Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 A dream come true :)

Go down 
+3
McFlyLover<3
Sarah
Annesteg
7 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptyFre Aug 01, 2008 10:13 pm

Viiiildt godt.. Mere snart plz Very Happy Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptyFre Aug 01, 2008 10:54 pm

[Jasmin] skrev:
Viiiildt godt.. Mere snart plz Very Happy Very Happy
Org ja , mere så hurtigt som muligt .. Razz
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptyFre Aug 01, 2008 11:34 pm

årh, så sker der lige en hel masse spændende nu hvor jeg skal til at rejse på ferie! æh annesteg (; <3
men det er bare super godt! (: jeg glæder mig til at se om der er kommet mange afsnit når jeg er kommet hjem igen.
jeg kan ikke vente (;
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptyFre Aug 01, 2008 11:38 pm

sarahXlovesXmcfly skrev:
årh, så sker der lige en hel masse spændende nu hvor jeg skal til at rejse på ferie! æh annesteg (; <3
men det er bare super godt! (: jeg glæder mig til at se om der er kommet mange afsnit når jeg er kommet hjem igen.
jeg kan ikke vente (;

Ja, det er synd for dig Smile Men så har du noget at glæde dig til <3
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptyFre Aug 01, 2008 11:38 pm

theirstargirl skrev:
sarahXlovesXmcfly skrev:
årh, så sker der lige en hel masse spændende nu hvor jeg skal til at rejse på ferie! æh annesteg (; <3
men det er bare super godt! (: jeg glæder mig til at se om der er kommet mange afsnit når jeg er kommet hjem igen.
jeg kan ikke vente (;

Ja, det er synd for dig Smile Men så har du noget at glæde dig til <3

Ja det kan du tro Razz <3
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptyLør Aug 02, 2008 10:04 pm

Så er næste del klar til jer Smile


19.

Hvad er der galt med mig?! Hvorfor kan jeg ikke åbne mine øjne? Hvad skete der lige i går aftes?
Jeg vågnede næste morgen med en forfærdelig hovedpine og en ufattelig trang til at øjne mine øjne, men jeg kunne ikke! Jeg blev simpelthen nødt til at bruge mine fingre til at løfte mit øjenlåg med. De var så tunge efter at have de værste tømmermænd i mit liv, at jeg blev nødt til at hjælpe dem på vej.
OH MY GOD! Tænkte jeg da jeg endelig fandt ud af hvor jeg var. Hvad var der lige sket i går? Jeg kunne virkelig ikke huske det. Det sidste jeg huskede, var at jeg satte mig ved baren og bestilte øl nummer, ja hvad nummer var det egentligt?
Jeg rejste mig langsomt, meget langsomt op fra sengen. Dougies seng!
Det hele snurrede rundt for mig, både pga. tømmermændene, men også fordi jeg var så skide forvirret! Jeg rejste mig stadig langsomt op, og først nu gik det op for mig.. Jeg havde kun undertøj på! Nej nej nej, kan det på noget tidspunkt blive værre end det her?
Langsomt fik jeg mit tøj på og gik ned af trappen. I stuen fandt jeg Danny, Harry og Tom siddende foran fjernsynet, med hver deres portion Coco pops.
”Morning..” hviskede jeg, for ikke at forstyrre min hovedpine.
”Hey sweetie. What happened to you last night?” spurgte Danny
“I actually don’t know. Where’s Dougie, I really need to talk to him?”
“I’m right here..” svarede Dougie, da han kom ud fra køkkenet.
”Kitchen” sagde jeg og gik derud efter noget kaffe. Noget burde da kunne hjælpe på de her forfærdelige tømmermænd! Dougie fulgte efter mig derud igen.
”So?” spurgte jeg, og fandt et krus.
”So what?”
”Well, are you going to tell me?” sagde jeg og tog en slurk kaffe!
“So we are talking now?”
“Well, what does it look like to you? Now please tell me what happened last night, so I can get out of here?!” Jeg tog mig til hovedet. Tømmermænd og høje lyde var ikke ligefrem det perfekte match.
“I’m not going to tell you, when you are acting like this. You have no right to be mad at me!”
“Did you loose your head or something?! I have the right to mad at anyone I want! Now, go on. Tell me!” Hvad sker der for ham? Hvorfor vil han ikke fortælle mig hvad der skete?
”No, I’m not going to do it. Not when you are like this. It’s not going to happen!”
Okay, ny fremgangsmåde.. ”Dougie sweetie..” sagde jeg med mit bedste forsøg på en sukkersød stemme. ”Would you please tell me what happened last night?”
“No!” sagde han lige ud.
”Du er da godt nok den største idiot jeg nogensinde har mødt!” Ja, jeg skældte ham ud på dansk. Det havde han fortjent. Jeg havde brug for at han hørte min mening om ham, og den eneste måde jeg kunne gør det på, var på dansk. ”Hvad bilder du dig ind? Idiot!” Og så gik jeg. Ud gennem stuen, hvor de tre andre sad chokerede og alle med blikket rettet mod mig?
”Hvad glor I på?!” Spurgte jeg og gik ud af døren.

Jeg var knap nok kommet ud på vejen før Danny fik fat i mig.
”Sweetie, what’s wrong?” spurgte han og aede min arm.
”It’s just Dougie, being an ass as usual!”
“What did he do? I swear I’m gonna kick his..”
“He didn’t do anything, that’s the problem.”
“Tell me..”
“Well I got really drunk last night, which is so not like me and the next thing I know I’m waking up in Dougies bed, only in my underwear..”
“Go on, honey.”
“And now he won’t tell me what happened!”
“Well, I’m gonna make him tell you. Stay here for a second, okay?” sagde han og gik med bestemte skridt tilbage ind i huset. Efter meget kort tid, kom Danny og Dougie ud. Danny havde et godt greb i Dougie arm, og han slæbte ham næste af sted.
”Tell her!” kommanderede Danny og lagde sine arme over kors. Bagefter sendte han ham et ’gør-som-jeg-siger-eller-jeg..’-blik og gik tilbage til huset.
”Well..” sagde jeg og ventede på at Dougie gik i gang.
”Nothing happened..” mumlede han og kiggede ned i jorden.
”Don’t lie to me! How come I’m finding myself only in underwear, in YOUR bed, if nothing happened?
“I’m not lying to you! We were talking or arguing outside the bar, when you suddenly past out, so I brought you back to the house. On the way home, you woke up and when we got home I told you to sleep in my room, while I slept on the couch. How you got your clothes of, I have no idea, but it wasn’t me!”
Nøj hvor jeg var chokeret. Det var ikke ligefrem hvad jeg havde regnet med. At han ville tage sig af mig, selv om vi var uvenner og skændtes. Jeg var chokeret og vidste ikke hvad jeg skulle sige!?
”Well, thanks for telling me..” sagde jeg så, så hurtigt på ham og gik min vej. Hvad skulle jeg sige til ham? Inderst inde havde jeg lyst til at kaste mig i hans arme, men på den anden side var jeg stadig sur på ham. Han havde stadig kysset en anden og tanken ville ikke forlade mit hoved.

Jeg gik hjem til hotellet, og en enkelt tåre begyndte at trille ned af min kind. Hvad sker der for mig for tiden? En enkelt tåre blev til flere og da jeg var tilbage på hotellet var jeg grædefærdig. Det var så uretfærdigt. Hvorfor skulle han absolut kysse en anden pige, og så bagefter sørge for at jeg kom godt hjem? Jeg vidste ikke om jeg skulle holde af ham eller være sur og stadig holde ham på afstand.
Da jeg kom ind på vores suite, så jeg Sarah, Marie og Sid sidde i sofaen. Med det samme de så mig, sprang de op fra sofaen og jeg blev overfaldet med en blanding af engelske og danske spørgsmål.
”GUYS!” skreg jeg for at overdøve dem. ”I really don’t want to talk about this!” Jeg gik direkte ind i min seng, orkede hverken at skifte tøj eller rulle gardinerne for. Smed mig bare på sengen og trak dynen helt op over hovedet.
”Seriously Anne! Did you honestly think you could get away with this, that easy?” spurgte Marie, da hun stak hovedet ind på mit værelse.
Jeg trak dynen af. “I was hoping for it..”
“Come on sweetie, tell us about it. We are here for you..” sagde Sid, da hun og Sarah satte sig på min seng.
Jeg fortalte pigerne alt, de var forstående og de fik mig i lidt bedre humør. Men kun meget lidt.
Tilbage til toppen Go down
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptyLør Aug 02, 2008 10:10 pm

Det er virkelig godt ! Helt perfekt skrevet.. Mere snart ? Razz
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptyLør Aug 02, 2008 10:14 pm

[Jasmin] skrev:
Det er virkelig godt ! Helt perfekt skrevet.. Mere snart ? Razz

Mange tak Smile Jeg sidder her og smiler stort og dumt, pga. jeres kommentarer Laughing
Jeg har faktisk næste afsnit skrevet allerede, men I må vente lidt med at få det Razz
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptyLør Aug 02, 2008 10:16 pm

Okay, en smule forvirret,.. først kysser han en anden, og så tager han sig af dig når du er fuld? Ved heller ikke om jeg hader eller elsker ham i den her historie??! Neutral
Men super godt,.. igen !
Tilbage til toppen Go down
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptyLør Aug 02, 2008 10:19 pm

theirstargirl skrev:
[Jasmin] skrev:
Det er virkelig godt ! Helt perfekt skrevet.. Mere snart ? Razz

Mange tak Smile Jeg sidder her og smiler stort og dumt, pga. jeres kommentarer Laughing
Jeg har faktisk næste afsnit skrevet allerede, men I må vente lidt med at få det Razz

Arg Very Happy Glæder mig.. Nu ikke vente for længe vel ? cheers
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptyLør Aug 02, 2008 10:21 pm

McFlyLover<3 skrev:
Okay, en smule forvirret,.. først kysser han en anden, og så tager han sig af dig når du er fuld? Ved heller ikke om jeg hader eller elsker ham i den her historie??! Neutral
Men super godt,.. igen !

Haha så er vi to Wink
- Men vi må jo se hvad der sker Smile
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptyLør Aug 02, 2008 10:23 pm

[Jasmin] skrev:
theirstargirl skrev:
[Jasmin] skrev:
Det er virkelig godt ! Helt perfekt skrevet.. Mere snart ? Razz

Mange tak Smile Jeg sidder her og smiler stort og dumt, pga. jeres kommentarer Laughing
Jeg har faktisk næste afsnit skrevet allerede, men I må vente lidt med at få det Razz

Arg Very Happy Glæder mig.. Nu ikke vente for længe vel ? cheers

Haha, det er godt Smile

Hm, måske til imorgen eller over-morgen XD

Så kan I rigtig gå og spekulere over hvad der nu sker Wink Muahaha Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptyLør Aug 02, 2008 10:51 pm

Gutti, Gutti GUTTi Surprised
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptyLør Aug 02, 2008 10:55 pm

Så må vi jo bare vente tålmodigt Wink
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptySøn Aug 03, 2008 3:45 pm

Øjeblikket mange af jer har glædet sig til Smile - Især Sidsel xD
Haha ..
Men det her er mit yndlingsafsnit i fic'en indtil videre, håber I kan lide det ! Razz


20.

”Sarah, jeg vil ikke med!” sagde jeg. Jeg lå i min seng, stadig ulykkelig over at Dougie havde kysset med en anden. Jeg var allerede ovre at han havde hjulpet mig forleden, og tænkte kun på det, som et led i at få mig tilbage.
”Gør det for Dannys skyld” Hun ville absolut have mig med til McFlys koncert, men jeg ville ikke. Jeg kunne ikke holde ud at stå ansigt til ansigt med Dougie en hel aften. Jeg havde undgået ham de sidste par dage, og det havde jeg tænkt mig at fortsætte med.
”Du kan ikke ligge her resten af tiden og surmule, kom videre. Vis ham, at der findes bedre end ham!”
”Jeg kan ikke holde det ud, det er Lukas all over again!” sagde jeg og fik tårer i øjnene. ”Jeg kan ikke holde det ud!”
”Kom nu med, sveske” Sagde Sarah bedende. ”Jeg lover dig, hvis der sker det mindste går vi med det samme. Gør det for Dannys og din egen skyld. Det bliver sikkert sjovt. Og må jeg lige sige noget?”
”Hvad?”
”Det Lukas gjorde var meget værre end det her. Og han var også en idiot, det lover jeg dig for at Dougie ikke er!”
”Du har ret!” Jeg tvang et lille smil frem. ”Jeg skal nok tage med.”
”Yes, godt sveske. Kom i tøjet, for taxien kommer om lidt!”

Vi sad omme backstage og koncerten var næsten slut. Det næstsidste nummer var lige slut, og jeg besluttede at jeg ville have noget frisk luft. Sarah havde ret, det var ikke så slemt. Dougie skulle jo være på scenen hele aftenen, så det var kun os to og så selvfølgelig Sid og Marie. Jeg lyttede til hvad de snakkede om på scenen:
”Before our last song, Dougie has something he would like to say,” sagde Tom. Der var stille et kort øjeblik, mens fansne gik amok.
”Go on, Doug!”
“Yeah well..” tøvede Dougie og rømmede sig. ”Anne, I know you are out back, but could you please come on stage for a second?”
Jeg gik i stå. Hvad havde han i? Jeg havde hvert fald ikke tænkt mig at komme til ham, hvis han ville noget, måtte han komme til mig. Pludselig blev mine tanker afbrudt, af Sarah! Hun trak af sted med mig, hvorefter hun til sidst skubbede mig ud på scenen. Dougie vendte sig mod mig.
”Look Anne, I know you are mad at me, but if you could just listen for a second?” sagde han i mikrofonen, så publikum også kunne høre ham. ”It didn’t mean anything..” begyndte han igen.
”You know what?” Afbrød jeg ham. “That’s what everybody says!” Jeg var virkelig sur, hvad bildte han sig ind at stå her midt i en koncert og tale åbent om os?
”She was only a fan..”
“And what am I? I was a fan when this started too, remember?”
“I didn’t mean anything.. ” sagde han igen.
”So what you are saying, is that I don’t mean anything to you either?” Jeg var lige ved at græde.
“You mean everything to me!”
Selvfølgelig, tænkte jeg og vendte mig om for at gå.
”Anne?”
”What?” Jeg hævede stemmen.
”Just tell me what to do, and I will. Anything to get you back!”
“No, I won’t. You need to figure that out your self.” Jeg vendte mig om for at gå igen.
”Anne?” Sagde han igen. Giver han da aldrig op, den dreng? Han begyndte at gå mig på nerverne. Jeg vendte mig om en sidste gang for at se hvad han ville. Oh my God, tænkte jeg, da jeg så ham. Han var nede på et knæ! Ud af øjenkrogen kunne jeg se Tom og Danny, de stod og hviskede til hinanden hvorefter de signalerede noget ud til en ude bagved. Helt ærligt, tag lige at vis lidt respekt! Pludselig skete noget oppe på storskærmen. Et diasshow med billeder gik i gang. Men det var ikke tilfældige billeder, det var billeder af Dougie og jeg. Billeder hvor vi er glad og holder om hinanden, billeder hvor vi kysser, putter og sover i hinandens arme.
”Don’t worry! I’m not proposing to you. I didn’t know how to get your attention, so..” Sagde han.
“Well, I’m still here” Selvom det var ret sødt det han havde gang i, var jeg stadig lidt sur på ham.
”I just want you to know, that you are my Stargirl.” Han kiggede mig direkte i øjnene og rejste sig langsomt op. Der var helt stille i salen, og Dougie fortsatte: ”I have been crazy about you from the moment I met you, and you are the only thing on my mind.” Jeg gik langsomt hen mod ham, mens han bare snakkede videre. ”I hope you know, that I would never do anything to hurt you!”
Nu var jeg helt henne ved ham. Ud af øjenkrogen kunne jeg se publikum der ventede spændt på min reaktion. Okay, tænkte jeg. Publikum skal få noget ekstra for pengene, og desuden er han ikke til at stå for! Jeg var virkelig forelsket i ham, og jeg vidste at han mente det han sagde.
”You’re forgiven..” hviskede jeg og kyssede ham. Han lagde sine arme om min talje og trak mig ind til sig. Med det samme vores læber mødtes, jublede publikum. Jeg stoppede kysset og smilede stort. Aldrig havde jeg været gladere. Dougie kiggede på mig, og blev seriøs igen. ”You know, I meant everything I said” sagde han og kiggede mig dybt i øjnene.
”I know!” Svarede jeg, ”Now, shut up and kiss me again.”
Publikum gik endnu mere amok, og blitzlysene fra deres kameraer blinkede om kap.
”When those two lovebirds are done,” sagde Danny. “We’re gonna play our last song!”
“Today, it’s dedicated to Anne and Doug” fortsatte Tom og begyndte på min yndlingssang: I’ve got you.
”..The world would be a lonely place, without the one that puts a smile on your face..” Jeg fangede Dougie blik, han smilede stort og jeg blinkede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptySøn Aug 03, 2008 3:54 pm

nåår haha så Anne bad mig om at ligge en genial kommentar fordi jeg plagede hende stort om at sætte næste del ind haha, så nu må vi se hvad jeg kan ryste ud af ærmet haha D.
_______________________________________

det er så sødt, virkelig bedste del haha syntes jeg
Søde lille nusere Dougie kunne finde på at gøre det haha (:
ej men Anne det er virkelig godt og kan godt forstå hvorfor det her også er dit ynglings afsnit
Hammer Godt. cheers

(du skulle overveje at blive forfatter) haha Very Happy

Sidsel x
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptySøn Aug 03, 2008 5:41 pm

McFLYxSidsel skrev:
nåår haha så Anne bad mig om at ligge en genial kommentar fordi jeg plagede hende stort om at sætte næste del ind haha, så nu må vi se hvad jeg kan ryste ud af ærmet haha D.
_______________________________________

det er så sødt, virkelig bedste del haha syntes jeg
Søde lille nusere Dougie kunne finde på at gøre det haha (:
ej men Anne det er virkelig godt og kan godt forstå hvorfor det her også er dit ynglings afsnit
Hammer Godt. cheers

(du skulle overveje at blive forfatter) haha Very Happy

Sidsel x

Haha, tak for den dejlige kommentar Sidsel Smile

Jeg elsker virkelig det er afsnit. Synes det er så kært Razz

Nu bliver du /I nødt til at være meget tålmodige, for der går nok et par dage inden det næste afsnit Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptySøn Aug 03, 2008 5:49 pm

(du skulle overveje at blive forfatter) haha Very Happy

Sidsel x[/quote]

Haha, tak for den dejlige kommentar Sidsel Smile

Jeg elsker virkelig det er afsnit. Synes det er så kært Razz

Nu bliver du /I nødt til at være meget tålmodige, for der går nok et par dage inden det næste afsnit Very Happy[/quote]

NOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptySøn Aug 03, 2008 5:50 pm

hov haha det var ikke lige meningen den skulle de sådan ud hihi Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptySøn Aug 03, 2008 6:12 pm

McFLYxSidsel skrev:
hov haha det var ikke lige meningen den skulle de sådan ud hihi Very Happy

Hahaha XD

Men ja, det er 'forfærdeligt' at I bliver nødt til at vente. Jeg har jo arbejdet på højtryk indtil nu, så jeg har brug for en pause Razz
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptySøn Aug 03, 2008 6:33 pm

Helt klart ynglings afsnittet indtil videre !! Det her afsnit kan du godt være stolt af, Shocked elsker bare sådan nogle ting Razz
Så må vi bare vente tålmodigt, selvom det er helt utroligt svært..
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptySøn Aug 03, 2008 6:48 pm

McFlyLover<3 skrev:
Helt klart ynglings afsnittet indtil videre !! Det her afsnit kan du godt være stolt af, Shocked elsker bare sådan nogle ting Razz
Så må vi bare vente tålmodigt, selvom det er helt utroligt svært..

Haha, jeg er også lidt stolt af det Embarassed
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptySøn Aug 03, 2008 8:29 pm

theirstargirl skrev:
McFlyLover<3 skrev:
Helt klart ynglings afsnittet indtil videre !! Det her afsnit kan du godt være stolt af, Shocked elsker bare sådan nogle ting Razz
Så må vi bare vente tålmodigt, selvom det er helt utroligt svært..

Haha, jeg er også lidt stolt af det Embarassed
Glæder mig bare til at høre mere, selvom du siger der går noget tid .. Suspect
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptyTirs Aug 05, 2008 9:25 pm

Så er endnu et afsnit på banen Smile

21.

”Hi sweetie” Sagde Dougie, da han kom af scenen, og kyssede mig. God, hvor jeg havde savnet det.
”Hey honey. You were so sweet out there..” Jeg puttede mig ind til ham. En glad følelse fik gennem mig krop og det gav mig kuldegysninger.
”Well, like I said: I’ll do anything to make you stay with me.”
“Good, you can start by taking a shower..” grinede jeg og slap ham.
”You are not going anywhere, sugar!” sagde Dougie og tog min arm. Han gned sine svedige arme og sit ansigt op af mig. KLAMT!
”Eew, Doug! Seriously, that’s so gross!” Sagde Sarah, der sad på Dannys skød.
Som sagt var drengene lige kommet af scenen, og vi sad nu alle sammen i deres omklædningsrum.
”Anyway, can I talk to you for a second?” spurgte jeg.
Dougie så nervøst på mig, “Am I in trouble?” spurgte han nervøst.
”Not at all, come on.” Jeg tog hans hånd og trak ham han ud fra værelset og ned af en gang.
”What is it?” spurgte Dougie igen, jeg kunne se en anelse frygt i hans blå øjne.
”I just need to ask you something.”
“Tell me, I’m all worried now!”
“Did you mean what you said on stage earlier?”
“Of course I did, honey. If I didn’t mean it, I wouldn’t have said it.” Mit hjerte lettede. Det var det jeg ville høre, og jeg fik kuldegysninger over hele kroppen. Jeg kyssede ham længe, og brød til sidst kysset.
”Hey, I wasn’t finished” grinede Dougie.
”I’m sorry, but one more question..”
“Shoot..” smilede han.
“Does this mean that we are official?”
“I don’t think we can do anything about it. I’m sorry about talking about us in public and all, but I didn’t know what to do..”
“It’s okay” sagde jeg og kyssede ham igen. ”But you didn’t exactly answer my question..”
”Yes, then we are official.” Hans ansigt lyste op da han sagde det. ”But you know, the pictures are probably gonna be in all the newspapers by tomorrow..” Han så lidt bekymret ud.
“Yeah, you’re right, but it doesn’t matter.. Well, maybe a little, but the best part is that I have you..” Jeg smilede. “God, I’m cheesy!”
“But I like it..” Endnu et kys..
”Seriously guys, get a room!” sagde Harry da han så os. Han holdt Marie i hånden og hun grinede af os. ”We’re all leaving now, are you guys coming?”
”Sure, come on honey bun” svarede Dougie og tog min hånd. Vi gik tilbage til omklædningsrummet hvor jeg fandt min taske og jakke.
”So were are we going?” spurgte Sid, og lagde sin arm om Tom.
“Well, we could go to the bar..” foreslog Harry.
“Great idea!” Alle var med på idéen, og snart var vi ved indgangen.
Jeg tøvede et kort øjeblik, og Dougie lagde mærke til det med det samme. Det var den samme bar, som jeg nogle dage tidligere havde drukket mig ret så fuld på.
”Come on sweetie..” Dougie tog mig hånd.
”Wait one second! I never really thanked you for helping me that night..”
“It’s okay honey. I’d do anything for you.. Now come on, let’s go have some fun!”
Vi gik ind og fandt en bås vi kunne sidde i alle otte. Vi sad ret klemt alle sammen.
”Okay, I can’t breathe. Please let me out of here” sagde og forsøgte at rejse mig op. ”Dougie, do you want to dance?”
“Sure will, sweetie. Let’s show them all how to do this!” Han trak mig ud på dansegulvet og en ny sang begyndte. Jeg svajede min krop til musikken og fandt hurtigt ud af lidt tekst til sangen, så jeg kunne synge med. Sådan var det med mig og musik. Jeg kan aldrig sidde stille når musikken kører og jeg skulle helst kunne teksten til sangene jeg hører. Jeg hader når jeg ikke kan synge med. Tosse? Ja, jeg ved det godt. Men sådan er jeg Smile
Jeg mærkede hurtigt at denne sang kunne blive min yndlings, både fordi jeg dansede med Dougie selvfølgelig, men også pga. af rytmerne og teksten osv.
”.. So darling, save the last dance for me..” sange jeg med, mens Dougie snurrede mig rundt. Jeg mistede grebet om hans hånd, og var ved at vælte. Dougie blev selv lidt chokeret og begyndte straks at undskylde og spørge om jeg var okay, mens jeg bare grinede af det hele.
Sangen sluttede og en ny startede. Den var stille og jeg puttede mig ind til Dougie. Jeg lagde mærke til de andre par på dansegulvet. Harry og Marie, Tom og Sid, og Sarah og Danny. Alle svajende til musikkens takt, og med armene rundt om hinanden. De så alle super søde ud sammen.
”So you’re gonna save the last dance for me?” Spurgte Dougie.
“You are so cheesy, did you know that?” grinede jeg og så ham i øjnene. “But, of course I will..” Jeg kyssede ham på kinden og lagde mit hoved på hans skulder. Stille begyndte Dougie at synge med på sangen, så stille at det kun var mig der kunne høre ham:
“..And I can't believe, uh that I'm your man, and I get to kiss you baby just because I can. Whatever comes our way, ah we'll see it through and you know that's what our love can do..”

Det her var et perfekt øjeblik. Jeg havde ikke lyst til at være andre steder end her. I Dougies arme, den sædvanlige dejligt følelse i maven og det eneste jeg kunne gøre var at nyde øjeblikket, hvilket jeg selvfølgelig også gjorde. For pludselig slog det mig, jeg skulle rejse snart. Ikke bare snart, mere specifikt om EN UGE!
Jeg havde ikke lyst til at forlade alt det, der var sket her på så kort tid. Det føltes som om jeg havde boet her hele mit liv, og jeg havde ikke lyst til at give det op. Og hvad ville der lige ske med Dougie og mig? Blev det bare glemt og forblive den ene måned det var, eller ville vi holde kontakten?

Save the last dance for me: https://www.youtube.com/watch?v=VY60CkP1qAc&feature=related

Everything: https://www.youtube.com/watch?v=SPUJIbXN0WY


Håber det var værd at vente på Wink
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 EmptyTirs Aug 05, 2008 9:33 pm

uuh hvor godt hehe

og hvad vil der mon ske???!!
ååh ååhhhh!!!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A dream come true :) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 6 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
A dream come true :)
Tilbage til toppen 
Side 6 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» A Dream Job Coming True (Fic by Sally and Anita)
» True love way - Af Emilie, AM og Mille.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: