Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 transferstudent

Go down 
+12
McFlyLover<3
Linette
JasminM
Miley
Ditte
Line
Sidsel
sofiee-
Carolaade
Ann-Jones
DannyJones-w
mcflys
16 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptyTors Jul 17, 2008 5:53 pm

Dannys-Princess skrev:
McFLYxSidsel skrev:
Dannys-Princess skrev:
McFLYxSidsel skrev:
Dannys-Princess skrev:
Hey . synes det er lidt lang tid siden man har hørt noget fra din fic . ??? Er du i gang med at skrive eller er du stoppet ?? Question

hun er på ferie lige nu hehe

Når så er det jo derfor . Ved du hvornår hun kommer hjem ?? sunny

erm nej hehe måske slutningen af denne her uge, ved faktisk ikke hvor lang tid hun skulle være væk
Når okay , så må vi jo bare vente . :/

ja (: der er vel ikke andet for haha Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptyTors Jul 17, 2008 6:49 pm

hehe.. (: godt i kan li det.
Har skrevet en smule på det næste, men lige nu er jeg i frankrig og sidder på et hotel ved mt. blans og slapper af. Kommer hjem den 27. Så i må være lidt tlmodige. XD
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptyTors Jul 17, 2008 7:29 pm

mcflys skrev:
hehe.. (: godt i kan li det.
Har skrevet en smule på det næste, men lige nu er jeg i frankrig og sidder på et hotel ved mt. blans og slapper af. Kommer hjem den 27. Så i må være lidt tlmodige. XD

skal nok prøve .. Razz
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptyFre Jul 18, 2008 2:21 pm

[quote="Dannys-Princess"]
mcflys skrev:
hehe.. (: godt i kan li det.
Har skrevet en smule på det næste, men lige nu er jeg i frankrig og sidder på et hotel ved mt. blans og slapper af. Kommer hjem den 27. Så i må være lidt tlmodige. XD

Okay, glæder jeg mig så til Smile
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptyTors Jul 24, 2008 10:06 pm

Del 23...

Jeg lukkede øjnene et øjeblik for at holde tårerne tilbage, men det hjalp ikke rigtig noget.
Langsomt lænede jeg mig tilbage i sædet.
-I can't stay. Hviskede jeg uden at kigge på ham.
-Then Denmarik is the right place for you to be. Sagde han og klappede mig på benet. Jeg kiggede op på ham.
Hvordan kunne han synes det var så ligetil? Men han havde nok ret, jeg skulle hjem, og få det til at fungere. Hjem til familien, vennerne og Marcus.
Jeg kiggede igen ud af det lille vindue og hen på lufthavnen, mon han stadig var der inde?
Jeg skubbede tanken væk, stak min ipod i ørerne og undgik at høre noget med Mcfly.


Dannys pov:

2 weeks later...

I felt like crap. No, I felt lower than crap. My house was a mess. The guys were getting tired of me, I knew it.
They tried their best to make me feel better but nothing helped. Even X-bos therapi didn't help me. neither beer or anything. But they really tried.
Wanted me to go out. As they said 'there is other fish in the sea' but I didn't want another fish i wanted the one that just jumped off my hook.
I had pretty much just sat at home starring at the phone, wanting her to call. And she did. She had called 3 times. But I only aswered one of them.
I just looked at her name on the phone while it rang. That was what I waited for, but I couldn't pick up and talk to her, what should I say? The one time I had talked to her I had lied and said I was doing fine, tried to sound busy, I don't know if she could her I was lying. She said she was doing fine, and I knew that was the truth.

*

3 uger senere.

Mit liv gik videre, for det meste gav jeg ikke mig selv lov til at tænke på ham, jeg overbookede mig selv med aftaler med venner og familie så han røg ud af mine tanker, eller helt ud røg han ikke, det ville han aldrig gøre. Jeg sad på gyngen på den legeplads der altid var tom tæt på Marcus' hus. Der var vi tit.
-Hej! Smilede han glad og rev mig ud af tankerne om Danny.
-Hej dig. Grinede jeg.
Han satte sig ned på gyngen ved siden af mig. Vi sad lidt uden at sige noget, en af de gode ting ved vores forhold var at vi nogen gange ikke behøvede ord. Det lød 'cheesy' men det var rigtigt.
-Savner du det? Spurgte han og hentydede til England.
-Mmmm. Sagde jeg og tænkte igen på Danny.
-Savner du ham.. Meget? Han kunne læse mig som en åben bog.
Jeg kiggede ned i jorden også op på ham.
-Ja. Sagde jeg og smilede:
-Men jeg er nu glad for at være hjemme.
Jeg rejste mig op og satte mig oven på ham.
-Hrr. Sagde han.
-Årh hold kæft! Grinede jeg og slog ham for sjov.
-Du har da vidst spist lidt for meget plumcake. Grinede han og så var vi begge to flade af grin. vi væltede bag over på gyngen og lå i sandet.
Han rejste sig op og gav mig en hånd og trak mig med op. Vi stod tæt overfor hinanden. Jeg kiggede ham i øjnene. lænede mig frem og kyssede ham.
Vi stod der i lang tid og det føltes godt, men ikke helt som i gamle dage. Til sidst brød han løs, skubbede mig lidt væk.
-Emilie, hvad laver du?
-Jeg.. øhh. Kysser dig. Spurgte jeg forundret. han trak på smilebåndet.
-Det er ikke det jeg mener. Jeg mener hvad laver du her, I danmark når du tydeligvis stadig er helt vild med ham danny? jeg sukkede og satte mig ned på gyngen igen.
-Jeg prøver bare at gøre det rigtige, men alle for mig til at føle jeg gør det forkerte? Jeg vil bare have det til at fungere igen, Jeg kan jo ikke bare tage tilbage til England. Det er fortid, det var for et år og det vidste alle.
-Men hvis du selv kunne bestemme, ville du så blive der, være der længere?
Jeg kiggede ned på min fod der gravede i sandet, så hævede jeg blikket og kiggede på ham.
-Det ved jeg ikke, det skræmmer mig, hvis jeg tager der over for at blive og være sammen med Danny. Hvad så hvis vi slår op? Så har jeg ingen der over og ingen her?
Han tog min hånd.
-Du har altid været bange for at være alene. Men nogle gange må man ta' en chance. Ligesom vi gjorde. Vi havde været venner altid, men vi tog springet videre selvom vi rissikerede at ødelægge det hele.
-Prøver du rent faktisk at overtale mig til at rejse? Smilede jeg stille.
Han svarede ikke med det samme.

-Det er hvad der er rigtigt for dig og det ved vi vist begge to.
Jeg kom til at grine og kunne slet ikke stoppe igen.
Hvad? Spurgte han med et forvirret smil.
-Du ville ikke have jeg tog afsted, du kaldte mig en luder fordi jeg var sammen med Danny, og nu når jeg endelig er kommet hjem, vil du have jeg tager afsted igen?
Han grinede:
-Okay det er noget jeg ikke er stolt af.
Vi sad lidt stilhed.
-Vil det sige du ikke føler noget for mig mere? Spurgte jeg ligeud. Han sukkede.
-Et år ændre meget, men jeg vil nok aldrig stoppe med at føle noet for dig, men måske er det faktisk bedre hvis vi bare er venner.
Jeg sprang op og gav ham et knus.
-Så du..?
-Tager til England. Fuldførte jeg hans sætning. Han smilede gav mig et kys på kinden.
-Bare du kommer hjem og besøger.
-Selvfølgelig!

-To the airport! Halvråbte jeg i bedste chickflik stil. Nogle gange slog jeg bare automatisk over i det engelske. Chaufføren kiggede skeptisk på mig.
-Eller til billund eller noget? Sagde jeg stille. Han smilede og kørte.

Hele flyveturen sad jeg utålmodigt og trommede med mine fingre, jeg tror jeg drev den gamle dame der sad ved siden af vanvittig, men jeg kunne ikke stoppe, jeg kunne ikke slappe af, hvad fanden skulle jeg sige til ham?
----------------------------------------------------------------------------------------

Okay 1 del tilbage. :b
Hvad synes i folkens? Hehe
Ved der er ået lang tid men som sagt er jeg på ferie, men har lidt tid her om aftenen så har fået skrevet det færdigt.
Men kommentare? Noget godt dårligt? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptyTors Jul 24, 2008 10:33 pm

det er rigtig godt Very Happy
glæder mig til at høre hvad det ender med
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptyLør Jul 26, 2008 5:37 pm

det var rigtig godt. meget kort, men alligevel godt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptyLør Jul 26, 2008 9:37 pm

Det er rigtig godt , Håber bare alt bliver godt når hun kommer tilbage til England .
Håber der ikke går lige så lang tid til næste del kommer ?!! What a Face
(det har været en frygtelig lang ventetid)
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptySøn Jul 27, 2008 2:30 am

GODT !!!! Very Happy cheers Håber det næste kommer snart?? Shocked
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptySøn Jul 27, 2008 6:18 pm

Hehe.. godt i kan li det. (:
Skal nok se om jeg kan sætte farten mere op, men er lige kommet hjem i dag. er ikke startet endnu.
Så kan ikke sige hvornår det ca kommer. XD
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptySøn Jul 27, 2008 10:59 pm

mcflys skrev:
Hehe.. godt i kan li det. (:
Skal nok se om jeg kan sætte farten mere op, men er lige kommet hjem i dag. er ikke startet endnu.
Så kan ikke sige hvornår det ca kommer. XD

det er helt i orden , bare du arbejder på sagen .. Razz
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptyOns Jul 30, 2008 8:09 pm

Er i gang med at skrive det .er næsten færdig. Det er ikke så langt og ved ikke om jeg er tilfreds. Så ved stadig ikke helt hvor lang tid der går. men nok i ugens løb. (: håber det er okay? Hehe
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptyOns Jul 30, 2008 8:49 pm

mcflys skrev:
Er i gang med at skrive det .er næsten færdig. Det er ikke så langt og ved ikke om jeg er tilfreds. Så ved stadig ikke helt hvor lang tid der går. men nok i ugens løb. (: håber det er okay? Hehe

Selvfølgelig, så venter jeg bare tålmodigt imens jeg er ved at dø efter at læse videre lol!
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptyOns Jul 30, 2008 9:39 pm

Hehe.. Hmm nu må vi se kan godt være det kommer lidt før, Sidsel læste det og sagde det var godt. Men ddet er ret kort i forhold til de andre.. XD
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptyOns Jul 30, 2008 11:06 pm

mcflys skrev:
Hehe.. Hmm nu må vi se kan godt være det kommer lidt før, Sidsel læste det og sagde det var godt. Men ddet er ret kort i forhold til de andre.. XD

Det er helt i orden , glæder mig bare til at læse mere Razz
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptyOns Jul 30, 2008 11:18 pm

Det er godt haha Very Happy

(hun tror bare ikke selv på det)

haha Heej Emilie

det er det altså (:
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptyOns Jul 30, 2008 11:24 pm

Glæder mig også bare til at læse videre, og er helt sikker på at det er godt ! Smile
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptyTors Jul 31, 2008 11:28 am

Hehe.. Okay. (: Så kommer det nok i morgen.. Eller måske i dag. Very Happy Så skal jeg bare ha det ind snart.
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptyTors Jul 31, 2008 5:08 pm

mcflys skrev:
Hehe.. Okay. (: Så kommer det nok i morgen.. Eller måske i dag. Very Happy Så skal jeg bare ha det ind snart.

jaa tak Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptyFre Aug 01, 2008 2:39 pm

Så her kommer sidste del: (:

del 24... (sidste del)

Det var et helvede at få fat i en taxa. Jeg følte mig lidt ussel da jeg snuppede en taxa foran en gammel dame med roulater.
Men hey, hun havde nok ikke en hun skulle erklære sin kærlighed til, hun havde sikkert en gammel skaldet mand med ølmave der elskede hende.

Okay hvad er planen... Tænk Emilie, Tænk.. Skulle jeg bare banke på hans dør og sige 'hej, jeg er sku kommet tilbage så stik mig lige et kys' Hmm.. Nej dur ikke. jeg havde brug for at komme op med noget genialt.
Det var begyndt at regne og trafikken var gået i stå.
-Can't we go any faster? Spurgte jeg chauførren.
-What can I say, midday trafic in london can be a bastard.
vi havde flyttet os noget i retningen af 2 meter de sidste 10 minutter. jeg blev utålmodig.
Da vi havde kørt ca. en halv meter mere blev det for meget.
-It's fine here. Sagde jeg stak ham nogle penge og hoppede ud i regnvejret og begyndte at løbe. Jeg blev fuldstændig gennemblødt, men jeg var ligeglad.
Det stoppede med et regne lidt efter, men det var for sent, jeg var allerede blevet helt våd og kold.

Da jeg kom til hans vej stoppede jeg og hev efter vejret. Okay. det var så nu jeg skulle bruge den geniale plan som ikke var der. Jeg gik langsomt ned ad gaden, mit hjerte begyndte at hamre
da jeg så alle de kendte omgivelser, jeg må ha' gået på den her vej ca. 1 million gange, men i dag var det noget andet. Jeg stoppede.
Hvad hvis han ikke ville have mig tilbage? Hvad hvis han var ovre mig. Tanken gjorde mig srækslagen. Jeg tog en dyb indånding.
Nej jeg blev nødt til at finde ud af om han følte det samme, hvis han ikke gjorde ville jeg da i det mindste vide jeg havde prøvet. jeg gik videre.
Jeg tænkte så meget over hvad jeg skulle sige at jeg ikke lagde mærke til hvor meget jeg egentlig frøs.
Jeg mærkede sommerfuglene i maven da jeg stod og kiggede på hans hus. Jeg skulle til at tage et skridt men i stedet vendte jeg om. Jeg gik med hurtige skridt tilbage af gaden igen.
Jeg kunne ikke bare banke på. Jeg vidste heller ikke om jeg kunne tage et nej fra ham. Okay han havde godt nok friet til mig, men det var i et sekunds komplet sindssyge, Den aften havde jeg behandlet ham som lort, Men i lufthavnen havde han været så afklaret med det hele. Måske alt for afklaret. Jeg tog fat i armbåndet, kiggede på det.
Jeg tog mig selv til hovedet. 'Hvad er det jeg laver!' tænkte jeg. jeg drejede om igen, tog min mobil op af lommen og tastede langsomt hans nummer...

Danny's pov:

-Hello? I asked.
-Danny? she breathed down the phone I got the shivers.
-It's me, Em. She said.
-I.. I konw.
-So.. erm. How are you doing? She asked me. Her voice was shaking alittle.
-Erm. I'm doing good. Kinda busy. I lied down the phone I was not busy at all. I actully sat and watched some crap on tv and ate coco pops out of the box.
-Oh. There was silence for abit.
-It's just that.. When I told you I was doing fine I lied. My heart skipped a beat as I listend to her voice. She continued:
-I'm doing like shit without you. And that's the truth.
-Em, just stop. I said:
-You will just make this harder. For a month I'd thought she was over me now she was telling me this?
-Harder? Danny. I tried to forget about you I booked my self up with friends and family so I wouldn't have to think about you, I even kissed Marcus to make it feel like old times. But nothing helped. I couldn't get you out of my head.
I stood for abit and listened to what she was saying. She was talking really fast.
-I don't know what to say.
-But what would you do if I came back.?She asked and it sounded like she was holiding her breath. I didn't answer right away.
-I don't know. I just sighed:
-I'm not gonna answer that. Cause you're not coming back.. Look I have to go..
-No Danny just wait! She almost yelled:
-What would you do if i came back. What would you do if I was there right now? She asked kinda desperately. I sighed again:
-Proberbly kiss you. I said in a low voice. And by tellig her that I felt like I had surrenderd.
Surrenderd to the fellings I had tried to forget, but I couldn't.
She didn't answer. Someone knocked on my door.
-Just hold on someone's at the door. I said down the phone.
I slowly opend the door. My jar dropped and my heart skipt a beat.
-Then kiss me. She whispered. I didn't say anything. She took a step forward and I did as she told me to. I kissed her slowly on the lips.
when we finally broke apart. A big smile came across her face.
-So what does this mean? I asked in chok:
-are you...
-Back. For good. She finished.
-If you want me to? She said and looked at me. i didn't answer and she continued.
-Look. I know I proberbly ruined it all by leaving. But I did what I thought was right. But it was a big mistake.. But you know you have to make the mistake before realising it. She was talking and talking and I just watched her, Her blond her was dark from water, it was sticking to her face, her lips was slightly blue and her clothes was sticking to her body.

Listening to hergo on and on just made me laugh. I placed my finger on her lips.
-Just shut up okay. I smiled:
-I'm glad you're back. I was a misarable shit without you. And I've got the guys to profe that. She through her self around my neck.
-So..? I said smiling and looked at her. She smiled back.
-What are we gonna do about us.? I asked. She thought for a while.
-We could start over.. Hi I'm Emilie. And I'm very wet.. And kinda cold. She said with a smile.
I pulled her inside.
-What do you say to we just continue from where we left off?
-Fine by me. She grinned and lent in and kissed me.
-Why are you so wet, it's half and hour or somrthing like that since it rained.
-Well. I was thinking if I should come now or come back tonight and serenade you through the window. She said with a smile. I laughed.
-I would defenatly have liked that. But now let us get you out of those wet clothes shall we. I said.
-Is that really all you're thinking about. She grinned and hit me:
-oh god I've missed you, you know that right?
-Actully. I didn't.. I said and looked her in the eye. She looked back at me and we stood like that for a while.



I didn't know what the future would bring, none of us did, But I knew that right now the right thing was for us to be together, and we both knew that...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okay hvad synes I? Ærligt tak? XD hehe.
HAvde eget besvær med at få det skrevet.
Det er kort og hvor godt det er ved jeg ikke helt? (havde advaret jer XD) men ja kommentare? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptyFre Aug 01, 2008 3:37 pm

uuh godt!!
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptyFre Aug 01, 2008 3:50 pm

Det er rigtig rigtig RIGTIG godt Very Happy

Ved ikke om jeg har kommeteret før, men nu gør jeg det en gang for alle ! Embarassed

Det er altså super godt skrevet. Perfekt og super god historie Exclamation Og jeg elsker slutningen! Razz
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptyFre Aug 01, 2008 8:30 pm

Super dårligt at den er slut nu!!! Mad Bortset fra det, er den helt FANTASTISK hvis du spørger mig! Elsker den Wink cheers
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptyFre Aug 01, 2008 10:43 pm

Jeg synes godt nok også det er ærgelig at den allerede er slut, det var faktisk den første fan fic, jeg begyndte på .. Cool
Og jeg blev IKKE skuffet .. What a Face
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 EmptyLør Aug 02, 2008 11:50 am

hehe.. Mange tak (: Og det var godt. XD Men begynder på en anden fic.
Måske kommer første del ind i dag. :b
Men super glad for i ku li den. hehe. første fic jeg nogensinde skrev (som man nok godt ku se i starten ;b)

Men hvad for et kap synes i har været bedst? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





transferstudent - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 8 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
transferstudent
Tilbage til toppen 
Side 8 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: