Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 transferstudent

Go down 
+12
McFlyLover<3
Linette
JasminM
Miley
Ditte
Line
Sidsel
sofiee-
Carolaade
Ann-Jones
DannyJones-w
mcflys
16 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptyFre Feb 08, 2008 11:19 pm

Årg! kom med noget mere snart! det er vildt godt.
jeg glæder mig virkelig til at se hvad der sker med Danny ;D
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptyFre Feb 08, 2008 11:25 pm

or den er altså virkelig god den er hihi, glæder mig til den næste del xD
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptyLør Feb 09, 2008 2:02 am

Det er altså virkelig godt skrevet!.. glæder mig til noget mere Smile
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptyLør Feb 09, 2008 3:21 pm

det er jo rigtig godt :'D
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptyLør Feb 09, 2008 7:31 pm

Der sker noget hele tide, kan jeg godt li'. Kan ikk vente den er virkelig god,
Very Happy
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptySøn Feb 10, 2008 6:09 pm

jeg veeenter.
jeg er bare helt opslugt af den her fic xD
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptyMan Feb 11, 2008 11:34 am

Rigtig glad for i synes den er god! Very Happy
Den er ihvertfald blevet bedere.. jeg er igang med næste del så den kommer snart.
Ved ikke præcis hvornr, men snart.
Bare bliv ved med kommentarene, det er dejligt at læse.. (:
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptyMan Feb 11, 2008 3:50 pm

Jeg er altså helt vild med din fic Smile
tror det er blevet min yndling, sys virkelig du forbedre dig for hver eneste episode du skriver Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptyMan Feb 11, 2008 3:52 pm

det er jeg helt enig med dig i, den er virkelig god!!!!!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptyMan Feb 11, 2008 10:03 pm

Ann-Jones skrev:
Jeg er altså helt vild med din fic Smile
tror det er blevet min yndling, sys virkelig du forbedre dig for hver eneste episode du skriver Very Happy

Som taget ud af min mund! Exclamation Razz
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptyTirs Feb 12, 2008 1:28 pm

Del 8...

Det var små to uger siden festen. Mig og Carrie havde fået det hele snakket igennem og var faktisk tættere end før.
Men jeg havde stortset ikke sagt et ord til Danny siden, og faktisk havde jeg også prøvet på at undgå ham. Og de få gange vi havde stødt på hinanden i Carries hus havde det været ret akkavet.
Carries forældre kom hjem i morgen aften, så Carrie havde inviteret mig og Hazel over og sove 'sidste nat i frihed!' Som Carrie havde sagt. Det fik vi grint lidt af. Det havde været så hyggeligt.
Nu var kl. 2 om natten, Hazel og Carrie var gået ud for en lille time siden, jeg kunne ikke sove.Det regnede sygt og dråberne hamrede på rude i loftet. Hvordan kunne de sove?
Jeg lå og smsede lidt med Marcus, vi havde snakket ret meget her på det sidste, men han var faldet i søvn, for han var stoppet med at svare. Det plejede sådan set også altid at ske når vi skrev så sent. Mand jeg var tørstig! Jeg skulle lige tage mig sammen til at rejse mig op fra madrassen. jeg listede ned af trappen i mit nattøj som bestod af nogle små hotpants og Marcus gamle t-shirt.
Jeg tændte lyset i køkkenet og tog et glas i skabet. Jeg håbede ikke jeg larmede så meget at jeg kom til at vække pigerne eller tom der sov i hans gamle værelse. Men hvis de kunne soven gennem det her vejr, sov de nok også endnu. Jeg stod ved vasken og drak og kiggede på mit spejlbillede i vinduet.
-What are you doing up? Hørte jeg en stemme bag mig sige. Jeg fik sådan et stort shock, at jeg fik vandet galt i halsen og begyndte at hoste som en vanvittig. Jeg vendte mig om og så danny.
-What are you doing here? spurgte jeg ham halvkvalt.
-Uh Sorry i didn't mean to scare you. I just herd a noice and went to se what it was.
-It's okay, but you still didn't answer my quistion, what are you doing here? Spurgte jeg igen. Jeg havde ikke lige regnet med at se ham.
-Oh, My apartment is getting fixed. So Tom offered me to sleep here. Aren't you happy to see me? spurgte han mig. Det havde vidst lydt lidt forkert det jeg sagde før.
-Oh.. no, it wasn't ment like that, I just didn't expect to see you here so late. Så kiggede han mig dybt i øjnene. jeg kiggede ned på mine fødder.
-You have been avoiding me haven't you? spurgte han.
-What? Noo! Sagde jeg og kiggede op, han løftede øjenbrynene som at sige 'virkelig!' Jeg må være den værste løgner der findes!
-Maybe just alittle bit. Sagde jeg og rødmede. Han smilede.
Der var stille lidt.
-Sorry i kinda feel lke its my fault you and Carrie got into a fight. Sagde han.
-Its not, Just forget about it. Sagde jeg til ham.
-What if i dont wanna forget?
-Well that would be stupid if you blamed your self then. Sagde jeg.
Han smilede.
-I ment what happend between us! Sagde han.
-What do you mean, nothing happend there. løj jeg.
Han lignede en der lige havde fået en lussing.
-So you ment what you said to Carrie? That I'm nothing to you? Sagde han direkte.
-I was drunk Danny!
-So was I! But I.. I like you.
-I like you too, but I dont even know you! And you dont know me?
-No your right about that, but I wanna get to know you! And there is nothing wrong with getting to know each other.
-No, I guess not. Han smilede.
-So tell me. what do you like to do when yout not at school? Var det virkelig så let for ham at glemme det der var sket?
-Um.. I play Handball, Showdance and then I play alittle guitar.
-Really Guitar? Cool. How long have you been playing?
-Only 2 years, so im not that good. And I haven't found a toder over here yet.
-I could toder you! Svarede han ret hurtigt.
-What?.. But Danny you dont have the time? It's one time a week I need a toder.
-Well... Han stod og tænkte lidt.
-We could just do it when i have time. so you dont have the same time.? But only if you want to? smilede han
Jeg tænkte lidt. Det kunne jo kun gavne mit guitar spil, også lærte jeg ham også bedere at kende, så det var der da ikke noget galt i?
-Fine.
Vi udvækslede numre så vi kunne skrive om hvornår.
Vi stod lidt og snakkede i køkkenet, han fik mig til at grine højt.
-Sshh! You dont wanna wake up the others. Hviskede han med et smil.
-I dont think that will wake them up, I mean if they can sleep through that weather. sahde jeg og i det øjeblik jeg pegede ud. Kom der et kæmpe lyn. Jeg blev så forskræket at jeg faldt bagover og landte på røven. Danny kunne slet ikke lade være med at grine.
-What are you lauthing about? It actully hurted! Sagde jeg men kunne heller ikke selv lade være med at grine lidt.
-Sorry, you just looked totally funny. Jeg hav ham i benet så han også falt bag over. Også grinede vi begge to.
-You are gonna regret that! sagde han og begyndte at kilde mig. Jeg hvinede, jeg var nok den mest kildne person i verden..
-No Danny stoop! grinede jeg.
Der kom et kæmpe lyn igen og pludselig det blev fuldstændig mørkt. Jeg hvinede igen. Så var der stille lidt.
-You'r okay? Spurgte Danny
-Yearh.. I'm fine just alittle scared.. I really hate weather like that! I cant se a thing! Jeg fumlede lidt rundt på gulvet og så mærkede jeg noget.
-Is that you? Spurgte jeg.
-Yearh.. But umm. you kinda placed your hand in my crotch.
Jeg flyttede hånden hurtigt. Lige der var jeg megt glad for det var mørkt så han ikke kunne se mit ansigtsudtryk.
-Upps... Sorry. I just cant se anything.
-Its okay. Here come with me. sagde han og tog min hånd. Vi gik forsigtigt det var virkelig mørkt. HAn førte mig ind i stuen og vi satte os i sofaen.
-Are you tiered? Spurgte han mig.
-No actully not. But alittle cold. Han kastede et tæppe over mig.
Vi sad og snakkede i lang tid. Det var så hyggeligt, kæft hvor var han bare sød.
Vi snakkede om alt muligt, jeg fortalte om en hel masse derhjemme fra. faktisk også om Marcus, men ikke det hele.

-Em.. hørte jeg en rolig og rusten stemme hviske.
-Em.. wake up. Danny ruskede mig blidt.
Jeg åbnede øjnene stille og så Danny smile til mig. jeg smilede tilbage.
Jeg strakte mig langsomt, Jeg lå med mine fødder hen over ham.
-We must have fallen asleep. Sagde jeg stille.
-You are fast! sagde han med et smil. jeg grinede og slog ham for sjovt over armen. Han lod som om det gjorde ondt og rullede ned af sofaen i smerte. Jeg kunne ikke lade være med at grine af ham. Han smilede til mig og blev så lidt alvorlig igen.
-I think you better get up to bed before the others wake up. sagde han og aede mig på foden.
-What time is it?
-It's 6 in the morning. svarede han
-Yearh.. you are proberbly right. See you alittle later then. smilede jeg til ham og gik ud af stuen.
Hvor lang tid havde vi lige snakket? Mindst to timer. Han var så sød. Var jeg ved at falde for ham? falde hårdt, meget hårdt. Og det skræmte mig faktisk lidt. Marcus havde jeg kendt siden jeg var 3 år. Vi var rigtig gode venner inden vi blev kærester, jeg kendte ham rigtig godt inden. Men Danny. Jeg kendte ham stortset ikke, ikke rigtigt ihvertfald. og alligevel følte jeg sådan her?
Jeg listede ind på værelset og lagde mig ned på madressen.
Carrie rejste hovedet og halvåbnede sine øjne.
-Where have you been? spurgte hun mig søvndrukken.
-Oh.. just at the bathroom. løj jeg.
Jeg fandt min mobil og der var en besked. En besked fra Danny.

Really enjoyed your company.
On my way to get to know you.
And really like all I know so far! ;b

xxx Danny

Min mave slog en koldbøtte.
Carrie så på mig igen.
-Who is that from spurgte hun træt?
-Just Marcus. Løj jeg igen.
-Omg.. What are you Danish people doing up so early!? Sagde hun beklagede og tog sin pude over hovedet.




Del 8.. Havde jeg lidt besvær med at få skrevet.. (:

Men hvad synes i?

Læg endelig kommentare...
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptyTirs Feb 12, 2008 2:31 pm

Jeg kan ikke sige så meget andet nyt.. du skriver virkelig godt, og den er spændende hele vejen igennem Smile
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptyTirs Feb 12, 2008 3:30 pm

I'm lost for words haha

Virkelig godt igen...
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptyTirs Feb 12, 2008 10:03 pm

skide godt d:
du har lidt stavefejl hist og her.
og det siger jeg kun fordi jeg er typen der siger sådan noget.
s: det gav ikke nogen mening.
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptyOns Feb 13, 2008 1:41 am

Arg, jeg kan ikke vente til næste del.
Den er virkelig god!
Du skriver rigtig godt.
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptyLør Feb 16, 2008 2:29 pm

Mange tak for kommentarende.. (: er rigtig glad for i kan li det jeg skriver! Very Happy
Bliv endelig ved med at lægge kommentare.. Det e r sjovt at læse..
Næste del kommer snart.. (:
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptySøn Feb 17, 2008 2:00 pm

Del 9...

Jeg vidste ikke hvordan jeg skulle fortælle Carrie om den aften. Jeg var bange for hun ville flå mig og Danny levende.
Men jeg ville fortælle hende det. Det ville væe bedere end at vi lod som ingenting.
Men på den anden side så var mig og Danny jo bare venner. Og hvorfor skulle hun blive sur over det? Hold nu mund! Tænkte jeg, jeg er ikke sådan en kylling jeg kan godt fortælle hende det.
-Em.. EM!? Hallo are you there? Spurgte Hazel og viftede med hånden foran mit hovede. Vi sad i frikvarteret.
-Uh.. Sorry... Sagde jeg og rystede tankerne af mig. Haze grinede.
-Are you okay? You seem alittle absent? smilede hun. Det var kun mig og Hazel, Carrie var til sang og kom først senere. Jeg kunne vel godt fortælle det til Hazel.
-Well yearh.. It's just Danny. Svarede jeg.
-You like him, right?
Jeg fortalte hende det hele.
-Look you have to tell Carrie. Sooner or later she is gonna find out anyway. And belive me you want her to hear it from you.
-You're proberbly right. I'm just alittle afriad how she is going to take it.
Resten af dagen brugte jeg på at tænke over hvordan jeg skulle få det sagt. Jeg fik det ikke gjordt, men var fast besluttet på jeg ville få det gjordt i morgen. Jeg lå i sengen og tænkte over hvordan jeg skulle få det sagt da min mobil ringede.
-Hallo?
-Hi Em.. Its me Danny..
-Oh.. Hi.
-Well I have time tomorrow?
-hmmm.. Me to.
-Great. I can pick you up after school, if you want to?
-Umm.. Sure.. I..I just haven't told Carrie yet. I know there is nothing to tell, but I just want her to know.
-Yearh.. It's better to tell her now what is going on. Cus she is going to find out!
Je smilede for mig selv Hazel havde jo sagt det fuldstændig samme.
-So Tomorrow is a deal, right? Spurgte Danny.
-Yep. But um.. where?
-I was thinking at my place?
-Sure.. cool. Svarede jeg.
-So.. err.. What are you doing? spurgte han.
-I'm actully in bed, on my way to sleep.
-Oh.. Okay... Um Em?
-Yearh?
-You know it is only 9.30 pm, It's kinda eary. Sagde han og jeg tror han syntes det var lidt morsomt jeg var gået så tidligt i seng.
-Well in Denmark it's 10.30! And I'm tiered. forsvarede jeg mig selv. Han grinede.
-allright. see you tomorrow sleeping beauty! Sagde han.
-Ha ha.. Very funny Danny. Bye bye. Så lagde jeg på, men kunne ikke lade være med at smile af at han havde kaldt mig tornerose. Jeg slukkede lyset og lagde mig om på siden, da min mobil ringede igen.
-Hallo? Svarede jeg.
-Hi. It's me again. Sagde Danny.
-What a surprise! Sagde jeg sarkastisk. Han grinede.
-Well I forgot to ask when you get off tomorrow?
-Oh.. um.. At 2 pm.
-Okay. See you there then. Goodnight sleeping beauty. I hope i haven't kept you up to late!
-Night Danny. Sagde jeg og lagde på.
Jeg prøvede at falde i søvn, men jeg kom hele tiden til at tænke på Danny.
Så ringede min telefon engang til. Årh.. forhelvede tænkte jeg.
-What now Danny!? I have to be at school tomorrow. And you are keeping me up. So goodnight now! For real! Sagde jeg med et smil.
-Danny? Hvem er Danny? Det er mig Marcus?
Åhh.. Fuck! Jeg havde ikke fortalt Marcus om Danny.
-Årh Hej.. Øhh jeg troede du var en anden. var det eneste jeg rigtig kunne sige.
-Ja det havde jeg ligesom regnet ud. Hvem er Danny? Han lød ret forvirret.
-Øh.. Danny er min ven. Og øh.. Guitar lærer. Svarede jeg. Og en jeg er rimlig vild med tænkte jeg.
Der gik lidt tid inden han svarede.
-Okay. Øh.. Jeg troede lige du havde gang i noget med en eller anden der hed Danny. Hov Danny det navn minder mig om noget, det er ham der fra det der band du er så vild med han hedder Danny. Hvad er det nu han hedder mere?
-Øh.. Danny Jones.
-Nårh ja.. hehe.. Det var ham du havde planer om at gifte dig med. Også den første du møder i England hedder også Danny, hvor spøjst. Sagde han og grinede.
-Øhh.. Ja. Har jeg sagt jeg ville giftes med ham? Men Øh.. ja det spøjse er faktisk at det er Danny jones jeg har mødt.
Så var der meget stille i den anden ende.
-Har du mødt Danny jones! Og du har ikke sagt det før nu? Han lød ret vred.
-Marcus.. Vi er jo bare venner!
-Ihh ja! Snart Står i sikkert over snaver!
-Øh.. ja, nej.. !
-Emilie? I har allerede snavet har i ikke? Fuck Han har altid kunne læse mig, også igennem telefonen.
-Øh jo, det var kun en gang og jeg var pisse fuld!
-Årh.. Så gør det, jo det hele meget bedere! Hvorfor har du ikke bare sagt det? Du sagde sku da du stadig elskede mig!?
-Det går jeg også! Men vi slog op Marcus! Vi må se hvad der sker når jeg kommer hjem igen. Nu er vi bare venner! Du skal ikke gøre det svære end det er! Halv råbte jeg ind i telefonen med tåre i øjnene.
-Det er jeg meget ked af jeg har gjordt! Men det var dig der ringede til mig her den anden dag. Jeg er ked af jeg misforstod det da du sagde du savnede mig og elskede mig! Din lille starfucker! Sagde han ophidset og smed røret på.
-Marcus..! Marcus.. Sagde ind i røret selv om jeg vidste han havde lagt på.
Tårende begyndte at trille ned ad kinderne på mig. Jeg kunne slet ikke holde det tilbage. Jeg var sur og ked af det. Jeg kylede mobilen ind i væggen og vendte mig om og græd ned i puden.

Vi gik ud af skolen. Næste dag. Jeg ville fortælle det til Carrie nu.
-Ermm.. Carrie I need to tell you something.. Sagde jeg mens vi gik
-Oh.. okay. Smilede hun
-You found a guitar teacher? spurgte hun.
Hvordan fanden kunne hun vide det?
-Well yearh.. How did you know? Spurgte jeg Og så meget forviiret ud.
Hun begyndte at grine også dunkede hun mig i hovedet.
-You got your guitar with you, Smartass! Smilede hun.
Jeg kunne heller ikke lade være med at grine.
-What did you wanna talk to me about? Spurgte hun så.
Jeg kiggede på Hazel og hun nikkede.
-Well Its my guitar teacher. It's erm.. Danny.
-Danny? Danny who?
-Danny jones. Your brothers mate!
Hun stoppede og gik om foran mig.
-Danny FUCKING Jones is you teacher? Halv råbte hun.
Jeg skulle til at svare.
-Well its good to see you to Carrie. Smilede Dany. Da han holdt lige foran os.

-Wow.. It's a really cool place you've got! Sagde jeg og så mig omkirng.
-Thanks. smilede han og førte mig ind i stuen.
Han fandt sin guitar frem også satte vi os ned.
-Well. I thought I should see how good you are first. So well, play me something. Sagde han med et smil.
Jeg begyndte at spille et par sange for ham.
-You're pretty good.
-Thanks but I would like to get better. Smilede jeg.
-I've found this song. On my own by The used. Its alittle hard. But I think you can handle it.
-Cool.. I love that song!
Han spillede den for mig og vi pjattede lidt. Det var rigtig hyggeligt.
Jeg var gået ud i køkkenet da min mobil ringede.
-Hallo? svarede jeg
-Hej. Det mig Marcus.
-Hej.. Svarede jeg. Jeg var stadig sur på ham
-Øhmm.. Jeg ville bare sige undskyld for igår. Hvis du siger han kun er din ven så tror jeg dig, og du har ret i vi slog op. Såee.. Jeg skal vil ikke være sur.
-Tak.. Det er altså vigtigt for mig stdig at have dig som ven. Sagde jeg stille.

-Det ved jeg godt... Jeg er ked af jeg kaldte dig en Starfucker..Men ja.. Undskyld.

-Det gør ikke noget.. Så var der stille lidt.

-What is taking you so long!? Spurgte Danny da han gik ind i køkkenet. Fuck..!

-Hvem var det? Spurgte Marcus. Fuck Fuck Fuck!!

-Øhh.. Danny. Sagde jeg stille og klemte øjnene i og ventede på hans reaktion.

-Hvad laver du sammen med ham nu? Spurgte han anklagende.

-Marcus.. Han er min guitarlærer...! Halv råbte jeg ind i røret.

-Ja sikkert! Nu har jeg lige stået og undskyldt også har du ingen gang sagt du var ovre ved ham!?

-Marc.. Begyndte jeg men han afbrød mig.

-Nej.. Hold lige kæft Emilie! Ved du hvad det er fint med mig.. Jeg håber i bliver meget lykkelige. Jeg gør bare ligesom dig finder en tilfældig pige og tager hende med hjem og knepper hende! Hvæsede han

-MARCUS! Marcus.. Det kan du fandeme ikke være bekendt. Det har jeg sku da ikke gjordt!? Hvorfor tror du mig ikke når eg siger vi bare er venner?!

-Fordi du er en fucking løgner! Du skal ikke ringe til mig igen okay! Det var en meget stor fejl at ringe til dig. Du havde ret, vi kan ikke være sammen når der er så længt mellem os. Farvel! Så smed han røret på igen..

Jeg hev efter vejret, smed min mobil fra mig og satte mig ned på gulvet. Jeg begravede ansigtet i mine hænder og begyndte at græde. Lige nu var jeg ligeglad med Danny så det. Lige nu var jeg ligeglad med det hele. Jeg havde bare lyst til at komme hjem. Hjem til alt det gamle.

Danny stod meget forvirret, han vidste ikke hvad han skulle gøre af sig selv. Jeg tror ikke det var så tit han havde en stortudende pige i sin lejlighed.

Han satte sig ned ved siden af mig.

-It's okay Em.. I dont know exactly what is going on, but it's going to be fine.. Right? Sagde han blidt og aede mig over håret.

-No it's not Danny! He hates me. I thought we could be friends. But I guess I was wrong. Sagde jeg grådkvalt.

-Well if he doesn't wanna be friends with you it's his own fault.! You don't need him you got great friends here.

Det havde han ret i. Men ville det nogensinde blive det samme igen der hjemme? Jeg skulle jo hjem om lidt under et år. Lige nu ønskede jeg, at jeg aldrig var taget afsted...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så det var del 9.. Den er ret lang.. (:
Hehe.. sig mig hvad i synes?
Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptySøn Feb 17, 2008 3:37 pm

uh uh. hvor er det altså godt!.. glæder mig til det nye.. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptySøn Feb 17, 2008 4:04 pm

like it d:
det var jo skide godt.
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptyTirs Feb 26, 2008 6:39 pm

Heej.. (:
der går lidt tid før næste del er oppe.. Er næsten færdig med den. men vores interbet er nede.. virker kun på min fars com..
så det er lidt noget tis! ;b

Men kunne godt bruge lidt flere kommentare Razz hehe...
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptyOns Feb 27, 2008 3:12 am

Jeg er seriøst helt vild med din fic....
Jeg har snart ikk flere kommentarer
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptyOns Feb 27, 2008 5:14 pm

uh uh drama Very Happy
haha. jeg elsker den !
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptyOns Feb 27, 2008 6:44 pm

Del 10...

Jeg havde lyst til at ringe til Marcus. Men han havde sagt jeg ikke skulle. Og jeg ville ikke gøre det, hvis han ikke ville have det, så var det også hans egen skyld!
Jeg var så sur på ham! Hvordan fanden kunne han sige de ting? Han plejede ellers ikke være så jaloux. Men folk ændre sig vel?
Carrie, havde det helt okay med at Danny var min Guitarlærer. Hun stolede på os. Eller ihvertfald på mig.

Der var gået en uges tid, og Danny hentede mig efter skole i dag. Men vi skulle være hjemme ved mig idag.
Jeg havde ikke fået ryddet op, Så ja.. Det lignede lort, for at sige det lige ud. Stortset alt indholdet fra mit skab lå på gulvet, blandet med blade, skolebøger og alt sådan noget. Jeg ville faktisk have ryddet op, men da jg kom hjem fra håndbold igår, orkede jeg sku ikke lige.
-See you guys later.. Sagde jeg til Carrie og Hazel da jeg så Dannys bil kører ind på parkeringspladsen.
-Hi.. Smilede han da jeg steg ind i bilen.
-Hi...
Jeg diregerede ham hen til huset, der var mit nye hjem.
-Yearh.. So erhh.. just wait out here 10 seconds. Sagde jeg til Danny da vi stod uden for mit værels. Jeg kunne idet mindste lige sparke det hele over i et hjørne.
Han grinede..
-Sure..
Jeg skyndte mig ind og klemte døren til og så var det med at få alt gemt af vejen, eller så godt som det nu kunne blive gemt væk.
-I'm coming in now.. kaldte han der ude fra og åbnede døren.
Vi satte os ned og jeg spillede On my own. for ham. Jeg lavede en lille kikser, men ellers var det fint nok.
-Thats great.. Smilede han da jeg var færdig.
-Umm you know what. You think way to much when your playing. Am i right?
-Well.. I dont know?
-You are thinking about what comes next. Where to put your fingers next. Thats the problem. You should just let your fingers move. Let them do the thinking!
-Err.. I can try. Sagde jeg lidt usikkert..
-I know you haven't been playing for long, but if you can do that. Then you can allso begin to look up, instead of looking at the guitar. Get up. Sagde han til mig.
Jeg rejste mig op. Han stillede sig tæt ind bag ved mig og satte sine fingre på guitaren, som de skulle side.
-Now place your fingers on mine.
Jeg gjorde som han sagde. Han tog den anden arm rundt om mig så han kunne spille med den.
-Now close yout eyes. Sagde han igen. Jeg skulle til at protestere.
-And feel what my fingers are doing. And then you do the same afterwards.
Jeg lukkede øjnene og han begyndte at spille. jeg prøvede at lade være med at tænke på noget men det var lidt svært. Men da han var kommet lidt ind i sangen, kunne jeg se hvad han mente.
Mine fingre begyndte at køre med, jeg tænkte dog, men han havde ret med hensyn til at jeg havde tænkt fremad før.
Han stoppede med at spille og jeg åbnede øjnene langsomt, og vendte mig om. Jeg kiggede ham dybt i øjnene. Så lænede han sig frem og kyssede mig blidt på læberne.
-I… begyndte han.

Jeg lagde en finder på hans læber og trak ham ind til mig. Kæft han kyssede godt!

-Hi Em.. Ethan var kommet ind ad døren. Ethan var min nye ’bror.’

Mig og Danny tog begge to et hurtigt skridt bag ud, hvilket resulterede i at Danny faldt bagover og landede i den bunke tøj jeg have sparket over i det ene hjørne.

Ethan grinede.

-Ups.. Sorry, didn’t know you had company. Sagde han med et flabet grin. Hvorfor kunne han aldrig finde ud af at banke på?

-Um.. Hi Ethan.. This is err.. Danny, my guitar teacher. Sagde jeg og rødmede lidt.

-Sure.. He seems like a great teacher. Sagde han i et sarkastisk tonefald. Jeg slog ud efter ham og han gik ud igen.

-Remember to knock! Råbte jeg efter ham.

Så var der stille, jeg vendte mig om og kiggede på Danny. Han smilede og gik hen til mig igen.

-Now were where we? Spurgte han mig og strøg noget hår væk fra mit ansigt.

-Right about here, I think. Smilede jeg og kyssede ham igen. Sådn stod vi i hvad? 10-15 minutter. Indtil hans mobil ringede. Han virkede irriteret på den, men tog den.

-Hello? I’m at Em’s. Svarede han også var der stille lidt mens han lyttede, han klaskede en hånd i panden. Og fortsatte:

-Crap! I totally forgot. When is it? In 10 minutes? I’ll never make it in time. Umm.. Make up something, will you? Thanks mate. I’ll be there as soon as I can. Så lagde han på igen.

-Sorry Em. I have to go, we have this radio interview, that I totally forgot about. So I have to go. But I’ll call you later. And turn on the radio in 10 minutes, sagde han med et smil og stormede ned ad trappen. To sekunder efter hørte jeg døren smække.

Ethan kom ind igen.

-What did you do to scare him off like that? Sagde han med et drilsk smil. Jeg kylede min pude i hovedet på ham.



10 minutter senere tændte jeg for radioen.

-And today we have Mcfly in for an interview. Hi guys.

De svarede og speakeren fortsatte:

-But were is Danny?

-He pooed his fave pants, så he had to change. Thats why he’s late. Sagde Dougie. Jeg kunne ikke lade være med at grine.

-Err.. Right.. Sagde speakeren.

-But he should be here in 10 minutes or something like that. Svarede Tom.

-It might take longer, you know how vain he is! If he have to change his whole outfit, he proberbly wount make it. Fortsatte Dougie med et grin. Og de andre grinede med.

-Okay.. Well lets hope the vain Danny jones will make it. And now lets hear The heart never lies.

Sagde speakeren. Jeg smilede for mig selv over det Dougie havde sagt, de tager hele tiden pis på hinanden. en pige ville sku være gået amok over sådan noget. Da sangen var slut og de havde snakket lidt mere.

-Sorry I’m late! Hørte jeg Dannys stemme sige lidt forpustet. Jeg smilede dumt da jeg hørte hans stemme.

-It’s okay Danny you dont have to eksplain. We have told him all about your little accident. Sagde Harry..

-Umm. Okay.. Thanks. Sagde danny meget forvirret. Jeg grinede igen.

Danny havde ringet en time efter interviewet. Og inviteret mig i biografen Torsdag aften. Jeg havde selvfølgelig sagt ja. Jeg skulle have snakket med Carrie. Jeg håbede hun ville være okay med det. For hvad skulle jeg ellers gøre? Men det måtte jeg finde ud af i morgen.

Så havde vi flirtet lidt mere. Indtil der kom et kæmpe brag i baggrunden fra Danny. Det var vidst Dougie der var faldet ned ad trappen eller noget i den stil.



Jeg havde været i England i lidt over en måned, og jeg var allerede forelsket. Da jeg kom til at tænke over det havde mig og Danny faktisk kysset 3 gange og hver gang blevet afbrudt. Mon vi nogensinde kunne være i fred?



Det kom vi til.

Torsdag aften i biografen (fandt faktisk ikke ud af hvad filmen handlede om), efter filmen, foran min dør inden jeg skulle ind.

My God hvor kysser han godt! Det var helt fantastisk!...


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak for kommentarende.. BAre bliv ved.. Very Happy Det er skønt at læse.. hehe
Så hvad synes i om denne del?
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptyTors Feb 28, 2008 12:41 am

Den er god som altid!. Men denne del synes jeg ikke er helt så "gennemarbejdet" som de andre.. Men stadig god Smile
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 EmptyFre Feb 29, 2008 9:05 pm

Giver Line ret.
Men stadig rigtig god (:
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
Sponsoreret inhold





transferstudent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
transferstudent
Tilbage til toppen 
Side 2 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: