Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 A dream come true :)

Go down 
+3
McFlyLover<3
Sarah
Annesteg
7 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptyFre Jul 18, 2008 7:13 pm

theirstargirl skrev:
McFLYxSidsel skrev:
gutti

og hvad mon der skete?? Damm Da Da Dammmmmmmmm haha Razz

Jaeh, det er jo ikke godt at vide ! Shocked

neej !! haha Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptyFre Jul 18, 2008 8:16 pm

Haha! Nøj hvor jeg grinede da jeg råbte: Anne's naked! haha
Den er altså super god, og sjov! Razz <3
- Du er rigtig god til det her annesteg (; Jeg glæder mig til mere!
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptyFre Jul 18, 2008 9:04 pm

sarahXlovesXmcfly skrev:
Haha! Nøj hvor jeg grinede da jeg råbte: Anne's naked! haha
Den er altså super god, og sjov! Razz <3
- Du er rigtig god til det her annesteg (; Jeg glæder mig til mere!

Hahahah, det var også meningen ;D
Tak tak, sveske Smile
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptyFre Jul 18, 2008 10:09 pm

super GODT !!! Gad godt vide hvad der er sket med ham ekskæresten Shocked
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptyFre Jul 18, 2008 10:38 pm

McFlyLover<3 skrev:
super GODT !!! Gad godt vide hvad der er sket med ham ekskæresten Shocked

Ja, det bliver spændende Wink
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptyFre Jul 18, 2008 10:45 pm

theirstargirl skrev:
VIGTIGT !!

Jeg har et lille dilemma! Embarassed

Jeg skal have fundet nogen der kan 'spille' Harry og Tom's kærester. Razz
Vidste ikke rigtig om jeg skulle bruge deres rigtige kæresters navne Question , men nu gør jeg det sådan her.

Så som sagt, har jeg brug for nogle der har lyst til at være med i fic'en Very Happy

Ville da heller ikke klage over at være Harry's kærste Smile , men har et lidt gammeldages navn hvis jeg selv skla sige det Embarassed
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptyFre Jul 18, 2008 11:00 pm

McFlyLover<3 skrev:
theirstargirl skrev:
VIGTIGT !!

Jeg har et lille dilemma! Embarassed

Jeg skal have fundet nogen der kan 'spille' Harry og Tom's kærester. Razz
Vidste ikke rigtig om jeg skulle bruge deres rigtige kæresters navne Question , men nu gør jeg det sådan her.

Så som sagt, har jeg brug for nogle der har lyst til at være med i fic'en Very Happy

Ville da heller ikke klage over at være Harry's kærste Smile , men har et lidt gammeldages navn hvis jeg selv skla sige det Embarassed

Det lyder godt, nu kan jeg komme videre med fic'en nemlig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptySøn Jul 20, 2008 10:31 pm

Så kommer næste del Smile
- Håber I kan lide den Razz

9.

”SARAH?!” Skreg jeg.
”Hvad er det galt?” spurgte hun og stak hovedet ind på mit værelse. Der var en halv time til Dougie kom og hentede mig, og jeg havde stadig ikke fundet noget tøj at have på.
”TØJKRISE! Du bliver nødt til at hjælpe mig! Dougie kommer om en halv time! EN HALV TIME!!”
”Rolig nu, sveske. Det skal nok gå.” Hun rodede lidt rundt i mit tøj, og trak et par hvide bukser ud, sammen med en ny kort kjole jeg havde købt i Italien. ”Hvad med det her? Og så dine sorte sko til?”
”Du er en skat!” Sagde jeg og gav hende et stort knus.
”I know” sagde hun og grinede. Hun gik ud, og jeg fik mit tøj på.
”Hvordan ser jeg ud?” spurgte jeg, da jeg lidt senere gik ind i stuen til hende.
”Du ligner en million!”
”Godt, det var også det jeg håbede på” Jeg grinte. ”Og det er takket være dig!” Jeg satte mig ved siden af hende i sofaen, hvor hun sad og så ’Venner’.
Pludselig bankede det på døren. Dougie!
”Hi” sagde jeg smilende, da jeg åbnede døren.
”Hey, are you ready to go?”
“Yep!” Jeg smilede stadig, “Sarah, jeg smutter. Vi ses senere!” råbte jeg, da jeg lukkede døren.

“You said earlier, that you’ve always wanted a tour of London in one of the red busses” sagde Dougie, da vi gik ud gennem lobbyen.
”That’s right”
“Well...” Han pegede over på den anden side af gaden, hvor en rød bus holdt klar.
”Wauw Dougie” sagde jeg forbløffet og gav han et knus. ”Thank you so much”.
Han tog min hånd og førte mig over til bussen. Det gav et sug i min mave, da jeg mærkede hans hånd i min. Vi gik sammen hen mod bussen, op af trappen og kom op til det mest romantiske jeg nogensinde havde oplevet. Alle sæderne var fjernet og erstattet med en hyggelig sofa aller forrest. Rundt i kanten af bussen, var sat en masse stearinlys. Det så fantastisk ud i tusmørket.
”Here you go” sagde han og trak en rød rose frem til mig.
”Aw, thank you. You’re so sweet.” Jeg kyssede ham let på kinden.
Vi satte os i sofaen forrest på dækket. Ved sofaen stod et bord to tallerkner med lasagne og en skål ved siden af, med en lækker salat.
”I hope this is okay” sagde Dougie og kiggede mig direkte i øjnene. Endnu et sug i maven! ”I didn’t know what to order, and almost everyone likes lasagne”
“It’s perfect” smilede jeg. “And my favourite!”
Bussen begyndte langsomt at køre, mens vi spiste og snakkede. Mens bussen kørte gennem det meste af London, fortalte Dougie med sin bedste guide-stemme hvad vi så. Til sidste blev jeg nødt til at bede ham holde op, jeg havde simpelthen for ondt i maven af at grine. Tårerne trillede ned af kinderne og jeg holdt mig på maven.
Resten af aftenen sad vi på sofaen og nød udsigten. Det begyndte at blive koldt og jeg puttede mig stille ind til Dougie, der lagde sine arme om mig.

Klokken var efterhånden blevet mange og Dougie fik buschaufføren til at køre tilbage til hotellet.
Dougie fulgte mig helt hen til elevatoren for at sige farvel.
”I had a great time tonight” sagde jeg og smilede stort, ”Thank you so much for this.”
”You’re welcome,” Jeg kunne se på ham at han lyst til at sige mere, men han valgte at lade vær. Vi stod lidt i stilhed og kiggede rundt.
“Bye then. I’ll see you tomorrow, right?”
“Definitely” nu smilede han stort og gav mig et knus, inden jeg forsvandt ind i elevatoren. Dørene var ved at lukke, og jeg blev simpelthen nødt til at gøre noget. Det var ikke til at holde ud mere.
”Dougie!?” råbte jeg, og fik dørene til at åbne sig igen. Overraskende nok, stod han stadig udenfor, og hans ansigt lyste op da han så mig.
Jeg gik langsomt, de få skridt hen til ham. Nu stod jeg så tæt på ham, som jeg overhovedet kunne, eller nogensinde havde gjort. Mit hjerte hamrede og jeg havde sommerfugle i maven.
”You forgot something” og inden han kunne nå at svare, kyssede jeg ham stille. Jeg afbrød kysset og begyndte at undskylde: ”Sorry, I didn’t mean to do that, I just..” Han lagde en finger på mine læber for at få mig til at tie stille og kyssede mig igen.
Da jeg et kvarter senere kom op på mit værelse, svævede jeg på en lyserød sky. Det her er virkelig en drøm der bliver til virkelighed! Jeg var forelsket og ikke bare i hvem som helst. Nej, i Dougie Poynter. Men ikke i medlemmet fra Mcfly, som jeg havde været vild med i de sidste par år, nej, det var ham selv. Uden Mcfly, hans talent og stemme. Og det vidste jeg. Jeg ville aldrig blive en af de piger, som kun vil have ham for hans berømmelse og penge. Jeg var forelsket og ville have ham som han var!



(Vil bare lige sige, at det med bussen har jeg ikke fået fra Emilie og Sidsels fan-fic. Læste først deres efter at jeg selv havde skrevet det her.)
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptySøn Jul 20, 2008 10:40 pm

det er godt (:
hehe jaa det minder godt nok om det men skidt med det, det er jo ligegyldigt (:

men mere snart kan ikke haha
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptySøn Jul 20, 2008 10:47 pm

McFLYxSidsel skrev:
det er godt (:
hehe jaa det minder godt nok om det men skidt med det, det er jo ligegyldigt (:

men mere snart kan ikke haha

Godt, Smile Tænkte bare shit, da jeg læste jeres bagefter Embarassed men jeg kunne ikke finde på noget andet, og har virkelig altid ønsket at køre i de busser, så jeg lod det blive. Håber det er okay? Smile
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptyMan Jul 21, 2008 12:40 am

Godt !! Selvom det minder om en af de andre er det jo stadig super romantisk, og sjovt at i har fået samme tanke Wink

Synes stadig det er super Smile
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptyMan Jul 21, 2008 11:02 am

McFlyLover<3 skrev:
Godt !! Selvom det minder om en af de andre er det jo stadig super romantisk, og sjovt at i har fået samme tanke Wink

Synes stadig det er super Smile

Ja lidt sjovt, faktisk Razz Og mange tak Smile
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptyMan Jul 21, 2008 12:10 pm

theirstargirl skrev:
McFLYxSidsel skrev:
det er godt (:
hehe jaa det minder godt nok om det men skidt med det, det er jo ligegyldigt (:

men mere snart kan ikke haha

Godt, Smile Tænkte bare shit, da jeg læste jeres bagefter Embarassed men jeg kunne ikke finde på noget andet, og har virkelig altid ønsket at køre i de busser, så jeg lod det blive. Håber det er okay? Smile

hehe jaa det er helt fint (:
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptyMan Jul 21, 2008 12:18 pm

McFLYxSidsel skrev:
theirstargirl skrev:
McFLYxSidsel skrev:
det er godt (:
hehe jaa det minder godt nok om det men skidt med det, det er jo ligegyldigt (:

men mere snart kan ikke haha

Godt, Smile Tænkte bare shit, da jeg læste jeres bagefter Embarassed men jeg kunne ikke finde på noget andet, og har virkelig altid ønsket at køre i de busser, så jeg lod det blive. Håber det er okay? Smile

hehe jaa det er helt fint (:

Godt godt Smile
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptyMan Jul 21, 2008 10:41 pm

Her kommer så den næste del Smile

10.

Der var nu gået endnu en uge efter vores date, og Dougie & jeg var nærmest uadskillelige. Sarah og jeg havde besluttet at vi ville besøge drengene, da vi vidste at de havde fri i dag.
På vejen hen til drengenes hus, snakkede vi altid. I dag var emnet Sarah følelser for Danny, som hun absolut var sikker på ikke blev gengældt.
”Hvad skal jeg gøre?” spurgte hun fortvivlet, da vi gik op ad stien til deres hus.
”Hør på mig søde, jeg er 100 % sikker på at det bliver gengældt. Bare vent og se!”
”Er du sikker? For jeg tvivler nu stadig.”
”Hvorfor? En hver ville da være dum, hvis han ikke var vild med dig!”
”Tak, hvor er du sød”
”I lige måde. Kom, så går vi ind”. Jeg tog i håndtaget, det var blevet til en vane at vi ikke bankede på. Med et samme vi kom ind, hørte vi stemmer fra køkkenet.
”Sh, luk døren stille. De har ikke hørt os endnu” hviskede jeg til Sarah. Hun lukkede døren og vi stillede os så vi kunne høre hvad de snakkede om.
”I don’t know what do to”
“What do you mean?”
“About Sarah, you fool! I’m crazy about her.”
“I think you should tell her.”
“But I don’t want to screw everything up. I mean, if it doesn’t work out, then what about my friendship with Anne. I can’t bear to loose both of them. I just can’t!”
“Dude, listen to me! You need to tell her! If you don’t, you’re gonna regret it when they leave”
“But..”

Vi afbrød deres samtale og gik ud i køkkenet.
”Hi guys” sagde Sarah og lod som ingenting. ”What’s up?”
”Nothing really, just chatting.” Svarede Harry.
”Danny, can I talk to you for a sec?”
Han så lidt bekymret ud. ”Sure” svarede han. Sarah tog hans hånd og trak ham med ind i stuen.
”What is that about?” spurgte Harry, men jeg ignorerede ham og forsøgte at høre hvad der blev sagt. Desværre kunne jeg kun høre mumlende stemmer. Pludselig blev der stille, og efter lidt tid kom de gående ud. Begge to med et kæmpe smil og hinanden i hænderne. Jeg kunne ikke lade vær’ med at smile, jeg vidste at det ville ske på et tidspunkt!
”Where’s Dougie?” spurgte jeg.
”In his room, I think” svarede Danny. Det var første gang jeg havde set ham så glad og jeg kunne ikke lade vær’ med at give ham et stort knus.
”What was that for?”
”Everything!” jeg smilede og kiggede seriøst på ham. ”Now, you be nice to her, or else..”
”Or else what?”
“You’ll see” sagde jeg og spruttede af grin.

Jeg gik ind på Dougie værelse, hvor jeg fandt ham sovende i sin seng.
”’Morning, D” sagde jeg stille og satte mig i sengen.
”’Morning. Didn’t know you were coming over this early?” Han gabte.
“It’s 11.30, not early.” Svarede jeg kækt.
Efter lidt tid kiggede Dougie seriøst på mig.
”What’s up?” jeg blev lidt nervøs.
”What are we?” spurgte han.
”What du you mean, what are we?”
“You know like, dating or boyfriend & girlfriend?” Mit hjerte sprang et par slag og bankede ellers derud af. Jeg kunne ikke fatte at han sad der og spurgte mig så lige ud. Han mumlede noget mere jeg ikke kunne høre.
”Hm, I was thinking about the last one.” Jeg smilede.
“Oh..” Han så skuffet ud. Hvorfor blev han nu skuffet? Jeg havde lige sagt ja, til at være hans kæreste!
”So you just want to be friends?”
“NO! What makes you think that?”
“You said the last one, which was friends” Han så på mig.
“I didn’t hear you say that.” Jeg så flovt på ham, ”I meant the boyfriend & girlfriend thing. What do you want?”
”I want that too..” smilede han. “So you are my girlfriend?”
“I guess so!” Jeg kyssede ham længe, mens mit hjerte var ved at gå amok. Jeg tror snart det ville gå i stå af udmattelse.
Det bankede på døren og Tom stak hovedet ind på værelset.
”Hi Anne!” sagde han og smilede
”Hey”
”Do you two want to go to the beach with us later?”
Jeg kiggede spørgende på Dougie, for at få hans mening. Han nikkede.
”Yeah, that would be great”

Senere da vi var kommet ned på stranden, gjorde vi klar til den helt store afslapning. Drengene havde lagt sig i solen på deres håndklæder og Sarah var oppe i kiosken efter vand. Jeg trak min sommerkjole af og lagde mærke til at de alle stirrede på mig.
”Stop staring at me!” sagde jeg. Tom, Harry og Danny blev flove og kiggede alle hurtigt væk. ”I’m sure I don’t have anything, you haven’t seen before.”
”Yeah guys, stop staring!” sagde Dougie. “She’s mine.” Han rejste sig fra sit håndklæde, lagde sine arme om min talje og kyssede min næse.
Pludselig fik noget andet bag mig, drengenes opmærksomhed. Jeg vendte mig om og kiggede i samme retning, hvor Sarah kom gående længere henne ad stranden. Hun havde sin blåstribede bikini og et par grå shorts på.
”Hey!” sagde jeg og spillede fornærmet. Dougie kiggede undrende på mig, og jeg fortsatte mit lille skuespil. ”You’ve got me, so stop staring at her!” Han signalerede noget til de andre og inden jeg kunne nå at reagere, havde de alle fat i mine arme og ben, og var på vej ned mod vandet.
”Nooo guys! Put me down!” skreg jeg, og forsøgte at rive mig fri.
”We will, hun’,” grinede Dougie. “In the water”
Sarah der havde set det hele, stod tilbage på stranden og grinede. Tom og Danny fik øje på hende, slap mig og løb op efter hende.
”Nooo” skreg hun og løb den modsatte vej. Tom og Danny fik fanget hende og hun blev også smidt i vandet.

Vi blev på stranden hele dagen, og om aftenen lavede vi bål. Vi sad alle rundt om bålet og nød varmen. Jeg sad mellem Dougies ben, med ryggen mod hans mave og han holdt en tæppe rundt om os.
”I am kinda cold. Do you wanna go for at walk?” spurgte jeg Dougie.
“Sure, you can take the blanket with you”
“I will” Jeg tog hans hånd og trak ham op af sandet. Han lagde tæppet om mine skuldre og sammen gik vi ned til vandkanten.
”I had a great time today”, sagde jeg og kyssede ham. ”Even though you threw me in the water!”
“Sorry about that, but just I couldn’t resist it” grinede han og kyssede mig igen. Det var dejligt at stå sammen med ham i vandkanten og putte.
”You know what?” spurgte Dougie pludselig. Jeg løftede mit hoved fra hans skulder og kiggede spørgende på ham.
”I really like you.. a lot!” sagde han så.
”Aw, you’re so cute! I like you too, a lot” Jeg kyssede ham blidt og det udviklede sig hurtigt. Det var dejligt og han kyssede så godt!
”GET A ROOM!!” Råbte de andre henne fra bålet. Jeg kunne ikke lade vær med at grine.
”I love your laugh” sagde Dougie og kyssede min pande. Vi gik tilbage til de andre, hånd i hånd.
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptyTirs Jul 22, 2008 12:20 am

awww rigtig godt hehe
den var sød Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptyTirs Jul 22, 2008 12:28 am

McFLYxSidsel skrev:
awww rigtig godt hehe
den var sød Very Happy

Tak Very Happy - Den er også et af mine yndlingsafsnit, indtil videre Razz
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptyTirs Jul 22, 2008 12:45 am

Tak Very Happy - Den er også et af mine yndlingsafsnit, indtil videre Razz[/quote]

kan jeg da godt forstå hehe
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptyTirs Jul 22, 2008 4:09 pm

Hold kæft hvor er afsnit 10 godt sveske! Very Happy
Ej det er virkeligt sødt! Og sjovt, jeg grinede helt vildt, hehe.
& nu sker der sørme noget med mig og Danny hva? Ö <3
uh det er godt! hehe cheers
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptyTirs Jul 22, 2008 6:52 pm

sarahXlovesXmcfly skrev:
Hold kæft hvor er afsnit 10 godt sveske! Very Happy
Ej det er virkeligt sødt! Og sjovt, jeg grinede helt vildt, hehe.
& nu sker der sørme noget med mig og Danny hva? Ö <3
uh det er godt! hehe cheers

Haha, tusind mange tak sveske Very Happy
Ja, det var jo også på tide med jer to Razz
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptyTirs Jul 22, 2008 8:23 pm

Jubii, næste del er på banen ! Very Happy


11.

Næste morgen vågnede jeg ved at min telefon bibbede. Jeg havde fået en sms.
Good morning sweetie!
How did you sleep?
Wanna hang out today? Smile
xX Dougie

Jeg smilede og svarede med det samme:

Hello stranger!
I slept really well.
Love to hang out today; I’ll come over ASAP Smile
See you soon, <3

Jeg stod op og kiggede udenfor. Vejret så ikke alt for godt ud, og jeg håbede at nå over til Dougie inden det begyndte at regne.
”Godmorgen sveske!” sagde jeg, da jeg stak hovedet ind til Sarah. Hun lå stadig i sin seng, og var vidst lige vågnet. ”Jeg skal over til Dougie i dag, skal du med?”
”Ja da, ” Hun smilede og strakte sig. Jeg gik ind til mig selv igen, for at tage tøj på. En halv time senere var vi klar til at gå.
”Årh, nu drypper det!” sagde Sarah og trak sin jakke op over hovedet.
”Ja, men jeg tror lige vi når det” I samme sekund begyndte regnen at styrte ned, det var som om nogen havde åbnet for en bruser.
”Eller ikke!” sagde jeg og begyndte at løbe. Men jeg opgav hurtigt, vi var allerede gennemblødte og kun halvvejs.
”Vi kan lige så godt gå resten af vejen!” sagde jeg, og Sarah grinte.
”Godt, for jeg orker heller ikke løbe!”
Inden længe var vi hjemme ved drengene og jeg dansede ind af havelågen. Af en eller anden grund, elskede jeg regnvejr. Især når man sad indenfor med åbne vinduer og hørte på det. Men jeg kunne også godt lide at være ude i det og det styrtede ned.
Dougie stod i døren og grinte af mig, da vi kom ind gennem havelågen.
”Hey beautiful!” råbte han
”Hi to you too!”
“Having fun?” Han stod stadig i døren, Sarah var allerede smuttet ind i varmen og jeg sprang stadig rundt ude i regnen. Jeg så sikkert sjov ud, men jeg var ret ligeglad. ”Yeah, are you coming? I’ve always wanted to dance in the rain”
“No, I’m not getting out in this weather. It’s crazy!”
“Well, I’m crazy!” sagde jeg og grinte. ”But you need to get out here right know!”
“Why?”
“Because I’ve always wanted to kiss in the rain too..” Jeg smilede og hans ansigt lyste op. ”Now come on!” Han gik langsomt ud i regnen, som han før ikke ville være i nærheden af. Lagde sine arme om mig og vi kyssede!
”Best kiss ever!” konstaterede jeg bagefter.
”Definitely, now can we please go inside again?” Uden at have fået et svar, tog han min hånd og trak mig indenfor.
Vi gik direkte ovenpå, hvor han fandt noget tørt tøj jeg kunne få på, mens mit eget tøj tørrede.
”Hey everybody!” Sagde jeg glad, da jeg kom nedenunder igen. Jeg havde et par af Dougies Star Wars boxer-shorts på, og en Hurley T-shirt der var alt for stor.
”Hey Anne!” svarede Tom og Harry
”Yo Ann-man!” sagde Danny og forsøgte at lege gangster, hvorefter han grinede af sin egen ‘joke’.
”Hello..” sagde to stemmer jeg aldrig havde hørt før. Jeg kiggede rundt i stuen og fik øje på to piger. Den ene havde brunt hår, den anden langt rødt hår.
”So I guess you are the famous Anne?” spurgte pigen med det brune hår.
“Yeah, I guess so..” Jeg rakte hånen frem.
“My name is Sidsel, but everyone calls me Sid. It’s so much easier!” Hun tog min hånd. ”I’m Tom’s girlfriend by the way.”
“Really nice to meet you, Sid” Jeg havde aldrig hørt om disse piger, men det behøvede de jo ikke vide.
”My name is Marie,” Den anden pige smilede og rakte sin hånd frem.
”Hi, nice to meet you too.” Jeg gengældte hendes smil. ”So I guess you are Harry’s girlfriend?”
”I am.” Marie smilte og så på Harry. Pludselig slog det mig!
”Did you all see me outside?”
”We did!” grinede Danny.
”Great!” Jeg grinede, ”Well, just so you know, I’m not always like that.” Jeg satte mig i sofaen ved siden af Sarah og fortsatte samtalen.
”So.. How long have you been together?”
“Hm, about four..” begyndte Sid
”Four months, eight days and two and a half hours!” Afbrød Tom hende. Han smilede flovt og vi grinede af ham.
”What about you guys?” spurgte jeg Harry og Marie, der sad og holdt i hånd.
”Two months” sagde Harry og kyssede Maries hånd.
Vi brugte de næste par timer på at snakke. Sid og Marie var virkelig søde, selvom Marie var ret genert i starten. Men snart blev hun mere tryg og vi fire piger faldt bare så godt i hak. Pludselig ringede min telefon, jeg kiggede på skærmen og sukkede højlydt.
”Excuse me for a second,” sagde jeg og rejste mig.
”Hej..” sagde jeg og begyndte at gå rastløst rundt i køkkenet.
”Hej Anne.” sagde stemmen, ”Hvordan går det?”
”Hvor vover du at ringe og spørge hvordan det går?!” Jeg var virkelig sur, hvor vovede han på at ringe til mig, nu i London. Det gik lige så godt, og jeg havde ikke planer om at hans skulle ødelægge det for mig.
”Okay, skat. Hør lige på mig..”
”For det første skal du ikke begynde på alle dine navne igen! Og for det andet har du højest 5 minutter, mere er du ikke værd!”
”Undskyld, for det hele! Jeg er virkelig ked af det jeg gjorde, og..”
”Lukas, jeg er ikke interesseret i dine undskyldninger. Dem fik jeg nok af allerede inden de begyndte, så du kan ligeså godt droppe det med det samme.”
”Men, jeg elsker dig. Jeg elsker dig virkelig og det har jeg hele tiden gjort.”
”A little too late, synes du ikke?!”
”Anne, hør på mig! Jeg savner dig, og jeg fortryder virkelig det jeg gjorde. Kan vi ikke starte forfra?”
”Aldrig, du skal ikke tro at du kan ringe og forsøge at få mig tilbage, og i det hele taget tanken om at få mig tilbage kan du glemme med det samme. Det sket aldrig!” Jeg lagde på og sank sammen på køkkengulvet. Tårerne trillede ned af mine kinder. Jeg slog på et køkkenskab, teknisk set gik jeg fuldstændig amok på det. Jeg havde så mange aggressioner der skulle ud, og køkkenskabet var det nærmeste.
”Did it do something to you?” spurgte Dougie, da han kom ud i køkkenet, sikkert for at se hvad der larmede sådan.
”Now is really not the time for joking, okay!?” sagde jeg mellem en masse hulk.
”I’m sorry, sweetie. Do you wanna talk about it?” spurgte han stille og satte sig på gulvet ved siden af mig.
”Not really. It’s the past and nothing worth talking about.” Flere tårer trillede ned af mine kinder og Dougie lagde sine arme om mig. Han vuggede mig stille frem og tilbage og til sidst faldt jeg i søvn.
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptyTirs Jul 22, 2008 8:30 pm

wee endelig haha ;D

og hvad mon der er sket!!???
dam da da dammmm haha Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptyTirs Jul 22, 2008 11:54 pm

McFLYxSidsel skrev:
wee endelig haha ;D

og hvad mon der er sket!!???
dam da da dammmm haha Very Happy

Haha, jaah Very Happy endelig kom du med xD

Puha, det bliver spændende at se hvad der skete Wink
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptyOns Jul 23, 2008 9:18 pm

theirstargirl skrev:
McFLYxSidsel skrev:
wee endelig haha ;D

og hvad mon der er sket!!???
dam da da dammmm haha Very Happy

Haha, jaah Very Happy endelig kom du med xD

Puha, det bliver spændende at se hvad der skete Wink

nemlig haha Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 EmptyTors Jul 24, 2008 12:47 pm

Det bliver bare bedre og bedre Razz<3
- Jeg kan næsten ikke vente på mere!
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Sponsoreret inhold





A dream come true :) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
A dream come true :)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» A Dream Job Coming True (Fic by Sally and Anita)
» True love way - Af Emilie, AM og Mille.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: