Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 transferstudent

Go down 
+12
McFlyLover<3
Linette
JasminM
Miley
Ditte
Line
Sidsel
sofiee-
Carolaade
Ann-Jones
DannyJones-w
mcflys
16 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptyLør Mar 01, 2008 8:24 pm

Okay.. Very Happy
Hvad er det der ikke er så gennemarbejdet? For hvis jeg ved det kan jeg jo lave det om? ;b
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptyLør Mar 01, 2008 8:59 pm

det er faktisk svært at fortælle.. Men i hvert fald biografturen. Det "ødelægger" det lidt at du næsten ikke fortæller nogetom den tur Smile. det er trodsalt deres "første" date Wink
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptyLør Mar 01, 2008 10:46 pm

Line91 skrev:
det er faktisk svært at fortælle.. Men i hvert fald biografturen. Det "ødelægger" det lidt at du næsten ikke fortæller nogetom den tur Smile. det er trodsalt deres "første" date Wink
ja nemlig (:
detajler.
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptySøn Mar 02, 2008 5:17 pm

Okay.. (: Super... hehe

Detaljer skal der nok komme flere af.. ;b
Tilbage til toppen Go down
Miley
Little Joanna
Little Joanna
Miley


Antal indlæg : 216
Age : 31
Location : København
Registration date : 01/01/08

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptyMan Mar 03, 2008 3:38 pm

iiih. ^_^
Det er rigtig godt. Smile
Og godt skrevet.
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/marialearnstorock
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptyFre Mar 07, 2008 5:40 pm

Del 11...

-Finally Holiday! Sagde Carrie glad da vi kom ud fra skolen sidste dag inden juleferien.
-Yearh.. It's great. I really need time off! Sagde Hazel lettet.
-Where are we going? Spurgte jeg dem.
-Your place? Svarede Carrie.
-Allright.. Smilede jeg og trak jakken lidt tættere om mig, det var fandeme blevet koldt.

Carrie havde taget det overraskende godt da jeg havde fortalt hende om mig og Danny.
Jeg havde forstillet mig et blodbad eller noget i den stil. Men hun havde bare sagt noget i retningen af:
"Well I cant prevent it, can I? Just dont go behind my back allright." også havde hun givet mig et knus.
Jeg havde en lille mistanke om at Danny måske havde snakket med hende.

-Where are you staing for christmas? Spurgte jeg da vi sad på mit værelse.
-I'm going to my grandparents. Svarede Carrie.
-We're having the whole family coming round. Svarede Hazel.
-Cool.. Totally cozy. Smilede jeg.
Lige der ringede min mobil.
-Hallo? Svarede jeg.
-Hej Emilie. Svarede en stemme sådan lidt forsigtigt.
Det var Macus.
-Hvad fanden vil du? Svarede jeg koldt. Jeg havde ikke snakket med ham i 3 måneder siden han ringede og svinede mig til.
-Øh.. Bare sige God jul. Han lød som om han havde dårlig samvittighed.
-Okay. Jamen tak og god jul. Hej hej. Sagde jeg og skulle til at lægge på.
-Nej Vent! Jeg bliver nød til at tale med dig!
-Fint så tal. Sagde jeg ligegyldigt.
-Jeg ringer fordi jeg vil sige undskyld. Jeg var en Idiot, jeg skulle ikke have kaldt dig alt det der, du har ret vi slog op, og selvfølgelig må du se andre, uden jeg bliver pisse sur.
-Bare så du ved det, så kommer mig og Danny sammen nu, så hvis du vil kalde mig en luder og smække røret på så gør det nu.
-Det vil jeg ikke! Jeg har det virkelig dårligt med det Emilie! Jeg var jaloux, det er jo bare fordi jeg stadig.. Så sagde han ikke mere.
-Fordi du stadig hvad? spurte jeg selvom jeg nok godt kendte svaret.
-Elsker dig.. Sagde han lidt stille. og fortsatte så uden at vente på et svar:
-Jeg havde det lorte dårligt, og gik og ventede på du skulle ringe og råbe ad mig, men det gjorde du ikke. Og jeg var for stædig til selv at ringe, du ved hvordan jeg er!
-Ja det gør jeg. Sagde jeg og kom til at smile.
-Og nu er det jul, og ved jul skal man fortælle sandheden, er det ikke sådan man siger? spurgte han med lidt mere håb i stemmen.
-Jo det er det. Og jeg er faktisk glad for du ringede. Det ville være noget lort ikke at have dig som ven mere for at være helt ærlig.
-Ja det stinker, når vi ikke snakker sammen. Sagde han med et lille grin.
-Men øhm.. Jeg må smutte, jeg har to veninder der ikke fatter en skid af hvad der sker. Såe.. Hils dem alle sammen.
-Ja. God jul. Vi ringes. eller hvad man siger.
-Ja det gør vi. Hej Marcus, god jul. Sagde jeg og lagde på.
Det var vel hvad man kunne kalde et julemirakel?

-Who was that? Spurgte Hazel, mans hun kiggede på mit underlige ansigtsudtryg.
-Marcus.
-Marcus! That Marcus who called you a slut!? Spurgte Carrie.
-Yep that was him. Smilede jeg.
-Why are you smiling? What did he say? Spurgte hun.
-He said he was sorry, and he still loves me.
-Wauw.. Do you love him? Spurgte Hazel.
Carrie kiggede på mig med et gennemtrængende blik.
-No.. I dont. I dont think I do. Svarede jeg.
Jeg elskede ham stadig. Gjorde jeg ikke? Jo det gjorde jeg. Men ikke på samme måde som før.
-You dont think so? What is that suppose to mean? What about Danny? Spurgte Carrie.
-I.. I Love Marcus, but as a friend.
Carrie kiggede igen gennemtrængende på mig.
-Okay. If you say so. But do you Love Danny?
-Thats maybe alittle early to say, isn't it? I really like him alot. but i've only known him for 4 montes and going out with him for 3. Svarede jeg.
-Just dont break his heart, Em. He is really starting to care about you, you know. Svarede hun.
-I care about him too! Sagde jeg til mit forsvar.
-What do you say, lets watch a film! Sagde Hazel overglad for at få os til at skifte emne. Hun hadede skænderier.
Vi satte en film på, men jeg kunne ikke koncentrere mig om den, mine tanker fløj afsted.
Jeg var forelsket i Danny det var jeg. Men elskede ham? Det vidste jeg ikke, det tror jeg jeg gjorde. Det var fedt og nyt med ham og vi havde det bare så sjovt sammen.
Det var spændende. I forhold til hvordan det havde været med Marcus. Der var det så sikkert, trygt. Perfekt. Men havde det nærmest ikke været overperfekt?

Det var juleaften. Det var 2 dage siden Marcus havde ringet, jeg havde ikke sagt det til Danny. Jeg havde heller ikke set ham, vi havde kun snakket over telefon.
Han ville komme over om lidt. Klokken var 9 om aftenen, vi havde spist og jeg synes Engelsk jul var bæ! Det var slet ikke rigtig jul.
Lige nu ville vi endten være igang med at pakke gaver op eller danse rundt om træet. Det havde da oså været rigtig hyggeligt, og min værts familie var rigtig sød. Men dar var bare ikke rigtig jul.
-Hi babe. Merry christmas! Smilede Danny da han kom ind ad døren med en pakke i hånden.
-Hey You. Smilede jeg og kyssede ham.
-Is that for me? Spurgte jeg med et lusket smil og kiggede på gaven.
-Yep. Here open it. Sagde han og gav mig pakken.
Jeg flåede parpiret af den lille pakke. Det var fra en smykkebutik kunne jeg se.
Jeg åbnede forsigtigt æsken, der var det flotteste sølvarmbånd.
-Danny! You shoulden't have.. Sagde jeg stakåndet.
-Dont you like it? Spurgte han.
-No. I love it! But I cant..
-Ssh.. Ofcurse you can. Sagde han med et smil og tog det op af den lille æske, og gav mig det rundt om håndleddet. Man kunne sætte nogle led i, og der var allerede tre i.
Han tog fat om det første.
-This is a bra. Sagde han med et grin.
-Becauce the first time I saw you, you were standing in your bra.
Jeg smilede og rødmede en smule, det virkede som ret lang tid siden. Det var faktisk også 4 måneder siden nu.
-And this is a guitar, because well I'm your teacher and guitars are just cool! Smilede han igen.
Jeg grinede og nikkede. Hvor var det sødt!
-And the last one says the word 'Love' and thats because.. I love you. Sagde han og så mig dybt ind i øjnene.
Det gav et sug i min mave.
-I.. I love you too. Sagde jeg med et smil. Woow, ingen havde nogensinde givet mig sådan en sød gave.
Han smilede. Jeg havde på en måde ikke lyst til at give ham min gave. Den var upersonlig og virkede fuldstændig åndsvag efter det han lige havde givet mig.
-Here, this is nothing special. Sagde jeg og rakte ham gaven. Det var en skjorte, jeg havde altid været mega dårlig til at finde gaver til drenge.
-Thanks I love it. Sagde han med et smil.


-You wanna go for a walk? Spurgte jeg ham, jeg havde brug for at komme lidt ud.
-Sure.
Da vi var kommet ud besluttede jeg mig for at fortælle Danny at Marcus havde ringet.
-Danny?
-Mmmh?
-You know Marcus, he called me the other day. Startede jeg.
-Marcus your ex?
-Yearh..
-Okay. What did he say? Han lød på ingen måde sur.
-That he was sorry.. And.. That he still loved me. Svarede jeg og kiggede på ham.
Han nikkede og kiggede så på mig.
-Ofcurse he do. Otherwise he woulden't have flipped when he heard about me.
-So it doesn't bug you? Spurgte jeg.
-No.. Not really. I mean your here, he is there. So theres is nothing to be afraid of is there?
Jeg smilede til ham.
-Your amazing did you know that?
Han trak på skulderende og grinede så:
-I've been told that before....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okay.. Det var så del 11. Tog lidt tid før den kom op.. (:

Men hvad synes I?
Mere gennemarbejdet? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptyFre Mar 07, 2008 5:44 pm

det var smadder godt d:
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptyFre Mar 07, 2008 6:19 pm

ej hvor er det bare godt!!
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptyFre Mar 07, 2008 8:14 pm

det er rigtig rigtig godt!
jeg elskede det.
;D
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptyLør Mar 08, 2008 12:42 pm

Ej hvor var det godt...Very Happy
og ja det var mere gennemarbejdet end kapitlet før...
Sys det her var rigtig godt...
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptyFre Mar 14, 2008 8:02 pm

del 12...

Det var stadig juleferie og det var skønt! Jeg havde aldrig tænkt mig at tage armbåndet af! Okay, måske bortset fra når jeg skulle noget, hvor smykker ikke var så godt, men ellers aldrig! Jeg havde svævet på en sky og det kunne kun blive bedere. Danny havde inviteret mig på middag, han ville hente mig om lidt.
Jeg var ved at gøre mig klar da Ethan kom ind.
-Wauw. Sagde han da han så mig.
Jeg smilede.
-Are you going out with Danny? Spurgte han.
-Yep. Sagde jeg mens jeg redte håret igennem.
-So am I gonna make up a story about where you are, or are you coming home? Spurgte han med et frækt hentydende smil.
-Who knows? Sagde jeg og blinkede til ham igennem spejlet.
Han grinede og smed sig i min seng.
Det ringede på. Jeg kiggede på Ethan
-How do I look?
Han gav mig elevator blikket og stak en tommelfinger i vejret.
Jeg smilede, gav ham et knus og skyndte mig ned ad trappen.
-Wauw Em, you look amazing! Sagde Danny og kyssede mig.
-You dont look so bad yourself. Nice shirt by the way. Grinede jeg og kiggede på den skjorte jeg havde givet ham i julegave, den så mega godt ud på ham!

-Oh my god. I'm so full! That place was amazing. Sagde jeg med et grin da vi var kommet hjem til Danny.
-Yearh.. It's the best! Svarede han og tog min jakke.
-Want something to drink? Spurgte han med et smil.
Jeg nikkede. Han gik ind i køkkenet. Jeg gik over og tændte for hans anlæg, der var en bruce springsteen CD i. Jeg begyndte at synge med på Born to run som var en af de eneste sange jeg kendte med ham, faktisk fordi Mcfly havde synget den.
Jeg så Danny stå og betragte mig med et lille grin. Det fik mig bare til også at danse lidt. Han stildte glassene fra sig og gik hen og tog fat om livet på mig og dansede med. Han kyssede mig på næsen og sang så med:
-I love you with all the madness in my soul!
Jeg smilede og kyssede ham, og før jeg vidste af det lå vi i sofaen og over snavede. Hans hånd gled op under min bluse og jeg syntes pludselig det gik megt hurtigt så jeg stoppede ham.
-Maybe I should go now? Sagde jeg og kiggede ham i øjnene.
Han så lidt skuffet ud.
-Sorry. If this was to fast. I just thought... Begndte han.
-No its okay. It's just.. me. Sagde jeg og smilede svagt.
-Do you want me to drive you home?
Jeg rystede på hovedet.
-I could need some fresh air. Sagde jeg.
Han fulgte mig ud til døren, jeg kyssede ham hurtigt på munden og gik. Jeg kunne hører ham sige "Fuck" Da han havde lukket døren, bag mig.
Jeg begyndte at gå ligeså stille. Hvorfor havde jeg stoppet ham? Jeg havde jo prøvet det før? Og jeg elskede virkelig Danny? Havde jeg lige begået en kæmpe fejl?
-Fuck! Fuck Fuck! Mumlede jeg.
Før jeg vidste af det stod jeg og bankede på hans dør. Han virkede lidt overrasket over at se mig.
-Did you forget someting babe? Spurgte han
-Yearh.. You.. Halvhviskede jeg mens jeg trådte ind over dørtærsklen og kyssede ham lidenskabeligt...

Jeg vågnede i en fremmed seng. Men da jeg kom i tanke om igår smilede jeg dumt. Jeg vendte mig om for at se Danny, men sengen var tom. Mit smil forsvandt.
På hans hovedepude lå en seddel foldet sammen med ordene: Read Me! Skrevet uden på. Jeg åbnede og begyndte at læse.

Goodmorning Em!

Last night was amazing! wauw..
Sorry I'm not here. But I forgot I had promised my Sis to help her move. So had to get up early.
I wouldn't wake you. You looked so sweet.
I'll be home as soon as I can. But maybe first tomorrow morning (My Sis has alot of crap!)
Theres Breakfast downstairs. Just stay as long as you want to.
I'll Call you later babe!

Love u..

Xxx Danny...

Smilet kom frem igen... Hvad skulle jeg lave? Jeg tog en af Dannys skjorter og et par af hans boxershorts på og gik ned i køkkenet.
Hmm. Gad vide hvor morgenmaden var? Jeg kiggede i alle skabene. Det eneste jeg kunne finde var coco pops. Nå ja, det må jeg jo så hellere tage.
Døren åbnede det var Dougie. Han smilede da han så mig.
-So you're up? Spurgte han
-Yearh.. Looks like it. How did you know I was here?
-Oh. Please I could hear you and Danny trough the floor. Sagde han med et grin.
Jeg rødmede.
-No I'm just kidding. Danny Called and asked me if I wanted to hang out with you.
-You're so mean! Grinede jeg
-I got some bread if you want that, you doesn't ecsactly look like the Coco pops type?
Jeg smilede.
-You're right there. How did you know there was only coco pops?
-Danny doesn't eat anything else! He's the coco pop boy!
Jeg kunne ikke lade være med at grine
-So what do you wanna do? Spurgte han mig da vi sad i sofaen.
-Dont know? Svarede jeg med munden fuld af brød.
-Wanna play table foodball?

-Yearh. But you should know. I rock at that! Grinede jeg.
-Oh yearh. I dont think you can kick my arse.
-Just you wait. Your little arse is gonna be sorry.
Jeg bankede ham 2 gange ud af 3 spil.
-Oh crap! Sagde dougie da han havde tabt igen.
-So is that enough? or you want more? sagde jeg grinende.
Hans mobil ringede.
Da han havde lagt på sagde han:
-Harry is coming over in 10 minutes. Then you can kick his arse!
-Cool. Smilede jeg også ringede Dannys hjemme telefon.
Dougie tog den.
-Hallo.... Em its for you. Its your Coco boy lover! Råbte han til mig.
-Hi sweetie. Sagde Danny i den anden ende.
-Hi handsome.. Smilede jeg ned i røret.
-So your having fun with the freak? Spurgte han og hentydet til Dougie.
-Yep.. I just kicked his butt in tablefootball.
-Way to go.. Grinede han.
-Em. Last night was just Amazing! Sagde han.
-Yearh..! It really was.
-Well I have to go my sister found me. She's giving me the killer look. So see you tomorrw?
-Yep. Love u. Bye.. Sagde jeg og lagde på.

-I suck at this! Sagde jeg og grinede. Mig, dougie og Harry sad og spillede x-box. Og jeg var VIRKELIG dårlig.
-Please can we do something else? Tiggede jeg.
-Watch a movie? Foreslog Harry.
Mig og Dougie var enige så vi fandt en film vi ville se. Blev Die hard 4. Den er nu også god.
-What time is it? Spurgte jeg da filmen var ved at være slut.
-11. Svarede harry.
-God. I'm tiered. Sagde jeg og gabte.
-Allready? Spurgte Harry.
-Well Mate. She didn't get much sleep last night. Sagde Dougie med et indforstået smil.
-Haha. Vary funny. Sagde jeg og kastede en popcorn i hovedet på ham.
Vi satte en ny film på, men før jeg vidste af det var jeg faldet i søvn...

-WHAT THE FUCK!? Var der en velkendt stemme der råbte. Jeg åbnede øjnene. Jeg lå på sofaen i Dannys lejlighed, med en arm rundt om mig og mit ben ind mellem hans.
Jeg kiggede op, det var ikke det velkendte fregnede ansigt der mødte mit, det var Harrys...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så det var del 12.. Very Happy
Hvad synes i?
Det er ret langt.. hehe

Men ja der går nok noget tid før næste del er oppe, smutter nemlig til Barcelona i morgen.
Men ville være over mega dejligt. Hvis i ville lågge en masse kommentare.! (:
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptyFre Mar 14, 2008 9:14 pm

uhhh. hvor er det godt!. Glæder mig til at læse videre!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptyLør Mar 15, 2008 12:43 pm

uha, jeg tror der kommer noget drama nu :b haha
det er skide godt.
underligt, min fic minder om din, men jeg har ikk lagt den ind endnu xD haha.
så når jeg gør det, må du ikke tro at jeg har nakket noget fra din. ;D
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptyLør Mar 15, 2008 2:10 pm

haha.. tak for kommentarene.. ;b
Det skal jeg nok lade være med at tro. Så glæder jeg mig til at læse din fic Sofie.. Very Happy
Hehe. Men gd påske. For som sagt smutter jeg en tur til Barcelona. (Håber ikke der sker det store i Mcfly verdnen mens jeg er væk)
Men ville være fedt hvis i ville lægge en masse kommentare.. Razz
God ferie!..
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptyLør Mar 15, 2008 6:58 pm

mcflys skrev:
haha.. tak for kommentarene.. ;b
Det skal jeg nok lade være med at tro. Så glæder jeg mig til at læse din fic Sofie.. Very Happy
Hehe. Men gd påske. For som sagt smutter jeg en tur til Barcelona. (Håber ikke der sker det store i Mcfly verdnen mens jeg er væk)
Men ville være fedt hvis i ville lægge en masse kommentare.. Razz
God ferie!..
heldige dig (:
god ferie. (;
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptySøn Mar 16, 2008 2:24 pm

Uhh, drama drama afro God ferie.. Wink
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptyMan Mar 17, 2008 1:40 am

UHH nice stuff...
ARH tror der blir et kæmpe skænderi, og en kæmpe misforståelse nu!!
Poor Danny! and Em hah
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptyTors Mar 27, 2008 9:20 pm

Tak for kommentarene.. (:
Her kommer næste del. Tog lang tid, ved det.. Very Happy

Del 13...

-Danny this is not what it looks like! Sagde jeg mens jeg rejste mig op.
Han stod bare og kiggede såret på Harry der først nu var ved at vågne.
-Really. We just fell asleep on the sofa! Sagde jeg desperat. Jeg vidste hvordan det her måtte se ud.
Han sagde ikke noget men kiggede stadig bare på Harry.
-Mate its true! I would never in my dreams touch your girl! You know that! Halvråbte han med søvn i stemmen. vidst ligeså desperat som mig.
-Oh yearh? So what do you call that! Someone just wrapped your arms around her!? råbte han
-No. I was asleep! I thought she was my girlfriend? forsvarede Harry sig.
-Danny. Dont be mad. It's true. I would never do such thing to hurt you.
For første gang kiggede Danny på mig.
-Well gues what you just did! Guys. Please get out. I need to talk to Em, alone!
Årh. Fuck! Var det eneste jeg kunne tænke: Fuck Fuck Fuck!
-Dan. Really its noth.... Begyndte Harry.
-Oh so its Nothing? well get the FUCK out of here! råbte han.
De var rimlig hurtige til at komme ud. Jeg havde aldrig set ham så vred?
-Danny I'm really Sorry! I dont know what else to sa... Men han afbrød mig.
-Shut up will you? just for a second! Sagde han højt og det virkede jeg stoppede med at tale.
-You know what scares me? That I usually can spot a kiss and tell girl. But you! You didn't seem like one of them. But I guess I was wrong? Sagde han med et underligt udtryk. Såret men blandet med et lille smil. også fortsatte han:
-Now you got what you came for didn't you? A night with Danny jones. And alittle bonus with Harry judd! Go tell the magazines how we were. Go have your 5 minutes of fame! Cus thats what you came for right? Halvråbte han vredt.
Jeg kunne ikke få vejret. Hvordan kunne han sige det? Kendte han mig overhovedet ikke?
-How can you say that? Halv hviskede jeg mens tårerne pressede på.
-How can I say that? Em, I've been driving all night to see you! Not to find you in the arms of my best friend! How do you expect me to react?
Jeg var så pisse sur på ham! Hvordan kunne han lukke det lort ud? Jeg forstod han var sur det ville jeg også være men det var jo ingenting. Jeg kunne ikke holde det inde længere.
-You have every right to be mad. But not fucking smear me like that! I made a mistake! Danny NOTHING happend. I thought you would understand?
-Well I don't! And why should I belive you?
Jeg tog en dyb indånding.
-Because we slept together yesterday! You weren't here when i woke up! You asked me to stay as long as i wanted to, I did! You asked Dougie to hang out with me. I did! I hang out with your friends. we had fun. Watched a film and fell asleep on the sofa! Thats it! I dont know what else to say? I've said I'm sorry. What more do you want? I cant argue with you when you just are so fucking pissed! Danny I love YOU but if you dont see that. Then you must be fucking blind! Råbte jeg mens jeg stadig kæmpede for at holde tårerne tilbage. Men jeg kunne ikke længere. Han stod bare og kiggede på mig uden at sige noget. Jeg udstødte et hulk og løb ud af døren.
-Em! Råbte han efter mig, men jeg stoppede ikke. Var det det? Var det virkelig sådan vi skulle slutte?
Jeg løb afsted med bare tæer, det var iskoldt, men jeg var ligeglad. Tårerne strømmede ned ad mine kinder.
Jeg så Tom stå ved hans postkasse, jeg håbede på han ikke ville se mig, men det gjorde han.
- Em!? råbte han spørgene da han så hvordan jeg så ud, men jeg fortsatte bare.
-Hey. Are you okay? Spurgte han og lagde en hånd på min skulder, da han havde indhentet mig.
-What do you think Tom? Bed jeg stadig grædene.
-But Em. You're freezing!
Det havde han ret i, jeg stod faktisk og rystede jeg havde bare ikke lagt mærke til det.
-Come back to my place. Sagde han og lagde en arm om mig.
Jeg begravede mit hovede i hans skulder og lod tårerne få frit løb.
-Here. Sagde han smilende og rakte mig en kop te.
-Thanks.
-Now are you gonna tell me whats wrong?
Jeg sukkede og satte koppen på bordet.
-Its just.. Danny, I dont.. I dont know if we're together anymore. Sagde jeg stille.
Tom så overrasket ud.
-Why. what happend?
Jeg fortalte ham det hele.
-Wauw.. Sagde han stille de jeg var færdig med at fortælle.
-Tom. I just... I just dont understand why he got so mad, when I told him about Marcus, he was all calm.
Tom sukkede og tog noget hår om bag mit øre.
-Well. He had some of those kiss and tell girls. Who slept with him and then the next day told the magazines that he was bad. begyndte han.
-But thats not true. He's not bad!
Tom løftede et øjenbryn:
-How do you know. Spurgte han.
Jeg kom til at grine:
-How do you think?
Han smilede.
-But there was this one girl, he was with some time ago. He really really liked her. Maybe he even loved her. She was also sweet and funny. But whenever he looked away she was all over us! especially Doug. It was awfull, cus he didn't know and he just seemed so happy. We told him, but he didn't belive us and he got mad. But at last he found out. And he was just heartbroken. I guess that feeling came up again when he saw you and Harry.
-oh my god. But I'm not like that. He should know!
-I think he does, he just need to cool down.
-You think? Spurgte jeg med lidt mere håb i stemmen.
-Yearh. Sagde han og smilede.
-Thanks Tom. I better go home now. Sagde jeg og gengældte hans smil stille.
-Okay. You want me to drive you?
Jeg nikkede:
-That would be good, cus I dont have any shoes.

Jeg gik direkte op på mit værelse. Ethan kom ind og kiggede på mig, mine øjne var stadig røde, selv om jeg var stoppet med at græde.
-Whats wrong? Spurgte han.
-I dont wanna talk about, I just wanna be alone, okay? Sagde jeg uden at kigge på ham.
-Was he that bad? Drillede han.
-Just get out!? Halv råbte jeg. Han var ret hurtig til at komme ud.
Jeg sad bare i min seng og gloede ind i væggen. Det havde da hjulpet lidt at snakke med Tom, men jeg havde brug for at snakke med en anden om det.
Jeg kunne ikke ringe til Carrie, hun ville flå mig levende.
Jeg tastede Hazels nummer.
-Hello? Svarede hun.
-Hi Haz. Its me, Em.
-Hi. had a good christmas? Spurgte hun glad.
-Mmm. But erm. I need to talk to you. But you got to promise never to tell Carrie, okay?
-What, whats going on?
Jeg fortalte hende det hele.
-Oh, Em.
-You cant tell Carrie, she will kill me!
-If you dont want me to tell, then of course im not going to.
-Thanks.
-Okay. But call me. If something happens okay sweetie?
-Sure. And thanks See you on monday at school.
-Yearh. Bye.. Sagde hun og lagde på.
Jeg lagde mig ned og gloede på en lille sort prik oppe i loftet.

Jeg ved ikke hvor lang tid jeg havde ligget sådan, bare stirret på den samme prik, men ihverfald i lang tid.
Det bankede på døren. Jeg svarede ikke, for den det var ville jo gå ind lige meget hvad.
-Are you okay, Em? Spurgte Ethan forsigtigt.
-I dont know. Sukkede jeg og stirrede stadig bare op i loftet.
-Maybe it would help to talk about it?
-Look. Its sweet of you. But I've already said I don't wanna talk about, okay.
-Okay, okay. Svarede han og gik ud igen.
Det var blevet mørkt udenfor nu, men jeg gad ikke rejse mig.
Det bakede på døren igen.
-Look Ethan. Ive already said I DON'T wanna talk about it. Not with anyone. That includes you. Halvråbte jeg, mens jeg stadig stirrede op i loftet og håbede på han ville gå væk igen, men døren åbnede stille.
-Not even me? Spurgte en velkendt stemme. Det var Danny...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det var så del 13.
Hvad synes i folkens? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptyTors Mar 27, 2008 10:00 pm

skide godt (:
mere snart.
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptyTors Mar 27, 2008 10:45 pm

Det er bare såå godt!. kan ikke vente til der kommer mere Wink
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptyFre Mar 28, 2008 2:57 am

sys virkelig den er rigtig god... glæder mig til at læse videre...
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptyFre Mar 28, 2008 5:28 pm

år den er bare så god (:
Tilbage til toppen Go down
Linette
Moderator
Moderator
Linette


Antal indlæg : 17
Age : 37
Location : Denmark, Ryomgård
Registration date : 05/04/08

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptyLør Apr 05, 2008 1:07 am

Det er rigtigt godt. og jeg vil gerne hører mere om Emilie og Danny.
Tilbage til toppen Go down
http://Rogue.bebo.com
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptyLør Apr 05, 2008 4:42 pm

Hehe.. Tak for kommentarene.. Very Happy
Er igang med at skrive næste del, ved bare ikke hel hvornår den bliver færdig, men snart..
Men bare bliv ved med at kommentere, det er sku herligt! Razz
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 EmptyLør Apr 05, 2008 7:20 pm

aarg, jeg elsker den ;D
mere snart, tak xD
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
Sponsoreret inhold





transferstudent - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: transferstudent   transferstudent - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
transferstudent
Tilbage til toppen 
Side 3 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: