Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 A dream come true :)

Go down 
+3
McFlyLover<3
Sarah
Annesteg
7 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptyTirs Aug 05, 2008 9:36 pm

McFLYxSidsel skrev:
uuh hvor godt hehe

og hvad vil der mon ske???!!
ååh ååhhhh!!!

Mange tak Razz
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptyTirs Aug 05, 2008 11:27 pm

Jaa rigtig godt, helt klart ventetiden vær' .. Hehe Razz
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptyTirs Aug 05, 2008 11:52 pm

Ja, ventetiden vær!!
Om en uge ?! Shocked
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptyTors Aug 07, 2008 8:57 pm

Så kommer næste del Smile

22.


Vi lå i hinandens arme på hans seng. Lå bare der og lyttede til hinandens åndedræt og nød hinanden.
”When are you leaving?” Spurgte Dougie stille. Det var det spørgsmål, jeg hele tiden havde forsøgt at undgå, det jeg helst ikke ville svare på, men vidste at jeg blev nødt til på et tidspunkt. Jeg sukkede.
”On Sunday, which only gives us 6 days together!”
“So soon.. Well, then we better spend every possible minute together!”

Og det gjorde vi. Vi gik i biografen, hyggede os, så film, puttede, kyssede, fjollede rundt og kyssede lidt mere. Inden længe var uge allerede gået og det var tid til at sige farvel.
”Jeg gider altså ikke rejse tilbage..” sukkede jeg, mens jeg pakkede de sidste ting ned i mine kufferter søndag morgen. Vi skulle med flyet om aftenen og have aftalt at bruge vores sidste timer sammen med drengene.
”Heller ikke mig, hvad nu hvis vi bare bliver her?”
”Det går jo ikke, sveske. Vi skal begge begynde i skole imorgen.”
”Life’s cruel!” udbrød Sarah og smed sig på sofaen.
”Tell me about it!”
Vi fik de sidste ting pakket, og slæbt over til drengene. Da vi forlod hotellet trillede en enkelt tåre ned at min kind, jeg havde virkelig ikke lyst til at tage tilbage til Danmark. Selvom jeg havde familie og venner der, føltes det som om jeg hørte hjemme i England.

”Hey honey!” sagde Doguie med et trist ansigt da vi ankom hos dem.
”Hi, please cheer up! This is already killing me!” sukkede jeg og kyssede ham. Jeg gik indenfor, hvor Tom, Harry og Danny sad med hver deres skål.
”What are you eating?” spurgte jeg og dumpede ned i sofaen ved siden af Harry.
”Ice-cream, do you want a bite?”
“Yeah, I love ice-cream!” smilede jeg og tog en lille mundfuld. Vi sad i et stykke tid og så på fjernsynet, men den her stemning var simpelthen for langt nede. Jeg stak min finger i Harrys is, og begyndte at tvære det ud i ansigtet på ham. Han drejede langsomt hovedet mod mig, der sad og smilede stort.
”What the hell are you doing?” spurgte han seriøst.
“Hm..” svarede jeg og lod som om jeg tænkte længe over det, men det blev ikke til særlig længe for inden jeg kunne nå at gøre noget landede en klat is på min kind. Bagved Harry, stak Danny sit hoved frem og smilede stort. Pludselig brød en kæmpe iskamp ud. Folk kastede sig over hinanden og isen fløj gennem lokalet.
Efter ca. 10 minutter var der ikke mere is i skålene, men til gengæld havde vi det i hovedet, håret og på vores tøj. Jeg lå på gulvet og forsøgte at få vejret efter at have grint så meget.
”I’m gonna take a shower. Is that okay?” spurgte jeg og rejste mig fra gulvet.
”Yeah sure, I’ll come with you honey.” Smilede Dougie og rejste sig op.
”Oh no, you’re just gonna stay right here sweetie” grinede jeg. “But nice try!”
Efter både Sarah og jeg havde været i bad, var det næsten tid til at til lufthavnen. Humøret mellem os alle faldt hurtigt da vi satte os ind i bilerne.
Vi gik ind i lufthavnen, fik ordnet alt det praktiske, og så var det bare at vente på flyet. Alle var der. Drengene og Sid og Marie. Sarah og jeg sad sammen med Dougie og Danny, da passagererne til Billund blev kaldt op over højtalerne.

Jeg tog Dougies hånd og begyndte stille at gå hen mod gaten. Vi gik stille sammen, side om side, uden at sige et ord. Få meter fra køen, stoppe han mig og trak mig ind til et langt kys.
”You have no idea how much I’m gonna miss you..” sukkede Dougie. Mine øjne fyldtes med tårer og en enkelt trillede ned af min kind.
”I’m gonna miss you even more..” svarede jeg. “Will you promise me something?”
“Anything..”
“That we are gonna stay in touch?”
“Honey, how can you even think about that? Of course we are gonna stay in touch!” Vi stod længe med armene om hinanden. Bagved kunne jeg se Sarah og Danny have det lige så svært med at sige farvel. Ud fra Sarahs kropssprog kunne jeg se hun græd, mens Danny prøvede at forsikre hende om at alt nok skulle gå.
Passagererne til vores fly blev kaldt op for sidste gang.
”I guess this is goodbye then?” sukkede jeg og tørrede en tåre væk.
”No! It’s not goodbye, it’s I’ll be seeing you..”
Et smil bredte sig på mine læber og jeg kyssede ham som svar. For ærligt talt, så vidste jeg ikke hvad jeg skulle sige til det. Jeg var så glad!
Jeg gik over til de andre. Sagde farvel og gav kram til dem alle. Sid, Marie, Dougie, Tom og Harry.
”Bye Dan-Dan” sagde jeg og lagde mine arme om Danny.
”Bye love, I’m gonna miss you so much.”
“Me too! Will you promise me, that this won’t end like the last time?”
”Of course! I would never let that happen again. So you are gonna call us when you land?”
“I will.” Jeg kyssede ham på kinden og gav ham endnu et knus, hvorefter jeg gik tilbage til Dougie.
”Did I mention how much I’m gonna miss you?”
“I’m gonna miss you too. God, why is this so hard?” græd jeg stille.
“Because I love you..” Jeg løftede blikket og så ham i øjnene. Sagde han lige at han elskede mig?! Jeg tænkte over det et kort sekund, og blev sikker i min sag, selvom jeg inderst inde vidste det i forvejen.
”I love you too, Dougie.. And THAT is why this is so hard. But I really have to go now. I’ll call when we land.” Jeg kyssede ham. Hvorfor skulle vi absolut rejse?
”Anne, kommer du?” spurgte Sarah og lagde en hånd på min skulder.
”I’ll be seeing you, Dougie..” sagde jeg, kyssede hans kind en sidste gang og gik langsomt sammen med Sarah hen mod gaten.


Tear tear .. Sad

Please comment Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptyTors Aug 07, 2008 9:08 pm

nårhhhh tud tud Crying or Very sad
det var rigtigt godt.. Very Happy

det er vel ikke det sidste vel??
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptyTors Aug 07, 2008 9:14 pm

McFLYxSidsel skrev:
nårhhhh tud tud Crying or Very sad
det var rigtigt godt.. Very Happy

det er vel ikke det sidste vel??

Ja, det er lige til at græde over XD
Og mange tak igen Wink

- nej da, men højest 8 afsnit endnu, regner jeg med Razz
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptyTors Aug 07, 2008 9:24 pm

theirstargirl skrev:
McFLYxSidsel skrev:
nårhhhh tud tud Crying or Very sad
det var rigtigt godt.. Very Happy

det er vel ikke det sidste vel??

Ja, det er lige til at græde over XD
Og mange tak igen Wink

- nej da, men højest 8 afsnit endnu, regner jeg med Razz

nårh hold da op haha Very Happy
det lyder skisme godt (:
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptyFre Aug 08, 2008 12:01 am

sad Crying or Very sad Men super godt Wink Godt det ikke er det sidste afsnit ! Nu har jeg nemlig stadig noget at glæde mig til ..
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptyFre Aug 08, 2008 2:27 pm

Rigtig godt , Razz Men ikke det bedste afsnit efter min mening ! Razz
men alligevel godt ;O
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptyFre Aug 08, 2008 4:51 pm

Dannys-Princess skrev:
Rigtig godt , Razz Men ikke det bedste afsnit efter min mening ! Razz
men alligevel godt ;O

Haha tak Smile
- Er heller ikke selv alt for tilfreds med det her og det næste afsnit Razz
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptySøn Aug 10, 2008 3:26 pm

Hold fast man! Nu har jeg endelig fået det læst smukke Razz
Men åh altså! Det hele er bare så godt! Og vi er så lykkelige som vi kan blive,
men så skal vi pludselig hjem! Nej man, jeg vil ikke hjem!
Hold fast hvor ville jeg hyle hvis jeg skulle rejse væk fra Danny, haha, tudbrøle!
Det så sørgeligt. Jeg vil blive i England for altid (;
Ej du må snart komme med et nyt afsnit, ellers dør jeg af spænding! haha
- Din fan-fic er virkelig super, hele vejen igennem. Alle afsnit fanger én :*
Du er så go' annesteg Cool <3 haha.
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptySøn Aug 10, 2008 3:50 pm

Det er virkelig virkelig godt. Jeg ville også græde hvis jeg skulle forlade Danny Sad Mere snart ? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptySøn Aug 10, 2008 7:17 pm

sarahXlovesXmcfly skrev:
Hold fast man! Nu har jeg endelig fået det læst smukke Razz
Men åh altså! Det hele er bare så godt! Og vi er så lykkelige som vi kan blive,
men så skal vi pludselig hjem! Nej man, jeg vil ikke hjem!
Hold fast hvor ville jeg hyle hvis jeg skulle rejse væk fra Danny, haha, tudbrøle!
Det så sørgeligt. Jeg vil blive i England for altid (;
Ej du må snart komme med et nyt afsnit, ellers dør jeg af spænding! haha
- Din fan-fic er virkelig super, hele vejen igennem. Alle afsnit fanger én :*
Du er så go' annesteg Cool <3 haha.

Haha, du gjorde mig helt speechless med din comment her ! Shocked
Men tusind tak Very Happy
Jeg vil helt klart også tude hvis jeg skulle forlade nogen af de fire guys ! <3

Næste afsnit kommer senere i aften xD
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptySøn Aug 10, 2008 7:38 pm

Okay, så her er næste afsnit Smile
- Men jeg er altså ikke tilfreds med det, og min fantasi var ikke i top, så I må ikke forvente det helt store! Rolling Eyes

23.


1 måned senere

En måned var allerede gået og jeg savnede Dougie. Jeg manglede hans tilstedeværelse, hans glade smil som jeg aldrig kunne stå for og hans arme om livet på mig.
På lørdag var det min fødselsdag, 18 år! Det var egentligt ikke noget der havde været en del af mine tanker her på det sidste. Jeg var alt for langt nede. Mit humør var ikke det samme, mest fordi jeg savnede Dougie. Men jeg havde også været virkelig optaget at skolen. Det var hårdt at begynde igen efter en ferie. Det var det altid, og det var derfor, det ikke var gået op for mig at det allerede var på lørdag, jeg havde fødselsdag.

Jeg lå i min seng, stirrede op i loftet og spekulerede over hele situationen. Dougie og jeg havde selvfølgelig holdt kontakten. Vi havde snakket i telefonen, mailet og selvfølgelig også skrevet over MSN og Webcam, men det havde aldrig været det samme som at have ham hos mig.
’The world would be a lonely place, without the one that puts a smile on your face..’
Lige præcis mine tanker, men det var min telefon der ringede.
”Hej..” sagde jeg bare.
”Hi sunshine!” Det var Dougie. Jeg satte mig op i sengen, og kiggede ud af vinduet. Et smil kom langsomt frem på mine læber. Vi havde ikke snakket sammen i lang tid nu, og det var lige det jeg havde brug for.
”How are things in England?”
“It’s going great, but there is something missing..” Sukkede han, men jeg kunne høre på hans stemme at han smilede.
”Really, what?” Nysgerrige mig!
”You, of course. I miss you so much.”
“I miss you too, it’s been so long!”
“Too long!” sukkede Dougie. “Hi Anne!” råbte nogen i den anden ende. ”Yeah, the guys says hi” grinede Dougie.
”Hi guys. I miss you!” Grinede jeg. ”So Doug, I was wondering..”
“What is it, love?”
”You probably don’t remember, but it’s my birthday on Saturday, and I never really got an answer if you guys were coming..
“Of course I remember! I never forgot. Hold on one second, I’ll just ask the guys..”
Jeg ventede lidt, og pludselig var han tilbage.
”Babe, are you still here?”
“I’m here. So..?”
“I’m so sorry love, but we’ve got a signing on Saturday, so we can’t make it!” Mit hjerte sank.
“Oh, that’s okay..” sagde jeg stille.
”But I promise I’ll make it up to you, when we have a day off!”
“It’s okay Dougie. I really didn’t expect it anyway..” Løgn, jeg havde virkelig håbet på at de ville komme. ”Hug the guys for me, will you?”
”I’m not going to hug any of them, you know!” Udbrød Dougie.
Jeg grinede, “Well, then tell them I said hello again.”
“That, I can do.”
“Great! But I really have to go now, I’ll talk to you later, okay?”
“Okay, honey. We’ll talk later. I’m gonna miss you..”
”I’m gonna miss you too.. Bye!” Jeg lagde på med det samme, for jeg vidste tårerne var på vej. Det var efterhånden begyndt at irritere mig, hvorfor skulle jeg evig og altid græde, så snart der var det mindste galt?
Jeg skubbede tankerne til side og begyndte på dagens lektier. Det var hårdt, men når man virkelig brænder for noget, så går det hele næsten altid til sidst.

Da jeg endelig var færdig med lektierne, satte jeg mig ved vinduet, tændte for musikken og begyndte at tegne. Jeg har aldrig rigtig været god til det, men hvis jeg tager mig rigtig sammen, kan det nogle gange blive rimelig godt.
Musikken begyndte og ironisk nok var det ’On my own’. Typisk! Man skulle tro musikken viste hvilket humør jeg var i, for uanset hvordan jeg havde det, fandt den en sang der passede til.

See all those people on the ground
Wasting time
Try to hold it all inside
For just one night
Top of the world
I'm sitting here wishing
The things I’ve become
That something is missing
Maybe i...
But what do I know


Okay, så teksten passede måske ikke til min situation, men selve melodien og omkvædet passede perfekt. Lige til mit humør. Næste sang begyndte og bragte et grin frem på mine læber.

‘..And yeah, it goes like this.. Are you ready Dougie?’

McFlys ‘strange version’ af The Ballad of Paul K fik mig altid til at grine. Jeg husker første gang jeg hørte den, var jeg flad af grin. De er så tossede, simpelthen.
Pludselig tog trætheden over mig, og jeg besluttede at gå i seng. Lige da jeg var på randen til at falde i søvn, modtog jeg en sms.. Hvem fanden sms’er også til mig nu? Folk må sgu da vide at jeg går tidligt i seng!

’Hey Love <3
I’m so sorry about your birthday.
But I will make it up to you.
I Promise
Miss you, sweetie.
Sweet dreams..
Xox The Dougster !'

Jeg faldt i søvn med et smil på læben og tanker om at det hele nok skulle gå til sidst.
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptySøn Aug 10, 2008 7:49 pm

uuh det er rigtig godt hehe
og stadig godt selv om du siger din fantasi ikke var i top Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptySøn Aug 10, 2008 8:27 pm

McFLYxSidsel skrev:
uuh det er rigtig godt hehe
og stadig godt selv om du siger din fantasi ikke var i top Very Happy

Haha, mange tak Very Happy
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptySøn Aug 10, 2008 11:13 pm

Rigitig godt, hvad skal jeg sige?! Glæder mig til mere Wink
Tilbage til toppen Go down
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptyMan Aug 11, 2008 12:13 am

Arg! Det er så godt! Helt perfekt.. Du bliver altså nød til at lægge næste afsnit ind meget snart! Very Happy Double thumps up, from here! cheers
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptyMan Aug 11, 2008 9:45 am

JasminM skrev:
Arg! Det er så godt! Helt perfekt.. Du bliver altså nød til at lægge næste afsnit ind meget snart! Very Happy Double thumps up, from here! cheers

Haha, mange tak Razz
Regner med at det næste afsnit kommer senere idag Very Happy

- Og så må jeg skuffe jer med at den snart slutter Sad
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptyMan Aug 11, 2008 1:16 pm

Næste afsnit Very Happy

24.



”I dag er det Annes fødselsdag, hurra hurra hurra..” Det var morgen, min fødselsdag og alles humør var på det højeste.
Jeg fyldte 18 og skulle holde fest for familie og venner i aften. Min familie bestående af mor, far, lillesøster og hund, kom syngende ind på mit værelse. Alle havde flag, inkl. Zimba, som havde sit i munden.
”Mmh,” mumlede jeg og forsøgte at få styr på mit hår. Hele familien stod og smilede dumt.
”Godmorgen og tillykke Annepige” sagde min mor. ”Hvis du står op, er der morgenmad til dig om lidt.”
Lige på og hårdt, tænkte jeg. Men vi havde selvfølgelig også en masse vi skulle nå inden festen i aften. Hele familien og alle venner var inviteret.
Tom, Danny, Dougie og Harry som jeg havde inviteret i London, kunne ikke komme med. De havde travlt med deres nye album. Jeg blev lidt ked af det, når jeg tænkte på at de ikke kunne komme med - Især Danny og Dougie.

Dagen gik hurtigt og inden længe var alle ved at være klar til festen. Jeg havde været til frisør og få ordnet hår, og nu skulle jeg gøre mig helt klar sammen med Sarah. Jeg havde min nye røde kjole på, som jeg havde købt i London.
”Wow, du ser fantastisk ud!” sagde Sarah, da jeg vendte mig mod hende.
Mit efterhånden lange hår, krøllede enkelt og perfekt ned over mine skuldre og min hud var solbrun.
”Helt klart i lige måde!” Grinte jeg. Hun så selv lige så fantastisk ud i sin kjole. Den var sort, havde hvide prikker og et bånd i taljen. Den sad perfekt, hendes hår havde hun i dagen anledning hængende løst ned over skuldrene og hun havde enkelt make-up på.
”Tænk, hvis Danny og Dougie kunne se os nu”, sukkede hun og beundrede os i spejlet.
Inden vi kunne køre af sted til festsalen, skulle der tages billeder. Mange billeder!
”Jeg har det som om jeg er superstjerne,” grinede jeg, mens min far tog billeder af os alle sammen.
”Nu er det vidst nok, jeg er helt svimmel!”
”Lige et mere” sagde min far og knipsede videre.
Han fik taget de sidste billeder og vi kunne endelig køre af sted til festsalen.
Bordene var dækket flot og alt var pyntet med flag osv.
Gæsterne begyndte langsomt at ankomme og jeg fik overrakt en masse gaver. En stor del var penge, tøj, smykker og gavekort, men også små ting, som folk vidste jeg kunne bruge.

Efterhånden som aftenen skred frem, begyndte talerne. Der var taler fra onkler, tanter, bedsteforældre og venner. Den sidste tale var min fars. Jeg så at han blev ved med at kigge på sit armbåndsur, som om der var noget der var vigtigere. Pludselig slog han på glasset og rejste sig op.
”Ja så er det vidst blevet min tur” sagde han højtideligt. ”Anne, vores store pige. Du er nu blevet 18 år, og jeg ved, at du og alle andre tilstedeværende i dag, ved hvor dejlig en pige du er. Så det vil jeg ikke stå at gentage! Derfor går jeg direkte til sagen, for din mor og jeg har nemlig en lille ekstra overraskelse til dig i dagens anledning.” Han smilede hemmelighedsfuldt, ”Let the surprise begin!”

Og det var her jeg bogstaveligt talt tabte min underkæbe, for ind trådte Danny, Dougie, Tom og Harry!
”SURPRISE!” råbte de i kor.
”Hi Anne!” sagde Danny og msilte, hvorefter han rettede blikket mod Sarah.
Jeg sprang op fra min stol, løb tværs gennem lokalet og kastede mig i armene på Dougie.
”Oh my God! I can’t believe you’re all here!” sagde jeg, og gav dem alle et kæmpe knus. Bagved sad familie og venner, og kiggede spændt med.
”Jeg er sikker på at I alle gerne vil have en forklaring på det her” sagde jeg højt, så alle kunne høre mig. ”Som de fleste af jer sikkert ved, så vandt jeg for et par måneder en konkurrence sammen med Sarah. Vi vandt en tur til London i en måned, som vi skulle tilbringe med vores yndlingsband Mcfly” forklarede jeg. ”Og det her er så Mcfly: Tom, Harry, Danny og Dougie. Vi blev rigtig gode venner, og nogle af os mere.” Jeg kiggede på Dougie og vi rødmede. Jeg tog ham i hånden og vinkede Sarah op til mig. Hun sad stadig nede på sin plads, og var ved at gå amok. Jeg kunne se at hun havde lyst til at kaste sig i armene på Danny, og at Danny trængte til at holde om hende.
”Så ehm, Dougie og jeg er vel det man kalder kærester, og det samme er Danny og Sarah. Så nu har I fået hele historien.”
”Du glemte da en vigtig ting!” Sagde Sarah og hentydede til Danny.
”Nåh jo, Danny var min bedste ven, da vi boede i England. Så han er også tilbage.”
”Well, this isn’t the whole surprise” sagde Dougie og kiggede mig dybt i øjnene. Han fandt en lille æske frem fra sin lomme og rakte den til mig.
”Here you go, Ace”
”Aw Dougie, You shouldn’t have!”
“Of course I should, now open it!” insisterede han. Jeg åbnede æsken og fandt en smuk halskæde. Den var sølv og ned fra kæden hang et hjerte på skrå.
”It’s beautiful” Jeg smilede og kyssede ham. Bagved kunne jeg høre nogle gæster der piftede.
”When they are done with.. that” afbrød Tom, ”we’re gonna plays some songs.” Straks efter fandt Tom og Danny deres guitarer frem og begyndte på ’Happy birthday’. Det endte med at alle gæsterne sang med. Bagefter spillede de ’I’ve got you’, ’Do ya’, ‘Star girl’ og ‘Falling in love’. Dougie trak mig med ud på dansegulvet. Vi stod med armene om hinanden og vippede med til musikken. Det var den absolut bedste dag i mit liv.


Kjolerne:

Sarahs kjole: http://www.missmolly.dk/mm0024.jpg
Annes kjole: http://store.delias.com/item.do?categoryID=&itemID=48305&sizeFilter=&colorFilter=&brandFilter=&CROSS=154334&i=153154# (i rød)
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptyMan Aug 11, 2008 1:23 pm

haha herligt Very Happy

god ide det med kjolerne faktisk Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptyMan Aug 11, 2008 1:30 pm

McFLYxSidsel skrev:
haha herligt Very Happy

god ide det med kjolerne faktisk Very Happy

Med link, eller hvad mener du ? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptyMan Aug 11, 2008 2:18 pm

årh sikke et godt afsnit! (: mega surprise! haha <3
& det gør det ekstra sjovt når der er link til kjolerne,
så kan man rigtig forestille sig det hele cheers !
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptyMan Aug 11, 2008 2:19 pm

sarahXlovesXmcfly skrev:
årh sikke et godt afsnit! (: mega surprise! haha <3
& det gør det ekstra sjovt når der er link til kjolerne,
så kan man rigtig forestille sig det hele cheers !

Haha, glad you like it Very Happy !
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 EmptyMan Aug 11, 2008 2:32 pm

theirstargirl skrev:
McFLYxSidsel skrev:
haha herligt Very Happy

god ide det med kjolerne faktisk Very Happy

Med link, eller hvad mener du ? Very Happy

jaa det med linket Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A dream come true :) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: A dream come true :)   A dream come true :) - Page 7 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
A dream come true :)
Tilbage til toppen 
Side 7 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» A Dream Job Coming True (Fic by Sally and Anita)
» True love way - Af Emilie, AM og Mille.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: