Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 transferstudent

Go down 
+12
McFlyLover<3
Linette
JasminM
Miley
Ditte
Line
Sidsel
sofiee-
Carolaade
Ann-Jones
DannyJones-w
mcflys
16 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent Empty
IndlægEmne: transferstudent   transferstudent EmptyTors Jan 24, 2008 5:55 pm

Jeg var igang med at pakke alt mit tøj og de mest nødvendige ting ned, da min telefon ringede.
- Behøver du virkelig rejse! nærmest råbte Louise ind i telfonen. Louise er min bedste veninder og hun er meget utilfreds med jeg tager et år til England som udveklingsstudent.
- Det har vi snakket om, jeg rejser lige meget hvad, det er jo kun et år! sagde jeg til hende.
- hun sukkede i den anden ende. Nå men du SKAL komme i aften og sige farvel til os alle sammen.!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu sad jeg endelig i flyet, et helt år væk fra alt det velkendte, jeg kunne ikke vente! Men jeg ville savne dem der hjemme, mor, far, Louise og ikke mindst Marcus. Mig og marcus havde taget en 'pause' for et år væk fra hinanden kunne ændre mange ting. Jeg skulle bo hos en familie i London og gå på high school. jeg var så spændt på det hele.

Min pleje familie eller hvad man nu kalder det stod klar til at tage imod mig, de vikelede rigtig flinke.
Jeg fik pakket ud og følte mig godt tilpas, der var stadig lidt ferie inden skolen startede så jeg slappede for det meste bare af og nød London. byen var ligeså fed som jeg havde forestillet mig.


Ved godt der ikke skete så meget i det her afsnit.. Men der kommer mere.. (; Håber i kan lide det..


Sidst rettet af mcflys Tors Maj 22, 2008 7:38 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
DannyJones-w
Moderator
Moderator
DannyJones-w


Antal indlæg : 5
Age : 30
Location : Roskilde:D
Registration date : 03/01/08

transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent EmptyTors Jan 24, 2008 6:35 pm

mcflys skrev:
Jeg var igang med at pakke alt mit tøj og de mest nødvendige ting ned, da min telefon ringede.
- Behøver du virkelig rejse! nærmest råbte Louise ind i telfonen. Louise er min bedste veninder og hun er meget utilfreds med jeg tager et år til England som udvæklingsstudent.
- Det har vi snakket om, jeg rejser lige meget hvad, det er jo kun et år! sagde jeg til hende.
- hun sukkede i den anden ende. Nå men du SKAL komme i aften og sige farvel til os alle sammen.!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu sad jeg endelig i flyet, et helt år væk fra alt det velkendte, jeg kunne ikke vente! Men jeg ville savne dem der hjemme, mor, far, Louise og ikke mindst Marcus. Mig og marcus havde taget en 'pause' for et år væk fra hinanden kunne ændre mange ting. Jeg skulle bo hos en familie i London og gå på high school. jeg var så spændt på det hele.

Min pleje familie eller hvad man nu kalder det stod klar til at tage imod mig, de vikelede rigtig flinke.
Jeg fik pakket ud og følte mig godt tilpas, der var stadig lidt ferie inden skolen startede så jeg slappede for det meste bare af og nød London. byen var ligeså fed som jeg havde forestillet mig.


Ved godt der ikke skete så meget i det her afsnit.. Men der kommer mere.. (; Håber i kan lide det..


Jeg kan da godt lide det men du har ret i der ikke er sket så meget men det er da en start!Smile hehe

god fornøjelse
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/the_sansaysasfan
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent EmptyTors Jan 24, 2008 7:54 pm

Kort men godt Smile

God start...
keep it going!
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent EmptyFre Jan 25, 2008 4:30 pm

2 del...

Det var tidligt mandag morgen og nu begyndte skolen jeg var total nervøs. Jeg kunne slet ikke have noget morgenmad, hvis jeg prøvede at klemme noget ned, også var jeg bange for det ville komme op senere, ville ikke være så fedt at brække sig på sin første skole dag.

Skolen var stor, rigtig typisk high school. Jeg var der i god tid, men alligevel formåede jeg at farevild og komme for sent, men jeg har også mindre stedsans end en blind.
Jeg drejede om et hjørne og stødte lige ind i en pige.
- undskyld..! err I mean sorry. sagde jeg.
hun kiggede lidt underlig på mig også smilede hun.
Jeg spurgte hende om vej og det viste sig hun gik i samme klasse som mig, nu kendte jeg da ihvertfald en. Hun hed Hazel og virkede rigtig sød.
I frikvarteret sad vi og snakkede, da en anden pige satte sig ved siden af Hazel.
Hazel præsentered os.
-Emilie this is Carrie and Carrie this is Emilie.
Hun smilede og sagde hej. Jeg synes jeg havde set hende før et sted men det kunne da ikke passe. vi snakkede bare videre og de invitered mig med hjem til carrie. og jeg sagde ja tak. devar virkelig flinke at invitere en de stortset ikke kendte med hjem.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Carrie havde et rigtig hyggeligt hus. Jeg var helt vild med det. Vi lagde vores ting og gik ud i køkkenet, der lød et bumb ovenfra, jeg kiggede op. carrie lagde mærke til det
- Thats probably just my brother and some of his mates.
-Are your brother here? spurgte Hazel
- Oh yearh. Mum and Dad are on holiday so they asked im to look after me.
-cool smiled Hazel.

Vi hørte dem trampe ned af trappen. Og ind af døren kom 3 meget velkendte drenge...

Ja det var så anden del der skete lidt mere men den skal lige igang.. ;b
Håber i kan li det.. (:


Sidst rettet af Lør Jan 26, 2008 5:13 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent EmptyLør Jan 26, 2008 3:27 pm

det lyder skam godt.

hvem kan det være der kommer ind? :O
cliffhanger xD
kom med mere snart.
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent EmptyLør Jan 26, 2008 10:28 pm

3 del...

-Hey Sis. Sagde Tom med et smil.
- Hey, were is Danny? spurgte Hun Og kiggede på Dougie der stod ved siden af tom også på Harry der allerede var over og kigge i deres køleskab.
-He'll be heres in a sec, I think. but who is your new friend?
Jeg stod i mon egen verden, det var gået op for mig hvor jeg havde set Carrie før! på billeder inde på myspace! Og nu stod jeg her over for 3/4 af Mcfly. Det virkede som en meget uvirkelig Drøm. Så gik det opfor mig at jeg bare havde stået og kigget ud i kuften og de havde stået og kigget på mig og ventede på hvad jeg ville svare.
-Can't she speak? spurgte Dougie og hævede det ene øjenbryn.
- Um sorry, I'm... og så blev jeg afbrudt da nogen bankede på døren. Tom gik ud for at åbne døren.
Carrie rakte mig en pose pasta, men da jeg ville hælde dem ned i det kogene vand gik det galt og det sprøjtede med kogene vand p på mit bryst og ned af min mave.
- AUV, røv, av av Bæ! Råbte jeg mens jeg hoppede rundt og trak min bluse af. Dougie og Harry stod og grinede ad mig og Dougie lavede en paodi på mig så han begyndte at hoppe rundt og råbe. Tom og Danny åbnede døren og kiggede underligt på mig, så gik det op for mig at jeg stod i BH og skyndte mig at samle min bluse op og holdte den op foran mig.
.Err, Carry do you think i could borrow a shirt or something? spurgte jeg. Hun nikkede.
Mens dougie udbrød:
She can speak!
-She spoke before your idiot. Sagde Harry og grinede af Dougies ansigts udtryk.
Carrie sendte ham dræber bliket.
Fedt tænkte jeg. Jeg havde mødt Mcfly, mit yndlings band over alt. og på under ti minuter med dem havde jeg formået at virke stum , hælde kogene vand ud over mig selv og strippe for dem! kunne det blive værre? Jeg må virkesom en meget, meget stor idiot!
-Don't mind them. smilede Carrie og gik ud af værelset så jeg kunne skifte bluse.
Jeg gik ned af trappen og da jeg var på vej ud i køkkenet hørte jeg Danny gennem døren
- Who is that girl in the bra?
- She's a transferstudent from Denmark sagde Hazel.
-Cool, she is kinda fit. grinede Danny.
-Dont get startet! sagde Carrie advarende.

Jeg kunne ikke fatte det synes Danny jeg var lækker? og hvad mente Carrie med 'Don't get startet'?

Så her skete der lidt mere.. (: hehe
Håber i kan lide det.. :b
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent EmptyTirs Jan 29, 2008 12:05 am

det lyder godt.
måske skal du have nogle flere detajler med i.
altså det er meget sådan; så gjorde vi det. og så gjorde vi det osv. måske flere føelser med i ? Rolling Eyes
ellers lyder den rigtig god.
glæder mig til at høre hvad der ellers sker.
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent EmptyTirs Jan 29, 2008 5:18 pm

den er rigtig god, men sofie har ret, tror den ville blive meget bedre hvis du fik nogle flere tanker og følelser med i historien Very Happy

keep on going girl...
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent EmptyOns Jan 30, 2008 6:19 pm

Okay.. Tak for jeres kommentare Very Happy glad for i er ærlige for det er det jeg kan bruge til noget.. ;b hehe
Så jeg prøver at se om jeg kan få noget mere følelse ind i.

Men i må gerne blive ved med at lægge kommentare. skriv endelig hvad i synes. Ærlige mening! (: tak..
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent EmptyOns Jan 30, 2008 9:57 pm

uuh uuuh den er rigtig god ha ha glæder mig til der kommer mere ;D
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent EmptyTors Jan 31, 2008 5:14 pm

Del 4...

Jeg havde ikke rigtig lyst til at komme hjem til Carrie hvis drengene var der. Jeg har oplevet mange pinlige ting, men det i går var nok en af de værste gange. Carrie sagde det var lige meget med dem.
Og Hazel ville også gerne være ved Carrie, hun synes det var dejligt at slippe for forældre. Troede nu også hun havde en lille ting for Dougie, men jeg sagde ikke noget.
-How long are your parents gone for? Spurgte Hazel henkastet. Jeg havde vidst ret med hensyn til Dougie.
-they’ll be back in a little more than two weeks. Svarede hun. hun fortsatte:
I just dont see why Tom have to look after me, don’t get me wrong i love Tom. but i mean i turn 18 in a couple of months. I can look after myself for 3 weeks! I just dont think my parents trust me!
And the guys are there all the time. I like them, they are like family in a way like extra brothers or cousins, but having then around doing all that guystuff all the time its just alittle to much! Hun var ved at lyde helt vred. Hun mindede mig om Louise. De sagde begge to tingene lige ud, gjorde hvad der passede dem og de var der altid for en. Jeg smilede for mig selv.
-So Em, you seen any lads you think are cute? Spurgte Hazel mig for at skifte emne. Em var mit nye kælenavn, de synes Emilie var for svært at udtale.
-Um. I have’nt really thought about it. Det var rigtig nok, men nu da hun nævnte det kom jeg til at tænke på Marcus og fik helt dårlig samvittighed. For jeg havde stort set ikke tænkt på ham siden jeg var kommet her over. Men vi havde jo slået op på grund af jeg skulle her over, også måtte vi se til det når jeg kom tilbage. så jeg skulle ikke havde dårlig samvittighed.

-HI! Råbte Carrie da vi var kommet ind ad døren.
-Hi girls. Sagde tom da han kom ud fra stuen. De andre fulgte efter.
-I think it’s time for a break! Sagde Harry og strakte sig.
-It’s good to see you with your clothes on. Sagde Danny til mig med et smil Fuck han havde et sødt smil
-Hi I’m Danny. Sagde han og rakte hånden frem.
-And I’m Emilie sagde jeg og trykkede hans hånd.
Han prøvede at udtale det men det gik ikke så godt.
-Well you can just call me Em.
-Okay cool, Em.. So why did you transfer to England? Spurgte han og så faktisk ret interesseret ud.
-So I could get a Bloddy good britisk Accent. Svarede jeg og prøvede at lyde så britisk så muligt.
-You will have to work on that. sagde Tom og de andre grinede.

-Well if you need some help with your accent just let me know. sagde han, og gik lidt tættere på mig. Også fortsatte han:
-Cus we all know i have the best accent of all. sagde Danny med et glimt i øjet. Jeg rødmede.
-Back off Danny! Sagde Carrie og skubbede ham væk. Så trak hun mig og Hazel Med sig ud af Køkkenet. Vi nåede lige at hører Dougie sige:
-If she gets an accent like you mate, she’d sound like an idiot!

Havde Danny flirtet med mig? Hvis man kan kalde det at flirte? Og hvorfor ville Carrie ikke lade ham gøre det? Hvorfor var hun så beskyttende? Og var det overfor mig eller Danny? Hun sagde jo han var ligesom familie.?

-------------------------------------------------------------------------------------

Så det var del 4.

Kommenare? Very Happy


Sidst rettet af Lør Feb 02, 2008 2:09 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent EmptyTors Jan 31, 2008 7:23 pm

uuh hehe den bliver jo bedre og bedre ;D
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent EmptyFre Feb 01, 2008 9:20 pm

dejligt at se dine kapitler er blevet længere.
men lige lidt gode råd. læs kapitelerne igennem inder du ligger dem ind.
& der er nogen små fejl i dit engelsk, men det er okay. eller er det skide godt
det bliver jo bare bedre og bedre (:
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent EmptyLør Feb 02, 2008 8:41 pm

Den er rigtig god! glæder mig til det næste Wink
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent EmptySøn Feb 03, 2008 2:32 am

Du har helt klart fat i noget af det rigtige nu!
Fortsæt som du gør...
Og det er da godt du ka bruge vores kommentarer til noget...Smile
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent EmptySøn Feb 03, 2008 4:47 pm

Del 5...

Jeg var stadig ret forvirret over det med Danny, men jeg sagde ikke noget. Jeg ved ikke hvorfor, men det var bare som om der var et eller andet med Carrie, og jeg vidste ikke hel hvordan jeg skulle få hende til at snakke om det. Jeg kendte hende jo heller ikke helt endnu, men hun var en rigtig god veninde og jeg havde ikke lyst til at gøre hende sur på nogen måde. Jeg havde prøvet at bringe det lidt på banen men hun skiftede hele tiden emne.
Vi hang stadig ud ved Carrie hver dag efter skole, det var ligesom blevet fast rutine. Drengene var der også altid. De kunne åbenbart ikke rigtig undvære Tom.

Vi sad på Carries værelse og hyggede. Jeg havde taget Moulin Rouge med fordi havde aldrig set den før. Det er bare sådan en tude tøse film man SKAL se.
-Omg.. Ewan Mcgregor is just so cute! Sagde Hazel med munden fuld af popcorn.
-Really you think so?. Sagde Carrue.
-I said Cute not Hot. I mean look at him and he just got an amazing voice! Svarede Hazel til sit forsvar.
-Yearh Hazel is totally right, I just wanna hug him! Sagde jeg.
Da filmen var ved at være slut og Nicole Kidman var død. Sad vi alle 3 og græd. mere eller mindre dæmpet.
Lige der kom Tom ind ad døren med Danny og Dougie bag sig, og der sad vi i Carries seng med Mascara løbende ned af kinderne.
-Err? Tom så spørgende på os -What is going on in here? Man kunne se kan prøvede på ikke at grine.
Carrie prøvede grådkvalt at forklare at Nicole Kidman var død og Ewan Mcgregor ikke kunne gøre noget.
-Right.. Erm.. we just wanted to...
-It's not finsihed yet! arbrød carrie ham.
De gik ind på værelset og så resten af filmen. Danny og Dougie kastede sig over resterne af popcornene.
-Why are you watching such a sad movie, thats not funny. I'm totally bumped out now! Sagde Dougie da filmen var slut. jeg kunne ikke helt hører om han var sarkastisk eller han mente det for han havde munden fuld af popcorn.
- Yor right Haz, Ewan mcgregor is so cute! Sagde Carrie. - That was really a great film! Så vendte hun blikket mod drengene der var overraskende stille.
- So waht was it that you wanted?
-Oh yearh. err. Well since mum and dad gave me the hard job to look after you.
-Your point is? Afbrød Carrie ham.
-Well we are holding a party tomorrow night. in my house and you could come so i could keep an eye on you. sagde tom med et smil.
-You guys can all so come if you want to. Sagde han til mig og Hazel.
-Cool. svarede vi med et smil.
Carrie smilede - Thanks Tom. we'd like that. now please get out guys. De gik.

Kommentare? Very Happy


Sidst rettet af Man Feb 04, 2008 4:35 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent EmptySøn Feb 03, 2008 5:19 pm

hvad mon der sker til festen???????? hihi ;D glæder mig
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent EmptySøn Feb 03, 2008 7:19 pm

uhhh.. en fest Wink
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent EmptySøn Feb 03, 2008 10:23 pm

en fest?
spændende.
more soon.
: D
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent EmptyMan Feb 04, 2008 10:05 pm

Del 6.

Det var endelig fredag! Og festen var i aften. Jeg glædede mig simpelthen så meget.
Vi var ved Hazel og gjorde os klar, det var vildt hyggeligt. Skrålede med på musikken og prøvede tøj og lagde make up. Tom hentede os her kl. 10. Der var ikke så lang tid igen nu. Vi så alle tre vildt godt ud!

Da klokken blev ti, var det ikke Tom der stod i døren men Dougie.
-Where is Tom? Spurgte Carrie.
-He had alittle problem with his sterio. It would’nt work so he didn’t have time to pick you up, well here i am. Sagde Dougie og spredte armene ud.
-BYE! SEE YOU LATER! Råbte Hazel ind af døren til sine forældre.
-You look really good girls. Sagde Dougie til os mens han kiggede tilbage gennem bakspejlet. Jeg kunne se Hazel rødmede.

Der var allerede godt gang i den. Og Tom havde åbenbart fået sit anlæg til at virke.
Jeg kendte ingen af de mennesker der var her udover Drengene, Hazel og Carrie. Vi tog os en drink også stod vi lidt og snakkede.
-Having fun? Spurgte Tom os. Vi nikkede
-Great. Well Hazel you met some of the people before. But you haven’t. Sagde han og så på mig.
-Well let me just tell you who is who.
-Okay Thanks. Det var virkelig sødt af ham.

Da jeg kom tilbage var både Carrie og Hazel ude på gulvet og danse. Jeg vidste ikke hel hvem Carrie dansede med. Men Hazel ’dansede’ med Harry. Hun lignede en der prøvede meget hårdt på ikke at grine. Og jeg kunne godt forstå hende, Harry gav den hele armen. Der kom en guitarsolo og han begyndte at headbange, hvilket så meget underligt ud eftersom han ikke rigtig havde noget hår.
Dougie skubbede Harry til side og begyndte at danse med Hazel, Harry dansede videre alene.
Jeg stod og smilede for mig selv mens jeg drak en drink mere, jeg var ikke helt sikker på hvor mange jeg havde drukket, men jeg kunne mærke at eg var ved at blive lidt små fuld. Danny kom over til mig.
-What are you standing there smiling about? Spurte han.
-Harry doesn’t usually dance in public does he? Danny fulgte mit blik og begyndte så at grine af Harrys moves.
-Only when he is drunk. Then we just pretend like we dont know him. Jeg grinede.
-Do you care for a dance with a guy that actully dance in public sometimes? Spurgte han med et smil.
Jeg tog hans hånd og han trak mig ud på dansegulvet.
-You are a great dancer. Råbte Danny til mig for at overdøve musikken.
-Thanks! Your not so bad yourself. Råbte jeg tilbage. Jeg skulle virkelig tisse, men jeg vidste ikke hvor toilettet var. Nå jeg måtte bare spørge Danny, selvom det ikke var den bedste scorereplik der fandtes.
-You know where the bathroom is, I really have to pee? Flot Emilie, du kunne godt havde undladt den sidste del.
-yearh.. Follow me. Han fulgte mig ud i gangen. Og så pegede han på en dør.
-Thanks. Smilede jeg.
Da jeg kom ud igen lidt efter stod han der stadig. Godt jeg ikke havde været der inde i så lang tid tænkte jeg.
-What are you still doing here? Spurgte jeg.
-Just wanted to be sure you could find your way back. Smilede han.
-You wanna go for a walk outside? Spurgte han og nikkede hen mod døren.
-Sure why not.
Vi gik ud. Det var ret køligt men dejligt. Himlen var klar. Jeg tog en dyb indånding.
-Your cold? Spurgte han mig.
-Alittle. Smilede jeg.
-Well if i had my jacket you could borrow it, but looks like you will just have to do with my arms. Smilede han flirtende og trak mig ind til sig. Jeg kiggede ham ind i øjnene. Og før jeg vidste af det kyssede vi. Okay snavede på livet løs, det var så dejligt! Han var dejlig!
-What the fuck are you doing!? Halv råbte Carrie lidt fra os. Vi trak os hurtigt væk fra hinanden.
jeg skulle til at sige noget, men Danny kom mig i forkøbet.
-Look it’s not what you think... Men Carrie afbrød ham.
-Shut up Danny.! Sagde hun og vendte blikket mod mig. Hun havde tårer i øjnene, hvad fanden var det lige der skete.
-I thought you were diffrent! But I guess I was wrong. You are just anoter girl that pretends to be friends with me because of my brother and his stupid friends! Just admit it you have only been hanging out eith me becaouse of him! Sagde hun ophidset med tårerne trillende ned af kinderne.
-No Carrie, it’s not like that! I... mere noget jeg ikke at sige.
-I really thought you were diffrent. Halv hviskede hun også vendte hun om og gik med hurtige skridt ind igen. Jeg kiggede på Danny som også stod og kiggede på mig. Jeg følte jeg var ved at blive kvalt, jeg ville ikke miste Carrie.
-Sorry Danny. I have to find her. Sagde jeg med gråd i stemmen også løb jeg ind for at finde hende. Og lod Danny stå i mørket…

Så den er ret lang den her. Men hvad synes i?
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent EmptyMan Feb 04, 2008 10:48 pm

det må jeg sige.
det var virkelig godt.
jeg blev helt opslugt i det.
du har virkelig forbedret dig siden første kapitel.
glæder mig til der kommer mere.
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent EmptyTirs Feb 05, 2008 2:59 am

NOO.... i hate fights!

Oh well..
det er rigtig godt! og ja du har virkelig forbedret dig siden de første kapitler, det er flot! glæder mig til der kommer mere ;D
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent EmptyTirs Feb 05, 2008 7:42 pm

ski godt! simpenlthen! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent EmptyTors Feb 07, 2008 9:52 pm

Glæder mig til og læse det næste kapitel ;D
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent EmptyFre Feb 08, 2008 10:02 pm

Del 7...

Hvor var hun løbet hen? Jeg prøvede så godt jeg kunne at løbe rundt i hele huset, men at jeg var fuld og de her stilleter gjorde det ikke ret meget lettere.
Der flød en masse tanker gennem mit hovde. Hvorfor reagerede hun som hun gjorde? Var hun vild med Danny? Eller syntes hun bare ikke jeg var god nok til ham?
Rummet, musikken, menneskerne, det flød alt sammen sammen. Lort, hvor mange af de drinks havde jeg fået? Også fik jeg øje på hende hun stod i den anden ende af rummet. Jeg nærmede mig så hurtigt jeg kunne, hun fik øje på mig.
-Thanks for a great party bro. See you some other time. og så gik hun igen og lod Tom stå meget forvirret.
-Carrie wait.! Let me just explain..! Råbte jeg efter hende. Folk vendte sig og kiggede på os. Harry var endda stoppede med at danse.
-I have nothing to say to you.! svarede hun mens hun var på vej op af trappen.
-You don't have to say anything, just listen me out okay! Jeg var ved at være lidt ophidset. jeg fattede ikke noget af hvad der foregik.
jeg tog trappen i flere trin ad gangen og var hurtigt oppe ved hende. jeg tog fat i hendes arm, jeg ved egentlig ikke hvorfor.Hun rystede den af sig.
-Then speak. sagde hun bare koldt.
-What is going on? Why is it so awfull that i kissed him? Sorry i didn't know he was your guy.!
Så smilede hun. Og jeg var om muligt endnu mere forvirret.
-My guy. så grinede hun. - That would be like me daiting Tom just not so weird.
-Then why did you freak out about me kissing him.!? spurgte jeg.
Carrie kiggede mig over skulderen på de mennesker der stod der nede og kiggede op på os.
-Do you mind? Sagde hun til dem og de gik ind i stuen igen og klemte døren til. Jeg forstod dem godt. Carrie kunne godt være lidt skræmende.
-Are you in love with him? spurgte hun mig meget direkte.
-I.. Err..
-Look it's a simple question. Are you or are you not!?
-I dont know! I dont even know him. I.. I Like him! Og det var sandt jeg kunne faktisk rigtig godt lide ham.
-Okay. Sagde hun og så igen lidt sur ud.
-Please Carrie tell me what is going on? I dont get any of this?
Hun kiggede et øjeblik på mig, jeg så hun fik lidt tåre i øjnene.
-Fine.. I had this friend i had known for some time. well actully we were best friends. she went out with Danny and... and lets just say it end'ed pretty bad. She didn't wanna have any thing to do with me afterwards. In school she started this roumer about me being a bitch, that I wasn't worth being friends with. And the only reason she hang out with me was becaus of the guys.
Hun prøvede hårdt på at holde tårene tilbage også hviskede hun tilsidst så man næsten ikke kunne hører det.
-That she got everything she came for. Jeg forstod hende meget bedere nu. Jeg lagde min hånd på hendes skulder.
-I promised myself, that i never would let my friends date Danny. or any of the others. It's not because i dont think you are good enough for him. It's just i dont wanna lose another friend or go through that again. I promised myself that they wasn't gonna get me down. That they would never see me cry again! Hviskede hun mens hun stadig holdt tårer tilbage.
Jeg tog noget af handes hår om bag hendes øre og sagde:
-Well I'm not one om them so you can cry, just let it out. Smilede jeg til hende. Hun kiggede på mig også brast hun ud i gråd, mens hun omfavnede mig.
-You should just have told me. You are much more importan than he is. He is nothing to me! Theese last weeks over here haven't been bad for me. Not like they could have been. But if you And Hazel wasn't here it would have been.! Sagde jeg til hende. Hun omklamrede mig stadig og hulkede noget uforståeligt til mig. Jeg smilede bare. Og så stod vi der. Tom åbnede døren og jeg så nogen af de andre stå og kigge, jeg havde meget på fornemmelsen de havde lyttet med. Så så jeg Dannys,j eg undveg hans blik. jeg vidste ikke om han havde hørt min 'He is nothing to me! sætning, men lige nu var jeg faktisk også ligeglad. Jeg var for træt til mere diskussion, jeg havde fået nok drama for i dag.
Tom kom op af trappen til os Og tog en hånd på ryggen af os begge to og fuglte os længere op af trappen. Han gav Carrie et knus.
-I think its time for you to go to bed. Sagde han stille til sin søster. Hun nikkede og smilede. Hun hav mig et farvel knus også gik hun ind i et af værelserne.
Tom kiggede på mig og smilede.
-So i guess you heard it all? Spurgte jeg ham.
Han nikkede.
- I never knew that. Its crazy that people can be such arses! Sagde han vredt.
- yearh i know. I better go home. im totally dead! Sade jeg og smilede.

Tom havde fået Dougie til at kører mig og Hazel hjem. (Han var vidst en af de mest ædru tilstede) Han havde først sadt Hazel af da hun var stået af spurgte Dougie mig med et smil.
-So you kissed Danny?
-You know that too?
-I think we all heard your talk.
-Lort!
-What? spurte dougie.
-Nothing. mumlede jeg bare, så var det helt sikkert at Danny havde hørt det.
-You better not mention it for Carrie. She proberbly just wanna forget it now.
-I hate girls like that. I mean how could she do something like that? Sagde Dougie ophidset.
-I really dont know.

Vi sad lidt tid og snakkede Dougie var virkelig sød. En rigtig god ven.
Da jeg gik ud af bilen trængte jeg bare til at hører en velkendt stemme så jeg rigede til Marcus.
-Hej det er mig sagde jeg ind i telefonen
-Undskyld hvis jeg har vækket dig. Sagde jeg.
-Nej jeg var vågen. Men hans stemme var helt rusten så jeg vidste han løj.
-Jeg savner dig. Sagde han så stille.
-Jeg savner også dig. Rigtig meget. svarede jeg.
-Jeg elsker dig stadig, det ved du godt ikke? sagde han med sin trætte sustne stemme, men jeg kunne hører han smilede.
-Jeg elsker også dig...

Og det gjorde jeg. gjorde jeg ikke?


Så del 7.. :b Hvad synes I? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





transferstudent Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent Empty

Tilbage til toppen Go down
 
transferstudent
Tilbage til toppen 
Side 1 af 9Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: