and vanilla ice-creams?” Spurgte Dougie, pigen der stod i iskiosken. Hun rakte os vores is, og vi bevægede os ned mod stranden. Vi satte os i sandet og nød solnedgangen.
”How are England so far?”
”It’s great! I love it here.”
“That’s good. What about Danny?”
“What about him?”
“Tell me the story about you guys”
“Well, I moved to London when I was about 2 years old and Danny was my next-door neighbour. We were best friends, and kind of inseparable. And then my parents decided to move back to Denmark, because my dad got a better job. I don’t know why, but we didn’t stay in touch”. En tåre trillede ned af min kind, og jeg tørrede den hurtigt væk. Jeg ville ikke have at Dougie skulle se mig græde.
”And since then, it’s been like a part of me has been missing.”
“But he is here now” Sagde Dougie og lagde armene om mig. “He has missed you too. Sometimes I have caught him crying at night, especially when he was younger.”
“Really?” Sagde jeg lidt overrasket. Jeg kunne ikke rigtig se Danny græde for mig, men det gav mig en dejlig fornemmelse af han havde det på samme måde som mig.
”Yeah, and you know what? He isn’t letting you go this time!”
Jeg puttede mig ind til Dougie, der stadig sad med armene rundt om mig. Jeg følte mig mere sikker, end jeg havde gjort i lang tid. Det hele skulle nok gå, jeg havde fået nogle rigtig gode venner, og min bedste ven tilbage. Jeg havde livet foran mig og intet kunne slå mig ud.
”I’m kind of cold, is it okay with you if we go back?” spurgte jeg efter et stykke tid.
“Sure, let’s go.” Han rejste sig og trak mig op af sandet.
Tilbage på hotellet var det tid til at sige farvel.
”I had a great time to night, Dougie.”
“Me too, I will see you later then?”
“Definitely” smilede jeg og kyssede han let på munden. Dejlig fornemmelse og sikkert ikke noget han havde regnet med.
”Oh, and by the way..” sagde Dougie. “Don’t tell Danny, what I told you.”
“Off course not” grinede jeg, hvorefter jeg gik ind i elevatoren og vinkede til ham, inden dørene lukkede.
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptyTors Jul 17, 2008 11:17 am

Rigtig godt, ved ikke hvad jeg ellers skal sige ?? Mere snart ! Razz
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptyTors Jul 17, 2008 1:07 pm

Haha, hvor er det bare godt! Very Happy
- Jeg venter spændt på mere! <3
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptyTors Jul 17, 2008 1:27 pm

Jep, rigtig godt ! More when you are ready..
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptyTors Jul 17, 2008 6:49 pm

Tak tak til jer begge to Very Happy - Altid dejligt at få at vide at folk kan lide det man laver cheers

Jeg har skrevet en masse idéer ned, så de skal bare lige sættes sammen, og rettes til så kommer der mere Razz
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptyFre Jul 18, 2008 3:14 pm

VIGTIGT !!

Jeg har et lille dilemma! Embarassed

Jeg skal have fundet nogen der kan 'spille' Harry og Tom's kærester. Razz
Vidste ikke rigtig om jeg skulle bruge deres rigtige kæresters navne Question , men nu gør jeg det sådan her.

Så som sagt, har jeg brug for nogle der har lyst til at være med i fic'en Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptyFre Jul 18, 2008 3:24 pm

theirstargirl skrev:
VIGTIGT !!

Jeg har et lille dilemma! Embarassed

Jeg skal have fundet nogen der kan 'spille' Harry og Tom's kærester. Razz
Vidste ikke rigtig om jeg skulle bruge deres rigtige kæresters navne Question , men nu gør jeg det sådan her.

Så som sagt, har jeg brug for nogle der har lyst til at være med i fic'en Very Happy

wee jeg vil da gerne prøve at være Tom's haha
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptyFre Jul 18, 2008 5:27 pm

McFLYxSidsel skrev:
theirstargirl skrev:
VIGTIGT !!

Jeg har et lille dilemma! Embarassed

Jeg skal have fundet nogen der kan 'spille' Harry og Tom's kærester. Razz
Vidste ikke rigtig om jeg skulle bruge deres rigtige kæresters navne Question , men nu gør jeg det sådan her.

Så som sagt, har jeg brug for nogle der har lyst til at være med i fic'en Very Happy

wee jeg vil da gerne prøve at være Tom's haha

Det lyder godt Smile Tak Razz
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptyFre Jul 18, 2008 6:35 pm

Her er næste del Smile
- Måske lidt lang, men kunne ikke finde ud af hvor jeg skulle dele den Very Happy

8.

”Godmorgen Annesteg” sagde Sarah, da jeg kom ud i køkkenet næste morgen.
”Godmorgen”, mumlede jeg, mens jeg rodede gennem minikøleskabet efter noget spiseligt. Uden held!
“Du skal ikke tro du kan snyde dig udenom! Jeg vil have alle detaljer fra i går.”
”Så det virker altså ikke?” grinede jeg, og trykkede nummeret til receptionen, for at ringe efter morgenmad.
”Nej, kom så i gang!” Hun var i godt ekstra humør i dag, og det smittede hurtigt af på mig.
”Okay så. Men ja, vi gik hen til iskiosken og købte is, og så gik vi ned på stranden og kiggede på solnedgangen”
”Argh, hvor romantisk! Jeg er SÅ misundelig”
”Vi kyssede!”
“Er det rigtigt?!” Hun sprang op fra stolen.
”Ja, din tosse. Ellers ville jeg jo ikke sige det, vel?” Jeg grinte af hende. ”Nu kan du lige komme af med al din glæde, men jeg tager tøj på.”
”Argh, jeg er så glad på dine vegne mus!” Jeg fik et knus. “Du fortjener det helt klart.” Hun havde ret, de sidste par måneder havde ikke ligefrem været de sjoveste for mig. Men det havde jeg brug for at glemme, og turen til London var min behandling.

Da jeg havde fået tøj på, gik jeg ind til Sarah igen. Nu sad hun på sofaen og fulgte koncentreret med i en serie i fjernsynet.
”Nå, er du med på noget shopping i dag?” spurgte jeg. Jeg fik intet svar, hvilket er usædvanligt. Sarah plejer at reagere på ordet shopping på flere kilometers afstand. ”SARAH?!”
”Argh, du må ikke skræmme mig sådan!” sagde hun.
”Du reagerede jo ikke, så blev jeg nødt til at gøre noget. Vil du så med?”
”Hvorhen?” Hun havde bare virkelig ikke hørt noget.
”Ud at shoppe selvfølgelig. Vejret er perfekt, og vi kunne tage drengene med.”
”Ja, helt klart. Gi’ mig 10 minutter, så er jeg klar.” Hun sprang op fra sofaen og styrtede ind på sit værelse.
Tyve minutter senere var vi på vej ned i byen. Vi havde aftalt med Mcfly at mødes med dem på en café til brunch.
”Der er drengene” sagde jeg til Sarah, da vi drejede om hjørnet. De stod alle og koncentrerede sig om deres samtale. ”Er du med på at vi forskrækker dem?” Jeg begyndte at småløbe hen til dem, Harry der stod med fronten mod mig, fik øje på mig, men jeg signalerede at han skulle lade som ingenting.
”WATCH OUT!” skreg jeg, og sprang op på ryggen af Danny, samtidig med Sarah, der sprang på Tom. Da Danny og jeg var mindre, havde vi altid en konkurrence om hvem der kunne forskrække hinanden mest.
Danny fór sammen:”Oh God, you scared me!” Han vendte sig mod Tom. ”What was that, dude?” spurgte han. Vi kiggede alle på Tom, der stod og smilede flovt. Han havde bogstaveligt talt skreget som en pige!
”Sorry..”
”Moving on. So the competition is on again?” spurgte Danny og vendte sig mod mig igen.
”Oh yeah!” Grinede jeg.
“Can we please go? I’m starving!” spurgte Dougie.
Vi gik ind på caféen og bestilte morgenmad. Efter at vi havde spist, gik vi ned i byen for at shoppe.
”Jeg bliver nødt til at finde en kjole til min fødselsdagsfest, det er om under 2 måneder!” sagde jeg til Sarah, da vi alle gik nede i byen.
”Ja, jeg skal også have fundet en.”
”Girls, stop talking Danish,” sagde Danny, “You know we don’t get it!”
“Kind of the point, you fool!” grinede Sarah og fortsatte vores samtale: “Jeg tænkte på, om du har tænkt dig at invitere drengene?”
”Ja, det overvejede jeg faktisk. Men tror du de vil flyve til Danmark, bare for at komme med til min fødselsdag?”
”Du kan da altid prøve.”
”Hey guys” sagde jeg, og vendte mig om så jeg gik baglæns. ”My birthday is in 2 months, and I was just wondering if you would like to come?”
“That would be great” sagde Tom, “I don’t know if we have any plans, I mean we are still recording, and by September we’ve got a lot of promoting to do.”
“But if we have time, we will definitely be there!” afbrød Danny.
“Great!” Jeg forsøgte at smile, selvom jeg var lidt skuffet. Men på den anden side, så kunne jeg jo heller ikke regne med, at de bare kunne tilpasse deres arbejde for at tage til Danmark til en fødselsdag. Men det var nu det jeg inderst inde håbede på.

”My feet hurts!” beklagede jeg mig. Vi havde shoppet det meste af dagen, og nu orkede jeg ærlig talt ikke mere.
”Mine too!” sagde Sarah og satte sig på en bænk. Jeg kiggede gennem mine poser for at få overblik over, hvad jeg havde købt. Sko, bukser, en kjole til min fødselsdag og et tørklæde.
”So what should we do now?” spurgte Tom og smækkede benene op på Harry der sad ved siden af.
”Hey, get your smelly feet off me!”
“I don’t know Tom” svarede jeg og ignorerede Harry. ”But it has to be something that doesn’t involve walking!”
“I’m with you on that!” Sagde Danny. “How about we just chill at our house tonight?”
“That’s sound great” sagde Sarah, ”so we’ll meet at our house in an hour?”
“Fine, see you later guys!”
Vi gik hver til sit. Det er vist godt vi ikke skulle være alene i aften, for vejret så ikke ud til at blive særlig godt. Store mørke skyer dækkede næsten hele himlen og det så ud som om det kunne bryde løs når som helst. Sarah og jeg nåede da heldigvis hjem i tørrevejr. Vi fik gjort os klar til at tage over til drengene, og fik vores nyindkøbte ting pakket ud. Inden længe var vi på vej hjem til drengenes hus, og selvom det ikke lå specielt langt væk, tog vi alligevel paraplyer med.
”Hey!” sagde Harry, da han åbnede døren for os.
”Hi,” Vi gik ind og fandt de andre siddende i stuen og være meget koncentrerede om at spille X-box.
”Hey guys” sagde jeg, men det eneste svar jeg fik, var bare en løftet hånd fra Dougie. Nå, så man kan ikke en gang få et lille hej?
”Are they always like this?” spurgte jeg Harry
“Well, yeah. When the game have finished you can talk to them, but now they don’t listen, just answer without knowing the question.”
“I got an idea!” sagde Sarah og grinede, allerede inden hun havde gjort noget. ”ANNE’S NAKED!!” skreg hun pludselig. I det samme sekund, drejede alle tre drenge hovedet og kiggede på mig. Jeg blev fuldstændig tomatrød i hovedet og Tom, Danny og Dougie blev flove og kiggede alle nervøst væk.
”Now that we have your attention” sagde Sarah, “Could we please do something? Playstation is not really my thing”
“X-box!” sagde de alle fire i kor.
Vi besluttede at sætte en film på, og valgte ’Meet the Spartans’. Aldrig har jeg grint så meget, som jeg gjorde da vi så den film.
”That’s a great movie,” konstaterede Danny, da filmen var færdig. ”So what do you wanna do now?”
“What about a game of ‘Truth or dare’?” foreslog Tom. Alle var med på den, og vi gik i gang. Efter en time, var vi stadig i gang, og flere og flere hemmeligheder var kommet på bordet.
”Truth or Dare, Anne?” spurgte Tom
”I’ll have to say truth”
“Your last boyfriend and break-up!” sagde han så. Jeg blev helt stille, og langsomt blev mine øjne fyldt med vand. En tåre trillede ned af min kind. Jeg rejste mig, jeg skulle bare ud her fra og det skulle være nu! Udenfor styrtede regnen ned, men jeg var fuldstændig ligeglad. Jeg gik direkte ud i regnen og satte mig på græsset. Det var det spørgsmål, jeg hele aftenen havde undgået at skulle svare på, og så kaster han det bare i hovedet på mig, på den måde!

”Are you okay?” spurgte en stemme, efter at jeg havde siddet ude i regnen lidt.
”Not really..” svarede jeg og kiggede op. Det var Dougie.
“Do you wanna come inside again? Tom is really worried about you, he didn’t know. Well, I don’t know either, but..”
“Well, I’m not going to tell you!” vrissede jeg.
“Sorry..” sagde han stille og kiggede ned. Oh, shit. Nu har jeg også såret ham.
”No, I’m sorry. I didn’t mean to snap at you. It’s just, I can’t get past what happened and I’m having a hard time trusting people.”
“It’s okay. You don’t have to tell me.”
“Thank you”
“I kind of wanna ask you something.” Sagde han efter lidt stilhed.
”Go on!”
”Do you want to go out with me sometime?”
Mit hjerte sprang et par slag over. ”I would love to, Dougie”
”That sound great. So I’ll pick you up at 7 tomorrow?”
“That’s fine with me!”
Efter lidt tid gik vi tilbage indenfor. Jeg var fuldstændig gennemblødt og jeg rystede af kulde.
”Tom?” Sagde jeg og gik direkte hen til ham, selvom vandet dryppede af mig.
”Look, I’m really sorry about before, but I..”
“It’s okay, you didn’t know. I’ve just had a hard time lately, that’s all.” Selvom det ikke var hele sandheden, kunne jeg ikke få mig selv til at fortælle mere.
”It’s okay, I understand.” Han lagde mærke til at jeg rystede af kulde. ”Don’t you think you need a hot shower and some dry clothes?” Han trak mig med ovenpå og fandt noget tøj jeg kunne have på. Jeg gik ud på badeværelset og tog et dejligt bad.


Nåh, hvad synes I så ? Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptyFre Jul 18, 2008 6:55 pm

gutti

og hvad mon der skete?? Damm Da Da Dammmmmmmmm haha Razz
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 EmptyFre Jul 18, 2008 7:06 pm

McFLYxSidsel skrev:
gutti

og hvad mon der skete?? Damm Da Da Dammmmmmmmm haha Razz

Jaeh, det er jo ikke godt at vide ! Shocked
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A dream come true :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
A dream come true :)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» A Dream Job Coming True (Fic by Sally and Anita)
» True love way - Af Emilie, AM og Mille.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: